Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
nikde som v clanku nenasiel, co bolo pricinou tych otvorenych dveri. ak to bolo narazom, nebol dovod test opakovat, proste chyba. ak to bola chyba niekoho z toho institutu, tak potom no problem. inac fakt je ten, ze 5 hviezd dnes ziska uz asi aj dacia . pekny den.
Proč dělali druhý pokus? Aby to vyšlo? Co když to, že se to povedlo, byl omyl a standardně je to špatný? Jaká je záruka, že to auto je bezpečný tak jak si myslej, když se to u prvního pokusu nezdařilo???
Obvykle před druhým pokusem automobilka provede na testovaném modelu konstrukční změny a ty pak musí zavést do sériové výroby. NCAP pak upravený vůz otestuje.
V celku to pak bude tak, že těžší vozík (NHTSA) bude mít více jak dvakrát takovou energii, než při testu EuroNCAP. Z toho je jasné, že testy v USA jsou v tomto ohledu podstatně tvrdší....
Problém by byl v tom, že kdyby EuroNCAP změnil metodiku, tak by nešlo nazpět porovnávat výsledky všech dřívějších testů bočního nárazu