Hummer H2 se sportovními ambicemi? Proč ne! U Geigercars.de se pořádně pustili do jeho motoru a díky kompresoru vyprodukovali vynikajících 598 koní!! Že tato síla dokáže řádně cvičit i s velmi těžkým Hummerem, je nasnadě.
No americti raperi si umi Hummera upravit po strance exterieru aji lip. Ale ten motor, to je klasa. Brzdy sice vypadaji na tak obrovskych kolech titerne, ale strpet by se to dalo. V realu to urcite vypada lip. Bohuzel v Geigercars.de stvorili nevyuzitelne auto. Me teda aspon nenapada zadny zpusob jeho vyuzit (pokud nemate chalupu v beskydech a nechcete si na ni vozit cement z Prahy) Jinak je to povedeny kousek, za ktery bych se ve sem autoparku urcite nestydel.
Jenom tak mimochodem: Kolik stoji normalni Hummer H2? To uz neni tak mastne jak H1, kdyz toto stoji 4.3 mega?
myslis repery z MTV? jen z jejich aut by nedostalo ani jedno v nemecku povoleni. Venkovni -podvozkove osvetleni jsou stejne jak bublinky z vyfuku zakazane, motor nesmi venku trcet (aby se deti nepopalili) sirka kol nesmi ohrozovat bezpecnost jizdy...atd
v USA jsou uplne jine cesty a pozadavky na auta
ale tak zas o to tu nejde ci sem patri abo nie.je vsak pravda ze je to uplne zbytocna halusz..nechcel by som na dialnici robit mysicku v 180ke..s 3 tunami.inak vyzera to ako prerasteny anglicak od matchboxu.
p.s.amici robia estetiku, europania vykon.to je snad dost dobre viditelne,nie?
maximalne suhlasim... je to otrasne auto. maximalny gyc. a ak uz ide o raperi z MTV, ti vacsinou upravuju svoj milovany Cadilac Escalade. Na tomto H2 sa mi pacia jedine kolesa, hoci za tie by som nedal 750.000 ani keby co bolo...
Když se podívaáte do nornálního ceníku na www.hummer.cz, tak zjistíte, že za příplatek 1.200.000,- Kč bez DPH vám zvýší výkon na 700 koní, což je ještě víc než u Geigercars.de
Zprznily ho teda hustě, jen co je pravda. Podle mě to vypadá spíš jako monstrózní kočár od kterýho se utrhly koně ! A velkou zásluhu na tom dojmu maj ty šílený kola a optický nízká ale přitom mohutná stavba. Takovýhle auto si tohle nezaslouží.
Je z toho prostě kýč. Je jedno zda je tuning americký nebo evropský. Tuningovaná auta jsou prostě přeplácaná. Možná existuje i nějaký decentní tuning, ale ten jsem nikde už dlouho neviděl.
Fuj takovej hnusnej kýčovitej zbytečnej vehikl. Původní H2 je super, ale je to od základu těžkej velkej offroad, tak proč z něj tímto przněním dělat silniční raketu? A navíc 600 koní na 3 tuny už asi nebude takovej zázrak, o nějaké hbitosti nemůže taky být řeč.
Tahle popelnice se hodí akorát do rádobykultovního kýčovitýho "trháku" Fast&Furious 6
Toto auto nie je pre kazdeho, jeho krasu vie ocenit rapovo zalozeny clovek, tak poprosim, preco do toho auta hubujete? Ja si tie papulu neobtieram o Vase superrychle speciali...
Jsem dost negativně zaměřenej proti všem těm skejťákům, hiphoperům a raperům, ale tohle teď stranou. Co je to za blbost tuzit offroada? Snižovat mu podvozek? Co já vim, tak lidi který maj offroada a patřej k jejich opravdovým fanouškům, tak pořád kupujou větší a větší kola a zvyšujou a "opanceřovávaj" podovozek, aby jim to auto, když sjedou ze silnice zvládlo všechno. Výfuky si protahujou nad střechu aby mohli brodit a vůbec si autíčko pucujou tak aby zvládlo všechno možný i nemožný a nezadřelo se hned jak jim pod kapotu vlítne kupa prachu nebo bahna, ale tohle? Vždyť tohle se zasekne na prvním retardéru. A ta rychlost je jako k čemu, stejně jako u harleye, tam kouzlo není v rychlosti, ale v tom jet si osmdesátkou dlouhou alejí stromů a vychutnávat život, tak u offroadů je kouzlo v tom moct opustit silnici a s jakoustakous šetrností jet si kudy člověk chce, a ne předhánět za příšernýho rámusu a spotřeby mnohem lépe na toto vybavená auta na dálnici.
H2 jako nástupce H1 už samotným továrním provedením a ústupky z původní koncepce stává hybridem. To co je tady je hrůza. Kontejner na tříděný odpad má větší charisma...