Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia SUV: studie od čtenáře (doplněno o pohled zezadu!)

Většinou nezveřejňujeme obrázky, které nám sami posíláte do redakčních emailů. Tentokrát jsme ale udělali výjimku, protože tento reálně vypadající automobil stojí všemi čtyřmi koly na zemi...
Zpět na článek
neregistrovaný "Luigi"
24. 8. 2006 10:56
Nadšení -> Utopie ?!
Miluji SUV a offroady a k tomu eště škodovku..!!! Super, už jenom to nějak dostat do škodovky a na výrobní pásy a budu jeden z prvních kupců... Už začínam šetřit.. :-)
neregistrovaný "anonym"
25. 1. 2006 20:58
bez titulku
Je to fakt parada.... co kdyby nekdo tem blbeckum ve skodovce omlatil tu studii o hlavu aby ji udelali; Myslim, ze by se to dost dobre chytlo.... >:-[]
neregistrovaný "ja"
29. 5. 2005 13:09
Pan kral neni kral
Takovou fotomontaz dokaze kdekdo a nejen takto nerealnou.Napad to sice ma ,ale takovych napadu ma kazdej hodne,pan kral jen zkusil podle sveho napadu udelat fotomontaz ktera se mu z hlediska zpracovani nepovedla.A tak nevim proc to tady vubec zverejnujete.
neregistrovaný "Pinin"
27. 5. 2005 19:07
Excelent
Tak to bych si hned koupil
neregistrovaný "Marder"
11. 5. 2005 09:54
Re: GULIVEROVY CESTY
Neházel bych tuningery do jedoho pytle.. někteří mají vizy a s vkusem předělávají svoje miláčky.. Jsou to ti co nemají peníze si navrhnout a postavit a nechat schválit auto svoje... Takovéhle lidi by se nemělo zavrhovat. Na druhou stranu jsou tady i tuzingeři co na auta pouze lepí nebo šroubují kravinky co koupily v krámu.. Zpět k hlavnímu tématu Octavie SUV se mi líbí provedením masky ale dost mi zbytkem auta připomíná kunkurenty z koncernu VW ... Na silnici bych ji brzo rád viděl...
neregistrovaný "Besta2"
2. 4. 2005 14:46
:o)
tak predsa som ta nasla na nete....musim uznat ze si dost ludi namotal , mas velky uspech kukam...ale no musim uznat podarila sa ti.... vyzera uzasne..tak zatial papapa........aby si zhruba asi tusil kto ti pise tak aby si vedel anonym co ta pozna uz neeekonecne dlho....
neregistrovaný "jorge"
2. 4. 2005 14:31
v pohode
vyzera to fakt dost do pohody, ako tu uz nekdo spomenul velmi z toho nevyplyva velkost ale to nevadi... je to fakt super, len sa mi zdaju az moc komicke tie zadne dvere (nemyslim kufor) ktore su vysoke jak svina a v spodnej casti pri zadnom blatniku uplne uzucke, mohlo to byt dlhsie...
neregistrovaný "fukso"
28. 3. 2005 12:55
Octavia SUV
Hrr na to.Zacnite to vyrabat,krajsie nez Golf SUV.
neregistrovaný "smejkal"
24. 3. 2005 18:18
jsem nadšený.
Jsem úplně nadšený návrhem p.Krále a jako fanda všeho českého,co je dobré,bych byl také zákazníkem.Myslím si, že by vůz měl veliký úspěch i v německu a v našem okolí, kde by nebyl konkurentem drahých německých vozů,ale byl by vážným konkurentem jihokorejských vozů.
neregistrovaný "Tomino"
22. 3. 2005 12:10
Nádhera
Tak tomu říkám opravdová krása. Musím uznat, že tato "věcička" se jim opravdu náramně vyvedla. Kéž by takové auto někdy sjelo z výrobní linky a já ho mohl vidět jet na ulici, nebo se v něm dokonce svést. A ty velká kola tomu SUV naprosto "seknou"
neregistrovaný "anonym"
21. 3. 2005 10:05
Re: Panu Královi upřímně - umí
ježišimárjajosef piš krátké názory a názory k tématu
neregistrovaný "zeliner"
19. 3. 2005 11:07
ok
naprosta bomba,meli by kluci ze skodovky zvazit jeji vyrobu
neregistrovaný "Jardan"
15. 3. 2005 14:38
Tak toto je tred a ne YETI
Škoda Octávia SUV (studie pan král)

Je to SUPR !!!!!!!!!!!!!!

YETI - vracíme se do Ruska
neregistrovaný "kellysak"
8. 3. 2005 14:44
octavia suv ,tak snadne to nebude
auto je to pekne len či by bol o neho zaujem.ved trh s suv je už tak dost plny.največši konkurent by jej bolo porsche cayene.ale inak velmi pekna a podarena octavia suv.ja na mieste toho autora by som to poslal do škody aka by bola ich reakcia. ))))
neregistrovaný "Zdeněj Ludvar"
8. 3. 2005 06:54
ŽÁDOST JMÉNEM LIDU
Myslím,že mluvímza všechny,když oficiálně žádám o uvedení Allroadu od Škodovky do výroby a následně na trh.Moc se mi líbí a troufnu si tvrdit,že milion za takový vůz není nijak vysoká cena a velice rád bych jeden vůz vlastnil.Jestli někdo víte jak dosáhnout zahájení výroby,poraďte...Klidně uspořádám podpisovou akci.Sportu zdar a motorismu zvlášť.
neregistrovaný "kiri"
7. 3. 2005 16:38
Velmi vydarená prácička, v Boleslavi by nad tým mali začať u
neregistrovaný "ba"
6. 3. 2005 17:23
Docela good
Tohle auto se mi libi.Chci je!!
neregistrovaný "cristiana"
5. 3. 2005 19:01
tak toto by slo...
neregistrovaný "trnka"
4. 3. 2005 12:42
bez titulku
Vypada super a dofam ze nebude stat pres 1.milion
neregistrovaný "Tajne"
4. 3. 2005 10:06
bez titulku
Doufam ze chapete ze takhle to vypadat nikdy nebude. Todle neni cilovy treh pro skodovku. Ten Allroad bude vychzachet z Octavie II a bude to normalni Combi 4x4 trosku vic do terenu jako Audi Allroad. Zadnou X5 nebo Touarega necekejte. Naco by pak VW byla fabrika v Drazdanech.
neregistrovaný "Sportak"
1. 3. 2005 20:54
Je to super
Musím říct, že na pohled vypadá úžsně. Doufám, že bryzy vyrazí na české silnice a nebude přehnaně drahá.Is it god.
neregistrovaný "Sportak"
1. 3. 2005 20:50
bez titulku
Je to úplně bezvadný auto na pohled
neregistrovaný "Lubos"
28. 2. 2005 22:20
Nemá to chibu
neregistrovaný "Peter"
28. 2. 2005 18:23
bez titulku
FAKT je to BOMBA.Mohli by nieco take spravit.
neregistrovaný "TOMÁŠ z Olomouc"
28. 2. 2005 18:19
Re: nevim kdo by si koupil skodovku za dve mega..
TUSCON je auto z Koreje, kde průměrný plat dělníka je menší než v ČR. A když se chceš dostat rychle na trh jdeš s cenou nízko.
neregistrovaný "Pop"
28. 2. 2005 15:49
Pěkná práce!
Yeti se mi moc líbí, víc než Králův návrh, který také nevypadá špatně. Ale na co by bylo Škodovce velké SUV, když už koncern má Tuareg? Yeti je neotřelé, nové, vyvážené a svěží. jen to pustit do výroby
neregistrovaný "TOM"
28. 2. 2005 13:29
PEKNE - POSLETE TO DO BOLESLAVI
neregistrovaný "tom"
28. 2. 2005 13:28
bez titulku
PEKNE, POSLETE TO DO BOLESLAVI.TOM
neregistrovaný "Ricci"
28. 2. 2005 12:33
Naco dalsi terenak?
Naco dalsi terenak,ved v koncerne VW sa uz robi Touareg a koncern sam sebe konkurovat nebude...
BTWbrazok vyzera super,vsetka cest
neregistrovaný "zdenda"
28. 2. 2005 07:15
bavorák na nízkoprofilovejch gumách
připadá mi to,že koncern VW chce zase naštvat BMW podobným výrobkem z rozvojové země.Nízkoprofilové gumy může dát na offroad jen *.
neregistrovaný "Ivovi"
27. 2. 2005 21:22
Není se o čem rozhodovat
Včera je pozdě - pokud jim to zase D nezatrhnou, aby se prodával TUAREG.
Jinak bomba!!!
neregistrovaný "Aza"
27. 2. 2005 15:29
V cem?
Mohl by mi nekdo prozradit v jakem programu se vytvareji takoveto foto-studie?
neregistrovaný "krtkuvdort"
27. 2. 2005 14:17
WOW, tak ta by se seriove vyrabet mela.
neregistrovaný "Marek"
27. 2. 2005 13:03
daleko pěknější je studie Milana Krále
ta origoš ze Škodovky to je hrůza,vypadé jak Fiat Multipla ve své jedničkové verzi.
neregistrovaný "Paco"
27. 2. 2005 10:46
bez titulku
Nemohli byste prosím tyto fotky už přeložit někam dozadu nebo odstranit? Po zvežejnění fotky studie Yeti mohou být příspěvky Milana Krále využity maximálně nějakou "tuningovou" firmou... Skutečně, navržené úpravy jsou nepodstatné, módní a neměly by být chápány jako podnět pro další práci automobilky Škoda Auto.
neregistrovaný "Naleos"
27. 2. 2005 00:46
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Jsem tu snad poprvé a nejsem žádný horlivý znalec aut, ale myslím si, že jsi moc náročný a zbytečně rýpeš do míst, která jsou jen fiktivní a chceš je moc rozebírat! Je to pěkné, že se o něčem mluví, to znamená, že se líbí a proto bych byl rád, kdyby pánové od škodovky uvažovali nad tímhle modelem a snad by ho i náležitě realizovali, určitě by to stálo za to!!! měj se
neregistrovaný "SX1"
26. 2. 2005 21:29
zajimave
Jako napad zajimave, ale nezda se mi ta hrozna mezera mezi koly a blatníky kam by se vešel kamion, a ani taková obrovská kola s nízkými pneumatikami se mi nelíbí. jinak zajímavé.
neregistrovaný "tomas"
26. 2. 2005 17:39
bez titulku
Myslím,že pan Král muže učit ve Škodovce stavět auta.Být tento model na trhu bez vaháni ho beru.
neregistrovaný "micina"
26. 2. 2005 13:21
Moc pěkná, ale ...
Možná to tu již padlo, nečetl jsem celou diskuzi. Studie je moc pěkná, ale hodně mi to připomíná BMW X5. Zvlášť u zadní části se p. Král asi nechal inspirovat. Ale jinak skutečně excelentní.
neregistrovaný "Jitka"
26. 2. 2005 11:54
madam ktera může nosit nos hodně nahoru!
Je nadherna přímo okouzlující, tak velka a přitom tak něžna. De zní respekt a doslova mgnetycky přitahne pohled a pak i srdce člověka. Určitě bych jí dala přednost před kterýmkoliv jiným českým i zahraničním autem.
neregistrovaný "Martin"
26. 2. 2005 02:41
Konecne SUV-cko od Skodovky
Skoda octavia SUV je super. SUV-cka zboznuju, protoze jsou to auta do kazdeho terenu i na silnici. proste je to bomba. konecne.
neregistrovaný "maartykaa"
26. 2. 2005 02:38
Re: Uz se na ni pracuje
X co jsi zač? Plácni ještě něco. Já si na to teda počkám, moje čtyřkola je teď v nejlepších letech a tak ji asi doplatím. Vyleze to do dvou let??? Pan Král má dobrý vkus, právě takto teď vypadá moje stará octa, samozřejmě bez toho zvýšení, stejná barva, stejný lemy blatníků, stejně černá skla, je to bomba, škoda že nemůžu ukázat moji krasavici...
neregistrovaný "anonym"
26. 2. 2005 01:05
bez titulku
Stokrát lepší než škoda Yeti,moc pěkný
neregistrovaný "termix"
25. 2. 2005 23:11
Re: Pekna praca
GARDE v klidku
neregistrovaný "kwaco"
25. 2. 2005 16:52
TO BY SE MELO VYRABET
fakt super. bez chyby
neregistrovaný "Bill"
25. 2. 2005 15:31
Tohle bych chtěl mít v garáži..
I svoje poslední úspory bych za ní dal. Je to velmi povedené. Škode jen, že to zůstane jen pro potěšení naší "bujné" fantazii.
neregistrovaný "Pan Kapitan"
25. 2. 2005 14:49
To je paráda
Tak vyvážený design, radost pohledět. Autor studie na hrad!, či alespoň do Boleslavi! Hned bych začal šetřit, kdyby to jednou jezdilo.....
neregistrovaný "petula"
25. 2. 2005 11:41
no nevim...
Z pohledu graficke prace s pocitacem je to parada a autorovi vsechna cest. Skoda jen, ze ke stazeni jsou urceny nekvalitni obrazky s obrovitou kompresi.
Co se tyka navrhu auta, tak je to podle me otresny - nudne neoriginalni "standardni" tvary, je to bez energie, bez napadu. Nejodpornejsi jsou megakratoucky zadni dvere, jakoby nekdo vyriznul 20 cm auta a zbytek slepil.
Myslim, ze je dobre, ze je to jen neci obrazek. Byla by ostuda, kdyby tohle Skodovka vyrabela.
neregistrovaný "jirka"
25. 2. 2005 09:05
Moc povedená studie, pokud by sla do výroby neváhal bych s k
neregistrovaný "Cjoctavian"
24. 2. 2005 22:34
Re: Nizky profil
No a na tej druhej fotke je nezmenena velkost kolies...Inac je tam dost takyx xybiciek
neregistrovaný "vlado"
24. 2. 2005 19:50
ja som zisťoval už cenu, lebo som myslel že ju už vyrabajú
neregistrovaný "anonym"
24. 2. 2005 19:19
Volvo XC 90 x Skoda SUV
Vážně uvažuji o zakoupení Volva XC 90, ale být "Královo" SUV na trhu dost by mě zviklalo - tedy pokud bychom se bavili jen o designu.
neregistrovaný "Hitman"
24. 2. 2005 10:23
Nizky profil
Velmi pekne, ale ty gumy maji kapku nizky profil, kery se na offroad moc nehodi....
neregistrovaný "csw"
24. 2. 2005 09:28
bez titulku
Dobrý týpek, co to udělal...blbá škodovka, která na to *..
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 2. 2005 08:52
Re: pro GTI, ciello, mates atd.
A popírá to snad nějak moje prohlášení, že jsou německá auta oblíbená v USA nejvíce procentuelně mezi herci a zpěváky mainstreamu? Tedy mezi skupinami obyvatel, které já vůbec neuznávám. Jó Jackson jezdí k soudu v nějakém obřím limovanu. Prostě tam asi chce mít komfort jako v baráku. Co se týče necelebrit: jen Cadillac DeVille prodá ve své třídě víc jak dvojnásobek vozů, co všechny evropské modely dohromady. A máme tu ještě superpopulární Lincoln Town Car, který je jen o něco málo méně žádaný. V USA skutečně nežiju, ale prodejní statistiky jsem okouk víc než podrobně.
neregistrovaný "weerwa"
24. 2. 2005 08:25
huumuuussssss
humussssss, fuj, dyt to ma jen zvednutej podvozek
neregistrovaný "Miki"
24. 2. 2005 07:04
Myslim, ze bude v Zeneve
nevim neco mi rika, ze to auto existuje. Dlouho se mluvi o SUVcku od Skody ,a vcera jsem cetl, Skodovka ma nejaky koncept prichystany na Zenevu. Podle me je to tak, ze toto auto existuje, Skoda jej vypustila ven jako ze jen zatim fotku , Auto.cz dela jako ze to nekdo udelal, jako ze nejaky nadsenec a pritom tady peclive ze Skody ctou co na to lidi Takovy pruzkum ...
neregistrovaný "jirka"
23. 2. 2005 23:51
travnikar
Mít tak na ní,asi bych se dvakrát přemlouvat nenechal.Asi by to byla dobrá konkurence. neni co dodat!!!
23. 2. 2005 20:31
NEMÁ ŠANCI
Je to nerealistické, na obrovských kolech, se světlou výškou asi 30cm. Jen snaha pana krále a z ní tušená potence není důvodem k tomu uvažovat, zda se to bude vyrábět. Vyrábět se to nebude, protože by to bylo neprodejné. SUV je svébytný segment a naději uspět na trhu má jen vůz konstruovaný od počátku jako SUV. Výjimka v podobě Audi je jen výjimkou, která tohle pravidlo potvrzuje. Vůz na fotografii by byl prodejný v této podobě jen jako RC model.
neregistrovaný "Hyp-X"
23. 2. 2005 20:07
Skoda Octavia Allroad :-D
Velice pekne udelane.... Vidim v tom allroada od Audi no jako napad to neni spatne...
neregistrovaný "LoveDevil"
23. 2. 2005 17:54
Re: ŠKODOVKA
no a hned je někdo,kdo o tom ví ze vnitř ..
neregistrovaný "Honza"
23. 2. 2005 17:44
Re: Jiná fotka a jiné pojetí
Tak to v tom linku je hnus, tri auta prilepena k sobe.
Jinak ten napad v tomto clanku s tim SUV je zajimavy, akorat ten clovek to nedelal moc kvalitne. Prilis je videt ten kombik s tim spinave prilepenym spodkem, proporce jsou nesmyslne a nerealni. Ovsem kdyby ve stejnem duchu to vzali do ruky opravdovi designeri tak vysledek by mohl byt velmi atrativni. Otazka je jestli by se vyroba vyplatila. Pochybuji ale musim rict ze bych takovou skodovku na ulicich videl rad
neregistrovaný "External"
23. 2. 2005 16:30
Re: Jiná fotka a jiné pojetí
Tak, taky něco mám, ale spíš než VW je to jako Grand Cherokee, každopádně, podívejte se na obrázek: [odkaz]
neregistrovaný "Georg"
23. 2. 2005 15:03
Re: pro GTI, ciello, mates atd.
ty jsi v USA nikdy nezil, porsche-cayenne, mercedes, 5bmw je u pravniku a doktoru auto cislo 1. Podivej se v TV v jakem aute prijedou m.jacksona pravnici- Porsche Cayenne, on sam sedi jako dobry patriot v americke limusine. Osbourns (bushovi kamaradi) jezdi jenom na BMW a mercedesech to muzes videt i na MTV.
Evropske auta jsou v usa velmi premiove a in, jen problem je vysoka cena- touareq stoji 50tisic dolaru zato mam jeep za 28 + extras+ vyhody ve financovani atd..
neregistrovaný "yaaa"
23. 2. 2005 15:01
jj
,,,nekde sem tu cetl, ze si lidi stezovali na ty supr kola, tak a mame tu hnedle jeste lepcejsi i se skvelym pohledem zeadu,,,je to super,,takovyhle aua si sice jeste nekupuju ale poznam, ze tohleby muselo mit uspech,,godjob Mr.King
neregistrovaný "Standa"
23. 2. 2005 14:52
Zezadu je lepší :)
Na pohledu zezadu vypadá Oktávka lépe - vyšší pneumatiky jí sluší mnohem víc a kola jsou menší nebo se zdají být. Na pohledu zepředu to trochu připomíná monstertruck , ale zezadu dokonalý.
neregistrovaný "wushi"
23. 2. 2005 13:34
ešte raz
tak ešte raz...Milan, je to krása, naozaj s tým niekoho oslov...videl som kopec prehnaných koncept automobilov, ktoré boli absolútne nepoužiteľné pre bežného človeka...no toto je naozaj veľmi štýlovo a dizajnovo sympatické vozidlo, bola by škoda túto škodu neuviesť na trh...držím ti palce, ponúkaj, jednaj, konaj...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 2. 2005 12:23
Re: pro GTI, ciello, mates atd.
Jo, jako auta na ježdění do školy jsou německá auta v USA docela dost oblíbená. Hloupí hollywoodští herci a popové hvězdičky se po nich taky můžou utlouct.
neregistrovaný "Torreto"
23. 2. 2005 12:19
bez titulku
Perfektní práce!!!Meli by to vyrábět!!!NAREZ
neregistrovaný "Edward"
23. 2. 2005 12:16
Re: Opravdu pěkný kousek
Vypadá to dobře,ale otázka je, jaký motory by do toho VW povolilo, nebylo by to poprvé,kdyby (logicky) drželo trumfy v rukávu... A 2,5 TDi se 114 kW by v tomhle autě nemohlo být vrcholem nabídky, spíš středem, tím spíš, chtěla-li by zaútočit na export trhy...
neregistrovaný "David Poláček"
23. 2. 2005 11:56
Opravdu pěkný kousek
Musím říct, že je to opravdu nádherné, velice se mi to líbí. Pokud by škodovka začala s výrobou, tak si myslím, že vůbec neprohloupí, protože by si to nejednoho majitele našlo, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Fakt super.
neregistrovaný "Tajne"
23. 2. 2005 11:30
bez titulku
No ja bych si radsi pockal az na konecnou verzi. Tedle obrazek je spis neco jako BMW X5 a to Octavia nebude. Bude to jako Audi Allroad ten neni tak brutalni a todle obuti neni zrovna do terenu :o)
neregistrovaný "anonym"
23. 2. 2005 11:13
bez titulku
Škodovko jdete do toho protože já pak půjdu do vás.....
neregistrovaný "MAXImig"
23. 2. 2005 09:23
mazec!!!! jsem nadsen
Jestli tohle nebude Skodovka vyrabet, bude sama proti sobe.....to jsem tu jeste nevidel, aby v diskuzi nebyl jeden negativni ohlas. Pane Kral tleskam.
neregistrovaný "x"
23. 2. 2005 08:31
Re: Uz se na ni pracuje
)))))
neregistrovaný "wushi"
23. 2. 2005 06:37
super
Vyzerá to veeelmi pekne...byť to vo výrobe a s dobrou cenou, v momente by som zvažoval kúpu...som zaťažený na SUV segment, takže by ma to milo potešilo, nakoľko sa rozhodujem medzi octaviou 4x4 a inými SUV (napr.nová kia sportage sa mi dosť pozdáva, aj cena je ok...)...takže: páni zo škodovky, pouvažujte, tento človek má dobré nápady...
neregistrovaný "chapik"
23. 2. 2005 06:10
bez titulku
Milane klobouk dolu takové pěkné vozítko bych si hned pořídil.
neregistrovaný "pepik"
22. 2. 2005 21:40
Re: bez titulku
jo nase auta by byli super, naposledy jsme vyrabeli favority a felicie a o ty nikdo na svete nemel zajem. Nase pochvalne Tatrovky pred 2svet. valkou vymyslel genialni konstrukter Hand Ledwinka -sudetak. Pocitam ze sami by jsme konkurovali Lade, ktera byla bez pomoci z ciziny lepsi auto jak nase 120L
neregistrovaný "Tajne"
22. 2. 2005 21:28
Re: ŠKODOVKA
O takovych vecech jako jsou novy modely se rozhoduje jinde nez ve skodovce. To vim se tam pohybuju.
neregistrovaný "maartykaa"
22. 2. 2005 21:17
Re: že by marketingový průzkum..?
AŤ ŽIJE MESIÁŠ !!!
neregistrovaný "maartykaa"
22. 2. 2005 21:13
Re: že by marketingový průzkum..?
óóó velký škodovácký bože, věř, že jsem ze škatulky "obyčajný ludia", auta nejsou pro mě koníčkem a vnímám je jako vacsina populacie... a toto auto já chci achci a reálně jsem připraven si ho jít koupit, když ho pro mně necháš vyrobit. Mám teď už svoji druhou Ocťu čtyřkolku a právě má 2 ročky tak jí k narozkám sháním nového taťku a já jdu do nové, věř, bože, jsem obyčejný kupec nových 4kolek boleslavských a jsi-li jen trochu spravedlivý, tak tuhle krasavici z fotky mi sešleš do mého oblíbeného showroomu. Na allroada nemám a ze zoufalství už jsem šilhal po Tucsonu a nové Sportagi, ale věř, bože, zanechal jsem již rouhání a modlím se jen ke Škodě poté, co mesiáš Král zvěstoval příchod tvůj na zemi. I velká kola ti odpustím a vše zaplatím a nebudu spílati stále se kazícímu vyhřívání mé sedačky, protože tvá dobrota bude nekonečná a dá zapomenouti strastem vezdejším. A já věřím ve Tvůj příchod, ó Pane, a věřím i v nastavování světlé výšky a zámek pohonu 4x4 aspoň do 60km v hodině. Amen
neregistrovaný "Georg"
22. 2. 2005 18:20
Re: pro GTI, ciello, mates atd.
ja jsem zil dost dlouho v americe, nemecke auta jsou tam hlavne u mladych strasne cool, ale problem je vysoka cena. Kdo ma bohatsi rodice tak si koupi z4, chrobaka nebo audi tt, jen jsou to hodne premiove auta, ktere si muzou dovolit bohatsi zakaznici.(hlavne hollywood)
V USA kvalitni jizdni vlastnosti neni kde vyuzit, dulezity je luxus proto lide moc nepochopi zaco maji platit tu vysokou cenu a daji prednost masovym autum
neregistrovaný "LoveDevil"
22. 2. 2005 15:30
ŠKODOVKA
Mám známého, kterému zítra předám tento koncept a ten to předá svému otci, který pracuje na vyšším stupni ve Škodovce. Takže, super. Teď to jdu tisknout a předám. Snad se z toho něco vyvrbí!!
neregistrovaný "SEPO/SVK/"
22. 2. 2005 13:34
UUUF
CHCEM TO HNED
neregistrovaný "Bob"
22. 2. 2005 10:54
Re: SUV
vzdyt panove z VW delaji celou skodovku na svojem knohw-how. Kdyby skodovka pracovala sama tak by nanejvis vyrabela Ladu a na nejaky SUV by se nikdy nezmohla!
Design je proto takovy, ze VW chce aby zakaznici v anglii, nemecku videli podobnost k VW a nemeli strach z vychod. srotu, ktery skodovka do 94 vyrabela v podobe favorita, felicie atd..
neregistrovaný "Milda"
22. 2. 2005 10:39
bez titulku
Je to fakt paráda gdyby to začli vyrábět tak by byla určitě škodovka zas oněco výš.
neregistrovaný "MDPVK"
22. 2. 2005 08:50
pochvala
ak bude prijatelná cena tak hned berieme tri.Ak si kolega Milo spravi vodický tak aj štyri. Ale važne nie je to zle.
neregistrovaný "radio"
21. 2. 2005 22:16
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
souhlas, nezbývá mi než to vzdát, jseš grandiózní
neregistrovaný "anonym"
21. 2. 2005 20:49
bez titulku
GOOOOOD *!!!!!
neregistrovaný "Marek"
21. 2. 2005 19:20
supa
panove tak jestli se toto bude prodavat tak si hned jednu objednavam je to naaadherneee
neregistrovaný "Jezdec.."
21. 2. 2005 19:17
Re: velice povedená
Za 630 tisíc , máš auto v plné palbě , v Eleganci ... A ještě k tomu s motorem 1.9 TDI ašestikvaltem , stačí jen víc číst..
neregistrovaný "Tajne"
21. 2. 2005 18:16
Uz se na ni pracuje
Mam z duveryhodneho zdroje ze na SUV se pracuje bude to neco jako Audi. Tereni obuti jine narazniky vetsi svetla vyska atd... melo by to mit i nejaky ukazatele v interieru naklonu a tak. :o) uz se nato tesim
neregistrovaný "Jany"
21. 2. 2005 14:33
Vyzera to uplne super
Vyzera to uplne super. Urcite by sa to predavalo!!!
Jany z BA.
neregistrovaný "ROMAN"
21. 2. 2005 13:16
bez titulku
CHTELO BY TO NECO VETSIHO.PODIVEJME SE NA NOVY MERCEDES,BMW,VOLVO.VSECHNY MODELY -7MIST K SEZENI!TAKZE NECO CO BY VYCHAZELO Z MODELU SUPERB.URCITE BY SE TO CHYTLO.
neregistrovaný "GTI"
21. 2. 2005 12:53
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Aby mohl procházet od vrakovišť až po showroomy s Cady (ty blinkry) musel jsem ho dotáhnout někam do města. Byly tam narážky na loukotě, na gti a na Alfu cross, já to na závěr vymáz. Ať stojí tam na Key Westu, hledí s těma toužebnejma očima na Cubu, ať se opírá o jednu z těch palem u silnice a sní. Jo, ať sní. To je jedinná realita, kterou člověku nikdy nikdo nevezme. I když jemu, tehdy na kótě nad MiLai, jemu tuhle realitu přebilo něco úplně jinýho. Jiný narážky přece nemohu psát, když W a Č sem nepasuje. Napsal jsem teď něco k Ženevě. Do Ženevy ho netáhnu, nechme ho u tý palmy... Souhlas?
neregistrovaný "radio"
21. 2. 2005 12:37
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
tak teď jsem to asi moc nepochopil, je to jen krásná povídka ( i když jen se moc nehodí) nebo i nějaká nápovědy pro mně ?
neregistrovaný "GTI"
21. 2. 2005 12:20
Re: Panu Královi upřímně - umí
Asi to budem muset vzít za jinej konec. Dole máš třetí pokračování.
neregistrovaný "radio"
21. 2. 2005 12:11
Re: Panu Královi upřímně - umí
W nebo Č
neregistrovaný "Guest"
21. 2. 2005 11:22
velice povedená
No autíčko je to moc krásné ale bude to určitě v zákl.výbavě drahé jak prase.což mi u Škodovky moc vadí!!!to samé jak u nové Octavie 630 000kč a výbava zanedbatelná.jiné automobilky mají plnou výbavu za nižší ceny.Je to Škoda.měli by se nad tím zamyslet...
neregistrovaný "Martin"
21. 2. 2005 11:11
bez titulku
no myslím že je super a bylo na čase s něčím takovým přijít.Doufám že vyjdou nějaké fotky navíc.
neregistrovaný "Krtek"
21. 2. 2005 10:55
To by měla Škoda vyrábět!!
Moc pěkný!!!Tohle by měla škodovka začít vyrábět!!!Úspěch zaručen!!!
neregistrovaný "Petr K"
21. 2. 2005 10:54
Moc pěkná....
Skvělá práce, co se týká designu. Bylo příjemné potkávat takové auto na cestách.
neregistrovaný "ciello"
21. 2. 2005 10:17
Re: Panu Královi upřímně - umí
..jsem jako medvěd co přes zimu spí... já spím přes víkend...
neregistrovaný "lucky"
21. 2. 2005 10:13
uaaaau
toho by se měla škodovka chytit.myslím,že jeto naprosto skvělí nápad. gratuluji tomu pánovi
neregistrovaný "Alcides"
21. 2. 2005 09:56
Tomu říkám něco super..
Jo jen tak dál..je to fakt pěkný autíčko... Je designově fakt dost pěkné a dát i dobré motory, cenu dát takovou na jakou jsme zvyklí u Škody a mít dobré jízdní vlastnosti, tak to bude něco extra pro chuťové buňky.
neregistrovaný "Moravec Lukáš"
21. 2. 2005 00:50
DĚLO
DĚLO
20. 2. 2005 23:04
Re: pro GTI, ciello, mates atd.
Dík za informaci. Tolik se v Evropě neprodá ani autíček bburago. Máš to v malíčku. Trochu mi vadí, že pod vlivem tvejch textů myslím víc a víc na americký káry. V tomhle mám co dohánět.
neregistrovaný "Marty"
20. 2. 2005 22:48
Re: SUV
Bohužel si myslím totéž, pánové z VW podle mne opravdu brzdí modely Škodovky, myslím že jeto vidět i na stávajících modelech, třeba Superb je kvalitní auto, ale nemá šmrnc, Octavia I byla v roce uvedení 1995 daleko větší desingová bomba než dnes Octavia II i když je technicky a prostorově vyspělejší vůz. Nádherně to demonstruje srovnání třeba Octavie combi I a Audi A4 avantu v roce 1997 a srovnejte dnešní modely - na první pohled je vidět, které auto má prvotřídní desing, kdežto v roce 1997 byla Octavie srovnatelná a minimálně o třetinu levnější, vždyť taky je za to německý tisk pěkně propral. Tohle SUV by udělalo díru do světa ( nebo minimálně do Evropy ) a to by pánové s VW opravdu neunesli !
neregistrovaný "petrumr"
20. 2. 2005 22:44
Re: Na tuhle právě čekám
0,00%
20. 2. 2005 22:40
Re: Panu Královi upřímně - umí
Nějak jsem si rejpnout musel.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 2. 2005 22:23
Re: Panu Královi upřímně - umí
Fakt podařený. Obzvlášť ta vložka s Caddyma a Kubou.
20. 2. 2005 22:16
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Tak do třetice (pak už jen o autech):
Má lásko, Kenwort jsem opustil na severním předměstí Miami, hodil khaki bágl na záda a ohlížel se po něčem kloudným na noc, kde by mě nerušil cinkot injekčních jehel. Jdeme spolu s tímhle báglem slzavým údolím už dlouho a oba už jsme pěkně omšelí. Já trochu víc. Potřeboval jsem sprchu, trochu tekutý naděje do sebe a aspoň dvanáctihodinový spánek. Hlavně jsem však potřeboval tekutou naději, co ti v hrdle připomene tvý dávný sny, má lásko. Mám smysl pro detaily, ovšem zpravidla k tomu nepotřebuju mikroskop. Hošan, co se povaloval za recepcí hotelu se, jak mne zmerčil, teda podívat uměl. Bylo mi jasný, že mu stačí tři vtečiny na to, aby poznal, jestli před ním stoji švorcovej nýmand nebo někdo, kdo mu stojí za to, aby si kvůli němu upravil uzel na kravatě. V mým případě se kravaty ani nedotkl. Měřili jsme jeden druhého a abych trochu vyrovnal skore, mrknul jsem zřetelně na to, co tady pohodili do haly a čemu se před čtvrtstoletím mohlo s úspěchem říkat pokus o perskej koberec, ale nijak mi to nepomohlo. Co se týče zbytku hotelu, je fakt, že dveřma sem táhl svěží vzduch zvenku. Byl bez zápachu. Z druhý strany jsem ovšem zavětřil režnou. Hodně režný. Tohle ale nebyl můj problém, tak jsem jen čekal, až se strefí na hák a dá mi klíč od pokoje. Snídani jsem odmítl. Poznal jsem dost chlápků, kterým federálové nasadili klepeta ještě dřív, než stačili sníst první ranní vajíčko na hniličku. Snídám zásadně přes ulici. Pokoj byl v posledním, třetím patře, ale líbánky bych v něm trávit nechtěl. Sprcha, nebo to co tady za sprchu vydávali se s pokojskou už dlouho neviděla. Kohoutku s teplou vodou se evidentně stejskalo po pořádným proudu teplý vody. Možná ale že tu bylo dlouho sucho. Sprchu jsem zvládl poměrně bez úhony, navlékl jsem si slavnostní ponožky a skočil naproti protáhnout kostru do špeluňky, co jí nějakej chytrák s vlasteneckým cítěním nazval pruhy a hvězdy. Originalitou teda tady nikdo nestonal. Zpočátku to vypadalo, že s tou malou šlapkou v rohu lokálu budu mít víc práce, než by mi udělalo radost, ale vyřešil to za mně jeden beznadějně bludnej holanďan se studenejma těkavejma očima a s ohryzkem větším než pecka od broskve. Ten večer jsem ale ani já nezůstal sám. Měl jsem společnost, co mne nikdy nezradí. Vyměnili jsme si pár zdvořilejch doteků a hlavně obsah. Zkusil jsem pak jít do humra ale možná to nebylo ten den rozhodnutí z nejlepších. Nebyl živenej nebyl čerstvej a byl bez chutí a bez jisktry jako ten holanďan v rohu. Před dvanáctou jsem se přesunul naproti a těšil se do hajan. Násoska v recepci rozdělil svou pozornost mezi mne a nedopitou láhev režný, v který se jak jsem si všimnul nestačily ustát kruhy na hladině. Tahle činnost mu evidentně nešla k duhu, tak jsem se tiše protáhl kolem a zamkl jsem na dva západy. Vždycky se zamykám na dva západy. Rád si zamykám a s radostí odemykám. O pár kdysi ostrejch hochů jsem v Elej zakop a vím, že dlouhou dobu ani nezamykali ani neodemykali. Tuhle službu jim platili daňoví poplatnící. Umím ocenit vlastní klíče. Teď ležím na zádech v zaplivaným pokoji, na stropě luštím zprávy z uličních neonů pode mnou a myslím na tebe, lásko. Nejvíc mi o Havaně dokázal říct Kenny G svou sopránkou. Dokud jsem nepoznal tebe, lásko. To tys mi ukázala napřed celou Havanu a pak sebe. Obě vás mám, obě Vás miluju a obě jste tolik, tolik daleko... Stojíme na nábřeží, zavíráme oči před sprškama z hřebenů vln, co se tu staletí tříštěj Fidelovi navzdory. Zavíráme oči před časem, kterej nám zbejval, zavíráme oči před tím, co nám do žil vpustila naše srdce. Když jsem pak, lásko, odplouval, a řezal tyhle vlny napříč, vzdalovala ses až jsi mi zmizela docela. Díval jsem se stále tvým směrem, a jediné, co jsem vnímal, byl tvůj pohled, temně modrý, hluboký a mírně rozostřený. Takový, jako je celý náš život, má lásko. Ráno, až vyjde slunce vstanu a pojedu ne Key West. Tam si budeme nejblíž...
20. 2. 2005 18:44
Re: Panu Královi upřímně - umí
Ten horní anonym jsem já, psal jsem to z jiného PC a zapomněl na nicka.
neregistrovaný "Jirka"
20. 2. 2005 18:43
Re: Na tuhle právě čekám
Chtěl bych vyměnit svoji postarší 1,8 20V právě za tohle auto.Cena 800.000,- by byla zřejmě přijatelná.Super auto.
neregistrovaný "anonym"
20. 2. 2005 18:41
Re: Panu Královi upřímně - umí
Pár dobrejch napínáků jsem v kině viděl. Jeden z nejlepších je Tři dny Kondora. Proti těmhle prvním písmenům je to ovšem čajíček. Takže čekám na první písmeno svého příjmení a tak nějak mě zasvěť do písmen svejch. Dík.
neregistrovaný "Schades"
20. 2. 2005 17:44
Výroba
Je možné, že by se tento krasavec mohl dostat na výrobní linku podniku Škoda? Je aspoň nějaké procento?
neregistrovaný "Roman"
20. 2. 2005 17:25
Fakt zdařený
Pokud by si z toho vzala Škoda příklad, určitě bych do toho šel, fakt moc zdařený
neregistrovaný "pepino"
20. 2. 2005 17:01
SUV
Me se to libi hodne, ale ten prostor mezi prahama a bocni listou bych nechal v barve auta, myslim, ze by to bylo hezci. Do vyroby se to ale podle me nedostane, protoze by to byl hodne uspesnej model a to vw nedovoli.
neregistrovaný "(.....)"
20. 2. 2005 16:47
...muj nazor...
Osobne sohlasim se vsemi, kteri narazeli na obrovska kola a nizkoprofilove pneu. Ja myslim ze postaci srovnani napriklad s Porsche Cayenne. U Porsche byl asi hlavni zajem vyrobit SUV, ktere by si zaroven zachovalo dynamiku a sportovni charakter spojeny se znackou. A vysledek je ten, ze i tenhle "sportak na vysokem podvozku" ma pneumatiky s vyssim profilem... (no Cayenne mi v garazi nestoji takze jsem koukal jen na fotky). Predstava, ze s temihle koly jedu do terenu (i kdyz by nejspis stacila rozbita cesta) nebo ze na ne montuji snehove retezy, je stejne absurdni jako myslenka jednoho prispevku, ktery hlasal zakladni cenu 500 000,-. Spis bych se priklonil k variante, ze tahle Skodovka by mela prodejni uspech se zakladni cenou rekneme kolem nebo v lepsim pripade neco pod 800 000,-. Vezmu-li v potaz, ze tohle auto by mohlo prijit na trh nejdrive za rok (pokud uz na konceptu ovsem tajne neprcuje), nenapada me, cim jinym by mohla Skoda konkurovat uz zabehlym vozum stejne tridy, nez cennou. Zkratka by to byl poslednacek, ktery by naskakoval do jiz davno rozjeteho vlaku vozu tehle kategorie a navic by neprinasel nic noveho, krom dle nekterych fadniho designu automobilky Skoda. Me osobne se vsak design novych Octavii (zejmena kombi) velice libi, i kdyz kazdy asi vime, ze castecne zdroje inspirace vsichni potkavame na cestach pod logy jinych automobilek.
dodatek: Tou konkurenci mam na mysli zejmena: Audi Allroad, VW Touareg, Volvo XC 90, BMW X3 a X5, Honda HR-V, Hyundai Tucson, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander, Nissan Murano, Subaru Forester a ty vozy, ktere jeste prijdou na trh (mozna neco prebyva mozna neco chybi...)
neregistrovaný "Michal"
20. 2. 2005 15:06
Škoda SUV
Prajem všetkým dobrý deň. Neviem síce, ako bude vyzerať Škoda SUV, ale v takejto podobe sa určite dobre predávala. Mimochodm, v roku 2008 má prísť na trh model s pracovným názvom Yetti. Má to byť 5 modelový rad. V roku 2006 príde Roomster, 2007 nástupca modelu Fabia a 2009 nástupca modelu 2009. Tým bude obnovená, ale aj doplnená modelová paleta značky Škoda.
neregistrovaný "radio"
20. 2. 2005 11:42
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
no a co si vymyslel, šup sem zase s nějakou povídkou, při nejmenším já se na ni těším
neregistrovaný "radio"
20. 2. 2005 11:36
Re: Panu Královi upřímně - umí
GTI: čoveče, já snad začnu ty tvoje povídky vydávat, mě se strašně líbí. mates, ciello, lonertento a ti další nejlepší mají příspěvky, které jsou věcné, neurážlivé a hlavu a patu, ale tebe, tebe si prostě přečtu, protože si to člověk u toho snění začíná i představovat a vzpomíná i sám na nějaké podobné příběhy. k tomu prvnímu písmenu, nemyslím si, že nick je zkratka od Gertruda Thyssen Intelektuálová, ani od Gerchan, nebo jak se to píše. Myslím, že první písmeno křestního jména je M nebo P.
neregistrovaný "audi"
20. 2. 2005 10:43
Re: Návrh pro redakci
to uz sa stalo aj mne ale pod nickom caesar
neregistrovaný "Ondra"
20. 2. 2005 10:04
bez titulku
Vážený pane Králi, musím přiznat.. krása!!! Pred Vámi kloubouk dolu...
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 2. 2005 09:44
Re: pro GTI, ciello, mates atd.
Opravdu zajímavá diskuse (na tom automixu). Obzvláště tím, kolik lidí tam fundovaně plácá o americkém trhu Ale mají pravdu, že Passat je tam outsider. Prodeje za rok 2003: Honda Accord:397 750 Ford Taurus:300 496 Nissan Altima:201 240 Pontiac Grand Am:156 466 Chevrolet Malibu:122 771 Chrysler Sebring:100 109 Dodge Stratus:99 924 Oldsmobile Alero:99 123 Hyundai Sonata:82 330 VW Passat:76 977 Mazda 6:66 118 Mitsubishi Galant:65 141 Saturn L-series:64 957 Mercury Sable:61 342 Někdy se do střední třídy v USA počítá i Toyota Camry, to by pak vedla: 413 296
neregistrovaný "Leon"
20. 2. 2005 00:46
Bravo!!!
Dobrá myšlienka, dobrá grafika (dobre zvládnuté proporcie a perspektíva), snáď by to len chcelo trochu vyššie profily pneumatík (kolesá pôsobia na SUV-čko trochu ľahkým dojmom), ale inak SUPER!!! PS: Máte nejaký príbuzenský vzťah s Václavom Králom?
neregistrovaný "gl"
19. 2. 2005 23:47
bez titulku
moc pekne
neregistrovaný "Tom"
19. 2. 2005 23:29
Moc pěkná věcička
Moc pěkná věcička. SUV je moje nejmilejší kategorie (škoda, že na ni nemám ) Jen ty nízkoprofilové kolomatiky mi tam trošku nesedí. Ale jinak velím: VYRÁBĚT!
neregistrovaný "JJ"
19. 2. 2005 22:13
pecka (jednoducho krása)
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2005 22:01
bez titulku
Pěkné
neregistrovaný "GTI"
19. 2. 2005 20:31
Re: Panu Královi upřímně - umí
Má lásko, ten Strip, by byl bejval výbornej nápad, kdyby to teda všechno tenkrát dobře dopadlo. Vsadil jsem celou druhou splátku. Bylo jasný, že to párátko, co zpracovávám mezi zubama nebudu moct použít jako harpunu, a tak jsem se o to víc snažil proniknout skrzevá brejle toho chlápka, co jsem si to snim tady u zelenýho sukna rozdal. Nešlo to, s těmahle brejlema se mohl klidně ucházet o přijetí do party svářečů dvoucoulovejch trubek. Domníval jsem se, že mám dobrou kartu. Na tři vteřiny jsem zadržel dech a vyložil to na stůl. Ta domněnka se nepotvrdila. Chlápek naproti si prohráb prstama tlustejma jak párek z hotdogu pleš, usmál se, teda udělal něco co asi jako usměv mohlo vypadat v době, kdy mněl o 50 kilo a o třicet let míň, vyložil to na stůl a já pochopil. Chápu rychle. Píchlo mně, lásko, u srdce. Fabkacross se na mně mračila nejmíň na padesát yardů. Ty loukotě, ty mě braly. Zkusili jsme to na rovinkách kdo z nás má na víc. Prohrál jsem, seděla jak přibitá a vrněla. Jinak cesta nazpátek, to ti, lásko, radši nebudu popisovat. Vím, že máš ráda dojáky. Já taky. Teda, pokud nejde vo mně. A teď setsakra šlo. Vrátil jsem ji nazpátek. Jizva na čele byla stále na svém místě. Moje první splátka taky. A tak to už mělo zůstat. Vzal si ode mně klíče, řekl mi sbohem hochu a protože bylo jasný, že umí drtit cukrkandl svejma dásněma, ani jsem se nesnažil smlouvat. Fabce jsem se styděl podívat do tějch krásnějch rovnejch očí. Někdy, lásko, se na člověka usměje štěstí. Abych to ale nepřechválil. Cestou domů, nebo spíš tam, kde mám teď postel a jednu voprejskanou skříň, všechno po číňanovi, kterej se nesprávně domníval, že umí přecházet silnici mimo přechod, na mně káp jeden kámoš z minulosti na kterou se nezapomíná. Byl z mojí čety. Když nás mariňáci tenkrát vyložili na rodnou hroudu, vrátil se ke kšeftu. Na pobřeží obchoduje s ojetejma Cady. Asi, lásko, víš, co je Cady. Pár jich tam u vás v Havaně zůstalo potom, co jsme rychle, hodně rychle mávali Fidelovi na dlouhou neshledanou. Já je nemusim, svislý zadní blinkry není zrovna moje téé. No, myslím, Lásko, že namísto s plechem, obchoduje ten kámoš s masem. Teda s bílým masem. Ty víš, tohle já zrovna nemusím, jenže měl já tehdy jinou možnost? Možnost asi jo, ale šanci, tak tu jsem měl jen teď a jen tady. Dal mi klíče od Fordky z osmapadesátýho. Byla ráda, že se může projet. Pár mílí to bude, říkal. Za hranicema na mě mělo čekat 15 natěšenejch mexikánců, těch, co si myslej, že na světě je jěště ráj. Ale mým úkolen nebylo jim to vymlouvat. Já je do toho ráje měl dostat. Za tisíc babek na hlavu. A to už je na vykoupení fabky. To je setsekra na brzký shledání s těma loukotěma. Nebylo jich 15 ale 20, nebyli netěšený, ale vystrašený. Dalo se to pochopit. Dostal jsem je k čáře až v noci. Zbejvalo nám 150 yardů. Když někdo, lásko, natahuje závěr pumpy Benelli, zcvakne to každýmu ještě dřív, než je náboj v hlavni. Já ten zvuk slyšel první. Byla to současně odpověď na mé tři otázky, které jsem ani nemusel vyslovit. Jediná naděje bylo zůstat za čárou stínu z jejich maglitek. To se nám podařilo. Leželi jsme na znaku a já napočítal 128 hvězd, než jsem se vydrápal na násep a zavětřil malou naději. Vyšlo to, lásko. Člověku občas vyjdou věci, kterů vůbec vyjít nemusí, to znáš sama. Mně to tak úplně zase nevyšlo. Jizva mi řekl, že včera si Fabku odvezl nějakej týpek ze severu. Prej se mu moc líbila. Bodejť by ne. Jednou se tam nahoru na ní mrknu. Byla povedená. Vyrobili jí někde v Evropě, to je ještě dál než jsi ty lásko. I když níc ve vesmíru než ty ted ode mně dál není. A to ty víš. Na stopu jsem chytil chlápka v Kenwortu, co vezl do Maiami plnej návěs barev. Neumím si představit, kdo si ještě potřebuje barvit život narůžovo. Ta Florida se hodí. Aspoň si budem blíž. Já vím, máš starost, jestli nezapomenu, jestli vše nezahladí čas. Tohohle se neboj. Je to jako když vlny oceánu útočí na tvé jméno, hluboko vytesané do žuly. Lásko.
neregistrovaný "Bezejmenný"
19. 2. 2005 19:30
Re: Frajer.proč jí nezačít vyrábět...
velmi pěkné, to je pravda. Ale našel jsem an netu tuto fotku nějakého automobilu ( [odkaz] ) Určitě se tu podobnost s automobily Škoda dá najít. A rozhodně by toto auto bylo velmi pěkné Škodovácké kupé... obě auta by opět pozvedla úroveň Škody ve světě...
neregistrovaný "GTI"
19. 2. 2005 19:20
Re: pro GTI, ciello, mates atd.
Přesně tohle jsem potřeboval. Dík. Dost mi stouplo sebevědomí. Tam do toho nejdu. Nemůžu. Přeci jen si sebe tak trochu ještě vážím.
neregistrovaný "GTI"
19. 2. 2005 19:06
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Erko jo, vážnej vztah. Pochoval jsem ji už dávno. Nezapomínám. Nikdy a na nic. Erko patří k těm silnejm vzpomínkám. Tvé hodnocení auta nahoře čtu a přemýšlím o něm. O tom hodnocení.
neregistrovaný "GTI"
19. 2. 2005 18:55
Re: Panu Královi upřímně - umí
Já teda nemám tip žádnej, jak taky. Je to na tobě. Třeba první písmeno mého jména. (G to není)
neregistrovaný "GTI"
19. 2. 2005 18:51
Re: GULIVEROVY CESTY
Ok. S tuningem problém nemám. Tuning je problém tuningářů. To oni mají v podstatě neřešitelný problém. Mají nepřekonatelnou konkurenci. V automibilkách, které vyrábějí auta, co ti, jak píšeš, fandové tuningu, čiže Tunery, tuningují. Jsou na světě jěště horší věci. Myslím v estetice. I když moc jich nenapočítáš.
neregistrovaný "Marko"
19. 2. 2005 18:23
Re: že by marketingový průzkum..?
Presne udaje nemas ani z osobneho pretestingu. Tam som to tiez nikdy nevidel, ale je to doslednejsie, bezpochyby. Ja by som tiez zobral ako zaujimavy vstup udaje z internetu (aj ked si netrufam nazvat to prieskumom), ale urcite nie zo specializovanej auto-stranky. Ludia pre ktorych su auta konickom ich vnimaju inak ako vacsina populacie (a to bohuzial/chvalabohu prave skupina kt. si kupuje auta v prevaznej miere). Takze, keby som chcel naozaj infomacne hodnotny vystup, hodil by som to skor na nejaky news-server - nech sa k tomu vyjadria aj ti, co sa vyjadruju ku vsetkemu - teda obycajni ludia. Navic v tomto pripade je dalsi problem: SUV su tak modnou zalezitostou, ze odmietave stanovisko v prvej reakcii prakticky nedostanes. Kazdy tym bude viac-menej nadseny a 99% to bude chciet (pretoze to je pekne, drsne, neviem este ake,...): lenze realita potom moze by ina: a ak robis v marketingu musis vediet, ze nocna mora je mat vyrobok, o ktorom Ti 10 ludi povie, ze je zaujimavy a pekny, ale realne si ho kupia len dvaja (pretoze pre zostavajucich 8 nie je nic viac nez prave len zaujimavy a pekny a viac sa s nim nemozu, nevedia, nechcu stotoznit).
neregistrovaný "Forceman"
19. 2. 2005 18:08
hodne pekny!!!
na brazku vypada skvele a pokud by mela takovou vybavu jako novy allroad,a poradnej motor(samozrejme k tomu i podvozek)tak by to byl velice povedenej kousek...myslim ze p.Kral by ve skodovce rozhodne uspel))
neregistrovaný "Monti"
19. 2. 2005 16:57
Frajer.proč jí nezačít vyrábět...
To je přesně to co Škoda potřebuje...je hezčí jak SUV od audi nebo od volva.
neregistrovaný "Monti"
19. 2. 2005 16:48
bez titulku
Je super jen jí nějak doslat do výroby...
neregistrovaný "Pete76"
19. 2. 2005 16:28
POKUD SUV NEBUDE VYRÁBĚT,TAK ZTRATÍ VELKÝ BUDOUCÍ ZISK!
I když nejsem fanda Škodovek, tak musím smeknout ! Tahle studie pokud se bude a to doufám vyrábět,hodně zvedne prodej-je to skvost a byla vy velice konkurenceschopná!! Držím palce!
neregistrovaný "PATRIK"
19. 2. 2005 16:15
PĚKNĚ
PĚKNĚ
neregistrovaný "Bezejmenný"
19. 2. 2005 15:16
Re: To by bylo fajn
velmi pěkné, to je pravda. Ale našel jsem an netu tuto fotku nějakého automobilu ( [odkaz] ) Určitě se tu podobnost s automobily Škoda dá najít. A rozhodně by toto auto bylo velmi pěkné Škodovácké kupé...
obě auta by opět pozvedla úroveň Škody ve světě...
neregistrovaný "Ivohoe"
19. 2. 2005 14:57
Re: že by marketingový průzkum..?
K tvému marketingovému průzkumu. Taky se pohybuji v oblasti marketingu, a každý kdo je v téhle oblasti alespoň trochu pružný ví, že průzkum typu: ,,tady máte přesné údaje, jasné výsledky a zítra to pošlete do výroby,, už dávno není nejšťastnější volba Částečně máš pravdu, ale osobně si myslím, že internet je zajímavé místo pro zjištění zájmu spotřebitelů o produkty
neregistrovaný "Jerry"
19. 2. 2005 14:44
překvapení
Kdyby se něco takového objevilo v nabídce Škodovky, tak by to jistě zničilo statistiky prodejnosti aut jako VW Touareg apod., protože to fakt vypadá skvěle a byl bych jedním z prvních zájemců. Povedená studíe, ale reality se zřejmě nedočká. JR
neregistrovaný "NIcKON"
19. 2. 2005 13:28
Re: Dotaz pro autora
Děkuji za odpověď. Myslel jsem si to, jen mi do téhle velikosti trochu neseděly k poměru velikosti auta opravdu velké reflektory.
neregistrovaný "Hooligan 49"
19. 2. 2005 13:04
Re: ano
Jak tě znám - jinými auty myslíš Fiaty, že? Ale k problému (jestli se to tak dá vůbec nazvat ). O chlup níž píšeš o ceně kolem 500 000,- a srovnáváš to s Tusconem. Když to trochu přeženu, tak korejci dělají za pytlík rýže, zatímco u nás jsou platy troch někde jinde (výše)... Prostě výrobci v EU v současné době nemohou konkurovat cenám korejců a spol. "Tvá" cena kolem 500 000,- není v žádném případě reálná (při použití standartních výrobních materiálů i postupů)
neregistrovaný "Hooligan 49"
19. 2. 2005 12:37
Re: Pekna praca
Pokud se nepletu, tak to jsou jména škodovek z minulosti - je to podobné jako Felicia a Octavia. A to, že si to zaregistrují neznamená (doufám), že to musí okamžitě používat - třeba někdy časem...
neregistrovaný "Brouk"
19. 2. 2005 12:33
Talent.
Milan Král ma talent. Je to velmi pekne a povedene auto. Jen vzhledem k charakteru auta bych zvolil jine kola.
neregistrovaný "Marty"
19. 2. 2005 11:55
Skvělá ! Skvělá ! Skvělá !
Škoda Octavia allroad nemá chybu, do takového auta bych šel okamžitě ! Přemýšlím o koupi SUV, SAV nebo Off-roadu, ale ty které se mě líbí mají ceny přeci jen o něco výš, než co jsem za auto ochoten utratit ( a s korejcem jezdit nehodlám ). Ale takovéhle auto za cca 700.000 bez DPH bych bez problémů koupil ! Pan Král odvedl bezchybnou práci, snad se pánové ve Škodě zamyslí ! ! ! Proč se dávno nevyrábí ?
neregistrovaný "Michal"
19. 2. 2005 07:43
SUPER!!
vypada nadherne! jestli vyjde, tak o ni zacnu premyslet!
neregistrovaný "Tony"
19. 2. 2005 05:36
Vcera bylo pozde
Skoda SUV je super. Proc uz tu neni?
neregistrovaný "Yaroukh"
19. 2. 2005 01:57
Re: bez titulku
souhlas
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2005 01:36
bez titulku
Pohledné auto, kola jsou však naprosto nevhodná. Celkový vzhled se nepříliš liší např. od Volva s rypákem fabie. Konkurenceshopnost by byla možná snad jedině cenou. Nekamenujte mne prosím - pohled laika - osobní názor.
neregistrovaný "audi"
18. 2. 2005 23:21
Re: GULIVEROVY CESTY
neviem ako u vas ale na slovensku si fandovia tuningu hovoria tuneri
neregistrovaný "radio"
18. 2. 2005 23:06
pro GTI, ciello, mates atd.
[odkaz]
tady se nasmějete nad diskuzí
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 2. 2005 22:42
pekny ale ...
Je to pekny, ale autora bych pochvalil spis za pomerne kvalitni zpracovani, nez za nejakou invenci. To auto je IMHO pekny tim, cim je pekna nova Oktavia + zvysenym podvozkem. Pro me je to neco jako Cayenne - zvedli Porsche o 30 cisel, takze komu se Porsche libi a komu nevadej SUV z principu (nebo spojeni "SUV Porsche"), tomu se to auto musi libit. Sam bych to lip neudelal, ale chybi tomu invence; spis se to veze na modni vlne SUV (a taky na patriotismu) ... Utlucte me.
neregistrovaný "SIDI"
18. 2. 2005 22:37
pekna, moc pekna
Ta skica je moc moc povedena, kdyby se vyrabela, byl by o ni velkej zajem. Ale vzheldem k tomu ze panum od VW udelal caru pres rozpocet uz SUPERB, nevim nevim jestli by tohle zaradili do vyrobniho programu....
neregistrovaný "Martin K."
18. 2. 2005 22:31
Je to fakt dobré!!!
Ak sa to začňe vyrábať tak mám pocit že Touaregu odzvonilo!!! Fakt super
neregistrovaný "Tommy"
18. 2. 2005 22:18
Skvelá práca!
Ako prve by som ohodnotil napad nieco take vytvorit - skvela praca. Ako druhe by som spomunul iba to, ze ak by sa takato skodovka dostala do vyroby bol by to koniec mnohym podobnym automobilom. Je to skutocne krasna studia.
Tommy
neregistrovaný "Marco"
18. 2. 2005 22:04
bez titulku
Je to pěkné když si tak někdo pohraje jen ten vzhled do X5 nebo VW Touaregu by nemusel být tak zřetelný, ale proč né i to je směr kterým se ŠKODA MB může ubírat a klidně by to mohlo obohatit dnešní produkci Octavií 4x4
neregistrovaný "radio"
18. 2. 2005 21:44
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
já myslel, že u tebe vede 110 R, ale teď k té fabio octavii, na to, že pan Král si s tím hraje až po splnění povinností vůči Škodě (něco pro tebe), je to opravdu "krásné" - mě se nejvíce líbí právě ten čumák, přechod mezi Fabií (světla) a Octavií (maska), to je ta spravná volba, teď teprve má ta škodavka říz, to je to co nové octavii chybí, zepředu je prostě tupá, německy unylá. od a-sloupků dozadu čisté, dostatečně dynamické. taky si myslím, že 4motion by nebyla nejlepší volba, pokud by to měla být alternativa k mé oblíbené Alfě cross Q4, tak by se hodil pernament od audi
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2005 21:12
bez titulku
super .... urcite bych to bral
neregistrovaný "anonym"
18. 2. 2005 20:39
bez titulku
super nic vic nez super
neregistrovaný "Honza"
18. 2. 2005 20:07
bez titulku
Je vidět, že je u nás spousta velice šikovných lidí, viz. autor studie, jen je strašná škoda, že je škodovka v rukou Němců a to nemůžu přenést přes srdce... Co založit novou automobilku, myslím, že by NAŠE auta byla na velice vysoké úrovni. Jinak tato studie má obrovský potenciál a to o dost větší než Octavia II. Pane Králi, klobouk dolů, smekám.....
neregistrovaný "daddy"
18. 2. 2005 20:04
Re: nevim kdo by si koupil skodovku za dve mega..
*.. 500 000 stojí Octávka combi 1,6 v základní výbavě. Tohle by stálo min. meloun ale spíš víc
neregistrovaný "m67"
18. 2. 2005 19:53
TUZINGOVY KOla
pekne hnusny
neregistrovaný "radio"
18. 2. 2005 19:52
Re: Panu Královi upřímně - umí
GTI: pořád mám ty 2 tipy, ale jinak krásná povídka, žádnej komentář
neregistrovaný "radio"
18. 2. 2005 19:34
Re: To by bylo fajn
alfa má taky sportwagon S4 crosswagon Q4, tak proč ne
neregistrovaný "Jáchym"
18. 2. 2005 19:28
Re: Super
Děkuju za odpověď, myslel jsem si to. Ale jak to ve Photoshopu děláte? Přece to nekreslíte? Můžete mi napsat na soukromý email jachym.czech@email.cz Dekuju
neregistrovaný "stenley"
18. 2. 2005 19:23
SUV Škoda
i když nejsem obdivovatelem Škodovek, prostě ten design mi nesedí, tak pan Královi (to jméno k němu opravdu sedí ) musím smeknout.. moc se mi líbí, šel bych do toho.. a ty kola mi nepřijdou velký, jak tu píše nejmenovaný o5 kritik.. ale přiměřený k autu, fakt super
neregistrovaný "Milan Král"
18. 2. 2005 19:13
Re: Super
Opäť zdravím všetkých, Tento obrázok je robený v programe Adobe photoshop, takže žiaden profi software, a teda je 2d. Ale pracujem na nových veciach, a tie už budú možno 3d.
neregistrovaný "Marko"
18. 2. 2005 18:52
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Ja by som tiez vedel co urobit so Skodou (a to by som navrhol iba regularne modely, ani retro by nemuselo byt). Lene to asi nepojde, pretoze akonahle sa objavy na trhu nieco nove, tak vo Volfsburgu to chcu mat hned so svoju znackou. To aby Skoda mala zaujimavejsie vozy, to by sa najprv musel VW niecoho vzdat a hlavne vytvorit doslednu modelovu strategiu: o com bude ktora znacka, co bude vyrabat,s akymi tech a vybav. specifikaciami. Lenze ako som povedal, VW chce vsetko pre seba (a potom samozrejme minimum posunie skode aby sa nahodou nekanibalizovali) - a potom vznikaju absurdne situacie ked vyhlasia ze oni su konzervativna znacka, ale o rok uz ostosest planuju sportovy roadster (a v sportovej divizii projekt roadsteru zrusia, miesto toho pustia sportove mV Altea a hlavne krasavca Toledo)
neregistrovaný "Bags _ERT"
18. 2. 2005 18:43
Re: To by bylo fajn
Myslím si že SUV tohoto ražení ve výrobním programu chybí ale otázkou je jestli by se jetě vyplatilo vyrábět kalsický octavie 4x4. A věřím tomu že tenhle vůz by si své majitele našel a s motorem 2,0 FSI by byla tahle kára králem v žebříčku prodejnosti ovšem to všechno záleží na mnoha dalších prvcích jako je průchodnost terénem atd ...
neregistrovaný "matto"
18. 2. 2005 18:43
tak toto ano !!!!!!!!
keby taketo za dva roky chodilo ...........
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 18:43
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Jo. Tisícembé... Světla, co tuší a nad nimi stříbrný šíp jim sluší. Má úsměv ve tváři, pak na žábrách zboku odlesk slunce se rozzáří... Dobrá kára.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2005 18:34
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Škodovka by měla udělat retro-model na motivy 1000MB. To bych možná koupil. Jedna modrá orezlá stojí u nás v ulici a pořád vypadá o mnoho zajímavěji než ty nové Fabie.
neregistrovaný "Jáchym"
18. 2. 2005 18:29
Re: Super
Ne, nejsem zadnej praskac, fakt je mi jedno jestli ma original nebo ne. Stejne si ale myslim ze je i jednodussi cesta nez Autocad. Zajima me uprava 2D.
neregistrovaný "petrumr"
18. 2. 2005 18:27
Re: Super
to může být i průser,co když jsi odtych co chytají co nemají orig.Mít program za 120000Kč nebo nemít.Nejlepší je program autocad,tam kreslíš od náprav,motoru atd a potom tomu hodíš kastlu-je to v 3D
neregistrovaný "Marko"
18. 2. 2005 18:27
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
To nic, to nebola vycitka . Ja som tiez dnes mohol k tomu napisat viac (akurat ze teplomer mi rano ukazal 39 dovodov preco ma boli od krku vsetko hore, a moc sa mi nechce pisat). S tym dizajnom je to pravda, no a vsak prave preto by bolo fajn cokolvek (rustikalnejsie) co by tu fadnost trochu pozdvihlo.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 18:21
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Jo, a ty tvoje večerní činnosti, ty mně vyřadily teď na pět minut z akce. To je rána. Ještě sebou tady škubu. Teď bych poslal jeden ksicht. Neumím, tak Cha cha.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 18:16
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Tak vy Krasoňové, tohle je věta. Přečtěte si jí nahlas. Myslím to vážně. Tohle je názor. Miluji intelekt. Možná proto, že se mi ho nedostává.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 18:13
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Hergot, tys měl bejt taky v tý závorce, že já to psal. Jo, jasně.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 18:11
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Souhlasím.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 18:09
Re: Návrh pro redakci
Do těch dobrých ti slabí kopou... U tebe nehrozí, že bych nerozpoznal originál od plagiátu. Přesto, pokud je to tak, je potřeba to řešit, za to se přimlouvám. Strašné.
neregistrovaný "mates"
18. 2. 2005 18:05
Re: Návrh pro redakci
Jen to najednou neomlouvej Priznej, ze jsi mel spatny den a bude ti odpusteno
neregistrovaný "mates"
18. 2. 2005 18:03
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
S tou zavorkou jsi me taky pekne nasral, jeste nevim, jestli ti odpustim Tak me napadlo, jestli ten nedostatek podrobnejsich popisu neni v tom, ze vlastne neni co popisovat? Jeden maly obrazek, ze ktereho neni poradne videt cele auto nestaci. Kde jsou pohledy ze predu, z boku, ze zadu ... (to neni popis mych vecernich cinnosti ). Kde je motor, nemuzeme se hadat jestli je haldex lepsi nez full time 4x4, diferencialy takovy nebo makovy, nafta vs benzin, automat vs manual...... Takze pro me je to "je to krasny" vic nez dost To jsem se rozepsal, snad jsem od tebe neco nechytil
neregistrovaný "Jáchym"
18. 2. 2005 18:01
Super
Musim pana Krále moc pochválit. Fakt super. Zajímalo by mě ale stejně jako některé jiné čtenáře, zda se jedná o obrázek, tedy 2D model nebo jestli je to screenshot 3D modelu a dále v jakém programu byla retuše vytvořená. Sám jsem se už několikrát pokoušel nějaké auto podobným způsobem upravit, ale vždy jsem narazil na stejnou otázku, jaký program použít. Byl bych moc vděčný za odpověď.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2005 17:57
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Omlouvám se Marko i GTI Holt nemůžu tu být pořád. Design Škodovek je ohromná nuda a tohle z něj nijak nevybočuje. V rámci nastoleného designu (neurazí nenadchne) je to ale profesionálně odvedená práce.
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 2. 2005 17:53
Návrh pro redakci
Navrhuji zavést nějaký systém přihlašování přes heslo k nicknamu. Právě jsem silně rozladěn, když jsem zjistil, že v diskusi o Maybach Brabus někdo mým jménem publikuje vulgarismy.
neregistrovaný "Marko"
18. 2. 2005 17:48
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
Ja som Ti snad napisal vyssie nazor v ktorom odovodnujem, preco by Skoda mala vyrabat take auto (aj ked v nadvaznosti na Audinu): Co mi prislo ako nazor v ktorom je viac ako - "je to krasne". Tiez som cakal, ze niekto na tu debatu nadviaze, a tusim sa tam "audi" chytil iba okrajovej poznamky o novych menach Skody. Ale jadra veci o ktorom bol zvysok te´xtu sa nechytil nikt. Coz je fakt, ze keby tu bol Lonstarstate, ten by sa chytil...
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 17:46
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
V závorce jsem nenapsal tebe, omlouvám se. Je to málo. Chybí mi tohle - proč je to pro někoho krásné. Já tam nahoře napsal to, k čemu mně ta krása inspirovala. Možná blbě, ale upřímně. Čekám tu ale asi víc technicistní názory. Vždyť píšem o autech. Takže, připustím, že mé příspěvky sem možná nezapadaj. Ovšem abych tu četl jen holé věty, že je to krásné a nejrozsáhlejší kritiku (cha cha - ještě neumím ksichty, ciello mně to nenaučil) tu vlastně píšem na téma mejch trochu kritickejch slov, to je málo, nemyslíš. Já moc rád čtu ty kluky, co tu na stránku napíšou, jak je to s diferanciálem a s cady a se saabama atd, vidím, že tomu rozuměj a uměj to formulovat. Ale napsat - je to krásné a pod to se podepsat. No, to ti projde jen u ženský. Tohle snad je jiné patro?
neregistrovaný "petrumr"
18. 2. 2005 17:44
studie
tak studie na fotce může být krásná,ale potom je to složitější,kdo vidí auto i ze spodu,tak uzná,že konstruktér má težší práci jak ten co to načmárá.Musí vše do sebe zapadat a při opravách musí jít aji vše ven.I rezerva se musí někde umístit.
neregistrovaný "mates"
18. 2. 2005 17:30
Re: VŠEM CO TU PÍŠÍ
A to "je to krasne" nestaci? Potrebujes k tomu nejaky podrobnejsi rozbor? Sam jsi rikal, ze je dobre kdyz auto vzbuzuje emoce a vyjadreni "je to krasne" je preci emotivni,ne?
neregistrovaný "mates"
18. 2. 2005 17:26
Re: Panu Královi upřímně - umí
Ciello mel s tema xichtama pravdu, radsi to moc nepokousej, nevis jak to dopadne
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 17:20
Re: Panu Královi upřímně - umí
Doprčic, píšu to hlavně proto aby ses smál. V tom si rozumíme, ne. Napsal jsem teď něco dolů, mrkni na to. To myslím vážně. Musím taky už zkusit ty ksichty.
neregistrovaný "petrumr"
18. 2. 2005 17:18
Re: nevim kdo by si koupil skodovku za dve mega..
ja myslím,že do 500 000Kč by se vlezli bez predražené marže.když tucson je ve výbavě od 599 000Kč bez akce,tak tuzemák musí být levnější.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 17:16
VŠEM CO TU PÍŠÍ
Tak jsem teď poctivě pročetl všechno, ce se tu kolem té crossfabie napsalo. Dá se to shrnout takto - cena vysoká, je super, šel bych do toho, je to krásné auto, kéž by ji začali vyrábět, Nobelova cena, koupím si jí. Pánové, tak tohle jsou názory na prezentované auto? Vím, že jsem tu zatím nenašel příspěvky známých (mnou respektovaných a očekávaných ikon - tracker, ten lonernavímjakdál-omlouvám se, ciello snad spí, atd. nechci zapomenout žádného). Názor jsem tu tedy nenašel zatím žádný. Já jsem tu často terčem kritiky, že jen píšu a nic. Tak jsem to celé přečetl a píšu - Kde jsou ty názory na auto, o kterém se snad napsat něco da? Nebo fakt máte jen na to - je to krásné?
neregistrovaný "Marcus"
18. 2. 2005 17:07
Re: Povedená práce
nevím jestli opravdu pusobí skodovácky, podle me to je facelift KIA Sorento
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 17:07
Re: Panu Královi upřímně - umí
už se musím smát... Není to zase tak dramatický ne..? Jen mi tak vrtá hlavou.. mám na tebe vlastně ještě jedno téma, za který ti lehce musím vjet pod kůži, ale skoro mám obavu o tom začínat... ale... vážně se směji..! už vím co bude následovat.. zase ten Ciello... mě nenechá na pokoji.. No jo, jsem rejpavej ale soudnej a dokážu unést pánové i rejpanec na mou osobu... aspoň je zábava.. co..?
neregistrovaný "123"
18. 2. 2005 17:04
nevim kdo by si koupil skodovku za dve mega..
neregistrovaný "petrumr"
18. 2. 2005 17:02
ano
Je to pěkný,škoda,že neprodává jiný auta než škoda.Škodovka kdyby to vyráběla,tak to tak zmrší,hlavně cenou a dala by na okna kličky a řidič by se nedostal přes spolujezdce stáhnout okénko.Lépe by to vyrobili v Bratislavě ve WV na stejné lince jak tuareg,jenom by to bylo menší a levnější-takový tuareg junior.v Itálii se upravuje O1 4x4 a má podobný plasty a vypadá to dobře.
neregistrovaný "ludaa"
18. 2. 2005 16:53
Škoda Octavia SUV
Kéž by se začla vyrábět a ukázala se na trhu...
neregistrovaný "Gump"
18. 2. 2005 16:43
Re: To by bylo fajn
To auto je prostě paráda, ale opravdu si tady někdo myslí, že je na to VW pusí? I když je to Škoda...
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 16:41
Re: Panu Královi upřímně - umí
Dík. To ciello, ten mě zas sjel.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 16:38
Re: GULIVEROVY CESTY
Ráb bych odepsal, ale nevím co je - s tunermi.
neregistrovaný "Dzyn"
18. 2. 2005 16:28
Re: mozna...
To mas recht, ale byly to treba Chevy Niva) a SS Korando, coz k tomu moc nesedi....ale dalsi k meli taky Hyundai Tucson, to uz by slo. A ty dalsi kary si nepamatuju....
neregistrovaný "mates"
18. 2. 2005 16:13
Re: Zdravím
Rad pujcim svoji!
neregistrovaný "mates"
18. 2. 2005 16:07
Re: Panu Královi upřímně - umí
neregistrovaný "audi"
18. 2. 2005 15:48
Re: Pekna praca
no zbohom! tie mena su neskutocne hrozne!
neregistrovaný "Mira"
18. 2. 2005 15:48
Nááááááááááááádhera
Je to super koupím si jí
neregistrovaný "audi"
18. 2. 2005 15:46
Re: GULIVEROVY CESTY
zase mas problem s tunermi ?
neregistrovaný "bruselak"
18. 2. 2005 15:45
VW ma jine plany novy kugelwagen
Bravo pane Krali moc hezky navrh ale mam obavu ze VW ma jine plany na rok 2006 pripravuje novy kugelvagen pod krycim oznacenim golf plus 4X4 pry to bude zmenseny tuareg takze mame asi smulu
vice info na
[odkaz]
neregistrovaný "Milan Král"
18. 2. 2005 15:28
Re: Dotaz pro autora
Auto som si predstavoval vo velkosti BMW X3-ky, možno trocha viac aby sa mohla použiť 7-miestna koncepcia ala Touran, nič obrovské ako Cayenne alebo Touareg.
neregistrovaný "NIcKON"
18. 2. 2005 15:19
Dotaz pro autora
Vážený pane Králi, svůj názor na vaše dílo jsem už vyjádřil, ale není mi jasná jedna věc. Jak to auto má být velké? Jako Fabia, Octavia, či ještě větší? Velké reflektory a kola by nasvědčovaly spíš velikosti Fabie nebo menší, ale zbytek vozu zas působí dost mohutně, mj. díky malým oknům.
neregistrovaný "nitro157"
18. 2. 2005 15:14
Re: Zdravím
ja som ale netvrdil, ze to tak nie je ako si napisal, ale proste radsej by som si kupil jeep wrangler a k tomu este fabku. Cena by bola dokopy skoro rovnaka ako taketo SUV. Proste citim antipatiu k SUVckam. Taky mix, ako som pisal.
neregistrovaný "honza"
18. 2. 2005 15:14
Re: Zdravím
Jen sem se chtel zeptat, to je 2d nebo 3d prace?.. predpokladam, ze spis 2d. Kazdopadne je to dobre!
neregistrovaný "Jakub"
18. 2. 2005 15:00
Re: Zdravím
Jo, Maranelo a Zonda to jsou auta pro pár lidí, ale toto by mohli vlastnit desetitisíce takže takový srovnání není ani trochu vhodný.
neregistrovaný "topic"
18. 2. 2005 14:50
bez titulku
pan Kral si proste pohral s fotkou ve photoshopu nic vic...Ale dobry napad
neregistrovaný "Fiedler"
18. 2. 2005 14:48
o.k.
to nemá chybu
neregistrovaný "Marko"
18. 2. 2005 14:42
Re: že by marketingový průzkum..?
...co je skoda (s malym -s-), ze clovek ako Ty robi predajcu, a tymto sa zaobera iba cez vikendy. Bolo by fajn keby tu malo par ludi prilezitost ukazat co v nich je aj inde ako za "pultom", alebo na linke.
neregistrovaný "Milan Král"
18. 2. 2005 14:35
Re: Zdravím
Ani nie, bohužiaľ nemám garáž.
neregistrovaný "Milan Král"
18. 2. 2005 14:32
Re: že by marketingový průzkum..?
Dobrý deň, chcem vás len ubezpečiť, že okrem toho že pracujem ako predajca škodoviek, nemám s Designérskym teamom nič spoločné, a pri počítači sedím naozaj len cez víkend. Takže žiaden špionážny prieskum škodovky.
neregistrovaný "Marko"
18. 2. 2005 14:14
Re: že by marketingový průzkum..?
...hmm, a preco si necakal, ze sa toho chytim ja?
neregistrovaný "nitro157"
18. 2. 2005 14:14
Re: Zdravím
sorry mino, ja som to v tom maile tak nechel odpalkovat, inak je to asi celkom dobre, ale vies ze ja SUVcka neznasam, lebo je to take ani limuzina, ani kombik, ani trerenne, ani *...proste taky mix a uplne skaredy, novu otavku tiez nemusim a este by som potreboval rebrik aby som sa tam dostal. Proste pre ludi co sa im to paci, je to urcite pekne, pre mna ostava ikonou Ferrari Maranelo a Pagani Zonda. Sorry
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 14:10
Re: Zdravím
..jen jestli jich nechceš tak 100.000 spíchnout doma v garáži...?!?
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 14:08
Re: že by marketingový průzkum..?
..taky jsem nečekal že se toho chytneš hned ty.. taky vím že by to nemělo význam touto cestou.. jen jsem chtěl rozproudit debatu a názory.. I když na dobrým serveru a s podporou jako doplňující info to má širokej záběr pro studii i demograficky.. (jen ne věkově..)..
neregistrovaný "Milan Král"
18. 2. 2005 14:05
Zdravím
Chcem sa len poďakovať za kladné reakcie, som rád že sa vám to páči.
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 14:04
Re: Panu Královi upřímně - umí
tak to ti raději nebudu říkat, že se to dělá obyčjně myší nad políčkem kam píšeš příspěvek, protože kdoví co by jsi mi poslal...?!?!
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 14:00
Re: Panu Královi upřímně - umí
Neumím tam dávat ku ksichty, jak se to dělá? Taky bych ti poslal jeden.
neregistrovaný "Marko"
18. 2. 2005 13:59
Re: že by marketingový průzkum..?
..nemyslim, ze by to bol marketingovy prieskum. Ja robim automobilovy marketing, takze viem, ze by to muselo byt reprezentativne. A hodit fotku na auto-sajt, kde jednak nemam moznost zistit demograficke a ine udaje o respondentoch, jednak su "predpojati", lebo ich zaujimaju auta by moc stastne nebolo. Proste, to ze sa to 100 ludom ktorych bavia auta paci, je sice pekne, ale ako argumentacia pred vedenim by to neobstalo. Bolo by jednoduchsie predstavit v Zeneve koncept a urobit osobny pretesting...
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 13:58
Re: Panu Královi upřímně - umí
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 13:53
Re: Panu Královi upřímně - umí
Zas tak úplněs mě nenaštval. Vzal jsem to od tebe. Tak já napšu oslavněj komentář na dvě stránky a zas špatně...
neregistrovaný "modrak"
18. 2. 2005 13:49
Moc pěkné. Bravo
Studie vypadá opravdu pěkně. Líbí se mi
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 13:49
Re: Panu Královi upřímně - umí
jsem rád, že jsem tě rozproudil, ale nechtěl jsem tě naštvat..! Jen se už nemůžu dočkat na nějakej tvůj pořádnej komentář a názor.. čekám jak se objeví nějaký Audi nebo VW.. nejlépe GTI.. Zdravá "agrese" a rejpání může pldit kreativitu..
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 13:43
že by marketingový průzkum..?
..a co takhle špionážní alternativa (spíš známá z filmů produkce US).. Trochu rozproudit diskuzi po několika posledních příspěvcích.. (zaregistrovaná jména a testy 4x4..) Jestli oni pánové ze Škody nám tady nechtěj hodit fotku auta pro průzkum reakcí a co to udělá s našim náhledem na SUV Škoda.. Větší menší.. je to jedno.. je to SUV. Třeba pro sedláky v Alpách by to byla dobrá alternativa za Subaru atd..., bylo by to levnější a průchodnost dostačující a hlavně i trochu komfortní a na úrovni.. A pro našince vedle Octavia a Superb další vstupenka o třídu výš. Vedle Cayenne dobrej poskok pro manželku a než Kia nebo Hyundai, tak raději utratit peníze v koncernu a doma.. Opravdu bych si to dovedl představit jak to jezdí po silnicích a asi by i byla poptávka po ojetinách. Ta "fotka" je skvělá a není to práce někoho, kdo sedí u počítače jen o víkendech.. Ale stále zůstávám realistou a vidím šanci tohoto auta jako mizivou i když nechat se unést její reálnou podobou na silnicích je příjemný..!
neregistrovaný "aaron"
18. 2. 2005 13:14
mozna...
skodovka si nedavno vyzadala na testy nekolik ctyrkolek, od uplne terennich az po suv-cka, tak treba neco takoveho bude, i kdyz myslim, ze to bude spis neco mensiho
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 13:03
Panu Královi upřímně - umí
A protože mě ciello naštval (že prý jen rejpu).
Má lásko,
stál tam vzadu, jako by věděl, že na těchhle loukotích mu to na silnici je tak patrola nepromine. Měsíc jsem se na něj chodil dívat. Poznali jsme se dokonale. Měl lehce namodralou barvu. Přesně takovou se na mně čas od času podíváš. Rozšířili mu rozchody dobře o šest palců. Vepředu i vzadu. Ty drapáky bych líbat nechtěl. Mělo to jeden háček, tři měsíce jsem nezavadil o kloudnej kšeft. Nevim, jestli tu jizvu na čele udělal prodavači nějakej zlitej portorikánec nad kalným ránem, nebo mu kdysi větnamčík učesal bajonetem pěšinku, ale každopádně mu slušela. Možná to byl fakt suvenýr ze Saigonu, protože mi jednou mrknul na moje Hemiltonky model 1964, co je umím nosit na levým zápěstí. Fasovali je ti, co tenkrát museli, asi jako naději, kterou maj měřit čas do návratu. Hodně dobrejch jich tam tenkrát zůstalo. Tenhle měl štěstí. Já taky. Takže možná, že jsem mu těma hemiltonkama připomněl něco z minulosti, podíval se na mně a hledal, jestli se mi dá věřit. Dá. Občas. Tentokrát to vyšlo. Prodal mi ho na tři splátky. Na první dvě jsem mněl. Znám dobře tyhle káry, jenže tohle, to bylo něco úplně, úplně jinýho. Jestli mi teda rozumíš. Posaz o dobrejch deset palců vejš. No, možná to bylo trochu vysoký, v brodech to ceněj jen skalní. Já, lásko, jsem jeden z nich. Vzal jsem to rovnou do hor. Jezdim tam občas na humry. Jinde nemaj velký jako můj loket. Poprvé jsem to zkrátil. Přeříz jsem jednu táhlou dlouhou vlnu, co ji umím bočníma dvěřma. Jenže tohle bylo něco jinýho. Přelít jsem pangejt, podřadil na 2 a vytrh asi 10kilo tý tvrdý země vysoko do oblak. No, možná níž. Měl se mnou co dělat. Já s ním taky. Plastový nástavce na blatníkách byly dobrej nápad. Tak jsem to strhnul kolem tý nakloněný borovice doleva. Nakloněná nebyla vždycky. Teď je na ní přibitej kříž. Je po jednom z nás. Už nezávodí. Měl jsem ho rád. No, takže jsem to ztrhnul, vrátil se na silnici, mrknul jsem do zpětnýho a byl rád, že za mnou není patrola. To bych nezvlád se svou kreditkou. Ten humr byl výbornej. Ted, lásko, stojím na odpočívadle, dívám se na na čáru odlivu, jednim okem mrknu co chvíli na zelenej šíp na volantu a myslím na tebe. Carlos mi vypráví sambu Pa ti. Umí vyprávět. Asi to otočím a pojedu daleko. Na Strip. Pokusím štěstí. Nutně potřebuju na tu třetí splátku. Ta kára se mě už nezbaví. Pere slunce, kůže na volantu mě pálí do dlaní. Jako ta tvá, lásko. Jako ta tvá...
neregistrovaný "Marko"
18. 2. 2005 12:41
Pekna praca
Naozaj pekna praca. Skodovka by podobne auto mala vyrabat, uz len preto aky uspech ma v tycto koncinach Audi allroad. Popravde nechapem celkom faktu, ked sa u Audi stazuju ze allroad sa na zapade nepredava dobre, ale v celej strednej EU je to trhak. Tak naco sa zaoberaju tym, ked prave taketo auto by mohla vyrabat a este uspesnejsie predavat Skoda, ktora tu je doma?! Teraz ked bude mat Audi plnohodnotne SAVcka Q5 a Q7, pre Skodu by to bol najlogickejsi tah predstavit allroad kombi. No a este nieco: 24.1. si Skoda nechala v CR (a tym aj v EU) zaregistrovat mena LAURA, VALERIA, SAGITTA, OPTIMA, POPULAR, GARDE, ASAP...
neregistrovaný "Zdeněk"
18. 2. 2005 12:26
Boží
Dejte panu Krály nobelovu cenu. To auto by v české republice udělalo pořádnou kariéru. Pokud by byla dobrá cena. Já jsem prostě unešen.
Fakt boží.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 12:20
Re: GULIVEROVY CESTY
Já také. A věř mi to.
neregistrovaný "Honza"
18. 2. 2005 11:52
bez titulku
max.do 800 000,- by to bylo super
neregistrovaný "Joe"
18. 2. 2005 11:50
Jen tak dál!
Tak řekl bych, že tu přesně platí pravidlo "nomen omen". Pan Král je opravdu král. Doufám, že si toho u Škodovky všimnou. Byla by škoda toho promarněného potanciálu, který tu evidentně je (myslím tím pana Krále). Jinak co se těch kol týče, tak jak již bylo řečeno, je to jen vize, ikdyž velice realistická.
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 11:44
Re: GULIVEROVY CESTY
pro mě za mě... nechci někomu cpát názory.. je lepší když má každý svůj.. ale jen na všem něco "najdeš".. Auta jsou skvělý, ale pro mě to není posedlost, spíš to beru jako spotřební materiál.. Jsou sice určitá, která by mi pohladila duši víc -tahle Škoda je jedním z nich- ale jezdím tím co je zrovna dostupný a splní požadvky.. nejsem ten "masér" co se prohání v nadupané Audi či M3 jen aby si tě někdo všimnul.. Všechny auta co jsem tady kdy zmínil mně něčím imponují, ale neznamená to, že bych v ničem jiném jezdit nemohl... Ano v něčem rozhodně ne.. něčemu nevěřím vůbec (řekněme např. Matiz.. apod.).. a ostatní nejezdím z principu abych nepadl do škatulky... (negativní).. Ale jde o to, že auto má sloužit..!! A pokud to má i něco navíc tak je to skvělý... Tahle škoda je skvělá.. (i když určitě není dokonalá - škoda obecně) ale je to super autíčko, které bych si dokázal představit....
neregistrovaný "tess"
18. 2. 2005 11:33
hezkaaa
..kez by .... alevne
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 11:30
Re: GULIVEROVY CESTY
Jo, od zítřka už raději budu JEN chválit. To už jsem někde myslím psal, vid.
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 11:28
Re: GULIVEROVY CESTY
Rychle mě čteš. Pana Krále jsem pochválil. A upřímně. Shodit ta nebeská kola jsem ovšem musel, to snad chápeš.
neregistrovaný "Cartmen"
18. 2. 2005 11:27
SUPR
Kéž by ji začali vyrábět
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 11:23
Re: GULIVEROVY CESTY
..víš, ono pro všechny výstavy a prezentace a představení se právě dávají největší kola, kvůli dynamice vozu, kterou většina oholenejch seriovek na showroomu nemá... právě pro to.. nemohl jsem opět tvé výtky nechat bez povšimnutí..!! Jen jsem si všimnul, že je pro tebe hrozně těžký někoho pochválit nebo něco pochválit.. jako třeba tenhle pokus.. Tohle auto vypadá hodně dobře a hodně dynamicky... mnohem více a lépe než nová A6 kombi...!!
neregistrovaný "Michal z Olomouce"
18. 2. 2005 11:21
bez titulku
Perfektní. Sem s ní...
neregistrovaný "expert"
18. 2. 2005 11:18
hmm!!!
šikovnej kluk
neregistrovaný "yo"
18. 2. 2005 11:17
Tak to beriem
Poslite to niekto do skodovky, keby toto vyrobili, dali to toho jednoduchy 4motion, normalne kolesa a dobry diesel, tak to hned beriem. Ziadna sranda, toto je krasne auto, co by sa urcite dobre predavalo
neregistrovaný "GTI"
18. 2. 2005 11:08
GULIVEROVY CESTY
Guliverovy cesty jsem četl několikrát. Krásná kniha. Musel jsem se vrátit znovu k textu, který že to Král je. Také si rád hraji. Tohle JE hra. Doufám. Takže - je to na chůdy. Proč ta obrovská kola? Fabia svádí ke hře, je dobře střižená a plastové nástavce na blatníky, proč ne. Velká kola jsou krásná u takhle malého auta do 17palců. Pak je to jen pro šilhavé tuningáře (a že jich tu máme) Myslím na silnicích. Pana Milana Krále je nutno pochválit. Něco dělá, má vize. A podle mně to má potenci. Jo, a o půl metru snižte světlou výšku. Sněžka má jen 1602metrů. Nad mořem.
neregistrovaný "cyrus"
18. 2. 2005 11:07
bez titulku
hezký. ale do lehčího terénu to má dost nízkoprofilový bačkory.
neregistrovaný "NIcKON"
18. 2. 2005 10:55
Čistá práce
P. Králi, přeju Vám, aby si vás ve škodovce všimli a v ideálním případě Vám okamžitě nabídli místo ve vývoji. Takhle kvalitní práci s plným zachováním identifikačních znaků a přitom originální jsem už dlouho neviděl.
neregistrovaný "majjco"
18. 2. 2005 10:51
Škoda by to mohla aj vyrábať
Čo tak SUV menšej kategórie typu Sportage,alebo Tucson? VW také niečo nemá. Technický v podobe 4motion už je, takže by so naváhal. Inak podarená fotomontáž.
neregistrovaný "Brady"
18. 2. 2005 10:51
Super
Je to fakt krasne auto.Dufam,ze sa raz bude predavat.A urcite to bude bomba auto
neregistrovaný "ferrari.ondra"
18. 2. 2005 10:37
Povedená práce
Ano, souhlasím s Ciellem. Vypadá to moc dobře a jistě by takovýto model nemálo zahýbal pozicí Škody na trhu. Doufám, že se škodováčtí designéřia inženýří alespoň trochu inspirují.

A nemohu si pomoct, ale tento koncept je dle mého soudu evidentně vytvořen na základě Volva XC90... není-liž pravda? Ale i tak to působí škodovácky a povedeně! Všechna čest pane Milane Králi!
neregistrovaný "Martin"
18. 2. 2005 10:35
To by bylo fajn
Škodovka vytvořila dobrý základ pro další evoluci. Šel bych do toho hned. Velmi elegantní.
neregistrovaný "ciello"
18. 2. 2005 10:23
Dobrá
Musím uznat, že to vůbec nevypadá špatně.. Sice by to zřejmě znamenalo kanibalismus ve vlastních řadách VW, proto se tím asi nikdo nebude zabývat, ale vážně dobrý.. Jen ta cena by asi byla vysoko jako celý auto.. Fakt bomba - klobouk dolů..! Moc se mi líbí..