Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Astra GTC - naše první jízdní dojmy

Třídveřová Astra, no a co? I takové věty zněly v letadle cestou na jih Španělska na mezinárodní prezentaci Astry GTC. Motorističtí novináři jsou někdy prostě cyničtí. Dokud si nesednou za volant.
Zpět na článek
neregistrovaný "Tomino"
21. 3. 2005 10:44
Re: honda civic type-r
Přesně tak ..
neregistrovaný "JA"
18. 3. 2005 13:18
honda civic type-r
tady neni co resit ...
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2005 16:27
BEJCI
Na Cayenne visí pokračování Proseku - spaciálně pro Vás
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 3. 2005 13:27
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
ale mysli to s vama dobre ;o)
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 11:48
Re: TAK ...
..hořím nedočkavostí....!!!!!
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2005 11:12
Re: TAK ...
Pěkně ses rozepsal. Hezky se to čte. Jsem rád, že už konečně zas píšem o autech. Ty teréňáci to odnesou víc než vznášedla, tak se prosím tě na to připrav
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2005 11:04
Re: TAK ...
Espace nepřehlížím tvým přičiněním, napsal jsem ti to nedávno. Tam jsem ty tvary dlouho nedoceňoval. Jednou to všechno možná společně zapijem. Teď už vzhůru k dalším autům. Včera jste mi teda dali. Já už neměl sílu ani chválit toho Matize, a Bandžího jsem také nestihl, a že bych mu pár vět říci uměl...
neregistrovaný "Michal"
17. 3. 2005 10:59
je to OK, ale.........
Pánové, je to určitě pěkné a sportovní auto, ALE, když to postavím vedle dva, tři roky starýho BMW 328i na pořádných kolech a za stejnou cenu, není toho moc co řešit. No a kočičky maji bavoráky taky radši, he, he.......
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2005 10:57
Re: TAK ...
Myslis, ze klan GTI bude mit vlastni rodovej vzor ty kostky? Jeste me napadlo, jestli by ten Golf nebyl opravdu skvelej, kdyby tu kostku pouzili na karoserii
neregistrovaný "Enzo"
17. 3. 2005 10:46
Re: bez titulku
Tak s looserem Fiatem jo? Myslim ze ten na tom svazku a rozchodu vydelal nejvic. Nejvetsi looseri jsou manageri GM kdyz to nechali dopustit.
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 10:40
Re: bez titulku
.. proč už nemiluješ SAAB...?? trochu to okořeň...
neregistrovaný "mts"
17. 3. 2005 10:34
bez titulku
Myslim, ze Astra se designove celkem povedla a GTC je super (I kdyz interier uz je tradicni a verny znacce - smutny, fadni, bez napadu, materialy prumerne kvality...!) Jak tu ovsem nekdo poznamenal, hlavni problem toho auta je, ze je to Opel… Nevim, jestli jim Astra pomuze dostat se z cervenejch, kde jsou uz asi 5 let…GM v Evrope zbabralo co mohlo, Saab smeruje nikam ( a to je znacka, kterou jsem miloval), sprahli se looserem Fiatem a zase rozvedli, koupili zbankrotovany Daewoo a prejmenovali na Chevrolet (chacha), v Rusku mastej nivy a stary astry, kdyz se pak jeden podiva do NCBS, tak se ani nedivi, ze jsou tam kde jsou
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 10:17
Re: TAK ...
.. to ale taky může být na dlouho... hóóódně dlouho... to už třeba za tu dobu bude mít nový vůz.... a znova od nuly ale to by mohlo být jednodušší.. plochej volant.. jedinečnej "C" sloupek... sedadla ze skotské kostky....
neregistrovaný "radio"
17. 3. 2005 10:03
Re: TAK ...
Tak že by Espace (tolik rukou přece), mohl bys nám prozradit alespoň něco, třeba nějaké střípky, které budeme sestavovat a dobereme se výsledku ?
neregistrovaný "Jozki."
17. 3. 2005 10:02
Re: zajímavější než GTI
Golf V (nie GTI) ma cD=0,325
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 09:56
Re: TAK ...
..no asi jsme všichni trochu rádi, že jsi něco napsal.. Rejpl bych si, ale schovám si to na jindy.. Nicméně, trochu mě zarazila věc.. že promíjíš prohru s trojkou.. (XType).. myslím, že není v naší moci jezdit tím absolutně nejrychlejším (nejlepším, nej nej nej..) sportovním autem... to myslím jsi se sekl.. je to podle mě jinde.. Je to asi o tom, že chceš bezpečnost? jasně, půjdeš do Saaba nebo Volva a ne do VW či Hyundaie, chceš auto pro rodinu? jasně, kombík nebo MPV či Scenic, Sharan... chceš sportovní cesťák..? jasně,.. jdeš do BMW nebo pro Alfu.. ne pro Transportera nebo Lagunu.. Chceš auto s minulostí a charakterem.?? Jasně - půjdeš pro Land Rover nebo právě Jago.. Ne pro Tuarega nebo podobný pseudo-auta.. Můžeš to zkombinovat.. bezpečnost, rodina, rychlost a awd .. Volvo R (samozřejmě V).. ale nebudeš mít Porsche nebo SUV.. s tím ale do toho člověk jde.. věřím, že chápeš co jsem tím myslel, protože já už asi ztratil pointu... Co se týká stylovky nad kterou není... hmm... myslím, že je to věc názorů... Co se týká nějaké legendy.. jasně máš určitým způsobem pravdu. Základ je postavit skvělý auto po všech stránkách... Ale to už dnes umí skoro všichni.. jenže tu legendu udělá právě třeba 1.000.000 prodanej kus.. a to dělá prodej a ten dělá marketing...!!! Takže je to otázka prezentace a prodeje produktu - tam je rozdíl...!!! (vím o čem mluvím..!) Němci jsou zvláštní národ (v dobrým i špatným)... dělají všechno na 110% a do detailu, ale rozhodují peníze.. takže ty procenta jsou pravda ale vždy ve vztahu k penězům... a když říkám do detailu, tak to je třeba ta národní hrdost a ta se projevuje právě i vozovým parkem nejen v německu ale třeba i u nás pro německou firmu... příkladem je BVV - měli služební flotilu asi z 10 Saabů.. přišel německej vlastník a vozovej park se obměňuje za německý auta (ev. Škoda)... Ale the end... už se těším na ty názory na vzášedla a tereňáky.... tak sem s tím....
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2005 09:45
Re: ALE JO JDE TO
Ani Turan ani Scénic, štafle nevozím. 356 mám také (1:18) a také zabrané (čtyřma rukama). Jo, a žádné vaření z vody. Připusť, že VW grupe nabízí velice umně i příkladnou kvalitu. Zadek A6 by těžko válcovala i Lopézová. No, ta možná jo. Najdou si tam svůj prostor i srdcaři. Někteří. Ti ostatní na to maj zbytek světa. Tam také cením. Něco. Nebuď tak ortodoxní. Jo, a v plastový krabici mám tři kovový... jedno jsem vyměnil...
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 3. 2005 09:35
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
Já už jsem si prostě zvyknul, že GTI propaguje mně z duše protivný koncern VW, stejně jako jsem si zvyknul, že Yaroukh píše, kde může, uštěpačné poznámky
neregistrovaný "mates"
17. 3. 2005 08:27
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
Jen jsi zapomnel na hvezdy a pruhy na pozadi titulku, ale jinak dokonaly
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 23:28
Re: ALE JO JDE TO
Jsem rád, že jsi slovo dodržel a napsal to obsáhle i obsažně. Evergreen není o stádnosti majitelů Golfu, ale obecně - procento stádnosti je u nás vysoké, VW groupe (všechny 4 značky) vaří z vody, dokonalý prodej, mktg a PR, náklonost reportérů, nařízení německých centrál, ale třeba i příslušnost "naší" automobilky ke koncernu, se na tom velkou měrou podílí. Ani jedna z automobilek není ve svých segmentech na technologické špici nebo neurčuje trendy, vyjímkou je Transporter, ten je však užitkový, a přesto koncern prodává slušně. Mají můj obdiv, ne kvůli technice, invenci nebo kráse, ale kvůli tomu, že se rozhodli do oboru, kde dříve rozhodovala krása nebo technika, implantovat marketing a dostat prodeje i při té vší bídě tam, kde jsou. S tím komentářem k seznamu souhlasím, jen Focus u mně taky vyhrál. S tou historií vcelku taky - Porscheho 356ku mám 1:18 v červené, no já už vlastně ne, synek (kdybys viděl tu lásku, s jakou s ní jezdí ). Současnost je taky povedená, jen u Jaga bych volil XJ a od Volva upřednostňuju V řadu. Jo, něco málo jsi napsal Nějak mě napadá, že v garáži ti stojí Touran nebo Scénic
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 3. 2005 23:04
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
buhehe :o)) jsem samozrejme naprosto strizlivej (leda by ten zavin, kterym jsem se prave napral, byl z nezralyho maku :o)
16. 3. 2005 22:57
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
Koukám, že ji máš, jak z praku Tak zejtra.
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 3. 2005 22:54
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
a GTI a Lonestarstate ruku v ruce odchazeji do zapadu slunce, zaberem probehne lan s jelenem, nasleduji slzy & titulky ;o) takhle se mi libite, holky, kdyz se nehadate ;o))
16. 3. 2005 21:32
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
Těší mě, že bereš těch pět řádků a i to, že rozdílné názory na auta nás nerozdělují, Lonesi.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 3. 2005 20:35
Re: GTI TO MUSÍ NAPSAT
Prvních 5 řádků je bez legrace to nejlepší, co jsem od tebe kdy četl. Pak v těch názorech na auta se většinou moc neshodnem, ale to už dávno víš.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 3. 2005 20:28
Re: BERTOŇÁK (9)
cvičení NATO fakt povedený zpestření.
16. 3. 2005 18:26
GTI TO MUSÍ NAPSAT
Je svět srdcí, temnot, jistot, proher a nadějí. Je svět duší, tužeb, lží a polopravd. Je svět milosrdné krutosti a kruté velkorysosti. Jsou světy děsů a úsvitů, jsou světy sluncí a světy měsíců. A nad tím vším se svíjí v křečích myšlénky. Myšlénky na pravdu, myšlénky na odpověď, myšlénky na světlo. Tohle všechno je mimoděk. To ostatní, to je nutno vybojovat. Neboť oheň, ta nekonečně rostoucí potence, jejíž intenzita je přímo úměrná koncentraci kyslíku a mnnožství hořlaviny v jeho dosahu je jedinou jistotou ve chvílích tmy. A právě efekt hoření, jakožto negativní fenomen chladu, je veličinou, která nabývá na významu se snižující se okolní teplotou, přičemž středobod, tedy okamžik samovznícení je konstantou, jejíž nestabilita je jedinou útěchou těch, kteří předpovědi požárů považují za nerealistické očekávání. Možná TO je důvodem tak značné obliby skládacích deštníků... Pokud berete tohle, vezmete i to následující Radiův evergreen, spočívající v chápání vlastníků golfu jakožto stádních typů, tu normálně zní, nevím kolik lidí to čte, ale mám pocit, že tvrdě to tu bráním jen já. Přitom snad víme, že to samé můžem napsat o Italech na téma Fiat a o rumunech na téma Oltcit. Tohle tedy pro mně není nosná myšlénka. Mám psát o Cé sloupku Golfa. O tomhle se nepíše. Cé sloupek bUďto auto má nebo nemá (myslím jako markantu). Je cenné, pokud designér zázračně dokáže vygenerovat nějakou část karoserie, která se v obměnách pak objevuje na následnících. To je pro mně umění autodesignu. Tedy mimo Cé, třeba zadní boční okno BMW. Ale tohle všechno je vpodstate jedno. To nejdůležitější u auta, jsou srdce milovníků. Ta srdce totiž rozhodují o tom, zda bude ten který model žaživa pohřben, či přežije desetiletí. To je má filosofie. Vím že jsou i ryzí technopragmatici, kteří auto berou jako neživou hmotu a honěj to přitom stejně jako já. To je svět s nímž se míjím. Radio, tys krásně popsal důvod zploštělého volantu u GTI Jo, já si myslím, že nakonec techhle panděr bude víc, než mladejch bejků, který neví do čeho jít. Fakt. Tak a teď už budu psát jen pragmaticky. Nebo se o to pokusím. ALFA jo, to tu nebudu opakovat. Jestli je něco srdeční žáležitost, tak snad tu alfu mi odsouhlasíte. BMW 130, tohle je majstrštyk BMW (často sí říkám, kolikpak je těch, co to tu brázděj v BMW a ani neví, co to logo a zkratka znamená...)MINI COOPER, bože ikona, srdce, láska, jak říka Bertoňák FOREVER. FORD Focus je fordka, která je pro mně obecně vyjádřením stádnosti přesně tak jako ten golf. Honda Civic mně vůbec, ale vůbec nezajímá. Ani její vačka. Megane sport. Ne. Leon, ne čistě pro malou historii. Tahle naduplá Fiesta je překrásná (v základu moc trčej světla působí na mně plechově) ovšem pruhy, ty pruhy, a těch 150 pod kapotou a sedadla a vůbec, ta se mi moc líbí. A přimlouval bych se u mladejch - dělejte na ní, valte jí. Já teď napíšu Cielovi, Matesovi i Tobě o těch mejch dodvoumilionovejch snech. Věřte, že jak postupuje věk, pozvolna odchází sny. Já (paradox, co) nemám žádné sny o autech. Já je vpodstatě všechny miluju, některé víc. Tak které víc - MINI, Citroen 2CV, Capri, Porscheho (jak nádherně napsal Marko) 356 a Ferrariho 330 GTC. Éčko od Jaga, mám mráz po zádech... Ze současné produkce - Výrazně cením Alfu 156 (koukám povečerech na titulní stranu Alfamagazinu na toho crosse, tak ten mě bere), Ženeva (159) jakbysmet. Musím tu teď napsat o Alfě tohle - tak krásná auta nevyrábí nikdo jiný na světě. Hádám se s komplet BMW a vrchu nebejvá BMW. Jedničku považuji za stylotvornou jak snad nic teď. Byl jsem zklamán z motorizace, jenže zas mě doběhli, ten třílitr, jo (Ciello, čteš to též, doufám) tak to je lahůdka. 911Carrer, ovšem před faceliftem, hezky předchozí kulatá světla (ročník cca96) a tmavěmodrou tak, až je chvílema černá samozřejmě. A pak ostrovní jistota, Jaguar. XType ubírá řidičovi léta, tak mu promíjím i prohry s trojkou. Ctím roky Saab (psal jsem tu, že saab sonet jsem měl na zdi) 9-3 jo,jo, ctím i Volvo - zejména 60. Vznášedla ani teréňáky mě neinspirují. Napíšu o nich něco až k nějakému článku. Názor na ně mám, to se těšte. Jestli mi teď napíšete, že jsem zas nic nenapsal, tak končím a bude tu psát už jen Bertoňák
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 16:58
GTI BUDE PORCOVAT TLAČENKU (GTI)
to jsem zvědav, co si dnes večer přečtu
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 15:44
Re: tady
Nedaleko me hlavy Trochu jsem to vychladil, zkusim se polepsit Ale aby to nebylo jen na me, tak musim rict, ze me tak nas.. GTI tema svejma "neodpovedema" (uz jsem jak Klaus), ze jsem na to na chvili zapomnel
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 15:38
Re: tady
jo a propo, kde je dopis ???
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 15:30
Re: tady
Ano, to porekadlo z mladi: "po desatym kazda princezna", ma stale dost do sebe Ma to jeste jednu vyhodu, kdyz se ti z toho a tech plzni neudela nejlip, tak ho tema plznema muzes "vytunit"
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 15:01
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
oprava , ne LL ale RR
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 14:59
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Cekaj jsem, ze vas s radidem postouchnu To vis ja uz bych par let mohl delat soudce, tak si vyskakuju K tomu LR, ja "gaziky" obecne moc nemusim a kdyz uz, tak prave LR! Pred nejakym casem jsem pomahal vybirat off-roada a byl jsem se projet starsi verzi Discovery a priznam se, ze to auto bylo jen pro opravdu zazrane. Proste neodpovidalo dobe To uz dneska neplati, takze pokud off-roada v normalni tride, tak Discovery, pokud off-road sen, tak LL
neregistrovaný "GTI"
16. 3. 2005 13:59
Re: tady
Ciello, mám tě svým způsobem rád, musít te jěště jednou poučit - loukotě, tam u vás co je máte na žebřiňákách, ty se nepřezouvaj Tady u nás, jako tady, kapišto? tak prostě jako tady v tom světě jako, tak tady se přezováme. Hele. Prdneš káru do hangáru, daj ti novou botičku , má to grády, má to páru, jak to valíš v gétíčku. Člověče, ten troufalec, jak psal, že mu připadam jak 12ti letej, von snad bude mít i možná pravdu . Anebo je to tím jarem. Ozvu se k večeru.
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 13:48
Re: tady
čím víc plzní, tím víc odvahy ho zkouknout
neregistrovaný "ciello"
16. 3. 2005 13:38
Re: tady
není čeče trochu pozdě na to přezouvat na zimu...?? no jo já vlastně moc tomu tuningu nerozumím.... No a přišlo jaro, tak jestli se náhodou netlačíme na Plzeň aby jsme pak na to gti mohli kouknout a druhej den si to nepamatovali.. Víš jak špatně se mažou špatný zkušenosti a traumatický situace...
neregistrovaný "GTI"
16. 3. 2005 13:36
Re: GTI V a zavřela se voda
Heleď se ty bejku, tady to není pro zábavu, tady se nám můžou smát jen ta auta Dole máš pozdrav od Bertoňáka.
neregistrovaný "GTI"
16. 3. 2005 13:34
Re: GTI V a zavřela se voda
Jo, k tvému výběru napíšu. Rozsekám ho na maděru Já teď musím za chvíli mimo kancelář, tak se ozvu později.
neregistrovaný "ciello"
16. 3. 2005 13:33
Re: GTI V a zavřela se voda
..no konečně jsem se trochu pobavil...
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 13:28
Re: tady
máš to vejš
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 13:27
Re: GTI V a zavřela se voda
no tak, pojď psát, třeba k tomu C sloupku se vrať nebo k tomu výběru 9 mi napiš něco (třeba proč jo, proč ne) a taky Tvůj názor na Fiestu ST by mne zajímal, piš, dnes se čas zastavil
neregistrovaný "GTI"
16. 3. 2005 13:27
KDE JSTE?
Tak kde jste, bejci? Dopoledne hukot, gti to vzdal, gti má panděro (no!), gti nás nenatře a - a najednou ticho, jo, jo. Leštíte snad někomu na parkovišti kliky u geteíčka?, nebo se na něho tlačíte na plzeňský? Héééj.
neregistrovaný "ciello"
16. 3. 2005 13:26
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
nebo..?? co..? no..?!?! čeče.. moc velkým respektem vůči ostatním neoplývám... a moc jsem neposlouchal nikdy.. ale zkusím to.. když teda bude co.. Jen jestli sis náhodou nedělal řidičák před rokem...?!? Hele a když máš pod palcem tu "big.cat" black v green-british racing a Havanu nekouříš.. (už kecám).. tak máš asi i blízko k LR.. už jsi jel novou Discovery..??
neregistrovaný "GTI"
16. 3. 2005 13:19
Re: GTI V a zavřela se voda
Nejlepší hlášku má Lones - kdo viděl RZ zepředu, zpravidla není schopnej vypovídat, natož so to číslo pamatovat a tys napsal druhou nejlepší. Ha ha. Uznávám
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 13:13
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
ty koukej poslouchat, kde je ten dopis ???
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 13:12
Re: GTI V a zavřela se voda
no myslel jsem, že budeš zase obhajovat GTI, proti všemu a proti všem, ale asi ti konečně došlo, že to nejde, že na to prostě nemá, to auto.
Jinak piš, klidně i milión slov, rád tě čtu, souhlasím s tebou, jen ten Passat, GTI V a Polo kdyby nebylo, bylo by lépe
neregistrovaný "GTI"
16. 3. 2005 13:11
BERTOŇÁK (9)
Tady Bertoňák. Leona nemáme. Ale abych to vysvětlil. Po tý nepodařený technický jsme zas potmě v garáži dolaďovali Leona, Jarda říkal, že teď bude bez konkurence. Já nevím co je konkurence, tak nehodnotím, znáte mně. V pondělí mi hladce prodloužili papíry na hlavu, jsem dobrej. V úterý dostal Leon povolávací rozkaz na společný manévry NATO a to bylo horší. Já dodnes nevím jestli by nebylo bejvalo lepší mít to zákluzný dělo ilegálně, ale Jarda říkal, že přišel náš čas a přihlásil ho na vojenský správě. Dnes s odstupem musím přiznat, že ten čas teda vůbec nepřišel. V Bruselu se jela přehlídka techniky a my s Leonem jeli poslední. Jarda říkal, že to je prej proto, že ty nejlepší si generalita nechává nakonec. No nevím, Leon na třech kolech to zvlád jen tak tak. Druhej den byly manévry a jelo se na ostrý. V poli jsme vydrželi patnáct vteřin. Jarda ani nestačil nabít to zákluzný dělo, když jsme ji chytli šejdrem přes vanu. Musela to bejt protitanková protože se dodnes s Jardou domlouváme jen posuňkama. Tuhle ránu ještě Leon přežil. Druhou už ne. My jo. Jak to do nás poprvé řachlo, Jarda zmizel, tak já taky. --- Chudák Leon, byl dobrej. Jarda je taky dobrej. Cestou domu vykoumal další fajnovej tuning. Nevim jestli teda jsem ho přesně pochopil, ta posuňková řeč, to není nic jednoduchýho. Prostě, zejtra s Jardou rozjíždíme parádní tuningový číslo. Budem u něj v práci v depu tuningovat vlaky. Jo, bude to facha, přeci jen, vlak není stopětka, ale Jarda říkal, teda ukazoval, že to bude hračka, má už vyhlídnutej nějakej elektrickej vlak co se jmenuje Pendolino. Tak začnem tím, že ho přes noc přeboucháme na páru. To bude dílo. Už se těším. Bertoňák. P.S. Napíšu pak o tom na internet, prej tam to Pendolino má svý stránky... Tuning forever.
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 13:06
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Tak to koukejte poslouchat oba
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 13:05
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
ale letos to padne, teda jako ta vošklivá číslovka
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 13:03
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
tak to jsme na tom stejně
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 13:00
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Tak koukej poslouchat, jsem starsi
neregistrovaný "GTI"
16. 3. 2005 12:47
Re: GTI to vzdal, to jsem nečekal. BOJUJ nebo alespoň sniž s
Měnil jsem gumy, nevzdal jsem to. Teď jsem to tu musel jěště všechno přečíst, pak se zas vrátu na začátek, abych věděl u jakém autu to tu vlastně Ciello rozjíždí s těma doutníkama, přitom mně napadá, že bych měl pro Matese napsat nedělní speciální vydání o tom, jak vnímám Jaga, pak jsem vlezl ještě do gti, neboť tam jsem se dostal do tvrdého presu Matese z jedné strany a Ciella se strany druhé, do toho tahle tvoje úderná palice nahoře...---jim mrkvovej salát s ananasem... zvenku sem leze jaro..., no tak, teď se mi přestala trochu točit hlava a začínám formulovat - Již několikrát se opakuje to stejné, já napíši svůj názor na nějaké auto a za chvíli jsem dotázán nejmenovaným Ciellem, jaké auto preferuju do 2 melounů. Tak si řeknu. Přoč ho to zajímá? Do toho vleze (velice elegantně) Mates a graduje tu Ciellovu otázku. A já to čtu, usmívám se a říkum si, no ti kluci to přece musí vyčíst z mejch občasnějch výpovědí. a tak formuluju odpovědi na jiné příspěvky, do toho Ciello začíná odpovídat za nmně , jestli teda kdybych jako měl ty dva melouny, bych valil gti, to už já ovšem smíchy koušu svůj psací stůl (pro Ciella - uráží se - smíchy jako v tom nejlepším slova smyslu) k tomu mám dluh u Teba, tak zas píšu píšu - bejci, kde jste... atd. atd. A navrch ještě ty mi tu kladeš teď otázku. Jakou vlastně? Zcela odpovědně teď píši, že já vlastně nevím na co mám odpovídat, Na auto do dvou melounů, nebo na auto na ryby, nebo na auto obecně, já fakt teď nevím. Teď me to trochu bolí - napsal jsem hodně slov a o ničem. Jak o ničem? K jakému reálu se chceš dobrat? Co mám dělat? Chceš abych rozebral ten tvůj výběr?. Můžu o něm napsat milion slov. Chceš je číst? Nebo k čemu se budem společně tady dobírat. Naformuluj to. Já mezitím uvolním místo Bertoňákovi, kope tu do mně, že má nějakou zprávu pro vás.
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 12:17
Re: GTI to vzdal, to jsem nečekal. BOJUJ nebo alespoň sniž s
už vím, proč ten volant u GTI je dole trošku rovnej. Aby starý papriky nebolelo vyvalené břicho
neregistrovaný "ciello"
16. 3. 2005 12:10
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
25-35 let , takže 30 mi ještě nebylo....
neregistrovaný "Libor"
16. 3. 2005 12:04
Re: SOpel
Přiznávám jsem zaujatý proti SOplům, ale i novináři se zmínili, že čekali větší zátah motoru. Vím jak táhne staré 1.8T, ze kterého dokonce vymáčkli i 165kw.Vývoj šel kupředu a navíc je to 2.0T od toho bych čekal, že od 3000 ot/min budu pěkně zamáčklý v sedadle.
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 11:45
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Souhlas!!! Jen male doplneni k te prvni vete. Jestli mas na Bentley nebo neco takovyho a chces ho, udela ti radost, tak si ho mas koupit i kdyz budes treba jen "blbej" instalater! Kazdymu je h... po tom co delas se svejma penezma a jakou mas motivaci pro to ci ono auto! A jeste maly dotaz, v jakem vekovem rozmezi se pohybujes?
neregistrovaný "ciello"
16. 3. 2005 11:25
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
..nejsem ten co škatulkuje lidi podle aut a naopak... ale pokud nejsem někdo jako F1 star, nebo hokejista atd tak asi nebudu jezdit Cayenem.. nebo Bentleyem, nebo třeba Zondou.. A navíc mi v určitým ohledu je jedno čím jezdím pokud to plní to co od toho očekávám.. (tam nespadá Niva..! ) Ale na druhou stranu znám mnoho významných a hodně bohatých lidí co jezdí přiděleným autem - Octavia, nebo starým (hranatým) Subaru.. a nejsou to češi ani tady nežijí... Takže pohoda.. A co bych ti přidělil... na to se vykašlem... každý má svoje důvody proč jezdit v tom nebo v tom.. pokud jsi v pohodě člověk tak by mi bylo jedno jestli bys jezdil Astonem nebo UAZem.. hlavně že by byla na pivě zábava... Znám 2 zhruba stejně starý co jezdí Jagem jeden S a druhej starším XJ.. žádní aristikrati ani milionáři... ale každej úplně jinej.. jeden pohodář a super borec a druhej hroznej namistrovanej úchyl... takže..
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 11:01
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
V tom pripade jsem clovek, ktery by mel mit tak neco na urovni Lada Niva To by me zajimalo, kdybys znal me a muj zivotni styl, jaky auto bys mi pridelil
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 10:58
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
Obcas tohle slycham, ale ze by me to od chlapa naplnovalo nejakou povznesenou naladou, to teda ne Spis zacinam mit strach
neregistrovaný "Vena"
16. 3. 2005 10:17
Re: No to nevim...
P.S: udavane hodnoty zrychleni vyrobcem jsou dosti zavadejici, protoze kazda automobilka je provadi jinak...zalezi na vybave auta,ridici,trakci,nadm.vysce..!! Dokonce tusim ze na tomto serveru o tom byl clanek! Takze bohuzel stejne nejvice vypovovidajici hodnota o chovani auta je vlastni prakticke porovnani...!!
neregistrovaný "ciello"
16. 3. 2005 10:09
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
..věděl jsem, že se ozveš.. .. není to "nad" auto.. je skvěle udělaný a má tu duši...a je i pod milion.. Ale myslel jsem to v dobrým, že nejsem duševně zralej na takovýho aristokrata.. nebo můj životní styl zatím není na úrovni Jagu.. i když ta dicovery je na podobné hladině ale je to přece jen sportovnější auto.. a klidně i dobře ojetou II. A navíc já neumím hrát golf abych mohl jezdit Jagem Ne vážně... taky nemám rád taková zajetá "klišé".. Ale na druhou stranu... všechna auta jsou normální.. 4 kola, motor, volant...atd.. Ale každý pro někoho jinýho.. pro jinou úroveň a typ lidí, pro jinej životní styl.. vím, že si rozumíme..
neregistrovaný "Vena"
16. 3. 2005 09:56
Re: No to nevim...
No 1) je to Opel - to neni argument 2) design horsi nez Golf - je to subjektivni nazor jedince 3)to uz je argument v tom mate pravdu...divim se ze je to o tolik...
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 09:48
Re: GTI = masáž
GTI, Ty si napsal moc slov, ale málo odpověděl, spíše vůbec. Nechtěj, abych si musel změnit názor na tebe . Dvakrát přečetl, ale asi málo, zkus to potřetí a zkus odpovědět na moje otázky a názory. To není rýpání, jen to jen konstruktivní kritika, která má za cíl dobrat se reálnějšího pohledu , jak Tvého tak mého. Co se týká opravdové konkurence vybral bych z toho seznamu jen 9 aut, která na to mají: AR GTA, BMW 130i, MINI COOPER S (styl), Ford Focus ST, Honda Civic Type R, Opel Astra GTC 2,0 T, Renault Mégane Sport 2,0 T, Seat Leon NEW, Subaru Impreza WRX. Možná ještě ta Fiesta ST, sice je to menší, ale skvěle udělaná, určitě lépe než Fabia RS, motorem i tou cenou. Škoda, tu si mohl koupit děda
neregistrovaný "mates"
16. 3. 2005 09:46
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Teda ted jsi me trochu nakopnul Co porad vsichni mate s tim, ze kdyz jezdis Jag, tak jsi aristokrat, kouris doutniky ..... Je to normalni auto, jen ma trochu vic te "duse"! Jaky je rozdil koupit Discovery nebo X-type? Ad GTI - je to pacholek, ktery se vyhyba odpovedi, zklamal me
neregistrovaný "ciello"
16. 3. 2005 09:26
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
..doufám, že víš, že mě ostřejší slova a názory neodradí.. možná nakopnou... a na tebe reaguji jen proto, že to jsi ty jinak bych se na to vyprd.. To je poklona ode mne tobě, že si držíš moji pozornost.. cítím to i naopak.. (doufám) Ty "prázdný řeči".. určitě víš v jakém ohledu jsem to myslel.. na Astru se to nevztahovalo.. tu jsme odebatili výše.. Prostě jen chci vědět jestli máš názor na svoje auto (ne snů) ale realný vůz pro každej den, pro zábavu, pro práci, pro rodinu, pro kamarády na výlet atd.. Jsem takovej, že ti nemůžu dát pokoj.. dokud z tebe něco nevypadne.. ale nesmí se to dostat za určitou hranici, kdy se ten zájem promění v lhostejnost.. což by byla určitě škoda..! Naše názory částečně znáš.. Moje volba je Land Rover Doscovery III 2.7 nafta.. pro X pádnejch důvodů.. (druhá varianta je 9-3 Aero) eventuelně podobná auta, ale ta která něco znamenají.. i ten Jag není od věci.. ale nejsem aristokrat ani ten co v kanceláři kouří doutníky z Kuby a jen z okna kontroluje jachtu.. takže zatím není pro mě.. Soubojů se také nebojím a to co říkám a dělám dokážu obhájit fakty.. "Prázdné", "liché", "nicneříkající".. ještě jednou, určitě víš v jakém ohledu.. stejná intel. úroveň mě ani náhodou nepouští k úvahám nad tímto slovíčkařením...
neregistrovaný "Libor"
16. 3. 2005 08:31
Re: No to nevim...
1)Je to SOpel 2)design je horší než Golf 5 GTI 3) hlavně motor-zrychlení za 7,8s s 2.0T to je pěkná slabota (Golf gti 6,9+DSG). Záleží na ceně pokud bude o 200 000kč levnější než Golf tak řeknu jo dobrý hoši, ale pořád je to jen a jen SOPel, který má mindrák z Golfa.
16. 3. 2005 07:47
Re: GTI = masáž
Radio, já tě přečetl dvakrát za sebou a my se budem muset dohodnout, že nick nenick ponecháme geteíčko těm, pro které (stále ještě, abys měl po ránu radost) něco říká. Jo, a ten starej paprika od vedle to sním ještě umí, pozor na něj. A bude dost mladejch bejků, co to v něm budou umět taky. Ty vypsané možnosti jsou možnostmi, ovšem kupe C4, Radio.... Ten grál, to byla pochvala pro tebe, přece - hledání a dospívání třeba k Alfě, nebo Disco. Tady jsme, částečně logicky (vzhledem k převčerejšímu d-e-b-a-k-l-u odpůrců gti u gti) částečně historicky postavili proti sobě Astru a golfa. Já v tomto klání stojím na straně, kterou znáš. A pozor, už dřív jsem tu napsal - není nic fádnějšího, než mít v garáži auto svejch snů... Brzy napíši něco, co tě možná trochu potěší (co se týká těch privátních priorit). Jsem rád, že opadly mrazy a tys sundal rukavice a zase začal psát.
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 00:41
GTI = masáž
GTI, kamaráde, už dost s tím GTI a chválozpěvy na něj. Začneme od začátku, C sloupek geniální, nic na tom nevidím geniálního, je to jen prvek, který s sebou vláčejí léta, snad z nostalgie či co. Zadní lišta sice není úplně nej, ale je to prvek, který se objevuje od nové Vectry u všech modelů, nevadí mi. To, co mi vadí více, je ten rámeček masky GTI, nechápu směr VW, proč ta podoba (GTI, Passat, Polo) s Audi), že by nevěděli jak dál ? Navíc se u toho GTI nějak nehodí, je tam takový násilný. GTI je asi střed, ke kterýmu se všichni vymezují, je to dáno tím, že vytvořil tu kategorii hothatch, to je pravda, ale ten střed je dán i tím, že je takovej šedej střed, ani neurazí, ani nenadchne, ani revoluce, jen částečná evoluce (pozor, neplést s ovulací), zkrátka se tváří jako sporťák, hothatch, ale odlišnost od svých bráchů nevýrazná. Píšeš, že je jistej, věrnej, prověřenej dlouhejma rokama, k němu tíhnou veteráni a o tom to právě je, Jednička a dvojka stály za to, to byla revoluce (kde ty slavné doby VW jsou), ale pak 3, 4 i 5. Jen tradice, mýtus a legenda, na kterou vzpomínají ty veteráni, budoucí zákazníci GTI. Mladé, dle mého soudu, moc neosloví, ti nechtějí stejné auto, kterým jezdí ten starej paprika od vedle. Stádnost jsem nevztahoval na GTI, ale obecně, přečti si to ještě jednou - ve stručnosti: psal jsem, že bych byl rád, kdyby dokonale zvládnutý mktg a PR začal aplikovat i někdo další než jen VW groupe, aby lidi začali přemyšlet a nebyli líní, aby nekonzumovali jen VW. Nikde nepíšu o tom, že je Astra nejlepší, je to jen jiná a dle mého soudu rozumnější alternativa ke GTI. Není to pro mne sice žádný skvost, ale GTI už vůbec ne. Grál jsem nepochopil, sám víš jaké jsou moje prioprity, zatím služební, ale jinak ALFA ROMEO, Aero, Disco, Espace, k tomu krásně drzá auta od BMW a bonbónek Vanquish (jasně, že v british green, matesi). A ještě k té astře, dříve byla vrcholná verze označena GSi, jak první, tak druhá byly zdařilé, možná více než 3, 4 GTI. Ten seznam byl jen krátkým výpisem možností, ne dle mých preferencí, jen jsem ti chtěl naznačit, že ke GTI alternativa zkrátka je. Už jednou jsem ti psal, změň si nick na GTA, zatím je pořád čas ...
neregistrovaný "misoo"
15. 3. 2005 22:19
Re: zajímavější než GTI
preto sa obzeras za kazdou calibrou, lebo boli ako si vyssie napisal "neuspesne" v PR a neviem com este... proste tych aut beha po svete asi stotina z astier a golfov "dokopy". ono to takpovediac kontraproduktivne suvisi s uspesnostou auta. ktore je uspesnejsie hned po zaciatku vyroby je "neuspesne" o desat rokov a naopak ze ? inac by som bral radsej GTC ako GTI, uz len pre tie skaredsie hranatejsie tvary. proste to auto ma gule na rozdiel od GTI ! (nic proti tebe GTI) inac vedeli ste o tom, ze golf VI uz vlastne vyrobili ??? (pod pseudonymom golf plus, ale nikomu to nehovorte ! ono to totiz asi tam smeruje )
15. 3. 2005 18:33
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Hochu. Méně subjektivity? Tady jde než o subjektivitu. Chceš-li objektivitu, tu musíš hledat jinde, tady fakt pláčeš na špatném hrobě. Ten můj věk, no skoro ses trefil
15. 3. 2005 18:30
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Ciello, beru ta ostřejší slova od tebe proto, že jsem přesvědčen, že se při téhle korespondenci pohybujeme na stejné intelektuální struně. Jinak bych tě musel vyzvat na souboj Zvážním-li teď, tak mě trochu mrzí mě, že má slova považuješ za prázdná. Věř, že na víc nemám. Pokud ale tu prázdnotu vztahuješ k tomu, že sice píši o Astře, ale ty cíleně očekáváš mou odpově%d na přehlednou otázku, co že bych prferoval, když mi dovolíš utratit 2melouny, tak to beru. Jinak, věř mi, když tu píši delší projevy, píši je sice zvody a s chybama (viď), ovšem možná o to upřímněji. Mám návrh, rozdělme to teď do dvou oblastí - jedna bude to naše psaní ke konkrétním autů tady. A druhá bude, že si třeba sdělíme jaké auto jeden každý preferujeme v tebou zadaných podmínkách. Musím ti říci, že pokud by mé zprávy z té oblasti první byly pro tebe liché, o ničem, tak bych pravděpodobně asi neměl zájem s tebou diskutovat o té oblasti druhé, niterné, tedy co bych osobně preferoval. Dlužím ti ještě napsat, že já tvé zprávy za nicneříkající nepovažuji a a ni bych si to nedovolil. Byl bych rád abys to celé teď správně pochopil. Nahoře jsem ti napsal něco o ženskejch a autech. Já se teď nahoře fakt soustředil na Astru a Vaše odpolední texty. O privátních představách jsem teď nepsal.
neregistrovaný "Saki"
15. 3. 2005 18:26
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Jedna věc co chybí GTI k dokonalosti je aby se I změnilo v A a tohle to má pouze jedna jediná.Ta nejlepší.
neregistrovaný "minx"
15. 3. 2005 18:15
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
bez debaty su dnes auta v kompaktnej triede na velmi vysokej vyrovnanej urovni - vsetky su svojim sposobom velmi dobre. Preto je mimoriadne dolezity design cize obal auta a ASTRA je na tom voci konkurencii viac nez dobre (focus golf). ps predaje v nemecku to potvdzuje (a zrejme aj v celej europe) inac suhlasim vo vela bodoch s RADIOM. ... GTI niekedy mi pripada ze mas asi tak 12 rokov - len trochu menej subjektivity by to chcelo
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 17:27
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
... jo AMEN... jsem zapomněl... AMEN
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 17:26
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
tímhle jsi mě pobavil , ale nepotěšil... čeče kolik ty toho dokážeš napsat a přitom neříct vůbec nic... ,, Mám to chápat tak, že i v případě hromady 2 milionů bys jezdil GTI..?? To je ta tvoje odpověď na 153 upomínku..?? to si snad z nás děláš pr del..!! tak to vyklop nebo mě nutíš si o tobě nedělat žádný iluze a brát tě jen jako tlučhubu s prázdnýma frázema...!!! (doufám, že si ty výrazy můžu dovolit.. )
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 17:07
Re: GTI je E-T-A-L-O-N
Oprava - myslím, že ve slově myslím se píše měkké i po el. Tak opravuji tu jedinou nepřesnost mého textu - nemyslím. Ne jako, že si nemyslím, že se tam nepíše to měkké i. Chápete, ne. Jako, já myslím že vím. Vlastně, já si myslim, že si to nemyslim, tohle vím - nemyslím. Amen
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 17:02
Re: GTI 48 výzva
Jistě, že vím. (nevím co je to 48)
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 16:58
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
Hele, hele,hele,hele, tak to ne. To není férovka.
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 16:47
Re: zajímavější než GTI
Ciello, zásadně neradím,teď ale udělám výjimku. Za krásnou ženskou se otoč vždycky, to je tvá povinnost. Za krásným autem se otoč také, to je tvá láska... Až to budeš mít v životě tak jako mi ženatí, to znamená obráceně, tak se budeš také otáčet, ale už to nebude ono
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 16:42
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
Matesi , ty to se mnou teda umíš
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 16:37
GTI je E-T-A-L-O-N
Vytáhnu paty a myši maj préé. Jo, je to tak. Byly doby, Radio, kdy jsem tě mněl rád. Hodně rád A ty...doby...ty...teda...nepominuly Já roky čekal na pořádně nářez. Je mi jasný, že po tom včerejším totálním, ale t-o-t-á-l-n-í-m dabaklu odpůrců geteíčka někdo zvedne prapor. A žes to ty, tak to mě vlastně těší. Skutečnost, že Opel zvolil originální variantu třídveřáčka nepříčítejme k tíži golfu. Golf si může dovolit zavařit zadní dveře proto, že má geniální (od 70ejch let, pánové) Cé sloupek. O téhle geniální markantě nehodlám ani diskutovat, nejsme na písku. Astra MUSÍ jít originální cestou. Já psal, že snad i tu střechu zkousnu, zadek ne. Nahoře podle mně správně kolega píše, že ta chromová lišta není vkusná. Připadá mi jak horní zlatej můstek prodavače na Arbatu... Jde ale o úplně něco jiného. Jde o střet generací (Ciello, máš pravdu) Je tu golf. Jistej, věrnej, prověřenej dlouhejma rokama. K němu přirozeně tíhnou veteráni. A je tu Astra. Zatím pro mně bez obsahu. Tvrdím, že bez obsahu i odejde. To je má prognoza. Tak jako ani pořádně nevíme, jak vypadala ta předchozí. Radio je těžkej hráč. Sází na originalitu nejen zvenku, ale i na originalitu hledání toho pravého... řekl... bych ..svého...grálu. Jo, souhlas. Zásadně ovšem nesouhlasím s názorem, že majitelé golfů a geteíček zvlášt jsou ovládáni stádním uvažováním. Tak to není. Já si cením dob, kdy Manta byl infarktovej syndrom, kdy Calibra, jela-li kolem tebe, tak tys zblednul z tý sebejistý a neokázalý krásy. A to nepíšu o Oplu 1900GT, pánové... Ty doby jsou pryč. Dnes mladýho bejka zajímá jestli tam má handsfree a empétrojky. Chápu. Hergot, tak ale, bejci, vytvářejte gloriolu kolem tý Astry, kde jsou ty nadržený stáda, ta přejezdy Alp, ty souboje s Alfama? Nikde. To je ten problém. Problém Astry. Já se teď musel vrátit k Radiovi, to je seznam konkurentů z kterého bledne i redakce Já se musím poklonit nad výběrem. Jo, vybrals dobře určitě. Když jsem si teď ještě přečetl závěr Radia, tak je to přesně to vyznamenání, které geteíčku pasuje. Je to střed ke kterému se každý vymezuje. Nikoho nenapadne zda je Astra lepší než cupé C4. Každý tu vztahuje svou kvalitu ke golfu. A to mně těší. Ne jízlivě. Je to pocta pro toho veterána. Já držím Astře palce. Mám pochopení pro nové tvary, pro potenci dalších legend. Sázím ovšem na Golfa GTI. VW zaváhal u GTI 3 a 4, paradoxně teď tedy hájím GTI5, to GTI, které má opět v krvi tu dávnou dravčí touhu - být první, být vítěz. ---- Je tady jeden velkej prů**r, pánové. A to je BMW1 - 130. To je téma této doby. Podle mně, když udělaj pořádnou klíčenku, tak má zaděláno na legendu. Mimochodem, teď jak jsem nepsal, byl jsem na cestách, zas jsem dostal šlehu od pětky BMW. Ten banžídžamping, nebo jak se jmenuje, ten nás všechny doběh. Abych si na závěr taky aktulně rejpnul - ta fotka nahoře tý Astry, to je tovární kus, nebo zas nějakej výtvor PC tuningáře? ale tohle nemyslým vážně. Tak pánové, GTI forever.
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2005 15:32
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
Tak ten duvod bych chtel znat! Aspon neco Ja nevim, co muze mit za problem? Jeho volbu mu nikdo nebude hanit ani rozmlouvat. Kazdy ma sveho favorita, ne?
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 15:19
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
..vím vím... začínám o něm ztrácet bohužel iluze..... (doufám, že to čte..) nebo doufám, že má padnej důvod proč se tomu tak vyhýbá...
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2005 15:07
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
Ale musim te pripravit na zklamani, GTI ti neodpovi (viz. diskuze u Golfu). Ma sice na temeni vytetovany 911 na predlokti Lotus, vim jaky nosi hodinky, penezenku a ponozky, ale jednoducha odpoved k auto - to NE
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 14:55
Re: zajímavější než GTI
já je zkoušel z auta do auta.. a ve Vectře 3.2 GTS mi ten motor i s tím objemem nepřišel nijak zajímavej ani zvláštní oproti 2 litrovýmu v Saabu....
neregistrovaný "Lib"
15. 3. 2005 14:50
Re: zajímavější než GTI
Nevim jaky zkusenosti mas s oplackyma vectrackyma motorama, ale ja mam ve Vectre B dvoulitr 100kw a nemuzu rict, ze bych s nim byl kdovijaka brzda provozu, tahne docela dobre i odspodu, je tichej, spolehlivej a necekane malo to s nim zere. Samozrejme, na zavodeni to neni (uz jen pro to, ze to taha temer 1.5 tunovy auto), ale kdyz za to vemes, tak to umi. Ja zase neznam saabovsky motory ale rozhodne si nedovolim rict ze "motor z vectry se neda srovnat s motorem v saabu" coz je az prilis obecny nazor, protoze v obojim toho je v nabidce povicero
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 14:08
GTI 48 výzva
a jen tak mimochodem... GTI víš co dlužíš...!!!
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 14:07
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
..no mě přesvědčovat nemusíš... Já to vím, ale jsou tu i jiní... že..?!?
neregistrovaný "radio"
15. 3. 2005 13:59
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
držel jsem se jen dvou podmínek, neklesnout pod 150 k a nepřelézt přes 1 M a jde to, jejich dost a myslím, že i lepších
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 13:46
Re: GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
tys to ale fakt vyhrál...
neregistrovaný "radio"
15. 3. 2005 13:42
GTI TO NEVYHRÁL, radio TO VYHRÁL
Pozor, pozor, míchají se tu jablka s hruškami (škoda, tlačenka s humrem to tentokrát není). Tato Astra je GTC, žádné OPC (které je potenciálním soupeřem pro GTI). Jako třídveřová alternativa k pětidvéřku je opravdu zajímavá, příbuznost s 5D je zřejmá a při tom je dokonale jiná, sportovní ambice z ní přímo čiší, není to jen třídvéřová odnož 5D jako u VW Golf. Jasně, že se dají najít detaily, které nejsou dotažené k dokonalosti (části interiéru) nebo které svádějí k úvahám o podobnosti s jinými vozy (např. meganovská střecha), ale tomu se nevyhne nikdo (viz. kola GTI z Alfy, zmenšení pětky BMW do Lexusu IS, ...), co člověk to náázor. Mě se líbí, že se Opel vydal cestou samostatného 3D modelu a nejen tupým "očesáním" dveří jako u Golfu, 307, Focusu. Důležité teď bude, aby trochu zapracovali na marketingu a strategii prodeje, aby ta investice nebyla zbytečná. Ocením, když tu nebudou jezdit jen nevýrazné a unylé Golfy. Budu taky rád, když se trochu ledy hnou a nebude tu předvádět dokonalý marketing, PR a prodej jen VW groupe, protože pak se do toho snad pustí další značky a lidi = stádo, když bude masírováno více značkami budou konečně aktivní a budou se snažit si získat informace, najít si to správné, vhodné a chtěné auto a nejen sedět a čekat, co jim VW donese pod nos. Asi to nebude nikdy tak, ale alespoň kdyby se to procento stáda zmenšilo. Tak a teď trochu zpátky ke GTI a jeho otázce (0,75 M = 200 PS), tak tady pro ty mladý bejky (i když to taky není správný, GTI V si nekoupí mladý bejk, pokud má pár peněz, tak si raději koupí ojetou IV a bude ji rádoby tunit, když má od rodičů víc tak půjde do Audi nebo BMW, takže to V GTI je pro ty padesátníky ) jsou další alternativy i když vím, že vyhovět striktním podmínkám 200 koní a 0,75 M zkrátka nejde: Alfa Romeo 147 2,0 TS (150 PS, 670 t), Alfa Romeo 147 GTA (250 PS, 980 t), Alfa Romeo 156 2,0 JTS (165 PS, 790 t), Audi A3 2,0 FSI (150 PS, 735 t), Audi A3 2,0 TFSI (200 PS, 920 t), BMW 130i (250 PS, 1 M), BMW 320 (150 PS, 840 t), MINI COOPER S (170 PS, 675 t) C4 coupe VTS (180 PS, 665 t), Fiat Stilo Abarth (170 PS, 609 t), Ford Fiesta ST (150 PS, 530 t), Ford Focus Titanium 2,0 (145, 670 t), Ford Mondeo Sport 3,0 V6 (204 PS, 880 t), Honda Civic Type R (200 PS, 699 t), Honda Accord 2,4 (190 PS, 859 t), Chrysler PT Cruiser 2,4 T (223 PS, 899 t), Mazda 3 2,0 (150 PS, 629 t), Mazda 6 2,3 (165 PS, 800 t), Opel Astra 5D 2,0 T (170 PS, 685 t) Opel Astra 2,0 T (200 PS, 710 t), Opel Astra GTC 2,0 T (200 PS, ??? ), Opel Astra OPC (???), Opel Vectra GTS 2,0 T (175 PS, 871 t), Peugeot 206 2,0 RC (177 PS, 665 t), Renault Clio Sport 2,0 (182 PS, 695 t), Renault Mégane Sport 2,0 T (225 PS, 835 t), Seat Ibiza FR (150 PS, 489 t), Seat Ibiza Cupra (180 PS, 609 t), Seat Leon NEW (???), Seat Altea 2,0 FSI Sport-up (150 PS, 669 t), Subaru Impreza WRX (216 PS, 910 t), Subaru Legacy 2,5 GX (165 PS, 849 t), Toyota Corolla T sport (192 PS, 699 t), Volvo S 40 2,4i (170 PS, 830 t), Volvo S 40 T5 (220 PS, 1 M). Tak to je asi v krátkosti vše, vím že je těžké najít auto přesně podle specifikace GTI, ale podobná se dají najít. Vzhled, výbava a další je na těch, co hledají něco jiného než jen to fádní GTI, každému se líbí a preferuje něco jiného. GTI není spása, to je jen pro, ty co nechtějí hledat to svoje.
neregistrovaný "Vena"
15. 3. 2005 13:22
Re: No to nevim...
V com je horsi? , rad bych se to dozvedel !!
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 11:03
Re: zajímavější než GTI
..za autama se už jako malej kluk neohlížím... jen za některýma.. těch je hodně málo.. registruju je ale nejsem z toho paf..! Astra je mladší než Golf (název) proto jak jsi napsal nemůže tolik těžit z minulosti, ale to pokud budou dělat svoji práci v GM dobře, tak se to může zlepšit.. No co se týká "nové" Calibry.. nevím jestli by to byl rozumný rozhodnutí v současné situaci koncernu.. Prodej tohot úzce profilovanýho auta by Opel nespasil a myslim si že s jejich současnou reputací a situací, by to byl další hřebíček do rak.. víte kam.. A calibra by musela být na podvozku Saaba 9-3 a rozhodně ne s motorem z Vectry , protože ten se s motorem Saab nedá srovnat..! To by ho museli hodně zlepšit. Ale Calibra na podvozku 9-3 a s jeho motorem, tak by to byl krásnej levnější "saab" coupe... a pořádná raketa..
neregistrovaný "Lib"
15. 3. 2005 10:51
Re: zajímavější než GTI
Jo, meli radeji udelat lepsi Calibru, dat do ni vectrackou 3.2 a trosku ji designove upravit. Byla by to peknejsi nez tohle a melo by to aspon trosku historii, presne jak rikas. Preturbovavat neni reseni, lepsi by bylo trosku vyladit atmosferak.
neregistrovaný "Bru"
15. 3. 2005 10:48
Re: S radostí jsem četl
S GTIm souhlas, zadek je přeplácanej, podle mýho by stačilo tu spodní hranu víka kufru udělat pěkně staromódně rovnou a vypadalo by to víc vyváženě, Oplákům ovšem do řemesla kecat nechci, podle mýho se měli víc držet těch nadčasovejch linií, který víc odpovídaly jejich současnejm zákazníkům. P.S. Obdiv GTI, LSS a Yaroukh za pravidelné, zábavné a hlavně fundované příspěvky
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 10:19
Re: zajímavější než GTI
Oprava - ...k tíži GTC.
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 10:17
Re: zajímavější než GTI
Tohle auto je mnohem zajímavější než GTI proto, že jeho křivky jsou drzé (nic víc) a k tíži OPC neharmonické. Je to vítězství prvoplánové, nemá obsah. Tohle ukáže čas. Golf, pokud jsi četl můj přispěvek o něm je legendou a má na co navázat. Astru těžko bude někdo spojovat s Kadetem a už vůbc ne s Calibrou. Tohle Opel teda nezvlád. Můj tip je, že Astra sejde z očí jako hromada jinejch. A dál to tu bodou brázdit GTíčka. Mimochodem, také se ohlížíš, když kolem tebe jede Calibra? Já vždycky. Astra kolem profrčí jak vítr. Nic víc.
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 09:40
zajímavější než GTI
..tohle auto je mnohem zajímavější než GTI..!! i tu červenou přežiju..! Ale co se týká cD 0,32.. to je trohu moc na sportovně laděný auto... To sedan nižší střední třídy má 0.29 a kombík vyšší střední 0.31.. Kolik má vlastně ten Golf..? 0,49..?? Oproti golfu je tahle Astra stylovější.. Jen si nedovedu přesně představit tu "krátkodechost" turba..?! A s tím manuálem6 (jestli to je ten samej), jsem jezdil a ta krátká jednička mi připadla vhodnější, i když jsem neměl pocit, že by byla krátká.. a 6 už vůbec ne... (možná drobná změna..). A kdo dá komu na frak... hmm. myslím že odpověd je v rukách marketingu a PR..
neregistrovaný "Libor"
15. 3. 2005 08:54
Re: No to nevim...
Sice Golf 5 není žádná designová šupa, ale SOpla strčí hravě do kapsy, protože ten je ještě horší. Jinak jsem zvědav na otevřený souboj Golf GTI a Astra GTC.
neregistrovaný "brus"
14. 3. 2005 22:35
Cd, Cd x A
co je to soucinitel Cd? vzdycky se udava Cx a co to je
Cd x A, soucinitel asi ne, kdyz ma jednotky? to ma byt celni plocha pro vypocet aerodynamickeho odporu?
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 3. 2005 21:56
Re: S radostí jsem četl
aha, dost mozna si jenom nerozumime; prinejhorsim to proste vidis jinak :o) tak ja se projistotu (kdyz uz jsem se rozjel) jeste jednou omlouvam, pokud to nekde vyznelo prilis offensive :o)
neregistrovaný "Peto"
14. 3. 2005 21:45
paradne auticko
Tak toto je super kara - konecne dostane golfik tvrdu ranu - tento Opel je stokrat krajsi ako akokolvek upraveny golf V a urcite je krajsi aj ako buduci golf VI ked pride VW nech sa skryje - fuj,
Opel go
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 3. 2005 21:18
Re: S radostí jsem četl
nóó...málem
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 3. 2005 20:39
Re: S radostí jsem četl
no hlavne ze jsem nikoho neurazil :o))
14. 3. 2005 20:34
Re: S radostí jsem četl
Nepoplet sis světový strany?
14. 3. 2005 20:33
Re: S radostí jsem četl
Četl jsem, tě, jak píšes s Louesem o "nás", - tady píši, žes tam měl iluze, žes mlád a že nemůžeš mít ty zkušennosti a tak. Tak já tu píšu, že je to jinak, že jsou to iluze, že ty vytvoříš myšlenku o autu, protože to hltáš, a cennější než kdejakej v létech. Nic nepíšeš tady zbytečně. Myslím, že je nás dost, čo tě čtou.
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 3. 2005 20:22
Re: pre autora
[Calibry] hurva
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 3. 2005 20:21
Re: pre autora
a zadnim oknem se hrde hlasilo k odkazu Cailbry, jj
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 3. 2005 20:20
Re: S radostí jsem četl
Co jsou iluze? /:o) A kde jsem psal, ze rozhoduje vek? Deti deti ... IMHO "pozna" spis LSS, ja uz poznal. Jeste nedavno jsem pokukoval po Capri, Cossine, a nebude to ani rok, kdy jsem v bazaru myslel na kraviny nad 628 CSi. Ted uz bych nesel ani do ST200, i kdyz bych na jetou mel a ucvrkaval bych prvnich par tejdnu blahem. Az bude LSS vybirat auto pro jiny ucely, nez osobni potechu pripadne uloveni drubeze, rad si poslechnu, co si vybral, a jestli si porad mysli, ze to, co jsem psal, jsou "iluze". :o) Teda kdyz bude mit stesti, muze si koupit pro kazdej ucel jiny auto, ale vetsina lidi, kteri si kupuji ty nudne Fabie, si proste vybira podle jinych kriterii - to neni vec zkusenosti (tim mene prectenych) ... (Neco mi rika, ze jsem to psal zbytecne. :o))
neregistrovaný "Yaroukh"
14. 3. 2005 20:00
Re: S radostí jsem četl
zadek je naprosto "v olrajtu", predek pod vlivem neblednouci vzpominky na GTC Geneve uz mene
14. 3. 2005 19:29
Re: S radostí jsem četl
Souhlasím. A u toho Golfa odhaduji (víc srdcem), že nepustí otěže. Focus couvnul, to ano.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 3. 2005 19:20
Re: S radostí jsem četl
Golf IV měl dost zbabrané detaily (menší pravé zpětné zrcátko, klika 5.dveří neschovaná pod lištou,...). Golf V tahle zásadní designová zakopnutí odstranil, ale zároveň ztratil určitou sošnost Golfu IV. A nepomůže ani to, že přidal módní kruhy v zadních lampách. V minulé generaci evropské nižší střední bych, co se designu týče, hlasoval pro Focus. Dneska pro Astru. Ford už nepřípustně obrousil duši New Edge stylu.
14. 3. 2005 19:13
Re: S radostí jsem četl
Já to tam četl... Yaroukh má potěšitelné iluze. Jsou to ale jen iluze. Věk nerozhoduje. Pozná to. Zezadu je nahuštěno moc nesourodých křivek, já s tím tady teď bojuju. Mě se, člověče snad bude líbit i ta meganostřecha. Lítal jsem teď mezi fotkama GTI a Astry (mimochodem, tohle ti nezprostředkujou žádný noviny) a hledám budoucnost - zda tedy ostré tvary Astry, či vyhlazené golfa. Astra mě zatím nepřemluvila.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 3. 2005 19:06
Re: S radostí jsem četl
Strohost interiéru se mi taky nelíbí. Ale příď i záď mi přijdou krásné a vyvážené. (Snad mi Yaroukh dovolí publikovat i nadále, i když mi ještě teče mlíko po bradě. Já si snad pro tu druhou občanku doběhnu hned zítra )
neregistrovaný "dmx"
14. 3. 2005 18:32
pre autora
"I předchozí generace měla pro třídveřovou verzi zvláštní název Coupé "

minula gneracia sa robila ako normalny kratky 3dverovy Hatchback a potom ako normalne 2dverove Coupe ktore bolo dlhe asi ako sedan
neregistrovaný "Dejv"
14. 3. 2005 18:14
Black
Skoda ze nejsou fotky v cerne barve...
14. 3. 2005 18:14
S radostí jsem četl
Krásně napsané... Tak tahle Astra, co chce aby jsme všichni věděli, že mám sportovní auto, tak ta měla dotáhnout ten zadek. Tenhle zadek snad osloví jet total ignoranta krásných tvarú. Čelní pohled je jistý, má výraz. Vnitřek je strohý, ne ovšem jak má pořádnej sporťák mít. Tohle je strohé z bezradnosti. Pokračuje linie vnitřku z Vectry. A to teda nevyšlo vůbec. Třídveřový Megan se lehce usmívá při pohledu na střechu, no, co, tak to prostě je. Příliš jasné, málo rafinované, bez espritu. Bude o to zájem. Každej pozná, že je to brko. Ale kdo je ten "každej"?