Ekonomika
bordeaux
0
opakujem, problemom oplu bolo ze prachy zo zisku neskoncii v opli ale v GM.. a platili sa za to drahi americania... Ale to co vravi s pozicovniach moze byt samozrejme tiez pravda..
Přejít do diskuze
ako si sa k tomuto dopatral? VW to moze mat v pazi ci opel nieco zatvara, nijak to aj tak jeho predaje neovplyvni
keby nebol opel pre GM tak dolezite tern tak nezrusi predaj 5 minut pred 12.. Nemyslis? Oni v GM si dobre prepocitali peniazky.. A Opel ma vela technologie sam od seba a prave GM ho zneuziva ze mu to berie. Preco sa nova insignia a astra budu v amerike predavat pod inymi menami? A opel technika ako AFL a dalsie?
A proč bych ho měl kupovat? Psal jsem někde o nejvýkonějších motorech..? Pořád to převracíš 😉
Ale pokud to chceš vědět, tak sem jako student potřeboval auto, které je bezproblémové a je s nízkou spotřebou. Přičemž tu nízkou spotřebu si drží pořád a odchylky nejsou tak výrazné a závislé na stylu jízdy jako u tvého motoru..
Ale pokud to chceš vědět, tak sem jako student potřeboval auto, které je bezproblémové a je s nízkou spotřebou. Přičemž tu nízkou spotřebu si drží pořád a odchylky nejsou tak výrazné a závislé na stylu jízdy jako u tvého motoru..
Třeba proto, že už Astru mám.. sice ne GTC, ale mám 😉
Navíc...já rád auta co mají slušný motor a ne to co je HTP.. 😉
Navíc...já rád auta co mají slušný motor a ne to co je HTP.. 😉
Ale je to možné aby mala finančné problémy. Najväčší problém Oplu je ich fleet politika. Oni predávaju Avisu, Hertzu a iným veľkým požičovniam autá s 25 a viac percentnou zľavou. Po pol roku ich veľké požičovne predávajú bežným ľuďom dajmetomu s 30% zľavou. A ľudia sa to už naučili načo budú kupovať nového predraženého Opla, keď môžu kúpiť polročného výrazne lacnejšieho. Táto politika zabíja značku ktorá je na európskom trhu tretia najpredávanejšia.
To časy kdy nezaměstnaní v Německu se váleli u nás ve Špindlu dávno minuli. Každý si rozmyslí jestli stojí za to si popudit německé FÚ a ÚP.
keby nebol opel pre GM tak dolezite tern tak nezrusi predaj 5 minut pred 12.. Nemyslis? Oni v GM si dobre prepocitali peniazky.. A Opel ma vela technologie sam od seba a prave GM ho zneuziva ze mu to berie. Preco sa nova insignia a astra budu v amerike predavat pod inymi menami? A opel technika ako AFL a dalsie?
Trochu naivní pohled na věc za situace, kdy veškeré technologie, které využívá Opel, patří GM. Kdyby byl Opel pro GM tak úžasné terno, asi by se ho těžko pokoušel loni zbavit...
Nemaj obavu, v Nemecku je to inak ako u nás. Z podpory si domáci kľudne dovolí dovolenku pri mori... A časom sa to utrasie, tých pár tisíc ľudí je iba kvapka v mori, o ktorom sa z médií ani nedozvieš...
je to ozdravenie automobilky po dlhorocnom bacovani amrerickeho managmentu v opli ktory sa zmeni tusim v 2002.. Zatvorit fabriku nieje sranda. Teraz je tu kriza a ople bol v bankrote vdaka GM kam smerovali jeho vydelane prachy. Nie je predsa mozne aby tretia najpredavanjejsia znacka v europe bola v bankrote. V poslednej dobe opel nevyrbil jedine skarede auto a ja mu drzim pace nech mu to ide dalej. Uvedomte si vsetci co tu obhajujete surovo prave tu svoju sracku v garazi. Cim viac automobiliek bude chrlit dobre auta, tym vacsi vyber budeme mat a tym budu lacnejsie. To ze renault megane je teraz taky lacny nuti aj VW aby dal Golf nizsie a takisto astra nemoze ist od 500tisic ale ide od 340tis. Takze uvedomme si toto priatelia...
nesmysl, 2300 eur je cca 60000, z toho 15000 nájem a ostatní náklady jako potraviny, spotřební zboží, PHM atd jsou stejně drahé jako v ČR. Kde by potom na to nový auto vzal čech s ani ne polovičnim průměrnym platem? Mám známého v německu a ten vydělává 2200eur jako dělník v papírnách a kupuje si nový auto nižší střední třídy každý 3 roky...
opel proda vic jak skodovka. Na to, ze nesmi opustit evropsky trh je to hodne. 1,2 milionu prodanych aut je hodne tolik neprodavaji v evrope ani japonci
vysoke mzdy o tom by se dalo diskutovat ja jsem zatim nikdy nevidel ze by auto slevnilo po prestehovani na vychod. Napr Corolla z turecka stoji stale 15tisic euro ale ten turek kteremu plati 300euro mesicne si ji asi stezi koupi.
Komu ty automobilky chteji svoje auta prodavat kdyz nejsou ochotne platit normalni platy? Kdo je ma potom kupovat? Zamestnanec u opel vydela 2300euro ciste kdyz ma rodinu tak si nasetri na novou astru tak za 10roku
Komu ty automobilky chteji svoje auta prodavat kdyz nejsou ochotne platit normalni platy? Kdo je ma potom kupovat? Zamestnanec u opel vydela 2300euro ciste kdyz ma rodinu tak si nasetri na novou astru tak za 10roku
Nepsal jsem že to těm lidem přeju, jen že to pro Opel není dobře. Pár tisíc lidí v jiných Německých automobilkách kvůli tomuhle výpověď nedostane. Chápu ale že pro ty z Opelu to není velká útěcha.
No, říká se, že každá krize je ozdravným procesem. Že je to příležitost udělat změny k lepšímu, které za doby prosperity nebyly tak zjevné.
Opel není konkurenceschopný... ve své stávající podobě, proto provede změny, které jeho konkurenceschopnost zvýší. Vysoké mzdy a neústupnost odborů, to jsou typické problémy automobilek.
Opel není konkurenceschopný... ve své stávající podobě, proto provede změny, které jeho konkurenceschopnost zvýší. Vysoké mzdy a neústupnost odborů, to jsou typické problémy automobilek.
HO HO HO, tedy teď sem se od srdce zasmál..Netušil jsem, že dokážeš být takový vtipálek.. 😉
To opět něco závidíš? Porovnej si to se svojí fabií 😄
To opět něco závidíš? Porovnej si to se svojí fabií 😄
Myslím, že po tomhle si Opel v Německu ani neškrtne. Takže to je vlastně moc dobrá zpráva pro VW.
Tak.. a teď nám tu všem hezky řekni rozumné důvody, proč by tomu tak mělo být.. 😉
Si slyšel někde z doslechu viď 😉
Si slyšel někde z doslechu viď 😉
Co to placas? Proc nevyuzit situace tak, jako ostatni vyrobci a neudelat par reforem v podniku? Nikdy se nepropousti zamestnanci tak snadno...je to strategicky krok.
Napriklad VW predal viac ako pred krizou.
"Podnik ve zprávě uvádí, že nepředpokládá, že by se trh s automobily dostal v brzké době na úroveň před recesí, kvůli níž se teď lidem nechce kupovat auta."
Ludia by si aj nove auto kupili, ale co ine clovek dostane v o generaciu novsom aute. Spotreba je de facto ta ista, niektore prvky interieru su tie iste, pridali iba DPF alebo turbo, cim sa zvysili naklady na udrzbu a znizila sa spolahlivost. Stale jazdime na 120 rocnych spalovacich motoroch, derieme 90 rocne pneumatiky, len benzin furt zdrazieva. Keby automobilky vyriesili tento problem, o zakaznikov by nudzu nemali, kriza-nekriza.
"Podnik ve zprávě uvádí, že nepředpokládá, že by se trh s automobily dostal v brzké době na úroveň před recesí, kvůli níž se teď lidem nechce kupovat auta."
Ludia by si aj nove auto kupili, ale co ine clovek dostane v o generaciu novsom aute. Spotreba je de facto ta ista, niektore prvky interieru su tie iste, pridali iba DPF alebo turbo, cim sa zvysili naklady na udrzbu a znizila sa spolahlivost. Stale jazdime na 120 rocnych spalovacich motoroch, derieme 90 rocne pneumatiky, len benzin furt zdrazieva. Keby automobilky vyriesili tento problem, o zakaznikov by nudzu nemali, kriza-nekriza.