Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rozhovor s finalisty designérské soutěže Peugeotu

26 komentářů

A taky ten pocit, když zatočíš předek nic a zadek ti ulítává. Strašný
hukot... proste krasa...borci, mam z toho fakt radost, ze se muzou prosadit a to takovymhle zpusobem...me osobne je blizsi lunochod (nic ve zlym) verim, ze budou obe auta(?) jednou brazdit to, po cem se bude jezdit
To je fakt, ovladatelná zadní náprava?? max. rychlost tak do 30km/h a to už je až moc.. zkuste někdy jet ve vysoké rychlosti a zatočit zadníma kolama a dostanete takovej smyk že ani sebelepší esp nic nezmůže...! technicky je to omyl leda že by stím jezdil cca. 10-20km/h.
To mas ako s modnou prehliadkou, tiez su niektore modely nenositelne, vzdy vsak urcuju smerovanie mody na dalsiu sezonu.Ja by som tie modely videl viac vizionarsky a klobuk dole pred ceskymi klukmi ze to taky umí s tym dizajnom je to o tvorivosti ludi.
No možný to je . A co třeba neohrabanost, chceš zatočit a místo toho aby se předek hnul, ulítne ti zadek...
No tvou teorii sice nechapu, ale fakt mi nepripada problem, aby se zatacelo zadnim kolem v roce 2030, kdy bude v autech tolik elektroniky, ze ridic uz to snad mit v rukou nebude.
Protože, by vznikal smyk zadního kola a přetáčela by se.
proc by to melo byt min bezpecne nez zataceni prednimi?
Z technickýho hlediska za pět.
A co třeba, že zatáčí zadním kolem, to by nebylo při rychlejší jízdě bezpečný.
To je možné, ale predsa, keď sa pozrieš na napr. na toho bavoráka z 80-tych rokov, určité znaky zostávajú zachované. Príslušnosť k značke je patrná. Ani štýl sa nezmenil. Stále je to dravá športovo ladená limuzína. Dokonca sa dnes snažia určité dizajnové retro-prvky vrátiť do nového dizajnu. No pozri sa na ten lunochod. Nikto by mu nedal meno PEUGEOT ani zo srandy. Je to vytvorené z čistého stola. Ničoho sa ten chlapec nedržal. U mňa je to za štyri.
ten design je fakt super. ale zkusili jste si nekdo precist ten popis na obrazku u te "kapky"? neni to sice uplne dobre citelne, ale ta anglictina je hrozna.
..ale na druhou stranu.. všechno má svoje meze... a né jako ta radlice pro odbory od AááBíííčkářůůů....
..přesně.. takový ty svázaný ruce.. a nulová tolerance při invenci...
jo, je to tady. Jestli něco, tak že by se hoši měli držet při zemi... no to bych u takovýchto výtvorů neakcentoval. Naopak, vizionáři posouvají estetiku dopředu. P.S. Dosť bolo Trabantov
nebo nedej boze, kdyby tehdy vlastnik MB 1000 uvidel na vlastni oci Renault Vel Satis, nebo treba Roomster Nevidim nicspatneho na predstavach tech dvou kluku. proc bychom meli jejich fanasii ubijet tim, ze se nam to zda prilis odvazne? Na tomhle krachuje talent mnoha lidi, ze jim porad nekdo vnucuje svoje predstavy a neprijma jejich.
Souhlas - ta trikolka nema chybu.
..nechci moc rejpat... ale podívej se o 25 let zpět jaká tu jezdila auta... a mně kdyby někdo před 20 léty ukázal fotku... hmmm.. Alfy Brera, Lancie Y nebo BMW 5er.. tak bych asi jen kroutil hlavou a řekl si, že se tu někdo pořádně sjel... a je to tady...
Pozor, zadanie bolo DO roku 2030. Tých 20 rokov zase nie je taká ďaleká budúcnosť. Veď sú to len tri-štyri generácie áut. Myslím si, že dobrý nápad i fantázia sa dá využiť aj v konvenčnejších návrhoch, ako sú tieto výtvory.
..mně taky... a mimo jiní... skláním před nimi obrovskou poklonu... opravdu dobří...
Proc pri zemi? zadani znelo Peugeot snu v roce 2030 ! neodehravaji se snad sci-fi filmy zhruba v techto dobach??? Me se to fakt libi!
Chlapci by sa mali držať viac pri zemi. Toto sa hodí akurát do nejakého amerického brakového sci-fi.
uplnej basnik covece ale jinak ty studie jsou naprosto uzasny vic se mi ale libi ta Michalova Trikolka, fakt dost dobry
stačí umět, vidět. O tom je svět. Vidět krásu. Většina krásu nevidí. Nekteří krásu vidí. A někteří umí krásu zachytit. Zvěčnit. A je jedno jestli to je v rohlíku nebo v autech. Tak tihle dva jsou ti co vidí a ti co zachycují... krásu tvarů... tvary krás...