Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Subaru Impreza s novou vizáží na japonském trhu

71 komentářů

:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
že?! aj mne sa viac páči ako Eva
buc múdry... subaru som odskúšal, ale Evu nemám kde...
ROOT😒br /> Treba skusit v oboch sa previest. Mam Imprezu WRX, jazdil som uz aj na STi ale ked som si minule sadol do Evo 8 tak som ostal milo prekvapeny podvozkom a riadenim. Je lepsie ako u Suba. Horsi je motor, je lenivejsi ako u Suba. Este si chcem vyskusat STi 05 aby som mohol porovnat aktualny modely.
K faceliftu sa nevyjadrujem, ale budem si musiet nanho dlho zvykat pokial sa mi bud epacit, ak bude )))
předek je dost pěknej, ale bok a zadek, abych řek pravdu vypadá jak naroubovanej k tý masce. Takže se nezlobte, ale i kdybych měl zbytečný 2 miliony a chtěl se rychle zabít, tak bych si to nekoupil.
Těť je lepší než EVO VIII, nebo úplně nové EVO IX!!! KRÁSA!!!
Jo a modelova rady 2005 Sti ma uz take nastavitelny aktivni diferencial
Ja jako Subarak ti doporucuji subaru samozrejme, je vic emotivni nez Evo , ale ted vazne, zalezi hlavne na tobe, co od toho auta ocekavas.Jestli to bude tve "treti auto do rodiny" a nebudes s nim jezdit denne do prace, ale bude ciste jen pro hardcorovou jizdu po klikatych asfaltkach, pak bych se mozna prikolnil k Evu, protoze ma vice tvrdsi podvozek, nez Impreza. Ma jeste i nastavitelny diferencial, coz ale podle me vyzkousis jen na okruhu, v provozu asi tezko. Impreza je podle me trosku mekkci ale v dobrym slova smyslu, da se s ni jezdit denne bez toho, aniz by te z ni bolely zada, je to takovy denni supersport. Impreza je take levnejsi na porizeni, levnejsi (i kdyz je to relativny) na provoz a udrzbu, ma delsi servisni intervaly a zaroven ma plnou zaruku, kdezto evo treba ma elektronicky omezene otacky kvuli zaruce, tzn. ze nemuzes s nim udelat to, ze vytocis motor docervenych otacek a rychle pustis na jednicku spojku. Toto lze treba v impreze a neni nic lepsiho, je to jako raketa. V obou autech jsem jel a muzu to posoudit. Dale bych byl pro Subaru z toho duvodu, ze motor ma podle me lepsi vlastnosti, nizsi teziste a take kraasny zvuk!!! evo mi prijde v otackach jako vychcrchlana felicie 1.3 kdyz z ni zdimas co to da... Ale doporucuji se v kazdem aute nejdrive svezt.Tak snad jsem te neotravil dlouhym ctenim dej vedet jak jsi se rozhodl
však stojí niečo iba okolo 4,5 melóna...
dost pochybuju o tom že by jsi měl na M6... navíc ta se začně dovážet až tak příští rok...
z toho mi vychádza opäť Impeza .. je v strede
Europska verzia EVA IX este nie je v predaji.

Kazdopadne, ak chces auto na kazdodenne jazdenie, vyhrava M6, potom Impreza a nakoniec EVO. Ak chces auto na nefalsovany sportovy zazitok, poradie je EVO, Impreza, M6.
samozrekme ak to bude Subaru.. ak EVO tak asi kombinácia čiernej s krvavočervenou.. môže byť ?!
a ešte niečo.. vie mi niekto poradiť dobrú lakovňu kde mi spravia lak podľa predstavy aj s paintbrus-hom ???? (samozrejme základ je klasdika "modrá" s kombináciou "zlatej"... + plus nejaký devil na kapoty.....
chcem si kúpiť EVO IX, alebo SUBARU WRC STi .. kto mi poradí čo si vybrať?! Asi som trošku viac naklonený Subaru... ešte som premýšľal aj nad M6 od BMW .. ale to je skôr "dialničný" dravec .. takže je zavrhnutý aj vzhľadom na cenu.. za ten rozdiel nalejem do Subaru ( EVO) stovky litrov 98 a nahoblím gúm do šialenstva...
Podle tveho NICKU BMW jsi opravdu jine krevni skupiny, takze fanouskovstvi do Subaru asi nedokazes plne pochopit a ocenit . Jinak ale souhlasim, ze design je temer vzdy u Subaru rozporuplny, ale pokud mas rad auta srdcem a nejsi nagelovanej typek co da jen na design pak u tebe prevladne pocit z vyjimecnosti a pocit z ultimativni jizdy, nad "pouhym" designem. Mimochodem se svoji Imprezou GT jsem tento tyden v pondeli nakopal *docela nadupanymu (nevim co mel za motor, nebyl oznacenej) 5tkovymu BMW na narocny klikaty okresce tak, ze podle me sel to auto hodit ze skaly. ZDAR SUBARU
To Tempesti: si delas srandu ne s tim Porsche
Ja vam teda neviem!!!
Vidis, je to otazka vkusu. Subaru nerobi mainstreamovy design pre kazdeho.

Mne osobne sa velmi lubi.
Smrtelně vážně. Je myslím jasné, jakým směrem se pokrok ubírá a sotva můžeš tvrdit, že manuál je pokrokovější řešení.
Mylys sa Vyvijaju boxer diesel a to bez podpory GM
Mam taky pekny clanok o Supre-1350koni Je to totalna drt. Supra by skylina aj sklbla A myslim si ze impreza je velmi velmi velka ikona. Aspon talka ako skyline,ale v inom obore...
Nemyslel si to s tim automatem vážně, že?
Z které višně spadls???????
Tohle amíkům závidím - ty japonská auta, které se u nás neseženou - Infiniti, Acura atd...
Treba to zazit na vlastnej kozi.Myslim ze vela ludi take auto nezvladnu ani riadit.Alebo pobliju potom sedadla.Pamatam ked som kupoval pred 10 rokmi svoje druhe auto presadal som vtedy z 50kw do 110kw prva jazda to bol sok uz len sex je lepsi od toho.Impreza je super a treba ju brat s respektom.Design je jedna vec auto druha.Zena ktora je krasna nemusi bit v posteli dobra a malokedy je.....
1,5mega žádná Impreza nestojí, tedy aspoň ne taková, která je prodávána na našem trhu. Obluda a popelnice? Design Imprezy není o nic víc kontroverznější než u BMW. Sti na závodění po lese? Člověče, viděls už někdy jak vypadá Impreza Sti?
víš že prodrive upravoval před subárkama bavoráky na rally?
Ocenuji snahu Subaru byt konzervativni a zejmena jit svoji cestou (nesnazi se opicit po nekom) nicmene auta vypadaji hrozne. To jsou tvary jak VW, Ford, Opel.... pred 20 lety!!! Upozornuji ze se nabavim o kvalite a vykonu, jen o designu. Ale nevim jestli bych za 1,5 mega chtel takovou obludu, popelnici. Mozna STI na vikend na zavodeni po lese....... Nebo v pripade ze to bude stat 500 tis
Nemýlíš. Nedělají žádnou supervýkonnou verzi. Ale dělají i sedan, který má ale naprosto odlišný a řekl bych dost nudný design. Nedáno začali nabízet pohon 4x4.
To je přesně ono - G35. Takový nafouklý Nissan 350Z. Mě se designově líbí, vypadá jako takové malé GT. Jen škoda, že ho nedělají i jako GT-R... nebo se mýlím?
Ja viem, ze oba obrazky su starsieho data. Ibaze, ten Lancer aj Impreza pochadzaju z toho japonskeho magazinu, co co dal nizssie. A ako som uz povedal, oni sa podla tych cisiel co mam doma prakticky nikdy nemylili. Naviac pri Subaru je v clanku ramcek s textom, kde je nacrtok nejakeho motoru so znakom Isuzu a v clanku sa latinkou objavuje parkrat GM Takze odtial moje info... Ale mas pravdu, uvidime.
snad to bude ležatej šestiválec
Diesel-boxer-Subaru-Porsche. Tak to som uz fakt vedla. Vies nieco viac ? Objem pocet valcov ... ?
Impreza se stala legendou již za svého života,evoluce pokračuje a bude se líbit.....,jo a ten diesel-boxer vyvíjejí spolu z Porsche..
Panove nerad bych vas zklamal, ale tyto fotografie jsou v internetovem eteru jiz temer pul roku, obe jsou fotomontaze a spekulace predchazejici prave tomuto novemu modelu, o kterem je tento clanek !!! byly na internetu v dobe, kdy jeste nebyla známa podoba této verze imprezy! takze ty zpravy o hatchbacku jsou liche a nemaji s realitou nic spolecneho... Jo a co se tyka dieselu, Subaru pry vyviji svuj vlastni a mel by to byt boxer, kvuli jizdnim vlastnostem - nizkemu tezisti, pokud by to byla nejaka krychle od GM, subaru by to zasadne zmenilo jeho koncepci "vse v jedne rade" ! ale nechame se prekvapit jak to nakonec bude. SUBARU NAZDAAAR
Aj tu jest tiez: [odkaz]
[odkaz] ---alebo napr. tu: [odkaz]
Tak tohle není americký auto nýbrž japonský pro americký trh a vážně netuším, co by v něm mělo být zastaralé. A pokud myslíš obecně...tak pro mě je naopak většina evropských aut v mnohém technicky zase na úrovni třeba let padesátých. Když nemají automat, klimatizaci a tak dále. Absolutní většina technických vynálezů v automobilovém průmyslu pochází z USA, takže fakt netuším, na co si stěžuješ. Pokud ti vadí třeba tuhá zadní náprava v silně tradicionalistických modelech, tak si holt koupíš jiné americké auto. Amerických aut s nezávisle zavěšenýma zadníma kolama jsou desítky. Takže to není o tom, že by něco neuměli nebo byli pozadu. Někdo to prostě má rád postaru. U Mustanga to většina dosavadních zákazníků tvrdě vyžadovala i v nové generaci. Stejně tak základní motorizace typu OHV. Tady vysmívané ale v USA jezdí na laciný regular, takže je to taková tamní obdoba dieselů, s tím rozdílem, že mnohé splňují emisní předpisy SULEV a strčí tak do kapsy většinu evropských DOHC. A opět: pokud nechceš, máš na výběr desítky a desítky amerických modelů s DOHC motory. No a navíc než na podvozky a motory se zdejší povrchní diskuse nezmohou, ale pokud tě napadá ještě něco, rád ti to taky vyvrátím.
americke auta su fakt pekne, musis sa uznat... len keby tam nedavali techniku z 90´ rokov...
To je presne ona! Nie je ale vylucene, ze minimalne doma bude aj sedan. A Mitsu Evo X bude podobne asi ako hatch, aj ked doma bude aj ako sedan.
Presnejsie: Fairlady Z. Ma krasny domaci prospekt: "Lust Than Love". Viac info na [odkaz] (Aspon v case uvedenia na domaci trh bola tak adresa).
No, aspon som Ti vynahradil ten Holden. Ale dnes sem hadzem iba nadherne buduce auta . A v pripade tohto GT-R je realna sanca, ze bude takto vyzerat. Obrazok je z nejakeho japonskeho magazinu (neviem ako sa vola, neovladam katakanu), ale je dobry. Mam doma tri cisla a su tam auta, ktora sa o rok objavili na trhu v takmer identickej podobe. Takze maju dobry link na domacich vyrobcov. V posledom cisle je na titulke napr. nova Corolla v spickovej verzii a la WRC.
Viem, ze pripravuju nejaky diesel, ale myslim, ze to nebude urcite boxer - a nebude povodom od Suba, ale od GM (ako mensinoveho vlastnika Subaru a technicky partner). Resp. to pripravuje asi Isuzu. Ti sa v ramci GM specializuju na ropaky...
Pro Fika možná patvar, pro mě jedno z nejhezčích japonských aut: [odkaz]%20G35%20Spor… A zezadu: [odkaz]
Tak ten vypadá nádherně.
V USA se na sto procent jmenuje stejně jako tady: 350Z. V Japonsku se, myslím, jmenuje Fairlady.
no ta kto dopadlo lépe než jsem čekal. čekal jsem něco jako je tribeca ale tohle nevypadá až tak strašně, takovej mixík tribecy a legacy ... hezké a i rychlé
Pevně doufám, že ty mřížky mají menší oka než je silueta brabčáka. Na 95 se mi nestalo, že by se chytil do mřížky. Na 99 se už v prolisu pro mřížku chytil. A na 03 už prošel mřížkou až na chladič. Už by konečně mohl někdo těm designérům prozradit, že subaru se neprovozuje kvůli jejich tvarovýn úletům, ale protože se člověk potřebuje dostat z bodu A do bodu B v jakýchkoliv podmínkách a hlavně v reálném čase.
bola super je super a bude super
[odkaz]
Takže se sedanem nepočítají? To teda koukám, jdu se po tom podívat
A Marko nevies ci je pravda ze Subaru vyvija vlastny diesel a k tomu boxer ? Nieco som o tom uz cital ale nic oficialne.
for LSS : vola sa nissan 350Z v usa alebo japonsku Fairlady ?
Sorry, odkaz nefunguje. Tak tu a foto rozkliknut: [odkaz]
Toto je posledna "operacia" (ktora sa podla mna nepodarila o nic viac ako tie predtym, ale to iba moj nazor) pred uvedenim novej Imprezy, ktora uz bude uplne ina (2007). Bude to hatchback a nebude sa to volat Impreza, ale dostane to oznacenie pozostavajuce z pismena,cisla, pismena. V UK magazinoch sa uz aj objavili obrazky. Keby som chvilu hladal, tak by som mozno aj nieco nasiel....
Skyline neni patvar. Pri novom budovani Brand Identiy koncernu Nissan / Infiniti bolo predefinovane poslanie obchodneho oznacenia Skyline. Teraz je to premiovy sedan/coupe postaveny proti BMW3er & spol. V Japonsku je predavany ako Nissan, v USA ako Infiniti G35 (a jeho buduca gen. bude aj v EU ako Infiniti). Nastupca "stareho" Skylinu GT-R bude nies meno "iba" Nissan GT-R. Kto chce vidiet jeho moznu podobu, nech mrkne sem: [odkaz]
/uploads/medium/Nissan-GTR.jpg
oprava.

...nenecha zahaNbit.

Hanba mi .
Tu je ukazka jazdy EVA IX. Na takejto trati by si skyline ani neskrtol.
[odkaz]

Ev👋Impreza su podstatne univerzalnejsie auta ako Skyline. Skyline je rychly jedine na perfektnom asfalte. Pritom EVO/Impreza zvlada clenite a rozbite trate absolutne bezkonkurencne a na okruhu sa tiez nenecha zahambit. Dokonca by som sa vobec nedivil, keby 400 konova verzia EVA predavana v Britanii porazila Skyline GT-R. Myslim, ze Skyline nema na Imprezu/Evo v ovela viac ohladoch ako Impreza/Evo na Skyline.
No jo a GT-R má asi 1000 koní jen za dobrý slovo ne?...panejo
Tak spravne, jestli chce nekdo porovnavat Skyline s Imprezou nebo Evem, pak je mimo misu, ta auta jsou kazda k jinemu ucelu, navic impreza a Evo plni zaroven funkci rodinnych sedanu, skyline je proste brutalni rakta. Nic ale proti nemu, me se moc libi a jestli bych nekdy mel onu "garaz snu" pak by v ni nechybel. Ted k designu Subaru, jsem zaryty subaru fanousek a sam mam v rodine 3 subaru, ale musim rici, že svym designem me az na vyjimky vzdy subaru skoro az otravi, jenze nevim, co je to za alchymii, ale casem se mi vsechny modeli zacnou vzdy stejne libit a podobny to bude i u teto verze Imprezy! Navic jsem nekde na netu cetl zvesti, ze je to jen facelift a ze v roce 2008 bude nova impreza na zkracenem podvozku legacy... takze uz se tesim!!!!! Subaru zdar
jenze stavajici generace skyline je takovy patvar vzdalene podobajici se 350. Skutecny skyline teprve prijde
Skyline je okruhove auto, Impreza a EVO su rally auto. To znamena, ze EVO a Impreza sa neda vobec porovnavat s GT-R. To znamena ze aj GT-R nema na Imprezu/EVO.
Možná jsem to i viděl a něco o tom četl - není to podobné 350Z? Nicméně se chystá nový Skyline, který by měl mít volant na správné straně
Tak si vytuň Infiniti G. Současná generace je téměř identická se současnou generací Nissanu Skyline. A volant má vlevo.
Jasně Skyline GT-R je nejlepší, je to jiná třída, ale kdo chce při řízení sedět vpravo?
Myslím, že Impreza mění tvář častěji, než je zdrávo. Ale tahle poslední operace se myslím povedla, jen s tím zadkem mohli něco udělat..
Suhlas v japonsku z toho dostavaju 800-1000 koni to je raketa na kolesach.Par ich po Londyne beha az sa zjezia chlpi ked ho pocujem to je proste the best mozno supra bi mu dychala na paty inak nema konkurenciu.Nemci na ten vykon podrebuju 12 valcov a par turbo len potom to ma vahu ako zetor.
a stejne na tuhle legendu nemaji. Skyline je jedine auto, ktere z japoncu uznavam Vim, ze imprezza a lancer jsou rallz ikony, ale rozhodne ne legendy. Proste doufam, ze Nissan uz konecne prestane delat 350Z jako nejvykonnejsi model a konecne vypusti na svet novou generaci skyline, at se muzou souperi v JGTC trast
na tej jednej foto mi pride, ze zo zadu sa to velmi podoba na daewoo nexia. Ale inka v realy to bude asi rovanky nater ako doterajsie. Hlavne s tymi zlatymi diskami to ma ten spravny smrnc...
... ten předchozí model mi přišel agrasivnější ... tohle začíná bejt moc uhlazený a okoukaný ...