Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rally Dakar 2010 (shrnutí) – průjezd bránou vítězů v Buenos Aires symbolickou tečkou za letošním závodem (+ fotogalerie)

V neděli se konalo slavnostní zakončení Rally Dakar 2010. Všichni, kteří vydrželi do konce, projeli v Buenos Aires bránou vítězů a užili si úžasnou atmosféru, kterou pro soutěžící připravilo argentinské publikum.
Zpět na článek
18. 1. 2010 07:45
18. 1. 2010 21:19
19. 1. 2010 00:17
19. 1. 2010 01:18
19. 1. 2010 23:54
neregistrovaný "Kajfik"
Avatar - S8
18. 1. 2010 07:45
krasna fotogalerie
Ta fotogalerie je krásná!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kolmar
18. 1. 2010 15:34
slava vytazom cest porazenym
Samozrejme vysledky su ake su a treba im poblahozelat.
No velku uctu si zasluzi Macik za 4te miesto celkovo, vynikajuco dosiel aj Svitko.

Perfektne zatapal na cele Al attyah, co potvrdilo, ze tu ma svoje miesto, rovnako velka gratulacia Ullevasteterovi (ci ako sa to vlasnte pise).

PS: Dakar bol vzdy tvrdy:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2010 17:08
BraVWo TDI!
:yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
18. 1. 2010 21:19
Re: BraVWo TDI!
ale to není tvoje TDI, to je tebou haněné TDI CR! >:D
Avatar - Ada je zase tady
19. 1. 2010 00:03
Re: BraVWo TDI!
Strycku Fido, i kdyz se ze mne snazis delat idiota, tak jsi vedle, jak ta jedle. Panove z VW si totiz dobre uvedomuji, ze uspech TDI na trhu je dan:

a) vysokou ucinnosti a tim nizkou spotrebou,
b) spolehlivosti
c) reklamou - a m.j. proto ten dakarsky Touareg special plus

A proto, i kdyz se u VW (verim, ze jen docasne) docasne rozhodli pro system CR, jejich motory jsou narozdil od tech, kteri to tak dobre neumi, stale konstruovany s vyssim kompresnim pomerem a tim vlastne nuti vyrobce vstrikovaciho zarizeni CR svoje systemy rychle vyvijet. A z toho samozrejme tezi i ostatni vyrobci, predevsim ti, kteri diesely pro osobni auta jinak zas tak moc dobre neumi (francouzi, italove), pac aby jim prezily tech alespon 100 tisic km, tak je konstruuji s mnohem mensim kompresnim pomerem a tim tyhle motory nejsou a nikdy nebudou tak usporne a nemaji takovy prijemny zatah. No a prave to je ta zalezitost, ktera jen potvrzuje, ze diesely umi vyrabet nejlepe v Nemecku, zejmena u VW, ale take u BMW. A vitezstvi vozu s motorem TDI v Rallye Dakar to jen potvrzuje. Toz tak. :-!

PS: i kdyz diesely Honda a Subaru jsou take na vysi doby, to je treba priznat.

PPS: mas nick T613 - a tak dovol jen par slov k tomu vozu: velice mne vadi, zde ten zcela vyjimecny vuz dostal nalepku "papalasfaros". Protoze si ji nezaslouzil! Slo o zcela vyjimecny automobil, ktery byl takovym Lamborghini stredni Evropy. A je skutecna historicka skoda, ze vyrobu osobnich vozu teto znacky nekoupil po roce 1990, kdo tomu rozumi a byl schopen je dale rozvijet. Protoze T613 byl a je ikona automobilovehpo prumyslu. Doufam, ze nejakou stale mas a udrzujes. Zaslouzi si to!
Avatar - kolmar
19. 1. 2010 00:17
Re: BraVWo TDI!
Nechcem sa hadat a nikomu lamat ruzove okuliare, no nevidim dovod a stavim sa, ze PD sa uz nevrati, ved naco horsi system?

Este ze si tam dal tu vedu o honde a subaru. Prave na tieto motorizacie som chcel apelovat, napr. oproti novemu 2.0 TDI CR 140k ktory som mal moznost jazdit tento tyzden ponukaju podstatne sirsie pasmo vyuzitelnych otacok! Zatah je ok, no ked okolo 3 tis. uz motor nechce tahat, tak konkurenti do 3500 a to je veru rozdiel pri predbiehani!!!

Inac, som zvedavi na novy 2.2 od KII. Ma to 147 kW, turbo s VGT (el. riadene) piezoelektronicke vstrekovace atd... Ci chces alebo nie, proste VW nema konkurencie schopny motor k tomuto! Ten 170 konovy je :yes: no stale je tu ale ;-)
Avatar - Ada je zase tady
19. 1. 2010 01:08
Re: BraVWo TDI!
OK, ale - ach ta gramatyka... No, nehadam se, jen konstatuji, ze SW vybaveni motoru dela ty opravdove rozdily! Liny motor, ktery zabira az pri 2500RPM a konci pri 3500 je zatraceny rozdil oproti motoru, ktery zabira jiz od 1750RPM a tahne az do 4000. A stale je to uplne stejny motor (tedy mechanicky). S plnou platnosti toho, co jsem napsal vyse o ucinnosti a spolehlivosti.
Avatar - kolmar
19. 1. 2010 01:18
Re: BraVWo TDI!
sorry, pisem rychlo desiatimi a neregistrujem dakedy.

Ok, no upgradnut SW sa da aj na tom zase lepsom a tak dalej.... cize bavil by som sa o seriovkach.
neregistrovaný "Kajfik"
19. 1. 2010 23:54
Re: BraVWo TDI!
MB ma 150kW 2,2 uz nejaky ten patek...

Kia ma 145 kW.. a kroutak 421 Nm je taky slabsi nez maximum 500Nm u MB