Začátek února je termínem zveřejnění aktuálních výsledků německého TÜV AUTO REPORTu. Letošní výsledky potvrzují skvělou pověst japonských vozů. Německá auta jsou jak v první desítce, tak na samém konci žebříčku. Kdo je nejlepší?
FdAjax uses XmlHttpRequest therefore these is no "spinner". For streaming mode you'll have to use nested iframes as it is done on lightstreamer.com home page. ultram side effects tramadol
Když jsem o tehle tabulce slyšel poprvé, říkal jsem si, že to je super. Nicméně když jsem si přečetl to jakým způsobem je vypracována nemůžu se ubrnit stejně jako Jenda tomu že vypovídací hodnota je někde úplně jinde. Nechci se zastavat jakékoli značky ale připadne mě poněkud triskní např. umístění Favorita na posledním místě tabulky z roku 2004 vozů stáří 10-11 let. Kdo z němců si proboha koupí Favorita, jedině ten kdo potřebuje co nejlevnější "auto" pokud s ním potom jede na kotrolu, opravi jen to co mu je vytknuto aby ho to stálo co nejmíň. Co se týče německé mentality nevím ale znám rakouskou 3 členou rodinu se 4 vozy. Otec má jedno "pracovní" auto Voyagera a jedno auto na litačku Porsche, se kterým jezdí více méně jen do myčky (ruční) a na preventivní prohlídky. Takovýhle uživatel pak statisktiku nemůže jinak než vylepšovat. Možná na sebe strhnu vlnu kritiky, ale tato statistika spíše vypovídá jak se kdo o auto stará, než o jeho spolehlivosti. Btw přemýšlím kolik německých majitelů Porsche s ním jezdí každý den do práce .
No to je Consumer Satisfaction Index. Ten je fakt nanic. Pak je ovšem ještě IQS (initial quality study) a hlavně VDS (vehicle dependability study). A ty vypovídací hodnotu mají. Bohužel se provádí jen na americkém trhu.
Nabízím vozy Renault výstavní kousky z mezinárodních autosalonů (navíběr od Meganu II (grandtour,sedan), Meganu cc po VelSatis, Espace (grand), Laguna II úgrandtour), Scénic (grand), lepší výbava(klimatizace, plná elektrická výbava, radio na CD a minimálně 4x repro, ABS, 6x airbag samozdřejmností) max. stáří vozů 12 měsíců, 2 roky záruka, nízký počet najetých kilometrů do 20 000,možnost leasingu finančního i operativního možný více info na e-mail:vkmoch@volny.cz nebo na tel: +420776070803
Statistika??? tohle určitě ne. Měla by zohledňovat stáří, počet najetých km když už nic jiného odvíjí se to od miliónu věcí podnebí v jakém vůz jezdí určitě není stejné když auto jezdí na severu německa nebo na jihu, dále kdo s ním jezdí, po jakých cestách jezdí, jaké trasy jezdí (městský provoz, dálkové trasy) kdo s autem jezdí jestli starý dědek který to tahá jak starou kočku max 2000 otáček nebo mladík který točí 10 000, a takových věcí je milión podle mě nemožné si utvořit reálný obraz o kazivosti aut.
1.Je to o technických prohlídkách a výsledcích,ne o servisech, na STK musí všichni..2.Lubos1 by mohl o nechození s M6 do servisu brzy psát pojednání,viz Diskuzní fórum..3.Tak jsem asi 2 hod hledal TÜV,ADAC,J.D.Pover z GB a D a různých let(2002-04):závěr-konkr.auto tam poletuje v řádu desítek míst.Tak nevím, co si o tom myslet.No a výrobci si berou vždy to, co potřebují,tu statistiku, kde dopadli s modelem nejlíp, podobně viz kufr u O2 a její testy.Taky o ničem.Takže v D mají množiny čísel,3 statistiky a víc bych se tím nezabýval. pardon
v nemecku mnozi lide zajedou nejpr na TUEV - (kde neni moznost opravi auta) nechaji si vyjmenovat vsechny "problemy" aby vedeli co maji dat zpravit, potom dostanes mesic cas na opravu a za 10euro ti auto zkontroluji - ale uz jen na chyby vypsane na papiru.
Tak jsem to delal ja, jit nejprv do servisu muze znamenat, ze ti opravi i to co nemusi.
nemci urcite najezdi mnohem vic jak lide unas. Staci porovnat nase prazdne dalnice nebo kolik stoji benzin k platu. Taky jsou jine vzdalenosti mezi mestami je bezne, ze lide za praci napr. do mnichova kde je malo bytu, dojizdi kazdy den i 100km.
ono je hodne statistik k nicemu. napr. J.D. Power se pta majitelu na spokojnost se znackou a castotu navstev servisu.
Tu je jasne, ze ridic KIA je spokojeny i kdyz se klepou kola, hrka cely cockpit, protoze dal za neho 9tisic euro a neocekava zazraky. Ridic draheho auta si vsima kazdeho detajlu. Kdyz jsem pracoval v mercedesu chodili k nam duchodci kterym bylo doma smutno a stezovali si, ze pri 240 zaslyseli nejake zaklepnuti
v americe dopadlo bmw na 3miste. Problem je, ze auto je precpane novou technikou ktera je velmi nachylna, napr trabanty se nekazili nikdy dodnes si je DDRoni v nemecku vychvaluji jako nejlepsi auta . Statistika nema moc velky vyznam, protoze u jedne automobilky se pokazi elektronika a u druhe je po 250tisic motor a prevodovka vhaji.
nebo tyto krajiny zadne statistiky nedelaji.
podobne byl problem nemcu po valce, ze vsechny zabite lidi registrovali, kdo vi kolik lidi zemrelo v gulaku?
Nemci delaji na vsechno statistiky a to velice peclive )
A kde "nechavas auto dat dokupy"? V servisu. Proc bys vozil auto do dvou servisu (do jednoho "dat to dokupy", do druhyho na STK) a nesfouknul to naraz? ("Udelejte mi TK, a kdyz tam neco bude, spravte to.")
Taky souhlasim s Jendou. Nedavno jsem o duverihodnosti takovychto vysledku a testu mluvil s kamaradem automechanikem a mel stejny nazor,ze kterym souhlasim i ja.
A to,že ---Nemci v průměru najezděj i s druhým autem v rodině hodně přes dvacet tisíc za rok --- je to hodně subjektivní názor.V počtu najetych km najdeš opravdový rozdily i v Německu i v Čechách.
No, nezadarilo se ted, zadari se v budoucnosti. ML take neni zazrak. Mas radost, vid? Asi te nekdo v baworaku musel poradne nastvat, predject hodne famozne
Co se ti nelíbí na této statistice buď konkrétní. Třeba BMW nedopadlo nejlíp a pokud vím tak v německu se říkalo japonec na konec a tady ho máš na čele. - Ale i přesto souhlasím, že tyto statistiky jsou na ...
uz som to tu pisal miuly rok, dokedy budeme krmeni nemeckymi statistikami ? Je to neschopnost alebo zamer, ze sem nedate aj statistiky z italie, francuzska, svedska atd. ? Myslim ze kazde vritolezectvo by malo mat svoje hranice.
Chceš říct že každý servis je zároveň TUV? A pokud neprojdeš prohlídkou neznamená to snad, že zaplatíš dodatečnou prohlídku? A jakou máš jistotu kolik lidí jde na servis před TUV a kolik nejde. A není to tam tak jak u nás, že 2-3 roky staré auto zavezeš tam kde jsi ho koupil ať se postarají? - Jenda má pravdu v tom, že tyto statistiky jsou na kočku jinak by všechny musely vykazovat absolutně stejné výsledky.
Jendo , tupec si především ty , protože v Německu si lidé zcela běžně nechávaj auto prohlédnout a opravit za jedny peníze , kdežto co navrhuješ ty je jet do servisu , zaplatit za prohlídku a opravu a potom na STK , kde znovu zaplatí za prohlídku.Němci víc přemejšlej a šetřej..Samozřejmně se dělá a zápis s počtem ujetých km.,ale toi je spíš druhořadej ukazatel , protože Němci v průměru najezděj i s druhým autem v rodině hodně přes dvacet tisíc za rok . tam si auto na nějakejch pět tisíc ročně najetejch nekupujou..
Ctu dobre? To znamena, ze toto je jakysi zaznam z STK kontrol? A k cemu ta statistika je tedy dobra???
Rozum mi zustava stat. Jedu - li na technickou, necham auto prohlednout v servisu, aby me nevyrazili z STK, ne snad? Nepojedu tam se zavadou o ktere vim, ze ji odhali a neprodlouzi mi technickou. Takze tato statistika je o tom, jaci majitele kterych znacek jsou jak zainteresovani do stavu sveho vozidla ci lini si dat sve auto do poradku?? Nez odjedou na STK? Treba to nestastne BMW3 - kdyby majitele nebyli tupci a zavezli si sve auto predem na kontrolu - tam by zavady nasli a opravili by je - a hned by BMW dosahovalo lepsich vysledku.
Kdy prijde konecne PORADNA statistika? Pocet km v relaci se starim vozu, zavada zavazna vs.nebranici provozu. Budu ji povazovat za smerodatnou v pripade, bude-li to interni udaj potvrzeny nezavislym auditem.
A vsechny ostatni podobne statistiky maji omezenou vypovidaci schopnost.