Novinky
co to je za blbost chladit skrtici klapku??? jedine cim je klapka tepelne namahana je vstupni vzduch do motoru, ktery ma max 30st.
Myslím, že jde spíše o vyhřívání z oběhu chladící kapaliny, protože při nízkých teplotách hrozí u hliníkových nebo ocelových modulů zamrznutí ŠK.
A nebude to tim ze se pres blok motoru prenasi teplo i do modulu se SK, resp. na SK, coz zhlediska stalosti dilu nebude dobre? Tam bych videl nutnost chlazeni.
Chazením se rozumí přivedení chladící kapaliny do tělesa klapky. Jedná se vlastně o vyhřívání proti usazování konenzátu odparů z klikové skříně a z výfukových plynů které jou nasávány sáním ve volnoběhu při stříhání ventilů. Tyto usazeniny pak klapce překáží při nastavení přesného volnoběžného množství vzduchu a adaptace snímání polohy se nachází mimo regulační rytmus. Jinak je velký kladem uvedené klapky, že se při havárii rotříští na více kusů. To musí každý z nás přece uvítat se šťastnou slzou v oku. Ostatní na www.autodiagnostika.cz.
Je to hezke, ze to BOSCHi prinese asi zase o trosku vetsi zisky, ale snizeni nakladu na vyrobu skrtici klapky se urcite neprojevi na zadne koncove cene pro zakaznika a tech par procent ze spotreby pri zarazenem neutralu (nebo jen jemne seslapnutem plynu) nas asi taky nikoho nezachrani.
To je zase zlepsovak na *ovno. Jestli se jim to bude s*at jak vaha vzduchu ve vsech koncernovejch TDI, tak bude radost...
Nerozuměl jsem větě "Na škrtící klapce je snímač polohy - úhlu natočení škrtící klapky, který dává řídící jednotce aktuální informace o natočení klapky a umožňuje přesné natáčení." neni to trožku divný...
Neber všechno vážně