Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna 2005: nyní již oficiálně

Nový design, silnější motory, nový 2.0 Turbo (150 kW)...
Zpět na článek
neregistrovaný "Pepa"
27. 2. 2005 21:40
Re: laguna
Lagunu druhé generace mám už čtvrtý rok a jediný problém byl v prasklém lanku mechanizmu bederní opěrky (2x). K pohodlí a praktičnosti nemám jedinou připomínku. Jízdní vlastnosti jsou výborné na kvalitních gumách. Oproti jiným autům stejné třídy (hlavně německým) je to jízda jako v kočáře a pohodlí jako v obýváku.Vůbec nemám potřebu ji vymněnit, i když na to mám.
neregistrovaný "dartch"
20. 2. 2005 22:16
Re: ... nic extra ...
co to tu meles!!?!to si psal o ty svy octavce?laguna ma na svoji delku celkem slusnej rozvor!
neregistrovaný "petr"
20. 2. 2005 00:57
laguna
laguna je sice na jízdní vlastnosti super,inerier to samé ale kdo ji měl,nebo má tak vám potvrdí..hrůza!!! samá závada,v řízení vůle už z fabriky,se zárukou pořád nervy a pořád vám tvrdí že to je normální a že je to v toleranci,každého před novou lagunou varuji,stará byla lepší..mám na mysli do roku 01..
neregistrovaný "Honza"
17. 2. 2005 12:25
Hm
Ten vnitřek je fakt suprovej, kam se hrabě nějaká Octavia nebo jiný německý sráče. Jen mi nepřijde tento facelift krok správným směrem, před faceliftem měla naprosto originální a nezaměnitelný vzhled, ale teď ze právě řadí mezi německá auta bez tvaru a bez duše, taková malá mrtvolka Ale vnitřek kór z té sportovní verze je fantastickejjjj
neregistrovaný "bob"
16. 2. 2005 18:03
hnus
je to hnus!!!!!!
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 2. 2005 23:39
Re: Rozumné zhodnocení
Tak abych Ti to tak trochu zhodnotil .... BMW 3er, Honda Accord, Volvo S60 ano, zbytek je nuda. Avensis bych třeba bral jako služební, protože bude určitě kvalitní a i v časopisech se nad ním dost rozplývali a navíc mám s Japonci výborné zkušenosti, takže u mě mají velké +, ale kdybych si snad jednou vybíral nové auto, musí mě brát i designově a to případ Avensisu rozhodně není (bohužel).
neregistrovaný "´eavy"
10. 2. 2005 14:57
Re: Rozumné zhodnocení
Me se prave Laguna pred faceliftem nelibila vubec (ten cumak, hruza) a ted se mi libi docela dost. Sice jeste ne dost na to, abych nesahl ve stredni tride po jinem voze (Honda Accord, Toyota Avensis - to jsou cenove srovnatelna auta, ktera se mi libi vic). Vubec za nejhezci auta stredni tridy povazuji Audi A4 a Volvo S60. Ale nepochybuji o tom, ze az uvidim v realu nove BMW 3, objevi se okamzite v mem zebricku na prvnim miste.
neregistrovaný "Vladik"
7. 2. 2005 23:37
Renault
Nabízím vozy Renault výstavní kousky z mezinárodních autosalonů (navíběr od Meganu II (grandtour,sedan), Meganu cc po VelSatis, Espace (grand), Laguna II úgrandtour), Scénic (grand), lepší výbava(klimatizace, plná elektrika, radio na CD samozdřejmností)max. stáří vozů 12 měsíců, 2 roky záruka, nízký počet najetých kilometrů do 20 000,možnost leasingu finančního i operativního možný více info na e-mail:vkmoch@volny.cz nebo na tel: +420776070803
neregistrovaný "Honza"
7. 2. 2005 23:15
... nic extra ...
Já bych chtěl jen upozornit na přílišnou délku a malý rozvor. Ty převisy budou příčinou dost velkýho natáčení v zatáčkách a blbou orientací v nich. Každopádně nová Oktávka je oproti tomuhle stroji nedosažitelnou kráskou...
neregistrovaný "Gabriel"
7. 2. 2005 17:51
RE:nic novýho
Uplně stejná laguna jako teďka na povrch....akorát že má přední světla s Meganu a zadek trochu upravenější . . . podle mě to je zas dost přehnaný od Renaultu dělat takovýdle komedie když natom není nic výrazného
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
7. 2. 2005 17:27
Re: omluva
Pardon, je to opraveno až po emailové urgenci. Díky za upozornění.
neregistrovaný "Sync"
7. 2. 2005 15:00
Re: Pro redakci
Koukam ze jste opravili bez reakce ...
neregistrovaný "Jirka"
7. 2. 2005 13:12
Re: motory???
Já jsem čet že bude novej 2.0T 147kW
neregistrovaný "TRUCKER"
7. 2. 2005 00:04
Rozumné zhodnocení
Konečný verdikt na kompletní facelift budu moct vynést, až tuhle Lagunu uvidím v reálu, už teď je však jasné, že nějak extra záporný určitě nebude. Co se týče jednotlivých částí- předek se podle mě jednoznačně povedl, zcela logický krok základního sjednocení všech modelů a i když se mi Laguna i před faceliftem hodně líbila, na její masku jsem si musel chvíli zvykat a přišla mi taková nějaká suchá a trochu divná a hlavně neměla nic společného ani s minulou ani se soudobou produkcí Renaultu, teď už mi zcela vyhovuje. Zadní svítilny podle mě mohli nechat, připadaly mi zajímavější než ty nové (u liftbacku). Celkově mi taky připadá, že Laguně moc nesluší ochranné lišty lakované v barvě vozu. No a introš- bezkonkurenční!!!!!!!!!!!!! Naprostá nádhera a už na fotkách působí jako z nějaké luxusní limuzíny a ne z auta střední třídy, podle mě fakt bez jediné chybičky! Už se těším až se dostane k prodejcům, ať si ji můžu pořádně prohlédnout.
neregistrovaný "Pali"
6. 2. 2005 21:29
Re: Si ma pobavil..
A Ty si kto, Sherlock Holmes? Odpovedal som ti na tvoju adresu Ale niekedy by som chcel stretnut s Vami vsetkymi, to by bola debata
neregistrovaný "Sync"
6. 2. 2005 20:58
Pro redakci
S tim www.K77.com si delate legraci? Nebo nechcete aby neznali ctenari si mohli nove informnace cist primo u zdroje?
neregistrovaný "Jan"
6. 2. 2005 19:59
Re: Renault za super ceny
Zašlete prosím nabídku,včetně cen a výbavy jednotlivých vozů,případně fotografie.
Děkuji
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2005 18:48
bez titulku
kdo umi ten umi,kdo neumi vubec a poradne to posere,ten je renault...
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 2. 2005 03:20
Re: polske auta
PSA = Peugeot + Citroën
neregistrovaný "annonce"
5. 2. 2005 23:24
polske auta
Takto zoskaredeny facelift som nevidel uz davno. Neviem ci to bolo zamerom dizajnerov, ale ten zadok mi pripomina stare auta, na ktorych niekdy poliaci krizovali europu. Volalo sa to tusim ze polonia(alebo nejak inak? mozno sa mylim).No proste toto sa PSA rozhodne nepodarilo.Stara Laguna bolo nieco original, hlavne kombik bol super...
PS: za zadu to vyzera ako naburany tank...
neregistrovaný "Vladik"
5. 2. 2005 23:17
Renault za super ceny
Prodám vozy Renault od Megane po Espase. Výstavní kousky z mezinárodních výstav 2 roky záruka, plná výbava vč. navigace atd. pokud vás tato nabídka zaujala pošlete mi prosim e-mail a tel. spojiní na vaši osobu o který vuz máte zájem.

Děkuji
neregistrovaný "to je jedno"
5. 2. 2005 20:25
Re: Kdo umí umí
tak si ji nevšímej a nekritizuj, fandi určitě "svým němcům", studeným jak psí čumák, tvrdým jak týdenní chleba ...
neregistrovaný "maxx"
5. 2. 2005 17:08
Re: Kdo umí umí
jenze ono nebude a konkurence je nastesti velka takova wobluda wodporna fuj.tohle zatim nejhnusnejsi rencek hned po meganu ...
neregistrovaný "IT"
5. 2. 2005 16:54
Re: Prasata
Vidět, že sem přispívají i renomovaní designéři
neregistrovaný "Wik"
4. 2. 2005 17:15
Prasata
Takhle zprasit auto,tomu říkám umění.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 2. 2005 16:35
Re: C5
Pravda, na té fotce šikmo zepředu to připomíná i světlomety hatchback verze Lacetti. Ale pozor!!! To už je dnes Chevrolet a ne Daewoo. Přiznej se, že tys v tom viděl Chevrolet! Obávám se, že sem tě nakazil
neregistrovaný "knour"
4. 2. 2005 16:07
Re: off
v kuvajte moze byt len jeden palo co sa mu paci alfa 166, byval na Druzbe a bol z Lubochne, si to Ty ?
neregistrovaný "ricz"
4. 2. 2005 15:05
Kdo umí umí
Jednoduchý, elegantní. Moc pěkný auto. Kdyby bylo 3.0 dCi 4x4, nemá konkurenci
neregistrovaný "jon"
4. 2. 2005 14:26
Re: Mercury Cougar
Koho zajima Ford Cougar?!? Mozno len teba, tak to tu neplet, OK ?!?
neregistrovaný "jon"
4. 2. 2005 14:24
Re: Si ma pobavil..
Vy asi neviete, ze tieto prispevky su k Renault Laguna, ze ?!? Musite byt dobre sprosti, ze sa bavite o inom. Uz ma nebavite!
Ste obycajni poserovia.
neregistrovaný "maxx"
4. 2. 2005 12:39
Re: Hnus!
no me se nelibila ani ta stara ale asi brzo zacne-CO TO JE ZA HNUSOBU TOHLE???!!!FUJ TAKOVA OBLUDA HNUSNA A ZAS TO URČITĚ HRABE NA BLBÝ STRANĚ
neregistrovaný "paja"
4. 2. 2005 11:47
Re: C5
Mozna mas pravdu, ale C5 vypada slusne teprve po faceliftu, do te doby to byl beztvary automobil bez odkazu Citroenu
neregistrovaný "Preceda"
3. 2. 2005 13:26
Hnus!
Současná laguna je vedle toho pokusu obrovskej krasavec.
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2005 12:45
?
Vzkaz pro RENOARa (malíř?) - to není Laguna zezadu, to je nová Laguna zepředu. Přiznám však, že jsou auta, s kterejma je lepší jen covat. Vyjadřuji se tady vždy jen k autům, takže u Laguny se zdržím...
neregistrovaný "Symetric"
3. 2. 2005 08:41
Re: Mercury Cougar
Naprosty souhlas. Na te NEfaceliftovane verzi se mi libil ten originalni "ostry" vzhled, kterym se odlisuje od vetsinou "kulate" konkurence a celkove ladi s designem cele karoserie, vypada to velmi dynamicky. To co je ted na tech fotkach se mi vubec nelibi. Mozna to v realu bude vypadat trochu lepe, ale na fotkach to vypada dost nudne a nasilne. Skoda...
neregistrovaný "anonym"
28. 1. 2005 19:09
bez titulku
FUUUUUUUUUUUUUUUJ
neregistrovaný "renoar"
26. 1. 2005 17:30
ne
ten zadek ,to je humáč
neregistrovaný "Dix"
26. 1. 2005 11:21
Začátek prodeje v ČR
Prodej faceliftované Laguny II má být koncem března,začátkem dubna.
neregistrovaný "IT"
24. 1. 2005 17:12
Re: heh
Si ji nekupuj
neregistrovaný "anonym"
24. 1. 2005 13:08
Re: C5
Daewoo Lacetti - nebud porad paranoidne americkej, je to uchylka
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2005 12:00
Re: Mercury Cougar
Lancia Thesis je u mě nejhezčí evropská limuzína. Nové fiaty jsou ukrutně nenápadité. Obávám se, že takovéhle modely je z krize nedostanou...
neregistrovaný "Cj"
24. 1. 2005 11:29
heh
pěkně hnusný
neregistrovaný "Marko"
24. 1. 2005 11:20
Re: Si ma pobavil..
Chcel som napisat samozrejme: o kompaktnom MPV sa nehovori. Pardon
neregistrovaný "Marko"
24. 1. 2005 11:16
Re: Si ma pobavil..
O kompaktnom SUV sa vobec nehovori. Bjim sa ze toho sa tak skoro nedockas. Z jedineho prosteho dovodu: Dodge evidentne planuje nove modely pre EU trh tak, aby boli predajne aj doma v USA. A kompaktne vany tam moc nejdu. Pre nich to je (zbytocne ) male. Jedine ze by robili ten badge-engineeering a robil by to pre nich niekto iny. Napr. Mitsu novy Space Star (aj ked to tazko, kedze Mitsu ide teraz zalovat DCX - takze mam strach, ze moze byt problem aj s tymi platformami pre Caliber a nastupcu Stratus/ Sebring co vyvijali spolocne).
neregistrovaný "Marko"
24. 1. 2005 11:09
Re: Mercury Cougar
V Kuvajte? Nooo, dobreee. Stilo: Fiat uz nema prachy na to aby s tym nieco robil. Pravdepodobne si (logicky) povedali, ze kazdy model si na seba musi zarobit. A to sa asi Stilu nedari, takze preto..ale fakt je ze Multiwagon zo Stila je nic moc, sedan by bol lepsi. Navaic na juhu sedany vcelku letia, takzie bohvie preco neexistoval. Teraz to uz je ale jedno, je za polkou zivotneho cyklu a najneskor zaciatkom 2007 dostane nastupcu (tam sa mimochodom tiez nerata so sedanom).Croma je desna. Ja by som postavil modelovu radu Fiatov a celeho ich koncernu inak.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 23:34
Re: Si ma pobavil..
No já myslel jen faceliftovanou C5. Ta původní se mi líbila asi dva týdny po predstaveni pak uz mi prisla nudna. S tema SUV od Dodge se bojim, aby neukously kus podilu Jeepu. Spis cekam, kdy zacne Dodge delat MPV nizsi stredni tridy pro Evropu. Byl by to logicky tah vzhledem k jeho tradici s vynalezem MPV....
neregistrovaný "Pali"
23. 1. 2005 20:08
Re: Mercury Cougar
Bouchali myslel som tym vyrabali Vzdy ma zaujima ked nejaky model skonci, vytrati sa akosi v tichosti, bez nastupcu. Ked vidim Cougar, vlastne videl som na niekde u nas tak som sa pri nom musel zastavit. Rovnako ma beru VW Corrado 1994, Calibra 1996(?)atd. S tou Alfou 166 si ma potesil ze si jej dal este rok a pol zivota. Chcel by som auto ktore nevidiet len tak hocikde, je dobre a ze nebolo komercne uspesne (okrem Calibry)je, povedal by som pre mna iba pritazlive Z poslednych diskusii ma zaujala ta ku Crome aj ked ku konci sa tam uz diskutovalo o niecom uplne inom ako o nej. Ja sa len modlim aby sa Fiat spamatal, viem ze si asi nemoze dovolit urobit z Cromy sedan aj ked by to bolo urcite zaujimave. Trosku to znizit..atd.Ale v tomto segmente by to mala velmi tazke. Ale ja dufam ze sa este od Fiata velkej limuziny dockame. Napr. nechapem preco neurobili zo Stila sedan. Ved to by ani nemuselo byt tak financne pre Fiat narocne. Vies nieco ako Tipo a Tempra(ta sa mi doteraz paci).Stilo je podla mna vcelku pekne a sedan by bol sympatickym spestrenim. Ak napises, tak sa ozvem zajtra. Vies tu v Kuvajte sme 2 hod pred Vami
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2005 19:45
Re: Si ma pobavil..
Sakra ! Ja zas nemusim C5 - pride mi strasne tazkopadna, a ani facelift jej podla mna nepomohol. Vobec sa mi nepacia velke auta od PSA - podla mna oni velke sedany nevedia. Posledna pecka bola 405 (poyom mozno este Xantia???). Potom uz nic! Ale toto som chcel: Dodge predstavi v Chicagu kompaktne SUVpre EU trhy (vraj nadviaze na pickup M80), a seriovy kompakt (nastupca Neonu) sa vraj ma volat Caliber.
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2005 19:41
Re: Mercury Cougar
Sakra, napisal som Ti reakciu a nenaskocilo o, nejak to blbne. Takze v skratenej verzii: sorry, ale fakt mi to nevyplynulo z toho co si napisal. Ale Mercury Cougar ma 7 rokov, prave teraz - takze to mas pravdu! Btw. dik za pochvalu, ale ma to aj negativne stranky, ze ma tak auta brali od mala. Vete: "Ale ked si uz taky borec, ten Cougar bouchali do leta 2001 s Pumou?" celkom presne nerozumiem - takze objasni please. Ak si myslel, ci to spolu robil, tak v ponuke spolu boli, ale Cougar je Mercury z USA (zavod Flint), kdezto puma je z EU (zavod Valencia). Co sa tyka 166 - pobezi do 2006/07. Quattroporte nepaci ani toto, ani to od Gandiniho (tusim to robil on, ale ruku do ohna za to nedam). Nieco sa da ziskat na www.ebay.com - myslim zakaznicke katalogy - ja som teraz ziskal RR Phantom, a AM DB9 (kazdy cca. 40str.) Ked na nieco narazim, dam vediet.
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2005 19:13
Re: Mercury Cougar
No, z toho co napisal nevyznieva ze myslel Cougar. K tomu sa vracia az v tretej vete. Ale fakt je ze Mercury Cougar je teraz 7rocny.
neregistrovaný "Yaroukh"
23. 1. 2005 19:10
Re: C5
Ta podoba je IMHO jenom velica vzdalena, spis bych mluvil o naznaku. A vzhledem k tomu, ze to nejkrasnejsi z jeho celni masky Laguna nema, asi nelze hovoroti o umyslu. (Vim, zes' nic takovyho nenaznacoval.)
Zrovna mam Cougara jako wallpaper, Eliminator je naprosta bomba.
neregistrovaný "Pali"
23. 1. 2005 19:09
Re: Mercury Cougar
Myslel som tym Ford Cougar 1998.Ale diky za reakciu ) Inak ja moc neprispievam ale vsetky diskusie sledujem a ty mas slusny prehlad..Namas za co Kedysi som nieco napisal do diskusie k F1 ale co odisiel Jean Alesi tak ma to absolutne prestalo bavit a sledujem to vsetko uz len zo zotrvacnosti a cakam na druheho Alesiho.. Sympatizujem s Weberom, Alonsom, Trulim ale to je asi tak vsetko..Ale ked si uz taky borec, ten Cougar bouchali do leta 2001 s Pumou? A este mam jednu srdcovku Maserati Quattroporte(je to takto spravne?)ale len ta od Gandiniho, robili ju od 1994 asi do 2001 ale tiez neviem presne. Ta nova ma moc neoslovila..No a teraz uz urcite vies aky je moj vkus. Pri Alfe Romeo 166 sa mi podlamuju kolena, takze ziadne masovky a obchodne trhaky ale zase ani ziadne sportiaky typu Ferrari..Tam si to u mna pokazili prichodom M.Schum.. S tou mojou 166-kou to ale vyzera bledo a asi skonci spolu so 156-kou.. A mam strach ako to bude vyzerat dalej..motory GM, podvozky Opel..Ach...Tak ak mas nieco ku tomu Quattroporte 2001, lebo zo stranky Maserati som sa moc nedozvedel, tak napis. Este sledujem francuzske motoristicke stranky na Yahoo a tam bol uzasny porovnavaci test Alfy 166 a Lancia Thesis (obidve 3.2)..Ako z inej galaxie a moja dusa od stastia plakala..Tak zatial.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 19:01
Re: Mercury Cougar
Asi myslel spíš ten Cougar. Ten je tak 7 let starý. Mimochodem v té době byl Ford dost napřed s designem: ostré linie světlometů, čiré překrytí, kruhové prvky ve světlometech. Cougar a Puma by se nemusely za design stydět, ani kdyby byly představeny dneska.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 18:57
Re: Si ma pobavil..
no já francouzská auta vůbec nemusím, ale z francouzské střední třídy je i dle mého názoru teď nejhezčí C5.
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2005 18:43
Re: Mercury Cougar
Pali, aktualny model predstavili v Parizi r.2000. Takze nech pocitam ako pocitam su to 4 1/2 roka. Naviac, prakticky neexisuje nosny model nijakej znacky (vynimka bol stary Suzuki Swift), kt. by sa vyrabal 7 rokov. Uplna generecna obmena je cca. 6 rokov. Cas po facelift u zdraveho modelu su prave tie 4 roky.
neregistrovaný "Marko"
23. 1. 2005 18:39
Re: Mercury Cougar
Mne sa tiez viac paci tu co mam doma (aktualny model). A nie preto, ze ju mam doma . Ale preto, ze ten predok je taky ostri - Patrick LeQuement to vraj interpretoval ako klesajuci predok Concorde. Toto co sa uz mimochodom na nete objavuje vyse pol roka je zas len nasilne narvanie originalneho predku z Megane na Lagunu. Takze na nej to uz neni take originalne. Ale vsak budis.
neregistrovaný "Pali"
23. 1. 2005 17:22
Re: Mercury Cougar
Ocenujem Tvoj postreh a zmysel pre dizajn. Ale predsa len je to uz 7 rokov co tento model predsatvili a tak snad je ta podobnost(a mozno ze len z tychto fotiek) cisto nahodna.. Ten Cougar bol dost pekny ale moc sa neuchytil..Kontroverzny interier atd. Fadne motory.. Inak tento facelift avizovali v tejto podobe uz dost davno tak neviem preco cakali tak dlho a nepredstavili ho napr. v case spolu s C5. Ja som a propos citroenista a tak budem nekriticky tvrdit ze C5 je krajsia ))
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 15:27
Re: Mercury Cougar
Cougar je samozřejmě mnohem hezčí, ale ta podoba tvaru světel tam IMHO je:
[odkaz]
neregistrovaný "ero"
23. 1. 2005 15:26
motory???
Niekde som cital,ze motor 2,2dci bude mat zvyseny vykon na 170 koni.Viete niekto,ci budu aj dalsie nove motorizacie???? Inak je to celkom pekne auto...
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 1. 2005 15:23
Mercury Cougar
Asi mě tu zase ukamenujete ale já si nemůžu pomoct. Nová přední světla mi děsně připomínají Ford/Mercury Cougar. Laguna před faceliftem byla hezčí.
neregistrovaný "Honza"
23. 1. 2005 15:04
Myslim ze vypada super ne?
Ahojda, myslim, ze podle techto fotek bude vypadat super ne? Asi lepe nez predchozi verze. No pockame si na zacatek unora