Většinou nezveřejňujeme obrázky, které nám sami posíláte do redakčních emailů. Tentokrát jsme ale udělali výjimku, protože tento reálně vypadající automobil stojí všemi čtyřmi koly na zemi...
Miluji SUV a offroady a k tomu eště škodovku..!!! Super, už jenom to nějak dostat do škodovky a na výrobní pásy a budu jeden z prvních kupců... Už začínam šetřit.. :-)
Je to fakt parada.... co kdyby nekdo tem blbeckum ve skodovce omlatil tu studii o hlavu aby ji udelali; Myslim, ze by se to dost dobre chytlo.... >:-[]
Takovou fotomontaz dokaze kdekdo a nejen takto nerealnou.Napad to sice ma ,ale takovych napadu ma kazdej hodne,pan kral jen zkusil podle sveho napadu udelat fotomontaz ktera se mu z hlediska zpracovani nepovedla.A tak nevim proc to tady vubec zverejnujete.
Neházel bych tuningery do jedoho pytle.. někteří mají vizy a s vkusem předělávají svoje miláčky.. Jsou to ti co nemají peníze si navrhnout a postavit a nechat schválit auto svoje... Takovéhle lidi by se nemělo zavrhovat. Na druhou stranu jsou tady i tuzingeři co na auta pouze lepí nebo šroubují kravinky co koupily v krámu.. Zpět k hlavnímu tématu Octavie SUV se mi líbí provedením masky ale dost mi zbytkem auta připomíná kunkurenty z koncernu VW ... Na silnici bych ji brzo rád viděl...
tak predsa som ta nasla na nete....musim uznat ze si dost ludi namotal , mas velky uspech kukam...ale no musim uznat podarila sa ti.... vyzera uzasne..tak zatial papapa........aby si zhruba asi tusil kto ti pise tak aby si vedel anonym co ta pozna uz neeekonecne dlho....
vyzera to fakt dost do pohody, ako tu uz nekdo spomenul velmi z toho nevyplyva velkost ale to nevadi... je to fakt super, len sa mi zdaju az moc komicke tie zadne dvere (nemyslim kufor) ktore su vysoke jak svina a v spodnej casti pri zadnom blatniku uplne uzucke, mohlo to byt dlhsie...
Jsem úplně nadšený návrhem p.Krále a jako fanda všeho českého,co je dobré,bych byl také zákazníkem.Myslím si, že by vůz měl veliký úspěch i v německu a v našem okolí, kde by nebyl konkurentem drahých německých vozů,ale byl by vážným konkurentem jihokorejských vozů.
Tak tomu říkám opravdová krása. Musím uznat, že tato "věcička" se jim opravdu náramně vyvedla. Kéž by takové auto někdy sjelo z výrobní linky a já ho mohl vidět jet na ulici, nebo se v něm dokonce svést. A ty velká kola tomu SUV naprosto "seknou"
auto je to pekne len či by bol o neho zaujem.ved trh s suv je už tak dost plny.največši konkurent by jej bolo porsche cayene.ale inak velmi pekna a podarena octavia suv.ja na mieste toho autora by som to poslal do škody aka by bola ich reakcia. ))))
Myslím,že mluvímza všechny,když oficiálně žádám o uvedení Allroadu od Škodovky do výroby a následně na trh.Moc se mi líbí a troufnu si tvrdit,že milion za takový vůz není nijak vysoká cena a velice rád bych jeden vůz vlastnil.Jestli někdo víte jak dosáhnout zahájení výroby,poraďte...Klidně uspořádám podpisovou akci.Sportu zdar a motorismu zvlášť.
Doufam ze chapete ze takhle to vypadat nikdy nebude. Todle neni cilovy treh pro skodovku. Ten Allroad bude vychzachet z Octavie II a bude to normalni Combi 4x4 trosku vic do terenu jako Audi Allroad. Zadnou X5 nebo Touarega necekejte. Naco by pak VW byla fabrika v Drazdanech.
Yeti se mi moc líbí, víc než Králův návrh, který také nevypadá špatně. Ale na co by bylo Škodovce velké SUV, když už koncern má Tuareg? Yeti je neotřelé, nové, vyvážené a svěží. jen to pustit do výroby
Nemohli byste prosím tyto fotky už přeložit někam dozadu nebo odstranit? Po zvežejnění fotky studie Yeti mohou být příspěvky Milana Krále využity maximálně nějakou "tuningovou" firmou... Skutečně, navržené úpravy jsou nepodstatné, módní a neměly by být chápány jako podnět pro další práci automobilky Škoda Auto.
Jsem tu snad poprvé a nejsem žádný horlivý znalec aut, ale myslím si, že jsi moc náročný a zbytečně rýpeš do míst, která jsou jen fiktivní a chceš je moc rozebírat! Je to pěkné, že se o něčem mluví, to znamená, že se líbí a proto bych byl rád, kdyby pánové od škodovky uvažovali nad tímhle modelem a snad by ho i náležitě realizovali, určitě by to stálo za to!!! měj se
Jako napad zajimave, ale nezda se mi ta hrozna mezera mezi koly a blatníky kam by se vešel kamion, a ani taková obrovská kola s nízkými pneumatikami se mi nelíbí. jinak zajímavé.
Možná to tu již padlo, nečetl jsem celou diskuzi. Studie je moc pěkná, ale hodně mi to připomíná BMW X5. Zvlášť u zadní části se p. Král asi nechal inspirovat. Ale jinak skutečně excelentní.
Je nadherna přímo okouzlující, tak velka a přitom tak něžna. De zní respekt a doslova mgnetycky přitahne pohled a pak i srdce člověka. Určitě bych jí dala přednost před kterýmkoliv jiným českým i zahraničním autem.
X co jsi zač? Plácni ještě něco. Já si na to teda počkám, moje čtyřkola je teď v nejlepších letech a tak ji asi doplatím. Vyleze to do dvou let??? Pan Král má dobrý vkus, právě takto teď vypadá moje stará octa, samozřejmě bez toho zvýšení, stejná barva, stejný lemy blatníků, stejně černá skla, je to bomba, škoda že nemůžu ukázat moji krasavici...
Z pohledu graficke prace s pocitacem je to parada a autorovi vsechna cest. Skoda jen, ze ke stazeni jsou urceny nekvalitni obrazky s obrovitou kompresi.
Co se tyka navrhu auta, tak je to podle me otresny - nudne neoriginalni "standardni" tvary, je to bez energie, bez napadu. Nejodpornejsi jsou megakratoucky zadni dvere, jakoby nekdo vyriznul 20 cm auta a zbytek slepil.
Myslim, ze je dobre, ze je to jen neci obrazek. Byla by ostuda, kdyby tohle Skodovka vyrabela.
A popírá to snad nějak moje prohlášení, že jsou německá auta oblíbená v USA nejvíce procentuelně mezi herci a zpěváky mainstreamu? Tedy mezi skupinami obyvatel, které já vůbec neuznávám. Jó Jackson jezdí k soudu v nějakém obřím limovanu. Prostě tam asi chce mít komfort jako v baráku. Co se týče necelebrit: jen Cadillac DeVille prodá ve své třídě víc jak dvojnásobek vozů, co všechny evropské modely dohromady. A máme tu ještě superpopulární Lincoln Town Car, který je jen o něco málo méně žádaný. V USA skutečně nežiju, ale prodejní statistiky jsem okouk víc než podrobně.
nevim neco mi rika, ze to auto existuje. Dlouho se mluvi o SUVcku od Skody ,a vcera jsem cetl, Skodovka ma nejaky koncept prichystany na Zenevu. Podle me je to tak, ze toto auto existuje, Skoda jej vypustila ven jako ze jen zatim fotku , Auto.cz dela jako ze to nekdo udelal, jako ze nejaky nadsenec a pritom tady peclive ze Skody ctou co na to lidi Takovy pruzkum ...
Je to nerealistické, na obrovských kolech, se světlou výškou asi 30cm. Jen snaha pana krále a z ní tušená potence není důvodem k tomu uvažovat, zda se to bude vyrábět. Vyrábět se to nebude, protože by to bylo neprodejné. SUV je svébytný segment a naději uspět na trhu má jen vůz konstruovaný od počátku jako SUV. Výjimka v podobě Audi je jen výjimkou, která tohle pravidlo potvrzuje. Vůz na fotografii by byl prodejný v této podobě jen jako RC model.
Tak to v tom linku je hnus, tri auta prilepena k sobe.
Jinak ten napad v tomto clanku s tim SUV je zajimavy, akorat ten clovek to nedelal moc kvalitne. Prilis je videt ten kombik s tim spinave prilepenym spodkem, proporce jsou nesmyslne a nerealni. Ovsem kdyby ve stejnem duchu to vzali do ruky opravdovi designeri tak vysledek by mohl byt velmi atrativni. Otazka je jestli by se vyroba vyplatila. Pochybuji ale musim rict ze bych takovou skodovku na ulicich videl rad
ty jsi v USA nikdy nezil, porsche-cayenne, mercedes, 5bmw je u pravniku a doktoru auto cislo 1. Podivej se v TV v jakem aute prijedou m.jacksona pravnici- Porsche Cayenne, on sam sedi jako dobry patriot v americke limusine. Osbourns (bushovi kamaradi) jezdi jenom na BMW a mercedesech to muzes videt i na MTV.
Evropske auta jsou v usa velmi premiove a in, jen problem je vysoka cena- touareq stoji 50tisic dolaru zato mam jeep za 28 + extras+ vyhody ve financovani atd..
,,,nekde sem tu cetl, ze si lidi stezovali na ty supr kola, tak a mame tu hnedle jeste lepcejsi i se skvelym pohledem zeadu,,,je to super,,takovyhle aua si sice jeste nekupuju ale poznam, ze tohleby muselo mit uspech,,godjob Mr.King
Na pohledu zezadu vypadá Oktávka lépe - vyšší pneumatiky jí sluší mnohem víc a kola jsou menší nebo se zdají být. Na pohledu zepředu to trochu připomíná monstertruck , ale zezadu dokonalý.
tak ešte raz...Milan, je to krása, naozaj s tým niekoho oslov...videl som kopec prehnaných koncept automobilov, ktoré boli absolútne nepoužiteľné pre bežného človeka...no toto je naozaj veľmi štýlovo a dizajnovo sympatické vozidlo, bola by škoda túto škodu neuviesť na trh...držím ti palce, ponúkaj, jednaj, konaj...
Jo, jako auta na ježdění do školy jsou německá auta v USA docela dost oblíbená. Hloupí hollywoodští herci a popové hvězdičky se po nich taky můžou utlouct.
Vypadá to dobře,ale otázka je, jaký motory by do toho VW povolilo, nebylo by to poprvé,kdyby (logicky) drželo trumfy v rukávu... A 2,5 TDi se 114 kW by v tomhle autě nemohlo být vrcholem nabídky, spíš středem, tím spíš, chtěla-li by zaútočit na export trhy...
Musím říct, že je to opravdu nádherné, velice se mi to líbí. Pokud by škodovka začala s výrobou, tak si myslím, že vůbec neprohloupí, protože by si to nejednoho majitele našlo, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Fakt super.
No ja bych si radsi pockal az na konecnou verzi. Tedle obrazek je spis neco jako BMW X5 a to Octavia nebude. Bude to jako Audi Allroad ten neni tak brutalni a todle obuti neni zrovna do terenu :o)
Vyzerá to veeelmi pekne...byť to vo výrobe a s dobrou cenou, v momente by som zvažoval kúpu...som zaťažený na SUV segment, takže by ma to milo potešilo, nakoľko sa rozhodujem medzi octaviou 4x4 a inými SUV (napr.nová kia sportage sa mi dosť pozdáva, aj cena je ok...)...takže: páni zo škodovky, pouvažujte, tento človek má dobré nápady...
jo nase auta by byli super, naposledy jsme vyrabeli favority a felicie a o ty nikdo na svete nemel zajem. Nase pochvalne Tatrovky pred 2svet. valkou vymyslel genialni konstrukter Hand Ledwinka -sudetak. Pocitam ze sami by jsme konkurovali Lade, ktera byla bez pomoci z ciziny lepsi auto jak nase 120L
óóó velký škodovácký bože, věř, že jsem ze škatulky "obyčajný ludia", auta nejsou pro mě koníčkem a vnímám je jako vacsina populacie... a toto auto já chci achci a reálně jsem připraven si ho jít koupit, když ho pro mně necháš vyrobit. Mám teď už svoji druhou Ocťu čtyřkolku a právě má 2 ročky tak jí k narozkám sháním nového taťku a já jdu do nové, věř, bože, jsem obyčejný kupec nových 4kolek boleslavských a jsi-li jen trochu spravedlivý, tak tuhle krasavici z fotky mi sešleš do mého oblíbeného showroomu. Na allroada nemám a ze zoufalství už jsem šilhal po Tucsonu a nové Sportagi, ale věř, bože, zanechal jsem již rouhání a modlím se jen ke Škodě poté, co mesiáš Král zvěstoval příchod tvůj na zemi. I velká kola ti odpustím a vše zaplatím a nebudu spílati stále se kazícímu vyhřívání mé sedačky, protože tvá dobrota bude nekonečná a dá zapomenouti strastem vezdejším. A já věřím ve Tvůj příchod, ó Pane, a věřím i v nastavování světlé výšky a zámek pohonu 4x4 aspoň do 60km v hodině. Amen
ja jsem zil dost dlouho v americe, nemecke auta jsou tam hlavne u mladych strasne cool, ale problem je vysoka cena. Kdo ma bohatsi rodice tak si koupi z4, chrobaka nebo audi tt, jen jsou to hodne premiove auta, ktere si muzou dovolit bohatsi zakaznici.(hlavne hollywood)
V USA kvalitni jizdni vlastnosti neni kde vyuzit, dulezity je luxus proto lide moc nepochopi zaco maji platit tu vysokou cenu a daji prednost masovym autum
Mám známého, kterému zítra předám tento koncept a ten to předá svému otci, který pracuje na vyšším stupni ve Škodovce. Takže, super. Teď to jdu tisknout a předám. Snad se z toho něco vyvrbí!!
vzdyt panove z VW delaji celou skodovku na svojem knohw-how. Kdyby skodovka pracovala sama tak by nanejvis vyrabela Ladu a na nejaky SUV by se nikdy nezmohla!
Design je proto takovy, ze VW chce aby zakaznici v anglii, nemecku videli podobnost k VW a nemeli strach z vychod. srotu, ktery skodovka do 94 vyrabela v podobe favorita, felicie atd..
Mam z duveryhodneho zdroje ze na SUV se pracuje bude to neco jako Audi. Tereni obuti jine narazniky vetsi svetla vyska atd... melo by to mit i nejaky ukazatele v interieru naklonu a tak. :o) uz se nato tesim
CHTELO BY TO NECO VETSIHO.PODIVEJME SE NA NOVY MERCEDES,BMW,VOLVO.VSECHNY MODELY -7MIST K SEZENI!TAKZE NECO CO BY VYCHAZELO Z MODELU SUPERB.URCITE BY SE TO CHYTLO.
Aby mohl procházet od vrakovišť až po showroomy s Cady (ty blinkry) musel jsem ho dotáhnout někam do města. Byly tam narážky na loukotě, na gti a na Alfu cross, já to na závěr vymáz. Ať stojí tam na Key Westu, hledí s těma toužebnejma očima na Cubu, ať se opírá o jednu z těch palem u silnice a sní. Jo, ať sní. To je jedinná realita, kterou člověku nikdy nikdo nevezme. I když jemu, tehdy na kótě nad MiLai, jemu tuhle realitu přebilo něco úplně jinýho. Jiný narážky přece nemohu psát, když W a Č sem nepasuje. Napsal jsem teď něco k Ženevě. Do Ženevy ho netáhnu, nechme ho u tý palmy... Souhlas?
No autíčko je to moc krásné ale bude to určitě v zákl.výbavě drahé jak prase.což mi u Škodovky moc vadí!!!to samé jak u nové Octavie 630 000kč a výbava zanedbatelná.jiné automobilky mají plnou výbavu za nižší ceny.Je to Škoda.měli by se nad tím zamyslet...
Jo jen tak dál..je to fakt pěkný autíčko... Je designově fakt dost pěkné a dát i dobré motory, cenu dát takovou na jakou jsme zvyklí u Škody a mít dobré jízdní vlastnosti, tak to bude něco extra pro chuťové buňky.
Dík za informaci. Tolik se v Evropě neprodá ani autíček bburago. Máš to v malíčku. Trochu mi vadí, že pod vlivem tvejch textů myslím víc a víc na americký káry. V tomhle mám co dohánět.
Bohužel si myslím totéž, pánové z VW podle mne opravdu brzdí modely Škodovky, myslím že jeto vidět i na stávajících modelech, třeba Superb je kvalitní auto, ale nemá šmrnc, Octavia I byla v roce uvedení 1995 daleko větší desingová bomba než dnes Octavia II i když je technicky a prostorově vyspělejší vůz. Nádherně to demonstruje srovnání třeba Octavie combi I a Audi A4 avantu v roce 1997 a srovnejte dnešní modely - na první pohled je vidět, které auto má prvotřídní desing, kdežto v roce 1997 byla Octavie srovnatelná a minimálně o třetinu levnější, vždyť taky je za to německý tisk pěkně propral. Tohle SUV by udělalo díru do světa ( nebo minimálně do Evropy ) a to by pánové s VW opravdu neunesli !
Tak do třetice (pak už jen o autech):
Má lásko, Kenwort jsem opustil na severním předměstí Miami, hodil khaki bágl na záda a ohlížel se po něčem kloudným na noc, kde by mě nerušil cinkot injekčních jehel. Jdeme spolu s tímhle báglem slzavým údolím už dlouho a oba už jsme pěkně omšelí. Já trochu víc. Potřeboval jsem sprchu, trochu tekutý naděje do sebe a aspoň dvanáctihodinový spánek. Hlavně jsem však potřeboval tekutou naději, co ti v hrdle připomene tvý dávný sny, má lásko. Mám smysl pro detaily, ovšem zpravidla k tomu nepotřebuju mikroskop. Hošan, co se povaloval za recepcí hotelu se, jak mne zmerčil, teda podívat uměl. Bylo mi jasný, že mu stačí tři vtečiny na to, aby poznal, jestli před ním stoji švorcovej nýmand nebo někdo, kdo mu stojí za to, aby si kvůli němu upravil uzel na kravatě. V mým případě se kravaty ani nedotkl. Měřili jsme jeden druhého a abych trochu vyrovnal skore, mrknul jsem zřetelně na to, co tady pohodili do haly a čemu se před čtvrtstoletím mohlo s úspěchem říkat pokus o perskej koberec, ale nijak mi to nepomohlo. Co se týče zbytku hotelu, je fakt, že dveřma sem táhl svěží vzduch zvenku. Byl bez zápachu. Z druhý strany jsem ovšem zavětřil režnou. Hodně režný. Tohle ale nebyl můj problém, tak jsem jen čekal, až se strefí na hák a dá mi klíč od pokoje. Snídani jsem odmítl. Poznal jsem dost chlápků, kterým federálové nasadili klepeta ještě dřív, než stačili sníst první ranní vajíčko na hniličku. Snídám zásadně přes ulici. Pokoj byl v posledním, třetím patře, ale líbánky bych v něm trávit nechtěl. Sprcha, nebo to co tady za sprchu vydávali se s pokojskou už dlouho neviděla. Kohoutku s teplou vodou se evidentně stejskalo po pořádným proudu teplý vody. Možná ale že tu bylo dlouho sucho. Sprchu jsem zvládl poměrně bez úhony, navlékl jsem si slavnostní ponožky a skočil naproti protáhnout kostru do špeluňky, co jí nějakej chytrák s vlasteneckým cítěním nazval pruhy a hvězdy. Originalitou teda tady nikdo nestonal. Zpočátku to vypadalo, že s tou malou šlapkou v rohu lokálu budu mít víc práce, než by mi udělalo radost, ale vyřešil to za mně jeden beznadějně bludnej holanďan se studenejma těkavejma očima a s ohryzkem větším než pecka od broskve. Ten večer jsem ale ani já nezůstal sám. Měl jsem společnost, co mne nikdy nezradí. Vyměnili jsme si pár zdvořilejch doteků a hlavně obsah. Zkusil jsem pak jít do humra ale možná to nebylo ten den rozhodnutí z nejlepších. Nebyl živenej nebyl čerstvej a byl bez chutí a bez jisktry jako ten holanďan v rohu. Před dvanáctou jsem se přesunul naproti a těšil se do hajan. Násoska v recepci rozdělil svou pozornost mezi mne a nedopitou láhev režný, v který se jak jsem si všimnul nestačily ustát kruhy na hladině. Tahle činnost mu evidentně nešla k duhu, tak jsem se tiše protáhl kolem a zamkl jsem na dva západy. Vždycky se zamykám na dva západy. Rád si zamykám a s radostí odemykám. O pár kdysi ostrejch hochů jsem v Elej zakop a vím, že dlouhou dobu ani nezamykali ani neodemykali. Tuhle službu jim platili daňoví poplatnící. Umím ocenit vlastní klíče. Teď ležím na zádech v zaplivaným pokoji, na stropě luštím zprávy z uličních neonů pode mnou a myslím na tebe, lásko. Nejvíc mi o Havaně dokázal říct Kenny G svou sopránkou. Dokud jsem nepoznal tebe, lásko. To tys mi ukázala napřed celou Havanu a pak sebe. Obě vás mám, obě Vás miluju a obě jste tolik, tolik daleko... Stojíme na nábřeží, zavíráme oči před sprškama z hřebenů vln, co se tu staletí tříštěj Fidelovi navzdory. Zavíráme oči před časem, kterej nám zbejval, zavíráme oči před tím, co nám do žil vpustila naše srdce. Když jsem pak, lásko, odplouval, a řezal tyhle vlny napříč, vzdalovala ses až jsi mi zmizela docela. Díval jsem se stále tvým směrem, a jediné, co jsem vnímal, byl tvůj pohled, temně modrý, hluboký a mírně rozostřený. Takový, jako je celý náš život, má lásko. Ráno, až vyjde slunce vstanu a pojedu ne Key West. Tam si budeme nejblíž...
Pár dobrejch napínáků jsem v kině viděl. Jeden z nejlepších je Tři dny Kondora. Proti těmhle prvním písmenům je to ovšem čajíček. Takže čekám na první písmeno svého příjmení a tak nějak mě zasvěť do písmen svejch. Dík.
Me se to libi hodne, ale ten prostor mezi prahama a bocni listou bych nechal v barve auta, myslim, ze by to bylo hezci. Do vyroby se to ale podle me nedostane, protoze by to byl hodne uspesnej model a to vw nedovoli.
Osobne sohlasim se vsemi, kteri narazeli na obrovska kola a nizkoprofilove pneu. Ja myslim ze postaci srovnani napriklad s Porsche Cayenne. U Porsche byl asi hlavni zajem vyrobit SUV, ktere by si zaroven zachovalo dynamiku a sportovni charakter spojeny se znackou. A vysledek je ten, ze i tenhle "sportak na vysokem podvozku" ma pneumatiky s vyssim profilem... (no Cayenne mi v garazi nestoji takze jsem koukal jen na fotky). Predstava, ze s temihle koly jedu do terenu (i kdyz by nejspis stacila rozbita cesta) nebo ze na ne montuji snehove retezy, je stejne absurdni jako myslenka jednoho prispevku, ktery hlasal zakladni cenu 500 000,-. Spis bych se priklonil k variante, ze tahle Skodovka by mela prodejni uspech se zakladni cenou rekneme kolem nebo v lepsim pripade neco pod 800 000,-. Vezmu-li v potaz, ze tohle auto by mohlo prijit na trh nejdrive za rok (pokud uz na konceptu ovsem tajne neprcuje), nenapada me, cim jinym by mohla Skoda konkurovat uz zabehlym vozum stejne tridy, nez cennou. Zkratka by to byl poslednacek, ktery by naskakoval do jiz davno rozjeteho vlaku vozu tehle kategorie a navic by neprinasel nic noveho, krom dle nekterych fadniho designu automobilky Skoda. Me osobne se vsak design novych Octavii (zejmena kombi) velice libi, i kdyz kazdy asi vime, ze castecne zdroje inspirace vsichni potkavame na cestach pod logy jinych automobilek.
dodatek: Tou konkurenci mam na mysli zejmena: Audi Allroad, VW Touareg, Volvo XC 90, BMW X3 a X5, Honda HR-V, Hyundai Tucson, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander, Nissan Murano, Subaru Forester a ty vozy, ktere jeste prijdou na trh (mozna neco prebyva mozna neco chybi...)
Prajem všetkým dobrý deň. Neviem síce, ako bude vyzerať Škoda SUV, ale v takejto podobe sa určite dobre predávala. Mimochodm, v roku 2008 má prísť na trh model s pracovným názvom Yetti. Má to byť 5 modelový rad. V roku 2006 príde Roomster, 2007 nástupca modelu Fabia a 2009 nástupca modelu 2009. Tým bude obnovená, ale aj doplnená modelová paleta značky Škoda.