Plaketu v interieru bych si odpustil, ale ridicskky trenink bych bral ke kazdemu autu. Jinak tyhle klony 7 jsou bajecna vec!
GTI
0
Jo, jasně. Absolutní, nekompromisní, drzé a uhrančivé auto... ohromí tě informací, kterou ti vpaluje do hlavy, jak na něj pohlédneš - sedni a vem za mě... tvrdě...
0
Tohle je esence té nejklasičtější klasiky, které nemůže ublížit ani moderní interpretace, ostatně provedená nadobyčej zdařile.
Já to auto hrozně chci!!
0
Mislim si, že používají 1,8 20V Turbo od VW.
0
Je to velmi pravděpodobné, ostatně stejný agregát ve verzi 110 kW pohání i Kaipan 57. Ten s ním zrychluje pod šest vteřin.
0
Myslim, ze maji neco od Fordu
0
Z tohodle [odkaz] je, myslim, uplne jasne, odkud se ten motor vzal - AUDI/VW .
0
Ale predchozi generace mela motor z Focusu/Escortu.
0
Asi mate pravdu oba, ja si pamatuju nejake modely oznacene Zetec a Cosworth Mozna mam nejaky psychicky blok a nechci tam to VW videt
0
No vidis, jsem tak rychlej, ze jsem si nevsiml, ze oba prispevky jsou od tebe Omlouvam se vam oboum
0
Stejně jako u toho Kaipana, do kterého se dřív dával motor z Forda OHC 2.0 77kW a nyní VW koncern 1.8T 110kW. Svezení v něm.... to jsou ty motokárové zážitky. V tu chvíli je vám jedno, že v něm není topení nebo klima. Stačí první jarní paprsky a trochu suché silnice. Stejně jako na podzim, kdy jsou už proklatě dlouhé stíny. Poslední paprsky lehce šimrají. Zrádné opadané listí v zatáčkách schovává adhezi bořící podklad. Žádné stabilizační systémy, žádná elektronika. Jen ruce, nohy a hlava. Tohle je o řízení aut a o opravdové lásce. Naskakuje mi husí kůže, když píšu tyhle řádky. Řízení takových strojů NIKDY nenahradí nějaké páčky na volantu ala Citroen C5 by wire A taková auta se budou vyrábět vždy a vždy si svou klientelu najdou!
0
ale jestli ste nekdy videli vyrobek od male anglicke firmy, konkretne Atom Ariel... to je podobna silenost s idealnimi vlastnostmi v zatackach, ma motor z Hondy civic type-r + turbo a jako fakt mazec ale bez helmy ani pomysleni
Já to auto hrozně chci!!