Novinky
0
... ten předchozí model mi přišel agrasivnější ... tohle začíná bejt moc uhlazený a okoukaný ...
na tej jednej foto mi pride, ze zo zadu sa to velmi podoba na daewoo nexia. Ale inka v realy to bude asi rovanky nater ako doterajsie. Hlavne s tymi zlatymi diskami to ma ten spravny smrnc...
a stejne na tuhle legendu nemaji. Skyline je jedine auto, ktere z japoncu uznavam Vim, ze imprezza a lancer jsou rallz ikony, ale rozhodne ne legendy. Proste doufam, ze Nissan uz konecne prestane delat 350Z jako nejvykonnejsi model a konecne vypusti na svet novou generaci skyline, at se muzou souperi v JGTC trast
Suhlas v japonsku z toho dostavaju 800-1000 koni to je raketa na kolesach.Par ich po Londyne beha az sa zjezia chlpi ked ho pocujem to je proste the best mozno supra bi mu dychala na paty inak nema konkurenciu.Nemci na ten vykon podrebuju 12 valcov a par turbo len potom to ma vahu ako zetor.
Jasně Skyline GT-R je nejlepší, je to jiná třída, ale kdo chce při řízení sedět vpravo?
Tak si vytuň Infiniti G. Současná generace je téměř identická se současnou generací Nissanu Skyline. A volant má vlevo.
Možná jsem to i viděl a něco o tom četl - není to podobné 350Z? Nicméně se chystá nový Skyline, který by měl mít volant na správné straně
Pro Fika možná patvar, pro mě jedno z nejhezčích japonských aut: [odkaz]%20G35%20Spor… A zezadu: [odkaz]
americke auta su fakt pekne, musis sa uznat... len keby tam nedavali techniku z 90´ rokov...
Tak tohle není americký auto nýbrž japonský pro americký trh a vážně netuším, co by v něm mělo být zastaralé. A pokud myslíš obecně...tak pro mě je naopak většina evropských aut v mnohém technicky zase na úrovni třeba let padesátých. Když nemají automat, klimatizaci a tak dále. Absolutní většina technických vynálezů v automobilovém průmyslu pochází z USA, takže fakt netuším, na co si stěžuješ. Pokud ti vadí třeba tuhá zadní náprava v silně tradicionalistických modelech, tak si holt koupíš jiné americké auto. Amerických aut s nezávisle zavěšenýma zadníma kolama jsou desítky. Takže to není o tom, že by něco neuměli nebo byli pozadu. Někdo to prostě má rád postaru. U Mustanga to většina dosavadních zákazníků tvrdě vyžadovala i v nové generaci. Stejně tak základní motorizace typu OHV. Tady vysmívané ale v USA jezdí na laciný regular, takže je to taková tamní obdoba dieselů, s tím rozdílem, že mnohé splňují emisní předpisy SULEV a strčí tak do kapsy většinu evropských DOHC. A opět: pokud nechceš, máš na výběr desítky a desítky amerických modelů s DOHC motory. No a navíc než na podvozky a motory se zdejší povrchní diskuse nezmohou, ale pokud tě napadá ještě něco, rád ti to taky vyvrátím.
To je přesně ono - G35. Takový nafouklý Nissan 350Z. Mě se designově líbí, vypadá jako takové malé GT. Jen škoda, že ho nedělají i jako GT-R... nebo se mýlím?
jenze stavajici generace skyline je takovy patvar vzdalene podobajici se 350. Skutecny skyline teprve prijde
Skyline neni patvar. Pri novom budovani Brand Identiy koncernu Nissan / Infiniti bolo predefinovane poslanie obchodneho oznacenia Skyline. Teraz je to premiovy sedan/coupe postaveny proti BMW3er & spol. V Japonsku je predavany ako Nissan, v USA ako Infiniti G35 (a jeho buduca gen. bude aj v EU ako Infiniti). Nastupca "stareho" Skylinu GT-R bude nies meno "iba" Nissan GT-R. Kto chce vidiet jeho moznu podobu, nech mrkne sem: [odkaz]
/uploads/medium/Nissan-GTR.jpg
/uploads/medium/Nissan-GTR.jpg
Sorry, odkaz nefunguje. Tak tu a foto rozkliknut: [odkaz]
Tak ten vypadá nádherně.
No, aspon som Ti vynahradil ten Holden. Ale dnes sem hadzem iba nadherne buduce auta . A v pripade tohto GT-R je realna sanca, ze bude takto vyzerat. Obrazok je z nejakeho japonskeho magazinu (neviem ako sa vola, neovladam katakanu), ale je dobry. Mam doma tri cisla a su tam auta, ktora sa o rok objavili na trhu v takmer identickej podobe. Takze maju dobry link na domacich vyrobcov. V posledom cisle je na titulke napr. nova Corolla v spickovej verzii a la WRC.
for LSS : vola sa nissan 350Z v usa alebo japonsku Fairlady ?
Skyline je okruhove auto, Impreza a EVO su rally auto. To znamena, ze EVO a Impreza sa neda vobec porovnavat s GT-R. To znamena ze aj GT-R nema na Imprezu/EVO.
Tak spravne, jestli chce nekdo porovnavat Skyline s Imprezou nebo Evem, pak je mimo misu, ta auta jsou kazda k jinemu ucelu, navic impreza a Evo plni zaroven funkci rodinnych sedanu, skyline je proste brutalni rakta. Nic ale proti nemu, me se moc libi a jestli bych nekdy mel onu "garaz snu" pak by v ni nechybel. Ted k designu Subaru, jsem zaryty subaru fanousek a sam mam v rodine 3 subaru, ale musim rici, že svym designem me az na vyjimky vzdy subaru skoro az otravi, jenze nevim, co je to za alchymii, ale casem se mi vsechny modeli zacnou vzdy stejne libit a podobny to bude i u teto verze Imprezy! Navic jsem nekde na netu cetl zvesti, ze je to jen facelift a ze v roce 2008 bude nova impreza na zkracenem podvozku legacy... takze uz se tesim!!!!! Subaru zdar
Tu je ukazka jazdy EVA IX. Na takejto trati by si skyline ani neskrtol.
[odkaz]
Ev👋Impreza su podstatne univerzalnejsie auta ako Skyline. Skyline je rychly jedine na perfektnom asfalte. Pritom EVO/Impreza zvlada clenite a rozbite trate absolutne bezkonkurencne a na okruhu sa tiez nenecha zahambit. Dokonca by som sa vobec nedivil, keby 400 konova verzia EVA predavana v Britanii porazila Skyline GT-R. Myslim, ze Skyline nema na Imprezu/Evo v ovela viac ohladoch ako Impreza/Evo na Skyline.
[odkaz]
Ev👋Impreza su podstatne univerzalnejsie auta ako Skyline. Skyline je rychly jedine na perfektnom asfalte. Pritom EVO/Impreza zvlada clenite a rozbite trate absolutne bezkonkurencne a na okruhu sa tiez nenecha zahambit. Dokonca by som sa vobec nedivil, keby 400 konova verzia EVA predavana v Britanii porazila Skyline GT-R. Myslim, ze Skyline nema na Imprezu/Evo v ovela viac ohladoch ako Impreza/Evo na Skyline.
Myslím, že Impreza mění tvář častěji, než je zdrávo. Ale tahle poslední operace se myslím povedla, jen s tím zadkem mohli něco udělat..
Toto je posledna "operacia" (ktora sa podla mna nepodarila o nic viac ako tie predtym, ale to iba moj nazor) pred uvedenim novej Imprezy, ktora uz bude uplne ina (2007). Bude to hatchback a nebude sa to volat Impreza, ale dostane to oznacenie pozostavajuce z pismena,cisla, pismena. V UK magazinoch sa uz aj objavili obrazky. Keby som chvilu hladal, tak by som mozno aj nieco nasiel....
A Marko nevies ci je pravda ze Subaru vyvija vlastny diesel a k tomu boxer ? Nieco som o tom uz cital ale nic oficialne.
Takže se sedanem nepočítají? To teda koukám, jdu se po tom podívat
[odkaz]
To je presne ona! Nie je ale vylucene, ze minimalne doma bude aj sedan. A Mitsu Evo X bude podobne asi ako hatch, aj ked doma bude aj ako sedan.
[odkaz] ---alebo napr. tu: [odkaz]
Panove nerad bych vas zklamal, ale tyto fotografie jsou v internetovem eteru jiz temer pul roku, obe jsou fotomontaze a spekulace predchazejici prave tomuto novemu modelu, o kterem je tento clanek !!! byly na internetu v dobe, kdy jeste nebyla známa podoba této verze imprezy! takze ty zpravy o hatchbacku jsou liche a nemaji s realitou nic spolecneho... Jo a co se tyka dieselu, Subaru pry vyviji svuj vlastni a mel by to byt boxer, kvuli jizdnim vlastnostem - nizkemu tezisti, pokud by to byla nejaka krychle od GM, subaru by to zasadne zmenilo jeho koncepci "vse v jedne rade" ! ale nechame se prekvapit jak to nakonec bude. SUBARU NAZDAAAR
Ja viem, ze oba obrazky su starsieho data. Ibaze, ten Lancer aj Impreza pochadzaju z toho japonskeho magazinu, co co dal nizssie. A ako som uz povedal, oni sa podla tych cisiel co mam doma prakticky nikdy nemylili. Naviac pri Subaru je v clanku ramcek s textom, kde je nacrtok nejakeho motoru so znakom Isuzu a v clanku sa latinkou objavuje parkrat GM Takze odtial moje info... Ale mas pravdu, uvidime.
Pevně doufám, že ty mřížky mají menší oka než je silueta brabčáka. Na 95 se mi nestalo, že by se chytil do mřížky. Na 99 se už v prolisu pro mřížku chytil. A na 03 už prošel mřížkou až na chladič. Už by konečně mohl někdo těm designérům prozradit, že subaru se neprovozuje kvůli jejich tvarovýn úletům, ale protože se člověk potřebuje dostat z bodu A do bodu B v jakýchkoliv podmínkách a hlavně v reálném čase.
no ta kto dopadlo lépe než jsem čekal. čekal jsem něco jako je tribeca ale tohle nevypadá až tak strašně, takovej mixík tribecy a legacy ... hezké a i rychlé
Impreza se stala legendou již za svého života,evoluce pokračuje a bude se líbit.....,jo a ten diesel-boxer vyvíjejí spolu z Porsche..
Ocenuji snahu Subaru byt konzervativni a zejmena jit svoji cestou (nesnazi se opicit po nekom) nicmene auta vypadaji hrozne. To jsou tvary jak VW, Ford, Opel.... pred 20 lety!!! Upozornuji ze se nabavim o kvalite a vykonu, jen o designu. Ale nevim jestli bych za 1,5 mega chtel takovou obludu, popelnici. Mozna STI na vikend na zavodeni po lese....... Nebo v pripade ze to bude stat 500 tis
1,5mega žádná Impreza nestojí, tedy aspoň ne taková, která je prodávána na našem trhu. Obluda a popelnice? Design Imprezy není o nic víc kontroverznější než u BMW. Sti na závodění po lese? Člověče, viděls už někdy jak vypadá Impreza Sti?
Treba to zazit na vlastnej kozi.Myslim ze vela ludi take auto nezvladnu ani riadit.Alebo pobliju potom sedadla.Pamatam ked som kupoval pred 10 rokmi svoje druhe auto presadal som vtedy z 50kw do 110kw prva jazda to bol sok uz len sex je lepsi od toho.Impreza je super a treba ju brat s respektom.Design je jedna vec auto druha.Zena ktora je krasna nemusi bit v posteli dobra a malokedy je.....
Vidis, je to otazka vkusu. Subaru nerobi mainstreamovy design pre kazdeho.
Mne osobne sa velmi lubi.
Mne osobne sa velmi lubi.
Podle tveho NICKU BMW jsi opravdu jine krevni skupiny, takze fanouskovstvi do Subaru asi nedokazes plne pochopit a ocenit . Jinak ale souhlasim, ze design je temer vzdy u Subaru rozporuplny, ale pokud mas rad auta srdcem a nejsi nagelovanej typek co da jen na design pak u tebe prevladne pocit z vyjimecnosti a pocit z ultimativni jizdy, nad "pouhym" designem. Mimochodem se svoji Imprezou GT jsem tento tyden v pondeli nakopal *docela nadupanymu (nevim co mel za motor, nebyl oznacenej) 5tkovymu BMW na narocny klikaty okresce tak, ze podle me sel to auto hodit ze skaly. ZDAR SUBARU
chcem si kúpiť EVO IX, alebo SUBARU WRC STi .. kto mi poradí čo si vybrať?! Asi som trošku viac naklonený Subaru... ešte som premýšľal aj nad M6 od BMW .. ale to je skôr "dialničný" dravec .. takže je zavrhnutý aj vzhľadom na cenu.. za ten rozdiel nalejem do Subaru ( EVO) stovky litrov 98 a nahoblím gúm do šialenstva...
a ešte niečo.. vie mi niekto poradiť dobrú lakovňu kde mi spravia lak podľa predstavy aj s paintbrus-hom ???? (samozrejme základ je klasdika "modrá" s kombináciou "zlatej"... + plus nejaký devil na kapoty.....
samozrekme ak to bude Subaru.. ak EVO tak asi kombinácia čiernej s krvavočervenou.. môže byť ?!
Ja jako Subarak ti doporucuji subaru samozrejme, je vic emotivni nez Evo , ale ted vazne, zalezi hlavne na tobe, co od toho auta ocekavas.Jestli to bude tve "treti auto do rodiny" a nebudes s nim jezdit denne do prace, ale bude ciste jen pro hardcorovou jizdu po klikatych asfaltkach, pak bych se mozna prikolnil k Evu, protoze ma vice tvrdsi podvozek, nez Impreza. Ma jeste i nastavitelny diferencial, coz ale podle me vyzkousis jen na okruhu, v provozu asi tezko. Impreza je podle me trosku mekkci ale v dobrym slova smyslu, da se s ni jezdit denne bez toho, aniz by te z ni bolely zada, je to takovy denni supersport. Impreza je take levnejsi na porizeni, levnejsi (i kdyz je to relativny) na provoz a udrzbu, ma delsi servisni intervaly a zaroven ma plnou zaruku, kdezto evo treba ma elektronicky omezene otacky kvuli zaruce, tzn. ze nemuzes s nim udelat to, ze vytocis motor docervenych otacek a rychle pustis na jednicku spojku. Toto lze treba v impreze a neni nic lepsiho, je to jako raketa. V obou autech jsem jel a muzu to posoudit. Dale bych byl pro Subaru z toho duvodu, ze motor ma podle me lepsi vlastnosti, nizsi teziste a take kraasny zvuk!!! evo mi prijde v otackach jako vychcrchlana felicie 1.3 kdyz z ni zdimas co to da... Ale doporucuji se v kazdem aute nejdrive svezt.Tak snad jsem te neotravil dlouhym ctenim dej vedet jak jsi se rozhodl
Europska verzia EVA IX este nie je v predaji.
Kazdopadne, ak chces auto na kazdodenne jazdenie, vyhrava M6, potom Impreza a nakoniec EVO. Ak chces auto na nefalsovany sportovy zazitok, poradie je EVO, Impreza, M6.
Kazdopadne, ak chces auto na kazdodenne jazdenie, vyhrava M6, potom Impreza a nakoniec EVO. Ak chces auto na nefalsovany sportovy zazitok, poradie je EVO, Impreza, M6.
dost pochybuju o tom že by jsi měl na M6... navíc ta se začně dovážet až tak příští rok...
ROOT😒br />
Treba skusit v oboch sa previest. Mam Imprezu WRX, jazdil som uz aj na STi ale ked som si minule sadol do Evo 8 tak som ostal milo prekvapeny podvozkom a riadenim. Je lepsie ako u Suba. Horsi je motor, je lenivejsi ako u Suba. Este si chcem vyskusat STi 05 aby som mohol porovnat aktualny modely.
K faceliftu sa nevyjadrujem, ale budem si musiet nanho dlho zvykat pokial sa mi bud epacit, ak bude )))
K faceliftu sa nevyjadrujem, ale budem si musiet nanho dlho zvykat pokial sa mi bud epacit, ak bude )))
předek je dost pěknej, ale bok a zadek, abych řek pravdu vypadá jak naroubovanej k tý masce. Takže se nezlobte, ale i kdybych měl zbytečný 2 miliony a chtěl se rychle zabít, tak bych si to nekoupil.