Novinky
0
Tak tomuhle autu fandim.
škoda jen, že už člověk nezažije tak diametrálně odlišný pocit, jako ještě v 70. letech. To byl kočár...
Tak tohle auto bych bral. Je fakt hezký. Konečně se Citroen vymanil ze svého strašně nudného designu. Jen tak dál...
Konečně! Tohle auto bych si koupil radši než novou pětku od BMW. Nová politika Citroenu je skvělá, konečně někdo bude nabízet stylová a hlavně komfortní auta (kromě Jaguaru...). Ty tvrdé podvozky mě už s.rou.
Souhlas .... tohle auto vypada vic nez skvele. Vypada to, ze citroen za to poradne zabral a jestli tohle nebude oceneno uspechem, tak uz nevim. Tohle ma proste charakter.
Btw. jako priznivec mekciho odpruzeni - zkousel jsi Saab 9.5? To je podle me docela zdarene auto v tehle kategorii, i kdyz po letech je design uz nic moc.
Btw. jako priznivec mekciho odpruzeni - zkousel jsi Saab 9.5? To je podle me docela zdarene auto v tehle kategorii, i kdyz po letech je design uz nic moc.
tenhle citrus je pecka... Ten Saab 9-5 je super pro vše.. rodina, výlet, nebo "závod" a design je klasický (až nudný) ale určitě ne obyčejný, nicméně poslední facelift pro Aero.. super.. ten předek je bomba.. a Aerovej podvozek mně sedí víc než klasika...
No ja rozhodne netvrdim, ze 9.5 je skarede auto, ale drobne oziveni by urcite neskodilo. Zadni cast mi pripada az prilis usedla. Nejakym drobnym vylepsenim a modernizaci nemyslim samozrejme nic ve stylu facelidtu BMW 7 apod.
Ja jsem na Saab (a taky Land Rover) dost ulitly, takze mne se 9.5 dost libi, i kdyz u kombi je zadek proste hezci nez u sedanu.
Ja jsem na Saab (a taky Land Rover) dost ulitly, takze mne se 9.5 dost libi, i kdyz u kombi je zadek proste hezci nez u sedanu.
9-5 jsem měl kratce s 3,O diesel. Motor se mi líbil a podvozek taky, ale co jsem přes srdce nepřenesl bylo příšerné řazení (manuál) a zpracování kabiny. Některé plasty (horní díl výplně dveří) byly bez legrace jako z Felicie!!! Řazení mělo dlouhé dráhy a nějak "pudinkový" chod. Co se mi naopak líbilo byl narozdíl od tebe design a výborná "atmosféra" toho auta... Zajímavý byl také asimetrický tachometr - to jsem už nikde neviděl. Švédové se mi vůbec hodně líbí. Mám rád Volvo S80 a XC90 je úžasná, ikdyž benzíny moc žerou a diesel nejede. Další skvělé auto je nový S-Type s 2,7D (ještě jsem ho neřídil, takže jen s doslechu).
Az se svezes s S-typem 2,7V6 diesel, tak uz jinou naftu nebudes chtit. Jen nejdriv nesedej do 4,2 V8 benzin, protoze pak uz by sis nikdy zadnou naftu nekoupil
Na vlas to samý mi už říkal kamarád, který měl 4,2 půjčenou. Osmiválce jsou skvělý a když jsou navíc v Jaguaru, div mi nezvoní v uších blahem...
a ta 2.7 v Discovery je bomba... motor úžasnej a to auto k tomu... jak v jiným světě... Doporučuji vyzkoušet... MYslel jsem že nová Dsicovery a s tímto motorem bude lepší...ALE LEPŠÍ UŽ BÝT NEMUŽE.....!!
Uz ku clanku k Ferrari, ci revolucia alebo nie som pisal, ze treba cerpat inspiraciu pre dizajn z historie a uspech je zaruceny a myslim, ze toto je dlasi z prikladov toho, ze ked sa urobi auto s liniami starych slavnych predchodcov, tak je to snad dokonale
Konečne! Konečne to tu je! Mám skúsenosti s Citroen-om XM 3.0 V6. Keď si niekedy našporím na auto tek JEDINE na C6, a určite ten diesel. To musí byť neuveriteľná pohoda!
Je to nadhera...bohuzel(nebo bohudik) si stejne vetsina bude kupovat ty nemecky auta, protoze jsou prece "nejlepsi a sportovni"
se tay tise modlim aby to udelali AWD nebo RWD
Co to tady čtu? - Mňam, mňam, krásné. Ked si našporým atd, atd. Pánové,na pětimetrové auto se nešporý. Vždyť tohle auto je pro "těsně před důchodem." Nebo vy snad chcete parkovací brzdu spouštět knoflíkem? Vy nechcete mít páku v kůži, co když za ni na sněhu trhnete, tak se vám tak Vaše kára zatočí kolem světa tak, jak potřebujete? Vy snad chcete, aby vám to třáslo zadkem až poletíte pravejma jentaktak v pangejtu a na sekundu přejedete plnou bílou? Vy se snad toužíte zbavit pocitu, když při výjezdu ze zatáčky jen lehce necháte volant klouzat v dlani (v levé) neboť v pravé cloumáte řadicí pákou (a pod plynem)? Vás oslovuje, že točíte jen věncem a střed spí? Co je C6? Luxusní auto. Jenom to.
hele GTI, netrpíš již trochu mindrákem stárnutí a nostalgie??(viz tento a dřívější příspěvky). nic ve zlém, taky začínám mít takové pocity. v téhle káře bych se sice rád svezl, nicméně můj sen je stále WRX STi.. nebo aspoň civic type-R. zdar všem schopným benzínům v naší třídě, mám 1,3 65kW. jo, a s Tvým stylem psaní(slohem) bys mohl napsat třeba knihu, fakt. nebo aspoň fejeton. něco o motorismu.
Myslím, že nejde o mindrák. Jen někdy si uvědomím, že se mi stýská po takových autech jako byl Ford Capri, nebo třeba Fiat 850 sport. Pamatuju si, že Třeba toho Capri měl tady někdy kolem 1970 někdo snad z Chomutova a s normální civilní verzí jezdil okruhové závody s nadupanejma škoda 100. Sice třeba nedojel mezi prvníma, ale dodnes mi v uších zní (fakt), jak mu pískaly gumy (jedinej měl civil ¨výfuk a tak byl tichý) v zatáčkách. A my mu fandili. Těší mně, že můj styl psaní (snad) bereš.
jo, zapomněl jsem, to type R, to jistě jo. Není nad to nemít v garáži auto svých snů. Důležité je, že valíš těch svejch dobrejch 65kW (stačej bohatě) a v sobě sebou vezeš dotek toho type R. Možná, že tam za horizontem na tebe už čeká...
no tak teda! s posledními řádky jsi potvrdil moji domněnku o tvých pisatelských schopnostech . hezký je to a potěší.(vlhký oko)
naši, když jsem byl ještě malý fakan, měli fiátka 850, bílýho. ale hrozně to kvetlo. no a můj dědek bláznivá (krásnej pábitel) měl 850 kupátko, jenže se v tom víc hrabal, než jezdil.
a u tý dnešní 1.3 corolly (taky už 10-ti letá..) mě nepřestává udivovat její chuť k životu a radost jít do otáček, zrychlovat. u jiného motoru/auta jsem to nezažil (ať jde o VW1.6, 2.0, 1.6TD, 1.9TDI, -tam je to o síle, ne o radosti).
prostě moje pocity. měj se hezky. lub.
naši, když jsem byl ještě malý fakan, měli fiátka 850, bílýho. ale hrozně to kvetlo. no a můj dědek bláznivá (krásnej pábitel) měl 850 kupátko, jenže se v tom víc hrabal, než jezdil.
a u tý dnešní 1.3 corolly (taky už 10-ti letá..) mě nepřestává udivovat její chuť k životu a radost jít do otáček, zrychlovat. u jiného motoru/auta jsem to nezažil (ať jde o VW1.6, 2.0, 1.6TD, 1.9TDI, -tam je to o síle, ne o radosti).
prostě moje pocity. měj se hezky. lub.
Tohle je prekrasny stylovy kousek! Inu, manazerske geny nemas. Vis, na cesty do zahranici se nejezdi sportakem s tvrdym podvozkem, to by se proste nedalo vydrzet. Na druhou stranu, ja nemam take rad uplnou mekkotu jako frantikovo automobil. Nekdo psal, ze i Jaguar je mekci - tak to pozor, je jen o neco malo mekci nez BMW...a to je pro mne ideal - komfort + sport
Čo to tu trepeš? Akože trepeš tu sprostosti!!! Ty vôbec nepoznáš Citroen! Si obyčajný amatér! Tak vypadni, pretože nevieš!
Dovi a dopo.
Dovi a dopo.
ač to není na mě: nikdo tu nic netrepe a tyhle invektivy si používej u vás v hospě, blbečku..
Tohle není auto na to co tu popisuješ a s eSkovým Mercedesem to taky nikdo dělat nebude a to že Citroen umí dělat sportovní auta, které nemají konkurenci na celém světě už dokazují 2 roky ve WRC
souhlas, souhlas, a souhlas! Perfektni, sexy stylovy vuz (slovo auto se snad k tomu ani nehodi to je proste stylovy VUZ.. (souhlas tou narazkou na BMW..) Navic me docela mile prekvapila pomerne pozitivni odezva v prispevcich (krome tech dvou rejpalu dole: ano, muze to byt trochu nudny, ale kdyz travim v aute vic nez 2 hodiny denne, tak chci mit POHODLNY VUZ!))
Tak k tomuto auto sa neda nic ine povedat, len ze je naaaaaadherneee. Hotovy klenot medzi autami. Vidiet ho naburane by mi vytrhlo srdce !!!
No doteď jsem si myslel, že mám rád extravagantní auta. Ale tohle je i na mě příliš. Mám z něj pocit jako z roztékající se zmrzliny...prostě takový dolů splihlý tvary. 607 a VelSatis jsou hezčí. Ale francouze si stejně nikdy nekoupím, tak se nenechte rušit.
Dobrý názor s tou kúpou frantíka... Mal som tú česť s Renaultom (Twingo a Megane) aj s Peugeotami (Partner, 206, 307) a ďakujem. Made in Japan forever! Totálna spokojnosť len si treba zvyknúť na menej nápadný design...
ty už jdi do *ty kluku, se svými názory. jo máš znalosti, co se týče u.s. aut. ale to je asi vše-furt do mrtě obhajovat ty kolikrát hnusný, neforemný kraksny. (no-ještě řekni, že je tohle auto ošklivější než ta kára pro jirku buše a budeš zase na svým..haha)
prostě co je evropský, tak do toho reješ.
no, a abych si taky trochu vyblil mozek 😒br /> osobně považuji za nejhezčí auto 90'let (střední třídy) xantii, kterou nedávno překonala akorát honda accord, jinak to je o ničem-trapná konfekce viz passat, mondeo, C5, vectra, avensis. ale tenhle citron, doufám, že je to to pravý, trochu v tom vidím krásnou DS.
prostě co je evropský, tak do toho reješ.
no, a abych si taky trochu vyblil mozek 😒br /> osobně považuji za nejhezčí auto 90'let (střední třídy) xantii, kterou nedávno překonala akorát honda accord, jinak to je o ničem-trapná konfekce viz passat, mondeo, C5, vectra, avensis. ale tenhle citron, doufám, že je to to pravý, trochu v tom vidím krásnou DS.
Taky názor. Jo a abych nezapomněl: určitě je podle mně ošklivější než sériový Cadillac DTS. S tím věčným porovnáváním prodloužené, zvýšené a silně opancéřované verze G.W.Bushe jste už všichni trapní. Je to jako, kdybych tu ryl do designu Mercedesu třídy G a házel kolem sebe fotkama papamobilu! A ještě jednou specielně pro tebe fotky normální verze DTS: [odkaz] a [odkaz] a [odkaz] Je to hnusný a neforemný?
len na okraj, papamobil je M-ko
dík za foto. o víkendu jsem náhodou viděl matrix 2 a tam v té autohoničce na dálnici (hotová kobra11) trinity řídila něco podobného(?), než to teda agenti rozstříleli na ***. to auto se mi dost líbilo!! nevíš co to bylo za typ?
lub.
lub.
Asi tady budu jen trapně opakovat většinu výše uvedených názorů, ale tahle kára vypadá fakt skvěle!!! Konečně se po ostatních Francouzích začíná vzpamatovávat i Citroen! Po velice vydařeném faceliftu C5 (jestli se tomu vzhledem k velkému rozsahu úprav ještě tak dá vůbec říkat) konečně Citroen dal vale nudným a nezajímavým autům a můžu směle konstatovat, že až na C2 a snad ještě Jumpy se mi líbí naprosto všechny, nejvíce ovšem ty nejnovější řady (C4, C5 facelift, C6). Myslím ale, že k úspěchu v této třídě by měl Citroen nabídnout více pohonných jednotek a toto rozšiřování by měl dělat směrem nahoru. I když s avizovanými motory bude určitě dobré svezení, klientela v tomto segmentu je už dosti náročná a myslím, že nedostatek a absence výkonnějších motorů je mimo jiné taky důvodem neúspěchu "masových" automobilek ve vyšší střední třídě a jejich nekonkurenceschopnost německému prémiovému triu a dalším exkluzivním značkám. A to GTI: chlape, myslím, že tohle auto není rozhodně stavěné na blbnutí, jaké popisuješ, tohle je čistě luxusní záležitost s důrazem výhradně na komfort! Tohle prostě není BMW a určitě to nebylo ani cílem vývojářů! Plně sice chápu o čem tady mluvíš, i já si občas rád s autem užiju nějaké vzrůšo, ale pro nějaké managery nebo někoho podobného, kteří v autě tráví hodně času je tohle myslím naprosto vyhovující řešení. Nehledě na to, že pokud jsou fakt úspěšní, stojí jim v garáži ještě nadupaný sporťáček, se kterým si můžou dosytosti vychutnávat své volné chvíle .
Truckere, Truckere. Citroeny kupují už dlouho lidé, kteří zpravidla k autům mají vlažný vztah, a nemaj přitom hluboko do kapsy. C5 a ten lifting? No, chromovaný lišty na prahu, to neriskovali ani na oltcitech. Zadní blinkry jsou nepopsatelné. Bez výrazu, bez duše. Bohužel. Možná tím aspirují na to přiblížit se těm manažerum, co v nich jezděj. Možná.
GTI, viesco, si trapny ! Ak sa ti nepacia zadne svetla na C5, tak sa ti nepaci ani Maserati, ktore ich ma velmi podobne, a ak sa ti nepaci Maserati, tak vlastne autam vobec nerozumies.
..myslím že to, že Citroën po uvedení tak perfektního vozu jako C4 a
nákladné inovaci C5, má další prostředky i na koráb nejvyšší třídy
jako tento už o něčem svědčí...Podstatný je hlavně to že karosérie
není jen krásná, avantgardní a učelná zároveň (tedy přesně to co něm-
čouři nikdy nedokážou) ale i technologicky dokonalá jak ukázaly
crash-testy modelu C4 nebo její součinitel odporu vzduchu.
Pojetím a vybavením palubní desky Citroëny taky vždycky pořádně
předběhly dobu takže nezbývá než obdivovat (ale pak si jít koupit
ojetou Xantii
nákladné inovaci C5, má další prostředky i na koráb nejvyšší třídy
jako tento už o něčem svědčí...Podstatný je hlavně to že karosérie
není jen krásná, avantgardní a učelná zároveň (tedy přesně to co něm-
čouři nikdy nedokážou) ale i technologicky dokonalá jak ukázaly
crash-testy modelu C4 nebo její součinitel odporu vzduchu.
Pojetím a vybavením palubní desky Citroëny taky vždycky pořádně
předběhly dobu takže nezbývá než obdivovat (ale pak si jít koupit
ojetou Xantii
Prohlížel jsrm si ty fotky dlouho, ale nemohl jsem najít rámy oken dveří. Zdá se to jenom mne nebo taky vám.
Něco na tom je, taky jsem to zkoumal a je to náký podivný. Dost by mě zajímalo, jak se otevíraj zadní dveře... u předních neni rozkrojený sloupek na dveře.
Jinak zvláštní auto, určitě ale zajímavý... jako když na C4ku spadne kontejner Trochu mi poslední dobou vadí, že se ztrácí klasický sedan, ale je to spíš combicoupe.
Jinak zvláštní auto, určitě ale zajímavý... jako když na C4ku spadne kontejner Trochu mi poslední dobou vadí, že se ztrácí klasický sedan, ale je to spíš combicoupe.
To som tu jediny, komu sa to zda absolutne hnesne? C6 nebude predajnym hitom, lebo v tejto kategoorii su vysoky manageri, ktori sa musia prezentovat serioznym autom.
Musím se přiznat, že když jsem před několika měsíci viděl neoficiální fotky tohoto vozu, úplně mě bolela hlava z toho ohavného designu. Ale teď při bližším pohledu vidím, že zase tak špatně nevypadá. Je hezké, že se chce Citroen za každou cenu odlišit, oživení na trhu je vítané. Ovšem stárnout bude určitě hodně rychle, takové výstřelky na trhu dlouho nevydrží. Když si představím, jaká bomba byl Citroen XM, který teď vypadá jako popelnice oproti stejně staré W124, která je dodnes krásná...
Já bych řekl že na tom autě je snad nejhezčí ten zadek. Nekdo tu psal ze ho budou faceliftovat jako první .. doufam ze ne! Rikam : Citrone kupredu...snad uz to bude jen lepší.
[odkaz]
[odkaz]
Je to stejně furt jen farntík a evropan. Jo kluci šikmovoký v Japonsku, to je pořádná práce.
Je to prekrásne auto.Vždy páčily a budú páčiť výnimočné autá,nie dizajnovo nudné nemecké autá(okrem BMW).Len či na konzervatívnu Európu nie je dizajn príliš extravagantný.V triede sa zaradí medzi také skvosty ako sú VelSatis či Lancia Thesis,len dúfam že nenadviaže na ich predajné neúspechy.Zadná časť mi pripomína práve Thesis,Lacia sa mi mi minoriadne páči.U nás sa ani nepredáva čo je v prípade takej prestížnej značky veľká škoda.Ľudia nevedia pochpiť že také autá dokážu narobiť väšší rozruch ako Audi či Mercedes.Väčsina bohatých ľudí nemá na autá vkus!
Jo tak Thesis to jo. To je snad nejhezčí evropský auto. Nedávno jsem jí viděl projížďet na Václaváku a natahoval sem za ní krk ještě, když už byla dávno pryč. Nejlíp vypadá ve světlých barvách. (Tahle byla stříbrná.) Někdy bych chtěl vidět na vlastní oči bílou. Na fotkách vypadají totiž bílý auta vždy nic moc. Tenhle Citroen se mi ale fakt nelíbí.
Tak cintroen fakt urobil na prvy pohlad perfektnu limuzinu, C6, fakt dobre auto, a interier by mohol mat podobny ako C5, a nie ako C4, co sa tyka pristrojovej dosky a ukazovatelov. Najvica by ma zaujimal batozinovy pristor, jeho velkost a najme pristup, lebo ked to bude 4D, tak to bude auto na nic, ale 5D, tak si myslim ze to bude jedno z najpredavanejsich aut v kategorii stredna vyssia trieda, ale samozrejme za rozumnu cenu. inac pekna kaara.
Francuzi patria do kuchyne a nie robit auta. Ved sa nemozu uplatnit ani po troch pokusoch(Renault, Citroen a Pegeot) v najvacsom trhu aut USA. Prisli a odisli, pre hroznu kvalitu, nedostatok nahradnych dielov atd. Ich kvalita bola na urovni Yugo. Porovnavat francuzke auta s nemeckymi moze len ignorant. Nie je co porovnavat. Uplne ina kategoria. Neviem preco vsetci tak obdivujete tie lenive diesle. Nez sa rozbehne tak to trva ako v nakladaku. 8 valce to nieco ine.
Co to tady plácáš? To, že dříve francouzká auta neoplývaly vysokou kvalitou dílenského zpracování je fakt, ale dneska je to úplně někde jinde hochu... Bohužel se o tom moc nemluví, německá auta měli tenkrát lepší start a dneska z toho těží a mnohdy silně nezaslouženě... Je to jako s mobilama, dneska je Sony Ericsson kvalitnější než Nokia a prodává se jich tak 1:10 proti Nokii. Dlouho mě nikdo nepobavil takovou hloupostí jako ty A lenivé diesly? Až bude motor TDi splňovat emisní hodnoty jako HDi tak se o tom bav kamaráde a to se nabavíme o kultivovanosti, TDi bych si nedal ani do traktoru, natož do osobního auta! Jen tak pro upřesnění, Peugeot dělal studii auta a neuškrcená 2.2 Hdi měla 240 koní a to mi zase tak líné nepřijde, ale já vim, ty bys to předjel a nejlépe s 1.9 TDi 66 KW. Miluju takovéhle teoretiky
Vše jsem důkladně přečetl. Jsem zhrozen. Stále stejná píseň - Mňam mňam, otáčím krk, úžasné, nerátaj ty fanatik atd. atd. O čem to tu píšeme? Snad o autech ne. Tady mě jeden poučuje, že je to limuzína. Jo, jo, nespletl jsem si to s ponorkou (i když...). Tahle auta s francouzským šmrncem a špetkou avantgardy, s vynikající technikou, s podvozkem jak na vlnách, jo, jistě, ať je dál jezděj ti, co se o auta nezajímaj... Ať C4 jezdí pěkný kočky (umíte si představit chlapa v C4?). V tomhle dál nejedu. Citroen C6 je pokus o návrat starých dobrých Časů Citroena, které se ovšem již konat nemohou. Vlastně mohou. Pokud bude hodně takových, kterým se stýská po Xantii. Bože.
To že se někomu C6 libí a někomu nelíbí je přece zcela normální. Kdyby se nám všem líbili stejný věci, tak by to byla nuda. Chodili by jsme všichni stejně oblíkaný a chodili pouze z blondynkama nebo pouze s brunetama. Komu se C6 nelíbí at si jezdi c VW, ale ja bych si C6 klidne pořídil. Citroen se vyznačuje revolučními podvozky, které jsou v této době naprostou jedničkou. Líbí se mi když naložím Citroena plným nákladem a on nesedne ani o 1 cm. Na dálnici krásně houpe a kdyz přijdou zatáčky, tak počítač vyhodnotí a ztuhne část podvozku a zatáčkou profrčím jak se sportovníma tlumičema. Citroen je zkrátka výbornej
vskutku originalni,nicmene je to jedno z mala aut co po crash testu vypadaji lip...
Bravo, tak tohle se ti povedlo. Přečetl jsem a 2 vteřiny mi trvalo, než jsem pochopil. Ještě se tu mlátím. Dnes jsi vyhrál.
Nazdarek, jsem rad ze citroen udelal tohle pekny auto, drive jsem jezdil passatem a ventem, ted jsem poprve presedlal do citroenu, koupil jsem si novy Picasso 2,0 HDi exclusive a musim se priznat, ze i pres muj pesimistickej pristup k fancouzskym autum jsem byl unesen. Picasso jezdi krasne a o komfortu uz ani nemluvim pac to by bylo na stranku. Presto ze ma jen 90koni naprosto mi to na mistni silnice staci, na dalnici 160 a ve meste zase za 6L nafty. Jsem maximalne spokojen.
Nedavno jsem uvazoval o obnove vozoveho parku, premyslel jsem nad C5, je to prome prakticnost passata s komfortem citroenu, ale tahle C6 je nadherna, tady bych nechal klidne prakticnost na druhem miste. A by the way, jestli se mi netoci volant a nebo jestli mam rucni brzdu na tlacitko, to je mi uplne jedno, s 5metrovym autem nehodlam jezdit rally a urcite jako drtiva vetsina smrtelniku nikdy nebudu, a ikdyby si nekdo koupil i ten nejsinejsi motor tak si porad myslim ze to na zavody mit nebude. A6, BMW3-5, to je o necem jinym, tohle je auto kterymu jde hlavne o komfort, design a exkluzivitu ne o to aby byl rychlejsi nez M5 0-100.
Nedavno jsem uvazoval o obnove vozoveho parku, premyslel jsem nad C5, je to prome prakticnost passata s komfortem citroenu, ale tahle C6 je nadherna, tady bych nechal klidne prakticnost na druhem miste. A by the way, jestli se mi netoci volant a nebo jestli mam rucni brzdu na tlacitko, to je mi uplne jedno, s 5metrovym autem nehodlam jezdit rally a urcite jako drtiva vetsina smrtelniku nikdy nebudu, a ikdyby si nekdo koupil i ten nejsinejsi motor tak si porad myslim ze to na zavody mit nebude. A6, BMW3-5, to je o necem jinym, tohle je auto kterymu jde hlavne o komfort, design a exkluzivitu ne o to aby byl rychlejsi nez M5 0-100.
Co mám napsat? Jezdíš Picasso. Na to nemám co napsat. Poučné je pro mně i to, že lze postupně přesedlat z Passata na Picaso. O tomhle se mi určite bude dnes v noci zdát. Abys pochopil, myslím to upřímně, nechci se tě dotknout.
jo mozny je vsechno, nechci rici ze passat bylo spatny auto, naopak, velmi dobra kvalita, jen jsem touzil po zmene...dalsi duvod proc jsem si koupil picasso je ze jsem se odstehoval z evropy, z CR do Argentiny, ne ze by tu passaty nemeli, to ne... ale citroen co se vyrabi v brazilii a me prisel tak jak jsem ho popsal ve vybave exclusive 2,0 HDI na 13500 USD slovy: trinact tisic pet set americkych dolaru, pri dnesnim kurzu bych za to v cechach nekoupil ani novou fabii to je jeden duvod, druhy duvod je ze popravde receno je to opravdu pohodlne auto, ma velky kufr do ktereho nalozim uplne vsechno, je v nem dost mista ve vsech smerech, vybornej vyhled do vsech stran-jen jsem si porad nezvykl na to ze sedim tak vysoko nekdy si myslim ze to hodim na strechu ale podvozek to vychyta , a za treti, mit v tehle zemi passata je o hubu, nedejboze ze si nekdo koupi audi, to pak s nim krome manzelky a deti jeste jezdi bodyguard. Nevim jak bych se rozhodl kdych si mel koupit auto v CR, jak jsem v predchozim prispevku uvedl, asi bych sel do C5, protoze u VW za ty penize nedostanu ani polovinu toho co mi nabizi citroen. No ale do koupi noveho auta zbyva jeste par let a tak to treba dopadne uplne jinak. kazdopadne tvuj prispevek neberu jako urazku a klidne muzeme debatovat dale.
Ty mas Picasso HDi 66 kW a jsi spokojen???? Ja s tim obcas jezdim a horsi plecku jsem snad nepotkal. Prestoze na diskusich platim za kritika Skody, musim rict, ze nic tak hroznyho jako Picasso jsem snad (s vyjimkou S120) neridil. Pominu-li desing (podle me OK exterier, ale des a hruza interier, predevsim ta hneda barva je hnusna) - nicmene to je subjektivni (tim chci rict, ze nema smysl se o tom hadat, je mi jedno, co se ti libi, jen jsem rekl svuj nazor) - tak zbyva: gumove razeni s extremne dlouhymi drahami, neprijemny hluk od motoru, tragicke jizdni vlastnosti (felicie je proti tomu zavodak) a snad nejhorsi odstupnovani prevodovky, jake jsem kdy zazil. A na dalnici 160? Mam pocit, ze cely tvuj prispevek je ironie, protoze 160 to udela jen s vypetim vsech sil (s prispenim dloooouheho prudkeho kopce a vetru se da udelat 180, ale mel jsem pocit, ze se to rozpadne - ridil kolega) a v zatackach jsem uz pri 150 mel pocit, ze jdeme na strechu, takze po dalnici nejezdim vic, nez 140. Proste nebrat, i kdyz se mi to auto puvodne libilo, osobni zkusenost me presvedcila, ze takovou hruzu uz nechci ani videt (bohuzel obcas musim). Predpokladam, ze ten passat, kterym jsi driv jezdil, byl modelovy rok 1992 s 1.9D bez turba. Ano, to byla taky katastrofa, mel jsem tu cest jej nekolikrat ridit. Presto mi ale prijde, ze takova hruza, jako Picasso, to nebyla.
Honzo, Honzo, co to trepes.Jedine C6 co sa mi paci je C6 Corvette. Diesel auta sa Ti pacia pretoze nemas na benzin. Pozri sa kde francuzi predavaju auta. Francia, vychodna Europa, Africa a vsade tam kde ludia nemaju na nic lepsie. Kvalita sucks. Ked su tak fantasticky, preco nie su v USA. Napoviem Ti, they suck, suck and suck again.Kto chce jazdit na klepajucom a smradlavom diesle. Ked auto nema najmenej 300 koni, nie je o com diskutovat, ide iba o transportaciu a nie pozitok z jazdy.
Pevgeot ale ovládá důležitý íránský trh Aspoň jim tedy pomáhal s automobilkou Sámand. Vůbec je zajímavé, kolik francouzských investic je v tomto regionu...
Já rozhodně nemám diesel a rozhodně si ho nikdy nekoupím! To jen tak na okraj! Nechápu, kde si přišel na to, že se Francouzká auta prodávají jen ve Francii a ve východní evropě, za tenhle výrok ti dávám za 1 V Německu se moc neprodávají, němci jsou nafoukaní imbecilové, ti budou radši jezdit v zetoru jménem VW, hlavně že je made in Deutschland! Jeď do anglie, Belgie, Švýcarska a poptej se, třeba na škodovku a podívej se co jezdí v UK po silnicích. Žil sem v UK 3 roky a vím co tam jezdí. Např o škodovce ti řeknou jediné : popelnice Když je pro tebe auto jen to které má 300 koní je mi tě líto. Doufám že až se nekde roznejtuješ, tak nevezmeš nikoho sebou. A na závody jsou jiná auta, ne osobní. Kvalita suck, rád bych kdybys mi to trochu osvětlil. Kde? Vyznáš se v autech, nebo čteš jen články a časopisy a necháváš se unášet někým kdo něco napsal... Motory mají francouzi skvěle řízení motoru Bosch Siemens (Němci) Čidla a elektroinstalace to samé. Podvozky, měkčí, ale skvělé, brzdy taktéž. Co je pro tebe kvalita? Že si musíš vzít do VW podprsenku aby sis neuklepal bradavky? Hm, budu o tom přemýšlet
Ak predbehnú C6-ou tak vývoj ako CX-om tak sa je na čo tešiť. Skúste sa povoziť v CX na zadných sedadlách z 90-tich rokov minulého storočia a uznáte, že 95% aút v súčastnosti sa im nevyrovná v pohodlí ani na predných.
Je to naozaj navrat ducha Citroenu. Su a boli to povacsine avantgardne auta, ktore sa bud pacia alebo hnusia. To je myslim uplne v poriadku. C6 je priamy nastupca modelu CX vcitane uz spomenuteho konvexneho zadneho okna, ktore prave vdaka svojmu tvaru nepotrebuje stierac! Akurat si dovolim nesuhlasit s panom redaktorom v otazke odchylenia sa od velkeho vzoru. Aj priestorove usporiadanie je totiz uplne zhodne s CX.
[odkaz]
Nevidim v tom ziadnu nevyhodu, C6 chce byt vlajkovou lodou a urcite sa nehodi aby napr. francuzskemu prezidentovi pri otvoreni batozinoveho priestoru fukalo na hlavu
Je to skratka o filozofii znacky, Octavia je sice hatchback ale chce vyzerat ako sedan, u C6 je to naopak, lebo Citroen...
[odkaz]
Nevidim v tom ziadnu nevyhodu, C6 chce byt vlajkovou lodou a urcite sa nehodi aby napr. francuzskemu prezidentovi pri otvoreni batozinoveho priestoru fukalo na hlavu
Je to skratka o filozofii znacky, Octavia je sice hatchback ale chce vyzerat ako sedan, u C6 je to naopak, lebo Citroen...
Konečně už další pěkný Citroen se oběví na našich silnicích.Je to prostě kočár.Nedám na Citroena dopustit.Už jsem měl nekolik Citroenu a vždy jsem byl velmi spokojen.Moc mu fandím.