Testy
Jo jo, se vším musím souhlasit - byl jsem tam a zajezdil si s 330i v těch testech.Byla to bomba a BMW se ukázalo v tom nejkrásnějším světle!!!!
Jako smutný účastník akce se aspoń takhle můžu podívat na jedoucí Bávo, do kterého bylo puštěno možná jen pár novinářů a pak 20 šťatlivců z 200 čekajících mezi nimiž jsem byl i já zklamaný zájemce o jízdu v BMW.. Vzdávám tedy hold organizátorům celé akce, kteří opět nezapřeli českou národnost!
co to meles??? ... ja tam byl taky a svez sem se na vsech trech stanovistich ... kdyz clovek prisel vcas a zerigstroval se tak to slo ... bylo tusim 5 casovych moznosti kdy se dalo testovat ... rozhodne sem pri registraci nebyl prvni a vsechno jsem stih od 10 do 13 hod ... a to se jezdilo i odpoledne
Také bych řekl že je to k nevíře, ale doporučuji se podívat příjdete na lepší myšlenky..bez mezer[odkaz]
A myslím, že se to dalo čekat
A myslím, že se to dalo čekat
Tohle vítání jara bylo supr!!!Ale s jedním háčkem. jel jsem 150 km se projet s tímhlem krasným baworem. Jenže pořadatelé této akce zapoměli na pozvánky napsat že se smí řídit až od 21 let!!!!Je to nedomyšlené. BMW jsem již jistý čas řídil, jezdím od 18 let a je mi 20 let. Kdyby tam přišel někdo, kdo má měsíc řidičák a bylo mu 22 tak ho necháj řídit. No prostě mě naštvaly!!
: Diskutovat o niecom len na zaklade teoretickych poznatkov podla mna nema velmi velky vyznam, lepsie je to skusit, skusit aj konkurenciu a potom porovnavat.Tato 3-ka je v sucasnosti bezpochyby najlepsie v danej triede na co moze "pilot" narazit. Neuveritelna stabilita, agilnost (samozrejme s priplatkovymi vymozenostami riadnia a podvozka) ,neskutocny tah trojlitra s uzasnym soundom, ryhla a pritom komfortna automatika.Co viac si mozno pre radost jazdy priat. Pritom cele je to zabalene do lubiveho kabatu, ktory s urcitou davkou neblesnosti nedava zabudnut na pravy sportovy charakter auta. A cena je viac nez konkurencieschopna - v SK je to priblizne 1,4 mil za top verziu. A aby som nezabudol na aktivnu bezpecnost, toto auto vykoriguje aj skoro nemozne (spolujezdec mi neskoro oznamil nutnost odbocit a pri 170 km/h som spravil take trhnutie s volantom, ze ostatny pasazieri si poudierali hlavy-to vsetko pri maximalnom brzdeni a zcasti sklonenom profile zakruty). Dole klobuk pani inginieri z Mnichova.