Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Světový rekord Sportec Cayenne: 308 km/h

Švýcarský úpravce postavil pro běžné silnice určený speciál odvozený z Porsche Cayenne, který dokáže překonat rychlost 300 km/h. Jméno: Sportec SP600M, hmotnost: 2,5 tuny, zrychlení z 0 na 200 km/h: 14,6 s.
Zpět na článek
17. 3. 2005 09:33
neregistrovaný "anonym"
17. 3. 2005 10:39
neregistrovaný "Michal"
17. 3. 2005 10:43
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 10:47
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 3. 2005 11:00
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 12:26
neregistrovaný "Pepik"
19. 3. 2005 19:13
neregistrovaný "Johnny"
25. 7. 2006 17:46
neregistrovaný "phoennix"
17. 3. 2005 12:00
neregistrovaný "Toman"
17. 3. 2005 16:29
neregistrovaný "D@we"
17. 3. 2005 22:04
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2005 05:51
neregistrovaný "alesek"
17. 3. 2005 13:42
neregistrovaný "yaniczech"
17. 3. 2005 13:54
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 21:59
neregistrovaný "Pepik"
18. 3. 2005 09:50
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 12:19
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 16:01
neregistrovaný "Pepik"
18. 3. 2005 16:44
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2005 14:05
neregistrovaný "radio"
17. 3. 2005 14:26
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 14:33
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 16:14
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2005 20:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 3. 2005 21:01
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2005 22:39
neregistrovaný "radio"
17. 3. 2005 23:36
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2005 23:49
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 09:03
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 09:36
neregistrovaný "anonym"
18. 3. 2005 09:37
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 10:21
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 10:49
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 11:03
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 11:35
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 11:52
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 12:24
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2005 22:41
neregistrovaný "radio"
21. 3. 2005 10:10
neregistrovaný "Alcides"
18. 3. 2005 12:08
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 12:46
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:17
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 10:12
neregistrovaný "Alcides"
18. 3. 2005 12:51
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 12:58
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 13:17
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:20
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:20
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:26
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 13:33
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:33
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 13:38
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 15:31
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 10:14
neregistrovaný "Alcides"
18. 3. 2005 14:09
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 3. 2005 14:24
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 14:29
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 14:43
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 15:35
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 3. 2005 17:32
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 18:18
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 3. 2005 15:56
neregistrovaný "Pepik"
18. 3. 2005 12:54
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 13:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 3. 2005 16:28
neregistrovaný "mark"
18. 3. 2005 16:54
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 21:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 3. 2005 13:42
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:47
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 14:34
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 14:38
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 18:03
neregistrovaný "petrt"
18. 3. 2005 18:34
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 20:10
neregistrovaný "petrt"
18. 3. 2005 20:38
neregistrovaný "Marko"
19. 3. 2005 23:41
neregistrovaný "petrt"
18. 3. 2005 14:48
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 16:19
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2005 16:49
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2005 09:18
neregistrovaný "ciello"
26. 3. 2005 17:25
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "anonym"
17. 3. 2005 09:33
to je nářez ;)
2,5 tuny z 0 na 100 za 4,2 je slusnej hukot
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
17. 3. 2005 10:39
no a význam tohoto je jaký?
Trochu nechápu význam utrácení peněz a času na stavbu SUV které pojede 300km/h. Kdyby raději investovali do vývoje vodíkových motorů, nebo jiných alternativních pohonů a ne do více a více žravých oblud. Mimochodem, Porsche Cayenne je pro mě osobně to nejošklivější auto co u nás jezdí.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 10:43
Re: no a význam tohoto je jaký?
.. no řek bych že jdou splu roku v ruce s Tuaregem...! to jen k té ošklivosti..
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 3. 2005 10:47
Re: no a význam tohoto je jaký?
no souhlasím s tou otázku s tím k čemu tohle je dobré. ale cayenne mi rozhodně nejošklivější nepřidne .... včera jsem viděl v praze asi 3 vždycky v tmayvý metle, jen se pohupovali a byla to bomba ... vůbec by mi neva kdyby mi říkalo pane
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 11:00
Re: no a význam tohoto je jaký?
..no viděl bych to tak, že darovanýmu koňovi na zuby nehleď...!! jinak ne..!
neregistrovaný "Pepik"
17. 3. 2005 12:26
Re: no a význam tohoto je jaký?
vcera jsem videl na CNN jak M.Jacksona pravnici prijeli v cernem Cayennu a vypadalo to bombasticky promne je nejhezci SUV na trhu zk terym muzes jezdit i na dalncici jak ze sportakem (na rozdil od konkurence)
neregistrovaný "Johnny"
19. 3. 2005 19:13
Re: no a význam tohoto je jaký?
A jaký má podle tebe význam vyrábět velkosériově 500 koňové sporťáky?? Když někdo chce pokořit rekord a má na to peníze, at dělá, jak myslí... Stejně by za to žádný vodíkový motor nevyrobil....
neregistrovaný "phoennix"
25. 7. 2006 17:46
Re: no a význam tohoto je jaký?
Mýlite si pojmy s dojmami.nejde tu predsa o vývoj nového do série daného motora.VW, ktorý vyrába aj cayena nemá o to záujem.Chlapík si vytunoval cayena, pretože ho to baví..Ked dostane v budúcnosti SUV s motorom na alternatívny pohon, tiež ho vytunuje a určite nepôjde do sériovky..
P.S.:VW si vytunovalo touarega na 850 kW(trocha prinitrovali motor) a tieto sa budú vyvážať do USA;-)
neregistrovaný "Toman"
17. 3. 2005 12:00
Jak ještě zošklivit Cayenne?
Odpověď na tuhle otázku nám právě předvedl Sportec. Nejde jen o velice nevkusný vzhled, ale o spoustu jinejch věcí. Taktně mlčí o spotřebě, výhled dozadu nemůže bejt skoro žádnej, atd. To si snad může koupit někdo totálně zhulenej, bo brunejskej sultán, bo Leoš Mareš...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "D@we"
17. 3. 2005 16:29
Re: Jak ještě zošklivit Cayenne?
tak spotrebu odhadujem v meste aj na 50 lit./100km... clovek sa ani nemusi snazit aby uz s "obycajnym turbom prekrocil 30/100km. a ten spoiler na zadnom okne je najvacsi humus vsetkych cias
neregistrovaný "Jan"
17. 3. 2005 22:04
Re: Jak ještě zošklivit Cayenne?
ten spoiler tam namontovali jen proto aby udelali svetovy rekord
neregistrovaný "alesek"
18. 3. 2005 05:51
Re: Jak ještě zošklivit Cayenne?
tys vůbec nepochopil smysl téhle super káry. tady nešlo o vzhled, výhled dozadu, spotřebu, potencionální zákazníky ... ale o rychlostní rekord !!!
neregistrovaný "yaniczech"
17. 3. 2005 13:42
bez titulku
zavidite nebo co?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 13:54
Re: bez titulku
..není zas tak co... pořád to bude vedle Range Rovera jen angličák....!!
neregistrovaný "Pepik"
17. 3. 2005 21:59
Re: bez titulku
Land Rover je super do terenu (kdo ho nato pouziva a kde?!) ale na normalni cestu je jakykoliv jiny SUV Touareq, Lexus, X5, Cayenne mnohem lepsi (brzdy, podvozek, tah motoru), navic zpracovani anglickych luxusnich aut bylo vzdy katastrofalni (RR, Jaguar, Bentley) dneska jsou po vstupu vyspelych automobilek na urcite lepsi urovni, ale auta, ktere jsem videl do 1990 meli horsi uroven jak stare chrobaky. Na zapade je i plno vtipu na jaguary ktere byli vzdy nepojizdne v desti
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 09:50
Re: bez titulku
..připadne mi, že jsi typická oběť reklamy, marketingu a PR keců... Klikni na odkaz níže (od Radia)... A promiň.. Tuareg ... no nevím...!
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 12:19
Re: bez titulku
Zatimco vsechno ostatni co jsi videl do 1990 bylo skvostne a nejlepsi. Predpokladam, ze maximalni dokonalost v te dobe dosahovalo Audi a VW,že?
neregistrovaný "Pepik"
18. 3. 2005 16:01
Re: bez titulku
ja nejsem zadna obet reklamy ale na rozdil od nekterych jsem auta nevidel jen na obrazku a zil v USA, kde anglicke luxusni auta meli podobne jak Fiaty (ferrari) prestrasne jmeno. Dneska se pravdepodobne zlepsili a mercedesy, kteri byli vzdy znacka kvality (do 1990) zase hodne zhorsili.
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 16:44
Re: bez titulku
Jak je teda mozne, ze se tyhle otresny anglicky auta staly etalonem luxusu v automobilovem prumyslu?
neregistrovaný "radio"
17. 3. 2005 14:05
For CIELLO
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 14:26
Re: For CIELLO
a to je myslím bez debat...
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 14:33
Re: For CIELLO
..už se těším jak do něj sednu.. to teprve bude řacha..!! První zprávy laškovaly z variantou jen "coupé" resp třídveřové provedení.. Tam by možná byla znatelnější rozdílnost taky při rozhodnutí o koupi klasika nebo sporta.. Ale peníze jsou peníze a každá velká změna něco stojí... Ale byla by to masáž...!! Jsem zvědavej jak mu to půjde na silnici a už se těším jak nám to taky předvede v terénu i když se to odsouvá na druhou kolej.. priorita je silnice. Myslím, že v současnosti Land Rover posouvá hranice zase o kousek dál.. a hraje první housle!!! Jo.. prostě těžko hledat konkurenci a to už od Freelandera přes Defendera, Discovery a konče Rangem.. Land Rover Experience Forever..!!!
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2005 16:14
PROSEK (3)
Jaro. Sjíždím očima oblohu ze svýho třetího patra. Správa se asi pomátla. Kolem trubky kroužej plastptáci a maj barevný ocasy. Možný je všechno. Toho vycucanýho kyborga na chodbě (cejtim ještě klouby pravý ruky) sebrala patrola replikantů až za tři dny. To jsou poměry. Ležel tam chudák jak sirotek. Správa nestíhá. Potkat dneska kyborga bez ruky není nic vyjímečnýho. Nejsou děngy, jó, bodejť by byly, když nám jaro přinášej barevný ocasy. Zapnu displej mobilu a na něm, hádejte - zpráva o jarní inovaci. Letos prej jaro přinesou ptáci s barevnejma ocasama... Je to pakárna.--- Mám delikátní akci. Na parkovišti u trubky jsem si vybral jedničkovýho bavora, sedmá generace. Zajímalo by mě, jaká byla ta první. Namáčk jsem na voliči Zličín. Hlásí mi, ať se identifikuju. Lehce soptím, přemačkávám na Motol. Jedem. Děda mi vyprávěl, jak se zatáčelo volantem. No, když sedávám v Alfě na vrakovišti, tak má taky volant. Moc bych to s tim neuměl. Valím to 40 vnitřní zonou, koukám, že Správa fakt nezvládá. Dodnes se motaj ulicema kyborgové první generace, a to je dílo. S těma nezmůžou nic ani replikanti, a ti maj velkou trpělivost. Stačí si vzít do rukou dvě různý věci, treba kroužek a míček. Roztáhnout před kyborgem ruce a v jedný točit kroužek a v druhý mačkat balonek. Na tohle nemaj software. Když je člověk hodně dole, zlepší mu to náladu. Raplik si do 2 minut ukroutí krk. No, možná je to krutý, ale co tady v tý pakárně krutý není. V Motole vystoupím, na plastkartě opět mínus a štráduju to po bejvalý výpadovce na Plzeň. Vyprávěl mi to děda, Někdy před třiceti lety, v dobách druhý genereace kyborgů se to stalo a zpráva o tom prej obletěla celej svět. Během jediný noci dokázalo deset tisíc kyborgů zaházet pískem svět obchodu mezi Ikeou, Tescem a Motrololí až do vejšky střechy Ikei. Jo, já taky zíral, jak teď vy. Letadla, co to valila na Mnichov jim tím rámusem převexlovala softwéry. Písek brali v Rudný. Pěknej pomník si postavili. Lidi nestačili naskákat ani do svejch aut, natožpak s nima odjet. Od tý doby maj všichni kyborgové, androidové i replikanti povinej restart každý 2 hodiny. To sice nese taky zajímavé zkušennosti, ale o tom už jsem vám psal. Skřížený plastový hnáty a stříbrná lebka. Každejch 25 metrů na plotě, kterym to tu Správa obehnala. Jo, to byl dobrej nápad, aspoň nás nikdo neruší, cha cha. Začínáme, už potřetí každý jaro. Lones má pilulky proti radiaci - kdo tohle vymyslel? Správu ani nenapadne, že by sem chodili lidi, taky sem nechoděj, a tak to tu zamoří proti plastovejm bratrům, žasnu. Ty prášky berem každý 4 hodiny. Kopem mezi Ikeou a Tescem. 15 metrů písku, to dokáže jen fanatik. Nebejt Matese, nemáme sonar a kopali bysme naslepo. Ten maník co si prokouřil pajšl, ten je pozadu, jak by ne, tady hulí jak tovární komín. Pašujou mu to replikanti z východní hranice, ti maj soucit. To kopání je makačka, ale co má člověk celej život dělat. Rádio se dokopal první. Bodejť by ne, Renault Espace, ten už má vejšku. Ječel jak pominutej. Museli jsme mu pomoct to dokončit. Yaroukh mu málem prokop střechu, to bych teda zažít nechtěl. Chodíme tam spát k zazděný šachtě metra, je tam teplej výdech. Osumnáctýho března doráží pravidelně i Marko. Má to daleko, ale vášeň je vášeň, už se na něj těšíme. Včera večer jsme se trochu chytli s Ciellem, budem mu muset pomoc s tim Land Roverem, nedá pokoj už druhej rok. Až to vykopem, bude to řacha. V nádržích snad zbyly ty pohonný hmoty. Koukal jsem do Radiova Espace a fakt tam je volant, takže až to všechno vykopem, zprubnem to směrem na Rudnou... Ciello říká, že na trávě nemáme šanci. Mates se usmívá, kope si prej něco v zelený barvě, asi vodníka. Uvidíme hochu. --- Jo, málem bych zapomněl. Na střeše Ikei sedávaj živí ptáci. Vždycky, když si při kopání otírám z čela pot na to zírám. Je jaro ale, že by měli barevný vocasy, to teda nemaj ani náhodou.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 3. 2005 20:31
Re: PROSEK (3)
Nešel by nějak urychlit čtvrtý díl? Fakt mě zajímá, jak to bude pokračovat.
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2005 21:01
Re: PROSEK (3)
Fakt perfektnee. Btw. posledne dni nestiham, moc prace, potom pisem ten kalendar noviniek 2005-2009 pre redakciu. Ked nechate emaily, poslem to pred tym vam.
neregistrovaný "radio"
17. 3. 2005 22:39
Re: PROSEK (3)
na mna ho poznas, hej ? dakujem si jedotka
neregistrovaný "Marko"
17. 3. 2005 23:36
Re: PROSEK (3)
jasneee, s Tebou pocitam
neregistrovaný "radio"
17. 3. 2005 23:49
Re: PROSEK (3)
este raz dakujem
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 09:03
Re: PROSEK (3)
este nedakuj, este to pár dni bude trvat.potom ale bude na svete kalendar, aky nema nikto...
neregistrovaný "anonym"
18. 3. 2005 09:36
Re: PROSEK (3)
to tam budu i baby ?
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 09:37
Re: PROSEK (3)
som bol ja, myslim baby u aut
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 10:21
Re: PROSEK (3)
Neee iba text...
neregistrovaný "radio"
18. 3. 2005 10:49
Re: PROSEK (3)
tak to je mozno krajse
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 11:03
Re: PROSEK (3)
uteklo mi něco...?
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 11:35
Re: PROSEK (3)
Ze som slubil redakcii spracovat zoznam noviniek tak na 3-4 roky dopredu... A prave na tom robim
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 11:52
Re: PROSEK (3)
jo jo.. už mi to došlo... no tak pracuj... Ale se současným tempem obměny modelů máš asi hodně práce....
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 12:24
Re: PROSEK (3)
No to mam...mam EU znacky a je toho 15 stran, A to tam nie su facelifty, lebo to by som sa nedopisal...
neregistrovaný "radio"
17. 3. 2005 22:41
Re: KRÁSA
fakt krása, já už bych si tedy taky přál 4. díl
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:10
Re: KRÁSA
Ty č**u..toto není domáci slohová práce...jsi totálně vymrný..
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 12:08
rozdíl
Když jsme u těhdle aut, může mi někdo vysvětlit pohnutky lidí, kteří si kupují Tuarega..? Tohle ještě pochopím (Cayene), přece jenom to je porsche, ale to druhý... tomu nemůžu přijít na kloub.. Za jakým účelem, nebo ten důvod pro koupi Tuarega... díky všem nadšencům, kteří přihodí nějakej argument...
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 12:46
Re: rozdíl
Ciello, to máš tak. Nejvíc nedoceňovanej a nejmíň ošetřovanej je pocit jedince o sobě samém. Jak se vyvíjí (vyvíjí?) společnost, ovlivňují a určují tyhle pocity stále jiné vnější znaky. Tady v Evropě je už dost dlouho klid. Přečti si Handkeho, ten napsal asi toto - nejšťastnější jsme byli dva roky po válce, když jsme se starali, abychom měli co jíst... Takže tady je nuda. Co s ní. Pozvolna narůstá svět zmaru, nehodnoty, póz, prázdna a povrchu. Slabší jedinci nezvládaj, zejména, přijdou-li k penězům. Čím na sebe tedy strhout pozornost. Vědomostmi? Co to je? Filosofickým názorem? co to je? Kvalitou vztahů? Co to je? Nejjednodušší je světu ukázat, že mám š***tý boty. Asi to ostatní oceněj. Budu ceněnej. Budu cennej. Mám-li víc než na boty, valím to po Václaváku v kalhotách do zvonu, blbě se sháněj a ještě blbějš nosej, to je jedno, jsem (určitě) za borce. A jaký auto? Za dva melouny, viď. No, hlavně musí bejt vidět, že jako je ne za dva, ale za tři. Kapišto? Musí to bejt vidět. Nějakej sedan, to nic není. Vlezu do velkýho. Ne, já vlezu do ještě většího, ne, já vlezu do největšího. Že s ním jezdím jen po silnici? O to přece nejde. O to vůbec nejde. A pak, je to bezpečný. Sice jsem si nedokoupil hlavový pytle, 15tisíc! to bych nedal, ale smetu twingo jednou ránou. A pak, víš, ten pocit, sedím půl metru nad ostatníma. Už mě s**ou akorát řidiči Liazek. . Nechápu ty milovníky přírody, jízdy v terénu, ti co ovšem kupujou trohu jiný auta. Ti maj srdce, maj názor, maj nepochybně i ideu. Žijou tím. Pche. Nechápu. Mě vyhovujou ty š***tý polobotky...
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 13:17
Re: rozdíl
Tak tentokrat bezvyhradne souhlasim!
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:12
Re: rozdíl
Víš ty tvoje kecy jsou fakt k sežrnání a hlavně ty tvé zajebané slohovky..Co em jen četl ty tvé strašné hlody,tak em myslel že hodím šavlu...takže raději už nic nepiš...
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 12:51
Re: rozdíl
Vidis, ja to zas vidim naopak. Touareg je v podstate alternativa v tom hlavnom segmente SUV. Takze to niekto kupuje lebo chce SUV, ktore je relativne nove, alebo chce SUV ktore je rozmerovo obtlstle (minule som ho videl stat vedla Disco 3 - a nemozem si pomoct - ten Touareg mi prisiel az nechutne velky. ale moze to byt iba opticky klam - tym ze je Touarg taky obly), alebo to chce clovek, ktory mal uz nejakeho VW (bol s nim spokojny) - napriklad Polo - a teaz chce nieco vacsie. Ale preco si niekto kupuje terenne Porsche (ktore naviac ani moc dobre nevyzera. Teda nie ze by Touareg bol modelka...), to je mi zahadou... Ak je kriteriom to, ze chcem byt modny (alebo vzbudzovat respekt) a mat SUV, a zaroven chcem ukazat ze na to mam (a Mercedes M, alebo BMW X5 uz nestaci)...tak si kupim Cayenne....tak to mi pride dost ubohe. Ale to uz vlastne asi spochybnujem dovod existencie toho auta, ze?!
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 12:58
Re: rozdíl
Cim som nechcel ospravedlnit Touareg. U nas pri zimaku casto vidim ako mlade mamicky vezu svojich syncekov na trening v Touaregu (alebo niecom podobnom) a cestu pred sebou sleduju medzerou medzi vencom volantu a palubkou. . Takze dovod preco si 90% ludi kupy SUV je pato-psychologicky. Tych 10% su fakt fandovia do offroadov, takze si kupia nieco co sa im paci.Ti su OK.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:17
Re: rozdíl
Že tys mě nepřesně pochopil? Já to jako píšu v závěru z pozice toho vlastníka molocha, né jako že já, GTI, Marko nosím š***rý polobotky.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:20
Re: rozdíl
Tada, abych byl upřímnej, jedny špičáky mám Ale řidiči Liazek mě ne**ou.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:20
Re: rozdíl
Pokud teda nejedu zrovna po dálnici na Brno.
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 13:26
Re: rozdíl
Tak to ja se pod jednoho dneska malem na D11 podival Klasicky se nepodival do zrcatek a zacal predjizdet kolegu aniz by vyhodil blinkr. Byl tak o 2km/h rychlejsi nez ta Liza pred nim. Bylo to uzasny, jeste, ze jsem docela klidnej clovek Takze me ridici Liazu s..u a to tak ze velmi!
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:33
Re: rozdíl
Je to trága, často zuřívávám.
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 13:33
Re: rozdíl
Ale však ja som nepisal teraz Tebe, ale ciellovi. Zhruba v tom case ked si Ty pustil ten prispevok. A chapem, ze nepises za seba, ale za niekoho kto vlastni take auto. Vpodstate s Tebou suhlasim, len som to inak napisal v mojom prispevku.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:38
Re: rozdíl
Jo,jo,jo.
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 15:31
Re: rozdíl
..nebo proti tobě...
neregistrovaný "Alcides"
21. 3. 2005 10:14
Re: rozdíl
Hele ty jsi fakt pořádnej chuj,co??V garáži stoji třikolka na šlapaní a tady si otvíraš tu tvoji nevymáchanou hubu...
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 3. 2005 14:09
Re: rozdíl
Ferdinand Porsche byl vynikajici cesky konstrukter. Byl to vlastne stroj na zlepsovaky a napady vseho druhu. To, ze si spojujete jmeno Porsche se sportovnimy automoblily charakteristickeho vzhledu je jiste v poradku, ale je treba na pamatovat, ze Porsche konstruoval treba i nakladaky do kamenolomu. Ja bych SUV a ani jine veci od Porsche neodsuzoval. Cayenne jsem videl ve skutecnosti mnohokrat a je to nadherne auto. To ze je vetsi nez obvykla auta? Ja s tim problem nemam, mimochodem, videli jste nekdy H1?. Pochybuji, ze nekdo je schopen vydelat tolik penez, ze bude uvazovat jak je vyse uvedeno. Pro nekoho to muze byt bezpecne rodinne auto. Existuji urcite levnejsi a z mnoha pohledu mozne i lepsi auta, ale kdyz mam penize na BMW 5, proc si kupovat Oktavku?
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 14:24
Re: rozdíl
..ano.. i ..ne.., Z mých úst bys slyšel..: když mám prachy na BMW 5 tak proč to za něj vyhazovat.. Otázka je jak velkej balík na tu BMW mám.. Takže ANO i NE...
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 14:29
Re: rozdíl
Neni pochyb o tom ze Ferdi Porsche bol konstrukcny genius. Lenze tu nejde o jeho odkaz, ale o DNA znacky. A tam sa proste SUV nehodi.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 14:43
Re: rozdíl
Proč, Juro z Brna? No, podívej se co ti tiká na zápěstí. Neříkej mi, že nemáš na nepoškrabatelný Rado, teda, pokud je tam teď zrovna nemáš. Prosím tě, co je tohle za názor? Podle tvé filosofie, by nikdo nemohl jezdit v Matizu, třeba. Proč ten, co má na toho BMW5 by ho kupoval a nekoupil si BMW7? To mi vysvětli. Chápeš ty, že auta, jako všechno ostatní se kupují podle toho co chci ane podle toho na co nejdražší mám?
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 3. 2005 15:35
Re: rozdíl
Jo, uznavam, posledni veta je zavadejici. Mel jsem na mysli to, ze kdyz nekdo ma penize a chce je utratit za auto,tak at je za auto klidne utrati, ikdyz je to treba rozumove neobhajitelne. Prispevky na tehle diskuzi ve me vyvolaveji pocit, ze vsechno co je "prilis" velke a "prilis" drahe nema smysl. Zaroven obhajuji Porsche, ze vyrabi SUV. Dokonce si myslim, ze to je pro Porsche to prave co jim chybelo.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 17:32
Re: rozdíl
Jo. Kdyby se mně u Porsche zeptali, jestli maj toho Cayenne dělat, tak bych radil že ne. Jenže, mě se nezeptali, udělali ho přesně, jak si to může dovolit jen Porsche a je to velká šleha. Akorát jsem dodnes nezkous tu barvu zadních blinkrů. Vlastně máš pravdu, dobře, že ho dělaj.
neregistrovaný "Jura z Brna"
18. 3. 2005 18:18
Re: rozdíl
To je pekny"Akorát jsem dodnes nezkous tu barvu zadních blinkrů." Musel jsem je podivat jaky to vlatne ty blinkry ma
neregistrovaný "Pepik"
18. 3. 2005 15:56
Re: rozdíl
porsche cesky ? ne snad sudetak, ktery byl dokonce po valce odsouzeny za spolupraci z hitlerem (svet div se ale panu Fordu se nic nestalo)porsche podobne jak schindler nebo hans Ledwinka (tatra) ani neumel cesky
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 12:54
Re: rozdíl
Muj odhad je cca 20% kupujicich to auto oslovi a vedi proc ho chteji. Zbytek se chova podle oblibeneho modelu: mam Octavku rikam, ze je to vlastne Passat nebo Audi, mam VW a rikam, ze je to Audi, mam X-type a vsichni rikaji, ze je to Mondeo a u Touarega je to , mam ho a je to vlastne Porsche Tohle uz jsem slysel tolikrat az je mi z toho smutno A posledni nezanedbatelna vec je skvely PR VW!
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 3. 2005 13:27
Re: rozdíl
Skvělá trefa! Přesně takhle to je. "Lincoln? Jaguar? Fuj, vždyť je to jen obyčejný Ford. Cadillac? Saab? Fuj, vždyť je to jen Opel." Ale u VW gruppe to najednou všichni chápou naopak...Nikde v médiích nepíšou ani neříkají: "Audi na technické platformě ze Škody té a té..." Goebbels by měl radost
neregistrovaný "mark"
18. 3. 2005 16:28
Re: rozdíl
jak muze byt neco na platforme posledni skodovky -Favorit?! nebo snad ukradl VW technologii seatu?! Mel jsem kdysi anglicky link, kde byli napsane auta, ktere jsou vyrobene na stejne platforme jako napr. mazda3 a focus, nebo mitshubishi -smart, nova oktavia-golf4, atd...neco takoveho delaji i elektronicke firmy napr. quelle si necha vyrobit u philips TV zmeni trochu design a napise nani svoji znacku Universum. Jsou, ale lide kteri radeji priplati za znamou znacku
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 16:54
Re: rozdíl
K te TV jsi zapomnel napsat, ze z toho nechaji vybrat vsechny funkce, ktere nejsou nezbytne a provedou dalsi uspory, protoze cena prodava (bohuzel)a ta TV pak neni rozhodne shodna s tim co nabizi vyrobce pod svoji znackou. Daly by se sehnat i pripady, kdy si nekdo (treba retezec) necha vyrobit u vyrobce neco, co prodava pod znackou vyrobce, ale je to "okradene" kvuli cene a retezec je pak slavny, protoze prodava za "super" ceny U "obchodu" toho typu, ktery zminujes je zakladni politikou - zakaznik az na poslednim miste Suma sumarum, to tvoje "priplatit si za znacku" neni vzdy od veci!
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 3. 2005 21:25
Re: rozdíl
Tak tvojí reakci jsem ale vážně vůbec nepochopil. Jakej Favorit??? Já o voze a ty o koze....
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 13:42
Re: rozdíl
Člověče, já tě pochopil až potom, co jsem tě přečetl dvakrá. A to mně ještě musel kopnout Lones Tos teda napsal báječně. To je tak přesné, jak málo co.
neregistrovaný "ciello"
18. 3. 2005 13:47
Re: rozdíl
všechny názory jsou pravda.. Já se nedokážu oprostit od pocitů, že je to uměle vytvořený segment pro "loajalitu" zákazníků ke značce... a tím věrnost klientů, a tím další koupě koncernovýho auta a tím neprohlubující se schodek ztráty.. Těch tuaregu totiž za ty prachy jezdí jako by na ně dělali 70% výprodej.. Ano znám ty řeči.. ty máš Jaguara takže vlastně jezdíš "lepším" a dražším Fordem.. Nebo jo ten Saab 9-3 jezdí na podvozku Vectry a mají stejný motory.. tady už nikdo neví, že je to naopak a že Saab má svoje řídící jednotky který jsou přímo na jejich motory.. proto jsou tak dobří. Naopak na tom vydělalo Volvo, protože Focus má super podvozek a na tom podvozku jezdí volvo.. Je to hroznej názorovej paradox.. Oproti tomu už nikdo nemluví, že Octavia má stejný podvozek jako celej koncern nebo A3 a naopak A3 jako Octavia.. Stejně jako jiné komponenty v autě.. ale každej řekne.. ne ne Octavia je ubohost.. já jezdím Audi.. Jakej v tom je zásadní rozdíl.. A to je případ Tuareg Cayene.. = Vectra Saab 9-3..? Hmm.. vím argumenty lidí oproti Range Roverovi ve srovnání s Tuaregem... tomu se musím smát a dovádí mě ta nevědomost k šílenství.. Proto taky Range musel "zmutovat" aby dokázal, kdo je tady králem..!! A je velká pravda, že š***tý polobotky jsou základ.. Co se týká velikosti.. možná je Disco trchu menší (opticky) ale je to dokončený auto který na něčem staví a hlavně si na nic nehraje.. oproti VW.. Tam se má srovnávat Disco a Tuareg.. ne Range Rover a Tuareg.. Jsou to jiná auta.. Akorát se Tuareg řadí do společnosti a stupeň výš.. to je práce PR.. Když jsem sedl do Tuarega tak jsem si připadl jako v lepší Oktávce.. Ono totiž Range Rover a Tuareg je asi jako jachta a pramice... A to je opět (jak někdo psal) ta stádnost, nevkus, nevědomost, být něčím výjímečnej ale zase moc nevystupovat z řady... Taky někdo pořád tvrdí.. nebýt BMW tak Range není takovej jakej je.. ano je to pravda, ale BMW moc dobře vědělo co dělá když kupovali Rover... oni potřebovali od Land Roveru technologii 4x4.. Jaký jiný SUV je mi moc sympatický je Volvo XC90... Nicméně číslovka 20%.. ta asi sedí.. s tím souhlasím..
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 14:34
Re: rozdíl
Ano s tymi Land Rovermi suhalsim. Keby som mal dovod kupovat terennak (ale naozajstny dovod) idem do LR. Tam viem ze mam legendu (so skusenostami), naozajstny terennak, a nieco co ma hlbsi vyznam nez zapozovat v svetle reflektorov na prave popularnom podiu.
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 14:38
Re: rozdíl
a naviac sa mi na Disco 3 paci ten "funkcinalistiky" dizajn. Je to nadhera. Na rozdiel od trochu prvoplanovo rustikalnych tvarov (a rozmerov) Touarega / Cayenne, ktorych ulohou je zaujat v style: "pozri kolko mam svalov". Na tom Discu je ta sila zretelna tiez, ale nie tak "vulgarne". Proste len tak noblesne, anglicky.
neregistrovaný "petrt"
18. 3. 2005 18:03
Re: rozdíl
No pro mě byl dost dobrej důvod pro nákup SUV moje dvě děti. Když to nějakej magor narve do ženy /nebo ona do něj/ tak mají mnohem větší šanci než třeba v golfu. A protože sem si to mohl dovolit koupil jsem X5. Do terénu se nejspíš nikdy nepodívá ale já mám dobrej pocit. Myslím že asi tak 50% SUV je koupených z podobného důvodu.
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 18:34
Re: rozdíl
Ja Ti tvoj nazor neberiem, ale preco si si nekupil MPV? To je minimalne rovnako robustne...takze by si mohol byt v pohode aj tam.
neregistrovaný "petrt"
18. 3. 2005 20:10
Re: rozdíl
Dodávek máme ve firmě dost. Nerěkl bych že MPV je stejně odolné jako velké SUV. Ale možná se pletu. Abych řekl pravdu ani jsem nad tím neuvažoval. Asi proto že BMW MPV nevyrábí.
neregistrovaný "Marko"
18. 3. 2005 20:38
Re: rozdíl
Aha, tak tam bola este znackova preferencia! Btw. z hladiska pohltenia narazovej energie je to pri SUV a MPV zhruba rovnake. Inak ta bezpecnost tychto aut ma dve strany. Tou druhou - odvratenou - moze byt fakt, ze sa lahsie dostanes do situacie v ktorej by si v inom (mensom) type auta hroziacu nehodu "ukecal". Napriklad pri potrebe prudkeho vyhybacieho manevru. Vyska auta (u SUV naviac svetla vyska) bezpochyby taketo manevre ztazuje, naviac zvysuje riziko prevratenia vozu.
neregistrovaný "petrt"
19. 3. 2005 23:41
Re: rozdíl
Nic proti, ale jel jsi někdy v X5? Mám 4,4 V8 a to je jen o něco vyšší sporták. Občas mi ho žena i půjčí. Proto jsem chtěl BMW. Ono čísla a hvězdičky jsou jedna věc a to že sedíš o 10cm výš než třeba v espace oceníš až se něco stane. Můj společník měl dost vážnou nehodu právě v X5 a byl celkem v pohodě. Ten druhej /passat/ už zas tak moc ne.
neregistrovaný "GTI"
18. 3. 2005 14:48
Re: rozdíl
Ciello, budu si muset koupit na tebě větší monitor . Ovšem, píši ti, žes to napsal moc dobře. Jo, cejtím to stejně. Mimochodem, já se bál, že to od tebe schytám, až budu psát o těchhle autech. Tak jsem si tiše oddychl.
neregistrovaný "Jan"
18. 3. 2005 16:19
Re: rozdíl
ty jsi asi nesedel v touarequ, nebo prave interier v luxusnim provedeni vypada velmi kvalitne a dela super dojem. JInac na mne pusoby jak zvyseny golf. V nemecku se touareqy vubec neuchytili, vidim je jen v praze a bratislave, pry v USA se nane ceka v poradovniku a Bratislava je nestaci vyrabet.

BMW technologii od Rang Roveru urcite nepotreboval, neco takoveho dneska umi vybudovat kazda automobilka podivej se na korejce nebo dokonce Ladu
neregistrovaný "mates"
18. 3. 2005 16:49
Re: rozdíl
Bojim se, ze nemas pravdu. Kazdy tu technologii asi udelat neumi, to by ji kazdy asi mel. Navic jsou zde naklady, ktere jsou pri vlastnim vyvoji astronomicke a dlouho to trva. Dalsi je, ze nejde donekonecna vymyslet vymyslene tak, abys nekomu nesahal na patenty.
neregistrovaný "ciello"
21. 3. 2005 09:18
Re: rozdíl
..no BMW s tou technologií.. no nevím odkud máš ty informace, ale taky si zjisti kde a kdo dělal BMW X3.. včetně pohonu všech kol.. Bylo to v Rakousku a ti i vymysleli lepěí verzi 4x4 pro model X3.. kterej se dělal právě tam... A podívej se jak je automobilovej průmysl propletenej a kdo od koho v rámci koncernu přebírá a modifikuje technologie.. Saab má technologii 4x4 od Subaru (protože to Subaru "je"..) a to proto, že GM (Saab) vlastní určitej balík ve Fuji... (Subaru)... Chce to informace víš...! Jasně, že to dokáže vymyslet kde kdo, ale JAK..?? a za KOLIK..? Dost mě zaráží, když někdo porovnává pohon 4x4 u Freelandera a u Hyundai.. Nebe a dudy.. ve prospěch Land Rovera.. (přitom je to stejnej typ auta.. A pak mě nasledně udivují lidé, kteří tím Hyundai jezdí a v určitých rychlostech a situacích mluví o pohonu všech kol, což není pravda..
neregistrovaný "anonym"
26. 3. 2005 17:25
bez titulku
Je to huste jo jo
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud