Oko sportovního fanouška nejvíce zaujme našláplá Astra GTC, která může mít pod kapotou (kromě jiných) až přeplňovaný dvoulitr s výkonem 147 kW s adaptivním podvozkem IDSPlus.
Jetta ti mává Focusi sedane - do propadliště dějin. // eSTéčko, je mi tě líto, zmršili ti kabát kde se dalo. P.S. Tvůj getei. // Tohle je Zafira? Zafira?.... , no... kdo chce tam... // P.P.S. - 10 estéček se tu neprodá. Sázka? To je propadák dějin. // Jo... a GTC? O tři patra výš než Focus. Jiný styl než getei, řekl bych, že se tady v zemi Mazd, Hond a Hundayů (ach, pane Bože) uchytí. Má něco do sebe, klene křivky. Zvykám si - jasnej favorit. Getei se zapotí...
Huh z te tvoji reakce je mi na bliti....naprosto nesmyslne pomlouvani Focuse v obou variantach...a vyzdvyhovani VW....radeji no comment clovek by se zbytecne rozciloval :o) Nudne GTI oproti zhavemu ST :o) a JETTA versus Focus sedan :o))) dva jine styly rekl bych ze oba si najdou dostatek zakazniku :o)
Proč jsi přisprostlý (viz - to blití)? Copak to ti teď zase mám já napsat, že je mi z tebe na blití. Takhle si představuješ příspěvky tady?Já přece nahoře napsat, že ST považuji za trágu. To je můj (koho jiného,viď) názor. Tak napiš názor svůj a nepiš o mně. Co je tohle za mravy, napadat přispěvatele, přitom úplně stejně píšeš ty. Jen o všem o svých oblíbencích. Takže zauvažuj trochu.
Nevzthatuj vsechno na svou osobu, ale na tve vyplody. Nerekl jsem ze je mi z tebe na bliti...ale z tve reakce. Jen je zvlastni, ze tady risis modlu VW a potom jinych diskusich pises jak uznavas Mondeo..atd... Viz procpak by mel byf Focus sedane v propadlisti dejin? proc Stecku zmrsili kabatec? (uz to zmrsili ...mam to povazovat za prisprostle tak jako me bliti? heh)
A hajit nudny golf Gti...ac je to velmi podarene auto....technicky...prostorove...jizdne.… jen me pripada trosku nic nerikajici. Tak ze...tvou vetu zauvazuj trochu...si nechej pro sebe
Ale tys to nepochopil - já jsem opravdu přesvědčen, že Focus ST je vizuální propadák, že Zafira je nepovedená, že sedan od Focusu nemá šanci... o tom jsem přesvědčen. Zrovna tak jako, že Golf je velice, velice povedený. Tebe pobuřuje forma nebo obsah? Přece tady nejdou psát jen holé věty, to bychom se unudili, ale proč je ti na blití z věty - sbohem estéčko, tvůj getei... to nepochopím. Fakt ne. P.S. Mondeo, že bych chválil? To u mně v úvahu nepřipadá absolutně, tos popletl.
Ale pochopil :o) me to neva ze je to tvoje presvedceni....jen me to pripada (treba spatne a tudiz se omlouvam) jako prilisne pomlouvani...ani nezduvodnujes proc....me se naopak ST libi ...a to velmi mnoho...videl jsi ho aspon na zivo? a v zivem srovnani s GTI? :o))) O formu me nejde jen to hezky zabaluj v tom je preci krasa cestiny. K tomu Mondeu...mam pocit ze jsem te cetl v diskusi o poslednim faceliftu Mondea....
Jo,jo, určitě jsem to tam Mondeu nandal ST jsem naživo neviděl, nedávno jsem tu otiskl příspěvek jak jsem "zprubnil" Focuse - tak chceš-li přečti, moc ho chválím. Ten ST, ta barva čumák a rohy předku, to neberu. No, živě jsem GTIčko zkusil. Až na dno. Na jeho i na moje Obecně Focusu chybí esprit. Je moc "tupý", ale jinak samozřejmě jediný rival Golfu. Akorát mám-li vzít krásu v nižší střední, pak C4 je úžasná kráska... Včera jsem vlétl do 107 - napsal jsem to k Brnu včetně cen.
Ani ne...chvilkama jsi ho byl schopen i uznat. Nu to je akurat osobni nazor...ja zas vidim nestastne GTI a ty ST...ale tak to ma byt jinak by prodejci jednoho ci druheho skarede zaplakali kdyby se nam libilo jen jedno auto. Hlavne se tesim na prvni srovnavaci testy a snad se povede to me zazit na zivo ne jen na papire. Jinak k C4.. musim rici famozni kraska...akurat vnitrek my neni po chuti...za to ceny a vybavy coz u nove oktavky ktera je tak nesymapticky motorove posazena....myslim co se tyce povinneho ruceni za kubaturu zejmena diesl moto :o)
C4... vnitřek... to je problém... je vevnitř jako venku... a my bychom chtěli klasickou kapličku... jo, jo. Ten volant... to mě také nebere. Ta kubatura u Octavie... no... to je problém nepružnosti ministertva - motorizace předběhla zákon Navic, povinné smluvní (krásný protimluv) pojištění by se němělo odvádět od obsahu ale od výkonu motoru...
Nu pruznost ministerstva nevim.... proc delala ze zacatku skoda fabku jne s 1,4 kdyz je to tesne nad 1,3..tohle me prisel jako nejvetsi podraz na lidi....a kdyz srovnam 1,6HDi /Tdci s 1,9 co je v oktavce....tak se divim lidem ze se jim chce utracet o tolik rocne vic kdyz ten mensi motor ma lepsi parametry nu C4 a vnitrek... mozna je to otazka zvyku....ale obecne me nesedi ukazatele uprostred...nejradeji budiky vy stylu Alfy ...nu hlavne at zitra neprsi..DTM ceka :o)
Po mnoha letech neustálého růstu prodejů se americký trh nasytil a ve srovnání s květnem 2004 většina značek tvrdě propadla. Začnu k tématu (GM a Ford). General Motors propad o 13%. Ford Motor Company propad o 10%. Chrysler propad o 2,5% (lze považovat za úspěch). Toyota -0,5% se drží. Ne ale už Honda s propadem o 15%. Nissan triumfuje nárustem o 6,6%. Evropské značky se v průměru propadly o 14%. Největší dvě tragédie nepotěší Matese a GTI(i když je na mě dnes hodný). Jaguar -39% Volkswagen -42%. Podíl Detroitské trojky na domácím trhu celkově klesl z 58,7% na 57,6%. I tak mají ale Američané své hvězdy. Cadillac zažil nejlepší květen od roku 1993. Ford nestačí dodávat nové Mustangy (nárůst o 47%) a Chrysler triumfuje s 300C.
Z Tebe se stal normalne cistic hlav... Jak muzes napsat o Bore s uchylne dlouhym zadnim previsem, nechutne zpracovanym bocnim profilem a opet tim chromovym oblicejem na kterem se krasne vyjimaji mouchy jako o necem ceho by se mel Focus bat...Zafira vs. Touran, lekce Opelu jak ma vypadat moderni design...Ty se jednou umlatis sam Az si za odmenu koupis Gilfa v Tdi za 1.5 mil.Kc a zavrou Te do Kosmonos...
Pajo... musíš vždy dodávat... - moderní design u nás v gubernii. P.S. Toho Focuse sedan bych nedoporučil ani jednookýmu veteránovi z korejský války. Sice by měl ten nášup nevkusu jen v poloviční dávce, ale stejně, to by porazilo i vola. Uvidíš, jak to tu Jetta převálcuje.
Neprodává se, není oblíben, prodalo by se ho málo, údajně. Minulá Generace Jetty, to tu převálcovala, a pak je tu silný vlil Octavie II. Uvažuje se, zda by se sedan Focus neměl začít dovážet. Já bych to podporoval. Myslím, ale, že Jetta zabere trh tam, kde ho nepokryl Megane sedan. Ten je pěknej.
Cetl jsem tohle i opacnou verzi (tedy ze se tu prodavat bude). Napis mi, v cem mi to ujelo. Diky :o) Jinak ja si Jettu pamatuju, ale vzdycky to byl spis ukaz. (Ze by tu neco valcovala, se rict rozhodne neda.) Pokud jsi mel na mysli Boru, tak bych to upresnil nasledovne: jezdi(lo) jich tu pravdepodobne vic, nez sedanu Focus; ale i ta mela k valcovani _urva daleko.
Měl jsem na mysli to, že jsem "jinde". Já v tu chvíli "jinde" nebyl. Popisoval jsem postoj k F sedanu. Ať ho dovezou, alespoň tu bude pestřeji a Octavia bude mít dalšího konkurenta.