Bezpečnost
0
...ze to nema chybu, Lexus je Lexus!!!
Přejít do diskuze
lexus sú špičkové káry, to ti potvrdí hociktorý američan. a konkrétne amíci sú z nich dosť nadržaní...
Obvykle před druhým pokusem automobilka provede na testovaném modelu konstrukční změny a ty pak musí zavést do sériové výroby. NCAP pak upravený vůz otestuje.
Ano, neustálé změny metodik jsou další velký problém NCAP. To samé totiž udělali při nárazu do chodce. Staré a nové výsledky nelze porovnávat. Abychom ale uvedli i druhou stranu mince, čelní náraz má NCAP pro změnu zase přísnější než NHTSA.
Proč dělali druhý pokus? Aby to vyšlo? Co když to, že se to povedlo, byl omyl a standardně je to špatný? Jaká je záruka, že to auto je bezpečný tak jak si myslej, když se to u prvního pokusu nezdařilo???
Souhlasím s tebou. EuroNCAP dělá boční náraz v rychlosti 50 km/h vozíkem o hmotnosti 950 kg. NHTSA dělá náraz v rychlosti 62 km/h s vozíkem o hmotnosti 1370 kg!
V celku to pak bude tak, že těžší vozík (NHTSA) bude mít více jak dvakrát takovou energii, než při testu EuroNCAP. Z toho je jasné, že testy v USA jsou v tomto ohledu podstatně tvrdší....
Problém by byl v tom, že kdyby EuroNCAP změnil metodiku, tak by nešlo nazpět porovnávat výsledky všech dřívějších testů bočního nárazu
V celku to pak bude tak, že těžší vozík (NHTSA) bude mít více jak dvakrát takovou energii, než při testu EuroNCAP. Z toho je jasné, že testy v USA jsou v tomto ohledu podstatně tvrdší....
Problém by byl v tom, že kdyby EuroNCAP změnil metodiku, tak by nešlo nazpět porovnávat výsledky všech dřívějších testů bočního nárazu
nikde som v clanku nenasiel, co bolo pricinou tych otvorenych dveri. ak to bolo narazom, nebol dovod test opakovat, proste chyba. ak to bola chyba niekoho z toho institutu, tak potom no problem. inac fakt je ten, ze 5 hviezd dnes ziska uz asi aj dacia . pekny den.