Novinky
[odkaz]
kde mají pro tebe slipy a nebo trenky nevím, ale až bude toaleťák, tak ten si, a to mi věř, koupím
kde mají pro tebe slipy a nebo trenky nevím, ale až bude toaleťák, tak ten si, a to mi věř, koupím
Jenže já nejsem zlý jazyk. Koukal jsem na Frankf. na odkaz MiReca na MB a docela jsem mrkal na ty tvary. Vypadá to hezky.
Lonesi, člověče, ty budeš mít nakonec pravdu. On to asi psal Radio. já koukal na Passata a on tam sám a sám píše už asi pátou zprávu. Nakonec není to náhodou tak, že ten nick - "apoštol krásy" je pravej Radio, a někdo užívá neoprávněně nick radio, ale není to Radio Je to teda záhada. Ale pro koho? nechme to na radioapoštolukrásy. To bude nejlepší. Vzhůru do normálního světa, k autům
Že by se Radio takhle úporně vracel ke starému článku? Proč by to dělal? Nijak do smíchu mu tedy už několik dní není, toho si musel všimnout kde kdo, ale to se dá pochopit... Ovšem, že by psal něco k bezmála měsíc starému článku a aktivizoval kolegy? Mě to spíš připadá, že si tam někdo nesmělý, tedy hodně nesmělý trénuje skladbu slov. Jestli to opravdu ale psal Radio, tak on by se k autorství určitě přihlásil. Přece by si Radio neměnil nick, to tady pár bezcharakterů už zkusilo, ale že by Radio? Nechce se mi tomu věřit. Tak se necháme překvapit. Čas pracuje pro nás
Pokud máš na mysli autodrom, tak ten je úžasnej. Opravdovej požitek. Jen určování směru a rychlosti. Něco jako americký auto s plnou automatikou.
Že by to psal Rádio? No samozřejmě vůči GTI. Nevím, ale například to pozvracení se bylo trochu moc....
by bylo vhodnější tu opět psát buďto o krtkovi, nebo o autech. Vysvětlovat si? Ne, není nutné. Takže, co se týče krtka, tak toho vlastně miluju. Když už tady totiž nevím jak dál, nasadím krtkovo brejle, do uší nastrčím ty správný špunty a hned zas jsem schopnej psát reálně Myslím jako o autech. O ničem jiném se reálně psát nedá. Protože všechno mimo aut je relativní. Jen ikony zůstávají. Třeba - Passat. Každej víme, že je to GURU. Já vím, že jsem to tu napsal první. Jo, vím, veleběj mě tu za to někteří jedinci pomalu až za hranicí únosnosti, ale. Jde o auto. Nebo 911ka. To samé - král králů.... ale to není to hlavní. Víte, kde jsem ve vztahu k autům nejšťastnější? Na Matějský pouti. Fakt. Každej rok koupím tucet žetonů, nasoukám se do elektrickýho autíčka a jsem půl hodiny v autoráji. Zrychlení mám větší než v Lambu, stěrače nepotřebuju ani v průtrži a koneckonců i za deště to valím v cabriu. Jo, já vím, je tam omezovač, ale to neva, tam jde o tu první sekundu, a ta je úchvatná. A pak, během mžiku couvat, no to tak jako já tam neumí ani Bond. James Bond. A ten umí věci. Z toho lze, myslím učinit zobecňující závěr - kdo nemiluje elektrická autíčka na pouti, nemá ten správný vztah k autům. Co vy na to, kolegové, parťáci?
Tak musíš uznat, že ten příspěvek 442 má podařené okamžiky. Ale občas je až příliš nepřátelsky laděný. Za hranicí vkusného škádlení. Ale zdaleka nemá na dávný "anit-článek" od The Son, který nacházel zvláštní zálibu v závisti, AIDS a jiných nepěknostech.
ři dny ho nechám bez dozoru (myslím Passata) a takovej posun. 442. Řekl bych, že jestli tu má někdo na napsání pořádný zprávy, která má švih, říz a umí i pobavit, tak je to bezesporu - Lones. Kdysi tu dobře psával i RADIO, pamatujete? Tam ta zpráva č. 442 u Passata, to je evidentně nějakej polopokus o to alespoň se RADIOVI, byť neuměle, hodně neuměle přiblížit. Ale protože to URČITĚ Radio nepsal (to je nabeton), tak musím napsat, že nakonec jsem se zasmál, ale úplně něčemu jinému, než by autor býval asi očekával...
To řešení elektromotorů přímo na kole bez hřídele je dost nešťastný. Hodně se tak zvýší neodpružená hmotnost automobilu.
Výkon 20kW je v pohodě, jen kdyby to ujelo alespoň 300-400 km, to je podle mě nevýhoda. Jestliže pracují na varzi 50kW tak to ujede 60km? Největším problémem elektromobilů je dojezd, ne výkon.
Největší problém bude mít hybridní svět automobilů v Česku. Až jim někdo řekne, co tady pod pojmem - hybrid - chápeme, tak pak budou mít odpověď, jak to, že svět prohání "hybridy", jen tady to lítá na naftu ostošest. No, ono, ten Hybridní svět je stejně jedna dlouhá slepá kolej (byť nepochybně je to přínos). Cesta vede jen přes jeden druh pohonu. Když to tady takhle půjde ekonomicky dál, možná, že vejdeme do dějin - jako nejúspornější pohon se může uchytit pohon lidskejma nohama, takovej - burlakpohon. P.S. Mitsibishi moc za tenhle počin chválím. Stát to tak 300, jsem ve frontě.
I když existence klubu byla posledních několik dekád dobře skrývané tajmenství tak 😉 nyní vylézáme na povrch.
Možná to řada lidí netuší, ale elektromobilů jezdí po světě celkem
dost a většinou jsou to domácí přestavby když nám páni průmyslníci odmítají pro ně méně výdělečnou alternativu nabídnout ve velkosériové produkci.. Zajímavé je také to, že technicky je vše dnes již vyřešené z dostupných dílů pro běžný spolehlivý provoz - tedy nemusíme čekat na vodíkové vzdušné zámky a jiné utopie apod..
[odkaz]