Plus v označení Volkswagenu Golf vás příjde na 22.100,-Kč. To je totiž rozdíl mezi cenou pětidveřového Golfu a provedení Golf Plus. Předprodej Golfu Plus bude zahájen 10. února 2005.
1.4 55KW vs. nejakych 1200 kg ( tolik vazi priblizne norm. golf)
to asi nepujde moc na odbyt mezi lidma co maji takovy ty garaze pod urovni terenu.leda ze by to nakladali az kdyz vyjedou.to jsou standisti ti kluci z wolfsburgu...
Více než ceny mě zaujalfakt, že VW avizuje příchod motoru o výkonu 66kw, aniž uvádí objem. Že by se i u VW lýskalo na lepší časy? Konkurence ho v poslední době na poli dieselů, zejména maloobjemových doslova válcuje. Např PSA+Ford se svou novou 1,6. Parodii typu 1,4 v potaz neberu a doufám, že o tento motor se nejedná!
66 kW - to není nic jiného, než slabší verze motoru 1,9 TDI PD, nějakou dobu již prodávaná např. v Golfu. Podle všech indicií by se měla časem objevit i v Octavii.
"válcuje" nemyslím, tržně, konkrétní čísla neznám, ale technicky. V oblasti maloobjemových dieselů VW nabízí jen tříválce odvozené od čtyřválců 1,4 TDI PD 55 a 66kw. Stále používá litinový blok motorů čtyřventil začal užívat až velmi nedávno u 2.0TDI. Litrový výkon 2,5TDI je dneska už pasé apod....
VW má trpělivost. Cestičky mu prošlapávají jiní. Jenže, nebo možná právě proto, když pak s něčím vyjede, padaj brady konkurenci. Jistě, musí se vyrábět auta v tomhle segmentu, u nichž nevíte kde je předek či zadek, jakož i auta pro milovníky kubismu. Naštěstí je tu VW, který umí vést křivku linií nadčasově, sportovně a nadějně. Přesně tak, jak to chce hodně lidí, co maj vkus. Takže podle mně vyjíždí auto s tváří, které se neleknete, až pojede proti vám. A vnitřek je přesně takový, jaký má být - prostorný, logicky variabilní, jistý. V antracitové barvě ujíždí všem.
Ty jsi asi fanaticku vyznavac VW, co? Vysvetli tvrzeni ze mu cestu proslapavaji jini. Ti jini jsou ti co maji na inovativni design a maji "koule" vyrabet takova auta a prodavat je. Ja nevim treba jestli se muze nekomu, kdo ma podle tebe vkus libit auto jako VW golf nebo VW Touran, je pravda ze tohle je povedenejsi. Ale jsem predevsim proti vykladani neschopnosti, tim ze si nekdo "nechava vyslapat cestu jinymi" To je proste blbost, stejne jako tvrdit ze vkus ma nekdo komu se libi to co tobe, navic kdyz jde o design VW...
Jsem fanatický vyznavač stylu a dobrého vkusu. VW hodnotím, ostatně tak, jako všechny se snahou o nestrannost. Nevím, zda to víš, ale skutečně jsou určitá estetická měřítka, která člověku umožní vidět věci hezké i věci hezké méně a rozlišovat mezi nimi. Ta automobilka, co se pokouší o kubismus, se o to pokouší, to cením. Leč ta estetická vyrovnanost je nesporně na straně VW. Tak jako už nikdy nikdo nemůže překonat křivky 911, tak se asi nikomu nepodaří vymyslet krásnější zadní boční okno, než-li BMW. To je to, o co jde - umět dělat zadní boční okno 30 let. Golf1 vylezl tuším v roce 1971. Dodnes má vystopovatelné křivky v golfu5. Pokud víš, co se v 1971 vyrábělo, oddtušíš kvalitu tehdejších designerů. Trénuj, anonyme.
Tak pozor GTI, myslim ze dokazu posoudit co ma estetickou hodnotu a co ne-studuju estetiku a management prumysloveho designu na polytechnice v Milane a tudiz te muzu ubezpecit ze kontinuita designu je sice hezka vec, ale ze skutecna kvalita designu nezpociva v kopirovani a lehkem vylepsovani ale ve skutecnych inovacich! Myslim, ze jsi objeti VW propagandy, to je cele - je to jejich znacka 1000 let vam budemem dodavat po generacich vylepsovany Golf a budeme spolehat na to, ze porad verite v nas
"naskok" v technologii a spolehlivost, ktere jsou oba sporne... A co tyce tech tvych vylevu na neprekonatelnost 911 a bocni okynka u BMW... Vlastne vubec premyslim, proc bych ti tu mel odepisovat. V prvni rade vsechno je prekonatelne a jedine auto v Gugenheimove muzeu moderniho umeni je Ferrari Dino - Proc myslis, ze tam neni porsche - mozna proto ze zakladni muslenka je na nem 70 let stara a pochazi z predvalecneho brouka z kontrukce Porsche. Ale vzdyt ano, ty jsi pres tu kontinuitu
..čoveče, ty mi přijdeš jako prodejce nebo PR manager VW...?!? Taky nezastávám názor že VW má skvělý design... Design ale má několik funkcí a tváří.. musí kombinovat pár věcí, takže my tady vidíme jen záležitost optickou, takže hodnotíme jestli se líbí nebo ne... nicméně nevidíme tu technickou a funkční stránku designu.... tudíž hodnotíme jen z části... resp. jen část kterou vidíme a známe...! to jest nedostatečně pro celkovej verdikt...!! Můj verdikt - NELIBÍ.. tečka... the end..
OK, konečně se nenudím. Estetická stránka designu je rozhodující. To je těch prvních 20 vteřin, co ji koukáš do očí a bud jo, nebo ne. Technická stránka designu, tady domýšlím - zda je ten tvar dosažitelný v rámci přiměřených nákladů? - tak tady je Vw bez konkurence také. Funkční stránka designu, tedy zda je design praktický, no tak to musím opět napsat, že Vw je nedostižný. Máš pravdu, to je jeko třeba to zadní kolmé sklo u nejmenovaného rádobynovátorského auta. Je to neestetické, technicky neobhajitelné a funkčně na ho.. Akorát je to jiné. To ja ale málo na to, aby se stím dalo v dějinách designu budovat.
no... Nedostižný možná byl s broukem... zda je design praktický... VW rozhodně není nedostižný...!!! Je pravda, že s VW a novým golfem toho nemám odježděno moc (golfV nic), tak nejsem ten co na něj bude plivat.. Nicméně zpět k té nedostižnosti.. Vnitřek je jedna věc.. to je spojeno s ergonomií, ale funkčnost auta to zásadně neovlivňuje, co se týká exterieru, nevím, jestli je VW zkoumáno v desig-centru pro odolnost vůči bočnímu větru a poryvům a taky tak stavěno.. jestli je jeho tvar takový aby se nenanášela nečistota (při dešti nebo mokru) na boční okna a zpět. zrcátka.. nebo na zadní světla.. jestli má třeba cabrio okapy na (plátěné) střeše, aby mě voda nekápla na nažehlený kvádro až budu vystupovat.. jestli jsou kliky a zrcátka taková aby nesyčel vzduch i při vyšších rychlostech... Nevím jestli to VW má, tak neříkám, že je to auto na ".." ale vím že jiná to mají...!?! A to je ta otázka celkového designu - tudíž i funkčního.. ne jen estetického..
nejde o ty kliky, ale třeba o ty zrcátka a boční okna... to mi dost vadí, hlavně v tomto počasí... A špinavý kliky jsou malicherný.. nicméně jsem o špinavých klikách nenapsal ani písmeno... Takže mi jen řekni nějaký fakt, v čem je design VW nedostižný...??!?! a ne že je pěkný.. pěkných aut jezdí hodně.. Nebo mi řekni nějakou vychytávku co používá VW.. a né ty otřepaný věci z novin.. Podle nicku bys to měl sypat z rukávu.. Vážně se chci dozvědět něco co nevím... Klidně ti řeknu o kterým autě jsem mluvil a na kterým to vážně funguje... a i další vychytávky...
Nedostižný je v nasdčasovosti. Poučka - chceš si koupit auto, podívej se jak si vybraný model stál v minulosti - tady sedí jak prnahr. Vychytávku? Třeba to, že když svítíš a zhasneš motor, tak se ti to přepne na parkovačky. Jinak jde Peugeot, tam když rozsvítíš, sníží se intenzita osvětlení přístrojů, takže co se svítí ve dne, nevíš, jakou stanici posloucháš... Zítra se případně ozvu, spěchám.
No to je ovsem VYCHYTAVKA v technologicke dokonalosti! Cena na trhu ojetin je jako vsechny ostatni ceny otazka nabidky a poptavky po urcitem modelu, jako ostatne u jakehokoliv jineho zbozi... Nevym jak muze souviset s kvelitou designu...
.. a ještě k těm klikám... docela zásadní... jestli jsou taková, že za ně mohu uchytit lano a při nehodě vytrhnout dveře... Vím, že vše má svůj význam... nebo by mělo mít...!!
To už je úplný otřes, nechtějí tak náhodou dělat auta vyšší než delší, to abych se díval před tunelem jestli se vlezu. Pětkový Golf zdupali hlavně předek, vypadá jak nahraní, kde se poděla agesivní maska.S motorem 1.4 to bude rychlejší i dýchavičná Fabie.Zlatá čtverka.
Jako základní motor mohli oživit škodováckej 1,4 OHV 44kW! (proti tomu motoru jako takovému nic nemám) Řekl bych, že s těmi 55 kW to auto na semaforech podělá i Karosa ze současné výroby.
Predpokladam, ze na techto oficialnich fotografiich je nejaka vyssi verze. Vsimnete si krasne vycalounenych podbehu zadnich kol a detailu zadnich dveri. Lahudka, takovej hnusnej plast uz ani Korejci neumi. Vyrobni naklady dolu, petkovy Golf je pruser, neprodava se ani s vsemoznou vybavou zdarma. Musime to udelat vetsi a levnejsi. Doufam, ze bude mozne zvolit i benzinove motory FSI. Doporucuji vsem se v nejakem 4 valcovem FSI projet. Urcite si potom zamilujete i ten nejrozklepanejsi diesel TDi.
Jo, TDi dobrý, ale 110 tis. CZK priplatek (1,9 TDi 77kW oproti 1,6 MPi 75 kW)je neuveritelná drzost.
Garázové stání máme vysoké 150 cm, takze asi zustanu u placek typu Lamborgini Gallardo
Gallardo je fajn a urcite se ti do garaze vejde. Jen mi , prosim, rekni jak jsi vysoky? Ja osobne nejsem zadnej cahoun, ale z garaze 150cm vysoky bych se *** (a myslim to uprimne)
Ano,zkousel jsem 1,6 a 2,0 FSI.Chovaji se jako diesel, vcetne hroznyho rachotu a nechuti jit do otacek. Celkem vystizne popsano je na [odkaz]
FSI nema s kultivovanym benzinovym motorem nic spolecnyho, snad jen to palivo. Pokud vyzkousis benzin treba od Hondy tak je to uplne neporovnatelne.
Design je super. Nepotesila ma cena, ale ta sa dala ocakavat. Budme radi, ze tam nedali do zakladu trojvalec, len aby do reklamnych letakov mohli napisat nizsiu cenu. Take rozumne minimum asi bude 1,6.
Pred malou chvilkou som si ho bol obzriet a je super. Este som na nom nejazdil takze neviem povedat ako je to so stabilitou kvoli vyske. Ale mne sa celkom pozdava.