Citroen i v poměrně dávné minulosti několikrát naznačil, že umí vyrobit auto malé a přitom prostorné. Aktuální důkaz této staré pravdy nese jméno C3 Picasso. Takže pravdy, jo?
Gratuluji ke spokojené koupi. Tipoval bych, že zrovna Citroen bude mít rozumý komfort v dané cenové a prostorové kategorii, což by bylo (alespoň u mě) určitě plus. Kvalita vozů koncernu VW se myslím někdy přeceňuje - to říkám na základě vlastních zkušeností, byť samozřejmě ani jiné značky nejsou dokonalé. :-)
Myslim, ze pan redaktor Libor nie je clovek standardnej velkosti . Ja mam 1,80 a zadne dvere boli hodne vysoko nad mojou hlavou. Lahnut som si neskusal ale ten priestor sa mi ako nudzovka na moju vysku zdal dostatocny.. Hold ak ma niekto nad 1,9m tak to chce Galaxy.. s tym sa neda nic robit..
Nereaguji na překroucené nesmysly z klávesnice GTI často, ale teď bych udělal výjimku.
Když někdo napíše, že je P206 vhodnější do města než Passat, je to prostě fakt. Velikost, poloměr otáčení, spotřeba. Nikde v předchozích příspěvcích ale není napsáno, že je to zcela nejlepší auto do města, to už je jen překroucený výmysl.
Nikdo nepsal, že nejlepší je nejlevnější zrcadlovka od Nikonu. Jen prostě na focení může někomu zcela vyhovovat, stejně tak jako někomu jinému vyhovuje i kompaktní foťák za 3000,- a někomu třeba i foťák v mobilu. Ne každý totiž fotí profesionálně pro nějaký časopis a tak je pro něj superdrahé sklo zbytečné, stejně jako je zbytečné Ferrari na české silnice. A dokonce i ten člověk s mobilem může udělat někdy lepší snímek než neschopný pracháč se sklem za 100 tisíc. Je lepší hodnotit ostatní lidi podle schopností a toho, co dokázali, ne jen povrchně podle toho, jestli jim visí na krku sklo za 100 litrů a vystoupí z auta za 3 mega (podmínka nesplněna > švorcák, socka, looser).
Nikdo nepsal, že je nejlepší si kupovat jednu C6 za druhou. Ale jako nástupce C5 nebo XM v garáži to logiku má. Mimochodem, v Brně jich jezdí celkem dost.
Takže teď Picasso - pro někoho to může být ideální rodinný vůz. Proč ne? Sice na můj vkus je moc vysoké, těžké a se špatnou aerodynamikou, ale díky výšce kufru, posuvným sedačkám a kompaktním rozměrům může někomu zcela vyhovovat.
A za poslední - navážet se do Brna, to už je opravdu ubohé. Mohl bych se navážet do Prahy když bydlím v Brně, ale proč bych to dělal? Ale jak jinak získat pozornost, než neustálým napadáním všech, co si dovolí nesouhlasit s Tvým názorem a mají jiný pohled na svět? Já jen nechápu, proč pořád musíš všechny přesvěčovat o tom, že jen Ty jsi ten největší masér co všechno ví, všude byl a olizoval plasty ve všech autech. Jasně, my ostatní jsme jen švorcáci co tu píšou intelektuální zvratky, tak proto...
A ještě poznámka k Tvému omylu: Jedni jezdí konkrétní modely proto, že je jezdit chtějí, ti druzí je jezdí proto, že je jezdit... musí. Spíš je to tak, že všichni jezdíme konkrétní modely, protože v nich jezdit musíme. Ne třeba jen z finančních důvodů, jak jsi to Ty zajisté myslel (protože jiný pohled neznáš), ale i z důvodů psychických. Znám plno lidí, co si třeba tohle Picasso nemůžou koupit i kdyby jim vyhovovalo, protože by si neměli čím dotahovat sebevědomí. Vším, co mají si neustále musí dopovat svoje ego. Představ si, jak by to vypadalo, kdybys zaparkoval před ústavním soudem s C3 Picasso? To by byla strašně trapná situace, věřím že by to nezachránil ani litr antiperspirantu jak by ses potil hambou že vystupuješ z takové krabice pro loosery a pohledy ostatních švorcáků by Tě pálily na zádech jako vojenský laser. Fuj, to je ale hrozná představa, což, GTI? >:D
1. Keby pan redaktor sa menej snazil opakovat nepodareny zart so simulovanym buchnutim hlavy o zadne dvere, tak by si asi mozno vsimol ze pod podlahou je v C3 este jeden ulozny priestor a potom by sa mu tam hold voslo vsetko.
2. Keby sa slecna redaktorka naucila soferovat a nesledovala tzv. "zirafim krkom" prednu kapotu, dovidela by trosku dalej a dokazala by aj trosku predvidat dopravnu situaciu. Hold potom by to autiko bolo pre nu o hoooodne agilnejsie.
3. Test spania v C3 je sam o sebe dost absurdny, nakolko sa jedna o mestske MPV (naco teda prespavat v aute, ze?) ale keby pan redaktor zase trosku pohol hlavou a posunul predne sedadlo dopredu tak by sa narovnal. Jo ale to by zase nemohol vsunut tu skvelu anekdotu s vypichnutym okom, ze?
4. Nepresne radenie PSA sa uz v redakcnych testoch stalo folklorom, napriek tomu ze je to hruba loz. Naopak prevodovka tolko vyzdvihovanych vozidiel koncernu VW by uz konecne mohla prestat vyhadzovat zaradenu rychlost, resp. po zaradeni neutralu by tam uz radsej rychlost byt nemala, potom je totiz aj ta kratka a tuha draha VW na viete co. Radenie PSA sa zda makke a nepresne iba niekomu kto denne jazdi na VW group.
5. Slecna redaktorka, ja naozaj nechapem naco by pri vasej nedludskej inteligencii bolo v tom vozidle treba nejake budicky.
6. Pan redaktor to akvarko bol fakt zart roku, ty voe, jooo...
GTI. Skusim ti to vysvetlit ako malemu decku, snad to pochopis.
Po prve si stale mimo s tvojim zaverom o inych ludoch.
Po druhe setak za tri tace si kupil preto lebo mu staci. Verim tomu ze ma aj na sklo za 100 000 ale je mu na hovby kedze kvality skla su mu ukradnute voci tej cene.
Po tretie. Aj on chape ze bawor je lepsie auto na dlhe cesty ale na prepletanie sa mestkymi ulickami je lepsi ten pezot.
Po stvrte. D40 je aj pro holky ale aj pre chlapov a na svoju dobu to bolo kvalitne telo. A aj dnes robi stale pekne fotky
Po piate. To koho si urci ako osobnost je jeho vec.
PS: tvojim stylom pisania prezradis o sebe ovela viacej ako on....
GTI GTI.. cloveka s tak uzkym obzorom som uz daavno nestretol.. Zaujimave..
Já tě chápu, ale možná bys měl hledat u sebe více porozumění těch druhých v tom, co říkají. Nikdo tady nedává na úroveň Passatu P206, to je jen tvá představa a tvé vidění rozzuřeného býka. Já taky nesouhlasím s misiakem a jeho nenávisti je Škodě, ale prostě na něj nereaguji, protože mi za to nestojí a názory těchto "znalců" mě nezajímají. Ale Michal P. má docela jasné argumenty a jeho příklon k C3 Picassu dost dobře chápu. Já třeba do rodinného kombi střední třídy mám problém nacpat kola, protože se tam na výšku nevlezou, zároveň pro jízdu po Brně moc šikovné není atd atd. Je to o prioritách a myslím, že není nelogické, že si C3 Picasso své zájemce najde.
No jo, jenže na Kotlářské se parkuje trochu jinak než třeba na mém zmíněném Obilném trhu či v okolí Ústavního soudu. Samozřejmě, tvůj případ je o něčem jiném, pokud parkuješ přímo před budovou >:-[]
Parkovací místa na příčném parkování jsou možná na 7-er dělané, ale tak předpředpředešlé generace... největší výhoda je v délce.
Nikdo tě nenutí jezdit přes půl republiky, ale být Brňák, tak po městě jezdíš raději tou Pandou a do Mostu pojedeš Passatem s tím, že jsi ochoten tam třeba platit za parkování.
A o tom to je, každé auto má své určení a není univerzální auto do všech podmínek.
PS: Po Brně jsem se toho naparkoval dost, to se neboj. ;-) Jo a proč ses neozval, že jsi v Moravské metropoli? ;-)
pekna a objektivna diagnoza :yes:
Tato diagnoza vyvola len dve reakcie nasho pacienta:
1. bude mat pocit, ze si ohrozil jeho svet a utiahne sa do svojej ulity a dva dni nebude reagovat
2. zvoli utok a oznaci ta blazna, pripadne za nevyspeleho (nedospeleho) jedinca
Jsi ubožáček, když se do lidí musíš navážet přes jejich rodiny, navíc lživě. Aspoň jsi ukázal, co jsi doopravdy vlastně zač. Nula, která na víc nemá. Jen lži, urážky, napadání, ale skutečná diskuse žádná. I ten misiak je rozumnější, než ty.
GTI GTi.. Ty mi pripadas ako blazon. Aj ten ma svoj svet v ktorom si zije.. Kazdy blazon si vytvori ten svoj. Ty si si vytvoril svet okolo seba a VW. Kazdy blazon, ktoremu odporujes alebo sa mu snazis vysvetlit realny pohlad na svet zacne byt nervozny a okamzite zacne utocit, lebo jeho svet je zrazu dotknuty a ten blazon zacne mat pocit ze sa mu zruti a ze sa zruti potom aj on sam. Pokial ma moznost tak si len vyprava to svoje a tvari sa pritom mimo. Vobec nepocuva a nevnima dalsie nazory ostatnych lebo by ho vytocili este viacej a jeho prirodzena obranyschopnost mu to zakaze. Pokial sa blazon vytaca este viacej, zacne utocit ako pes, ktory je v uzkych.
Tu sme len na nete.. Takze neutocis fyzicky. Riesis diskusiu presne tak ako ju riesis. Takze som sa ti prestal cudovat. Skus len navstivit dakeho odbornika.
Som zvedavy co mi zas odpises... Ale nebudem sa cudovat uz nad tym......... :-)
Uznávám, že to panel city má své nesporné motoristické kouzlo, ale například minulý týden jsem byl v Brně a nezaznamenal jsem sebemenší problém s parkováním. Dokonce jsem moc chválil, jak se majitel restaurace u Kastelána stará o své hosty - jakmile jsem vjel na to parkovišťátko, ujal se mně hošan a odvedl na místo, to jsem tedy náležitě ocenil, není to zde častým jevem.
Často také parkuji před Ústavním soudem a tam je také volno. O to ale nejde. Tyhle zpěvy o výhodnosti malých aut ve městech mohou psát jen lidé, kteří jezdí... šalinou. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Nebo, to jako se mám trmácet v Pandě přes půl republiky, abych pak v Brně nějak exklusivně zaparkoval? Je to směšné. koneckonců, parkovací místa jsou ve městech značená nikoliv podle pandy nýbrž podle... BMW7, tedy podle pětimetrových aut, ostatně to je dáno normou. Tak co tu vlastně řešíme?
Miř na ty trapáčky s nejlevnějším nikonem u krku, setovým objektivem, který tu vydávají za sklo profesionálů a s tatínkovou dvěstěšestkou, prý autem světa do měst...
Abys to dobře pochopil. Nekritizuji ani P206, ani Nikon D 40, ani jeho seťácký sklo za tři tácy. Kritizuji to, když tu někdo dělá z tatínkova P206 lambo, z nikonu Leicu a ze sebe... šaška. Tohle mají být diskuze o autech nikoliv diskuze o komplexech méněcennosti.
zenu presviedcal o tom, ze jeho nastroj ma 20 cm az tomu sam uveril a teraz ked mu niekto povie, ze ma za sebou este 20 cm miesta tak to dopadne vzdy.....blblo
GTI, měl by ses pro další dva dny odpojit, přecházíš opět na vyšší level trapnosti, kdy místo věcných argumentů používáš jen osobní osočování a urážky... samozřejmě dodáš co hodinku nějakou svou shrnovačku abys opět sám sobě ukázal, jak jsi důležitý a že tvá pravda je pořád pravdou.
Radím ti dobře, dej si pauzu, opět to nedáváš. 8-s
maichal ho "zatiahol do mesta", ale ty si ako obvykle pozmenil obsah vety a interpretoval ho po svojom a vypadlo slovo do mesta. P206 jazdnymi vlastnostami neoslnil, ale ani do diskusie tahany passat nie je vo svojej triede vrcholom, resp. sa nan len pekne z pol kopca pozera ;-)
To vaše panel city je taky taková ves, samé magistrály a ulice dle pravítka kolem socialistických paneláků, takže se není co divit, že ti tam sedí Passat do města. V takovém Brně zaparkovat např. u Obilného trhu je už docela problém, tam je každí malé auto plus.
Velký poloměr otáčení, velká šířka auta, u GT i délka (moje GTV je naopak poměrně krátké). Široké a těžké dveře, takže potřebuješ hodně místa kolem auta pro jejich otevření. Další mínus ve městě je malá světlá výška, takže když potřebuješ vjet např. na obrubník, musíš velmi pomalu a opatrně.
>:D Naštěstí v Brně jezdí i normální lidi a ne jen ideální řízci s malým picassem :-)
Tahle diskuze byla zajímavá hlavně tím, jak někteří dokážou z těžkýho kompromisu (picassa) udělat idealní auto nejen pro rodinu, ale navrch naložíš ještě dva bernardýny :-)
Tak ty znáš i kolegu Miruneka a víš že je středoškolák a že ta zmiňovaná auta neměl / nemá? Jak ty to děláš, že víš všechno o všech diskutujících? Jen si nějak pořád pleteš ten typ mé Alfy, ale nikdo není dokonalý.... >:D
PS: Bojím se, že ani nevíš jak ta auta vypadají...
Jasně že do města je daleko lepší 207 (tedy pokud obvykle jezdí max. dva lidé a nevozí pračku): 207 je kratší, užší, má menší poloměr otáčení... Ideální by byla s nějakým silnějším benzínem.
Kdybych věděl, že si kupuju auto z více než 80% do města, místo Alfy (mimochodem já mám GTV, ne GT, to je úplně jiný typ), vybral bych si jiné auto, menší a obratnější.
Tak to pěkně shrnem - nejlepší auto do města je Peugeot 206. Tohle pochopit musíme, neb dvěstěšetku má Michalův tatínek. Jo, a taky je nejlepší zrcadlovka od Nikonu ta nejlevnější, jasně, se základním seťákem za tři tácy. Tohle musíme také pochopit, neb ho vlastní Michal, a ten jak víme, ví.
Také jsme se dozvědeli, že nejlepší je chodit do práce a kupovat si jednu cešestku za druhou. Takhle to prý dělají v Brně. To víš, Brno, zlatá loď... Počítám, že kolega tam jede s Hanákem fifty fifty...
No, takže zbývá už jen jediné, podívat se na picassa. Údajně je to diskuzně ideální rodinný vůz. Tedy do města, jestli jsem ty intelektuální zvratky dobře pochopil.
Závěr - ideální brněnskej řízek má malou rodinu, malýho picassa (žádné dvojsmysly prosím), tohle všechno fotí zrcadlovkou nikon z výprodeje, zůmuje u toho seťáckým objektivem a... je mu fajn. Jo, fajn, ostatně nahoře o tom píše, nezajímají ho auta, proto chodí na diskuze auto.cz, jen fotí a báječně žije, báječně parkuje a báječně po městech Evropy také jezdí... Osobně na to nesázím ani obrezlej vejfuk z tý dvěstěšestky, ale takhle nějak to prej je.
edit.
Budeš mi věřit, že jsem se nerozplakal? >:D
Zkus se jen tak mrknou na tvoje příspěvky a pověz mi, kde v nich vidíš tu objektivnost?
Jediné co z nich čpí, je posedlost a uctívání VW jako kultu a neuznání názoru někoho jiného.
Tož ani nebudu mluvit o tom, jak se tady poslední dobou pravidelně navážíš do těch, jež nesdílí tvoje myšlenkové pochody.
Můžu vědět jednu věc... :-)
Nemodlíš se taky pětkrát denně, klečíc na koberečku s logem vw, čelem k Ingolstadtu, kam jednou za život budeš muset, pokud jsi již tak neučinil, vykonat svatou cestu? A místo jedný knížky, korán se jemnuje, znáš nazpaměť všechny uživatelské příručky koncernu?
Dobrej román, počítám, že rozplakal i tebe. Pro příště - o mně tu nepiš, co mi v garáži vyhovuje nebo nevyhovuje není přece tématem diskuzí. Usiluj o objektivnost. Ostatně dostali jsme to tu zásluhou Michala do zajímavé roviny - co je lepší 206 či Passat... 8-s >:D Je to prostě přesně, jak píši shora - až přespříliš na můj vkus se tu opět začínají rozmáhat švorc-songy. Ostatně, tady se poučíš i o foťákách, například takovej základní zoomoverj seťáček ki nejlevnější zrcadlovce za tři tácy je údajně tak vynikající, že se nevyplatí kupovat sklo za šedesát táců, asi to vyrábej jenom na sklad a proé pózéry.
P.S. Já vím, jsou sociální patra, kde pojem lowend a prémie mají velmi osobitý obsah... :-)
Jo, tohle je naděje pro všechny středoškoláky - chodit do práce a kupovat jednoho citroena za druhým >:D Míro, počítám, že u vás v Brně jsou jenom dva zaměstnanci, kteří si mohou koupit z platu tu cešestku - předseda ústavního soudu a šéf antimonopolního úřadu... >:D;-) Tak se zklidni a zkus to tu rozehrávat trochu realističtěji, neb snílky tvého kalibru tu házíme rovnou do jímky na volej...
Uff...
Tak teď si to všem nandal milý GTI. Blahopřeju ke splození parádního zmetku, kdy se tady podivuješ na něčím co nebylo v této diskuzi řečeno. Porovnává tady snad nědko P206 s passatem!? Tvrdil jsem snad to, že řazení je nejlepší u frantíků!? Jediný, co odemne bylo řečeno je to, že nejplnější hub* keců maj akorát ti, kteří slyšeli od někoho, že ten slyšel zas od někoho uplně jiného jiného, jak jel s francouzskym vozem a v něm něco udělalo vrz...
Dovolím si tvrdit a nechci nikoho urazit, ale ti co nejvíc remcaj, si na řidičák budou ještě muset pár let počkat. Ale popravdě, každej, když byl menší měl tu svojí "jasnou automobilovou jedničku" a byl se za ní schopnej i porvat. Ostaně byl jsem stejnej, kdy značka M-B pro mě byla kult a nechybělo moc a porval jsem se v Mostě na autodromu s němčourama oblečenýma do barev Ferrari...
To všechno se dá omluvit mladou blbostí.
Ale že dospělej člověk, se chová stejně jako ten puberťák je už napováženou.
Nevim jak ty a tobě podobní, ale já už z toho vyrost a změnil náhled co je a co není dobré. A stejně tak jsem jsem změnil úhel pohledu, zjistil jsem, že vw asi ne-e. A to po zkušenostech s:
1) matka vlastnila vw golf plus 2.0tdi. Měla ho celé dva roky a pak ho s radostí kopla do bazaru. Vypisovat důvody by bylo hodně dlouhé, nicméně pokud si to někdo přeje, ať se ozve a ten čas si udělám.
dobře, někdo namítne, mohl to být zmetek... ále
2) v otcově společnosti, která se opírá zásadně o vozy peugeot (206,207,406,407,Boxer,Partner.. celkově 67 vozidel) , se kterými, DIVTE SE ODPŮRCI VŠEHO FRANCOUZSKÉHO, panuje spokojenost... Jenže spolumajitelé se chtěli odlišit a dva si pořídili vw passat. Nevim, třeba to jsou blbý řidiči nebo moc náročný, ale po půl roce odstoupil od leasingu jeden a měsíc na to druhý. Jeden šel k P4007 a další v Volvu XC70. U obou panuje naprostá spokojenost, nad čímž se nepodivuji.
Jsem zvědav, kdo mi teď vmete do tváře to, co jsem psal výše o tom, jak je to dojem z doslechu. Nepsal bych to, kdybych tim passatem nejel ve dvou případech já jako řidič a jako spolujezdec.
Poprvé, když jsme odjížděli z garančky a napodruhé se stalo že došel benzín, kdy jsem převzal vůz s plnou nádrží jak ukazoval "palivoměr"... Ale ta nádrž plná vážně nebyla
>:D
Nebudu se rozepisovat o bouchajích budích v kapličce. Stejně tak nebudu poukazovat na saze, jež vylítnou "sem-tam" všem té-dé-íčkům z laufu. Vím proč to dělá, ale u hdi od Peugeotu, tdci od Fordu a D-4D od Toyoty v LC-V8 jsem si toho nevšiml.
4) přítelkyně měla golf V benzin... Jak je možný, že v německém super mainsteamu vrže palubka jak u dvacet let starýho favoritu? Tehdy to byla vůbec moje první jízda s vw. Taky jsem si myslel, že tato vychvalovaná precizní značka je něco víc.. Tak snít je hezké že, ale realita je holt jiná.
V žádném případě nechci hanit značku vw a potažmo celý koncern, včetně všech ostatních automobilek. Ona KAŽDÁ ZNAČKA MÉ SVOJE ;-) a každej si dnes vybere .)
Jen někdy se povede stvořit zmetek, naproti tomu jindy Auto... Stačí připonenout Lagunu1 a Lagunu2, kdy druhá generace k té první nesahá ani po vejfuk...A tak bych mohl pokračovat.
Jo, mimochodem, předchozí generace Passatu byla vážně das Auto, možná že i ten golf VI je už zticha a nic v něm nebouchá. Jediný vůz od vw, do kterého bych šel je jedině Multivan, kdybych preferoval vozy této kategorie.
Taky tě GTI chápu v tom, že tobě VW a potažmo německý styl vozů vyhovuje. A to ti neberu ;-) Jen každej není jako ty, někdo jen preferuje něco jinýho, toho čemu se mu u němců nedostane. Mně osobně co dost vadí u vw je jeho chladnost a přístup mnoha servisů.
A měl bych prosbu GTI, nezesměšňuj mě a mně podobné tím, že "nás" začneš titulovat "ustrašenými silničními zajíčky" po tom, co jsme zde vyjádřili sůj názor. Narozdíl od někoho, tady nic nikomu nevnucuju...
Abych to ukončil, v garáži mi parkují dva japonci-ne ledajaký japonci a jeden frantík.
Škoda, že jsi to nečetl celý, protože nevím jak u tebe, ale 4 roky u picassa není půl roku, hehe. Ad2. Nevím jak u tebe na střední škole, ale u nás v práci se na přestávky moc nehraje:):)
PS: Neviděl? To asi moc často do Francie a do Německa nejezdíš, mimochodem, jsem z Brna a tady jsou 2...
Míro, zde je má odpověď - pokud bys tu chtěl v těch blábolech o výměnách citroenů v tvé garáži co půl rok pokračovat, klidně se zase odhlaš, bude to zejména pro tebe výhodnější. Až v nějaké garáži najdeš dospělost, přihlaš se, můžem pak rozebírat jaké to je přesednout z XM do Picassa... Zatím si hlídej kdy ti končí ve škole přestávky.
P.S. Pozdravuj cešetku. Nikdo jsme ji zatím nikdy nikde neviděli, ale je to prý překrásný vůz :-)
Jen lehce tě musím upravit, emoce navyvolává picasso, čím také, emoce vyvolávají tvé postoje - 206 je do města vhodnější než Passat, nejlepší řazení na světě ma P206, setový zoom za tři klacky od Nikonu řadíš nad dvaosmičkové sklo, vlasatně - opravuji - nechce se ti za to sklo vyhazovaz zbytečně vatu..., kupuješ si nejlevnějšího nikona, který je současně samozřejmě nejlepší zrcadlovkou v Evropě... a tak dále, a tak dále. Typický diskuzní auto malo-foto-neználek 8-s:-):yes:
jo. Zkrátka kdo neumí zaparkovat 1,5 metru dlouhé auto do 0,5 metru dlouhé mezery, a to na první nájezd, ten neumí parkovat a vlastně by vůbec neměl jezdit po městě. Svět je krutý. :-)
jo. Zkrátka kdo neumí zaparkovat 2,5 metru dlouhé auto do 1,5 metru dlouhé mezery, a to na první nájezd, ten neumí parkovat a vlastně by vůbec neměl jezdit po městě. Svět je krutý. :-)
jo. Zkrátka kdo neumí zaparkovat 3,5 metru dlouhé auto do 2,5 metru dlouhé mezery, a to na první nájezd, ten neumí parkovat a vlastně by vůbec neměl jezdit po městě. Svět je krutý. :-)
Passata zatáhl do diskuze Michal, neb podlw jeho podivného názoru je do města (asi nebyl nikdy ve městě, myslím Michal) vhodnější 206 než Passat.
Nožná to Michal datloval o velkou přestávku a nestačil si srovnat pojmy...
Superba jsem opravdu zmínil já, a to v odpovědi na tu zhůvěřilost, že CP je ideální rodinný vůz. Není, tím je například Passat kombi, proto o tom píši.
Nelži si do kapsy, Michale. Seťáček za tři tácy jsi si pořídil proto, že díra na 2.8 je nad tvé životní patro. Mimochodem, proto také oslavuješ řazení (bože) v 206 a nikoliv řazení v BMW 5 a tatínkova 206 do města se ti zdá lepší než Passat... >:D
Koneckonců, kdybys chtěl kvalitní sklo, musel by sis před tím pořídit tomu odpovídající kvalitní fotoaparát. D40 je tak pro holky z naší školky.
P.S. Velmi tě chválím za tvou motoristickou osobnost v profilu. Tatínek... to je až dojemné. Myslím to upřímně. Bohužel tím také ovšem dáváš najevo svůj vlastní autorozměr. Pozdravuj otce.
Jo jo. Zkrátka kdo neumí zaparkovat 4,5 metru dlouhého Passata do 3,5 metru dlouhé mezery, a to na první nájezd, ten neumí parkovat a vlastně by vůbec neměl jezdit po městě. Svět je krutý. :-)
neviem co si bude mysliet GTI, ale ja :yes::yes:
V 94 som zacinal na CX a dlha cesta v nom bola ako v bavlnke. V XM som sa nikdy neviezol, ale verim, ze je to na stejnej urovni a mozno i lepsie. Co som ovsem nedavno absolvoval bola cesta v C5 do Salzburgu a priznam, ze je to fantazia.
Rovnaku cestu som predtym absolvoval v Octavii a po jazde v nej som musel ist na hotel a odpocivat, pretoze som mal nielen dolamany chrbat, ale ma neskutocne bolela hlava - nielen z hluku, ale i z krcnej chrbtice. Ako sa hovori:
"Octavia je auto pohledné, praktické, spolehlivé" ...ale nie pre mna ;-)
Drzim palce a zelam vsetko dobre, hlavne vela stastnych kilometrov! :yes:
P.S. kasli na toho GTI, v ustave im obcas odpoja net a potom si nemoze precitat hodnotenie uzivatelo tych jeho "ikon"
[odkaz]
Ahojky, jsem tu nový, tak buď prosím něžný:). Čtu Tvé příspěvky a to je i důvod proč jsem se nakonec zaregistroval. Jeslti Tě chápu správně, tak rozděluješ lidstvo na VW pozitivní a ten horší zbytek. Docela by mě zajímalo, co si myslíš o mě, když mám momentálně již 3 Citroena (XM 3.0, Picasso 2.0HDI - za 4 roky 200t km a bez problémů, nyní XM 2.5TD) a v nejbližších týdnech jdu do Citroena C6 2.7HDI. Jsem snad méněcenný tím, že odmítám jezdil D1čku se služební Octavii, protože mě z ní proste bolej záda, a raději si plavu v XMku? Nebo prostě tím, že pro mě francouzká a italská auta mají větší charisma, nápad, design, že nejsou tak ocelově chladná bez jiskry a nápadu?Zajímá mě tvá odpověd.
Mě překvapuje, že dokážeš již 2 roky psát o tom, jak je které malé auto jiné v porovnání s druhým, poté, co jsi šel manželce kupovat auto a napsal o tom "velký a slavný" blogový článek.
Jsem rád, že takových odborníků prezentující své nekonečné zkušenosti z jednoho vybírání auta, není více 8-s
Házet jednu větu vytrženou z kontextu do ventilku jsi uměl vždy, bohužel reagovat na soubor kvalitních argumentů je pro tebe bohužel problém, což je docela podivující k profesi.
Nicméně, dáme si někdy takový parkovací test, jestli ty rychleji zaparkuješ s Passatem nebo já s P206 do malého prostoru, pokud se tam vůbec vlezeš.
Ty budes mat logo VW snad aj na nahrobnom kameni.
Niekde si pisal ze nikomu nevnucujes svoje nazory, potom, ako volas toto? Objektivny nazor verejnosti? Alebo je predsa len tvoj? :-)
Abych ti trochu pokazil radost, tak nejvíce příspěvků v diskuzích má tady vždy Renault >:D
A diskuze u GTI nebo ST tady nebude nikdy moc početná, protože s nimi (narozdíl od obyčejnýho Citroenu), má málokdo možnost je projet, natož aby je vlastnil ;-)
no canonacky setak 18-55 je pekny smejd.. zhodou okolnosti ma kamos to co ty aj telo aj zakladny objektiv a foti mu to lepsie ako mne. takze ja budem musiet investovat dalsie prachy do maleho objektivu :-(
Já vím, mě je tu na všechno škoda. Nejsem totiž fanoušek aut, jen uživatel. Nebaví mě hothatche, sporťáky, luxusní limuzíny a zbytečná SUV. Já si rychlost a vzrušení z pohybu hledám jinde a jinak... A tak mám blbé kecy, navážím se do VW Golfu GTI a dělám si legraci z toho, že diskuse nad obyčejným MPV je živější a zábavnější, než u ikony závodníků nižší střední. A co? Mě můj svět baví.
No pravda, seťáček 18-55 si moc pochvaluji i bez VR. I když bych radši viděl jako základ 18-70, jenže se mi za ni zatím nechce dávat ty peníze, když seťák fotí taky slušně.
Já taky nemám 2m a jen jsem nabídnul praktické zkušenosti, protože jsme v diskuzi o C3 Picasso a já jedno takové, shodou okolností i modré, jako bylo v recenzi, mám v garáži. Takže si troufnu objektivně a věcně poradit. Když bude zájem...
Tak asi to bude vec priorít. Nie je rodina ako rodina. Jedno auto vozí v kufri stan, gumáky a rybárske prúty, v inom sa vezie nahodená rodinka do opery, ďalší naložia kočík a hajde niekam preč z mesta dýchať čerstvejší vzduch...
Verím tomu, že pre mnohé rodiny je C3 Picasso ideálnym autom, a podobne si ďalší vyberú Supa v kombíku. Dnes môže byť rodinným autom Fabia aj Viano, a všetko medzi tým. Alebo nie? :-)
Tohle mě trošku uráží. Víš, co si může dovolit taková rodina? Rodina je totiž manžel, manželka a nějaké děti. Já mám 2, holky, 6 a 9 let. A přesně pro nás Picasso je ideální rodinné auto. Víš, Superb Cobi je 600 tisíc a víc. Taková rodina s malýma dětma, když chlap nepodniká, nebo nekrade a ženská nešlape, prostě na to nemá. Jak to koupit a jak to živit. Navíc, chtěl bych tě vidět, jak necháš malým dětem drobit rohlík, nebo čokoládu na kožených sedačkách s SUperbu. V Picassu za 300 tisíc jim to dovolíš. Musíš, protože to bys jinak zešílel. 100% si vsadím, že ty děti nemáš. Pak se ale nepouštěj do takových diskuzí.
ja som si po skusenostiach kamosov kupil 30D a ta ma "len" 8 mega.. neboli spokojny s velapixelovymi zrkadlovkami. a objektivy su fajn, aj ked su drahe.. vy mate zase paradne setove objektivy. canon ma smejdy
Jestli mne něco hodně těší, pak "nezájem" o C3 Picasso, které nevyvolává žádné emoce. Vyvolává jich tak málo, že diskuse bez problémů trumfla i diskusi o GTI. Sám za sebe se usmívám.
Ale tohle není prcek. Zkus se někdy stavit u Citroënu a postavit se vedle něho. Je stejně vysoký a široký, jak nový Berlingo, jen o maličko kratší. Nezdá se, ale je robusní. Já mám 198 cm/120 kg a ve srovnání s jinýma autama u tohodle komplexem obra netrpím.
Canon "jede" na příliš mnoha megapixelech, já jsem ten lowendový jezdec. Mám jenom D40, ale 6M stačí na vše, co fotím. Zase Canonu je třeba přiznat kvalitní objektivy L řady.
No jo, ale poměr těch, co jezdí auta protože je jezdit chtějí proti těm, co jezdí auta, protože musí je asi 1:25, víš? Proč lidi kupují bazarovky, ojetý krámy a rezatý šunky, protože je potřebují. A těch pár šťastlivců, kteří si koupí nové už má na výběr. Já na výběr taky měl a když jsem vybíral, porovnával jsem pochopitelně cenu v poměru k praktičnosti a užitné hodnotě. A vyhrál Citroën. Byť bydlím 3 km od fabriky, kde se dělají Roomstery, ani tak nevyhrál. Těch, kteří si koupí předraženého Němce je málo, zoufale málo.
no sláva, konečně jeden, co mi mluví z duše. Díky, napsals to pěkně a pravdivě. Já přešel do C3_P ze staré Felicie a ten rozdíl je propastný. Samozřejmě tím správným směrem.
Tak dej vědět, já taky dlouho vybíral a přebíral, až nakonec vybral. Škarohlídi určitě dodávají ...a přebral, ale to tak vůbec není. Tady na podstránkách moje.auto.cz si vyfiltruj Citroën a C3 Picasso, je tam 6 recenzí s fotkama (jedna je i moje) a snad se něco zajímavého dozvíš. Jestli ne, dej vědět, rád Ti pošlu osobní zkušenost. Mě je např.sympatické, že se C3 Picasso vyrábí u vás v Trnavě.
No to ti řeknu úplně přesně. Tohle auto stojí pod 300 tisíc. A koupí si ho středněpříjmová rodina, která auto potřebuje, zbytečných půl mega na účtě na Zafiru nemá a auto potřebuje. S dětma do školky, pro nákup, na výlet, na dovolenou. A nechtějí se stydět a bát se jezdit v rezatém Formanovi. Co se té gilotiny týče, měřím 198 cm a byť toto auto mám přes půl roku, nepraštil jsem se ani jedno. O futra v baráku se mě to stává, ale tady ne. Ty asi máš dělo, Passata, nebo nadupanou "eresu"? Já mám 2 malé děti, nejvíc kilometrů najezdí manželka, takže jsem chtěl auto, které je cool, které se dobře a lehce ovládá, které moc nežere a je bezpečné. Tohle má kolouče na všech kolech, super posilovače a 6 pytlů v základu. Víš?
k tomu tacháku, mají to vymyšlené skvěle, protože plast, na kterém se údaje zobrazují je bílý a z druhé strany odkrytý, takže sluníčko jím prochází a čím víc svítí, tím jasněji jsou kontrastní černá písmena vidět. Když sluníčko zajde, pomaličku je vidět oranžové podsvícení regulovatelné v šesti stupních intenzity světla, takže fakt super. To neříkám o všem, ale tohle fakt vychytané mají.
Ale co fut máte s tou převodovkou? Já jsem spokojený. V práci jezdím s Fábií, Octávií a Roomsterem a že bych si sednul na zadek, to fakt ne. Škodovky (VW) mají kratší dráhy, ale zase se každou chvíli netrefím, či marně hledám neutrál, páč mi tam stále skáčou kvalty. Zlatě převodovka Citroen.
..jako např.co? Já našel jen asi 3 maličkosti, jako jsou nevyhřívaná vnější zrdcátka v zákl.verzi, absence šestky, zbytečně rychlí cyklovač stěračů v nejppomalejším režimu, ale asi nic víc. Co máš za nedostatky ty?
Ach jo. Chtělo by to dovolenou, gti.....začínám sledovat tvůj odklon od mozkového louendu k mozkovému průjmu....fakt, v poslední době to nedáváš... :no:
...a vidíš, já si ho koupil právě proto, že se mi moc líbí. Např.Roomster je krásný zepředu a nejhezčí je zezadu, ale ze strany je tragický. A tohle mě na první pohled zaujalo ze všech stran. Pak jsem dlouho porovnával ostatní parametry, motory, prostor, zpracování, porovnával to se Scenicem, Roomsterem, Merivou, Berlingama, Kangoočkama a dalšíma jim podobnýma autíčkama a nakonec vyhrálo C3 Picasso. Mám ho od léta a stále jen zářím.
Tak si teda neklamme.
Kupujeme si auta pre seba, alebo pre svojich susedov?
Ak pre seba tak v com je problem? V kvalite, bezpecnosti, spotrebe, pohodli - a ano aj v imidzi. Ale na imidz sa hra trochu v inej triede. Ja to vidim takto: ked kupujem auto vyssej strednej do firmy v pohode - ano BMW je jasne lepsia volba Hyundai Sonata.
Ale tu sa bavime o aute do mesta, mlade rodinky. V tejto triede Polo pre mna nema ani o milimeter vyssi image ako C3. Tu je mi image suma-fuk, chcem totiz PRE MNA to najlepsie.
mozgovy lowend si tu predviedol zatial iba ty. Pozeral som tuto diskusiu a nikde som si nevsimol, ze by niekto napisal, ze P206 je lepsi ako tebou ospevovany apostol, ze radenie francuzskych vozidiel je najlepsie, atd....
Passata a superba si do diskusie zatiahol ty a toto porovnanie vzhladom k cene vyzera ako porovnanie tvojho passat s bmw 7, alebo MB S. Mimochodom skus hadat, kto by z tohoto suboja vysiel ako vitaz
Tedy, GTI, to jsi nemusel! Takový román k mé poctě, mnohokráte děkuji!
Mimochodem, nějak nezapadám do tvých kategorií, když jezdím s malým autem proto, že chci ;-) Zkus to opět uvést na pravou míru, prosím...
ja som sa nicoho nezlakol aby si vedel. ty a toto tu ma nema preco nalakat.. mozno ty si sa dakedy zlakol a teraz tu o tom pises.. ale ani sa ti necudujem. a ani som nikde nenapisal, ze superb je horsi ako picasso. opakujem, reaguj na to co citas a nie na to co mas v hlave
jaaaj GTI uz len zas taaras... ten prvy dstavec je uplne o nicom... nevies asi citat alebo citas pomedzi riadky a si zle nastaveny co je jasne podla toho co pises. skus citat co je napisane a nie co tebe z toho vyjde v hlave.. neviem o akom kanoe tu pises ale podla mna si nesiel ani v kanoe a ani v P 206, mozno tak v dakom co mal off tlmice.. a mozno si ani nepocul ako cvaka zkradlovka nikon lebo ta ma trosku iny zvuk ako si to ty predstavujes.. takze zas blbost.. ach jaj....... a posledny odstavec tiez kravina riadna.. to tvoje delenie vodicov na dve kategorie je akurat tak v tvojej hlave... troska sa zobud, otvor oci a mysel a pochopis, ze svet nieje len + a -..........
No, já bych řekl, že jestli někdo něco, pak tys tu trefil sám sebe. Zhrado, tvůj názor není vůbec důležitý, ten sem netahej, já sem své názory také netahám. V předmětné diskuzi stála otázka tak, že ty považuješ picasso za praktické, pohodlné rodinné auto. Ani jedna vlastnost na picasa nesedí, proto na tebe reaguji. Potrefená husa bych tu byl, kdybych měl picassa v garáži a urputně ho tu bránil proti testovému a diskuznímu nájezdu. Což tedy je vyloučené ze své podstaty... :-) Časem pochopíš, že ten superb je fakt o fous lepší rodinná kára než picasso
P.S. No vídíš, a ani jsi nedokázal příkladmo označit ten tvůj psedosporťák... Já věděl, že se toho zalekneš. Ale jinak všechno dobrý :yes::-)
Koukám, že se tu liga ustrašených silničních zajíčků dokonale doplňuje. Jen považme, co všechno jsme se na diskuzi dozvěděli - Peugeot 206 je lepší vůz než Passat, do města je nejlepší smart a vůbec nejlepší řazení se osazují do francouzských aut.
Aby jako tedy bylo jasno, tak P206 je (byl) překrásný subkompakt, ovšem s jízdními vlastnostmi na úrovni kanoe. Tohle si naštěstí uvědomili i u Peugeotu a tak je P207 již velmi poněmečtěn a na silnici proto sedí o řád lépe. Pouze kolega Michal Polan získal omylem jeden kousek 206, který byl původně určen k nasazení do WRC, tak mu ty ajfry z dokonalé jízdy za volantem P206 přejme.
Smart je prioritně určen do měst, ano s tím souhlas. Současně však musím sdělit, že jsem zatím nikdy nezalitoval, že nemám kratší vůz. Kdykoliv kamkoliv jedu, vždy se mi podaří zaparkovat, a to ať už se jedná o Prahu, o Brno, o Vídeň či o Lipsko. V této souvislosti mě napadá, že malé vozy do města ocení při parkování především ti, kteří parkovat... neumí.
Co se týká řazení obecně, pak v segmentech
vlastních kolegovi Michalu Polanovi je to poměrně přehledně rozloženo - gumová řazení jsou doménou francouzských produktů, referenční jsou samozřejmě vozy německé, včetně Škody a Seatu. Rovněž tak Fiat umí řadit. Asi nejpřesnější cvakačka vůbec (v subkompaktech) je Mazda 2. Tam to opravdu cvaká jak v zrcadlovce Nikon. Kdybychom měli tedy porovnat dvě protipolné praxe, pak řazení v P 206 je velmi podobné pádlovaní v té kanoi a řazení v Mazdě 2 je (zde v pozitivním smyslu) plejstejšnovej knipl, kterej cvaká na... desetinu milimetru. Je to až neuvěřitelné, doporučuji vyzkoušet.
P.S. Na diskuzích opět začínají nadměrně narůstat švorc-songy. Na to pozor. Je přece známou zkutečností, že nejvíce dokáží lidé lhát... sami sobě. Neboť pamatuj, jsou jen dva druhy šoférů. Jedni jezdí konkrétní modely proto, že je jezdit chtějí, ti druzí je jezdí proto, že je jezdit... musí. V tom tkví celé kouzlo motorismu.
Jááj GTI trafená hus zagágala čó? Ja tu nikoho verejne neklamem. Vieš, ono vo svete to tak chodí, že niekto ma aj iný názor ako ty. V tom je to fungovanie sveta pekné. Keby boli len ľudia ako ty, stále by sme viseli na konári alebo v jaskyni.
Ale to tebe zbytočne budem hovoriť lebo ty máš iný názor..
Ja si teda Superb ako praktické auto pre mňa vôbec nepredstavujem. Vieš, mne sa nechce parkovať s ním pred panelákom aby mi polovica kufru trčala do cesty. Ani sa mi nechce väčšinu času voziť v aute toľko vzduchu. Ani sa mi nechce pozerať sa do späťátka a vidieť tam ešte pár metrovú jaskyňu.. A už vôbec sa mi nechce vysoliť zaň toľko peňazí. Aj keď nepopieram, že to je dobré auto. A ani nepodnikám každý deň párstokilometrové cesty. Takže preto sa mi C 3 P javí ako pohodlný, šikovný, malý - veľký ideál.
Ale to tebe zbytočne budem hovoriť lebo ty máš iný názor..
A pod pojmom pseudošportovné autá som myslel, napr všetky kvázi športové auta, ktoré majú tvrdý podvozok a v názve taký alebo onaký šport. Koniec koncov dnes je taký trend byť športový a to ja môžem s prepáčením osrať. Tobôž na našich rozbitých cestách kde máš 50, 90, 130. Preto som rád za také automobilky, ktoré môžu takýto trend tiež osrať a idú si vlastnou pohodlnou cestou. Ono športové auto nieje ako si ty myslíš. Tam nestačí iba silný motor a tvrdý podvozok. Pod pojmom športové auto si predstavujem niečo iné.
Ale to tebe zbytočne budem hovoriť lebo ty máš iný názor..
A zase sa mýliš... Nepresadol som ani z toho ani na to. Aj v tomto si úplne vedľa....
Ale to tebe zbytočne budem hovoriť lebo ty máš iný názor..
Jasně, že na popojíždění ve městě je nejlepší co nejmenší auto!
Kdybych mohl mít pět nebo šest aut, klidně bych si na město koupil Smarta (nejlépe Brabus :-) ), takhle když očekávám potíže s hledáním parkovacího místa si alespoň občas půjčuji Pandu 4x4 a :yes:
Pravdu díš... Obecně tady skoro všici nadávaj na řazení u francouzských vozů. Jenomže úsměvný je to, jak jsem vypozoroval, že ten kdo nejvíc řve, v tom v životě nejel.
A pokud někdo neumí řadit, aniž by si nebyl jistej co tam narve, tomu poradim automat nebo přesedlat na GAZ-21 Volga, ve který nemusí řadit, stačí se dostat na trojku (nejvyšší rychlost)a pak už nikdy nemusíš podřazovat, protože jede kopec nekopec >:D
Ten motor jsi si trochu spletl ne?Do žádnýho Passatu se 3,0 nikdy nedával.
Jinak ten typ řazení co se dával do P206(nevím jestli je to ten stejnej co je v C3P,ale evidentně asi jo) je vážně strašnej.Že bych trefil jinou rychlost se mi nikdy nestalo,ale jde o jakejsi pocit jistoty že zařadím přesně to co chci jedním plynulým pohybem a ne abych řadičku po cestě musel šestkrát korigovat protože konstruktéři pravděpodobně použili jako pružící materiál houbičku na nádobí. 8-s
K čemu potřebuje rodina zbytečně drahého jezevčíka? Menší MPV na platformě 4-4,3 metru zastane stejnou službu mnohem lépe. Variabilitou interiéru zejména, je totiž na takové účely primárně stavěno.
superb kombi je sice pohodlne, rodinne auto, ale ak potrebujes voz prevazne do preplneneho mesta, tak jeho praktickost je rovna nule. Vzhladom k parkovniu je velky rozdiel tlacit do medzere voz s cca. 4 metrami a voz s takmer 5 metrami
To máš taková novinářská klišé. Mně se taky dosud nestalo, že bych měl problémy s řazením v Peugeotu 206, přesněji ve dvou různých. Zato na Passatu 3.0 V6 jsem měl problémy dostat tam jedničku. Podotýkám na nové převodovce (samotný vůz je starší ročník, první kulatá generace).
Ó, děkuji, to jsem si vždy přál! >:D Když už nesbírám se svou modrou příšerkou skalpy passatů v dlouhých táhlých, seberu skalpy všech uživatelů auto.cz!
Ty jsi plantala, že? Ještě si doplň, že každé auto má splnit to, za jakým účelem bylo koupené, má být spolehlivé a vyhovovat kupci..... Zkus definovat typického uživatele třeba ty.... Snad si tu zase netrhneš diskutérskou ostudu jako u Panamery .... i když přesně tohle je tvůj rybník, tak snad ne. :-!
....a pak se přiběhne podívat kolemjdoucí, co to tak bouchá a .... už leží. Pak další kolemjdoucí, kteří jdou na pomoc a .... už leží.... no a v neposlední řadě RZ ... a už leží no a nakonec i PČR při vyšetřování a taky lehnou - vůz bude tím pádem odsouzen za útok na veřejného činitele... >:D
Pro tebe hračka :-! Musíš těch ventilků mít plnou garáž.
Máš asi nějaký mindrák, ne? Typ auta 206 je samozřejmě DO MĚSTA lepší než kdejaká jiná velká krabice...
:-O clovece nehanebna!!!!
Mna to auto zaujima viac ako cokolvek z koncernu, pretoze budeme s drahou kupovat nejakeho prcka pre nu a C3 Picasso je moj favorit. Ovsem z tohoto testu som sa nedozvedel ic. Akurat som videl dvoch ludi v pyzamach a jeden mal vyichnute oko ;-)
Ale zas nesetrili chvalou na niektore veci, takze :yes:
Měl by sis tu přestat veřejně lhát do kapsy a podívat se na svět aut s otevřenejma očima. Právě v takovýchto autech jako je picasso si lidé hrají. Bohužel na něco úplně jiného, než si hraje právě to... picasso.
Pod pojmem praktické, pohodlné rodinné auto si dokážu představit Superb kombi. Tedy, ale uznávám, že tak úplně přesně nevím, čemu ty říkáš rodina...
P.S. Ty máš vůbec zajímavé pohledy, určitě by to chtělo, abys ses trochu více intelektuálně obnažil, zejména by mě zajímalo, které to jsou ty pseudosportovní vozy, které se jen jako sportovní tváří, a přitom na silnici poskakují jako koňský vůz. Tak mě napadá... nepřesedl tys takhle čistě náhodou z jednoho takového koňského povozu na chvíli do picassa? Tím by se vysvětlilo mnohé...
P.S. Zadní víko musí být v otevřené poloze v takové výšce, aby se dobře rostlej eurodrzek, to jest cca kolem 185 nemusel krčit v kolenou. Tuhle ergonomickou zásadu ctí každý výrobce, který to s šoféry myslí dobře...
Naozaj nechápem ľudí čo nevedia radiť rýchlosti na francúzskych autách. Veď to majú nakreslené aj na páke. To už aký mantinel by som musel byť aby som tam netrafil kvalt >:D Na C3 P som odjazdil dáke kilometre po meste ale ani raz sa mi nestalo, žeby som mal problém s radením. Radenie je normálne komfortné, kultivované, presne také aké je celé auto. Také isté je aj pruženie. Pohodlné. A nie ako sa iné typy áut tvária športovo a pritom sú všetko iné len nie športové. Sú akurát tak tvrdé a po ceste skáču a natriasajú sa ako konský voz. C 3 P sa na nič nehrá, je to auto pre ľudí ktorí sa na nič nehrajú. Praktické, pohodlné rodinné auto.
Když něco nakládám, nečumím okolo na jedoucí auta, neřeším je. Auto mám, jaké mám, o víko se netluču, neměřím dva metry jako pan Zezulka. Jediné, kdy jsem se praštil o víko bylo u kamarádovy Laguny liftback první generace, kde bylo fakt neskutečně nízko.
Tú cenu som pozrel zle, to priznávam. To ale nič nemení na tom, že zrovnávat Focus Kombi a C3 Picasso je jednoducho blbosť. Ten test by úplne inak vyzeral ak by k tomu strčili Roomster, čo by bol adekvátny automobil k porovnávaniu. Je to absolútne odlišná trieda.
Já to taky říkám pořád. Jestli někdo neumí přestat vnucovat ostatním svůj názor, měl by vrátit občanku a vypadnout na Kubu.
Nejde o umění, jde o pohodlí. Umím po městě jezdit s passatem, ale proč, když je to příjemnější a pohodlnější v dvanulašestce?
Kde jsem nadával na fabii? Navíc nejde jen o suchá čísla, ale o estetické využití toho rozměru a tam Škoda zkrátka prohrává. Citroënu se to podařilo lépe. A je širší, než vyšší.
To nemá s € vôbec nič spoločné. Keby vaša vláda bola schopná splniť podmienky na vstup do Eurozóny, tak by ste € už tiež pravdepodobne mali. Tá cena u Focusu, ktorú si ty napísal je za hatchback, nie za Kombi. Kombi je u vás v akčnej ponuke od 339 990,- CZK. A C3 Picasso začína na 278 900,- CZK. Rozdiel je teda 61 090,- CZK (2 333 €). Ten zásadný cenový rozdieľ je asi len v tom, že u vás je lepšia akčná ponuka na Focus Kombi ako u nás. Zrejme sa u vás predáva menej ako u nás a tak sú nútení dávať aj vyššie akciové ponuky aby to obyvatelia boli schopní kupovať.
Poukazuju na to, že tady každej druhej nadává na Fabii jak je disproporční (což je pravda), ale na druhou stranu tady obdivují ještě vyšší a disproporční krabice..
ad 1) + 2) No, alespoň by bylo na silnicích volněji, ale to se asi neprosadí :-)
ad 3) Ty dva velké psy jsem myslel při sklopených zadních sedadlech, čili dva lidi + dvě psiska. To by šlo, ne?
Mimochodem můj skoro-soused má dvě děti, jednoho bernského salašnického a Grand Voyagera :-)
Neviem teda odkiaľ máš tie ceny, ale tak som si dal tú prácu a pozrel ceníky. Ak budeme hovoriť o základnej výbave tak najlacnejší Focus Kombi začína na 17 250 € (vo verzii N1 15 305 €) a C3 Picasso 9 990 €. Rozdieľ je 5 315 € (160 120,- SKK). To myslím hovorí za všetko. Môžes si to overiť na ford.sk a citroen.sk;-)
Znám jich dost, včetně sebe. Ne každý mladý, samostatně žijící člověk je taky nutně závodník toužící řezat zatáčky v nejnovějším GTI. My si užíváme rychlost jinak, i když k tomu taky potřebujeme silnice a cesty.
1) Já to říkám pořád, jestli někdo neumí manévrovat s autem nižší střední ve městě, tak by měl vrátit řidičák.
2) Viz bod 1.
3) Viděl jsi v životě velkýho psa (nad 50 kilo)? Já bych do tohoto prcka do kufru nedal ani jednoho natož dva... >:D Leda by museli stát jen na zadních...
Jedinou výhodu tohoto mini MPV vidím ve větším prostoru nad hlavou. Dva metry dvacet, až na výjimky, neměří nikdo a zaplnit kufr až do výše střechy málokdy využiješ. Mnohem praktičtejší je delší kufr než vyšší.
Já klidně přidám i čtvrtou skupinu: mladí, sportující singles. Nepotřebují stěhovák, ale hodí se jim atraktivní, malé a přitom prostorné auto na dopravu do místa jejich zálib a sportů. Když je potřeba, vezmou s sebou i své tři přátele podobného postižení (pokud se nejedná o čtyři cyklisty-sjezdaře).
Nevím jestli je na C3 Picasso nějaká akční cena, ale základ začíná na 332 tis. Kč, Focus kombi začíná na 339 tis., takže cena nebude ten hlavní důvod ;-)
Ovšem stejně dobře se můžeš ptát na cílovou skupinu u všech ostatních aut tohoto segmentu, čili u Merivy, Vengy, Idey/Musy, Roomstera...
Já vidím tři možné skupiny:
1) Mladá rodina s 1 nebo 2 malými dětmi, která autem programově nejezdí na dovolenou ani na delší cesty, naopak 90% toho najezdí po městě a blízkém okolí. Tady boduje krátká karoserie, výhled a manévrovací schopnosti Picassa a spol., naopak lepší jízdní vlastnosti a dynamika srovnatelně drahého kombi (Focus, Octavia, Mégane...) neznamenají žádnou výhodu
2) Druhé auto do bohatší rodiny - jezdí s ním žena, která vozí děti po městě, čili výhody viz výše. Na delší cesty má rodina jiné auto, dejme tomu ve třídě Mondea nebo dokonce S-Maxe/Galaxy
3) Manžele, kterým děti už "vyletěly z hnízda", obvykle jezdí ve dvou po městě, ale občas vezou vnouče nebo něco většího na chatu/chalupu nebo mají prostorově náročnějšího koníčka (řekněme dva velké psy :-) )
Když zvednu zadní víko, nemám k němu přistupovat jako de*il.
Ovšem souhlasím s částí o špatné koupi. Kupříkladu C3Picasso by pro mne byla ideální koupě.
pozri..mna C3 Picasso oslovila...sice az pri osobnom kontakte, ale ano. Proste ten jej design ci uz exterier, alebo interier je proste pre mna vynikajuci. O vsetkom rozhodne cena. Aj Toyota IQ je auticko urcene do mesta, je pekne, vyvazene, ma 10 airbagov, ESP, 5 hviezd v ENCAP a bla, bla...ale cena je tak vysoka, ze potom ta IQ straca zmysel. Za tu cenu by som manzelke kupil radsej i30 a este by som mal aspon subjektivny pocit, ze pri pripadnej kolizii na krizovatke bude i30 bezpecnejsia ;-)
Ked prisla Multipla, vsetci na to s hrozou pozerali, mne osobne sa to pacilo :yes: bolo to nieco ine ako vsetky bezne auta...takze design je vec vkusu.
Daj si to ako tapetu, mozno prides na chut >:D >:D [odkaz]
A čo ak kupujúci potrebuje auto, ktoré bude dostatočne kvalitné, pohodlné, s dobrou výbavou a vynikajúcim kufrom a teda také ktoré splní úlohu rodinného vozu na jedničku? Ale zároveň jeho rozpočet nebude natoľko "velkorysý" aby si mohol dovoliť nejakého focusa kombi a podobne? Čo si potom kúpi fábiu kombi, kde za tú istú cenu dostane dieru v palubovke pred spolujadzcom??
Na úvod si napišme, že existují auta, vozidla a pak káry, děla. Dnes tedy video o... vozidle. Pod (zdánlivě) povrchní a lehce prvoplánovou humornou slupkou se skrývá velmi propracovaný pohled na tuto silniční... guerniku. Pohled silničních znalců, pohled silničních praktiků.
Každá věta, každý věcný akcent míří přímo na komoru. Tohle auto je prostě přesně takové, jak nám bylo představeno. Já velmi oceňuji právě tu schopnost autorů videa sdělovat pravdy jakoby mimochodem, kdy až jako ve druhém sledu postupně vyplouvá na povrch jedna pravda za druhou, a to vše nakonec dospěje k tomu, co se po shlédnutí samo nabízí- s pohasínajícím úsměvem z dokonalé autozábavy divákovi pozvolna dochází pravda viděné pravdy. Neboť, nejsou špatná auta, jsou jenom špatné... koupě.
Každé auto má být především krásné, má dobře jezdit, dobře řadit a když zvednu zadní dveře, nemají plnit vedlejší funkci autogilotiny... tak mě napadá, ví někdo, proč bych si měl tohle auto, tohle vozidlo koupit? Vždyť kolem se to hemží dokonalými kárami, dokonalými děly. A vůbec, k jakému životnímu stylu se vlastně tento vůz hodí? Umí někdo z diskutérů definovat typického uživatele?
Viditelnost tachometru by mne zajímala taky, ale pokud je řešený jako v C4, nemám námitek. Tam je viditelnost naprosto bezproblémová za všech podmínek.
Edit: Díval jsem se na fotky a JE stejně jako v C4 bez zadního krytí, takže by se měl chovat stejně. Nevím, jak to mají u citroenu řešené, ale jeho svítivost se mění podle procházejícího světla. V noci je tmavě oranžový, ve dne na přímém slunci téměř bílý a velmi kontrastní.
Není to až tak mimo. Při porovnávání parametrů těchto tříd jsou si auta vnitřním prostorem poměrně blízká a hodně lidí je může zařadit do výběru. Navíc MPV jsou často brána jako konkurent proti tradičním kombi. Pravda, mohli jej srovnat třeba s Fabií combi, ale ta by prohrála předem, jelikož už papírově má menší vnitřní prostor.
Misiaku, drž už konečně ústa zavřená. Nejsi ani inteligentní, ani vtipný a svým neustálým urážením ostatních diskutujících kazíš úroveň celého serveru. Osobně nechápu, proč tě admini ještě neblokli.
Mně se ta videa celkem líbí. O autě se sice člověk nedozví nic víc než po 15 minutách předváděcí jízdy, ale docela se pobaví. A pokud člověk s tímhle očekáváním přistupuje ke sledování, nebude zklamán...
Čili podívat, zasmát se a na auto si udělat svůj vlastní názor...
ty ano, typicky skodovak/koncernak...co od teba cakat, ze? Doma stara koncernova sunka, zaujem o auta nulovy, znalosti minusove, takze preco si nespravit z autotestovania komediu, ze? ;-) To ste presne vy! Komedianti skodovacki...existuje vobec nejaka znacka/model, ktoru by ste pochvalili?? Alebo vidite na tom svojom nebi len Skodu/VW?????
to auto ma menje chyb ako tvoja Fabia ;-) je vyvazenejsie, je krajsie, je lepsie spracovane, kvalitnejsie a spolahlivejsie. Ma vyssie uzitkove vlastnosti, je pohodlnejsie a elegantnejsie, ma lepsie jazdne vlastnosti a v neposlednom rade je emotivnejsie. Takze co este ty chces hodnotit?????
Každopádne ďakujeme redakcii za každé video, cením si to, ale dovolím si ohodnotiť toto video ako doposiaľ najhoršie. V porovnaní s Golf GTI je to nebe a dudy. A nabudúce bez Haničky prosím...
Mne se RoadLook celkem libí, ale poslední dobou mám problém s tím, že to stále více a více není o autech, ale o exibici dvou moderátorů a to se mi p. Zezulka a jeho postřehy líbí. Dobře, dobře kýčovitá obrazová úprava a melír :-) ještě lze přejít, ale proč není alespoň konstra pořadu vždy stejná?
viz zkouška plastů, příjde mi to, že se vybere nějaký ubožák (opel insignia) a na něm se Libor vyřádí na několik pořadů dopředu.
Postřehy, které byly v dnešním pořadu - získá člověk co se projede v autě několik desítek minut, nic neočekávaného, nic nového. Čekal bych, že právě tento pořad přinese něco - čeho si normální člověk (žádný profík) nevšimne při zkušební jizdě - ať už z důvodu toho, že neví anebo že nenajezdí minimálně stovky km.
Porovnání kufru bylo super, ale chtělo to ještě vybrat přímého konkurenta ve stejné cenové hladině.
Mne osobně by zajímalo, nakolik je ten digitální tachometr viditelný, když na přední a boční okno peče slunko?
Jde o úhel pohledu.Mně se dnešní test líbil.Po celou dobu jsem se bavil,byl odlehčený,žádné nudné a sterilní porovnávání výkonu motoru,jízdních vlastností,spotřeby... ;-)
:-) Mám rád vozy MPV,je jedno jestli malé,střední či velké .Oceňuji na nich více prostoru pro cestující,variabilitu,vyšší posez a tím pádem lepší nastupování a celkovou přehlednost při řízení...je toho samozřejmě více.U tohoto pojízdného akvária,ale Citroen jaksi zapomněl,že auto se musí taky líbit :-O
Takže dnešní roadlook mě pobavil,líbil se mi a samozřemě má :yes: ,zato nevzhlené akvárium má :no:
bolo by zaujimave spravit porovnavaci test tejto C3 picasso skody roomster, pripadne pridat merivu a vengu. Porovnavat male mpv s focusom bolo tak trochu mimo.
ale prd smoulo, ja si treba auto vybiral prave proto aby se v nem dalo i prespat, protoze v lete dost casto jezdim po zavodech/akcich kde si bud musim postavit stan, nebo jednoduse sklopim zadni sedacky, rozbalim starsi perinu/madraci a mam mekoucke letiste pro spanek, proto jsem nakonec zvolil A6 Avant, a kdys nato prijde tak se me tam pri prevozu vleze treba i motokara a minibike, tedy presne to nacini ktere na spouste tech akcich potrebuju :-)
Nuz ...minule som ich pod Golfom pochvalil, dnes je to zase na kritiku.
Nechapem, preco postavili na porovnanie vozidlo uplne inej triedy?!?
Dalej mi ukazte tych zaujemcov/uzivatelov, ktori zahrnuju pri kupe auta moznost v nom prenocovat? :-O To mi nikdy pri vybere auta nenapadlo!!!
Zaver ste mohli vyuzit na nejake celkove zhodnotenie vozdila kde by ste vyzdvihli klady/zapory, nejaku uzitkovu hodnotu, pomer ceny......proste ta posledna scena nebola ani zabavna, ani mi nic nedala. Mnohe videotesty su tiez okorenene stipkou humoru, to ano..... ale otál-potál ;-) Vy z toho uz robite komedialny sitkom, ktory je viac o blbostiach ako o uzitocnych informaciach.