Už příští měsíc převezmou první čeští zákazníci nový Volkswagen Passat v provedení sedan. Chcete vědět, jak bude vypadat kombi? Podívejte se na jeho neoficiální fotografii.
nove Windows XP jsou take mnohem zabavnejsi ) vybornej marketingovej kraf, tatranky jsou cim dal tim krupavejsi, vlozky a plenky sussi, pradlo belejsi, ziletky ostrejsi, novy Passat zabavnejsi - to je vedeckotechnicky pokrok panecku
VW neříkám, že jsou vynikající,ale že jsou výborné...už mám dost jízd ve VW a jsou to všechny dost dobrý auta..vím, že VW je vynikající v prezicnosti zpracování..
Ked si na testovacej jazde a auto nie je tvoje tak nevidim dovod preco by som ho nemal vytocit do obmedzovaca. Nerobim to casto lebo ja to beriem ako trapenie motora ale vtedy som si to nemohol nevyskusat. A to tichy neznamenalo ze ho nebolo pocut. Na to ze tam bola 3 a obmedzovac som bol prekvapeny ze ten motor nereval. + aerodynamicky hluk + hluk z pneu a motor sa ti nezda hlucny.
Myslim, ze kecas. Nevim to, netvrdim to, ale vedou me k tomuto podezreni dva momenty: Neverim, ze jsi tocil diesel az do omezovace. A krom toho neverim, ze by byl 2.0 TDi v Pasatu tichy. Jel jsem v Audi A6 2.0 TDi (te nove) a i tam je ten motor pomerne hlucny. V Octaviich 2 je to jak traktor.
já Tě stejně jednou budu muset pro sebe "odhalit", pořád si myslím, že vím, kdo píše takové bezva povídky a historky já zase počúval Virtuálný duet, taky se jim to povedlo
Parťáci, jsem zas tady a čekám na vaše příspěvky. Vše je ok, redakci jsem kontaktoval, tímto směrem to dopadlo dobře, dokonce, nezdráhám se říci v-ý-b-o-r-n-ě. Musíme ještě chvilku počkat a pak... no, to jste opravdu neviděli...teda nečetli.
Prosím tě, řeším jinej problém. Co ty a Mates? Jak to je? Teda nemám na mysli 4%. Už dlouho tak nějak cítím, že se znáte nejen z těchle stránek. Co se týká Passata, tak jo. V tomhle to vidím jak ty.
ano s tím souhlasím, krása odzbrojuje, třeba Alfa, ale v souvislosti s Passatem používat slovo krása, GTI, neblázni, víš, že Tě respektuju a s některými názory souhlasím, ale Passat s krásou nespojuj
Tak tady je někdo odborník, co?
"toto auto bude minimálně tak dobré jako B5,ne-li lepší" no horší by snad být nemělo, ne?
"jízdní vlastnosti jsou vynikajíci" to sis asi spletl auto, nemyslíš? Každý ví, v čem je VW dobrý, ale jízdní vlastnosti to opravdu nejsou
Našel jsem diskusní fórum v tvém rodném jazyce. Nějak tam ty diskuse váznou, nevím čím to, tak tam zkus něco moudrého přihodit. Je tam mrtvo a odborníky si to evidentně žádá, takže zde je ten slíbený odkaz:
[odkaz]
Asi takhle: je škoda, aby na SK diskusi bylo takové ticho, piánko, žádné polemiky.... Trochu života, ne ...??
Marko ma pravdu. Mondeo 2007 bude uplne kompletne nove, i novy design. Good by "New Edge Design". Taky nekeca v tom, ze SAV neni Galaxy. A jmeno D-MAX taky neni vubec jiste.
Na www.autocar.co.uk jsou obrazky jak ma vypadat novy X-type - je hodne hodne podobny conceptu SAV.
Marko - napis mi plz na mail (smazat NOSPAM ), rad bych se na neco zeptal. Diky
Mně stačí česká VŠ, konstrukce aut, chlapče, víš...tu pánbíčkářskou nědělní školu si nechej pro své spoluobyvatele,... jste stále kostelový národ, ne? A čuč
Nechcem sa hadat , takuto info nemam. V nemeckom ams bol uvedeny zaciatok predaja v 11/2005 v D. z toho predpokladam, ze ostatne rhy budu neskor. Ale, hovori, mozes mat pravdu aj Ty!
Dnes rano:
"General Motors plans to cut more than 25 percent of its salaried workforce to try and get its headcount in line with its dwindling market share, officials confirmed Monday. Meanwhile, the company also said it was killing a future rear-drive passenger-car line. And CEO Rick Wagoner bought 50,000 shares of GM to show he is putting his money on a turnaround of the world's largest automaker."........................."Les… than a week after GM said that it will severely under-perform the previous earnings guidance it gave last January by 80 percent and that it will show a negative cashflow of $2 billion this year, the company said it killed the "Zeta" architecture, which would have yielded a line of premium rear-drive cars starting in 2007, including a new GTO and the proposed Buick Velite convertible concept."
Sleuju to se zatajeným dechem. První zpráva byla absolutní zrušení Zeta pro severoamerický trh (Holdeny v Austrálii by jí dostaly). Ale teď někdo z GM někde pronesl, že Zeta je jen pozastavena do 2007. Tak snad.....
Bohužel se opět ukázalo, i když u kombi o něco méně, že termín nápaditý, zajímavý nebo nečím nový design se nadá u většiny německých aut použít. Myslím, že je to škoda, jelikož německé vozy jsou technicky skutečně světová špička. Záď Passatu sedan je dle mého skutečně tragická, kombi je znatelně lepší nicméně chválím za interiér, příjemný přehledný a vše, kde má být. Zdravím Alan
Su v tom clanku chyby: Mondeo sa bude od sucasne odlisovat asi vyraznejsie. D-Max neni seriovka SAV Concept, ale nastupca Galaxy. SAV-Concept dostane vlastnu seriovu verziu. Priamy nastupca X-Type vo forme sedanu nebude (sorry Mates) - povedal v ROZHOVORE pre AutoBild RICHARD PARRY-JONES!!! DNESNE NEWS: Juergen Schrempp vyhlásil pred niekoľkými analytikmi v Mníchove: „Sme veľmi blízko nepopulárneho rozhodnutia...“.... značka Smart... „môže byť odstrihnutá“. Konečné rozhodnutie padne do konca 4/2005, pravdepodobne ale už 6.4. na stretnutí akcionárov! Smutna sprav z USA: GM dnes oznamilo ze rusi cely projekt na platforme Zeta (vratane nastupcov GTO, Camaro, resp. seriovky Velite! ). Radio, do cca. hodiny mas v schranke taky prehlad noviniek aky si este nevidel...
..dobrej nápad.. zkusil jsem si dát tu poznámku... a datum - v pohodě, ale jak jsem napsal GTI.. tak se mi ten telefon nějak zasek a když jsem tam chtěl připsat "passat - šleha", tak se škubnul úplně.. zhasl a prostě nejede...
No ked si clovek kupi auto na jazdenie, tak urcite nie passat, a tiez nie mb - aspon priemerny clovek v SR, a trufam si povedat, ze aj v CR. Ale to som len na margo toho poznamenal ze niektori by si (sice novy) kombik kupili, takze urcite existuju a ja som sa nebavil o ich mnozstve.
A ked sa bavime o jazdeni. Tak soferovat, ci sa viezt v MB-C je bohuzial ovela prijemnejsie, ako v passate. Neviem cim to je. Je to proste taky pocit (minimalne moj subjektivny). Ale urcite su ludia, co si kupia passat kvoli urcitym dovodom (napr. ze MB je moc luxusny, komfortny, atd..).
Ja som nechcel flame bojovy - len polemiku. Vyjadrit nazor, ze existuju, subjektivne urcite, (objektivne podla mna tiez ) za tu istu, ci mensiu cenu lepsie auta po vacsine strankach.
Prestiz? definiciu Ti nepoviem. Ale prestiz mas v dnesnom svete vo vsetkom. Urcite chapes jej vyznam - aj ked len mozno podvedome. Ale O.K. prestiz nemusi byt tym hlavnym preco MB a nie VW, ci ine auto. Ani tak som to nemyslel.
Ale nechapem tvoju vetu - "Auto se kupuje na ježdění, alespoň lidé, co to mají v hlavě srovnané tak činí." Chces povedat, ze ten kto si kupi napr. MB, bmw, RR, etc.. to nema v hlave zrovnane? Ja si skor myslim, ze ten, co si kupi nieco za obnos, co nema hodnotu doho obnosu - to skor povazujem za takeho, ze to nema v hlave zrovnane .
No to je humor ak mas taku obmedzenu slovnu zasobu, ze slovo okopirovat spajas len s kopirkou, tak odporucam navstevovat nedelnu skolu Najdi si Avant a porovnaj si to.
Ja mam info ze zaciatok vyroby je v 06/05 potom predstavenie a predaj u nas je v septembri. Porovnanie Passat sedan sa zacal vyrabat v januari zaciatok marca predstavenie zaciatok aprila mozes objednavat.
To Anndy: A kolik lidí,že jsem tak smělý, si na SK některé z těch dvou uvedených koupí? Jeden, dva,nebo tři.....? Auto se kupuje na ježdění, alespoň lidé, co to mají v hlavě srovnané tak činí.Co to je prestiž?Jak zní její definice? O smyslu se nehodlám bavit,to je mimo mé chápaní.
Ja som uz povznasajuce slova na Variant napisal. Na rozdiel od sedanu, ktory - ako to nemci hovoria? -je "brot und butter", tento Passat Variant je "brot und butter mit Nutella". Ale mam strach, ze dizajnove odd. si o novom Variante mysli nieco ine, nez ten chlapik, co robil toto.
Počkej prosím rok. Já netvrdím, že kombi je to co se mi nad ránem zdává. Ono je to skutečně vytvářené jako velké kombi. Vedle toho, to nepochybně bude patřit k určující špičče designu na další 4 roky. Jinak krásně stylizuješ, ta závorka, ta je kouzelná
Jako VW nikdy neoslňoval designem,ale precizností a jízdními vlastnostmi..a velice dobrou užitnou hodnotou,hlavně u Passatu a tedy se pěkně vyřádil...je skvělá šupa..
Pochybuju,bo si myslím, že toto auto bude minimálně tak dobré jako B5,ne-li lepší..VW je odjakživa konzervativec,ale jeho precizní zpracování a jízdní vlastnosti jsou vynikajíci..
Na co proboha cekat? Myslis, ze to auto uzraje jako hruska? V sobotu jsem byl na plesu a jeden zdejsi prodejce tam mel vystaveny Phaeton a Passat. Koukal jsem se na nej (kdyz uz tam byl, do salonu bych kvuli tomu nesel) a at jsem se na nej dival z ktery strany jsem chtel, tak mi bylo cim dal tim hur. Musel jsem si dat par panaku, ale nebylo to nic platny. Auto zustalo divny jen mi to bylo vic jedno Myslis, ze se za ten rok propiju bliz k deliriu a bude mi to jedno?
Laguna bude skor, uz sa na nu myslim beru objednavky (ak myslis ten facelift). Lenze Laguna je je len MkII verzia modelu predstaveneho v roku 2001. Passat Variant bude povodom 2005 - takze sa az tak VW nemusi bat. Naviac su to charakterovo uplne odlisne auta, takze...
september je zari. A opravim/sklamem Ta. Passat Variant bude mat v septembri premieru na autosalone vo Franfurte. Vystavnu premieru. Na trhy dorazi zrejme az po novom roku.
Tak ted uz te chapu Pro tenhle ucel to bude nejvhodnejsi, ale jen "v tedeicku" GTI, chlape, kam se stratil tvuj cit pro auta? Vzdyt je to jen VELKY! Hezkyho na tom neni nic! Ja chapu, ze udelat hezky kombi je tezky (a z hnusnyho sedanu jeste tezsi), ale tohle je vazne moc
Ciello, já považuji za úspěch, pokud souhlasíš alespoň s jedním mým slovem Proto také píši - ta šleha příjde až za rok. Prosím tě, dej si do mobilu na 21,3,2006 poznámku - pozor GTI (Pasat), šleha. Nerad bych, abys na čas tady vypadl z psaní. Takhle na tu šlehu budeš připraven, vid?
Jasne ze nejsi pasak! Pasak by prevazel zivy dobytek a tudiz cely. Kdyz budes prevazet jen kusy, nejsi pasak, ale reznik a to je kur..ky rozdil Jen nazev toho auta napovida, ze je urceno spis na ty zivy a cely
Passat Variant tu bude skor. Na Slovensku a teda aj "za Moravou" ako sa u nas hovori bude uz na jesen. V septembri (09/05). Sorry ale mesiace po cesky si ani za b**a neviem zapametat - skusim to nastudovat v tom technickom muzeu.
..čeče jsi si dal nějkou šlehu ty.. ne..?!?!? Co zase dokazali...??? ty dotažený linie..? a z čeho se probudíme..?? tohle mě probudilo dost.. až mám strach z nočních můr.. aby mě to nestrašilo někde nablízku... S jedinou věcí z tvého příspěvku souhlasím... a to s těma dědkama se šátkem.. a.. ..the end a přidávám pár teček......
Hezky jste si mně nahoře dobírali. Jistě. Já jsem dobíratelný. Teď jsem dorazil do kanceláře, takže - O-v-š-e-m je tu Pasat. Jedna fotka. A na zadku jsme všichni. Víme, víme, Bangle půjčil kladivo, Lones to jinde exkluzivně odhadl skrzevá vánku Phaetona, jo, jo. Těžko tady snad se najde někdo, kdo čeká od Pasata linie Lamborghini. Takže pánové, právě koukáme na auto, na které fronty žačnou tak za rok. Ne ovšem proto, že by byl nepovedený, ale proto, že za rok se probudíme a dostaneme šlehu. Stylistickou šlehu. Od tohohle Pasata. Já normálně zírám a říkám si - člověče, oni to zas dokázali. V tomhle to budou valit dědkové se šátkem kolem krku i oraybanovaný radobybavoráci, zejména tady kolem Vltavy. Má to něco navíc, má to minimálně vzrušivou techno linii. Pasate, nepoznat Radia, nepomáhat vyhrabovat Matesovi tu zelenou kládu, tak píšu dál. Jenže, JE tu Radio, tak já (s malým potleskem) doplňuji teď tři tečky - ...
Mna len napada uvaha - preco passat a nie MB za rovnkau cenu? Napr. v u nas v SR dostanete passat variant (este stary) v dobrej vybave za cca 1 240 000,- (2.0 TDI, alebo 1.9 - to je *) Ale za takmer tu istu cenu, mozno aj mensiu, ci trochu vyssiu dostanete MB-C - resp. C200 CDI - T, v podobnej vybave, s ovela vacsou pridanou hodnotou. A to viem, ze ak xcem mozem mat lepsi motor v tom MB, a VW konci s motormi (takmer). A nehovorim o prestizi, ci komforte a pocite z jazdy.
Ale to je len tak na uvazenie, nechcem ziaden flame.
No na prvni pohled mi to vyrazilo dech. Prislo mi to nehotove. Na fotku sem byl ale vytlemeny jeste asi 10 minut a nazor sem zmenil. Je to uhlazenejsi a asi i libivejsi jak sedan. Drsne sportovni vyraz tomu ale urcite nechybi. Jo a do kufru by se vlezl snad i kus dobytku. Passa jede dal...
Jasne ze vim co myslis Ja jen, ze kdyz se udela takovy gulas, tak z toho vznikaji mylne dojmy (viz. ta pani se SAABem). Jednou jsem videl nekde na satelitu takovy test, z 0 na 100 a zpatky. Byly tak samy libustky (AM, Lotus, Morgan, Mini ...) a docela jsem koukal, jak nektery auta nezvladaly tenhle zakladni ukon K memu velkem prekvapeni se treba Lotus Elise pri brzdeni kroutil jak papirovy auticko.
..jasně že ne, ale o to nešlo... Jen bylo dobré vidět a cítit jak se auto chová když můžeš jet na hranici a v extrémních podmínkách.... motor, brzdy, plyn volant, kompktnost auta a jeho chování při brždění a zatáčení... a tak... asi víš co myslím...
Ja jsem s Phaetonem par km ujel jen tak po meste a kousek za mesto a vubec me to neoslovilo. Je to takova lina kraksna, z ktery nemas zadnej pocit, jen ze je to velky a neco tomu chybi Kazdopadne na okruh neni myslim vhodny zadny auto z teto tridy.
..to máš pravdu a na to jsem čekal... kolik myslíš, že z toho auta na okruhu za mokra dostaneš..?? Neber cílovou rovinu.. ta byla zavřená...!! 150km/h..?? a před zatáčkou brzdíš i ušima a když nejsi závodník a civilním autě... tak tuzatáčku projíždíš 100km/h (+/-) a to ani ne, a je jedno jestli máš 9-3 nebo A8... a z toho i při fatální chybě na okruhu neskončíš u hrazení.. a velkou míru na tom mají samozřejmě i ruce řidiče... (100% pravda..) Já jen chtěl říct, že to není sportovní auto a těch 150 jedeš i po dálnici a výhybnej manévr může přijít taky.... To auto neháním.. jen říkám svoje pocity a zážitky.. Možná tam nastal i jinej problém... a ten smyk mělo víc aut.. malej Peugeot, Clio, a tyto auta.. včetně BMW ..(normálka)... S tím BMW byl problem se zapnutým ESP.. to se v zatáčce "zadusilo".. ale bez něj to se nedalo... bylo to jen na zábavu - super.. (bylo mokro)... Co byla teda hrozná tragedie, tak Hyundai a to konkrétně Elantra byla jako žvýkačka... to auto si v té rychlosti dělalo co chtělo... jel jsem i za ním a viděl co dělal zadek při zatáčení... v tom bych měl nyní strach jet...
porovnavat velky phaeton ze saab 9-3 nebo volvo je uplny nesmysl. Jeho konkurenti jsou 7er, S-klasse,A8.
Na nürburgringu jsem videl porsche i ferrari mimo trat roztriskany na kusy, zalezi na ridici.
..když jste nakousli ten Phaeton... Je to asi rok zpět co probíhala testovací akce (celý den) na brněnským okruhu za učasti asi 40 aut a 10 automobilek... na které jsem nesměl chybět.. Super akce.. (bývá každej rok 1x nebo 2x) Samozřejmě jsem to tam proháněl čím to šlo.. a jedna "paní" se velice ostře vyjadřovala nad jízdníma vlastnostma Saabu 9-3 Aero, že v zatáčce nesedí, že se v tom necítí že to "ujíždí" atd.. ALE že Phaeton, kterým jela před 15 minutama.. tam je to pohádka... že to jede jako sporťák a že to nikomu nedovolí se dostat do smyku atd.. nicméně asi 5 minut potom co vystoupila z toho "famozního" VW ho museli naložit na odtahovku poté co ho vytáhli ze štěrku mimo tratě... někdo s ním zahučel 30 metrů mimo a prostě nejel dál ... viděl jsem to na vlastní oči... A co fungovalo skvěle bylo Volvo 60R..! Jinak chování některých dalších aut co jsem je viděl před sebou, mě ubezpečilo v tom, že některý opravdu nebrat... (to jen tak mimo..) Takže doufám, že GTI vykope něco lepšího...
Naucte se cist, chytrolini. V clanku pisou, ze se auto chova sportovneji. Starymu Passatu bylo vycitany nudny jizdni vlastnosti. Tenhle je podle vseho sportovnejsi, tedy zabavnejsi.
Marko, Ty se mi snad jenom zdáš , opravdu uctivě děkuji, moc a moc , další velikej, hodně velikej, důvod navštívit Blavu, skoro by se dalo (s přihlédnutím k naší politické scéně, tragikomice na ní, ekonomickoprávní zaostalosti, neochotě k nutným změnám, slovenské odvaze, změnám v sociální, zdravotní, právní, ekonomické sféře, atd) říci, že by se možná návštěva mohla změnit v trvalou. šlapete na správný pedál, na rozdíl od nás, tak hlavně nesundavejte nohu a ještě jednou díky
Testovacie jazdy uz mam za sebou a zahranicny novinari maju pravdu v tom ze sa sportovo aj sprava. Jazdil som s 2,0 TDI 140 konikov taha to od 1000 ot a od 1600 je to drak. Na 3 a obmedzovac je to aj tiche nie je pocut ze je to diesel. Jazdil som dialnicu aj serpentiny a aj ked som sa snazil v serpentinach sa mi nepodarilo ist do smyku a ani raz mi nezapiskali pneu. Ani kolegom. Trochu som isiel s 2,0 FSI ale to vacsinou po zapchach takze mozem opisat jazdu len ako spolujazdec. Na 3 a 4 to je sportove auto. FSI sa ochotne vytoci a kedze sedadla perfektne drzia a pneu a podvozok tiez nepusti da sa s tym vyblaznit. A na 4 obmedzovaci je to nadherne tiche pocut vzduch pneu a vpredu si motor len pradie.
Co sa tyka kombika (mal som moznost vidiet-sorry ale fotky nedovolili robit) v kufri je miesta na rozhadzovanie. Akurat treba zobrat peknu stoparku zlozit sedadla a ... .
Ak by Passat Variant vyzeral naozaj takto, suhlasim, ze je podstatne krajsi ako sedan. Na druhu stranu, uz som si zvykol, ze Ti co robia preview-fotomontaze (kresby) maju casto lepsie dizajnerske citenie, ako kmenovi dizajneri automobilky.
...no neviem, podla mna ten zadok vyzera ako okopirovany z A6tky Avant, takze ak je to fotomontaz, tak urcite pouzili ako inspiraciu Avant a ak nie, tak okrem prednej casti VW u svojej dcery okopiroval aj zadnu cast. Ale vysledok vyzera lepsie ako sedan...