Dobrou zprávou pro příznivce dieselů je snížení cen vznětových verzí. Golf 1.9 TDI (66 kW) Trendline má novou cenu 499 900 Kč, Golf Plus 1.9 TDI (66 kW) Trendline se prodává za 549 900 Kč.
To je síla, tlaky z každý strany. Ten má TDI, ten jich má ještě víc. Má ho stará ve Fábii, Soused má v něm koní víc, čipujou se na sporťáky, to chci taky a moc. Všude jich je mraky, volám o pomoc. Dejchat se tu nedá, rakovina běda! Prdim na to a jdu ven, pořídim si common-rail
GTíčko nemám rád, nenechám se obrat, radši koupim GTA, předjedu toho frajera, ukážu mu kdo má styl, on by to radši nezažil, prohrál to na celý čáře, nikdy už se neukáže, co viděl ty božský tvary, myslí si že VW nejsou káry. Bejci jezděj v GTA, VW je pro frajera, konečně poznal co je nádhera!!!!
Koukal jsem se teď na to GTA - má to 3,2l a 250 koní. To by šlo, ale asi to na ten výkon bude moc malé. A co ten zadek? Viděls to? Nevěřím, že bys to mohl koupit. Je tam ceník, ale nešlo mi to otevřít. Prosím tě, podívej se na to u ALFY a pak mi napiš, za kolik by ta GTA byla. To jsem zvědav. P.S. Na silnici tady jsem ji ještě nepotkal.
Já jí viděl, na cestě do Plzně ze Jesenicí v tom zatáčkovitym úseku. 147GTA na obrovskejch loukotích, černá jako noc, byl to mžik ale byla to ona. Prej auto pro ženský Cena od 979000,- Vim GTI je levnější ale je to i jina kategorie, ale to byl hlas srdce i chtíče ne konkurenční srovnání.Tohle má 250 hřebců z 6ti hrnců z italskyho chovu, čistá atmosféra, ten motor to je pastva pro oko. Neslavim, učim se na státnice a příští tejden snad budu slavit ...
Tak to ti držím palce. Ze zadu je to něco příšerného. Je úplně potlačen ten šmrnc, co má v civilu. A Enzo, správně píšeš základ je za meloun... Takže... každá cesta vede jen ke GTI (realistická cesta). Jo, v téhle verzi samozřejmě to není pro ženskou. Jestli tě bere, tak po státnicích hurá... Vem jí. P.S. V těch zatáčkách za Jesenicí... jsou tam dvě za sebou, který musíš mít v ruce. Mám je v ruce... A pak výjezd do kopce plná tři.
Nebuď tak pohnutý Jizda s ní musí být výborná... Ale jen o tom to přece není... My jsme tu psali o reálu... viděl jsi ji zezadu... s tím přece nemůžeš jet do kina... do je brutální zadek na tvrdou honičku, to není na ranní výlet do Lán. A to GTIčko je i na ty Lány... Tak v tom musíme trochu rozlišovat. Včetně ceny... přece nekoupíš za 1,3 vybavenou GTA, když už na tebe cení zuby Boxster...
Právě že ne. Ta Alfa je brutální nejen motorem, jde o to jak vypadá - ten zadek, ten mě tedy odradil. Getei je na pohled normální civil... v tom je ten zásadní rozdíl... Tady já nemám co volit. Mimochodem, když už, tak bych vlezl raději do obdobné motorizace v A3... Opět A3 - napohled krásná, žádná brutalita.
Automat je pro odborníky, co čtou písmenka, ne ciferníky. Stačí zařadit tam déčko. A on už sám vybere si koléčko. A i žrát míň, to on umí. Prostě nikdy nezahálí. Nesleduje holky v dáli. Přeřadí hned jak opustíš město, zatímco ty bys ještě hledal v nose těsto. Nerve to tam bez spojky, jak mamčy, co vezou děti do školky. Rychleji řadí jen ti, co to mají na volantu. Vyhrál by snad Schumi, kdyby bludištěm honil bójku a pak ještě musel pouštět spojku? Ne, pustit před sebe by musel Honzu, Pepíka i Frantu.
Nedávno jsem zaslechl, něco jako, že auta které mají emise pod určitou hodnotu mají tuším že v Holandsku výrazné daňové úlevy. To naši vládu ekologie vůbec nezajímá, jinak by asi nedovolila prodávat nafťáky bez "lapače sazí", raději zdražíme naftu a když bude dost drahá budou i náklaďáky raději jezdit na plyn ....
Jde taky o to emise čeho se měří. EU je docela přísná na skleníkové plyny. Naopak v USA se dost omezují různé jedy, co přímo škodí zvířaům, rostlinám a lidem. Takže motor, co má v USA dobrou klasifikaci dostane tady klidně jenom Euro2 a naopak.
.. no a ja mam na mysli jednu konkretni latku ktera vznika jen pri spalovani nafty, pevne castice - saze. Proste mi vadi kdyz se z uplne noveho auta prede mnou pri akceleraci vyvali oblaka cerneho dymu at uz za nim jedu na kole nebo autem. Nechapu kam se ten pokrok podel ...
tu v statoch bola donedavna ulava na daniach pri kupe noveho priusu 2500 usd za rok. teraz to uz tusim znizili na 2000 usd.
dnes som stal na krizovatke a vedla mna zastavila nova jetta, este bez znaciek len s dealerskym plate. normlany traktor. neviem, ci to mala babenka este studene, ale ten zvuk bol vazne dost hlasny. esteze ich tu tolko nebeha. pekny den.
kde zijes??? nafta tu je vsade, aj ked je drahsia ako benzin. ale je paradox, ze tu chodia meststke autobusy na benzin a dokonca aj niektore velke trucky. a na pumpe potom len cumim, ked nabere 200 galonov benzinu a ide. ale diesle tu netrhaju rekordy v predajnosti. benzin stoji dnes 2.03 za galon a diesel 2.33 za galon. pekny den.
Jo, máš to tady, chceš TDI? VW ti ho nadělí na stříbrném podnosu. Tak to jsou informace... VW zlevňuje... není to tak dávno, co nám Bernd vzkazoval, že začíná šetřit... a on to myslel takhle... jo, tak bravo
Teda, kdybych mel vzadu na aute napis "TDI", tak to bych se hodne stydel. Ale kdyz chce nekdo, aby vsichni vedeli, ze je "Totalne Dementni I*iot" tak je TDI samozrejme jasna volba
Tak ako mnohi ini motoristi som aj ja pred niekolkymi rokmi podlahol lakaniu nizkej spotreby motorov TDI. Z 5 aut, ktore sme s tymto motorom do firmy kupili sa 5 v priebehu zaruky pokazilo. Najcastejsie to bola "vaha vzduchu", ale boli tam aj vady na Tutbe alebo priamo cerpadlo. Do oprav sme dali tolko penazi, ze keby som za ten cas , co som mal TDI-cka jazdil na autach s benzinovym motorom, tak by som usetril aj pri vyssej spotrebe a cene benzinu na dalsie nove auto. Zaver ? Ked vidim v autosaline na aute napis TDI, tak sa prezehnam a utekam.
Technický pokrok TDI/66 kW do každé rodiny Bernd: všichni utíkají ke Common railu, musíme zlevnit, jinak nás to položí. Tak tomu říkám cenová prostituce. Navíce k nim nedává VW FAP, proto je v Evropě nechtějí, tak je šoupnou k nám, kde nám to nevadí, nás přece ekologie nezajímá, teda zákonodárce