Abychom vám usnadnili orientaci v jednotlivých žebříčcích, přinášíme tento přehled všech zveřejněných věkových kategorií, které jsou vyhodnoceny v TÜV Auto Reportu 2005.
No a to je právě ten největší omyl, který ti ale nezazlívám a plně ho chápu. J.D.Power dělá totiž mnoho druhů statistik. Tady vždy zveřejňují CSI (consumer satisfaction index), asi hlavně proto, že probíhá i v Evropě. A ten opravdu vypovídá houbeles. Ale existují VDS a IQS, kde žádný vliv osobních názorů není. Čistý počet poruch vozu (pojistky a žárovky se myslím nezapočítávají do poruch auta).
jdpower je tu prece kazdy rok zverejnen. Jeho zastancem taky moc nejsu, protoze vyhodnocuje nazor ridicu a pocet navstev v servisu. Je jasne ze ridic draheho auta ma jine ocekavani a navstivi servis i pro vymenu zarovky, narozdil od vlastnika Kia, kde stale vsechno klepe a nikdo se nevzrusuje. TRabanty a polske fiaty se taky nikdy nekazili
Takové statistiky opravdu neexistují. Já bych se ale přimlouval za zveřejnění Vehicle Dependability Study a Initial Quality Study od J.D.Power prováděné na americkém trhu. [odkaz]
Ono ako tu uz bolo mnoho krat spominane, tie vysledky o niecom vypovedaju, ale nie je to kompletna realita. Hovoro Porsche bude vzdy vpredu, lebo nikto na nom nenajazdi za rok 50000 km, minivany budu vzdy vzadu, lebo mavaju ovela viac najazdene. Viem napriklad o tom, ze Peugeot (kde mimichodom pracujem) ponukal prehliadky zdarma pred navstavou nemeckej STK, preto, aby sa zlepsila statistika. Vypoveda to vela o tom ako sa auta udrzuju a teda skor o stave ojazdenych aut, ako o spolahlivosti.
tyto krajiny, stejne jak nase zadne statistiky nevedou. Jen nemci maji ve zvyku vsechno vyhodnocovat vim ze napr. japonske automobilky velmi uzce spolupracuji z nemeckym tüvem a chybi ktere se casto objevuji se snazi pri vyvoji nove automobilky odstranit