Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Květnové prodeje: Dacia Logan útočí

101 komentářů

Thalia je také dle mého názoru jasnou volbou pro "obyčejné české motoristy". Nesouhlasím s názorem, že se prodává hlavně kvůli nízké ceně.Pokud by to byl nespolehlivý pelech, tak se hodně lidí otočí k Thalii zády a koupí něco jiného. Možností je více než dost ( Clio,Fabia, Punto, Corsa ... ). Prodejní úspěch Thalie vidím v užitné hodnotě a vyššímu standartu pohonných jednotek ( v základu benzíňák 1.4 - měl jsem možnost vyzkoušet a myslím, že dává vozu dobrou dynamiku-vyšší než tříválec 1.2 Fabii ) a výbavy. Navíc dobrý a hospodárný motor 1.5 dCi není v Thalii předražený narozdíl od sice lepšího, ale nepoměrně dražšího turbodieselu 1.4 ve Fabii. Zkrátka Thalia není špičkou ve své třídě, ale nadprůměrná určitě je a navíc má výbavu v cenách, kterým žádné jiné auto ve stejné třídě zatím nekonkuruje ( s výjimkou Logana ). Oproti Loganu je Thalia "více" Renault, takže se může zdát i více "značkovější" někomu kdo si na to potrpí.
GTI
Libore, já tomu nemohu věřit... 510litrů nebo 488litrů, tohle myslíš rozhoduje?
Už se prosim tě vzpamatuj, které auto ti nabídne 510l kufru za 300 000Kč. To je právě poměr cena/užitná hodnota. A tohle má Thálie bezkonkurenční proto se prodává.
No to snad ne,Fabia combi je nejhezčí z fábií!(auto r.2001)Máš snad oko z kašparovy krávy?Spíše sis vsugeroval první model a to je pro tebe ten správný etalon.
Ty seš nějakej chytrej!Nová oktávka je kvalita a jestli jsi byl někdy dál než v Postoloprtech,tak by sis všimul kolik jich po Evropě jezdí!
No, přece, kdyby tady lidi dávali akcent na užitnou hodnotu, tak by tu nemohla frčet miniauta, ale těžiště zájmu by začínalo někde nad Fabii, byly by to kombíky s pohonem na všechny 4... Copak nechápeš, že tady se ta malá auta kupují ne s ohledem na velikost kufru, o bezpečnosti ani nemluvím, ale jen s ohledem na cenu. A to je to co nepochopím. Místo toho si přidat 30 tisíc a koupit třeba Clio, si tu lidi koupí polovičního korejce a chlácholí se, že je to také auto. O užitné hodnotě, tedy v tomto segmentu nemůže být ani řeč. U luxusních aut ano, tam už se zvažuje motorizace, tvar karoserie atd. Ale u mrňousů ne. A thalie - no ani Ranault ji nebude vystavovat v Museu - je na tom hrozné právě to, že oni ví, ať to udělaj jak ošklivé, dobře nastavená cena bude trhák.... Ostuda.
Že nezajímá užitná hodnota? To je zase nesmyl ala GTI. Jasně Zafiru kupují ***i a kdyže si Čech kupuje auto tak ho nezajímá užitná hodnota. Opravdu úsměvné názory.
Moze ist o zhodu nahod ale moze ist aj o pravidlo. Moderne Megany su prepchate elektronikou ktora nie je spolahliva. Thalia ako low end postrada tuto elektroniku.
Nikto Ti nenuti kupovat si auto ktore povazujes za skarede. Ani ja by som si take nekupil. Ale su ludia pre ktorych toto kriterium nehra rolu. Prioritu davaju pomeru cena / vykon a aby ta cena bola este aj nizka. Mozno to ide s vekom?
Tak ako Thalia przni Clio, takisto Fabia Combi a Sedan prznia Fabiu Hatch. Fabia Hatch je podla mna velmi pekne a vyvazene auto, ktore ani vekom nestraca smrnc. Ale Fabia Klobasa a Fabia Vosi Zadek to uz je silne kafe. Podla mna to vychadza este z tradicie, ked na Favorit nalepili obrovsky zadok a nazvali to Forman. Nasledovala Felicia Kombi a teraz Fabia Kombi.. to su strasne dizajnerske kusky
Inac, Thalia sa napr. v Tunise vola Clio... len tak zo zaujimavosti.
A to se ho Renault ani neobtěžoval dovézt do Brna na Autosalon....
GTI
Díky
GTI
Thalie bohužel zprznila CLIO. To sedan Fabie je více rovnocený k hatchi. Ovšem ve výsledku jsou oba sedany na tom stejně - nesluší jim to. proč bych měl mít auto, které se mi nelíbí - tohle já nepochopím... A nechápu proč by Thalia měla být bez vad a Magane poruchový... To je asi shoda náhod.
Ano,mas pravdu. V sucasnej podobe Polo GTi este nevyrabaju,kazdopadne ma byt predstavene najneskor zaciatkom buduceho roku. Ani na oficialnych strankach som o nom nic nenasiel,takze si musime nejaky ten cas pockat ako to cele dopadne. Len pre doplnenie - auto s tymto oznacenim sa uz kratky cas vyrabalo. V r. 1998 prislo na trh Polo GTi s motorom 1.6 88 kW,po facelifte v r. 1999 dostalo vykonnejsi motor 1.6 92 kW. Islo samozrejme o Polo predoslej generacie,takze suhlasim s tebou,sucasne Polo GTi som este na ceste nemohol stretnut.
Poznam osobne dvoch majitelov Thalie, maju 1.4 98koni a 1.4 75 koni. Ver tomu ze sa to nekupuje len kvoli cene ale kvoli pomeru cena/vykon ktory je velmi priaznivy. Aj ked suhlasim ze verzii so zakladnou vybavou bude asi vacsina, ale to je takisto aj pri Fabii (kolko vidis Fabii 1.9 TDI alebo 2.0 benzin???) Pri Thalii v pomere cena/vykon tazko najdes konkurenciu!
S tym kazdym majitelom Thalie placucom pri pohlade na Megane, sa musim pousmiat. Mam dalsich dvoch znamych- Megane 1.9 dCi stary a Megane 2 1.4. Obaja placu, tie auta sa im rozpadaju a su kazdu chvilu v servise. Ti s Thaliami problemy nemaju, su spokojni. Kolko majitelov poznas osobne Ty?
K otazke dizajnu. Ja som nepovedal ze Thalia sa mi paci. To si si domyslel.. Ten zadok je naozaj skaredy, ale... myslim ze krajsi ako zadok dolepeny na Fabiu Sedan. To je este skaredsie auto.
Libore, tahle auta, píšu to dole, ta se kupují jen s ohledem na cenu... nějaká užitná hodnota nikoho nezajímá - důležitý je ceník... nebo si tu budeme psát o užitné hodnotě Sparku? Ta auta válcují Fabii jen proto, že jsou cenově níže... Když tu bude Fabia za 150, tak zadek nezadek všichni kupci těch tvejch krás se postaví do front a budou se o Fabie prát. A to je pro mě nepřijatelné...
Já také
Preferuju Wranglerky.
Rifle - je značka italskejch jeansů. Levis še šijí i v Madarsku, bidně. A samozřejmě v Číně - mrkni se na své slipy, určitě ti šil někdo z Číny Vedle toho, je důležité, kdo si to v té Číně zadá... Stylovej můžeš být ovšem jen v Leviskách, tomu věř... P.S. Zeptej se na to třeba... Bruce Springsteena, to by mohl být vhodnej diskutér o tomhle.
Ale prosím tě, je na trhu, viděl jsi ho na živo nebo alespoň na fotce na oficiálním webu ?
Tu je link : [odkaz]
Že tady u tý cenový prostituce nikdo z vás nenapíše, želogan drží od listopadu pořád stejný ceny a prodává se velice dobře. A místní prodejci mají jedinou starost - jak jich dostat co nejvíc pro sebe.
Ty mě normálně chlape dojímáš. Koncern VW? Tak to tam musíš započítat i Bentelye, Lamorghini a dalších asi 5 značek. Jo a ta klasa Levis - máš na mysli ty rifle, co už je šijou jenom v číně?
Thalii si koupí člověk, který přesně ví, kolik má na auto a za ty peníze mu vyjde jako rodinný auto thalie nebo Logan. Jinak Podle všeho by měla být octavia o 2 třídy výš než thalia. Ale souhlasím s názorem, že užitná hodnota thalie a octavie v poměru k ceně hovoří jasně pro thalii (u logana ani nemluvě). A český spotřebitelský patriotismus má jeden pozitivní (pro škoda a. a. s.) výsledek - nejdražší škodovky v evropě a možná i na světě.
Tak a je to venku, slevy na skladové vozy. Za měsíc se jich prodá asi 200, na skladě jich mají asi 200, takže vlastně se prodávají skladové se slevou. Nabízí se opět příměr k cenové prostituci.
GTI
Phaeton je trpké VW téma. Jistě...
GTI
Nebyl... musíš mi to prominout. Ale že by na nová auta byly slevy? Pak jedině jde o skladové vozy. A tam je to také pochopitelné - koupíš auto v barvě co nechceš... se slevou... jsou tací... a hned odjedou. Prostě - nechci slevu zadarmo
Kéž by to byl fórek, ona je to realita. Proto se jí bráníš označením za fórek, ale najdi si staré články k Pheatonu na webu VW (o slevách) a mrkni na ty slevy u aut k odběru ... jo jo relita
To nejsou žádné staré modely, na to tam je jiná položka v seznamu, a už vůbec předváděcí, to je taky samostatná položka. Nejdříve to zkoukni, prostuduj a pak se raději po uvážení piš. Ruce by ti měli na klávesnici cvakat až po dozrání myšlenky a ne palit od boku ... Že tys na tom webu nebyl ?
..no pod to se můžu podepsat.. ale tradičně s malými výhradami...
GTI
Dobrej forek... bez pointy
GTI
To jsou slevy buď modelu výběhového (v sámošce u vás narohu také prodávaj rohlíky na strouhanku se slevou), nebo slevy z důvodů použitých modelů nových v podobě vozů předváděcích. Tohle žádná cenová prostituce není. Nebo ty by sis koupil umakanej vnitřek od 100 šoférů za plnou cenu?
GTI
Dnes v půl páté rano ne. Vždyť vyjelo nové POLO, tak chvilku vydrž...
GTI
U mně ne. Já nemám tu potřebu. Já vím, že tady je kolébka motorismu, že tady umí nejkrásnější auta. Ty to píšeš vzněšeně - poměr ceny k užitné hodnotě atd... Tak tohle toho, co kupuje Asii nezajímá - jakápak užitná hodnota - jako jestli odveze angrešt ze zahrádky. Jde jen o jedno. Jen o cenu. Když sundaj u nejméně designově povedeného auta co znáš cenu o 100 tisíc, tak si tu lidi utrhaj rukávy ve frontě... Paradoxně, ty tvé kategorie zvažují až lidé, co kupují velká auta, tedy volí motory, výbavu... Ten spodní cenový okraj, to je jen o tom základu. A tedy v co nejnižší ceně. Copak je možné jezdit z racionálního rozhodnutí v Sparku kolem Pandy, Twinga nebo Citroenu C3?
Ty čísla korespondují s obrovskou slevou, kterou museli dát, aby se zbavili předloňského modelového roku. Skoro tak velkou, že mohli to nové polo zabalit rovnou k tomu.
Zkusil jsem na webu VW kouknout na přehled aut k odběru, vybral jsem nový passat a jejich k nabídce 183 ! V ceně 600t - 700t jen pouhých 15 ks, ale v ceně 900t - 1m už 45 ks. Pokud jsou u vozu smajlíci, tak je tam sleva, koukněte se za jakých slev je nabízí. Ať žije tolik kritizovaná (hádejte od koho) cenová prostituce.
Viděl někdo někdy nové polo GTI ? Já tedy ne, protože nic takového neeexistuje !!! Takže POLO GTI=LOCH NESS a to i vzhledem
Polo porazilo fiestu svojí cenovou prostitucí a golfu ani ta prostituce nestačila na focuse, passat konečně za pomoci výrazných slev doprodal starou verzi passata. Toď vše.
Proč považuješ nástup Asie za tragédii doby? Že jejich dnes už víceméně evropský design nerespektuje jejich asijské kořeny nebo, že nemají žádnou historii. Tak, tohle v nižších třídách zajímá jen opravdu hrstku lidí. Pro většinu zákazníků je rozhodující poměr ceny/užitné hodnoty/výbavy/kvality/spolehlivosti a tady Asiati jednoznačně bodují.
GTI
Ale v kontextu k diskuzi nahoře s kolegou jsem mu musel vysvětlit, že pokud hází číslama Opelu v Evropě, musí počítat všechny koncernové produkty. Doufám, že mi nechceš podsouvat, že já bych upíral Renaultu jeho zásluhy v prodejích. Souhlasím s tebou, že evropské automobilky jsou si vyrovnané. Mě tíží nástup Asie, to považuji za trgedii doby, rezignaci na historii. Nevím, zda jsi nedávno četl tu diskuzi někde u Mazdy - píšu tam těm nadšencům Honda a Mazda atd, kolikpak že asi tak jezdí Meganů v Tokiu? A není to proto, že Megane by byl špatný. Ale tady ne, zejména v Česku, hlavně mít auto, tedy levné auto... Chápeš... tak jako tak je auto jedna z největších investic většiny lidí v životě a roli u nich hraje rozdíl 30ti tisíc... Tohle prostě nikdy nepochopím...
GTI
Tohle auto přece nemůžeš koupit, pokud ho obejdeš dokola. Malé CLIO má pro hodně lidí kouzlo, které ovšem ztratí, když k němu nalepíš ten vosí zadek... Tak věř tomu, že tohle se kupuje jen v základu, jen kvůli ceně. A každý majitel by ti nad třetím pivem přiznal, že když kolem jede Megane, tak že má slzy v očích... ale když ono to bylo tak levné.... Tak takhle to je. Jinak já se nesetkal (mimo tebe) s člověkem, komu by se líbila. Opravdu.
GTI: tvoje cisla jsou jasny, ale nepocitej koncern VW jako celek, zkus pocitat jednotlivy znacky. Opel taky neposuzujes jako GM. I kdyz evropskej GM je stejne slabej . Ale co se tyka jednotlivych znacek nad myslim, ze opravdova stalice v Evrope za posledni roky je Renault, taky koukni co ti jedna znacka nabizi za portfolio aut.
Passat bude podle me nejprodavanejsi ve tride v Evrope, konkurovat mu bude tak 407 nebo Mondeo. Golf si taky udrzi nejprodavanejsi pozici, ale uz to neni takovej narez jako minuly roky a modely. Megane, Focus a Astra mu tezce slapoun na paty a taky zalezi na metodice.Kdyz by se pocital Megane vcetne Scenicu,kombi atd. tak ma mozna v Evrope vyssi prodeje jak Golf. A nezapominejme na sikmooky, jednoznacne v Evrope posiluji a to dost vyrazne. Hrozne me vzdycky pobavi ta tvoje hlaska o klase VW . Kdeze lonske snehy jsou....bejvavalo mily GTI, uz je to jinde, evropsky autmobilky jsou velmi vyrovnany. Zamerne nekomentuju design, protoze to je vec osobniho vkusu kazdeho z nas. Ja vzdy s obavami sleduji co VW zase vymejsli, aby do svych problemu moc nezatahoval i Skodovku.
Kupuju to ludia co hodnotia pomer cena/vykon ako najdolezitejsie kriterium vyberu. Cena je jasna.. A co ten vykon?- 4 miestne auto, bezpecnost Clia, sportovy vykon a akceleracia (1.6 16v = 110 koni na vahu 980 kg --> pomer 8.9 kg na kona), batozina 510 litrov. Len tak zo srandy porovnaj s Skodou Octavia 1.6 (o triedu vyssie auto, hlavne cenovo...)- 2 miestne auto, bezpecnost o triedu vyssia, akceleracia naprd (101 koni na 1205 kg --> pomer 11.9 kg na kona, batozina 520 litrov = rovnaka ako u Thalie. Na cenu sa radsej nepozrime..

Ak by sa ludia riadili estetikou, tak VW by sa vobec nepredaval Kto to vlastne kupuje a preco?
Presne tak!
Vsak Octavia je len dvojmiestne auto s razvorom 2.51 metra a vyskou 1.42 metra.

Naproti tomu je Logan uz dospely rodinny sedan pre styri osoby s razvorom 2.63 metra a vyskou 1.53 metra.

Tych desat centi na dlzku a na vysku v prospech Logana urobi pre pasaziera v interieri urcite minimalne rozdiel triedy...
GTI
Podíval jsem se do článku - koncern VW prodal tady za 1-5 měsíc cca 31.000 aut. Opel 2.500... I když odečteš Škodu, tak pořád prodá 2x tolik co Opel.
GTI
Jak to počítáš? Započetl jsi k VW SEAT, AUDI, a ŠKODU? No,to tvé odsouzení Passata tu v těchto číslech zní podivně... Passat tady utekl ostatním k trojcifernému číslu... O Golfu píši nahoře - dávej pozor co udělá sleva TDIček s trhem - počkejme do podzimu. POLO? Co, Polo? Polo je týden nové, tedy upravené... tak počkejme. A ten Opel? Chceš mi něco napsat o Corse? Tak mi to napiš. Nebo o liftované Vectře - líbí se ti? Napiš upřímně - ano, ne. Opel těží nyní jen z jednoho modelu a tím je Astra - jak píši kráska na dvě sezony... Já neparoduji, jako ty teď.
Tak Opel je propadak? No, asi jo. Jen je divny, ze za prvnich 5 mesicu letosniho roku prodal v cely Evrope VW jen o 4300 ks aut vic nez Opel Tak to je to VW asi taky peknej propadak. No, ale vlastne... Polo = KATASTROFA, Golf = PROPADAK, Passat = Kdo by touzil mit VETRY, ze? a ten zbytek VopravdovejchWraku? Skoda slov
GTI
VW nezakolísá, neklekne a za 10 -15 let tu bude jeden z mála... Tak to bude. Vždyť se podívej co předvádí třeba Opel. Corsa - propadák, Astra -slečinka na dvě sezony a pak adie, Vectra... no ten facelift... to je spíše defenestrace, Omegu nevzkřísí... a dál nic. Chápeš - nic. Představ si co VW dokázal se Škodou a se Seatem - geniálně je vyprofiloval na trhu, a za pár let. Do toho klasika VW a technická špica AUDI, a pak navrch ještě pár elit... Tohle nemůže nikdo tady v Evropě ohrozit. Nelíbí se ti Golf? - je tu několik koncernových variant - Leon pro mladýho bejčka, nebo A3 pro estéta, nebo OCTavia pro... doplň sám. A tohle, to ti nenaservíruje nikdo. To je obdobně jako s jeansama. Můžeš se snažit nasoukat do diesel nebo do čehokoliv, stejně musíš nakonec zapadnout do Levis... protože jen tam je ta klasa. To ostatní je jen snaha... a tak to je, a to je dobře.
Většina Čechů nekupuje auto podle toho jak vypadá, ale jakou dostanou užitnou hodnotu za rozumný peníz. Pochybuji, že se někdo rozplývá nadšením nad zádí Fabie. Konečně se objevily auta typu Getz,Thália,Logan a začali Fabii pěkně prodejně válcovat. Konečně museli jít i u škodovky s cenou trochu dolů, protože lidé se opravdu zamysleli, rozkoukali a zjistili, že Fabie zase takový zázrak není a už vůbec ne za ty peníze.
Ja s vetsinou tveho souhlasim. Ten Golf mi prijde dost nepovedeny a i samotne VW si od nej slibovalo vic. Proti novemu Passatu nemuzu nic namitnout a jen doufam, ze se zvetsenim jeho rozmeru neprijde jeste vetsi Phaeton - to by byl fakt spatny vtip Volkswagen za 2 mil. Jsem zvedav jak se ty cisla budou vyvijet dal. Doufam, ze pokud VW ceka trvaly vzestup, tak pokud mozno na ukor Skodovky a ne jinych aut
GTI
Nechtěl jsi tím doufám napsat, že Thalii tu valej bejci ve dvoulitrovém turbu? Thalii tu valej v základní motorizaci. Tedy v motorizaci, kterou má samozřejmě i VW. A ty mi chceš opravdu napsat, že tě Thalia designově oslovuje více než třeba POLO? Bez ohledu na můj vztah k VW ti musím napsat, že bys musel být slepý. Thalia je auto, ale pro důchodce. Má právo na život, kupuje se, ale přece nemůžeš srovnat třeba Golf, jak píšes s Thalií... Uvažuj trochu.
Vdaka aj za to.
GTI
Koukal jsem na to číslo a viděl bych to pozitivně. Ty vychrlené novinky zatím těžko mohly bodovat. Vedle toho je přece logické, že když někdo začne prodávat auto velikosti Octavie za cenu 199.900,-- tak v této zemi okamžitě neskáčou nebetyčně prodejní procenta. VW nepodskakuje, má dlouhodobou úspěšnost, a co je hlavní - bez výkyvů. A to vypovídá o kvalitě "portfolia" více, než nějaké hektické dvouciferné procento. Zajímavě je to u Golfa - i v tabulce je vidět že (sice mírně) ale přesto tady neválcuje ostatní konkurenci. Podle mně je to cenou (to se teď výrazně zlepší - viz. článek o TDI) a pak designem Golfu, který je málo vyzývavý. To je sice znakem klasy, ale současnost si žádá něco více ulétlého. Třeba Astru - ta ovšem těď vyskočí a půjde rychle dolů... Kdežto Golf bude stále na mírné vzestupné křivce... tak do 2008. To je můj tip. No a APOŠTOL, VELKÝ GURU, ten to smetl s takovou převahou, že mimo mě tu nikdo nedokázal napsat nic. Kdyby taková čísla udělalo Mondeo, tak se tu pár úporných snaživců nepochybně zblázní. U GURU je to "normálka" A to je dobře...
Většina údajů je odsu😜 [odkaz] Stačí do vyhledávacího políčka zadat třeba "mercedes sales may 2005" a je to. Údaje tam jsou ale, co vím, jen o USA. Zbytek prostě vygoogluju. Najdu přes www.google.com Nejhůř se hledají údaje o Japonsku. Mají ten svůj rozsypaný čaj namísto písmenek, takže...
pokud vím tak oficiálně ne, ale je tu hafo firem který je dovezou a zajistej i odpovídající servis .... Impex car, exclusive cars , opax a dost dalších
Chcel by som vediet,odkial cerpas udaje o predajoch jednotlivych modelov. Porad nejaku dobru stranku,kde by som to nasiel,pripadne aj predaje v inych krajinach nielen v USA.
Já jsem před týdnem potkal Maybach v Dejvicích.Je tento časopis snad o autech ne? Tak už ty tragače Logan, Octavia apod. vynechte.
VW, mezirocni narust asi 7% to mi ve srovnani s jinyma automobilkama prijde jako docela ostuda. Doufam, ze to znamena priznivy trend ukonceni nudy na ceskych silnicich. Proste automobilka, ktera vyplivne tolik novinek, tak by mela pocitat s narustama nekde kolem 20% a mozna vic, ne? Novy Golf se neujal podle ocekavani, snad to Passat z jejich pohledu napravi. Jeste, ze maji Touran a Tuareg. No mozna se mi tu opet krtek s brejlickama, co maji misto sklicek (VW) bude snazit tvrdit, ze je to proste narust, ale nevim, co budou chrlit dal, aby to pristi rok nebyl pokles.
zarazovani do trid je kompetenci vyrobcu, takze moc nekydejte hnuj na nikoho, kdo sestavuje tyhle tabulky
alebo předražený, bezmotorový, všudypřítomný šunt zvaný POLO,GOLF a ostatne VW....
Znalci klasy...
ju ju .... akorátní diblík pro 18 letou 150 cm blondýnu s týden staráým řidičákem
Drobeček.
hlásím jeden prodaný Lincoln Navigator 2005 v červnu v čr .... teď jsem ho potkal , nový krásný ještě na převozkách ... ňuníněk
Myslíš jako, že si Thalii vyberou jako opoziční auto k něčemu (k Fabii) programově , nebo si řeknou - to je krásné autíčko, zejména ta zadní partie, to si koupime.
No přece inteligentní lidé, kteří nechtějí vyhodit zbytečně prachy za předražený, bezmotorový, všudypřítomný šunt zvaný Fabia z Mladé Boleslavi.
Jednoznačně Clio 2.0RS!!!
Full-size: Chrysler 300C: 12 958 (13 694) / Buick LeSabre: 7 753 (12 355) / Mercury Grand Marquis: 6 981 (7 492) / Ford Crown Victoria: 6 897 (7 112) / Dodge Magnum: 5 035 (2 320) / Pontiac Bonneville: 1 356 (2 993) /// Luxusní auta střední třídy: BMW 3: 10 608 (11 001) / Acura TL: 7 032 (7 177) / Lexus ES: 6 027 (7 099) / Infiniti G35: 5 266 (6 126) / Mercedes C: 4 359 (6 00😄 / Acura TSX: 3 367 (3 585) / Volvo 40/50: 2 682 (1 989) / Audi A4: 2 672 (3 149) / Volvo S60: 2 501 (2 534) / Saab 9-3: 2 245 (2 726) / Jaguar X-type: 1 033 (1 802) / Lexus IS: 430 (1 092) ps: už se těším, jak zamíchá kartama malý Lincoln Zephyr.
..bych řek, že docela mazel....
pokud se čumnete na [odkaz] dojde Vám o čem mluvím... Největší legenda okruhu se vrací Porsche je zpátky Škoda že není v barvách GULF. Steve McQueen, Derek Bell, David Piper a další dostanou následovníky. Takže konec vlády 4 kruhů v Le Mans
Moje hlava děravá. Omlouvám se DCX a dodávám: Chrysler Sebring: 10 227 (10 80😄 / Dodge Stratus: 11 150 (10 065) a v kompaktech Dodge Neon: 11 263 (10 886)
A 65 lidí v USA dostalo v květnu úpal a koupilo ho taky.
Já tam ještě nedorazil - óóó, tak PH jede, letí...
Jde to... i když ... dře to
To je teda tabulka. Těžko se to čte, po Octavia II, rumunský koník... ale svět to tak chce. Já ho sice tvrdě zprubnul, a jen ho chválil... ale ruku na řadičku - víme všichni, že jde o cenu... To další... no jestli není v číslech nějaká chybička, tak evropská pětka je pěkně za sebou, já bych tedy to pořadí trochu zpřeházel... třeba Astra nemůže být, kde je... ale i tak - sláva EVROPO P.S. A kde je C4?
Mid-size: Toyota Camry: 39 951 (45 375) / Honda Accor😜 30 698 (43 589) – z toho hybridních 1 314 (0) / Nissan Altima: 23 900 (20 55😄 / Chevrolet Malibu: 20 514 (12 110) / Ford Taurus: 20 502 (24 787) / Chevrolet Impala: 19 411 (24 787) / Hyundai Sonata: 8 043 (11 370) / VW Passat: 2 449 (7 211) Saturn L-series: 686 (2 357) /// Compact: Toyota Corrola: 31 152 (36 894) / Honda Civic: 24 765 (35 60😄 – z toho hybridních 1 895 (3 183) / Chevrolet Cobalt: 23 649 (Cavalier 17 477) / Ford Focus: 18 047 (29 89😄 / Nissan Sentra: 11 876 (9 979) / Hyundai Elantra: 10 523 (11 877) / Toyota Prius – hybridní: 9 461 (3 962) / VW Jetta: 7 912 (11 494) / Saturn ION: 7 751 (9 443) / VW Golf: 1 217 (2 436)
zdospělovat... to si budu muset zapamatovat.. Ale Polo, které se mi líbilo bylo (co já vím) na úrovni Golfa III tzn. o 2 gen zpět... První polo nové koncepce... černý 3D, 16v... skvělý.. i dnes se za nějakým podobným otočím... Jo tam byla potence... Dnes bych s novým xichtem byl ve smyslu potence zdženlivější... možná časem, ale spíš mi tam ten předek k celýmu autu nesedí.... Jinak asi z celé nabídky nejvyváženější... (zezadu )... No ale nemůžu uvěřit těm číslům Phaetona.... nemůžu totiž najít profil kupce Phaetona...
Tak to čekám...
bez sebemenších problémů, to je vůz pro naše rozflákaný silnice, hulvátský řidiče, závistivý sousedy a zloděje aut, bezva volba. Třídy jsou podle rozměrů, nevím proč by se to mělo nyní měnit... jen poznámka za 200T nedoporučuju....
Já cítím dnes minulé POLO jako velkou trefu. Shodou okolnosti jsem dnes jel kolem VW a z auta omrkával na 30m nové POLO. Nebyl bych tak razantní v soudech, jako ty, přesto mám v sobě otázku, jestli se POLO mělo takhle "zdospělovat"...
No, tak žes svůj příspěvek přičinil zrovna u takovéhle smršti, co předvedl APOŠTOL... to nesvědčí o přílišném zacílení... A k tomu POLU - nevím, jakou s ním máš zkušenost - tak pokud ne - vejdi do VW a nech si ukázat POLO GTI, variace, vnitřek, kola atd, pak to postav vedle FIESTY ST, udělej to samé a něco ti z toho vypadne. Podle mně FIESTA. No a? To POLO bude druhé v pořadí - pochop, nebo by sis koupi CLIO?
Neboj se. Už ti chystám střední třídu v USA.
Lifting pola je ze stejné kategorie, jako byla poprava punta. Původní maska nebyla špatná. Teď to vypadá jako kojenec, když mu nasadí dědovy brejle. Násilné, hnusné.
Ne, do Chivas jsem nechal skápnout slzu vtipné kaše. Ono taky, přečteš-li výsledky střední třídy, to je na ohňostroj. Teda VWohňostroj
dneska dobrý... že ty sis cvrkl do vtipné kaše trochu Chivasky....
Slovo - nudné - není to výstižné. Je to auto s akcentem na - nadčasovost, jistotu, umírněnost. A jeho tvary trvají v čase. Pak jsou jiná auta, .... co sází na srdce - 206 - a tam se musí křivky trochu více popustit, ale i tak mohou být nadčasové, no a pak máš snahy o originalitu, která buďto vyjde, nebo také nevyjde... Většinou to ale nevyjde - posledni lifting Punta (škoda)... P.S. - skromnost zdobí... i design aut.
POLO, neprijde ti to trochu nudny auto?
Tak tohle je tragedie - druhé místo jedno z nejodpornějších aut - THALIA. To je opravdu pro generaci třetího věku (nad 105 let). Kdo tohle kupuje? Národní poklad (Yaris) předstihl POLO... no, to je tragedie č.2. A nejhorší propadák je FIESTA - 9. místo. To je pro FORD potupa. A nezasloužená...
ty ses fakt tin "fauvé" uplne zaslepenej, uz to ctu celkem dlouho, ale poslední dobou to ztraci jakejkoliv realnej pohled, to o cem pises, ze POLO GTI je sen a podobne Prece to nemuzes myslet vazne nebo ses sponzorovanej marketingovym oddelenim VW...
Tak tohle mi dělá radost - vítězí PANDA, tedy stará dobrá italská škola. Tohle je žolík. 2, a 3, ATOS a PICANTO - to jsou jen ty prostituční koupě. Auto zadarmo, raduj se z něčeho jiného. 4, TWINGO. Jo, twingo, genialita boduje přes 10 let. I tady, tak bravo 6, až 8, - koněčně svěží vítr - KOLÍN - Auto, ne žádné autíčko...
Víme, víme... dals tam můj testík....
Promiňte, ale zpravidla u podobných příspěvků píšu: navštivte fórum o vozech dacia dacia.phorum.cz
Tak a je to tady nanovo, černé na bílém - POLO válcuje FIESTU, FOCUS o fous nag GOLFEM, ovšem APOŠTOL, tak to je potřeba nechat vyznít. Pánové, je tu vůbec mimo VW nějaký výrobce auta ve střední třídě? Tak tohle to je passátní smršť... Ten Logan - rumunský koník, to je trefa. Tady nahoře se ozývá pláč nad zařazením do příslušné skupiny. No Logana bych mezi supersporty také neřadil, ovšem, kdo v něm neseděl, neví jak je velký... Tak tady je rozhodující celkový počet prodejů... a ten je u Logana přesvědčivý. P.S. Hergot ten PASSAT to smetl
V kvetnu byl zaregistrovan jeden Aston Martin. Tak me napada: taha vubec nekdo Aston Martiny do CR oficialne??? Mate nekdo nejake info? Nebo je to jen individualni dovoz D ci AT???
Hádej. Spíš mě mrzí, že nikde nejde najít konkrétní číslo o Maserati Quattroporte. Maserati se všude opájí jen procentuálním nárustem, který je samozřejmě obrovský.
Souhlasim. Pokud nekdo cpe do stejne tridy Octavii a Logan, tak by se mel dal vysetrit.
A kolik mel Logan?
Luxusní vozy: Cadillac DeVille: 5 804 (5 16😄 / Lincoln Town Car: 4 314 (4 425) / Cadillac STS: 3 388 (260) / Lexus LS430: 2 251 (2 763) / BMW 7: 1 514 (1 620) / Acura RL: 1 404 (467) Mercedes S: 1 369 (1 635) / Jaguar XJ: 627 (891) / Audi A8: 452 (381) / Infiniti Q45: 78 (126) / VW Phaeton: 65 (127) /// Vyšší střední třída: Cadillac CTS: 6 184 (5 579) / BMW 5: 3 611 (4 336) / Mercedes E: 3 569 (5 034) / Lexus GS: 3 141 (819) / Infiniti M45: 2 170 (177) / Lincoln LS: 1 777 (2 531) / Mercedes CLS: 1 550 (0) / Audi A6: 1 313 (1 37😄 / Jaguar S-type: 784 (1 346) / Volvo S80: 759 (1 154) / Saab 9-5: 502 (1 134)
tak k vasemu prispevku neni co dodat.
Prodeje Loganu by byly o dost vyšší, kdyby se podařilo sem z Rumunska dostat víc aut. Soudruzi v Rumunsku mají teď plné ruce práce, protože ty auta chtějí i na západ od našich hranic.
Zrovna Octavia a Logan jsou stejny sizeny krapy dobry jen pro chudy zeme.
Zajimavy cisla, ale moc mi nesedi srovnani napr. Octavky a Loganu ve stejne tride, protoze u prodeju vetsinou zavisi dost na cene a pri zakl. cene Loganu kolem 200k je cena O2 vice jak dvakrat vetsi. To same plati U Skody Superb a BMW 5.