Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slavíme: 500 testů automobilů na AUTO.CZ

Jsme tu už nějaký ten pátek, takže to jednou přijít muselo. Slavíme první pětistovku.
Zpět na článek
25. 4. 2005 02:03
neregistrovaný "rasto"
25. 4. 2005 07:05
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
25. 4. 2005 07:32
neregistrovaný "radio"
25. 4. 2005 08:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 10:43
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
26. 4. 2005 03:18
neregistrovaný "rasto"
25. 4. 2005 09:24
neregistrovaný "*s"
25. 4. 2005 09:51
neregistrovaný "Afterdark"
25. 4. 2005 09:57
neregistrovaný "Vowi"
25. 4. 2005 10:16
neregistrovaný "Dzosua"
25. 4. 2005 10:21
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 10:26
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 11:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 11:30
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 11:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 11:30
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 11:41
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 13:04
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 13:52
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 15:34
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 15:49
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 16:23
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 17:10
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 09:27
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 12:54
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 10:56
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 12:24
neregistrovaný "Nedik"
25. 4. 2005 12:45
neregistrovaný "Dlabka NTV"
25. 4. 2005 13:15
neregistrovaný "125S"
25. 4. 2005 13:40
neregistrovaný "Jozef"
25. 4. 2005 14:17
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 14:58
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 16:26
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 15:32
neregistrovaný "Marko"
27. 4. 2005 20:42
neregistrovaný "palo"
28. 4. 2005 12:33
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2005 16:47
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 17:03
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 17:09
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 17:07
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 17:14
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 17:57
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 18:43
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 20:09
neregistrovaný "Milo"
26. 4. 2005 09:42
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 11:32
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 12:30
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 12:58
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 14:13
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 14:17
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 14:50
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 14:55
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 14:59
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 15:05
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 15:36
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 15:41
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 16:02
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 16:05
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 20:27
neregistrovaný "radio"
26. 4. 2005 20:35
26. 4. 2005 21:58
neregistrovaný "radio"
26. 4. 2005 12:31
neregistrovaný "ciello"
27. 4. 2005 00:25
neregistrovaný "Milo"
25. 4. 2005 21:00
neregistrovaný "radio"
26. 4. 2005 12:53
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 12:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 4. 2005 23:52
neregistrovaný "Cynik"
27. 4. 2005 09:36
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 09:28
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 22:03
neregistrovaný "Ondřej Kavula"
26. 4. 2005 10:04
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
28. 4. 2005 10:09
neregistrovaný "Danik"
neregistrovaný "rasto"
25. 4. 2005 02:03
gratulacia
chcel by som sa vam podakovat za neustale info zo sveta automobilov. urcite to da vela prace, ale pre vas moze byt odmena len jedna, pocty navstevnikov tohto servru. vraj prva 500 je tazka, a potom to ide lahsie. tak teda nech vam to "slape na plny plyn". gratulujem a vsetko dobre v dalsej praci.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
25. 4. 2005 07:05
Re: gratulacia
i já se přidávám k gratulaci. Množstvím informací, fotografií a v poslední době i videí nemáte konkurenci. Držím Vám palce ať se Vám stále daří.
Kdybych si měl přát testya nějakých aut která dosud neproběhla tak bych se chtěl přimluvit za takové zvláštnosti jako je Infiniti FX resp. Lincoln Navigator. děkuji
neregistrovaný "radio"
25. 4. 2005 07:32
Re: gratulacia
připojuji se i já. oba to napsali hezky a myslím, že není co dodat. vlastně jo, šiknul by se nějaký testík s rádiem ...
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 08:46
Gratulace
No já taky nesmím chybět Gratuluju a doufám, že budete pokračovat. Jinak bych si musel najít jiný web, kde budu ostatní otravovat svýma názorama a žádný jiný český dobrý mě nenapadá... No a za to FX a Navigator se přimlouvám taky. Klidně napište, že handicapem je absence turbodieselu. Já to zkousnu, hlavně když budou fotky
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
25. 4. 2005 10:43
Re: Gratulace
a kdyby se k fotečkám poveldo i videjko tak by to bylo aboslutně nej
neregistrovaný "rasto"
26. 4. 2005 03:18
Re: Gratulace
tu mas nejake "videjka" ... [odkaz]
neregistrovaný "*s"
25. 4. 2005 09:24
Rovněž gratulace ,ale vše již bylo řečeno....
...takže přidám mnoho dalších ůspěchu!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Afterdark"
25. 4. 2005 09:51
Návrh na další pětikilo :-)
Gratuluji ke kulatinám v testech.
Doporučuji zaměřit se v budoucích testech ještě více na pocity řidiče za volantem, na jízdní vlastnosti, na chování v zatáčkách, na čitelnost a komunikativnost jízdních vlastností, na ovladatelnost na limitu a stabilitu, na zábavnost řízení a jízdy.
Zajímá mne to víc než prostor pro zavazadla a na zadních sedadlech nebo detaily v interiéru. Často tyto pasáže během čtení přeskakuji. Samozřejmě že tyto praktické infce chybět nesmí ale je jich podle mne víc než je třeba a těch "pro řidiče" je málo.
Určitě máte zjištěno jakou podobu testů preferuje cílová skupina čtenářů, nelze se 100%-ně zavděčit všem.
PS. omlouvam se za ten titulek k vyprodeji BMW - trochu jsem to přehnal
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vowi"
25. 4. 2005 09:57
redacke..go go go..
Jen tak dál a budu i nadále Vaším příznivcem...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dzosua"
25. 4. 2005 10:16
super
jen tak dal... Dekuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 10:21
I ja se pridam
Takze, jen tak dal! Bez ohledu na GTI a jinou zver
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 10:26
Gratulacia.
Pridavam sa ku gratulacii. Pokracujte dalej takymto tempom a mate isteho dalsieho citatela a z casu na cas aj prispievatela. V testoch mi tak trochu chybaju porovnavacie testy. Napriklad k novej BMW 3 by sa zisla Vasa porovnavacka s Audi A4 Avant. Diskusia na to bola celkom dobra. Zisiel by sa nazor ludi od "fachu".
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 11:00
Re: Gratulacia.
Porovnávací testy...to by byla řežba v diskusi Když se tu tak hádáme i u testu jednoho auta, dokážeš si vůbec představit, kdyby tu visel článek typu "to a to auto je lepší než druhé"?
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 11:30
Re: Gratulacia.
Nemyslel som striktne povedat to a to je lepsie lebo to sa ani neda a bitka co by tu bola to si ani nechcem predstavit. Ale porovnavacky typu v tom a tom je toto lepsie ale v hentom je protivnik lepsi by som bral. Ako napr. v [odkaz] kde je porovnavacka dvoch spickovych aut (pre mna prilis drahych zatial) ale vysledok je da odpoved na otazku kto je lepsi. A diskusie su tu super treba uznat . Ked sa do diskusie prida krtek a Bertonak tak Skus si predstavit ze by bola diskusia nazivo urobit nejake "stretko" nahodit temu a ides.
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 4. 2005 11:36
Re: Gratulacia.
Diskusi naživo radši ne. Nejsem moc dobrej v pěstním souboji
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 11:30
Re: Gratulacia.
...skvělej nápad... Třeba porovnání GTI a GTA nebo Passat a zbytek světa.. nebo Tuareg, Cayenne, Range Sport a třeba Q7.... už to vidím...
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 11:41
Re: Gratulacia.
Nebo to zive - GTI vs mates+ciello+radio+Lones+Marko Kdo by vyhral?
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 13:04
Re: Gratulacia.
.. myslím, že by nás GTI ubil dotaženýma lineama a ukecal k smrti...
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 13:52
Re: Gratulacia.
Tak to jedine sebrat krtkovi ty VW spunty do usi
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 15:34
Re: Gratulacia.
POZOR POZOR. Co ak to nie su spunty ale vysielacky ktore ta budu zase len fauve "oblbovat"
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 15:49
Re: Gratulacia.
To zni realne Diky za upozorneni, dam si pozor!
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 16:23
Re: Gratulacia.
Nejlepší bude, když k tomu, co jste, parťáci, napsali nahoře nepřipíši nic
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 17:10
Re: Gratulacia.
Nic nepis k prispevku, ale koukej napsat ten mail!
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 09:27
Re: Gratulacia.
..on ti ho ještě neposlal...???? jak "neobvyklé"....
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 12:54
Re: Gratulacia.
Taky me zaskocil
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 10:56
1000
skvělá práce, která musela hlavně potěšit redakci, že těch 500 je za vámi a byla možnost k tomuto číslu dojít... že to mělo smysl kvůli nám čtenářům, kteří sem chodí rádi (o některých to vím určitě ) a s potěšením čtou nové články, ale i z druhé strany, že jste měli možnost těch 500 testů zpracovat..! Věřím jen v lepší zítřky...! A bez ohledu na různou "zvěř" přeju hodně čtenářů... v té druhé 500 a i v té třetí.. čtvrté.. 5... 6... 11... atd..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Nedik"
25. 4. 2005 12:24
Gratulace
Jen tak dál chlapi,tohle můj nejoblíbenější server vůbec. Hodně štěstí do dalších pětistovek...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dlabka NTV"
25. 4. 2005 12:45
Děkujem!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "125S"
25. 4. 2005 13:15
Gratulace
Uz se tešim na první tisícovku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jozef"
25. 4. 2005 13:40
Všetko dobré
Gratulujem a želám veľa dobrých áut na testy do ďalšej päťstovky. Tiež sa prikláňam na stranu tých,ktorí by tu uvítali aj nejaký ten porovnávací test.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 14:17
NENÍ TEST JAKO TEST
Čtu vás pár měsíců - vykašlal jsem se na všechna papírová periodika, a to proto, že jste nestranní, totálně mě zahlcujete informacema, děláte to podle mě výborně a ještě mi umožníte se tady hádat. Kolikrát já vlezu do testů a hledám tam to co potřebuju najít. A vždycky to tam najdu... Tak já vás hodně moc chválím, a je mi úplně jedno, jestli tady zase nějakej magor s nickem Magor napíše, že někomu někam lezu. Nelezu. Já trochu nakouk pod pokličku a tak vím, že to není samosebou, že nestačí jen se sesunout na sedadlo, dát levačku nahoru na volant, pohladit řadičku a seřídit zpětný... Umíte to a já jsem rád ve společnosti, která mi má co nabídnout. A vy nejen nabízíte, vy i hodně moc dáváte. Tak jo. Paráda. A děkuju P.S. Bertoňák mi tu křičí přes rameno, že neví, co je test, tak že nehodnotí, no známe ho. Ovšem co se týká zlepšováků jeden tu má Jarda - jako, že podle...počtu...diskuzních...příspěvků..… třeba... mohl ten, co nejvíc přispívá...jako... vyfásnout nějaký auto.... (třeba Radio tu aprýlovou stodvacítku, nebo Lones nějakýho americkýho nafukovacího krokodýla) a jako...napsat... takovej...jakejsi... testík. Jarda tu na mě řve, že ale, kdo už jednou měl tu možnost, tak že ten už z kola vypad. Ach jo... . P.P.S. Jste d-o-k-o-n-a-l-ý.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 14:58
Re: NENÍ TEST JAKO TEST
..chvíli jsem tu nebyl, takže mi tu něco vypadlo a já se nezapojil, ale u A3 máš jeden příspěvek se kterým s tebou bezmezně souhlasím... to abych do tě pořád neryl.. nicméně se to netýká té A3.. tam snad máme jasno..
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 16:26
Re: NENÍ TEST JAKO TEST
Jo.
neregistrovaný "Marko"
25. 4. 2005 15:32
Gratulacia, a navrh redakcii
Aj ja sa pripajam ku gratulaciam, a chcel by som sa spytat ci by neslo pri tejto prilezitosti presvedcit nejaku firmu, alebo majitela na test niecoho naozaj "zvlastneho" (bud nieco exkluzivne - Ferrari, Bentley,... , alebo nieco na EU trhu neobvykle (navrhovatelia Lones a Ultraprove ), alebo trebar s nejaky zaujimavy veteran - napr. Willys Jeep z WWII (?), alebo Tatra 77 (?). Proste nejake testovacie prekvapko
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "palo"
27. 4. 2005 20:42
Re: Gratulacia, a navrh redakcii
v testoch sa nachadza napr M5.

ja by som si velmi rad precital nieco o ford mustangu
neregistrovaný "Marko"
28. 4. 2005 12:33
Re: Gratulacia, a navrh redakcii
Noo Mustang neni blby napad! Btw. novu gen. ma uz niekto v BA v ciernej farbe. M5 je sice dobry, ale taka "narodeninova sajba" to zas nie je.
neregistrovaný "GTI"
25. 4. 2005 16:47
POROVNÁVACÍ TESTY?
Přemýšlím o těch návrzích, uskutečňovat porovnávací testy. To je k ničemu. Vy neznáte nutné závěry? - "Auta A je výborné, Auto B je také výborné. Autu A jde špatně levý a autu B pravý stěrač. CHcete-li výborné auto, kupte si buď auto A nebo B." Tohle přece my tady nechceme. Nebo, co od porovnávacího testu tady bychom očekávali? Že je A4 lepší nebo horší než BMW3. To přece nejde vůbec ani napsat... Já s tím tedy nesouhlasím. Podle mě jsou porovnávací testy vhodné pro amatéry. Já oceňuji objektivnost v testech a ta mě zajímá. Chci-li porovnání, pak sy vytáhnu testy a porovnávám. Testy jsou super, a obrovský klad v podobě detailních foto... no to je, alespoň pro mě, takový malý zázrak. Takže já říkám k porovnávacím testům - ne. P.S. ne, že bych se jich bál, Ciello
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 17:03
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Nie kazdy ma cas prezriet na nete X info o X znackach pobehat polku mesta pozicat si X aut urobit si X testovacich jazd a je to. (velmi rad by som mal tolko casu). Ja by som skor ocakaval nezaujaty objektivny test napriklad ci v nizsej strednej triede je najlepsi Golf V (podla GTI) alebo Alfa 147 (podla Ciella) alebo Mazda 3 P307 Megane C4 a pod. Samozrejme nemusi byt povedane Auto XYZ je nejlepsie ostatne su vraky. Precitaj si link co som dal hore nieco take by som bral a aj pre ludovejsie auta. A urcite take testy by si bral - debatu o VW Passat Phaeton GTI sme tu uz mali kazdy mal svoj nazor nech svoj nazor o dost obsiahlejsi prida aj redakcia. Ja verim znacke ktora ma teraz zivi takze som jednoznacne ZA. A co ostatny ?
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 17:09
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
..já s tebou souhlasím a píšu to GTImu níže....
neregistrovaný "ciello"
25. 4. 2005 17:07
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
myslím, že o to nejde.. lepší horší... ale je to -třeba pro "amatéry" docela zajímavý zpestření běžných testů... Dá se srovnat že auto A je horší než auto B.. pokud vedle sebe postavíš Daewoo Matiz (teda Chevy..) a Focuse.... Ale taky nejde to dělat jen pro to zhodnocení ve finále kdo je lepší... to je dětinské a s vínem to dělat taky nemůžeš.. Otázka je - kvalitnější nebo vhodnější... Mám na mysli to pojmout jinak.. jek se ve stejných situacích chová jedno nebo druhý.. To je třeba perfektní pro off-roady.. tam na fotkách krásně vidíš křížení náprav ve stejným místě... (byl to jen příklad), nebo se jet projet GTA a GTI na okruh a zkusit si "školu smyku" nebo modelové kritické situace na mokré folii... Ale spíš bych to bral jako zpestření normálního testu ve stylu.. -ano vzali jsme 2 (3) auta a jeli si udělat výlet na víkend někam do Krkonoš a z jednotlivých aut máme pocit takovej a makovej bla bla bla.., protože ty golfové hole co jsme nemohli dostat do Volva, tak Jaguar je přesně pro ně.... (zase jen příklad)... ale chápeš co tím myslí ten amatér...???
25. 4. 2005 17:49
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Ciello, server s červenou kni***u je jinde Určitě to myslíš dobře... já prostě tohle cítím jinak. Já chci, aby mi redakce odborně rozebrala to které auto. A já si pak porovnávám a dělám úsudek.
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 17:14
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Trochu OT, ale musim ti to napsat. V sobotu jsem si domluvil delsi projizdku v novem Focusu. Vic ti o tom psat nebudu, jen te prosim, stav se u Fordu, svez se stim autem a pak napis, co si o nem myslis. PS: V patek jsem to same udelal s Golfem.
25. 4. 2005 17:36
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Tichá voda břehy mele?... Tak to cením. A mám-li aktuálně navázat, tak to je přesně to, v čem můžem "navazovat" na redakci. Třeba u Passata jsme ji předběhli Prostě, co nám brání posuzovat auta? A právě subjektivně. Redakce usiluje o objektivitu. To od ní čekám a testy, co tu pročítávám mě přesvědčují, že čtu správné texty. A my tady můžeme navázat s naší subjektivitou. Tak tys to vyzkoušel... paráda. Já to také "zprubnu". Jo, a máš průšvih - nenapsals o tom. Čekáme na to.
neregistrovaný "Jozki."
25. 4. 2005 17:57
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Ved ja som nechcel nic viac len porovnavaci nezavisly (dufam) objektivny test viacerych vozidiel od redakcie (priznam si to - su od fachu maju viac skusenosti a vyznaju sa vo veci viac ako ja). A najlepsie by bolo aby nebol zaradeny pod testy. Preco ? Lebo tam sa neda diskutovat. Proste podhodit nam jeden (myslene obrazne) testik s viacerymi autami ako svorke hladnych psov kus masa. A potom sa pobijeme. Mates ten tvoj testik by sa hodil. Ja Focus beriem ako najvacsiu konkurenciu Golfu.
neregistrovaný "mates"
25. 4. 2005 18:43
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Napisu o tom hned, jak se take svezes
25. 4. 2005 19:44
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Ok.
neregistrovaný "Milo"
25. 4. 2005 20:09
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Nic v zlom, ALE, porovnavacie testy maju velky zmysel pre ludi ktori chodia na tento server aj preto, ze si to-ktore auto planuju kupit. Ten, kto si chce tvorit mienku o autach pre svoje potesenie alebo pre to co robi je jedna vec, ale ak niekto chce vediet ktore auto mu bude lepsie vyhovovat a ma na vyber viacero alternativ, ten by tie porovnavacie testy urcite ocenil pretoze odhalia presnejsie ako sa jedno auto porovna s dalsim. (PS: diki redakcii za postavenie Mazda3, A3, BMW1 vedla seba)
25. 4. 2005 20:23
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Porovnávací test by neměl být pro tebe návodem ke koupi konkrétního auta. Je to rezignace na vlastní schopnost se rozhodovat. Tobě nestačí "izolovaný" test? Přece nemůžeš koupit auto, abys na vlastní zadek nevyzkoušel, které ti sedí a které ti vyhovuje. Co čekáš od srovnávacího testu? Nechtěj odpovědi od jiných tam, kde je máš nacházet sám...
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 09:42
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
..už ti maximálně rozumím...!! respektive tomu že nevíš, že existují jiná auta než VW...! protože jdeš po informacích jen o jednom autě a už tě nezajímá, že ve stejné situaci je jiné auto lepší nebo vhodnější... Právě tohle je ta "rezignace" na okolní svět a konfrontace konkurenceschopnosti různých produktů... Už máme svobodu...!! tzn. že můžeš si vybrat a zvolit co chceš...!!! Tímto také přispíváš k té stádnosti a odsouvání ostatních na druhou kolej svoji nevědomostí.. (neber to osobně - jen to zobecňuji..!)..a vůbec nemáš potuchy, že Saab je v mnohém daleko lepší než Audi ( 9-3 a A4) a to od designu až po techniku...!!!!!!!!!!!!! to jsou ty informace... co v testu vyhraje je věc vedlejší.. protože každý má jiné priority a jiné meze hodnocení...!!!! Ale právě tento tvůj přístup dělá z VW ten vrchol dokonalosti a zřejmě máš strach postavit vedle sebe základní verzi Golfa, Focuse a Astry..... GTI....!! připadneš mi jako rozpolcená osobnost... někdy máš skvělé názory postřehy a komentáře.. a jindy vypustíš zcela nesrozumitelnej blábol... a snažíš se prosazovat svůj názor na úkor informací..... Jinak čest rovnému boji v diskuzi...!! a pošli matesovi ten mail.... !!!!!!!
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 11:32
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Ale tak to přece vůbec není. Podle mě, právě čtenář srovnávacího čeká, že to "jeho" auto bude vyhodnoceno jako nejlepší, aniž by si uvědomil, že to je přesně to, co se z testu nemůže dozvědět. Z čeho soudíš, že když čtu izolované testy, že nemám přehled o kvalitě třeba toho Saaba? V principu není možné, aby srovnávací test srovnatelných aut dopadl jinak, než nahoře píši, to jest nerozhodně. Nahoře se kolega raduje z porovnávacího testu Mazda 3, Audi a BMW1 - a jaký že je nutný závěr testu? - Přečti si to tam. Nahoře ti píši, že můj názor není vyvolán obavou, že třeba má oblíbená značka by neuspěla. Ježíši, to snad nemyslíš vážně. Já na porovnacím testu cením jen jedno - schopnost redaktora to napsat tak, aby přežil porovnávání a zároveň uspokojil všechny dotčené majitele, že každé testované auto je ta správná trefa. A naopak, podle mě, může být právě izolovaný test objektivnější, neboť nesvázán jinými... A já bych tedy redakci ke srovnávacím testům rozhodně nemotivoval. Mimochodem, Ciello, možná, že jsem větší fanda Saaba, než kdokoliv jiný... Přemýšlej o tom, prosím.
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 12:30
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
..asi jsi zcela nepochopil to o čem jsem psal... Nemyslím, že je důležité napsat že to nebo to druhé auto je lepší... To nejde... Kdo je lepší??? AC nebo Inter Milan..?? Buffon nebo Čech..?? Schumacher nebo Senna..?? Ale v určitých ohledech je jedno nebo druhé (třetí..) vhodnější..!! A jde o to, že každej čeká od auta něco jiného pro svoje potřeby... (pes, rybaření, 4x4, motor, pohodlí, bezpečnost, křížení náprav a průchodnost terénem.... atd.) A to je vnitřní pocit nebo potřeba se v tom uspokojit... a to ti izolovanej (krásně formulováno) neumožní.. A kdo si chce koupit nové auto, má favorita a tento test mu ten názor může jen utvrdit nebo pozměnit.. tím myslím i třeba rozšířit vědomí o jiné značce a schopnostech auta...!! A druhá věc je, že tyto testy jsou velice oblíbené pro čtenáře, takže může přivést nového čtenáře na tyto (nebo jiné) stránky/časopis...! To je přesně se mnou... Časáky si nekupuju, nicméně jsem viděl v jednom srovnání X5, Cayenne a Range Sport.. a hned jsem si to koupil... ze zajímavosti protože jsem chtěl vidět tu konfrontaci těchto 3 aut...!!!! A ve výsledku máš řečeno, že tohle je jistější na silnici, tohle druhé je perfektně spracované a třetí má ohromnej a variabilní vnitřní prostor...! A co se týká Saaba.. je nedoceněnej a má mnohem dotaženější linie než kde-jaká konkurence.. takže není potřeba přemýšlet kdo je jakej fanda... kdyby to tak bylo, tak nemůžeš říct, že Passat má dotažený linie... jen aby byl funkční... alespoň z poloviny jak Saab... Myslím, že v minulém týdnu tu psal prodejce Saaba z Blavy... tak se ho zeptej na designové špeky a vývoj Saaba... a hlavně na funkčnost těch dotažených linií... A kdyby ti to neřekl, tak ti to můžu poreferovat taky...
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 12:58
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Jo, vy kovbojové prostě chcete mít na papíru napsáno, že zrovna ten váš kůň Vám nenamočí sedlo v brodu hlubokém 48 centimetrů... a ten jinej, že potřebuje chůdy. Jinak schvaluju tu koupi, Range je výbornej auťák.
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 14:13
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
...to byl jen příklad... ten Range je mimo fin dostupnost (moji), ale protože ho znám velice dobře proto mě to zajímalo... Ale zdá se mi že to pořád nechápeš o čem tu píšu... Nechci verdikt tohle je lepší nebo tohle si nekupujte.... Ale není nad to některá auta vyzkoušet ve stejných podmínkách... Je to stejný jako to děláš ty...!!!?? Asi jsem tě nachytal...!! Když se jedeš projet autem.. (třeba GTIčkem), tak to vezmeš tam u tebe těma vlásenkama nebo co to tam máš.. (nejsem odtamtud takže promineš mezery v místopise... že ano.. ) ale jedeš tama protože to tam znáš a chceš vyzkoušet nový vůz jak se chová ve stejném místě kudy jezdíš svým vozem....!!! Principielně je to stejná situace s rozdílem v tom, že v jiném čase... resp. jindy.. V tom úseku prostě víš jak se chová tvůj vůz a porovnáváš to s novým... a jestli mi teď řekneš něco jiného, tak si vymýšlíš a mlžíš a skoro bych to viděl s tebou bledě... takže upřimně...!!! i s tím Focusem... Takže se nad tím zkus zamyslet parťáku o čem se tu snažím psát....
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 14:17
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
GTI obcas nechce chapat To uz jsme si zvykli
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 14:50
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Ale ano. Tak to ovšem tady dělejme my (a vždyť to děláme). Pišme si a porovnávejme. Kvalita se strany redakce mě zajímá u izoltestu. Porovnávej sám. To je jako bys chtěl, aby redaktor šel s tebou a vybíral ti auto... I když tohle by zrovna špatný nebylo, viď.
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 14:55
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
..vzdávám se....
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 14:59
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Jdes se ozrat? Ja mam obcas tenhle reflex, kdyz diskutuji s GTI
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 15:05
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 15:36
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
...asi jo...!! Za rohem od bytu mám super hospůdku a skvělý pivo... takže si tam dám na GTIho.. pěnu a na vás pivo... (teda za vás)!! Jenže u mně to s GTIm jde ještě dál... já bych nejraději vyskočil z okna nebo z něj vyhodil ten počítač... jak mě dokáže zdvihnout ze židle... Jo a pod oknem by zrovna mohl jet novej Passat, aby na něm bylo něco pěknýho.... (jako ten monitor.... )..
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 15:41
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Nejdriv jsi me vylekal, ze se proflaklo cislo moji kreditky, ale hned jsi me uklidnil Vis jak vytocil GTI me asi pred 14-ti dny... To bych sednul i do Phaetona a prejel bych ho
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 16:02
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
..jo tu diskuzi si pamatuji, jenže jsem byl zrovna na dovolené tak jsem to jen prolít...
neregistrovaný "GTI"
26. 4. 2005 16:05
Re: POROVNÁVACÍ TESTY?
Hele, hele, hele. Ono, když tak o tom trochu hluboce přemýšlím tak nakonec ono by nebylo špatné porovnávací test - ovšem takovej, že by dva lidi porovnávali jedno auto. Nebo jeden by porovnával dvě stejný auta Jako, že třeba Ciello by nám půjčil svoje auto a my ostatní bycho provedli testík, teda d-ů-k-l-a-d-n-e-j test. Včetně vymontování motoru. No a Ciello by si ho tam namontovával a my bychom tu mezitím publikovali takovej porovnávací testík. To by se mohlo uchytit.
neregistrovaný "radio"
26. 4. 2005 20:27
Re: ROHLIK vs AUTO
já bych to bral, s Tebou šel testovat cokoli od rohlíku, klidně, protože bych to bral na rozdíl od Tebe nezaujatě ... , za odměnu bys pak šel testovat auta mnou vybraná, abys věděl, že existují i lepší vozy než z pekárny Fauvé.
26. 4. 2005 20:35
Re: ROHLIK vs AUTO
mě teď smetla ze židle Ovšem. Ovšem, schyluje se k dalšímu nezávislému testíku. U Forda už leštěj kliky... Sám jsem zvědavý.
neregistrovaný "radio"
26. 4. 2005 21:58
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
Marko, Cynik a LSS rozjeli velmi krásnou debatu o čínských koblih, jukni tam, stojí to za to. čekám na tvůj názor ...
neregistrovaný "ciello"
26. 4. 2005 12:31
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
..a hlavně jsem zabudol, nejsem pro to -aby srovnávací test byl na úkor klasického testu...
neregistrovaný "Milo"
27. 4. 2005 00:25
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
"na vlastni zadek" som vyskusal vsetky auta ktore pripadali do uvahy ked som kupoval to moje. A izolovany test predsa nemoze stacit. To by musel pisat ten isty autor vsetky testy a okomentovat vzdy presne tie iste veci. A mas pravdu, chceme vediet ze to nase auto je najlepsie (pre nas), ved preto si ho ideme kupit a minut dost penazi. Preto si precitame priame prirovnanie niekolkych aut a zistime ze robime spravne a je mensia sanca ze sa zrazu vynori nieco co sme prehliadli a co by nas odradilo od tej kupy. Ako som uz povedal, tento server je o tom, aby informoval ludi. Je o autach. A porovnavacimi testami ulahci pracu dost ludom. To, ako casto si ho niekto cita a ako vela prispieva a "vie" o autach je jeho vec. Porovnavacie testy sa tu neobjavuju kazdy tyzden, takze ak tu su, nemyslim ze to bude na ukor obsahu ktory vyhladavas ty. A ak ich nechces, tak ich jednoducho necitaj.
27. 4. 2005 21:12
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
Jo. Dole to rozsoudil Cynik. Prostě a jasně - budu číst srovnávací testy
neregistrovaný "radio"
25. 4. 2005 21:00
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
no to jsem zvědav jak to s tím golfem dopadlo, snad si ho neposlal rovnou ze stráně ?
neregistrovaný "mates"
26. 4. 2005 12:53
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
Ne, neboj Slusne jsem podekoval a vratil ho. Jen doufam, ze mi ten manik nebude porad volat jestli si to nerozmyslimNavic u nas je to placka a stran tu snad ani nemame, jinak bych o tom uvazoval
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 4. 2005 12:56
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
Víš jakou bys jim tím udělal radost? Už vidím ty PR články "Nový VW se mu tak zalíbil, že ho nechtěl vrátit dealerovi a odjel bez zaplacení" ps: pod šanghajskou autoshow je sedmý díl krtka
neregistrovaný "Cynik"
26. 4. 2005 23:52
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
Srovnavaci testy nejsou o tom, ze je jedno auto horsi a druhe lepsi, ale o tom, v cem jsou odlisna (ve smyslu "jina" horizontalne, nikoli vertikalne "lepsi/horsi"). Porazim te tvou vlastni zbrani a pouziju priklad A4 x BMW 3. Mozna nelze rict, ze jedno je lepsi a druhe horsi. Ale urcite lze v porovnavacim testu vynikajicim zpusobem ukazat, v cem se ta dve auta lisi, jak je zamereno jedno a jak druhe. A v tom spociva smysl srovnavacich testu. Ja jsem naopak proto, aby jich bylo co nejvice, protoze kdyz si prectes dva testy - jeden BMW3 a druhy A4, nedokazes ta auta porovnat tak dobre, jako clovek, ktery doslova presedl z jednoho do druheho. A tim padem ti ve dvou na sobe nezavislych testech jiste unikne spousta detailu, ktere bystry recenzent odhali a rozebere.
neregistrovaný "ciello"
27. 4. 2005 09:36
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
..to je ono... přesně to se tu snažím říct... naprostej souhlas Cyniku...!! díky za podporu
27. 4. 2005 21:09
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
Klid Klid, klid. Cyniku, oceňuji tvůj pohled na věc. To, cos napsal beru. P.S. To zas s Ciellem nevydržím, ten bude rejpat
neregistrovaný "ciello"
28. 4. 2005 09:28
Re: GTI - VRCHNÍ PEKAŘ
neboj... nebude to hned... já si to zapamatuju....
neregistrovaný "Ondřej Kavula"
25. 4. 2005 22:03
PŘIPOMÍNKA K VYHLEDÁVÁNÍ
Myslím, že AUTO.CZ si vede docela dobře, články jsou dobré a vždy má nejnovější informace. Jedno co Vašemu serveru vytknu je ale NEMOŽNÉ VYHLEDÁVÁNÍ, které jste navíc zprovoznili teprve nedávno. VŮBEC TO NEFUNGUJE!!! Chci třeba články o M3 - zadám "M3" - 0 výsledků. Tak zadám "BMW M3" - 150 výsledků, ale jsou to všechny články o BMW, ale nejenom o BMW (třeba test pneumatik nebo údaje o vývoji trhu a automobily).

Prostě hrůza, takže tady je podnět na zlepšeni AUTO.CZ.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
26. 4. 2005 10:04
Re: PŘIPOMÍNKA K VYHLEDÁVÁNÍ
Moc díky za všechny gratulace k pětistovce! Ano testy několika aut naráz jsou atraktivní, ale příležitostí dát v jeden týden k sobě velmi podobné automobily je bohužel skoro nemožné. Ale přesto se o to budeme snažit a několik jich snad dáme dohromady i tento rok. (Ohledně připomínky k vyhledávání - vím o tom a začnu tlačit na programátory! )
neregistrovaný "Danik"
28. 4. 2005 10:09
ano, ano
..taktéž se připojuji ke gratulacím ...jste super!
Rozbalit vlákno
0