Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Crash test pro Lexus GS300: podruhé bez chyby

Organizace EuroNCAP umožnila Lexusu zopakovat crash test modelu GS300. Dopadlo to výborně.
Zpět na článek
29. 3. 2005 21:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2005 08:09
neregistrovaný "HonzaT"
30. 3. 2005 11:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 21:37
neregistrovaný "rasto"
30. 3. 2005 17:58
neregistrovaný "mex"
2. 4. 2005 12:08
neregistrovaný "mišo"
30. 3. 2005 11:18
neregistrovaný "Jennda"
30. 3. 2005 11:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 8. 2005 10:04
neregistrovaný "reaktor"
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 3. 2005 21:05
dění=dětí
Máte tam malý překlep. Bezpečnost dění má asi být bezpečnost dětí. Jinak si myslím, že NCAP potřebuje zpřísnit kritéria pro boční náraz. Už se stalo zvykem, že každé auto z něj má plný počet bodů. Americké NHTSA provádí boční náraz v podstatně vyšší rychlosti...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "HonzaT"
30. 3. 2005 08:09
Re: boční náraz
Souhlasím s tebou. EuroNCAP dělá boční náraz v rychlosti 50 km/h vozíkem o hmotnosti 950 kg. NHTSA dělá náraz v rychlosti 62 km/h s vozíkem o hmotnosti 1370 kg!
V celku to pak bude tak, že těžší vozík (NHTSA) bude mít více jak dvakrát takovou energii, než při testu EuroNCAP. Z toho je jasné, že testy v USA jsou v tomto ohledu podstatně tvrdší....
Problém by byl v tom, že kdyby EuroNCAP změnil metodiku, tak by nešlo nazpět porovnávat výsledky všech dřívějších testů bočního nárazu
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2005 11:50
Re: boční náraz
Ano, neustálé změny metodik jsou další velký problém NCAP. To samé totiž udělali při nárazu do chodce. Staré a nové výsledky nelze porovnávat. Abychom ale uvedli i druhou stranu mince, čelní náraz má NCAP pro změnu zase přísnější než NHTSA.
neregistrovaný "rasto"
29. 3. 2005 21:37
otazka
nikde som v clanku nenasiel, co bolo pricinou tych otvorenych dveri. ak to bolo narazom, nebol dovod test opakovat, proste chyba. ak to bola chyba niekoho z toho institutu, tak potom no problem. inac fakt je ten, ze 5 hviezd dnes ziska uz asi aj dacia . pekny den.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mex"
30. 3. 2005 17:58
Re: otazka
Dacie mozna ano, skodofka ale nikdy
neregistrovaný "mišo"
2. 4. 2005 12:08
Re: otazka
lexus sú špičkové káry, to ti potvrdí hociktorý američan. a konkrétne amíci sú z nich dosť nadržaní...
neregistrovaný "Jennda"
30. 3. 2005 11:18
Nechápu
Proč dělali druhý pokus? Aby to vyšlo? Co když to, že se to povedlo, byl omyl a standardně je to špatný? Jaká je záruka, že to auto je bezpečný tak jak si myslej, když se to u prvního pokusu nezdařilo???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 3. 2005 11:51
Re: Nechápu
Obvykle před druhým pokusem automobilka provede na testovaném modelu konstrukční změny a ty pak musí zavést do sériové výroby. NCAP pak upravený vůz otestuje.
neregistrovaný "reaktor"
1. 8. 2005 10:04
Ved hovorim...
...ze to nema chybu, Lexus je Lexus!!!
Rozbalit vlákno
0