Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodge 2006: RAM Mega Cab concept - největší pick-up všech dob

Daimler-Chrysler představil na nedávném chicagském autosalonu největší pick-up současné automobilové produkce.
Zpět na článek
21. 2. 2005 19:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2005 20:35
neregistrovaný "rasto"
21. 2. 2005 19:10
neregistrovaný "freeman"
21. 2. 2005 19:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 19:52
21. 2. 2005 20:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 20:43
22. 2. 2005 12:04
neregistrovaný "Jenda"
22. 2. 2005 17:52
21. 2. 2005 19:38
neregistrovaný "Honysek"
21. 2. 2005 19:55
21. 2. 2005 20:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 23:05
neregistrovaný "Honysek"
21. 2. 2005 23:30
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 2. 2005 04:52
neregistrovaný "rasto"
22. 2. 2005 23:19
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 2. 2005 12:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2005 23:26
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 2. 2005 17:55
22. 2. 2005 00:36
neregistrovaný "JP"
21. 2. 2005 20:23
neregistrovaný "dmx"
21. 2. 2005 20:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 23:32
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 2. 2005 12:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2005 23:30
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 2. 2005 11:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 21:31
neregistrovaný "coolio"
7. 3. 2005 22:19
neregistrovaný "Jenda"
21. 2. 2005 21:43
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 2. 2005 01:36
neregistrovaný "Milo"
22. 2. 2005 08:28
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 2. 2005 22:08
neregistrovaný "Izrael"
22. 2. 2005 08:25
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 2. 2005 13:44
neregistrovaný "Pavel"
23. 2. 2005 15:50
neregistrovaný "rasto"
13. 5. 2006 07:14
neregistrovaný "online poker"
22. 2. 2005 07:25
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
22. 2. 2005 10:18
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 11:48
neregistrovaný "Alcides"
15. 1. 2006 16:37
neregistrovaný "Mike"
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 19:07
Ramko
Ta to je fakt nářez. Ale dosavadní design Ramka se mi líbil o něco víc. Když teď jsou ty hrany snad povinný
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rasto"
22. 2. 2005 20:35
Re: Ramko
neviem ci vies, ale v bratislave bude vo stvrtok prezident bush a priviezol si uz aj svoj novy caddy, to len keby si ho chcel vidiet nazivo.
neregistrovaný "freeman"
21. 2. 2005 19:10
Buducnosť
Tak páni tu vidíme budúcnosť automobilu. Hlavne ma zaujalo regulácia teploty vzduchu. Chavala bohu, že žijem v EU !
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 19:20
Re: Buducnosť
Myslíš jako chválabohu za to, že naši zemědělci jsou tak zruinovaný socialismem, že nemají na pick-upy? Už vidím, jak žiješ v arizonský poušti a koupíš si Golfa nebo Passat....
21. 2. 2005 19:52
Re: Buducnosť
Lonestarstate, tak tohle, tohle má malá kola, velkej čumák a nevkusná světla. Jo, tak podle tohodle byl vytvořenej Espace? Pak chápu
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 20:15
Re: Buducnosť
Néé. Espace udělali podle Dodge Caravan. Tohle je full-size pick-up truck. Ouplně jiná třída.
21. 2. 2005 20:43
Re: Buducnosť
Koupím nové brejle. Nebo toho Dodge a bude to.
neregistrovaný "Jenda"
22. 2. 2005 12:04
Re: no comment
Nekomentuj radej vsechno, vzhled totiz neni vse, vis?? - ono se s tim autem taky musi jezdit - tohle je pro remeslnika auto jak delany - na vlek si das Bobcata, na korbu cihly a naradi, nemusis se starat, ze ti pres noc zmizi, protoze se za morem nekrade. Po sichte ses rozlamanej a touzis spocinout v komfortu a vorazit si - ten mas zaruceny i v 5 lidech, i s takhle nalozenym autem nemas problemy s akceleraci - jezdil jsem v Fordu F-350, V8 7,3L diesel, vykon okolo 300 k, prumerna dlouhodoba spotreba 12,5 mile na galon - coz neni spatne. Jenom ten klasicky dieselovy klapot - rano nas tim budili.
V terenu zapnes 4 kolku a vytahnes no problem zapadlej malej bagr - vyborne ucelny auto, respektovany vzhled V zime naberes familii, prihodis lyze a hura do hor, v lete na plaz, osobaka nepotrebujes
Nejaky problemy s tim jak to auto vypada, vubec nemas, KDYZ HO POUZIVAS. Zase dalsi teoretik, vid?
22. 2. 2005 17:52
Re: no comment
Tak jsem si to přečetl a vlstně ti nevím, co mám k tomu napsat. Každopádně je pro mně novinka, že ti, co auto používaj nemaj problém s tím, jak vypadá, to bych si býval netipnul. Mám najeto přes 700 tisíc km. Ne sice v tomhle Dodgi, ale zase v jinejch autech. Narozdíl od tebe ovšem patřím k těm, co problémy, jak jejich auto vypadá řešej. Možná je to tím, že zpravidla nejsem po šichtě rozlámanej Jinak, tuhle US specialitu nezatracuju paušálně. Mám dokonce pro tato auta určitou slabost v rovině nostalgie, přesně jak píšeš - těžká facha, cesta k dunám nebo sněhem, jo. Volil bych ovšem trochu, trochu jemnější, vyváženější design.
neregistrovaný "Honysek"
21. 2. 2005 19:38
bez titulku
Jedním slovem - nádhera! Jeden předchozí model jezdí i u nás v Trutnově a je radost ho vidět. Úžasně majestátní, prostě k nepřehlédnutí. Ostatní auta jsou proti němu jen hračky. Jednou se zapletl do lehké nehody na přechodu pro chodce. Zastavil přecházejícím lidem a zezadu do něho narazil H. Accent. Zarazil se až (obrazně řečeno) o zadní nápravu. Myslím, že řidič Ramu si toho ani "nevšiml", zato Accent to už nerozdýchal.
Rozbalit vlákno
11
21. 2. 2005 19:55
Re: bez titulku
Hochu, vypadá to, že máš zvrhlé teorie. Takovej hororovej, ne moc povedenej příspěvek. Takhle jsem se tady ještě nerozčílil. A že jsem měl setsakra důvody. P.S. Nemám Accent.
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 20:17
Re: náhodou pěkné
A dost pravděpodobný scénář. Bežný osobák by měl opravdu tendenci full-size pick-up podjet...což by bylo pro posádku osobáku dost nebezpečný.
21. 2. 2005 20:22
Re: náhodou pěkné
Tím předchozím - divné, nemyslíč - jsem reagoval na obsah té zprávy, na na vzhled auta, to jsem zhodnotil specálně pro tebe nahoře. Jistě, já jen, že takhle usměvně o zlikvidovaným korejci bychum tu psát zrovna nemuseli.
neregistrovaný "Honysek"
21. 2. 2005 23:05
Re: náhodou pěkné
Napsal jsem "obrazně řečeno" - samozřejmě mu v cestě stál nárazník. Samozřejmě při dobržďování ve městě tam nebyli žádní mrtví, ani zranění. Jen jsem ukázat na rozdíl mezi auty vyráběnými za velkou louží a v Evropě (Asii). Proto jsem použil tuto (vpodstatě humornou) příhodu. Nesmíš si to tolik brát k srdci, protože neútočím ani na korejská auta - podobně by dopadla všechna ostatní podobna Accentu. Ani netoužím po mrtých a zraněných na silnicích. Ovšem plechy auta proti lidem žádnou cenu nemají - jsou to jen spotřební věci. Příště to ber s větší rezervou.
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 2. 2005 23:30
Re: náhodou pěkné
Jo, takže bychom si všichni měli místo např. Fabií (myslím to jen jako příklad jednoho z nejrozšířenějších vozů u nás) nakoupit takovéhle Pick-upy, ve kterých (pokud se bude např. jednat o služební auta) stejně budeme většinou jezdit maximálně v 1 či 2 cestujících a jednou taškou s dokumenty a podobnými věcmi a ještět více tak zhustíme již tak drastický provoz na našich cestách, že?! Ať si amíci pro cestu do práce či do obchodu koupí třeba kamion, to je mi úplně jedno, ale tyhle auta fakt nemusím! Ne, že by byla nějak designově nevydařená, ale pro mě už to jsou přerostlé neobratné krávy. Jsou to takové hybridy. Může mi tady někdo vysvětlit význam takových vozidel? Pochopím např. Nissan Pick-up, Mitsubishi L 200- velmi praktická auta, využitelná k podnikání (velká ložná plocha, navíc prostupnost terénem) a následně také k převozu osob. U těchto "krav" (snad se na mě krávy nebudou zlobit, to by mě vážně mrzelo!!!) mi to však jasné není. Na co tak přemrštěné rozměry? Na co takové nehorázné motory? A na co takový luxus? Jak už jsem psal, pick-upy vidím jako pracovní auta, takže si nedokážu představit, jak s tímhle (např. jako už někým zmiňovaný zemědělec) jako se servisním vozidlem vyrážím na rozbahněné pole opravovat pokažený traktor a poté zpět usedám v umaštěných montérkách a kilogramy bahna na botách do koženných sedaček, svými mastnými rukami se chopím kůží potaženého volantu a nastavuju si teplotu na aut. klimatizaci a stanici na kvalitním audiosystému!!! Takže jestli jsou pro amíky tyhle pick-upy pouze imageovými auty, tak to teda děkuju pěkně!!!!Tolik zbytečného místa a tolik zbytečného paliva!!!!
neregistrovaný "rasto"
22. 2. 2005 04:52
Re: náhodou pěkné
chcel by som ti v kratkosti vysvetlit, naco su v amerike taketo auta. dufam, ze sa mi to podari. kazdy, kto v amerike rbi constraction ma taketo auto. teraz nejde o velkost, ale o prakticnost. jednoducho nalozi viacmenej vsetok material, ktory potrebuje na jeden krat. priemerna americka rodina sa sklada zo styroch a viac osob. nechcem ti tvrdit, ze s nimi chodia na letne dovolenky, ale v zime by si bol prekvapeny, kolko ludi stretnes s nalozenymi lyzami, sankami a vobec vsetkym ako idu do hor. cize prakticke. tomu zodpoveda samozrejme aj velkost kabiny a nasledne celeho auta. motory su snad jasne. pick up musi mat silu, nakolko je to prevazne pracovny nastroj. ci uz ako tahac privesu alebo v zime ked nasadi radlicu a odhrna sneh. bol by si prekvapeny, kolko ludi tu cisti cesty, alebo parkoviska. proste biznis. luxus? samozrejme, ze uvedenu vybavu nebude mat kazde taketo auto, a aj s tou kozou to nebude az take, ale napriklad dodge tu dava do najvyssich verzii caravanu dvd seriovo. tak preco nie. kto na to ma, nech sa paci. a k tomu, ze si nevies predstavit, ze v spinavych monterkach a zablatenych bagancach vlezie do takeho auta - kludne si to predstav. tu auto nie je ziadny majetok. je to cisto spotrebny tovar a preto s nim aj tak zaobchadzaju. netrapi ho, ze to auto bude zvnutra vyzerat ako v chlieve, alebo, ze zvonku bude spinave, nebodaj poskrabane. proste pracovny nastroj. u nas ludia na auto pozeraju inac, nakolko musia dlho setrit alebo ako nazvat ten cas, kym si ho mozu dovolit. a podla toho si ho aj vazia, preto sa onho staraju. netvrdim, ze je to zle. ma to tak byt, len tu v amerike je iny styl a iny nazor na taketo veci. a palivo? tak ver, ze to ich skutocne netrapi. ahoj a pekny den.
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 2. 2005 23:19
Re: náhodou pěkné
Díky moc za vyčerpávající odpověď. Jsem rád, že jsi mi to ujasnil, protože sám jsem v USA nikdy nebyl (a upřímně, ani mě to tam nijak netáhne), takže je to pro mě užitečné poučení. Podle různých filmů (a tuším, že i odborných periodik) jsem nabyl dojmu, že tyto pick-upy tam většinou lidé využívají jen jako obyčejné auto, jako my třeba Fabie nebo Octavie (opět pouze příklad), aniž by jim obrovský ložný prostor k něčemu byl a jen si tímto autem snaží vytvořit image "drsňáka". Jako užitkové auto to tedy beru. Ovšem s tím luxusem....no jasně, je vidět, že jsem čistokrevný Evropan, protože opravdu sedat v pracovních hadrách do tak luxusního interiéru, to by mi snad mozek ani srdce nedovolilo. Je to přesně, jak píšeš- Evropani většinou o svá auta dbají a neberou je pouze jako spotřební zboží a je to pochopitelně i z důvodu jejich ceny a doby, po níž na ně museli šetřit, ale abych pravdu řekl, i kdybych se v penězích topil, stejně bych k autům přistupoval úplně stejně, protože je mám strašně rád a jsou pro mě daleko více, než jen nějakým přemísťovadlem. A to neplatí jen pro auta- představ si, že jsem traktoru, se kterým brigádně často jezdím dal dokonce i jméno ! No naprosto a zcela vážně!!! Samozřejmě toto platí pouze pro auta a stroje, které mi slouží naprosto spolehlivě a dělají mi jen radost. Vážně si nedokážu představit, že bych považoval auto jen jako pracovní nástroj. I když mě třeba nějak dvakrát nebaví a neláká ho skoro denně drhnout a leštit, ale právě každý škrábaneček nesu velice těžce a vždy je mi z toho strašně smutno a jsem strašně nas... Ovšem to je na individuálním přístupu každého jedince. Tak teda na závěr: věc se má asi tak, že jsem zvyklý a mám rád evropská a japonská auta a Američani jsou prostě jiní a já jim nějak nemůžu přijít na chuť (teď jsem měl na mysli pouze auta). Ovšem je pravdou, že proto je nemůžu považovat za špatné. Zkrátka ať si každý koupí co chce, ale nikdo nečekejte, že podobná vozidla Vám budu nějak obdivovat! Zdravím Tě a taky přeji moc hezký den!
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2005 12:44
Re: pro Truckera
A proč mid-size pick-upy (jako Nissan Frontier, u nás jen Pick-up) toleruješ a full-size už ne? Kde je ta hranice...čeho vlastně? Slušnosti snad? Když potřebuju větší auto, tak si ho prostě koupím. Když si třeba budu vozit v Montaně autem klády na topení a potřebuju delší ložnou plochu než má mid-size pick-up, tak už jsem neekologický hnusák?
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 2. 2005 23:26
Re: pro Truckera
Doufám, že jako odpověď Ti bude stačit příspěvek nad Tebou. Jestli ne, dej vědět.
22. 2. 2005 17:55
Re: pro Truckera
Rezerv mám hodně. Příště to víc uvaž.
neregistrovaný "JP"
22. 2. 2005 00:36
Re: pro Truckera
Nevim, jestli by tahle trosku prehnana historka byla podle nejakeho fyzika uplne koser (řidič Ramu si toho ani "nevšiml"), ale zajet takhle pod nejake auto, to se mi povedlo i Hondou Civic I pod Trosku vyssi zadni naraznik Favorita. Byl jsem docela nas***, ze blbec, ktery na lede dupe na brzdu, kdyz nemusi a chce si jen zkusit, jestli to brzdi (zrovna kdyz za nim neco jede), si to v te popelnici vubec neodskakal. Na to clovek nemusi bourat ani do tak majestatne kravy, jako je tenhle Dodge.
neregistrovaný "dmx"
21. 2. 2005 20:23
common rail?
je ten sestvalec vznetovy alebo ako to chapat?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 2. 2005 20:44
Re: common rail?
Ano. Cummins je nazev dodgeovych dieselu.
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 2. 2005 23:32
Re: common rail?
Počkej, počkej, to má jako firma Cummins nějakou spojitost s Dodge?
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 2. 2005 12:48
Re: common rail?
Spojitost tu, že pro ně vyrábí (nejen pro ně) diesel-motory.
neregistrovaný "TRUCKER"
22. 2. 2005 23:30
Re: common rail?
Jo, jo, jasně. Z Tvého předchozího příspěvku jsem nabyl dojmu, že Cummins je snad nějaká odnož Dodge nebo, že jsou ty firmy nějak kapitálově propojené. Už jsem opět doma.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 2. 2005 11:45
Re: common rail?
máš pravdu, že jsem se blbě vyjádřil
neregistrovaný "coolio"
21. 2. 2005 21:31
Re: common rail?
A je to taky diesel pro náklaďáky, nehledej v tom něco kultivovaného. Asi jako V3S.
neregistrovaný "Jenda"
7. 3. 2005 22:19
Re: common rail?
V3S?-Nevíš o čem mluvíš.Nejdřív se svez a potom hodnoť.
neregistrovaný "Yaroukh"
21. 2. 2005 21:43
hnus
fujtajbl vosklivej; zlaty F-Series
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Milo"
22. 2. 2005 01:36
Re: hnus
Nic proti dodge, ale suhlas, F-series je uplne super.
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 2. 2005 08:28
Re: hnus
a super-duty je super-super :o)
neregistrovaný "Izrael"
21. 2. 2005 22:08
6 míst?
Jen by mě zajímalo kam si dá nohy človek v první řadě uprostřed?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Yaroukh"
22. 2. 2005 08:25
Re: 6 míst?
do kapes
neregistrovaný "Pavel"
23. 2. 2005 13:44
Re: 6 míst?
A nebo si je strci primo do p.dele Tenhle detai primo demonstruje faktickou stupidnost celho tohoto auta - protoze u auta s tak enormnim interierem vubec nemysleli na jeho vyuzitelnost. Predstavte si treba Multiplu ktera na delku meri 4m a skutecne se do ni vleze 6 pasazeru... At se na me anerikanofilove nezlobi ale tyhle obludy tam fakt pouzivaji jako uplne nornalni auta do prace. To to NEJEN LIDI PRACUJI V CONSTRUCTION A V ZEMEDELSTVI ale VELKA CAST AMERICANU kteri na te korbe VOZI DOKUMENKU A SVACINU a cele je to pohanene 6l benzinakem. Nejsem moralista, ale kazdy by mel mit elementrani zodpovednost za prostredi ve kterem zije. Ve chvili, kdy, ac vetsina americanu takove auto rozhodne nepotrebuje a kupuje si ho jenom proto "ze se to nosi" a ze soused ma 5l 5metrovu pick-up, tak on musi mit 6l, 6metrovy je dokonalu upadek americke kultury a civilizace. V evrope se taky delaji neekologicke neusporne a vseliak predimenzovane auta, ale tvori vyraznou mensinu prodeju - v USA je to obracene...
neregistrovaný "rasto"
23. 2. 2005 15:50
Re: 6 míst?
uz som tu pisal, ze to je pracovne auto, takze neviem o akej vyuzitelnosti pises. myslis v kabine? radsej dali sedadlo miesto stredoveho tunelu. to je podla mna prakticke vyuzitie. neporovnavaj multiplu s tymto strojom. a nemusis mat nejake obavy, ze si to auto kupuje ten, kto ho nepotrebuje. cena sa pohybuje okolo 45 tis. usd a viac, a to si kazdy len tak pre zabavu nekupuje. a co sa tyka susedov a predbiehania v tom, kto ma vacsie auto a lepsie sa skor hodi do nasich koncin, ako do ameriky, nemyslis?? pekny den.
neregistrovaný "online poker"
13. 5. 2006 07:14
Re: online poker
With the rainbow white spread price raise [odkaz] [odkaz] deal rabbits standoff rainbow up [odkaz] trio hard grande puppy.
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore"
22. 2. 2005 07:25
bez titulku
hmmm tak rozum mi říká hns, auto naprd zbytečnost, ale srdce mi říká jo to je bomba .... ale preferoval bych ram srt10, pokud možno v 4 dv. kabina ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
22. 2. 2005 10:18
dobrý..
vypadá super.. už je to pravda sice trochu větší, ale to je amerika oproti evropě taky.. myslím tím silnice, ulice a prostor.. Sympatičtější by byla varianta trochu menší, ale je potřeba brát v úvahu že tam to slouží (jek již někdo psal) jako spotřební material a stejně jako u nás třeba transit... Tohle auto bych si dokázal představit, nicméně bych musel bydlet někde v Beskydech na hřebeni... Jinak přerostlej mazel....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alcides"
22. 2. 2005 11:48
Kurňa...
Taková velká kráva, to bych ani do garaže nedal...je pěkný a silný,ale myslím si, že má dost velkou nevýhodu v takové délce, bo pokud nebude naložený, tak bude odskakovat zadek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mike"
15. 1. 2006 16:37
To znám....
.....to jsem v Arizoně řídil. Byl to taky full-size, ale Chevrolet Silverado (model 2005). Tam takový auto absolutně nemá chybu, je to super svezení, výborně se to řídí (má to pořádný rejd!), je to neuvěřitelně silný a pohodlný. Tam to má skoro každý, moje šéfová taky, říká mu "my little baby" a na spotřebu vůbec nehledí, když projedou 50 USD za týden, berou to jako standard. Jiný kolega tam má právě Dodge Ram, model 2004 a říkal, že to je nejlepší pick-up ze všech co za celý život měl. Byl jsem tam velice překvapen, jak rychle se dokáží tahle auta pohybovat. Na dálnici za Las Vegas nás předjížděla, když my jsme jeli asi 160km/h. Speciálně v Arizoně a Texasu bude tahle maxi verze na trhu velice úspěšná. Těch standardně obrovských double cab LWB "big duly" s dvojitou zadní nápravou jsem tam viděl mraky.
Rozbalit vlákno
0