Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat Variant: první fototografie

Už příští měsíc převezmou první čeští zákazníci nový Volkswagen Passat v provedení sedan. Chcete vědět, jak bude vypadat kombi? Podívejte se na jeho neoficiální fotografii.
Zpět na článek
21. 3. 2005 10:13
neregistrovaný "anonym"
28. 3. 2005 09:32
neregistrovaný "Jony"
29. 3. 2005 14:35
neregistrovaný "Marty Driver"
21. 3. 2005 10:15
neregistrovaný "Petr"
21. 3. 2005 10:40
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 16:19
neregistrovaný "Anndy"
21. 3. 2005 23:06
neregistrovaný "IT"
22. 3. 2005 09:17
neregistrovaný "Anndy"
22. 3. 2005 10:57
neregistrovaný "x"
21. 3. 2005 10:29
neregistrovaný "miRec"
21. 3. 2005 10:37
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 10:38
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 23:08
neregistrovaný "IT"
22. 3. 2005 08:33
neregistrovaný "miRec"
22. 3. 2005 13:52
neregistrovaný "IT"
22. 3. 2005 15:24
neregistrovaný "miRec"
22. 3. 2005 17:15
neregistrovaný "Kini"
22. 3. 2005 17:20
neregistrovaný "miRec"
22. 3. 2005 18:10
neregistrovaný "IT"
21. 3. 2005 10:37
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:56
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 19:24
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:43
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 10:46
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 10:46
neregistrovaný "Jozki."
28. 3. 2005 21:09
neregistrovaný "Cynik"
29. 3. 2005 08:37
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 10:55
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 11:17
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 11:44
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 12:23
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 12:27
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 18:46
neregistrovaný "Alcides"
25. 3. 2005 10:05
neregistrovaný "Manga"
29. 3. 2005 11:43
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 11:00
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 11:12
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 11:19
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 11:29
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 13:22
neregistrovaný "Petr"
22. 3. 2005 09:07
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2005 17:35
neregistrovaný "Fechta"
30. 3. 2005 09:24
neregistrovaný "vdave"
21. 3. 2005 11:13
neregistrovaný "Povalec"
21. 3. 2005 11:30
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 12:03
neregistrovaný "aliks"
21. 3. 2005 11:30
neregistrovaný "Zdenda"
21. 3. 2005 11:38
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
21. 3. 2005 11:45
neregistrovaný "ozojik"
21. 3. 2005 11:48
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 12:26
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 12:30
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 13:11
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 13:20
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 13:37
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 13:55
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 13:56
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 14:02
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 14:18
neregistrovaný "mark"
21. 3. 2005 14:56
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 15:09
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 15:23
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 15:47
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 16:43
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 16:01
neregistrovaný "Don"
21. 3. 2005 16:47
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 16:57
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 17:11
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:14
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 17:19
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:25
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 17:41
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:57
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 19:47
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2005 09:21
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 16:58
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 17:15
neregistrovaný "GTI"
22. 3. 2005 09:26
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 17:03
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 17:16
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:26
neregistrovaný "reso"
21. 3. 2005 17:52
neregistrovaný "Marko"
24. 3. 2005 15:13
neregistrovaný "ismo"
21. 3. 2005 17:47
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 08:22
neregistrovaný "Jozki."
22. 3. 2005 12:36
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 17:48
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 18:33
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 19:48
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 20:03
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 09:29
neregistrovaný "ciello"
22. 3. 2005 09:47
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 06:54
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2005 09:49
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 10:25
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2005 10:52
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 09:47
neregistrovaný "papa"
22. 3. 2005 10:30
neregistrovaný "radio"
22. 3. 2005 11:00
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 12:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 3. 2005 12:33
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 14:13
neregistrovaný "ciello"
22. 3. 2005 16:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 3. 2005 17:13
neregistrovaný "Kuba2k"
22. 3. 2005 17:14
neregistrovaný "Kuba2k"
22. 3. 2005 18:02
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 18:03
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 11:34
neregistrovaný "Alan"
23. 3. 2005 20:17
neregistrovaný "Thomas"
25. 3. 2005 18:05
neregistrovaný "Tommi Markos"
27. 3. 2005 14:48
neregistrovaný "ZZ"
27. 3. 2005 17:24
neregistrovaný "radio"
27. 3. 2005 19:08
27. 3. 2005 19:40
neregistrovaný "radio"
27. 3. 2005 21:45
28. 3. 2005 08:21
neregistrovaný "radio"
28. 3. 2005 09:24
28. 3. 2005 15:27
neregistrovaný "radio"
28. 3. 2005 17:23
28. 3. 2005 18:39
neregistrovaný "radio"
28. 3. 2005 20:21
29. 3. 2005 00:09
neregistrovaný "boro"
31. 3. 2005 16:48
neregistrovaný "zetor"
neregistrovaný "anonym"
21. 3. 2005 10:13
... ale docela věrohodnou fotografii.
... nemelo tam byt soise napsano "fotomontaz"?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jony"
28. 3. 2005 09:32
Re: ... ale docela věrohodnou fotografii.
Tahle fotomontáž vypadá zezadu o něco lépe než nový Fiat Croma .Jinak VW hodně nahlíželo k BMW . Jak interiér tak exteriér.
neregistrovaný "Marty Driver"
29. 3. 2005 14:35
Re: ... ale docela věrohodnou fotografii.
Pro vsechny automobilove nadsence:

NOVY VW PASSAT, i GOLF PLUS a mnoho dalsich novinek bude poprve k videni nazivo na vystave AUTO PRAHA 2005 od 21. do 24.4. v PVA Letňany!

A co teprve spanila jizda 50ti vytunenych fesaku Prahou na cervenou vlnu za asistence policie...))
neregistrovaný "Petr"
21. 3. 2005 10:15
Mi se líbí - je hezčí než sedan
Passat sedan se mi nelíbí.Ale tohle vypadá mnohem mnohem líp. A hlavně, věřím, že v tom bude prvotřídní technika a spousta místa. Rád bych jej měl.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:40
Re: Mi se líbí - je hezčí než sedan
Místo bylo už ve starám a v tom novém bude eště víc..technika u VW bývá prvotřídní a hlavně jeho TDi a FSI. Taky bych se rád projel..
neregistrovaný "Anndy"
21. 3. 2005 16:19
Re: Mi se líbí - je hezčí než sedan
Mna len napada uvaha - preco passat a nie MB za rovnkau cenu? Napr. v u nas v SR dostanete passat variant (este stary) v dobrej vybave za cca 1 240 000,- (2.0 TDI, alebo 1.9 - to je *) Ale za takmer tu istu cenu, mozno aj mensiu, ci trochu vyssiu dostanete MB-C - resp. C200 CDI - T, v podobnej vybave, s ovela vacsou pridanou hodnotou. A to viem, ze ak xcem mozem mat lepsi motor v tom MB, a VW konci s motormi (takmer). A nehovorim o prestizi, ci komforte a pocite z jazdy.

Ale to je len tak na uvazenie, nechcem ziaden flame.
neregistrovaný "IT"
21. 3. 2005 23:06
Re: Mi se líbí - je hezčí než sedan
To Anndy: A kolik lidí,že jsem tak smělý, si na SK některé z těch dvou uvedených koupí? Jeden, dva,nebo tři.....? Auto se kupuje na ježdění, alespoň lidé, co to mají v hlavě srovnané tak činí.Co to je prestiž?Jak zní její definice? O smyslu se nehodlám bavit,to je mimo mé chápaní.
neregistrovaný "Anndy"
22. 3. 2005 09:17
Re: Mi se líbí - je hezčí než sedan
No ked si clovek kupi auto na jazdenie, tak urcite nie passat, a tiez nie mb - aspon priemerny clovek v SR, a trufam si povedat, ze aj v CR. Ale to som len na margo toho poznamenal ze niektori by si (sice novy) kombik kupili, takze urcite existuju a ja som sa nebavil o ich mnozstve.
A ked sa bavime o jazdeni. Tak soferovat, ci sa viezt v MB-C je bohuzial ovela prijemnejsie, ako v passate. Neviem cim to je. Je to proste taky pocit (minimalne moj subjektivny). Ale urcite su ludia, co si kupia passat kvoli urcitym dovodom (napr. ze MB je moc luxusny, komfortny, atd..).

Ja som nechcel flame bojovy - len polemiku. Vyjadrit nazor, ze existuju, subjektivne urcite, (objektivne podla mna tiez ) za tu istu, ci mensiu cenu lepsie auta po vacsine strankach.

Prestiz? definiciu Ti nepoviem. Ale prestiz mas v dnesnom svete vo vsetkom. Urcite chapes jej vyznam - aj ked len mozno podvedome. Ale O.K. prestiz nemusi byt tym hlavnym preco MB a nie VW, ci ine auto. Ani tak som to nemyslel.

Ale nechapem tvoju vetu - "Auto se kupuje na ježdění, alespoň lidé, co to mají v hlavě srovnané tak činí." Chces povedat, ze ten kto si kupi napr. MB, bmw, RR, etc.. to nema v hlave zrovnane? Ja si skor myslim, ze ten, co si kupi nieco za obnos, co nema hodnotu doho obnosu - to skor povazujem za takeho, ze to nema v hlave zrovnane .
neregistrovaný "x"
22. 3. 2005 10:57
Re: Mi se líbí - je hezčí než sedan
prosim te, kúúúúp si čo chceš, a hlavne uz nepis)))
neregistrovaný "miRec"
21. 3. 2005 10:29
Avant
...no neviem, podla mna ten zadok vyzera ako okopirovany z A6tky Avant, takze ak je to fotomontaz, tak urcite pouzili ako inspiraciu Avant a ak nie, tak okrem prednej casti VW u svojej dcery okopiroval aj zadnu cast. Ale vysledok vyzera lepsie ako sedan...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 10:37
Re: Avant
Možná máš i pravdu, ale tenhle Passat se opravdu povedl. I ty tvary a linie jsou opravdu velmi dynamické a pohledné. To je už autíčko
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:38
Re: Avant
Avant má jinou *..
neregistrovaný "IT"
21. 3. 2005 23:08
Re: Avant
miRec: No jasně, dali to na kopírkui a už jeli, designére...
neregistrovaný "miRec"
22. 3. 2005 08:33
Re: Avant
No to je humor ak mas taku obmedzenu slovnu zasobu, ze slovo okopirovat spajas len s kopirkou, tak odporucam navstevovat nedelnu skolu Najdi si Avant a porovnaj si to.
neregistrovaný "IT"
22. 3. 2005 13:52
Re: Avant
Mně stačí česká VŠ, konstrukce aut, chlapče, víš...tu pánbíčkářskou nědělní školu si nechej pro své spoluobyvatele,... jste stále kostelový národ, ne? A čuč
neregistrovaný "miRec"
22. 3. 2005 15:24
Re: Avant
Jasne! Kazdy vecer pomodlit, vycikat a spat! BTW A kedy zacnete konstruovat nejake auta? Ci ten Variant je od Teba a zabudol si sa pochvalit?
neregistrovaný "Kini"
22. 3. 2005 17:15
Re: Avant
A to kazdy,kdo vystuduje na VS konstrukterstvi musi byt dvornim navrharem nejake automobilky? Nekritizuju, jen konstatuju!
neregistrovaný "miRec"
22. 3. 2005 17:20
Re: Avant
...tak ako kazdy nemusi chodit do kostola aj ked odporuca nedelnu skolu
neregistrovaný "IT"
22. 3. 2005 18:10
Re: Avant
Našel jsem diskusní fórum v tvém rodném jazyce. Nějak tam ty diskuse váznou, nevím čím to, tak tam zkus něco moudrého přihodit. Je tam mrtvo a odborníky si to evidentně žádá, takže zde je ten slíbený odkaz:
[odkaz]
Asi takhle: je škoda, aby na SK diskusi bylo takové ticho, piánko, žádné polemiky.... Trochu života, ne ...??
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:37
Nádhera...
Vypadá fakt slušně..VW ustoupil od hranatého zadku, což Passatu Variant velmi prospělo..NO ono nový Passat je skvělý...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 18:56
Re: Nádhera...
Naprosto s Tebou souhlasím, je to pastva pro oči On nevypadá slušně, on vypadá skvěle
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 19:24
Re: Nádhera...
Jako VW nikdy neoslňoval designem,ale precizností a jízdními vlastnostmi..a velice dobrou užitnou hodnotou,hlavně u Passatu a tedy se pěkně vyřádil...je skvělá šupa..
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 10:43
variant
Ak by Passat Variant vyzeral naozaj takto, suhlasim, ze je podstatne krajsi ako sedan. Na druhu stranu, uz som si zvykol, ze Ti co robia preview-fotomontaze (kresby) maju casto lepsie dizajnerske citenie, ako kmenovi dizajneri automobilky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 10:46
Re: variant
Ano, to s Tebou naprosto souhlasím
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 10:46
Testovacie jazdy.
Testovacie jazdy uz mam za sebou a zahranicny novinari maju pravdu v tom ze sa sportovo aj sprava. Jazdil som s 2,0 TDI 140 konikov taha to od 1000 ot a od 1600 je to drak. Na 3 a obmedzovac je to aj tiche nie je pocut ze je to diesel. Jazdil som dialnicu aj serpentiny a aj ked som sa snazil v serpentinach sa mi nepodarilo ist do smyku a ani raz mi nezapiskali pneu. Ani kolegom. Trochu som isiel s 2,0 FSI ale to vacsinou po zapchach takze mozem opisat jazdu len ako spolujazdec. Na 3 a 4 to je sportove auto. FSI sa ochotne vytoci a kedze sedadla perfektne drzia a pneu a podvozok tiez nepusti da sa s tym vyblaznit. A na 4 obmedzovaci je to nadherne tiche pocut vzduch pneu a vpredu si motor len pradie.
Co sa tyka kombika (mal som moznost vidiet-sorry ale fotky nedovolili robit) v kufri je miesta na rozhadzovanie. Akurat treba zobrat peknu stoparku zlozit sedadla a ... .
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Cynik"
28. 3. 2005 21:09
Re: Testovacie jazdy.
Myslim, ze kecas. Nevim to, netvrdim to, ale vedou me k tomuto podezreni dva momenty: Neverim, ze jsi tocil diesel az do omezovace. A krom toho neverim, ze by byl 2.0 TDi v Pasatu tichy. Jel jsem v Audi A6 2.0 TDi (te nove) a i tam je ten motor pomerne hlucny. V Octaviich 2 je to jak traktor.
neregistrovaný "Jozki."
29. 3. 2005 08:37
Re: Testovacie jazdy.
Ked si na testovacej jazde a auto nie je tvoje tak nevidim dovod preco by som ho nemal vytocit do obmedzovaca. Nerobim to casto lebo ja to beriem ako trapenie motora ale vtedy som si to nemohol nevyskusat. A to tichy neznamenalo ze ho nebolo pocut. Na to ze tam bola 3 a obmedzovac som bol prekvapeny ze ten motor nereval. + aerodynamicky hluk + hluk z pneu a motor sa ti nezda hlucny.
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 10:55
JAKO VŽDY
jako obvykle, nic moc, taková nuda, ta o něco hezčí záď než u sedanu ho stejně nezachrání
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 11:17
Re: JAKO VŽDY
caf radio, zajtra Ti posielam ten prehlad noviniek
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 11:44
Re: JAKO VŽDY
Marko, Ty se mi snad jenom zdáš , opravdu uctivě děkuji, moc a moc , další velikej, hodně velikej, důvod navštívit Blavu, skoro by se dalo (s přihlédnutím k naší politické scéně, tragikomice na ní, ekonomickoprávní zaostalosti, neochotě k nutným změnám, slovenské odvaze, změnám v sociální, zdravotní, právní, ekonomické sféře, atd) říci, že by se možná návštěva mohla změnit v trvalou. šlapete na správný pedál, na rozdíl od nás, tak hlavně nesundavejte nohu a ještě jednou díky
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 12:23
Re: JAKO VŽDY
Vdaka za pochvalu, ale ... napisem Ti k tomu nieco zajtra. Sem to nepatri.
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 12:27
Re: JAKO VŽDY
ok, někteří jsou zde s intelektem na štíru
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 18:46
Re: JAKO VŽDY
Pochybuju,bo si myslím, že toto auto bude minimálně tak dobré jako B5,ne-li lepší..VW je odjakživa konzervativec,ale jeho precizní zpracování a jízdní vlastnosti jsou vynikajíci..
neregistrovaný "Manga"
25. 3. 2005 10:05
Re: JAKO VŽDY
Tak tady je někdo odborník, co?
"toto auto bude minimálně tak dobré jako B5,ne-li lepší" no horší by snad být nemělo, ne?
"jízdní vlastnosti jsou vynikajíci" to sis asi spletl auto, nemyslíš? Každý ví, v čem je VW dobrý, ale jízdní vlastnosti to opravdu nejsou
neregistrovaný "Alcides"
29. 3. 2005 11:43
Re: JAKO VŽDY
VW neříkám, že jsou vynikající,ale že jsou výborné...už mám dost jízd ve VW a jsou to všechny dost dobrý auta..vím, že VW je vynikající v prezicnosti zpracování..
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 11:00
sport
proč všichni píší a říkají a mluví se o tom jako o sportovním autě i když to sportovní auto není..?!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 11:12
Re: sport
Protože z toho asi všichni to "sportovní auto" chtít mějí
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 11:19
Re: sport
aha... takže to je vlastně tak, když mám Hondu CRV/HRV tak si říkám jak mám super OffRoad...
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 11:29
Re: sport
Přesně tak. To je ten smysl
neregistrovaný "Petr"
21. 3. 2005 13:22
Re: sport
Naucte se cist, chytrolini. V clanku pisou, ze se auto chova sportovneji. Starymu Passatu bylo vycitany nudny jizdni vlastnosti. Tenhle je podle vseho sportovnejsi, tedy zabavnejsi.
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2005 09:07
Re: sport
To mas pravdu, ze je zabavnejsi. Ja se muzu smichy potrhat jen ho vidim
neregistrovaný "Fechta"
22. 3. 2005 17:35
Re: sport
neregistrovaný "vdave"
30. 3. 2005 09:24
Re: sport
nove Windows XP jsou take mnohem zabavnejsi ) vybornej marketingovej kraf, tatranky jsou cim dal tim krupavejsi, vlozky a plenky sussi, pradlo belejsi, ziletky ostrejsi, novy Passat zabavnejsi - to je vedeckotechnicky pokrok panecku
neregistrovaný "Povalec"
21. 3. 2005 11:13
nic prevratnyho...
Ten zadej je takovej "japonskej", neco mezi Primerou a Avensis. Fakt je, ze me kombik oslovuje vic, nez sedan.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 11:30
Re: nic prevratnyho...
By mě zajímalo, co Tě na tom utvrzuj, že to vypadá jako "japonskej" zadek?
neregistrovaný "aliks"
21. 3. 2005 12:03
Re: nic prevratnyho...
Máš pravdu mě to jako japonský auto nepřijde spíš nějaká Korea nebo tak... Zlatá Bé šestka...
neregistrovaný "Zdenda"
21. 3. 2005 11:30
Dobré
Dobré
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
21. 3. 2005 11:38
bez titulku
hm tak jsem od něj asi čekal víc. moc se mi sice tahle fotka nezdá, ale myslím si že mohli udělat hezčí autí než toto ..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ozojik"
21. 3. 2005 11:45
bez titulku
preco sem este nist nenapisal GTI??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 11:48
jj
kde je GTI ? čekáme ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 12:26
To GTI
..ano GTI, kde si?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 12:30
GTI STOJÍ FRONTU
už to vím, GTI stojí frontu, jen teď nevím, jestli na Alfu nebo na Espace, hihihi
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 13:11
Re: GTI STOJÍ FRONTU
Kdepak, GTI je na Proseku a zacal vykopavat neco "zelenyho", protoze pochopil, ze tohle ma jen velkej kufr
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 13:20
Re: GTI STOJÍ FRONTU
když zelený, tak jedině Vanquish, viď ?
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 13:37
Re: GTI STOJÍ FRONTU
Ale nejen on Jeste by se neco naslo, treba se popere s ciellem o ten LR Jen doufam, ze nevykope zelenyho Phaetona, to by vazne nasralo
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 13:55
Re: GTI STOJÍ FRONTU
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 13:56
Re: GTI STOJÍ FRONTU
..když jste nakousli ten Phaeton... Je to asi rok zpět co probíhala testovací akce (celý den) na brněnským okruhu za učasti asi 40 aut a 10 automobilek... na které jsem nesměl chybět.. Super akce.. (bývá každej rok 1x nebo 2x) Samozřejmě jsem to tam proháněl čím to šlo.. a jedna "paní" se velice ostře vyjadřovala nad jízdníma vlastnostma Saabu 9-3 Aero, že v zatáčce nesedí, že se v tom necítí že to "ujíždí" atd.. ALE že Phaeton, kterým jela před 15 minutama.. tam je to pohádka... že to jede jako sporťák a že to nikomu nedovolí se dostat do smyku atd.. nicméně asi 5 minut potom co vystoupila z toho "famozního" VW ho museli naložit na odtahovku poté co ho vytáhli ze štěrku mimo tratě... někdo s ním zahučel 30 metrů mimo a prostě nejel dál ... viděl jsem to na vlastní oči... A co fungovalo skvěle bylo Volvo 60R..! Jinak chování některých dalších aut co jsem je viděl před sebou, mě ubezpečilo v tom, že některý opravdu nebrat... (to jen tak mimo..) Takže doufám, že GTI vykope něco lepšího...
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 14:02
Re: GTI STOJÍ FRONTU
Ktore nebrat? Toto info sa moze zist.
neregistrovaný "mark"
21. 3. 2005 14:18
Re: GTI STOJÍ FRONTU
porovnavat velky phaeton ze saab 9-3 nebo volvo je uplny nesmysl. Jeho konkurenti jsou 7er, S-klasse,A8.
Na nürburgringu jsem videl porsche i ferrari mimo trat roztriskany na kusy, zalezi na ridici.
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 14:56
Re: GTI STOJÍ FRONTU
..to máš pravdu a na to jsem čekal... kolik myslíš, že z toho auta na okruhu za mokra dostaneš..?? Neber cílovou rovinu.. ta byla zavřená...!! 150km/h..?? a před zatáčkou brzdíš i ušima a když nejsi závodník a civilním autě... tak tuzatáčku projíždíš 100km/h (+/-) a to ani ne, a je jedno jestli máš 9-3 nebo A8... a z toho i při fatální chybě na okruhu neskončíš u hrazení.. a velkou míru na tom mají samozřejmě i ruce řidiče... (100% pravda..) Já jen chtěl říct, že to není sportovní auto a těch 150 jedeš i po dálnici a výhybnej manévr může přijít taky.... To auto neháním.. jen říkám svoje pocity a zážitky.. Možná tam nastal i jinej problém... a ten smyk mělo víc aut.. malej Peugeot, Clio, a tyto auta.. včetně BMW ..(normálka)... S tím BMW byl problem se zapnutým ESP.. to se v zatáčce "zadusilo".. ale bez něj to se nedalo... bylo to jen na zábavu - super.. (bylo mokro)... Co byla teda hrozná tragedie, tak Hyundai a to konkrétně Elantra byla jako žvýkačka... to auto si v té rychlosti dělalo co chtělo... jel jsem i za ním a viděl co dělal zadek při zatáčení... v tom bych měl nyní strach jet...
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 15:09
Re: GTI STOJÍ FRONTU
Ja jsem s Phaetonem par km ujel jen tak po meste a kousek za mesto a vubec me to neoslovilo. Je to takova lina kraksna, z ktery nemas zadnej pocit, jen ze je to velky a neco tomu chybi Kazdopadne na okruh neni myslim vhodny zadny auto z teto tridy.
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 15:23
Re: GTI STOJÍ FRONTU
..jasně že ne, ale o to nešlo... Jen bylo dobré vidět a cítit jak se auto chová když můžeš jet na hranici a v extrémních podmínkách.... motor, brzdy, plyn volant, kompktnost auta a jeho chování při brždění a zatáčení... a tak... asi víš co myslím...
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 15:47
Re: GTI STOJÍ FRONTU
Jasne ze vim co myslis Ja jen, ze kdyz se udela takovy gulas, tak z toho vznikaji mylne dojmy (viz. ta pani se SAABem). Jednou jsem videl nekde na satelitu takovy test, z 0 na 100 a zpatky. Byly tak samy libustky (AM, Lotus, Morgan, Mini ...) a docela jsem koukal, jak nektery auta nezvladaly tenhle zakladni ukon K memu velkem prekvapeni se treba Lotus Elise pri brzdeni kroutil jak papirovy auticko.
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 16:43
Re: GTI STOJÍ FRONTU
..no jasný.. to jsou spíš zábavný akce ale ne fakta pro běžnej život i když to něco napoví.. Naproti tomu trabant zvládá bravůrně slalom...
neregistrovaný "Don"
21. 3. 2005 16:01
Passat goes further
No na prvni pohled mi to vyrazilo dech. Prislo mi to nehotove. Na fotku sem byl ale vytlemeny jeste asi 10 minut a nazor sem zmenil. Je to uhlazenejsi a asi i libivejsi jak sedan. Drsne sportovni vyraz tomu ale urcite nechybi. Jo a do kufru by se vlezl snad i kus dobytku. Passa jede dal...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 16:47
GTI FRONTU NESTOJÍ
Hezky jste si mně nahoře dobírali. Jistě. Já jsem dobíratelný. Teď jsem dorazil do kanceláře, takže - O-v-š-e-m je tu Pasat. Jedna fotka. A na zadku jsme všichni. Víme, víme, Bangle půjčil kladivo, Lones to jinde exkluzivně odhadl skrzevá vánku Phaetona, jo, jo. Těžko tady snad se najde někdo, kdo čeká od Pasata linie Lamborghini. Takže pánové, právě koukáme na auto, na které fronty žačnou tak za rok. Ne ovšem proto, že by byl nepovedený, ale proto, že za rok se probudíme a dostaneme šlehu. Stylistickou šlehu. Od tohohle Pasata. Já normálně zírám a říkám si - člověče, oni to zas dokázali. V tomhle to budou valit dědkové se šátkem kolem krku i oraybanovaný radobybavoráci, zejména tady kolem Vltavy. Má to něco navíc, má to minimálně vzrušivou techno linii. Pasate, nepoznat Radia, nepomáhat vyhrabovat Matesovi tu zelenou kládu, tak píšu dál. Jenže, JE tu Radio, tak já (s malým potleskem) doplňuji teď tři tečky - ...
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 16:57
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
A co rikas nazoru Dona (nad tebou), ze je to velmi vhodne auto na prevazeni kusu dobytka (podle me by se tam lecktery dobytek vesel cely)?
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:11
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
No, já tedy nevím, čím se živí Don, já si umím představit, že by se tam dali dělat i jiné věci. Tím ovšem nechci naznačovat, že jsem pasák
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 17:14
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Jasne ze nejsi pasak! Pasak by prevazel zivy dobytek a tudiz cely. Kdyz budes prevazet jen kusy, nejsi pasak, ale reznik a to je kur..ky rozdil Jen nazev toho auta napovida, ze je urceno spis na ty zivy a cely
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:19
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Teď tady se mnou mlátíš se strany na stranu. Jakej pasák? Já píšu bílý maso, jako pasák, Perlovka, červená lucerna, Leska bida kurtizán Kapišto?
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 17:25
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Tak ted uz te chapu Pro tenhle ucel to bude nejvhodnejsi, ale jen "v tedeicku" GTI, chlape, kam se stratil tvuj cit pro auta? Vzdyt je to jen VELKY! Hezkyho na tom neni nic! Ja chapu, ze udelat hezky kombi je tezky (a z hnusnyho sedanu jeste tezsi), ale tohle je vazne moc
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:41
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Jo, je to velký, ani šátek ani rayban nenosím... Velký to bejt musí - VW combi. Nebuď netrpělivej, počkej ten rok, jo.
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 17:57
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Na co proboha cekat? Myslis, ze to auto uzraje jako hruska? V sobotu jsem byl na plesu a jeden zdejsi prodejce tam mel vystaveny Phaeton a Passat. Koukal jsem se na nej (kdyz uz tam byl, do salonu bych kvuli tomu nesel) a at jsem se na nej dival z ktery strany jsem chtel, tak mi bylo cim dal tim hur. Musel jsem si dat par panaku, ale nebylo to nic platny. Auto zustalo divny jen mi to bylo vic jedno Myslis, ze se za ten rok propiju bliz k deliriu a bude mi to jedno?
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 19:47
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Počkej prosím rok. Já netvrdím, že kombi je to co se mi nad ránem zdává. Ono je to skutečně vytvářené jako velké kombi. Vedle toho, to nepochybně bude patřit k určující špičče designu na další 4 roky. Jinak krásně stylizuješ, ta závorka, ta je kouzelná
neregistrovaný "ciello"
22. 3. 2005 09:21
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
.... .. asi jsme s těma panákama na tom stejně....!! Já se k tomu musím ještě zhulit, abych ty kecy toho prodejce snesl....
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 16:58
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
..čeče jsi si dal nějkou šlehu ty.. ne..?!?!? Co zase dokazali...??? ty dotažený linie..? a z čeho se probudíme..?? tohle mě probudilo dost.. až mám strach z nočních můr.. aby mě to nestrašilo někde nablízku... S jedinou věcí z tvého příspěvku souhlasím... a to s těma dědkama se šátkem.. a.. ..the end a přidávám pár teček......
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:15
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Ciello, já považuji za úspěch, pokud souhlasíš alespoň s jedním mým slovem Proto také píši - ta šleha příjde až za rok. Prosím tě, dej si do mobilu na 21,3,2006 poznámku - pozor GTI (Pasat), šleha. Nerad bych, abys na čas tady vypadl z psaní. Takhle na tu šlehu budeš připraven, vid?
neregistrovaný "ciello"
22. 3. 2005 09:26
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
..dobrej nápad.. zkusil jsem si dát tu poznámku... a datum - v pohodě, ale jak jsem napsal GTI.. tak se mi ten telefon nějak zasek a když jsem tam chtěl připsat "passat - šleha", tak se škubnul úplně.. zhasl a prostě nejede...
neregistrovaný "Jozki."
21. 3. 2005 17:03
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Passat Variant tu bude skor. Na Slovensku a teda aj "za Moravou" ako sa u nas hovori bude uz na jesen. V septembri (09/05). Sorry ale mesiace po cesky si ani za b**a neviem zapametat - skusim to nastudovat v tom technickom muzeu.
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 17:16
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Jo,
neregistrovaný "reso"
21. 3. 2005 17:26
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Keby len mesiace. Na jeseň? A kedy tu bude nová laguna? Nebude o niečo skôr? VW by sa mal poponáhľať.
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 17:52
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Laguna bude skor, uz sa na nu myslim beru objednavky (ak myslis ten facelift). Lenze Laguna je je len MkII verzia modelu predstaveneho v roku 2001. Passat Variant bude povodom 2005 - takze sa az tak VW nemusi bat. Naviac su to charakterovo uplne odlisne auta, takze...
neregistrovaný "ismo"
24. 3. 2005 15:13
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
...si počkám na Lagunu 2007.
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 17:47
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
september je zari. A opravim/sklamem Ta. Passat Variant bude mat v septembri premieru na autosalone vo Franfurte. Vystavnu premieru. Na trhy dorazi zrejme az po novom roku.
neregistrovaný "Jozki."
22. 3. 2005 08:22
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Ja mam info ze zaciatok vyroby je v 06/05 potom predstavenie a predaj u nas je v septembri. Porovnanie Passat sedan sa zacal vyrabat v januari zaciatok marca predstavenie zaciatok aprila mozes objednavat.
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 12:36
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Nechcem sa hadat , takuto info nemam. V nemeckom ams bol uvedeny zaciatok predaja v 11/2005 v D. z toho predpokladam, ze ostatne rhy budu neskor. Ale, hovori, mozes mat pravdu aj Ty!
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 17:48
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Ta cesta do kanclu bola dnes nejaka dlha
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 18:33
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
že by jel nějakým spolehlivým VW ?
neregistrovaný "GTI"
21. 3. 2005 19:48
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Hoši, hoši, pište si o Pasatu. Nejaká povznášející slova. Třeba.
neregistrovaný "Marko"
21. 3. 2005 20:03
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Ja som uz povznasajuce slova na Variant napisal. Na rozdiel od sedanu, ktory - ako to nemci hovoria? -je "brot und butter", tento Passat Variant je "brot und butter mit Nutella". Ale mam strach, ze dizajnove odd. si o novom Variante mysli nieco ine, nez ten chlapik, co robil toto.
neregistrovaný "ciello"
22. 3. 2005 09:29
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
..hele na nutellu mně nešahej... tu mám rád...!!
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 09:47
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
jezis, to bola Tvoja?!......tak ja Ti kupim druhu!
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2005 06:54
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Marko jezdi Lagunu
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 09:49
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Ty si to pamatas?! No, ale aj napriek tomu, ze sa mi ten Grandtour paci (take kombi nevyraba nikto), je to asi moj prvy a posledny Renault, lebo....
neregistrovaný "mates"
22. 3. 2005 10:25
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
Jo, to jsem celej ja. Kraviny si pamatuju, ale kde mam byt za hodinu, to ne To mi pak volaj co se stalo, ze tam jeste nejsem
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 10:52
Re: GTI FRONTU NESTOJÍ
To nic, to aj ja. Od zakaldky. Co sa aut tykalo, to vzdy na 1x a perfektne. Ostatne uz bol problem
neregistrovaný "papa"
22. 3. 2005 09:47
cekal jsem . . .
od toho vic . . . sedan se mi nelibi . . . ta zadni svetla . . . a na kombiku to vypada jeste hur . . . muj nazor
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
22. 3. 2005 10:30
1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 11:00
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
Su v tom clanku chyby: Mondeo sa bude od sucasne odlisovat asi vyraznejsie. D-Max neni seriovka SAV Concept, ale nastupca Galaxy. SAV-Concept dostane vlastnu seriovu verziu. Priamy nastupca X-Type vo forme sedanu nebude (sorry Mates) - povedal v ROZHOVORE pre AutoBild RICHARD PARRY-JONES!!! DNESNE NEWS: Juergen Schrempp vyhlásil pred niekoľkými analytikmi v Mníchove: „Sme veľmi blízko nepopulárneho rozhodnutia...“.... značka Smart... „môže byť odstrihnutá“. Konečné rozhodnutie padne do konca 4/2005, pravdepodobne ale už 6.4. na stretnutí akcionárov! Smutna sprav z USA: GM dnes oznamilo ze rusi cely projekt na platforme Zeta (vratane nastupcov GTO, Camaro, resp. seriovky Velite! ). Radio, do cca. hodiny mas v schranke taky prehlad noviniek aky si este nevidel...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 3. 2005 12:26
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
Sleuju to se zatajeným dechem. První zpráva byla absolutní zrušení Zeta pro severoamerický trh (Holdeny v Austrálii by jí dostaly). Ale teď někdo z GM někde pronesl, že Zeta je jen pozastavena do 2007. Tak snad.....
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 12:33
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
Dnes rano:
"General Motors plans to cut more than 25 percent of its salaried workforce to try and get its headcount in line with its dwindling market share, officials confirmed Monday. Meanwhile, the company also said it was killing a future rear-drive passenger-car line. And CEO Rick Wagoner bought 50,000 shares of GM to show he is putting his money on a turnaround of the world's largest automaker."........................."Les… than a week after GM said that it will severely under-perform the previous earnings guidance it gave last January by 80 percent and that it will show a negative cashflow of $2 billion this year, the company said it killed the "Zeta" architecture, which would have yielded a line of premium rear-drive cars starting in 2007, including a new GTO and the proposed Buick Velite convertible concept."
neregistrovaný "ciello"
22. 3. 2005 14:13
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
...hmmm... ty Wagonerovi akcie mě teda uklidnily...
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 3. 2005 16:06
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
njn, naděje umírá poslední....
neregistrovaný "Kuba2k"
22. 3. 2005 17:13
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
Marko ma pravdu. Mondeo 2007 bude uplne kompletne nove, i novy design. Good by "New Edge Design". Taky nekeca v tom, ze SAV neni Galaxy. A jmeno D-MAX taky neni vubec jiste.

Na www.autocar.co.uk jsou obrazky jak ma vypadat novy X-type - je hodne hodne podobny conceptu SAV.

Marko - napis mi plz na mail (smazat NOSPAM ), rad bych se na neco zeptal. Diky
neregistrovaný "Kuba2k"
22. 3. 2005 17:14
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
Uteklo mi pismenko.... Good bye ...
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 18:02
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
Ahoj, prisiel Ti ten mail? Nieco divne sa mi vratilo...
neregistrovaný "Marko"
22. 3. 2005 18:03
Re: 1 MALÁ INFORMACE - Jag X, LR, MONDEO
Aha, uz som to precital pozornejsie... Sorry...
neregistrovaný "Alan"
22. 3. 2005 11:34
Passat
Bohužel se opět ukázalo, i když u kombi o něco méně, že termín nápaditý, zajímavý nebo nečím nový design se nadá u většiny německých aut použít. Myslím, že je to škoda, jelikož německé vozy jsou technicky skutečně světová špička. Záď Passatu sedan je dle mého skutečně tragická, kombi je znatelně lepší nicméně chválím za interiér, příjemný přehledný a vše, kde má být. Zdravím Alan
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Thomas"
23. 3. 2005 20:17
Passat
To je klasa, podívejte se na tuto klasiku, bez mezer: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tommi Markos"
25. 3. 2005 18:05
Koukněte na mojí káru...
Koukněte na moje myláčky, to je luxus! [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
27. 3. 2005 14:48
ALU
Jediná věc, která mě upoutala jsem povedené elektrony.

Jinak z toho auta mám pocit "zbytečnosti"...

Ale určitě to bude těžká masírka pro kšilofkáře ftédéíčku!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
27. 3. 2005 17:24
PRO REDAKCI
prosím vás, dejte toho passata zase dolů, ať nás tady nestraší, vždycky se leknu
Rozbalit vlákno
9
27. 3. 2005 19:08
Re: PRO REDAKCI
Já vím, krása odzbrojuje . Zvykej si, za čas nebudeš na silnicích koukat na nic jiného.
neregistrovaný "radio"
27. 3. 2005 19:40
Re: PRO REDAKCI
ano s tím souhlasím, krása odzbrojuje, třeba Alfa, ale v souvislosti s Passatem používat slovo krása, GTI, neblázni, víš, že Tě respektuju a s některými názory souhlasím, ale Passat s krásou nespojuj
27. 3. 2005 21:45
Re: PRO REDAKCI
Prosím tě, řeším jinej problém. Co ty a Mates? Jak to je? Teda nemám na mysli 4%. Už dlouho tak nějak cítím, že se znáte nejen z těchle stránek. Co se týká Passata, tak jo. V tomhle to vidím jak ty.
neregistrovaný "radio"
28. 3. 2005 08:21
Re: PRO REDAKCI
Matesa znám je odsud, máme na sebe kontakt, protože jsme tenkrát chtěli kontaktovat s něčím redakci, teda mates měl bezva nápad ji kontaktovat
neregistrovaný "radio"
28. 3. 2005 15:27
Re: PRO REDAKCI
a proč se ptáš ? co máš za lubem ?
28. 3. 2005 17:23
Re: PRO REDAKCI
Za lubem mám permanentně něco. Jak to uzraje, půjde to ven. Poslouchám zrovna Špinarovou - Stůj. Tak tohle se jí teda povedlo.
neregistrovaný "radio"
28. 3. 2005 18:39
Re: PRO REDAKCI
já Tě stejně jednou budu muset pro sebe "odhalit", pořád si myslím, že vím, kdo píše takové bezva povídky a historky já zase počúval Virtuálný duet, taky se jim to povedlo
27. 3. 2005 21:59
GTI ŽIJE GTI ŽIJE GTI ŽIJE
Parťáci, jsem zas tady a čekám na vaše příspěvky. Vše je ok, redakci jsem kontaktoval, tímto směrem to dopadlo dobře, dokonce, nezdráhám se říci v-ý-b-o-r-n-ě. Musíme ještě chvilku počkat a pak... no, to jste opravdu neviděli...teda nečetli.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "boro"
29. 3. 2005 00:09
VW - nikdy
kedze mam dost kamosov v servisoch dakujem bohu ze ich mam a preto VW group nikdy v zivote. dakujem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zetor"
31. 3. 2005 16:48
takova Asie, mohlo bejt hur
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud