Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferrari F430 Spider: první foto a info

Osmiválcové kabrio F430 se představí v Ženevě. Z krásného kupé se vyklubal krásný otevřený automobil. Na pevnou střechu ale zapomeňte. Všechno je totiž opravdové, maximální rychlost 310 km/h i látková střecha.
Zpět na článek
neregistrovaný "ferrari.ondra"
14. 2. 2005 11:46
Re: Oficiální video
[odkaz] a najdi si to v sekci auta a videa. Je to nadhera!!!
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2005 09:47
Re: uved priklad
Jo, to byla šupa. Fialová metalíza (hrozná představa) byla na 911 super. Mám ji vpálenou do mozku. V Praze u Porsche na Plzeňské jsem si dal vedle něj židli a sedel jsem tam asi půl hodiny. Od té doby vím, že je možné milovat i světla. Znám ho tedy nasucho z 10 centimetrů. Cayenne - drzé, ošklivé, krásné. Odpudivé zadní blinkry. To pro mně není Porsche. Jízda - obrovský zátah (jel jsem v turbu), na silnici v podstatě jak sporták (jistě). Nevím, jestli ho pouštěj na trávu. Tam bych s ním nejel. Na brody (jak jsem tu psal) je Santa Fééééé - Cha cha. A když se shodnem na 911, je to ok. Na tom ostatním už nezáleží.
neregistrovaný "TRUCKER"
13. 2. 2005 22:45
Re: bez titulku
Porsche že je "masovka pro davy" jo? To by mě teda zajímalo ve které republice žiješ, okamžitě se tam stěhuju taky !!! Sice mám taky radši Ferrari a 911 furt dokola mě už taky nějak extrémně nerozpálí, ale že by to byl "kus ledu"....no to jsou myslím hodně silná slova!
neregistrovaný "TRUCKER"
13. 2. 2005 20:07
Re: uved priklad
No je to jasný. Přesně, jak jsem to říkal (resp. psal)- my se prostě neshodnem! Ale to neva, o čem bychom se tady pak všichni "hádali", že? Porsche se mi určitě moc líbí a svým způsobem chápu jejich taktiku jen pozvolného zdokonalování a faceliftování tvarů svého legendárního modelu. Spousta lidí by určitě nesla hodně těžce, kdyby tato legenda byla definitivně nahrazena něčím zcela novým a jiným. Je ale pravdou, že právě tím už mě začíná nudit. I přesto je tahle řada spolu s Boxsterem mým nejoblíbenějším Porschem, protože z Cayenna moc unešneý nejsem, to už víc snesu radši celkem nudného Touarega. A Carrera GT se sice povedla, ale ještě jsem ji neviděl "in natura" a pouze z fotek mě nedokázala uchvátit do takové míry jako třeba tohle Ferrari. Jen tak pro zajímavost, jestli tenhle příspěvek budeš číst- líbí se Ti Cayenne? A ještě na závěr- podle mě bylo nejkrásnější Porsche (z těch nových, které znám) Porsche 911 Turbo o 2 generace zpět ve vínově červené až fialové metalíze, ve které bylo nejčastěji prezentováno na autosalónech. To byla šupa!!!!
neregistrovaný "Yuri"
12. 2. 2005 21:34
krása
Prekrásny spider spoločne s Murcielagom roadster sú to najkrajšie otvorené autá pod slnkom.Ferrari forever.
neregistrovaný "Shamal"
12. 2. 2005 12:33
bez titulku
Ferrari se nedá srovnávat s ostatními auty, je to třída sama pro sebe, má hloubku, duši, charisma. Porsche je masovka pro davy, Ferrari je individualita i se všemi zápory (a na F430 nevidím ani jeden). Navíc Porsche má furt jeden a ten samý design (na jiný lampy a zrcátka nehraju), nemají odvahu něco radikálně měnit. Tyhle auta jsou o pocitech, ne o dokonalosti, kterou někteří definují velikostí kufru. Ferrari je srdcovka, Porsche kus ledu.
neregistrovaný "jaccub"
12. 2. 2005 10:26
Re: Zas taková nádhera to není
lidi napiste mi pls link na stranky kdy bych mohl stahnout to ofic video
neregistrovaný "Libor"
11. 2. 2005 12:05
Zas taková nádhera to není
Jizdní parametry super, ale design zase tak omračující není.
neregistrovaný "GTI"
11. 2. 2005 10:45
Re: uved priklad
Píši Ti odpověd a někam to ulétlo, tak ještě jednou - Na BMW1 se určitě shodnem. Utekl segmetové konkurenci hodně daleko. Tenhle Ferr, ten je o brutalitě, jak tu někdo oslavně napsal. Jen o brutalitě. Designově byl Ferr přitažlivý tak do 1966. Tahdy jsi vnímal třesoucí se svaly těch jeho koní. Tohle je chladné, s nevěrohodnou zádí. Krásné jen na první pohled. Dál nemáš co objevovat, co si zamilovávat. Chápu však ty, kterým se i tenhle Ferr líbí. Chápu příznivce Ferr obecně. To abys věděl. U těchto aut snů však mé srdce bije roky frekvencí 911. Tam jsou křivky, tam jsou tvary.
neregistrovaný "ferrari.ondra"
11. 2. 2005 10:25
Re: bez titulku
Souhlas, souhlas a jedine souhls. Takove skovosty jaké sjizdeji z linky Italskych mistru ve Ferrari by si zaslouzily dustojne zvecneni ve forme trvale expozice v nejlepsi galerii sveta. A nerouham se kdyz reknu, ze jednou dosahnou stejne ne-li vyssi slavy nez nektera platna a sochy. PAneboze, je mi tak lito, ze se na nektera ta auta nebudu moct podivat treba za 200 let, to by musela byt nadhera!!!
neregistrovaný "Baldi"
11. 2. 2005 09:00
bez titulku
Ferrari podľa mňa patrí medzi veľmi málo značiek, ktoých autá keď vyjdú do premávky, všetko ostatné so štyrmi kolesami široko ďaleko pôsobí ako beznádejná s.r.a.č.k.a. Všetky modely značky včítane tohoto, by mali byť vystavené v Louvry, ako umelecké diela a aby pochopili aj nasledujúce generácie čo to znamenalo radosť z jazdy.
neregistrovaný "kadlík"
11. 2. 2005 08:43
bez titulku
Stejně je to v *. 430 je SUPER,ale já si ho nikdy nekoupím a Mareš ho rozstřelí.Je to spravedlivý???
neregistrovaný "stenley"
10. 2. 2005 21:18
oficiální video
tak už sem ho našel, stáhnul a skouknul.. těm co se F430 moc nelíbí, tak po shlédnutí videa změníte názor.. ten zvuk a look.. nepopsatelný!! už chápu co zažíval ferrari.ondra
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 2. 2005 21:04
Re: bez titulku
Jo no, a to jsem si vždycky myslel, že Ferrari v jiné než tradiční červené barvě ani není pořádným Ferrari, tohle mě fakt dostalo!!! Nádhera!!!!! Nepopsatelná nádhera!!!!!!
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 2. 2005 21:01
Re: uved priklad
No teda GTI, Ty mě čím dál víc překvapuješ!!! My se snad shodnem jen na tom BMW. I když chápu, že každý má jiný vkus, a proto Tě tady nebudu urážet ani Ti nadávat, ale prostě v životě nikdy za žádných okolností nepochopím ten Tvůj vkus, když můžeš říct o Volkswagenu, že má povedený a propracovaný design a že tohoto Ferrari by ses lekl! Pro mě nepochopitelné. Jelikož mě moc neberou historická auta a o historii automobilismu ani automobilek se nijak nezajímám, tohle Ferrari je pro mě snad nejkrásnější Ferrari všech dob!!!! No pardon, možná druhé nejkrásnější hned po F 50.
neregistrovaný "Wik"
10. 2. 2005 17:58
Re: Pagani Zonda F: Neuer Supersportler mit 602 PS
Samozřejmě,že jsou i rychlejší auta,ale ferrari má duši.
neregistrovaný "AMG"
10. 2. 2005 17:35
Re: Pagani Zonda F: Neuer Supersportler mit 602 PS
neregistrovaný "ferrari.ondra"
10. 2. 2005 17:19
Mrazive strhujici dokonalost nazhavujici vsechny me smysly!!
Od dob kdy jsem vedel co je auto miluji Ferrari, vzdy jsem obdivoval kazdy vuz, ktery sjel z linky teto italske automobilky (nebo spis tovarny na umeni?). Musim podotknout, ze F430 Spyder me absolutne odrovnala. Pri pohledu na ni jsem zazil serii okamzitych orgasmu a silnych kreci nuticich me do polohy ridice tohoto vozu a okamzite jsem si musel pohled na tyto obrazky doprovodit zvukem z oficialniho videa F430. SMekam pred pany konstruktery a zavidim vsem, kteri si ji jednou vecer budou opecovavat v garazi!!! Vsechna cest!!! NAdhera vsech nadher, skoro tak dokonala, jak moje pritelkyne (a to je ta nejlepsi holka pod sluncem). Forza Ferrari!!!!! Uuuuh, Aaaah.... oooo oooh...
neregistrovaný "JP"
10. 2. 2005 17:16
Re: uved priklad
no tak nejak, dokonce jsem psal, ze DB9 propadl (i v hodnoceni Anglicanu). A srovnavat Ferrari s Audi TT ..... Ja jsem mel na mysli zminene Porsche, SLR, M5 atd.
Jinak diky vsem, ze jste me opravili
neregistrovaný "Wik"
10. 2. 2005 17:01
Aaaa
A ještě jednou,nádhera a zezadu brutálně nádherný.
neregistrovaný "stenley"
10. 2. 2005 16:48
Re: uved priklad
..docela bát, souhlasim..
neregistrovaný "stenley"
10. 2. 2005 16:46
Re: uved priklad
je pravda, že čtu jen články, který mě zajímají, ale to asi každý je to tvůj názor a neberu ho.. v jednom příspěvku si ještě s někým byl proti tuningu a souhlasil s tím, že každý designér ví nejlíp co tomu autu sluší, ale je pravda, že u takových to aut se občas design musí podvolit bezpečnosti (v tomhle případě spíše přísavnýmu efektu) a s tím, že se toho zadku někdo může docela souhlasim, asi nejen zadku, ale i předku.. vždyť je to taky pořádnej dravec a co si vzpomínám, tak předchůdci F430 taky měli krátkej čumák..
neregistrovaný "stenley"
10. 2. 2005 16:33
Re: uved priklad
no když vezmu, že taková srovnání dělají Britové, kteří každoročně dostávájí na *ve formuli 1 od Ferrari ani se nedivim ) Ferrari a Aston se nedají srovnávat, ty auta sou úpe o něčem jiném.. nedávno sem četl článek, kde srovnávali "superauta" a Ferrari Enzo bylo stabilní i při rychlosti 355 km/h.. a nepamatuju si, že bych četl článek, že by Ferrari mělo problém s nestabilitou jako třeba Audi TT.. ale třeba na okruhu není tak mrštný jako Porsche, to je asi to co máš na mysli..
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2005 16:31
Re: uved priklad
Asi tedy málo čteš. Posuzuji estetiku tohohle auta. A opravdu to vydím jako labuti piseň tohohle designu. Zejména zezadu se toho musí bát i v továrně, kde to vyrábeěj. Krátký předek a Ferrari? Zpětná zrcátka? To jsou vařečky (tuningářům se omlouvám). Až příliš jasné, až příliš zapomenutelné...
neregistrovaný "JP"
10. 2. 2005 16:19
Re: uved priklad
Nejsem znalec a je to poznat. Ale proste Ferrari jezdnimi vlastnoastmi nepresvedcuje. Ne jenom me.
Mluvim treba o dlouhodobych srovnanich na ruznych okruzich provadenych ruznymi casopisy a mororistickymi porady (ne u nas, protoze u nas tak maximalne prejimaji recenze o tehle drahych autech ze zahranici). Mrknete treba obcas na BBC 2, jestli mate tu moznost. Ferrari sice v jizde presvedci vic, nez treba DB9, ale celkove .... no #1 to neni.
neregistrovaný "stenley"
10. 2. 2005 16:14
Re: uved priklad
pokud si dobře vzpomínám na ten článek, tak o tom jen uvažuje.. navíc, i kdyby se tak stalo, stejně se ti zas nebude líbit.. zatím sem tu od tebe nečetl jediný pozitivní příspěvek
neregistrovaný "stenley"
10. 2. 2005 16:11
bez titulku
je to fakt krasavec.. sice to nebyla láska na první pohled, ale ta černá či tmavě šedá a s červenym interiérem, prostě nádhera..
neregistrovaný "marec"
10. 2. 2005 16:09
Re: uved priklad
celkom som nepochopil tu vetu ze by Ferrari malo popracovat na motoroch. ved z V8 4,3l dosiahli uctihodnych 490k a 465Nm. je mozne ze tento osemvalec nieje najsilnejsi svojho druhu ale na tak male auto je to super kladivo, ktore zrychli na 100 za 4,1 sek. ake zrychlenie by malo doniest tomuto autu tebou navrhovane popracovanie na motoroch...? pod 4 sek cca 3,5? skus stlacit stopky a stopnut 4 sek a predstav si ze ides 100km/h, celkom mi s toho beha mraz po chrbte...

neviem teraz z hlavy ale nerozumiem ani tomu prekonavaniu od konkurencie. asi si myslel vykony motora a nie jazdne vlastnosti a zrychlenia lebo neviem o vela autach s podobnymi vykonmi ako tento spider. podla mna v porovnavacich testoch s BMW M6 a aj Porsche 911 bude jasne najlepsie
neregistrovaný "Peter"
10. 2. 2005 16:04
Re: TRANSFUZE NUTNÁ
Popracovat na motoroch a technike? Asi si este necital recenziu na F430, vsak?
neregistrovaný "JP"
10. 2. 2005 13:41
Re: TRANSFUZE NUTNÁ
No mne osobne to auto pripada nadherne. Myslim, ze Farrari by melo spis pracovat na motorech a technice. Pokud je vsichni v tomhle smeru budou prekonavat i nadale, tak jim v prodejich nepomuze jen dobra povest ziskana na zavodech F1.
neregistrovaný "Tifosi"
10. 2. 2005 13:09
Re: nadhera
jj je to kraska... v ty stribrny uplne super na pozadi :c)
neregistrovaný "GTI"
10. 2. 2005 12:30
TRANSFUZE NUTNÁ
Včera jsem tu četl článek, že Ferrari hodlá radikálně změnit design. No, po shlédnutí tohohle řízka bych doporučil tu radikalizaci uskutečnit co možná nejdříve. Auta se člověk nemá lekat.
neregistrovaný "phaeton"
10. 2. 2005 11:52
nadhera
no skratka nadhera.. niet co dodat