Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Živě z Brna

Již dnes se otevírají brány brněnského AUTOSALONu pro širokou veřejnost. My jsme pro vás ovšem již včera začali chystat sérii podrobných článků přímo z Brna doplněnou o více než 650 fotografií!
Zpět na článek
3. 6. 2005 10:23
neregistrovaný "anonym"
3. 6. 2005 10:34
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
5. 6. 2005 00:53
neregistrovaný "anonym"
3. 6. 2005 13:20
neregistrovaný "misoo"
4. 6. 2005 15:44
neregistrovaný "Roman"
4. 6. 2005 20:19
neregistrovaný "Vena"
6. 6. 2005 08:23
neregistrovaný "JP"
3. 6. 2005 13:56
neregistrovaný "mc."
3. 6. 2005 14:20
neregistrovaný "magic"
3. 6. 2005 14:31
neregistrovaný "Maxmilian"
3. 6. 2005 16:24
neregistrovaný "BoBik"
5. 6. 2005 16:22
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:36
neregistrovaný "GTI"
4. 6. 2005 20:20
neregistrovaný "Vena"
5. 6. 2005 18:20
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:36
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 15:28
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 15:39
neregistrovaný "ciello"
3. 6. 2005 15:57
neregistrovaný "GTI"
4. 6. 2005 20:29
neregistrovaný "Vena"
3. 6. 2005 16:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 6. 2005 17:08
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 15:52
neregistrovaný "petrumr"
4. 6. 2005 09:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 6. 2005 19:58
neregistrovaný "forester"
4. 6. 2005 20:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 6. 2005 09:31
neregistrovaný "forester"
5. 6. 2005 09:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 6. 2005 21:26
neregistrovaný "Alibaba"
4. 6. 2005 23:04
neregistrovaný "ja"
5. 6. 2005 10:24
neregistrovaný "Honza VTS"
5. 6. 2005 11:49
neregistrovaný "forester"
5. 6. 2005 14:22
neregistrovaný "Honza VTS"
4. 6. 2005 22:45
neregistrovaný "igy"
4. 6. 2005 22:59
neregistrovaný "ja"
4. 6. 2005 23:45
neregistrovaný "igy"
5. 6. 2005 18:23
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:27
5. 6. 2005 18:36
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 6. 2005 20:10
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
5. 6. 2005 20:33
5. 6. 2005 00:50
neregistrovaný "Franta"
5. 6. 2005 15:44
neregistrovaný "forester"
5. 6. 2005 13:53
neregistrovaný "Driver M"
7. 6. 2005 18:04
neregistrovaný "peedrom"
5. 6. 2005 13:59
neregistrovaný "poldik"
5. 6. 2005 21:59
neregistrovaný "miRec"
5. 6. 2005 23:48
neregistrovaný "miRec"
6. 6. 2005 09:06
neregistrovaný "Skyline"
neregistrovaný "anonym"
3. 6. 2005 10:23
FIAT nevystavuje???
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
3. 6. 2005 10:34
Re: FIAT nevystavuje???
bohužel nevystavuje - jen Alfa z koncernu Fiat.
neregistrovaný "anonym"
5. 6. 2005 00:53
Re: FIAT nevystavuje???
neregistrovaný "misoo"
3. 6. 2005 13:20
Re: FIAT nevystavuje???
a co by tam tak mali akoze vystavovat ??? (okrem skaredej cromy) trapne punto a stilo z konca 90 rokov ??? skoda vystavneho miesta... fiataci by si mali zobrat priklad z citroenakov a renaultakov, ktori sa dravo a aktivne zapajaju do tvorby zaujimavych aut, kdezdo fiat asi investoval do F1 a na osobaky uz nezvysili tukase...
neregistrovaný "Roman"
4. 6. 2005 15:44
Re: FIAT nevystavuje???
Neboj se, že FIAT nemá novinky, jen nebyly v Brně. Má novou Cromu se dan a kombi, a připravené Stilo 2. generace. Obrázky se dají sehnat na netu. Spíš vypadá, že FIAT oficiálně vyjede s novinkami v reálu až na velkém oficiálním veletrhu
neregistrovaný "Vena"
4. 6. 2005 20:19
Re: FIAT nevystavuje???
Co je na tomto veletrhu neoficialniho ?
neregistrovaný "JP"
6. 6. 2005 08:23
Re: FIAT nevystavuje???
To by me taky zajimalo, kdyz si predloni BMW dovolilo na tomhle neoficialnim veletrhu predstavit novou radu 5
neregistrovaný "mc."
3. 6. 2005 13:56
bez titulku
Je to celkem ostuda nebýt na největším tuzemském autosalonu. Podle mě je co ukazovat.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "magic"
3. 6. 2005 14:20
Re: bez titulku
Nejde o to, jestli má Fiat CO ukazovat, ale jde o to, zda je KOMU to ukazovat. Jestli to totiž vůbec někoho zajímá. A z prodejních výsledků vyplývá, že u nás nikoliv. Tak proč zbytečně vyhazovat peníze? Jestliže je v některé zemi za stejný peníz Octavia a Stilo a 4/5 národa kupuje tu Škodovku, tak jakékoliv utrácení peněz za velethy se rovná rčení o "házení perel sviním".
neregistrovaný "Maxmilian"
3. 6. 2005 14:31
Re: HAPPY EMISSARY???
Mě by spíš zajímalo jestli je pravda,že na autosalonu bude vystavovat čínská automobilka FAW svůj super levný model HAPPY EMISSARY?
neregistrovaný "BoBik"
3. 6. 2005 16:24
Re: HAPPY EMISSARY???
Zrovna pri srovnani Octavia II vs. Stillo bych nerekl, ze Stillo je ta perla . . . .
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 16:22
Re: HAPPY EMISSARY???
Tak Oktávka zrovna taky moc nevyčnívá
5. 6. 2005 18:28
Re: HAPPY EMISSARY???
Kradeš NICK
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:36
Re: HAPPY EMISSARY???
Nápodobně.
5. 6. 2005 19:05
Re: HAPPY EMISSARY???
Kradeš NICK.
neregistrovaný "Vena"
4. 6. 2005 20:20
Re: HAPPY EMISSARY???
Jo presne tak !! A s tim Fiatem to jde bohuzel hodne z kopce..........
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:20
Re: HAPPY EMISSARY???
Já bych ještě počkal s takovým hodnocením. Ano Croma se mi zdá jako vykročení ne úplně nejlepším směrem, ale chystá se nové Punto! A Punto má jméno. Stejně jako Panda. Idea je také vesměs na vrcholu svého segmentu a Stilo MW a 3D jsou také vynikající a krásné vozy. Jedině snad to Stilo 5D. Fiat se ještě zvedne, větší strach bych měl o Mitsubishi.
5. 6. 2005 18:30
Re: HAPPY EMISSARY???
Kradeš NICK.
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:36
Re: HAPPY EMISSARY???
Nápodobně.
5. 6. 2005 19:06
Re: HAPPY EMISSARY???
Kradeš NICK.
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 15:28
GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
A je to tady, vlezl jsem do něho. 107 - na úvod - krásnej zezadu, krásnej z boku, na předek si musím zvyknout. Takže Beru klíček - dálka (otevři x zavři) Tak já otevřu - dveře obrovské (je to třídveřáček), aretace funguje v několika polohách. Sednu - první dojem - vysoký posaz (OK) sedadla užší, opěrák ok. Volant - jak z 911 - perforace, měkký, tak tohle je paráda. Přístrojovka - jako z kevlaru. Bravo. Stylové. Seřizuji volant společně s přístroji. A pozor, to co jsem zatracoval, ten vyosený otáčkoměr, tak je tolik milý, moc hezké. Vzhledem k vyššímu posazu je řadička trochu utopená, hladím, hladím Koukám kolem sebe, samý sympatický úložný prostor - to chválím, asi 7 odkládaček včetně dvaří, seřizování větráku, resp. topení je neotřelé, trochu laciné ale sem to sedí. Mám 188 a za mnou místo pro dítě, paráda. V ramenou široké asi jako Ečko od MB. Fakt. Moc se mi tu líbí. Startuji, motor jen vrní. Rozjezd. Super posilovač. Ještě jednou - super. Obrovský rejd... na pětníku. Volant se drží perfektně, věnec s tou perforací je tlustej a mě padne. Točím a řadím. Padá to tam samo. Motor má překrásný zvuk - až do sportovna se spodním podtónem. Chválím.// Žádná houpačka, vede stopu, poměrně tvrdé, v sedadle trochu pluji (stahna mám na okraji - taky jsem ale bejk). Motor jede jako divý - jako divý!!! A neruší. Jdu tvrdě na brzdu a málem líbám čelní - tak za brzdy velká jednička. Zastavuji a lezu do kufru... no... otevírá se od poloviny nahoru a jen sklo, bojím se za to vzít abych ho nerozbil... Kufr... kufříček - na dvě basy. Ale tohle není stěhovák. Opatrně zavírám. Obejdu ho, všechno sedí, spáry v normě, je široký, rozkročený, moc se mi líbí. Zadní boční okénko velmí stylové. A co mě překvapuje, jak mu seděj zadní světla. Krasavec... teda krasavice. Takže jednoznačný favorit. Jedu nazpět, loket opírám (tak akorát) o plastový výlisek na dveřích, citím se zde pohodlně nad hlavou asi 5 cm.// Vracim auto, beru katalog - povedené, 8 barev - černá, žlutá červená, modrá, tmavámodrá, šedá, šedá světlá, bílá... tak to mrkám. Čtyři druhy látek potahů, Doplňky, nádherné - na zadní plato 50W repro, koberečky, na CD přípojka na vnesený třeba mp3, sluneční clony na zadní boční, nosič na kolo! dekorace - hliník na přístrojovku, hliníková kola, střešní spojler... Závěr - budoucí bestseler - psal jsem už o tom, žena bez 107 je jako květina bez vody... Takže oba palce nahoru
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ciello"
3. 6. 2005 15:39
Re: GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
Mrkám...!!! Není to moc dávno co jsme tu probírali trojčata z Kolína bez většího úspěchu.. respektive trochu chladně a negativně... ale.. Včera jsem 107 viděl jen kroužit jako "taxi" po výstavišti a připadlo mi to jako lasička... Vhodný auto do města a jako 2 do rodiny... Jen nevím jakej úspěch bude mít u nás, ale myslím, po tom co jsem si teď přečetl, že Evropa jej přijme dobře.. Jako kdysi vychvalované a zároveň zatracované Twingo... tak uvidíme...
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 15:57
Re: GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
Má na to. Ta lasička sedí
neregistrovaný "Vena"
4. 6. 2005 20:29
Re: GTI ZPRUBNUL 107 107 107 107 107 107 107 107
Bojim se ze u nas velky uspech mit nebude! Jsme prece v Cechach a manzel koupi sve drahe polovicce radsi Fabii, protoze co by tomu rekli sousedi kdyby jezdila v takovym prcku a jeste k tomu "jenom" tridveracku za !! To ale jeste netusi ze soused je rozumny clovek a vi ze s mistem to tak zle neni a na nakupy kufr postacuje...........
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 6. 2005 16:33
Re: Interaktivní GTI
Tak GTI opět přinesl na tenhle web další porci interaktivity. Asi mu za to zase někdo vynadá...nebo ne? Ale já jsem spokojen. I když tohle auto jde úplně mimo mě, test byl přínosný. Protože (abych parafrázoval jednu reklamu) pocit z auta je důležitější než auto samo. GTI je totiž dostatečně střelený na to, aby všechno prubal. Nebo zrubal? Dotaz: jak vypadá v reálu ta otřesná PET flaška, který říkají ovládání klimatizace?
neregistrovaný "GTI"
3. 6. 2005 17:08
Re: Interaktivní GTI
Otřesně. Ale jak jsem napsal, nějak to tam, sedí...
neregistrovaný "petrumr"
3. 6. 2005 15:52
?
fiat tam není a druhý auto tam je?-Toyota
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2005 21:32
SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU
Rozhoupejte zvony, vyvěste prapory.... nejkrásnější auto vesmíru je známé - ŠKODA OCTAVIA COMBI II. Koncern VW převálcoval ikony, na které by tady zaútočit nenašel odvahu nikdo... Všechno v prahu hvězd - Ferrari, ALFA, VOLVO... nic než zmar. Bezmála půl milionů hlasů a - nejkrásnější vůz vesmíru je Octavia. Tak tohle, to je šleha tísíciletí... to je burza ve spirále... akcie stoupají... skákejte, kdo výš... BRAVO VW
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "honza"
3. 6. 2005 21:40
Re: SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESM
A je to tu!!! zase se u nas vyrabeji nejkrasnejsi a nejlepsi vozy na svete.. vesmiru??
3. 6. 2005 21:52
Re: SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESM
Tedy, lepší soutěž jsem neviděl... Ferrari, Matiz a Octavia... to jsou konkurenti
neregistrovaný "honza"
3. 6. 2005 22:13
Re: SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESM
a ty kulturni vlozky.. taky nemely chybu hlavne moje oblibene NEW TRIo!!
3. 6. 2005 22:22
Re: SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESM
Strašné.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 6. 2005 09:17
Re: SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESM
Díval jsem se jen chvílema. Moderátor byl očividně sťatej, některý řidiči taky. Přimíchej pár bláznů, co si myslí, že umí zpívat a pár missek. A je to. Favorita jsem tam neměl. Všichni víte, že 300C není mé "slunce v duši". Takže vítězství Octavie mě naštvalo jen z principu.
4. 6. 2005 10:22
Re: SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESMÍRU SLUNCE VESM
Jsou výhry výher, výhry proher, prohry výher, a prohry proher. Tak si vyber Je to k smíchu.
4. 6. 2005 10:16
107 107 107 - CENA CENA CENA CENA
Koukám do katalogu, ZÁKLAD (SMILE): 3 dveře, barva normal - 236.900,- má 2 pytle, ABS,REF,CSC (asi nějakej kandidát věd ), nemá posilovač, má zadní stěrač, okna na kličku, dohazuji CD - 10.000,-. Takže LEVNEJ se dá jezdit s CDčkem za 246.900,-- Jenže bez posilovače to ženě nekupuj, a centrálu, to je ovšem nutnost, tak vytvořím super verzi: SUPER VERZE (TRENDLY): 3 dveře 260.900,- dohazuji - boční pytle 8.000,- hlavové pytle 8.000,- má ABS, REF, CSC i posilovač, automat 19.000,- kola hliník 12.000,- central, el. okna, dělené zadní sedadlo, vše v ceně, klima 27.000,- CD 10.000,-, otáčkoměr 1.800,- barva metalická 8.000,- Takže SUPER VERZE je za 354.700,-- Za tyhle peníze máš autíčko na vrcholu doby, super vybavené - manuál, klima, kola, CD, centrál + dálka, dělená sedadla, prostě všechno, co člověk potřebuje - nic neschází... P.S. Pětidvířko stojí o 10.000,- více. Ale to neber - třídveřáček je krásnej a má velké dveře. P.P.S - verzi pro bejka bych jen vylepšil o 15ky kola ve 185, šel bych do černé matal barvy, čímž by se zatáhla trochu ta tlama a je to dělo, který dělá jen radost. 68koníků s ním cloumá pěkně
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "forester"
4. 6. 2005 19:58
Živě z autosalonu
Ahoj lidi vím že nemám podporu auto.cz jako kolega GTI a tak se pokusím nahradit prostým brněnským telentem

V devět hodin jsme se dostaly dovnitř .. to užbylo po prvních fotkách nějaci tun(z)eři už přijížděly na výstaviště a ukaovaly že nejen v rychle zbjesile lze protáčet kola a mít velké křídlo(z nejmenovanéh zdroje : na Masarykově okruhu byla nesrovnatelně lepší tuning show), protože se k naší řekněme partě dostala kartička vystavovatele nastoupily jsme do nové Octavie (skvělí vůz) a svezly so do V-čka nechly jsme se oslnit renaultem a mercedesem chtěl bych poznamenat u stánku Citroenu mají testovací sedadlo C4 s tím vybrováním předete-li pruh je to docela zajímavé a všem doporučuji po dívání se na Mitsbishi a mazdu jsme přešli do pavilonu F který byl jen pro VW group nejzajímavější atrakcí byl Golf Chycený na dvou osách které ho otočilo kolečkama nahoru velmi zajímavý pocit byl jsem přkvapen že mne pásy udržely a nebylo to ani moc nepříjemné bohužel fotka vzhůru nohama byla rozmazaná (pozor pás vzadu vlevo je údajně uvolněný tvrdil to Matěj ale něco pravdy na tom asi bude nevím jinak nádhera audi DTM edition se nedá ani popsat. U seatu jsem byl příjemně překvapen prostorností ovšem dal bych přednost těm krásným seatům minulé generace. Škoda udělal toco se od ní dalo odčekávat zbrala půlku pavilonu a z pro mě zajímavých auta tam byla jen Fabia WRC a jinak tam byla modelová řada. Ovšem pavlion G2 to byla nádhera Alfa romeo ani nevím jestli jsem se díval víc na křivky vozidel nabo hostesek u této zančky jsem ztrávil tolik času že jsem ztratil své kamrády kteří naštěstí stály jen o pár metrů vedle a dělali totéž co já, dále v tomto pavlonu bylo BMW všem nám vadilo že nabyly otevřené dobře chápu M-ková ale ty "obyčejné" mohly být ostevřený těšil jsem se že si sednu do jedničky a nové trojky ... ne ne ne na to jsem moc prázdné kapsy a špatné tričko (škoda auto/shell helix) Náš vzkaz: pozor konkurence nespí MB byly otevřené, do mini se povedlo dostati jen pro našiobvyklou drzost, ale ani ta u land roverů napomohla tak jsem se vydal naproti k fordu vše dokonalé až na řezení zpítečky u nového focusu. Zde bych si si dovolil otázku na majitele Musíte vžda při řezení zpátečky použít hrubou sílu nebo to bylo modelem??? Na volva jsme se jen podívaly a k Porschákům nás ani nepustily (na novinářském pouštěly pro BMW) V Pavilonu G1 nic moc ovšem po posledním podívání na krásné hostesky alfy se to dalo čekat. Jedinou opravdu nečekanou věcí byl fenomenon stratos ... toho jsem opravdu nečekal. Protože už jsem byl zase u člověka s kartou vystavovatele nechaly jsme se svést Kií do Zetka (kolem áček aby jsme ji využily) v zetju jsme byly vyslověně nepotěšeni hosteskamy Oplu které byly sice pěkné ale o značce kterou reprezentovaly toho moc nevěděly. Na otázky pokud objednám zafiru příští týden jetly to bude ta nová nebo ještě ta stará nás poslala jedna na info Opel a tam to nevěděly dostaly jsme prospekt v Angličtině ze kkterého se nakonec vyklubal plakát... ale zas Astra Opc to částešně vykompenzovala pak ovšem byly na řadě klenoty největší Cadillaci kteří mějiž drahnu dobu fascinují designem a technikou a samozřemě Corvette (bez chevroletu) ovšem na druhé straně byl stánek chevroletu co by blinkrem dohodil takže nebylo ani nutné zakrývat identitu po vystoupení byl čas na testovací jízdy, letos jich bylo proti loňskému a předloňskému roku opravdu málo ale i ty tři stačily, prvně Citroen C1 ani jsem netušil jak je to auto živé na tak slabý motorek. Poté přišel Partner nečekaly jsme zázraky a ani jsme je nedostaly, ovšem Peugeot 807 to byla krása to auto je pro rodinu s dětmy a akčním tatínkem neuvěřitelné zrychlení a ta tichost jen jediná věc proti na budíky je vidět snad ze všech míst v autě tchýně by furt mohla kecat do řízení, ale to jen malá daň nakonec jsme sedly do lanceru který nás vzal k Bráně 5 a pak jen na Autobus 44 a rychle domů

toto berte jako neinzertní pozvánku na autosalo 2005 a pokud by jste chtěly vidět špatný fotky tak na [odkaz]

Ahoj forester
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 6. 2005 20:38
Re: Živě z autosalonu
Klenoty Cadillacy. Podpora na auto.cz Lidi, vzpamatujte se. Redakce jednou přizve GTIho k testování auta a vy všichni to budete trávit ještě za pět let.
neregistrovaný "forester"
5. 6. 2005 09:31
Re: Živě z autosalonu
prosím ber to jako ironii
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 6. 2005 09:52
Re: Živě z autosalonu
OK
neregistrovaný "Alibaba"
4. 6. 2005 21:26
Re: Živě z autosalonu
Právě jsem se z Brna vrátil a mám z toho celkem smíšené pocity. Klesl počet vystavovatelů i nabídka doprovodného programu. Člověk mohl opět vystát asi kilometrovou frontu na přejetí kopečku Tuaregem, nebo si koupit pivo v kelímku a nadávat na Subaru, HP Exclusive a další, kterým Brno za účast nestálo. Potěšil mě ale nový MB M - přijde mi hezčí než Range Rover Sport. M6 vypadá opravdu skvěle, ale BMW patří kopanec do ... za zamčená auta. Celkem slušně vypadal nový Legend, ikdyž moc individuality v něm nenajdete. Celý autosalon působil ospale. Mnohem lepší atmosféra byla na Masarykově okruhu. DTM jsem viděl na vlastní oči poprvé a ikdyž se jela jen kvalifikace, zvuk Mercedesu za to stál. Nejlepší přišlo nakonec - závody Octavií na mokru byly chvílema jak sestřih z Bullitova případu. Kdybych to měl shrnout, úroveň Brna podle mě klesla. Mějte se.
neregistrovaný "ja"
4. 6. 2005 23:04
Re: Živě z autosalonu
Cadillac a BMW a jiny zamceny Na dotaz proc tak je v Brne a v Zeneve vse odemceno nedokazal nikdo odpovedet
4. 6. 2005 22:07
Re: Živě z autosalonu
Kdybys nenapsal tu první nesmyslnou větu... jinak parádní příspěvek.
neregistrovaný "Honza VTS"
5. 6. 2005 10:24
Re: Živě z autosalonu
tys tam byl vcera, ze? v patek tam tolik lidi nebylo, urcite to bylo o hodne lepsi. jinak fotky mas fakt hrozny a chyby v textu jeste horsi cis Honza
neregistrovaný "forester"
5. 6. 2005 11:49
Re: Živě z autosalonu
ano to máš pravdu že tam v pátek tolik lidí nebylo ale obsah mé peněženky si nemůže dovolut vyhodit 500 korun a navíc v sobotu jsem toměl zdarma (spolužák s pozvánkama) tak proč platit když nemusím, a co se týče špatných fotek moc se za ně omlouvám ale já tam psal že jsou špatný, a ty chyby za ty se omlouvám stydím až po špičky ponožek ...
neregistrovaný "Honza VTS"
5. 6. 2005 14:22
Re: Živě z autosalonu
heh.. nic se nedeje.. nemyslel jsem to jako narazku. jinak taky jsem mel vstup zadara, ale uz v patek ciao
neregistrovaný "igy"
4. 6. 2005 22:45
Kia Rio
Vzhledem k časovému vytížení nemám šanci se do Brna dostat, neprozkoumal jste někdo novou Kiu Rio? Zajímalo by mě, jestli se opravdu korejci tak zlepšili nebo jestli je to jen bluf. Díky za eventuální odpověď.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ja"
4. 6. 2005 22:59
Re: Kia Rio
Z venku moc pekny ale uvnitr je to hnus
neregistrovaný "igy"
4. 6. 2005 23:45
Re: Kia Rio
Díky. Můžete nějak blíže specifikovat ten hnus?
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:23
Re: Kia Rio
Vůbec to není hnus. Kvalitou je ve své třídě plně dostačující a na rozdíl od německé konfekce dobře vypadá. Jedinou slabinou je neoriginální rádio, což působí dnes jako pěst na oko.
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2005 18:36
Re: Kia Rio
Nápodobně.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 6. 2005 18:39
Re: pro GTI
Pravý GTI (ten chytrý) právě dostal maila Pokud ten vypatlanec nezmizí, dohodnem se všichni přes maily.
neregistrovaný "Mirek (auto.cz)"
5. 6. 2005 20:10
Re: pro GTI
Bude lepe kdyz se vratite ke svemu nicku "ismo" ...
nebo "lyžař - zabiják" nebo snad "cestovatel". Schizofrenie je tezka choroba, nicme dnes uz jsou odborna zarizeni, kde Vam mohou pomoci...
5. 6. 2005 20:33
Re: pro GTI
Moc Vám děkuji. Takhle to má v životě být. Ten, kdo dělá nepravosti, má být zřetelně veřejně označen. Děkuju. Děkuju. Děkuju. Tak "ismo" - znám. A nejen já, všichni, co tu rádi a často píšeme.
neregistrovaný "Franta"
5. 6. 2005 00:50
Brno
Houby...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "forester"
5. 6. 2005 15:44
Re: Brno
proč houby??? nechápu
neregistrovaný "Driver M"
5. 6. 2005 13:53
Toyota - ostuda
Absolutně nechápu postoj Toyooty/Lexusu. Chce se stát domácí značkou a nevystavuje v Brně. Je to dost ubohé
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "peedrom"
7. 6. 2005 18:04
Re: Toyota - ostuda
Toyota na jesen na Nitrianskom autosalone bola, ale mala zamknute auta, dokonca aj yarisa - co uz vobec nechapem.
neregistrovaný "poldik"
5. 6. 2005 13:59
no jo
pekny!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miRec"
5. 6. 2005 21:59
Postrehy z Brna
Tohtoročné Brno bolo tretím v poradí, ktorého som sa zúčastnil a tu je mojich pár postrehov. Napriek neúčasti niektorých značiek (Fiat, Toyota. Lexus, Subaru, Ferrari) bolo zopár vecí, ktoré ma potešili a ktoré stoja za to vidieť ich naživo. Mám na mysli napríklad štúdiu Volvo VCC, Fenomenon Stratos, Audi Allroad, Ford Focus ST a samozrejme Alfa Romeo Brera a 159. Volvo zaslúži pochvalu, aj keď s oneskorením oproti premiére, je tu snaha vystavovať aj štúdie (pred dvomi rokmi SCC), čo je pre autosalón tohto typu veľkým plusom. Určite mi chýbalo Maserati MC12, po zážitku spred dvoch rokov (Enzo) bola pre mňa neúčasť HP Exclusive prekvapením. Čo sa mi nepáčilo boli chýbajúce vedomosti niektorých predajcov, resp. zamestnancov importéra. Aspoň jeden príklad za všetky: pán z Renaultu mi nevedel povedať, či vystavovaný Mégane Sport je netradične lakovaná verzia Trophy (originál tmavošedá metalíza) čomu by nasvedčovali špecifické disky, vetrané kotúče a brzdy brembo alebo ide o faceliftovaný (vylepšený) Sport. Súdiac podľa interiéru (Trophy má modré štepovanie sedadiel, volantu a radiacej páky) zrejme b) je správne. Ako perla nakoniec – predajca ako výkon uviedol 234 k (!). Nevedomosť u hostesiek zo zjavných dôvodov akceptujem, ale pre predajcu je to hanba. V Brne boli tradične pripravené aj skúšobné jazdy, ako obyčajne ich mal najlepšie organizované Peugeot. Nielenže boli k dispozícii takmer všetky modely, ale boli pripravené aj dva testovacie okruhy líšiace sa predovšetkým svojou dĺžkou. Bonbónikom bola jazda v 607čke s motorom 2,7 V6 HDi. Auto si právom zaslúži svoju prezývku „francúzsky mercedes“, motor spolu s automatickou šesťstupňovou prevodovkou odo mňa dostávajú jednotku. Rovnako jednotku by zaslúžil predajca – ním poskytnuté informácie boli vyčerpávajúce, vecné a presné a poskytol nám možnosť auto naozaj vyskúšať. Opačným prípadom bola Honda. S takým amatérskym prístupom som sa zatiaľ nikde nestretol a ľudia od Hondy by sa zrejme mohli od Peugeotu niečomu priučiť. Po prvé: Honda nemala pripravený žiaden testovací okruh, čo by nebolo také smutné, keby predajca nebol z Prahy a Brno nepoznal vôbec. Po druhé: testovacia jazda spočívala v tom, že nás predajca povozil, bez možnosti aby sme auto sami vyskúšali. Toto nám samozrejme oznámil až počas jazdy. Jednoducho strata času a pokazený dojem z inak výborného auta (Honda Accord Tourer 2,2 CTDi). Zrejme najväčší zážitok mi zostal z testovacej jazdy so Seatom Ibiza Cupra s motorom 1,8 T (180k). Na úvod nám predajca predviedol možnosti auta , samozrejme s ohľadom na to, že auto ešte nemali novinári a v rámci pravidiel cestnej premávky (zdravím motorkára na Buelli) a potom sme mali možnosť oceniť hravosť Ibizy aj my. Nechcelo sa mi veriť, že motor je stará dobrá 1,8 t, išiel ochotne za plynom, oneskorenie nástupu turba minimálne, brzdy vynikajúce. Jazdené vlastnosti boli veľmi hravé, aj keď neskúseného jazdca by možno mohol zaskočiť nestabilný zadok pri plných brzdách. Zvuk motora/výfuku bol fantastický, s troškou preháňania mi to pripomenulo WRXko. Ešte malá poznámka k hosteskám. V diskusii som si prečítal nie veľmi lichotivé názory na hostesky alfy. Osobný vkus je jedna vec, ale hodnotiť niekoho len na základe výzoru na fotografii považujem za úbohé. To, že ide o modelky a nie hostesky nabité vedomosťami o modelovom programe značky je zámer (rovnako ako ich pózy) a podľa záujmu médií a verejnosti, zrejme vydarený. Hostesky pritiahli k stánku alfy množstvo ľudí a nie málo z nich sa s nimi aj „radostne“ fotilo. Kritikom navyše odporúčam okrem civenia na vnady modeliek prehodiť s nimi pár slov a verím tomu, že zmenia svoj pôvodný názor (aspoň o niektorých). Mimochodom: sympatická bola nielen trpezlivosť hostesiek v alfe a tiež v seate, ale predovšetkým ich príjemné vystupovanie...
Rozbalit vlákno
2
5. 6. 2005 22:32
Re: Postrehy z Brna
Pěkně napsané. Ani tam nemusím jezdit I když, ty modelky...
neregistrovaný "miRec"
5. 6. 2005 23:48
Re: Postrehy z Brna
dík, ja zase nemusím "zprubnout" 107 ale skôr ako modelky odporúčam zprubnout tu Ibizu a malé porovnanie s golfom GTI, ktorý som zatiaľ nemal možnosť jazdiť by určite potešilo nielen mňa
neregistrovaný "Skyline"
6. 6. 2005 09:06
Celkove zklamani
Tak jsem tam vcera byl. Celkove jsem byl zklaman hlavne z interieru vsech moznych aut. Poporade:
Yeti: strasna krabice, jak od designera hracek pro deti od 3 do 5 let.
Passat: hnus zvenku i zevnitr, diky zadnim dverim auto vypada, jak kdyz k nemu kufr nepatri (podobna hruza se povedla designerum Fabie sedan a Thalie).
Fox: skoda, ze jsem nemel fotak, prava nemecka kvalita se projevila na 3. dverich, kde na kazde strane byla jinak siroka mezera (minimalne pul centaku, mozna vic).
Rio: super zvenku, pekny interier, i kdyz nektere radoby hi-tech veci me nesedely (pruhledna saltrpaka a ovladani topeni)
Swift: krasne auticko zvenku i zevnitr, ale zakladni verze ma tak oholenou palubku, ze si muze podat ruku s Juniorem.
Cadillac: uz na fotkach se mi na tech autech neco nelibilo. Ted uz vim, ze to byla neumerna vyska aut k jejich sirce, navic jsou to desne krabice. Lonesi, tezke zklamani.
Focus: interier proste nechutny, ovalne vydechy jak od tuzera, divne materialy a celkove absolutne nesladene tvary.
Chrysler 300C: nechutne vyplne dveri - hnusny sedy plast jen s malym kouskem (umeleho?) dreva, jak z Matizu.
BMW: M5 i M6 maji mozna jeden z nejlepsich motoru dneska, design je ovsem priserny a interier vypada jak od VW. Klobouk dolu ovsem za brzdy, M6 je ma vetsi, nez vetsina aut kola, fantazie.
Alfa Romeo: tradicne skareda auta, design svetel u Brery a 159 je sice pusobivy, nicmene aerodynamiky moc nepobral. Brera je ovsem krasna, jedina Alfa, ktera se mi libi (krome 147 GTA, ta se povedla otunit pekne).
Colt: celkem zajimave vozitko, nicmene saltrpaka vypada jak stetka na zachod.
Lacetti: na fotkach se mi interier libil, ve skutecnosti uz moc ne, vypada ponekud lacine a sladeni barev a tvaru neni idealni. Hruza jak ve Fokusu to sice neni, ale ze by me to oslovilo...
Lada: perlicka na zaver. Uz pred lety, kdyz ji predstavovali, jsem mel pri pokusu o razeni zvlastni pocity (jako u sve S120, kterou jsem kdysi mel). Tentokrat jsem se musel smat - pri zatazene rucni brzde pri zarazeni dvojky saltrpaka narazi do paky te brzdy. Jasne, v provozu k teto situaci nedojde, ale tak vykvedlanou paku aby jeden hledal. Zbytek interieru nestoji za rec, jak Favorit.
C4: 4 displaye jsou vic, nez dost. Pripadal jsem si jak ve Star Treku, nechtel bych to ani nahodou.
Megane RS: vsichni si delaji srandu z "kralikaren" na tuningovym (a tuzingovych) autech, metr ctverecni plastu se vsak do predni masky povedlo zakomponovat jen inzenyrum z Renaultu. Zajimalo by me, jak ta umela hmota vypada po par tisicich km.
Vic me ted nenapada, ale odchazel jsem s pocitem, ze automobilovy prumysl vyrazil na cestu "levne, levne, levne" i v tech nejvyssich tridach. Lonesi, co ty predni svetla na Caddy (v podstate vsech), olemovany nejakym svetlym plastem? Co je luxus? Uff...
Rozbalit vlákno
0