Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TÜV Report 2005 (2.díl): auta stará 4 až 5 let

I druhá nejmladší kategorie hodnocená německými techniky TÜV patří převážně japonským automobilům, dostalo se však i na německé vozy. Prvním neněmeckým útočníkem na pozice japonců je Saab 9-3 na 19. místě.
Zpět na článek
neregistrovaný "dipsy"
27. 5. 2007 00:15
Re: Citroën
naprosta pravda , teda az na to ze aj medzi xantiami sa najde nevydareny kusok , pripadne sa nieco pokazi , ale xantie su skvele auticka
neregistrovaný "neo"
9. 8. 2006 12:48
Re: felda
samozrejme, ja mam Feldu rocnik 02/2000... za 120,000 je tvoja
neregistrovaný "Tempesti"
7. 3. 2005 09:00
Re: netrebat to brat vazne
Já myslim,že by to naopak výrobci evropskejch aut brát vážně měly
neregistrovaný "Tempesti"
7. 3. 2005 08:56
Re: Relativní
Že jsou japonský auta nejspolehlivější......to přece ví každý kdo autům jenom trochu rozumí
neregistrovaný "Dino"
11. 2. 2005 00:37
Citroën
XANTIA je prostě perfektní auto, nerezaví, nekazí se, mechanický
skupiny mají ohromnou výdrž (hlavně to pérování kvůli kterýmu nad
tím většina tohoto debilního národa ohrnovala nos) a ty trestný
procenta jsou jen za to (stejně jako u XSARY) že nebyl seřízenej
nebo nesvítil nějakej světlomet...což se samozřejmě bere statis-
ticky jako vážná závada atak je to celý dost pofidérní...
neregistrovaný "buk"
9. 2. 2005 08:16
Re: Relativní
To máš sice pravdu, ale přece jenom z toho můžeš vyčíst i srovnatelné, Toyotu Avensis, se nekupuje diametrálně odlišná cílová skupina zákazníků oproti VW Passatu a hle Nebo Yaris a Twingo atd. atd.
neregistrovaný "free"
8. 2. 2005 14:41
Re: felda
je to tak třeba je to k nevíře
neregistrovaný "yo"
8. 2. 2005 14:28
netrebat to brat vazne
Tie vysledky treba brat s odstupom. Ked si niekto kupi Porsche, tak sa o neho aj stara lepsie, ako o nejaky minivan, na ktorom sa vozi cela rodina a za pat rokov uz ma najzdene 200 000 km. Treba brat do uvahy ako su jednotlive auta pouzivane, ako sa majitelia staraju o auta a kolko asi priemerne najazdia.
neregistrovaný "Preceda"
8. 2. 2005 14:05
Relativní
Vždyť je to jenom o tom, jak kdo přijede připravenej na technickou. To jestli mám zrovna sjetý desky nebo něco trochu zavzdušněnýho nevypovídá o kvalitě auta. Navíc 4letý Yaris má většinou nalítáno tak pětinu toho co třeba BMW 5 nebo A6.
Celkově je to naprosto neobjektivní nesmysl!!!!!!!!!
neregistrovaný "Jenda"
8. 2. 2005 12:08
Re: Actually No.15 a will drop down soon quickly
Japonci jsou LEPSI.
Ja vim jak to bude vypadat za 2-3 roky, pujde o 12-16 mist dolu, v kvalite se hodne "zlepsili" za posledni dobu - no a tahace, veleslavne Actrosy - jedny z nejporuchovejsich vubec. Jo a jinak - na 100 aut je jich 7 spatnych eSek, 10 spatnych A8 a 11 7icek - takze rozdil naprosto zanedbatelny.
neregistrovaný "jan"
8. 2. 2005 09:46
felda
co tam dela felicia? u aut do 4-5let? to se jeste vyrabela v roce 2000?
neregistrovaný "Kuk"
8. 2. 2005 08:39
Re: Renault
... no, koukam, ze ja se mam taky jeste co ucit viz. na uc
neregistrovaný "Kuk"
8. 2. 2005 08:37
Re: Renault
... se na uc nejdriv cesky
neregistrovaný "Vladik"
8. 2. 2005 00:49
Renault
Nabízím vozy Renault výstavní kousky z mezinárodních autosalonů (navíběr od Meganu II (grandtour,sedan), Meganu cc po VelSatis, Espace (grand), Laguna II úgrandtour), Scénic (grand), lepší výbava(klimatizace, plná elektrická výbava, radio na CD a minimálně 4x repro, ABS, 6x airbag samozdřejmností) max. stáří vozů 12 měsíců, 2 roky záruka, nízký počet najetých kilometrů do 20 000,možnost leasingu finančního i operativního možný více info na e-mail:vkmoch@volny.cz nebo na tel: +420776070803
neregistrovaný "kiri"
8. 2. 2005 00:49
Re: S-klasse No.1
docela prekvapivy...
neregistrovaný "Diesel"
8. 2. 2005 00:28
S-klasse No.1
je to tak a né jinak Mercedes je špička!