Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Saab plánuje modelovou ofenzívu

37 komentářů

popped compete.stretch!squirreled Kenning ennoble relieving,exceedingly
To uz ja radsej ten Five Hundred. Ten Fusion ma fakt nebere, a celkovo Ford dokazuje tym len to ze je slaby globalny strated, alebo ako to ty nazyvas "hrac". Inak ten Five hundred zacina okolo 22tis.
Jo, to je nářez. Škoda, že vypadá dost nerealisticky. Ještě je to takový to štětcový rozmáchnnutí pana umělce. Však oni mu technici přistřihnou křidýlka.
dobra zadej www.carspyshots.tk, spy pics, tusim druha stranka...
Není a nebude, vždyť píšu, že uplácení ne. Ale mluvím o tom, že vozy ze šedého importu nemají předěláno prakticky nic a STK v pohodě dostávají. Já jako zákazník přijdu a koupím auto, které má zákonnou STK a tím to pro mě končí. Ať si to kdyžtak vyřídí policie s tím importérem, i když nevím proč by měla. Americká homologace naopak obsahuje zase věci navíc. Jako například poziční neustále svítící světla (viz diskuse o celoročním svícení), lepší nárazníky atd. Takže není třeba mít černé svědomí, že snad jde o nebezpečný vůz neschválený k provozu. Jen vyhovuje předpisům vyspělejší země. USA. ps: ten link na saab mi nějak nefunguje
[odkaz]
Jsem clovek dbaly zakonu, ale slysel jsem neco o castce 2,5tis. KC, kdy auto dostane STK a nemusi vyjet z garaze... To ale prece nemuze byt Tvuj pripad...
Ještě neviděl
No jak to říct kulantně? Ty asi nevíš, že projít v týhle zemi veškerou technickou kontrolou například bez bočních blinkrů není vůbec žádný problém. A nemluvím o nějakém podplácení. Prostě to nikdo nezkoumá.
Jinak videl jsi prvni skici noveho Saabu 9-5? Vypada to na fantasticky ulet (v tom dobrem smyslu slova)
I s homologaci?
No v USA běžná cena. Každopádně radši než Mondeo, tak bych si přitáhnul Fusion. S věcma okolo a českým DPH by se sice cena zase vyšplhala k těm 600 ale vypadá několikrát líp, takže by nebylo, co řešit.
tak Fusion uz ma stanoveny cenu - zacina tesne pod $18k ... takovy auto za 450kKc, achjo (😄_ __ _ _ ___
co co co? mluvi se o mne?
Prave proto, ze jsi globalni hrac, pak muzes pouzit vyspele zaveseni a dalsi komponenty jiz v mensi tride a rozumnym prodlouzenim i ve vetsi...
Když jseš výrobce "lídofých vosítek", tak to děláš takhle. Jenže proč bys natahoval malou platformu, když jseš globální hráč a máš ve stavebnici spoustu velkých podvozků? Pak je možná natahování naopak dražší cesta. No nechám se překvapit.
Proc, kdyz na platformu Golfu postavis Passat?
Tak na nové 9-5 a 9-3 se vážně těším. Platforma Epsilon II prý bude nabízena i ve variantě 4x4. Ovšem jak na ní narvou 9-5 je mi záhadou. Leda by jí nějak natáhli a nebo 9-5 postaví na něco jiného. (že by Sigma od Cadillacu?)
...omlouvam se, to byla info od "jp"...
..o tom nic nevím... interní záležitosti se mi do ruky nedostanou... bohužel... ale jestli to nebude pokračovatel 9-7.. což asi ne protože je to o trochu výš... zeptej se Marka...
Co ten link priteli???
.. právě v Brně je ten problem ještě větší.... Rozhodují tam o tom zvláštní lidé... a ten web... škoda mluvit... podívej se na poslední datum z aktualit... do té doby tam byl schopnej člověk, ale pak odešel a úplně to spadlo, takže si myslím, že v současnosti není v ČR autorizovanej prodejce... (možná ještě dojíždí Polar)... ale zrovna Cartec... moc špatný... jen málo lidí tam za něco stojí... resp. servis funguje dobře.. (myslím tím ruce mechaniků)... a to stejný v praze... ale to je tak vše... Bohužel...
...ano problem je s marketingem, nebot oficialni zastoupeni Saabu pro Brno v ceniku motory Fiat NEMA!!! Proto jsem jej neuvadel o jejich existenci vim, nebot jsem o nich psal v prvnim prispevku...
..no... takže nejprodávanější není diesel... a to už vůbec ne 2.2TiD.. ten už v nabídce jak píšeš není... je tam 1.9 od fiatu.. a pořizovací cena např 175k verze je od 879.000 a diesel 809 nebo 849.000 Kč.. Aero je za 1039000. Ale obecně Saab má vyšší základní výbavu než konkurence... a jinak propracovaný detaily.... Ale myslím, že u auta kolem milionu nehraje velkou roli 20.000Kč... Problém je v současné době s importerem a s politikou obecně - marketing, servisní sít a td.. vše zatím bylo nastavené docela divně...
Ocenuji na Tobe shovivavost, stejne tak i ja vim, ze pokud si jen trochu myslis, ze ma vetsina oponentu dovolenou, nebo spoustu praci zahajis nejprve tichou diverzantskou praci, posleze prechazejici ve shrnovani vseho na kolech radlici vykopanou pod vlcim hradem... Nicmene Saab je Saab a ja doufam, ze z dlouhodobeho hlediska se svedum partnerstvi s GM vyplati (ackoliv to zatim tak nevypada...)
Škoda jen, že u Subaru zapomínaj na to, že auto není jen podvozek a motor
Normalní pajovština Tejden nenapíše, pak kopne do VW a zas tejden nebude. Pájo, ty umíš napsat, máš sice lehkou antiVW úchylku, ale dá se to trávit. Ne vždy... Tedy zejména, když si na to naběhnu sám
Je mi lito, ale vezmeme/li zrejme nejprodavanejsi modely pak Saab 9-3 2.2tid stoji 888.000,- vs. A41.9tdi 865.000,-kc, nebo jeste novejsi 2.0tdi za 899.000,-....Prosim neberte to jako kritiku vozu Saab, ale tvorby ceny. Nebot u nas a okolnich germanizovanych zemich (snad vyjma Svycarska) vetsina lidi krome fandu, zcela jiste neoceni zjevne kvality Saabu, coz je jeste jednou opakuji skoda...
Jedine co nevim kde jsi videl je model 9-6x z Tribecy, posli link prosim.
nejlepší SAAB je ten od SUBARU
to můžu potvrdit.. teda ne že by Mirek nic neviděl.. ale ten jeho názor....
...ve VW, ale to je skoro v kazde znacce
Přesně tak, od té doby co jezdím v 9 5 combi Aero, nemám chuť měnit auto, nevidím nic lepšího kolem sebe.
..v něčem máš pravdu... ale co se ceny týká jsi trochu mimo... podívej se na ceník kolik stojí Saab 9-3 a kolik stejně výkonově a vybavená třeba Audi A4... Audi je + 200.000Kč...
Co já mám napsat, když jsi mi vystřílel komplet trumfy Ale - jedno je jisté. Kdo nejel v 9-5, může v Mazdě snívat o pořádném autě. Kdo jel v 9-5 težko chápe, že je možné jezdit v ...
Sam nevim, jak je to mozne, ale i predelavka naprosto odporne Tribecy se mi v podani Saabu docela libi. Tyhle auta proste nemaji chybu a asi nikdo nedela lepsi 4valcove turbo-motory. Saab 9-3 SportCombi je naprosto skvele postaveny nejen pro americky, ale i pro evropsky trh a obavam se, ze jedine, proc se nebude tolik prodavat je opet, zas a znovu opomenuta propagace. Vzdyt se podivejme, co dokaze reklama udelat s prodejnosti zcela podprumernych aut - co by to potom muselo udelat se Saabem?
Hlavnim duvodem, proc je nikdo nestihne zaregistrovat je to, ze techto modelu se u nas proda rocne tolik, kolik ma kanadsky drevorubec po 30-ti lete praxi v lese prstu na ruce (bohuzel), rekneme si na rovinu, ze se jedna o model, ktery je pripraven hlavne na misi v USA, nam evropanum asi bohate vystaci preplnovane ctyrvalce a to nejdulezitejsi dieselove motory od Alfy. Skoda tedy jen cenove politiky tohoto svedskeho vyrobce, jenz i pres sdileni koncernovych dilu prodava vozy za ceny nezridka prevysujici nemeckou (tedy jiz tak notne drahou) konkurenci. Navic prave model 9-5 by mel dostat nastupce drive nez po 11-ti letech. Saaby mam rad a je pouze skoda, ze jich vidime na silnicich jako safranu. Doufam tedy, ze svedsti hosi budou v blizke budoucnosti vynalezevejsi v marketingu i v modelove politice.
..no tak vážení.. nastavují se nové hranice vnímání.. na to se musíme všichni připravit, protože z toho si asi cvrknem do kalhot... už objednávejte plenky pro dospělé... to nemůže vydržet kdejakej bejk... Za chvíli nás tu převálcuje nejhezčí kombi s 2.8 V6 Turbo.. a to co nestačíte zaregistrovat.. to bude SAAB SPORT COMBI AERO... raději zajděte do showroomů ať se na něj podíváte v klidu.. protože v zrcátku uvidíte jen ostré a sakra rychlé xenony a pak jej krátce budete vídat jen zezadu....