Zapomeňte na všechna dosavadní Ferrari. Nový kousek z Maranella nepatří na běžnou silnici, přesto budou za volantem sedět „obyčejní“ řidiči. Výkon? Famózní.
Zeptejte se batmana ten by mněl určitě o takovouhle mašinu zájem,800 koní,590 kw,8500ot./min. a váha 1792kg no to je nepozemský ani se nedivim že to nesmí na normální silnici.No a taky si myslím že kurz řízení takovýho stroje je nezbytnost a když jde o ferrari samozřejmě že u toho nemůže chybět schumi.Já jen doufám že to všichni zúčastnění přežijí v celkovém zdraví.
Pepíci - tak se říká Pražákům; tohle slovo začali používat lidé, kteří mají neustále potřebu se vyjadřovat a vymezovat ve vztahu Praha x zbytek světa. Plýtváš energií na zbytečné věci...
Nesouhlasim z názorem jednoho ruskýho tenisty,že...Ferrari je jenom hromada sraček z dvanácti cilindrama...,tohle je další umělecký dílo z tý nádherný Itálie!!!!!!!!
.... jak usterit za stejny zazitek? Varianta a), kupte si ojetou pouzitou F1, kamion i s navesem a objizdejte si okruhy po Evrope co jen hrdlo raci. Varianta b) kupte si Kleemann CL 65 nebo jiny delo s jeste vetsim vykonem a jezdete po okruzich po sve ose a muzete i do prace nebo na nakup. Za zbytek co usetrite si objednejte nejake pekne call girls jako hostesky i tlupu mechaniku v cervenym, aby jste si pripadali duleziti!
To je jednoduchý dostat z motoru takovej výkon, když nemusí myslet na předpisy. Jinak pěkný. Ale kde to auto bude, v garáži zákazníka nebo u Ferrari? Kdybych ho mněl v garáži, tak by mi to nedalo a projel bych se i bez značek, stejnak by mě nechytly a na pokutu bych taky měl.
Tak to je brutální nářez z ničeho nic!!!!!!!!!!!! přes 800 koní z 6 litru objemu bez přeplňování je dost slušný (133.9 k/litr) a o 40% větší přítlak!!! Kdýž uvážím, že sériové Enzo dává při 300 km/h přítlak 785 kg (myslím že je to jenom na zadní nápravu) tak tahle strojovna bude dávat cca 1100 kg a to je nářez!!!!!!!!!!!!! No ještě by mě zajímala hmotnost, krouťák, akcelerační a decelerační schopnosti a těch 1,5 mega eur abych si to mohl ověřit!!!!!!!!!!!!! Jen tak dál Ferrari.
Když to napíšu hodně tvrdě, tak dělat Ferrari testovacího otroka za takový peníze (tolik zaplatit) bych snad ani nechtěl. Ale vážně: kdo má a může ať koupí a hlavně si hodně užije! Osobně bych raději jiné, třeba i levnější auto a nebýt tolik závislý na výrobci vozu. Některé designové prvky mohly být i na až moc strohém sériovém Enzu.
No...jak píšu...nemám slov - brutalita, po které bezmězně toužím ...ach jo, proč nemám volných 50 mega a tři auta se vzpínajícím se koněm ve znaku v garáži?
Nádhera. A nejlepší na tom je to že si ho nebudou kupovat šejkové a jiní mamlasové co ho šoupnou do garáže a jezděj tim na recepce. Tohle je auto pro fandy značky a srdcaře, nadšence. Co na to maj. Bravo.
Fakt nářez!!! Hlavně u tohoto auta jde o jízdní vlastnosti, má naprosto nejdokonaklejší podvozek co kdy tento svět spatřil... V kombinaci se speciální směsí od Bridgestone to bude dávat určitě 2G bočního přetížení!!! Nejde o maximálku, ale o čas na kolo - kombinace motor, podvozek, převodovka a sliky
Možná je v tiskové zprávě nějaká přesnější formulace, ale co jsem v angličtině zatím četl, tak není jasné (ani z tohoto článku), zda je převodovka vytunovaná z Enza anebo jestli je to opravdové ústrojí z F1... (což by teda byl fakt šok)
Děkuji za případné doplnění
Vcera byla vejplata a tak se do toho pustim. Povi mi nekdo kde si stoupnout do fronty?
Jo a neni to preklep tech 590 kW ??? Neni to cca 800 koni? To ma mnohem vic nez seriove Enzo?
Je to super, akorat to ma jediny problem - nemam na nej... ale stejne bych radeji XJR-15 od Jagu ta se ma zacit zase vyrabet, dokonce z komponentu co zbyly po likvidaci TWR.
Tusi nekdo, zda tenhle ospojlerovany konik ma nejake ambice na FIA GT championship nebo ALMS?
fantasticka strategia firmy. rovnako dobra ako svojho casu taktika rossa brawna na okruhoch f1. k autu len tolko. prepracovanejsie enzo. kam vlastne speje technika, ked sa pozriem na enzo, hovorim si, ze uz nic lepsie a dokonalejsie byt nemoze. a teraz citam, ze moze. nejde o reklamu, ale o ten pocit. a to je to, co vela ludi za tie prachy jednoducho bude chciet.
hmmm, tak znicit enzo, klobuk dole. V zivote som nevidel vacsiu kravinu. Myslienka je podla mna super, urobit si reklamu tymto tahom,.... fajn, ale preco tak dokonale auto. Ved to vyzera ako uzbekistansky tunning, ci co? fakt neviem o co im ide tymto fxx.
Málokdo by mě tu mohl podezřívat, že mi Enzo v závěti odkázal třetinu firmy... ale já musím napsat, že tuhle aktivitu cením. Není dobré v životě dostat se čelem ke zdi ve svých možných touhách. A tohle u Ferrari určitě vědí. Nemusím stihnout první turnus... stačí ta naděje, a vědomí, že překážka není na straně Ferrari, ale že překážka je na straně mé... A život je o překonávání překážek... tak bravo P.S. - to auto... velice jisté... řekl bych... definitivní nářez