Velký zájem, vyvolaný studiemi pana Milana Krále namotivoval dalšího schopného grafika z řad našich čtenářů a ten nám poslal svou představu otevřené verze malého BMW
Nekteri tu jednoduse ventiluji svoji spatnou naladu. Nerikam ze mi to vadi, ja se jimi zneklidnit nenecham, ale zbytecne tak zabiraji misto pro duchaplne prispevky rozumnejsich jedincu. Clovek tak musi pretrpet nepreberne mnozstvi sr***k, nez se mu podari objevit alespon naznak zdraveho usudku. Proto mam pro vsechny jednu cennou radu. Kdyz se vam clanek nelibi, vratte se okamzite na uvodni stranku a najdete si nejakou vyhovujici alternativu, abyste se zklidnili. Je to mnohem lepsi, nez kdyz ztracite cas psanim bohapustych nesmyslu. Omlouvam se vsem, kterych se toto netyka a nedopatrenim tak zbytecne cetli tyto radky(Lonestarstate, Marko, Martin...). Predem diky za pochopeni...
Nechapu co tady vsichni resite,vzdyt je to uplne jedno jestli jsou ty obrazky priloha k clanku nebo namet na samostatny clanek. Mozna by me to stvalo v casopise nebo novinach protoze zabira misto ale na netu.. Jinak to BMW vypada slusne...Zdar
"That's what I'm talkin' about" jak rikaji v me oblibene MTV Show "Pimp My Ride", takove studie, koncepty, skici ci jak to nazvat si zaslouzi opravdovou pozornost, retuse podobne tomu BMW patri na VT stranky nebo jako doplnek clanku o chystanych novinkach.
Myslel jsem si že pracujete ve Photoshopu. Kolega pracuje pro jednu firmu na 3D modelech a postupuje tak, že použije nějaký 3D modelář (nejčastěji Catia a nebo ProEngineer) a potom to dokončuje v 3D studiu a nebo používá program Maya (ale tam si nejsem jist, jestli pro obrázky a nebo jestli ji používá jen na video a stejně tak nevím, jestli vytváří ty modely přímo zde a nebo jestli je také přebírá.
Jak se to vezme, viděl jsem spousty lidí co to dělají jen tak pro zábavu... Já vám neberu vaše názory, jen nevím proč nám z vt komunity pořád předhazujete, že děláme zbytečnou práci - ale ono nás to baví!
Děkuji, je to dělaté komplet ve Photoshopu. Chce to hlavně dost trpělivosti. Jinak pokud byste si chtěl vytvořit úplně novou nějakou studii, tak bych to dělal spíše pomocí 3D modelování, např. 3DS Max, Cinema, Catia atd.
Musim se pripojit! Kritizovat muze leckdo, ale elementarni slusnost by mela zustat! Jestli se nekomu prace vytvarniku nelibi, necht to normalne rekne. Ja ocenuji snahu neco delat a ne jen rvat, jak je vsechno na h... Koneckoncu, ani znimovany Bangle urcite nezacinal tim, ze udelal auto, ktere bylo z gruntu dobre po vsech strankach.
Ale kolaze v casopisech jsou komercne zaplacene, ale to snad nemusime rozebirat, ukazuji jen to co mohou a jak mohou. Profi grafici jsou samozrejme schopni namalovat auto tak ze ho nikdo od fotky nepozna.Takova retus ale stoji desetitisice.No to ja jen tak.Mejte se
Jen se to hemží příspěvky to je , to zvládne každej a podobně. Ale věřte, že to není zdaleka tak jednoduchý jak si jesus nebo Veno myslí. VY DVA jste velmi naivní, ano souhlasím, automobilky si toho nevšimnou, ale čte někdo z vás např Auto TIP? Všechny obrázky ze sekcí Top Secret jsou počítačově dělané... A když tu někdo říká, že zvládne udělat cabrio v Corelu, tak je s prominutím blbec - zkuste a pochlubte se svým skvostem. Ono to opravdu není tak lehké. A k tomu nakreslení vlastního auta, co ríkáte na tohle: [odkaz] (autorem je Chamelion, v-tuner, jestli vám to slovo něco říká...)
MR.Photoshop sa mi celkom páči, dávate aj lekcie photoshopu, ak áno tak sa prihlásim (Nech kritizovaný sa zmení na kritika) myslím že aj pán Novák by mal záujem
Samozrejme Vam neupiram pravo prekreslovat si cokoliv, dokonce si myslim, ze ta Vase Be-em-wice je provedena lepe, nez Octavia CC/Cabrio Vaseho kolegy (a to nemluvim o OII Allroad, ktera sice predstavovala zajimavou vizi ovsem v katastrofalnim grafickem provedeni). Bohuzel jste to ode mne schytal za, podle meho mineni, spatnou politiku "novinek". Takove "studie" bohuzel patri do jine sekce nebo jeste lepe na uplne jiny server (zkuste v Google napsat "virtual tuning" a vyjede Vam zhruba 50tis. odkazu). To co delate, je samozrejme potrebne, s podobnymi praktikami se setkavame dnes a denne pri tzv. spy photos, kdy grafik prekresluje zamaskovane auto do "realne" podoby. Tyhle fotky by se vsak, podle mne, hodily spise jako dokresleni clanku s novymi informacemi ohledne Jednicky Cabrio nez podklad pro samostatny clanek. To je myslim i praktika bezna na jinych zavedenych auto serverech. Jinak souhlasim s GTI (coz se mi vetsinou nestava), ze kdyz uz nejake "studie" prezentovat, tak at jsou to originalni vize autoru (viz. designerska soutez Peugeot, Skoda Tudor II, Skoda Electra apod.) a ne pouhe retuse jiz existujicich aut.
pokracovani: jako klasicky argument typu : co by jste udelal vy? ...samozrejme ze nic protoze nevidim smysl to delat,maximalne tak pro sebe kdybych se nudil. V photoshopu to urcite moc dlouho netrvalo toto vytvorit takze takovychto "studii" bychom tu mohli mit pozehnane zachvili...doufam ze se to tu tedy nezacne rozsirovat! Nic proti autorovy nemam spis se divim tomuto serveru ze to zverejni!!
Tesne pred tim nez jsem cetl tento clanek mi kamarad poslal svoje auto upravene v Corelu...No dobre tak bych to delal v necom jinym...v kazdym pripade je to onicem....spis mi jde o to proc to sem vubec davaji??
v článku byl váš citát: "Oproti hatchbacku jsem upravil tvarování předních dveří (z hlediska estetičnosti a lepšího nastupování na zadní sedadla)." Nevím jak si představujete "lepší" nastupování na zadní sedadla ale ty přední dveře sice vypadají hezky, ale tak pro roadster. Jednak si myslím, že jsou krátké (díval jsem se na několk kabrioletů do katalogu, abych mohl srovnávat) a pak ten oblouk sice vypadá hezky, ale má to za následek to, že nahoře vznikne poměrně ostrá hrana, které se bude muset nastupující vyhýbat.
Když jsem byl malej kluk, nebyly počítače, a tak jsem stále dokola kreslil fixama 911ku s plným levým rejdem. Výsledek samozřejmě k nepublikování. Dnes, dnes je to tak, že se zpracovává fotografie živého auta. Nejsem příznivcem vulgární kritiky, ta sem samozřejmě nepatří. Přesto mi tak trochu připadá tohle cvičení přesně v rovině těch mých kreseb. Psal jsem to už u pana Krále. Co Vás vede k těmhle prostným? Sedněte pane Nováku a namalujte vlastní auto. To nám představte. A my Vás buď roztrháme, nebo vynesem do nebes. Gladiátoři to znali. Nasaďte do boje jen vlastní kůži. Nehalte se do kožichu z BMW. Jen to má totiž cenu. Pro Vás i pro nás.
S tím jestli se píše prototyp a nebo prototip, nemáš tak docela pravdu že tam musí být y. Jedná se o slovo převzaté a pak záleží na tom, z jakého to je jazyka. V angličtině, němčině ... je ypsylon a naopak v jazycích, které používají azbuku je měké i. Takže spíš záleží na tom kdy na základní školi chodil, ve světě motorů před ani ne 20 lety bylo běžné psát "prototip" a nikdo nic neříkal.
Pane, já samozřejmě moc dobře vím a o studii CS1, která byla představena už někdy v roce 2002, ale nechápu, proč bych nemohl udělat úpravu cabria ze sériové E87.
Milý pane, kritizujte si tu, co chcete, ale osobně bych skutečně chtěl vidět, jak byste uřízl střechu v Corelu, který je vektorovým programem. Pokud by se vám to povedlo, tak by musel být výsledek skutečně velmi hezký
kdyby pan Tomas Novak sledoval deni v automobilovem svete, usetril by si praci, protoze by nejspis vedel, ze BMW uz pribliznou verzi kabrioletu predstavila, a to studii cs1. virtualnimi upravami aut jsem se taky chvili zabyval (styling), ale podle mne takova zabava nepatri na stranky jako news.auto.cz, snad nekde na portalu auto.cz vytvorit sekci "vize ctenaru".
Tak teda kritika tu začíná nabírat nechutný obrátky alá "iDnes diskuse". Kdy naprostý nýmandi bez základních gramatických znalostí kritizujou vulgárně někoho, kdo aspoň 1)je tvůrčí 2)není anonymní.
...tak pam Král nám ukázal jak odstranit střechu...hardtop už byl horší,pravda,muselo se dokreslovat,ale on se nám do příště polepší,že?pan Novák ten už to umí lépe, dostane jedničku, spoilery,kola velký, no krása...v příští lekci retušování si snad konečně ukážeme taky nějaký auto
To ted tady jako bude tento server ukazovat kdejakou "studii" od ctenaru ?? To si u me hodne klesnou.... Uriznout strechu v Corelu muze kdekdo! Navic je to uplne k nicemu,akorat to tu vyvola diskuzi(coz me udivuje)..no vlastne ted me napada jestli ta diskuze neni ten duvod proc to tam davaj!
Je to vonicem takovychto fotek vam sem muzu poslat mnoho.....
To jsi fakt ňakej chytrej!! Když mojí věc tak kritizuješ, tak by mě zajímalo, co ve skutečnosti děláš Já samozřejmě moc dobře vím, že u BMW tyhle retuše nikoho s 99% jistotou zajímat nebudou, ale nevím, proč bych si něco takového nemohl jentak ze záliby udělat. A mimochodem, na základní školu jsi asi moc nechodil co? Slovo prototyp se píše s "y" a ne "prototip", jak mi tu píšeš
žasnu nad naivitou tvůrců těchhle koláží..prý byl bych rád kdyby si mé práce u BMW někdo všiml...chlape, to jsi tak tupej nebo si jako myslíš že ti do tejdne napíše Chris Bangle že jsi génius a že by byli rádi kdyby jsi se podílel na tvorbě novýho prototipu...lidí jako ty co umí trochu dělat v Photoshopu a mají alespoň trochu cit pro tvar je jako sraček a "práce" tohoto druhu si tu všimne maximálně pár lidí co neví jak se auto vlastně dělá. Celá tahle série montáží a marný naděje autorů na nějaký uplatnění v téhle oblasti jsou opravdu k smíchu
Ja pozvolna nikam neprestupuje, ostavam tu na vasej strane. Casovo by som to nezvladal. Mam naviac pracu, ktoru dostane len par ludi a som tom stastny (svojim sposobom). Takze pis
Naprosto přesně jste to vystihl, už mi ty Sophiiny volby začínají Jinak díky za trefné podněty, došel jste v úvahách na dané téma trochu dál než já a některé vaše nápady si pravděpodobně s dovolením "vypůjčíme"
S těmi koly ale nic udělat nejde. Tohle jsou 19-ti palcové od AC Schnitzer, takže nic většího už by tam skutečně nešlo. S tou masivní zádí však rovněž nelze nic moc udělat. Schválně si všiměte, že u hatchbacku je ta záď stejně vysoká a postupně splývá se slopkem. Já jsem to dlouho zkoušel od tohoto cabria snížit, ale vypadalo to strašně, tak jsem to nechal takhle. Kdyby se mělo ubrat u té zádi, tak by se to muselo začít snižovat už od předního sloupku, před dveře a teprve pak postupně dozadu (pak už by však tahle úprava neměla s designe BMW řady 1 nic moc společného).
Děkuji pane Králi. Mě se ty Vaše Octavie taky libíly. Osobně bych si nepřál nic víc, než kdyby si té mojí úpravy všiml někdo od BMW a začali něco takového skutečně vyrábět.
Mylsím, že je to docela stylové, ale zamysleme se nad tím, jestli se o nějaké názory z česka bude tato automobilka zajímat. Nicméně si myslím, že mnichovská automobilka se na cabrio od BMW 1 určitě přinejmenším chystá.
Ja to spracovat na PC neviem , ale zviezol by som sa rad!!!
Inak, ja som neni zasadne proti tomu aby sa zverejnovali prace citatelov (to je napr. dalsia pekna vec). Len si mysli, ze v tejto volnej forme sa redakcia pusta trocu na tenky lad. Moze byt za chvilu zaplavena vselicim roznej kvality, naviac bude muset zacat rozhodovat o tom co ano, a co nie (a to nemusi robit vzdy dobrotu). Ked uz vznika taka situacia, ze su tu sikovni citatelia, mozno by stalo za to dat tomu nejaky ramec - napr. raz rocne robit sutaz (mozno vseobecnu, mozno na vypisane tema). A este nieco, v pripade tohto BMW ide skor o preview moznej podoby buduceho 1er Cabrio, nez o navrh auta ako taky. Mozno by stalo zato oslovit citatelov (alebo profikov, resp. studentov dizajnu), ci sa nenajde niekto, kto by sem tam vedel nakreslit svoju predstavu nejakeho pripravovaneho modelu (co samozrejme predpoklada ze ve super kreslit auta, ma fantaziu, a detailne znalosti o automob.dizajne). V redakcii by potom k tomu napisali kratky clanok - napr. v rubrike -Top Secret- (taky "politicky" korektny, aby sa importer "nerozsekal", ze niekto nieco vyzradil, alebo hada blbosti). Btw. tento typ clankov je pomerne atraktivny, a ja by som napr. vedel dodat pripravovane novinky vacsiny automobiliek na EU trhu tak na 3 roky dopredu.
To samé vytýkali někde novému BMW 5. To znamená, že autor pěkně dodržel design značky. Vážně se to povedlo. I když, jak už tu někdo psal, nejjednoduší je dělat z aut kabriolety. Z 90procent člověk jen gumuje.
Hej moc se mi libi cos napsal.Presne to vystihuje ubohost tehle pocitacovej predelavek. Nikdo z nich a¨ni netusi co jsou to skutecne hmoty skutecneho auta.
Tady Bertoňák. Mám velkou prosbu. Tuningujem s Jardou u nás v ulici v garáži. Potmě, nejde nám světlo. Koukám tad tady na asi už třetí studii za tejden a tak mě napadlo. My s Jardou jsme klasický tuningáři a tak náš výtvor můžete vidět jen v garáži, i když tam vlastně, ně, není tam světlo, takže jen za jízdy. A tak mně napadlo, jestli by se mezi Váma tady nenašel někdo, kdo by ten náš výtvor přenes na tyhle stránky. To by teprv bylo dělo. Já bych popsal, kam jsme to dnes dotáhli - Vychází se ze stopětky. Namísto sedadel má nad stredovým tunelem dřevěný sáně (znáte ne), přední kapotu jsme vybouchali na úroveň předního nárazníku(mračítka jak řemen). Na nárazníku jsou přidělaný dvě nádražácký signální lampy, u kterejch Jarda za jízdy lankama přehazuje barvy jako na semaforu. Je to obrácený cabrio, takže - odříznutá střecha a přední sklo. Jako zimní výbavu to má půl litinový vany. Je to přebouchaný (pod vlivem návštěvy vŽenevě) na Seat Leon. Namísto toho leonovskýho vejfuku to má lehký zákluzný dělo, který je zastrčený pod sáněma. Jarda říká, že je to šleha. Já nevím, co je šleha, tak nehodnotím. Ale. Moc by se nám s Jardou líbilo, kdybysme vešli v širší známost. Mám sice rozjednanej kšeft u Alfy, ale byl bych rád, kdyby i tady v Česku se o nás vědělo víc. Je tady někdo, kdo by mohl toho našeho krasavce zpracovat? Za odměnu bychom ho svezli. Seděl by na sáních za Jardou. Já bych řídil. P.S. Ten Bavoráček není špatnej, evidentně mu ale chybí litinová vana. P.P.S. Když to takhle půjde dál, tak za nedlouho už tu budem hodnotit jen výtvory tuningářů, automobilky se můžou jít bodnout. Tuning forever.