Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroen C3 Picasso: krabička (Roadlook TV)

Libor Zezulka
Diskuze (225)
Citroen i v poměrně dávné minulosti několikrát naznačil, že umí vyrobit auto malé a přitom prostorné. Aktuální důkaz této staré pravdy nese jméno C3 Picasso. Takže pravdy, jo?

Stavět propagaci nového auta na odvážných prohlášeních není nic nového a nejen v poslední době. Slovo revoluce vytáhne z rukávu dříve či později každý, i když zrovna inzerovanému produktu odpovídá mnohem víc slovo obyčejný nebo nezáživný. Citroen s velkými tvrzeními také nemá problém, a tak svému malému-velkému MPV C3 Picasso klidně říká spacebox.

Nevím jak vám, ale nám se pod tímto pojmem vybavilo něco až monumentálního, zkrátka obrovského. Když jsme se ovšem podívali na C3 Picasso, ta monumentálnost tam nějak chyběla. Tak jsme udělali jedinou možnou věc a nachystali praktický test. Hromada haraburdí dovnitř, ven, no a záhy zase dovnitř a zase ven, jen do jiného auta. K tomu jsme se s Picassem hezky projeli a nakonec se v něm pokusili i ustlat.

Chcete-li vidět ukázku praktických dovedností tohoto malého-velkého MPV okořeněnou Haniččiným komentářem, klikněte na Play a uvolněte se, prosím. Jestliže dychtíte hlavně po milimetrech a litrech, přejděte raději na některý z testů, např. Citroën C3 Picasso 1.4 VTi – Prostor pro rodiny nebo Citroën C3 Picasso 1.6 HDi (66 kW) – Umělec s praktickými sklony .

Moderátory Roadlook TV obléká internetový obchod se značkovým oblečením VIAMODA.CZ. Značky DIESEL, Guess, Calvin Klein a další. Vše skladem, dodání do 24 hodin.

Libor Zezulka
Diskuze (225)
15. 2. 2010 10:52
Libor je nadrozmerny
Myslim, ze pan redaktor Libor nie je clovek standardnej velkosti . Ja mam 1,80 a zadne dvere boli hodne vysoko nad mojou hlavou. Lahnut som si neskusal ale ten priestor sa mi ako nudzovka na moju vysku zdal dostatocny.. Hold ak ma niekto nad 1,9m tak to chce Galaxy.. s tym sa neda nic robit..
6. 2. 2010 19:04
Re: SHRNOVAČKA
Nereaguji na překroucené nesmysly z klávesnice GTI často, ale teď bych udělal výjimku.
Když někdo napíše, že je P206 vhodnější do města než Passat, je to prostě fakt. Velikost, poloměr otáčení, spotřeba. Nikde v předchozích příspěvcích ale není napsáno, že je to zcela nejlepší auto do města, to už je jen překroucený výmysl.
Nikdo nepsal, že nejlepší je nejlevnější zrcadlovka od Nikonu. Jen prostě na focení může někomu zcela vyhovovat, stejně tak jako někomu jinému vyhovuje i kompaktní foťák za 3000,- a někomu třeba i foťák v mobilu. Ne každý totiž fotí profesionálně pro nějaký časopis a tak je pro něj superdrahé sklo zbytečné, stejně jako je zbytečné Ferrari na české silnice. A dokonce i ten člověk s mobilem může udělat někdy lepší snímek než neschopný pracháč se sklem za 100 tisíc. Je lepší hodnotit ostatní lidi podle schopností a toho, co dokázali, ne jen povrchně podle toho, jestli jim visí na krku sklo za 100 litrů a vystoupí z auta za 3 mega (podmínka nesplněna > švorcák, socka, looser).
Nikdo nepsal, že je nejlepší si kupovat jednu C6 za druhou. Ale jako nástupce C5 nebo XM v garáži to logiku má. Mimochodem, v Brně jich jezdí celkem dost.
Takže teď Picasso - pro někoho to může být ideální rodinný vůz. Proč ne? Sice na můj vkus je moc vysoké, těžké a se špatnou aerodynamikou, ale díky výšce kufru, posuvným sedačkám a kompaktním rozměrům může někomu zcela vyhovovat.
A za poslední - navážet se do Brna, to už je opravdu ubohé. Mohl bych se navážet do Prahy když bydlím v Brně, ale proč bych to dělal? Ale jak jinak získat pozornost, než neustálým napadáním všech, co si dovolí nesouhlasit s Tvým názorem a mají jiný pohled na svět? Já jen nechápu, proč pořád musíš všechny přesvěčovat o tom, že jen Ty jsi ten největší masér co všechno ví, všude byl a olizoval plasty ve všech autech. Jasně, my ostatní jsme jen švorcáci co tu píšou intelektuální zvratky, tak proto...
A ještě poznámka k Tvému omylu: Jedni jezdí konkrétní modely proto, že je jezdit chtějí, ti druzí je jezdí proto, že je jezdit... musí. Spíš je to tak, že všichni jezdíme konkrétní modely, protože v nich jezdit musíme. Ne třeba jen z finančních důvodů, jak jsi to Ty zajisté myslel (protože jiný pohled neznáš), ale i z důvodů psychických. Znám plno lidí, co si třeba tohle Picasso nemůžou koupit i kdyby jim vyhovovalo, protože by si neměli čím dotahovat sebevědomí. Vším, co mají si neustále musí dopovat svoje ego. Představ si, jak by to vypadalo, kdybys zaparkoval před ústavním soudem s C3 Picasso? To by byla strašně trapná situace, věřím že by to nezachránil ani litr antiperspirantu jak by ses potil hambou že vystupuješ z takové krabice pro loosery a pohledy ostatních švorcáků by Tě pálily na zádech jako vojenský laser. Fuj, to je ale hrozná představa, což, GTI? >:D
26. 1. 2010 23:00
Re: MOZKOVÝ LOWEND
GTI. Skusim ti to vysvetlit ako malemu decku, snad to pochopis.
Po prve si stale mimo s tvojim zaverom o inych ludoch.
Po druhe setak za tri tace si kupil preto lebo mu staci. Verim tomu ze ma aj na sklo za 100 000 ale je mu na hovby kedze kvality skla su mu ukradnute voci tej cene.
Po tretie. Aj on chape ze bawor je lepsie auto na dlhe cesty ale na prepletanie sa mestkymi ulickami je lepsi ten pezot.
Po stvrte. D40 je aj pro holky ale aj pre chlapov a na svoju dobu to bolo kvalitne telo. A aj dnes robi stale pekne fotky
Po piate. To koho si urci ako osobnost je jeho vec.
PS: tvojim stylom pisania prezradis o sebe ovela viacej ako on....
GTI GTI.. cloveka s tak uzkym obzorom som uz daavno nestretol.. Zaujimave..

Avatar - Ronault.
26. 1. 2010 22:50
Re: SHRNOVAČKA
Já tě chápu, ale možná bys měl hledat u sebe více porozumění těch druhých v tom, co říkají. Nikdo tady nedává na úroveň Passatu P206, to je jen tvá představa a tvé vidění rozzuřeného býka. Já taky nesouhlasím s misiakem a jeho nenávisti je Škodě, ale prostě na něj nereaguji, protože mi za to nestojí a názory těchto "znalců" mě nezajímají. Ale Michal P. má docela jasné argumenty a jeho příklon k C3 Picassu dost dobře chápu. Já třeba do rodinného kombi střední třídy mám problém nacpat kola, protože se tam na výšku nevlezou, zároveň pro jízdu po Brně moc šikovné není atd atd. Je to o prioritách a myslím, že není nelogické, že si C3 Picasso své zájemce najde.

Jak bys v těchto případech hájil třeba X6? ;-)
Avatar - Ronault.
26. 1. 2010 22:45
Re: MOZKOVÝ LOWEND
Yarise mi nenuť 8-s >:D Já dám přednost v malých autech Cliu RS případně Polu 1,2 TSI ;-)

Každopádně mi příjde, že jsi zde udělal na svém blogu "test" a čerpáš z toho už dva roky, ale to je trochu málo, ne? ;-)