Náhodou kdyby to byla pravda, jako, že není. Je škoda, že je to žert, ale klidně bych si "škodověnku" koupil. Je to nádherná strojovna. Ale asi bych vyměnil motor,ale interiér bych nechal tak jak je. Jen bych byl rád kdyby udělali i verzi Rapid nebo Garde.
Ty *tak to je pecka, ja som si myslel ze ta fotka je vtip na prilakanie(co je dnes v skode zaujimavejsie ako posobiva hrdzava 120-tka) a je to cool. Ja si myslim ze je to v pohode ked obnovia stary model aj s motorom vzadu a povodnymi charakteristikami. Paci sa mi aj to ze cena bude nizka a ze dostanete nieco co bolo v europe nemozne- legendarne auto sa super cenu. Neni to sice Ford Mustang ale mne sa to paci. Taktiez sa mi paci ta povodnost, lebo New Beetle a Mini to su len ko*ko*tiny ktore maju posobive meno a na to tlacia cenu a prestiz hore, pritom su s povodnymi legendami neporovnatelne(t.j Chrabak a orig. Mini.) Divim sa ze to v europe este robi profit ved T-bird v USA od*ebali do dochodku rychlo. Kvalita to bola, ale aj taj, Lonesi, musim povedat ze nepodarenej kopie. Tato skodovka vsak skutocne stoji za rec.
Hmm EV1...rozhodne zaujimavy pocin. Akurat, ze si nemyslim, ze sa to auto v ktorukolvek dobu svojho zivota aj vyplatilo. Ak sa mylim, tak pardon - nepoznam predajnost toho auta. Vychadam iba z faktu, ze REALNY dojazd bol 50-60 mil / nabitie. 99% ludi otravuje ak maju nabijat mobilny tel., a nabijat cez noc auto (nemyslim, ze prave za babku), aby som sa na druhy den odviezol (v US podmienkach) "za roh a spat" - tak to by som musel byt asi ultraortodoxny greenpeaceak.
Víc než dobrej apríl. Už vidim jak zas 120 brázdí silnice.
A podle mě, kdo nepochopil že jde o vtip jsou asi takový ti co jezdí ve 120 a vozí vajíčka na platu za zadním oknem
GM sou svine a doufam ze skrachujou po tom co zarizli jedno z nejlepsich aut na svete elektromobil GM EV-1 za pomoci lzi osoby Bushe kdyz fed napad Californskou ZEV (zero emission vehicle) a GM je stahlo z trhu a potaji sertovalo byl kolem toho v mediich nedavno mensi skandal..
Kara jak ze startreku v noci nabijes za par drobnejch a pres den jezdi jako sportak, melo to velkej kufr, slusnej dojezd a nadhernej interier i exterier! Mlatit GM do hlavy dokud nezmizi s povrchu zemskeho, kanalie!
Kdysi dávno jsem to řídil... ...no bezwa kára, jen co je fakt... ...jedna, dva, stojím na místě, při čtverce se to začíná rozjíždět... ...140 po dálnici z kopce, čepy byly slyšet až do kabiny, no a ten rochod kol je vážně super! Najedete na koleje vod kamiňónu a raketovej výstřel do obilí podél silnice... )) Půjdu a dám si ještě!... ...mimoto kámoš tomu říká fcuclý kola - opravdu krásná a praktická věc...
4Marko: No je vážně škoda, že se nás nikdo z GM nezeptá na názor. Jedna věc je ale, jaký máme na ty auta názory a druhá, jak se prodávají. Před uvedením Escalade bych se bránil zuby nehty tomu, aby Cadillac vyráběl SUV. Sedět v managementu Cadillacu, tak prostě hlasuju proti. No a dneska je to hned po DeVille/DTS druhý nejsilnější pilíř značky (co se prodejů týče).
No, to je pravda. Aj keby zabili Buick, tu blbu financnu situaciu to nevyriesi. Iba na par rokov bude odklad. Takze ja by som liecil podstatu problemu (aj za cenu socialnych nepokojov, resp. snazil by som sa dohodnut s vladou na nejakom rieseni - inak padne cele GM). A pravdou je tiez to, ze tato situacia napadne pripomina Oldsomobile Vtedy tiez prisli auta ako Aurora, alebo nadherny Intrique,(kt. teda aj na moj EU vkus vyzerali fakt dobre), a potom dorazili re-badgovane verzie Chevy pod menami Silhouette a Bravada, kt. tam nemali co robit. Tak to iste sa teraz deje u Buicku a Pontiacu. Hlavne Pontiac, kt. mam ja zafixovany ako znacku s akcentom na sportovost, ma neviem na co vozy typu Montana SV6 (a divim sa US zakaznikom preco to kupuju, ked za + -tie iste prachy maju Uplander. Velke MPV , ktore naviac vyzera ako krava, je u Pontiacu fakt neprirodzene. Ta US posadnutost MPV a SUV je fakt absurdna.) Ten isty pripad je Torrent. Aztek? Kapitola sama o sebe (na to sa da pozerat iba zhora, vtedy vidiet iba dve plochy - strechu a kapotu). Lenze ono je lahsie fuknut do portfolia nejake nic-moc MPV a nic-moc SUV (lebo to je na trhu popularne), ako dosledne a s citom pestovat charakter znacky (a podat to tak aj zakaznikom). Ale toto neni problem len u GM, ale prakticky vsade. Kazdy sa hrnie do vsetkych segmentov (potom zacne krizit) bez ohladu na charakter znacky (o tom o com hovorim, by nieco mohli vediet aj u VW a Mercedesu, ze?!) Automobilky asi zabudaju na to, ze ich hlavnou ulohou nie je produkovat MAXIMALNY zisk, ale VYRABAT AUTA. Ja som si tak sam pre seba (pre vlastnu radost) urobil navrh, ako by mali vypadat produktove portfolia vsetkych znaciek (z ohladom na to co reprezentuju). Napr. taky Buick by sa dal zachranit na CanAm trhu tym, ze sa vyprofiluje ako klasicka retro-znacka so styrmi retro-autami. A som presvedceny, ze keby sa automobilky pohybovali IBA v tom co je pre nich prirodzene, a vyvijali by tam silne produkty, budu ziskove. Mozno ziskovejsie nez teraz. (sakra, zas som napisal dlhy prispevok. Ked to uvidi -IT- zas to schytam, asi... Tak sorry)
Riviera byla nádherná. Kupé, do kterýho se vleze 6 lidí. Jinak od nástupců Camara a Firebirdu odradil GM prý právě nový Mustang jako příliš silný konkurent. Eldorado, jako kupé verze od Seville/STS asi nebude. Teď se Cadillac soustředí na nový Escalade a superluxusní limuzínu ULS. Možná už se pracuje i na malém SUV. No a Lincoln...třeba se stane zázrak.
Vďaka za odpoveď.Je to škoda,že to takto dopadlo.Ja zase smútim za autami,ako boli Buick Riviera,Pontiac Firebird alebo Cadillac Eldorado.Všetky sa potichu vytratili zo scény bez náhrady.A zabudol som na Chevy Camaro.Nestáli tieto autá stratégom z GM aspoň za úvahu?Pripúšťam,že Camaro a Firebird žili v posledných rokoch ich výroby len zo zašlej slávy svojich predchodcov.Ale rovnako bol na tom aj Ford s Mustangom,lenže nový Mustang je stále tu a je lepší,než kedykoľvek predtým.Nechystá aspoň Caddy znovuoživenie svojho Eldorada?Lincoln už predstavil štúdiu Mark X,ktorá má nadviazať na tradíciu veľkých kupé,ako bol Mark VIII.
Samozřejmě nejdřív jeden, ale....známe své lidi. Už zrušení Oldsmobilu (dodneška brečím nad Aurorou) mělo zachránit právě Buick a Pontiac... Kdy konečně management pochopí, že ustupováním nikdy nikdo nevyhrál
Jo, byl to aprilovej zertik, ale bohuzel nebo bohudik? Byl by to docela sok, kterej nikdo neceka, ze by se zase zacala vyrabet stara dobra šáde. Me osobne by to docela pobavilo, kdyby Skodovka obohatila svoji nabidku o tento model. Nemyslim si ze by to bylo peklo v cechach nebo tak neco, vzdyt by to v podstate bylo nove auto! Nekoupil bych si ho, mam spis rad takove ty hot-hatche stylu Opel Calibra turbo 4x4 nebo Alfa Romeo 164 Q4, ale nova Skoda 120 by jim mohla, alespon co se tyce ceny, konkurovat. Samozrejme se to ale neda srovnavat, jelikoz Calibra a 164 jsou starsi ojeta auta, ale jen tak pro zajimavost. Myslim, ze bych uvital koupit si "novou" Šáde.
Ale ved to by nemecky managment v Mladej Boleslavy nedovolil... Velmy lacne pre Cesko....
Mimochodom cenova politika Skodovky ci vlastne Nemeckeho koncernu je skutocne zufala skodavacke ludove ceny sa minuly. Kedze zijem na opacnej strane zemegule mozem vam len povedat, ze na Novom Zelande sa Fabia 1.4 predava za $23 tis.NZ dol. co je 420 tis. Kc vobec nie lacne ved k porovnaniu Toyota Corolla 1.8 5dver. stoji $22 tis NZ nie zle tak co by ste si kupili asi Skodu 742...
No, image poskodil manazment, ale nie terajsi. Ten "hasi" iba pruser po byvalich sefoch. Bohuzial, je to ukazkovy pripad toho co sa stane, ked sa predaj nestimuluje silnou marketingovou a modelovou politikou, ale financnymi bonusmi. Ako ale hovorim, hlavnym problemom su tie socialne zavazky - funguju od 5O. rokov, a mat na krku v sucasnosti iba v USA 1,1 miliona ludi - to je sila. Poucenie pre nas: ani ked sa vodi dobre, neslubovat hory doly, lebo v horsich casoch nas nase sluby mozyu poslat ku dnu. (A horsie casi si GM sposobilo zas iba samo, tou cenovou vojnou - museli byt naivny ked si mysleli, ze to ostane bez nasledkov.)
Věř, že takhle morbidní smysl pro humor nemám. Já teda narozdíl od Marka někde četl, že se čeká, jak dopadne poslední finanční injekce a tudíž modely jako Pontiac G6, Buick Lucerne a několik dalších modelů, které se teprve představí. Když se budou prodávat špatně, tak další finance už nepřijdou a značky postupně odumřou. Tohle je ale fatální chyba managementu GM. Nejdřív si postěžovat, že značka má poškozený image a pak ji zlikvidovat. Kdopak ten image asi poškodil? Právě ten management. Auta jako Pontiac Aztec nebo Buick Terraza jsou k smíchu a nehodí se k těm značkám.
Já si obvykle do něčeho nebo někoho rejpnu, ale za tenhle apríl patří autorovi poklona, bezvadný. Začátek článku mě sice zmátl, ale pak mi jaksi docvaklo že je 1-ho dubna. Velice pěkný. Jěště jednou dík.
Uvidime, co bude so Saturnom. Wagoneer v Detroite hovoril o tom, ze ho chcu podrzat pod Chevy. (Ten interier je pekny, ale praveze to je iba studia.) A Chevrolet sa asi tiez bude vyrazne zlepsovat - ten koncept z Frankfurtu asi zacne pisat novu historiu znacky. Zarukou je aj Bob Lutz ako produktovy sef - bol to on kto v 90. rokoch postavil na nohy Chrysler so spustou paradnych aut. A hned ako sa objavil u GM, zacali "lietat" tie nadherne koncepty SS, Sixteen, Solstice, Nomad, Velite, atd...
Tak v tomhle pripade je to jen kosmeticka uprava kvuli DPH. Ale velkou radost z toho clovek nema Doufam, ze dokud bude Jag u Fordu, tak se na zhovadilosti zmineneho druhu nedostane.
No já právě slyšel, že Saturn Aura má být začátek kurzu Saturnu do luxusnějších vod....Vezmi si interiér Chevy Malibu: zlevněná Vectra s horšíma plastama. Ovšem Aura....: [odkaz] (byť je to zatím jen studie) Takhle měly IMO vypadat interiéry Oldsmobilů a nemusely by zaniknout.
Re: To se může stát jen v Evropě! – část V. závěrečná
Zo Saturnu, myslim, sub-premiovu znacku robit nechcu. Ta by mala aj dalej hrat ulohu low-endu (aj ked nie takeho brutalneho, ako doteraz) -ale ta sa asi oplati, lebo skupina ludi, kt. chcu auto (a nic viac) nie je mala. Aj pre slabsie vrstvy a niektorych flotilovych klientov to ma vyznam. Cisto komercne vzate, na existenciu ma pravo....ale ja tiez tu znacku nemam rad.
Re: To se může stát jen v Evropě! – část V. závěrečná
Jsou to blbci. Místo, aby nechali Buick a Pontiac, udělají sub-prémiovou značku ze Saturnu! Věřil bys tomu? Já bych jako první zabil Saturn a GMc Buick ani s nožem na krku....
Re: To se může stát jen v Evropě! – část V. závěrečná
Tazko povedat, ci su v USA prave dochodci najrastovejsou skupinou. Tam je obrovsky prilev imigrantov (mladych), a nedavno som cital studiu ze v USA sa demograf. situacia nebude ani zhorsovat (na rozdiel od EU). Ani marketingovo nie je vhodne mat znacku s imidzom aut pre dochodcov. Strednodobo je to vybusnina v rukach. Moze sama vymret s gen. sucasnych dochodcov. Ale najhorsie je ze trhova medzera medzi mainstreamovym Chevy a premiovym Caddy je prilis uzka, aby sa dala rozumne rozvyjat (zvlast na US trhu, kde je zakaznik dost bohaty na to aby si mohol dovolit ignorovat sub-premiovu znacku). Pontiac moze hrat ulohu znacky pre mladych a dynamickych ludi na urovni mainstreamu (nieco ako Mazda u Forda). V tejto suvislosti ma ale zaraza preco nepustia zilou najprv GMC - ved ta znacka nikdy nebola ani nie je legendou typu Jeep, naviac robi iba badge-engineering Chevy. To iste sa tyka Isuzu. Platit Japoncom za udrzivanie znacky pre SUVecka na US trhu...drahy spas.
Re: To se může stát jen v Evropě! – část V. závěrečná
Prosím, už buď ticho Ty lidi z GM vážně nechápu. Vždyť důchodci jsou nejrychleji rostoucí demografickou skupinou. Tak proč jim vadí značka, která prodává hlavně důchodcům?
Re: To se může stát jen v Evropě! – část V. závěrečná
Cas je do konca tohto fiskalneho roka! Nema to suvis s modelmi, ale s uspornymi optreniami (tymi co znicili Zetu v USA). GM preraba obrovske peniaze na zdravotnych a dochodkovych platbach za byvalich zamestnancov (a ich zavisle osoby.) Situacia zacina byt kriticka, pretoze ani financna dcera koncernu General Motors Acceptance Corp. (ktora sa na zisku GM podiela skoro 80%) uz nestiha na tieto zvazky zarabat peniaze. GM chce aby tieto zavazky prebral stat na svoju fa. Pension Benefit Guaranty Corp. ktora prebrala ludi po skrachovanych fa. v USA. Lenze statna spol. je tiez v strate - prudkej. Ak sa tak nestane, padne asi Buick (GM sa tak rozhodli pretoze sa dlhodobo nedari znizit vek zakzanikov, a pozicia na trhu nateraz ani do buducnosti nie je idealna). John Devine (financmajster GM) to takto uz odporucil Wagonerovi aj Lutzovi. Ti uz vraj suhlasili. Ak k tomu dojde, nechaju dozit Buick, tak ako Oldsmobile. Postupne budu odpadavt jednotlive auta...
Já děkuju tobě. Bez tebe bych se v životě neodvážil sem něco takového napsat. Bez tvých démantů noci...obzvlášť sci-fi Prosek žeru. A když jsem viděl, jak stoupla jeho hodnota, když si to utnul, hned mě napadlo tuhle sérii taky skončit
Byla to verze N1 s možností odpočtu DPH, posuvnou mříží a zadními bočními okny polepenými neprůhlednou fólií. Podle nejnovějších zpráv se na podobnou cestou chystají i dvojčata Ferrari/Maserati.
Lonesi. Náš Lonesi. Prosím tě. Jsou chvíle, které je nutno nechat vyznít. Tou chvílí ovšem nemyslím tvé naznačené rozhodnutí ukončit "Jelen-gate" Tou chvílí mám na mysli tento okamžik - Tobě, tady a teď a jistě i za mnoho dalších kolegů upřímně a rád vyslovuji velké poděkování za chvíle radosti, které prožíváme při čtení tvé ságy. Speciálně ode mně přijmi poděkování za to, že tvé texty jsou krásnou, upřímnou a nezamindrákovanou srandou. Srandou, od autora, který umí, který ví, který zná, který chce a který může.
Ber to z té lepší stránky. Ti dealeři, co je Simir masakruje obyčejně jezdí Jaguarama. Takže si vlastně stále mezi svýma. Teď si radši dam na delší čas pokoj. Ovšem krtek je lákavý start pro druhou sérii
Teda malem jsi me mel na svedomi!!!! Jag s tri valcem v nafte a stribrnej, brrrrrrrrrrrrrrr Taky jsem se lek, ze me nechas pojit v tak nedustojnem prostredi jako je nejaka stara tovarna, kde se bezne schazeji prekupnici drog (pod Simirovym dohledem) Jeste ze mam na klope ochrany talisman (stribrnou kocku) a tim padem se mi kletba s Volfsburgu vyhnula Clanek super, dil IV je ovsem neprekonatelny Co planujes na priste?
Re: To se může stát jen v Evropě! – část V. závěrečná
sklenení bíglovia stary krtko Teda, ako dobre ze dnes to tu po GT necitaju feministky,a po Tebe zas ochranci zvierat. Zivocisnej risi davas dost zabrat... A to uz nehovorim o Matesovi (akurat, ze podla toho co som mu sluboval uz davnejsie ja, tu ampulku z hlinou z Coventry by mal vazne zacat nosit so sebou. Prenho je v texte totiz zasifrovane varovanie!)
Rádiův Espace vjíždí do zašlé tovární haly na kraji města. Zvenku zanedbaná hala se ale uvnitř leskne novotou a oplývá moderním vybavením. Pobývá zde skoro celé osazenstvo diskusí na auto.cz. Samozřejmě kromě GTIho, který o tomto spiknutí nemá nejmenšího tušení. Tajemný vůz je vyložen a high-tech vrtákem poháněným čtyřválcem V-tec (který dodal King) je otevřen. Odborně je z interiéru vysazen vzpírající se porcelánový jelen, který stále křičí: "tohleto je konšpirače, hned mě puštte, bez legrače!" Je svěřen do péče Matesovi, ten se jen uchechtne a odnáší jelena v náručí pryč. Přitom si mumlá něco o nastávající lovecké sezóně v hrabství Sussex a své smečce skleněných bíglů. Jelen tuší, že jde do tuhého. Kolem paroží se mu najednou rozsvítí podivná záře a GTIho auto začne měnit podobu. Když proměna skončí, stojí uprostřed haly velkoprostorový prototyp Jaguaru poháněný dieselovým tříválcem. Samozřejmě v barvě ingoldstadtské stříbrné. Hned jak to Mates spatří, pustí jelena a jeho těla se zmocní podivný třas. Rychle po kapsách hledá svůj talisman: ampulku naplněnou hlínou z Coventry. Ale už je pozdě. Kolena se pod ním podlamují a srdce se mu zastavuje. Ciello ho hned začíná křísit. Ukazuje mu fotografie svého Discovery v zelené metalíze, ale Mates nereaguje. My ostatní pozorujeme nyní již volného jelena. I ten změní podobu. Stává se z něj malý zelený mužíček. Š***té uši, velké mandlovité oči, na zápěstí chronograf Certina Cascadeur. Sípavým hláskem pronese "žijte dlouho a blaze". Nasedne do opět se měnícího vozu, ze kterého je po chvilce létající talíř, a prolítne plechovou střechou haly. Mates se probírá. Snad bude v pořádku. My ostatní teď máme otázek mnohem víc než předtím. A co dělá GTI? Když mu na hodinky přišla zpráva "vracím se domů, už nepotřebuji tvou pomoc", byl už asi 8 metrů pod povrchem. Místo auta zatím vykopal jen dvě sjeté pneumatiky a starého krtka. Aspoň mu nebude smutno. [Tento příběh je smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná. Text si nečiní ambice na jakoukoliv uměleckou hodnotu, vznikl pouze za účelem pobavení.]
No, ked to bude pokracovanie tohto, a jelen bude dalej sislavo versovat, tak to si radsej zavolam zachranku. Uz cast IV. bol zatah na hertznu viac nez bolo zdrave.
Myslim, ze S100 by bola ovela lepsi zaklad pre zamyslane auto, ktore by mohlo okrem vychodnej europy motorizovat aj cinu, indiu, pakistan a dalsie rychlo sa rozvijajuce krajiny. Zvlast atraktivna by bola nekorodujuca verzia urcena pre oblast sahary, kde by sa usetrilo este aj na natere, voz by bol dodavany bez okien s praktickymi odtokmi v podlahe pre vynimocny pripad dazda
Tak, je cca 15.00 a ja sa mozem vratit na tuto adresu (ale TEN Tvoj text som len rychlo preroloval - keby nie, to by som zas 3 hodiny nic nespravil.Ja sa k nemu budem vracat vzdy, ked mi bude extra-smutne ...lebo toto by prebralo aj mrtvolu. Kvoli tomu som si to nakopcil do compu - dufam, ze neskoncim pred sudom, za porusovanie autorskych prav ). Som chcel k tomu napisat to, ze az bude koncom roka redakcia robit prehlad udalosti za 2005, takt toto tam patriii! (A teraz sa idem napit, lebo "vyplakal" som tolko tekutin, ze hrozi dehydratacia).
Tak to nevím, ale slyšel jsem, že autor tohoto skvostu bude odměněn titulem "Česká hlava 2006". Šéf VW navíc plánuje export do USA. Ať konečně ti tlustí amíci vidí, jak má vypadat auto. Hrozí ale koncernová kanibalizace s modelem VW Jetta.
Hele, ja se uplne videl jak ctu ten manual a ***ju, ze je to samej copyright a upozorneni, ale informace zadna Kdyz uz tam nejaka je, tak je francouzky nebo v mandarinske cinstnine
Hele, hele, hele,hele, já bych řekl, že takovej brtník, ten byl taky nejlepší. Pravda teda je, že jak jsem četl to, že ten agent zjistil, že nekradou auta, tak mě Lones dostal. To je replika, která proletí tady rychle, ale, kdo zná, jak se graduje text k vyvolání smíchu, tak ocení. Prostě a jasně.... musím smeknout. Navíc doprčic, já v tom normálně cejtim suchej anglickej humor... Čtu to teď po sobě a mám dojem, že moc chválím, viď. Jenže ono mu to padlo do péra. Umí. Ty ameriky, tam má jěště pár mezer ovšem tohle, to je přesný.
Tak to jsi těžce nepochopil, oč tu kráčí. Cílem nebylo vůbec shodit jakkoliv GTIho sloh. Naopak tato série vznikla na jeho přímý popud. A to o aprílu je přece očividné...
...ty vo*e... tak takhle jsem se sakra dlouho nepobavil... ... Za poslední dobu snad to nejlepší...!!! Asi proto, že se to nápadně podobá realitě... ale plížící se mates a veršující jelen mě dostali pod stůl....!!!!!
Já to věděl, že jste toho zpaktovali ještě víc. A nedomlouvají to s tebou nějak moc doředu? Vždyť to auto bude mít premiéru až v záží ve frankfurtu . Ale chápu proč - bude to totiž GTIčku jízdně dost podobný
GTI vystupuje ze svého nikdy neidentifikovaného auta pár metrů od benzínové pumpy. Zaparkoval v příkopu a auto ještě pokryje silnou vrstvou chvojí. Pak se nedočkavým krokem vydá na místo rendezvous, aby se povozil v Golfu GTI. Kráčí pryč v zelené kamizole a klobouku (image Trautenberg). Ale to už se spadaným jehličím plíží Mates. (pozici vozidla mu zjistil přes satelit Rasto) Trochu to přehnal s nedělním obědem a tak to vypadá spíš jako když dodělává liška stižená vzteklinou. Ale i přes svou neelegantnost se blíží k maskovanému tajemství. U něj otevírá příručku tajných agentů jejího veličenstva. V indexu rad pátrá po "jak ukrást automobil". A dočte se "agent jejího veličenstva nikdy nekrade automobily". Musí tedy improvizovat. Vidí, že na místě spolujezdce stále sedí porcelánový jelen. A tak se ho snaží přesvědčit, že on je GTI, aby mu otevřel. Jelen mu neuvěří. Praví šišlavě: "ty nemluvíš ve verši, pán můj nejši, žloděj ši". Mates se tedy musí pokusit identifikovat vůz na místě. Otevře příručku "Velký lexikon skoro existujících i neexistujících vozidel; autor Marko" a začne strhávat maskování. Několik hodin marně listuje a chodí okolo té podivnosti....bez výsledku. To už ale doráží Radio ve svém Espace. Druhá a třetí řada bez sedaček. A začnou spěšně nakládat tajemné vozítko dovnitř. Jelen ještě chvíli křičí "hned přestaňte klubko zmijí neb váš udám poličii" a podobné poetické plky. To už ale Espace pádí i s Matesem a Radiem za volantem po dálnici. Misi dokonává Ciello. Přijede s novým Land Roverem Discovery na místo, kde ještě před chvílí stál odcizený vůz a jezdíc sem tam rozrývá lesní půdu. Nakonec uprostřed oranice zanechá vzkaz "Prohrabal jsem se do Austrálie, podpis: tvůj automobil" [Tento příběh je smyšlený. Jakákoliv podobnost s existujícími místy, osobami a firmami je neúmyslná a čistě náhodná. Text si nečiní ambice na jakoukoliv uměleckou hodnotu, vznikl pouze za účelem pobavení.]
Potvrzuju a vyjímečně souhlasím s Kingem. Já to totiž četl i jinde. Důležité je, aby na silnici se daly od sebe rozenzat původní a aktuální verze nejen podle stop rzi na kastli. Hele, já když tak o tom přemýšlím, já bych to jako čtvrtý auto do rodiny vzal. Nevím teda, jestli neprozradím neco co nemám, ale dostal jsem od redakce nabídku udělat takovej krátkej testík s tímhle autem a něco tu o něm napsat. Já myslím, že by to šlo, nééééé?
Budou, postarají se o ekologickou likvidaci, případné dobré díly se repasují a budou prodávány s tou zelenou fajfkou "Prověřené použité díly Škoda". A jako poděkování za zlikvidování těch starých vraků dostaneš poklice na nové auto zadarmo.
Vtip? Ty asi nemáš moc smysl pro humor, známý z Jarova, co tam dělá vedoucího prodeje už zaslechl informace, že by měla být základní cena těsně pod 150 000 korunami. A v interiéru prý bude pěkná přístrojovka se středovým panelem až na podlahu (s fochem na cdčka) a konečně i s větší schránkou před spolujezdcem. Jen mají chlapci z auta.cz špatné informace (což není poprvé) o převodovce. Čtyřstupňová je naprostý nesmyl, její zavedení do výroby by bylo moc drahé, bude to pormální pětikvalt co má fabia, vždyť jich dělají v Boleslavi mraky a vyjde proto hodně lacino. Píští týden už jdu složit zálohu, V Bolce prý čekají, že na to budou pořáadníky až na půl roku a nerad bych tak dlouho čekal. Doporučuju se zaregistrovat co nejdříve.