Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

100 let za opicema.......
neregistrovaný "dada"
| 2. 2. 2005 15:27
Rusové nikdy nebudou vyrábět auta, která budou trochu na úrovni.
100 let za opicema.......
neregistrovaný "gauron"
| 2. 2. 2005 22:34
Zajimavy prispevek. Vemte si krasne a technicky vyspele audi allroad, nissan terrano, toyotu ladcruiser a zkuste projet to, co tohle auto. Muj odhad je, ze po prvnich 5 minutach nezbydou na nacincanejch autech zadny plasty. A o porovnani pruchodnosti bych se radsi take nepokousel.
100 let za opicema.......
neregistrovaný "TRUCKER"
| 7. 2. 2005 01:47
Srovnání s Allroadem snad nemyslíš vážně!!! Allroad není určen pro jízdu v terénu a výrobce to o něm ani nikdy netvrdil. To je to samé, jako kdybych chtěl, aby mi tenhle UAZ zoral šestiradličným "obracákem" pole. Je jasné, že taky naprosto vybouchne, protože nebude schopen jej ani zapojit, a přitom "můj" Case MX Maxxum s ním jezdí celkem suverénně ! A o těch ostatních jmenovaných off roadech bych moc nepochyboval, protože podle toho, co vím z vlastní zkušenosti, co všechno se dá překonat s obyčejným silničním Mitsubishi Lancer combi 4WD, který je oproti ekvivalentní "předohrabavé" verzi zvýšen jen o pár mm, no možná cm aniž by mu opadávaly nějaké plasty ani cokoli jiného, tak tyhle káry budou v terénu jako doma. Spíš se obávám, aby to nebylo naopak, abys po pár minutách jízdy s tímhle UAZem nemusel za sebou sbírat nejen plasty, ale třeba i nápravy, převodovku, motor... !
100 let za opicema.......
neregistrovaný "Ľubo"
| 7. 2. 2005 21:33
Chlapče, ty si si vybral tri rozdielne kategórie. A keďže si tam spomenul Toyotu Landcruiser, zrejme asi ani nevieš o čom píšeš...
bez titulku
neregistrovaný "anonym"
| 2. 2. 2005 16:00
to auto ma vacsiu priechodnost nez HUMMER
bez titulku
neregistrovaný "martin"
| 2. 2. 2005 21:31
nojo, je to rusky... s cim bys jezdil na sibiri? (na konich, taky fakt)
bez titulku
neregistrovaný "Russuv"
| 2. 2. 2005 17:18
Dezign krajsi ako Lada Niva alebo napr. Suzuki Vitara alebo Jimny.. Ale so spolahlivostou by som si nebol isty..
docela pekny design
neregistrovaný "anonym"
| 2. 2. 2005 18:07
Na ruske auto, jsem docela spokojen..
bez titulku
neregistrovaný "Jura z Brna"
| 2. 2. 2005 21:53
Nahodou nechte byt, vzpomente si na GAZ 3102 (volhu), nebo GAZ 3111, GAZ ma prototyp GAZ 29752 TIGER. Nevypada to vubec spatne a kdyz dodrzuji ISO 9000...
bez titulku
neregistrovaný "pepe lopez"
| 3. 2. 2005 08:21
hm zajímavé .... docela jím držím palce protože když jsem viděl co dovede uaz 3160 amc, kterej teď je uváděný na trh tak to je velmi zejímavé. jako pracovní auto do terenu to není vůbec špatný. Je mi jasný že s tím moc frajeřiny neudělám ale když chci auto pro užitek tak si radši koupím todle (UAZ AMC) nebo třeba ARO, Honkera který udělaj stejnou práci jako defender ale za mnohem příznivější peníze ....
Kríženec Toyota & Mitsubishi
neregistrovaný "Och"
| 3. 2. 2005 08:33
Starší Landcruiser mixnutý straším Pajerom.
jde vůbec o auto samotné?
neregistrovaný "prekladys"
| 3. 2. 2005 08:39
Až vám bude stát Ivan se samopalem za krkem, taky budete obdivovat jeho tank?
Ruský káry
neregistrovaný "Driver"
| 3. 2. 2005 10:29
Sám osobně jsem měl 2x ruský služební auto - 1x Ladu Nivu z roku 1990 a 1x Ladu Nivu z roku 1997.
Musím říci, že jsem jezdil hodně aut jak teréních, tak osobních a po zkušenostech s Ladama musím říci - never more russian car!!!!! Když jsem musel po každých 2 tis. km do servisu s nějakou závadou a závady se stále množily na místo toho, aby jich ubývalo , tak jsem málem propustil toho chlapa, co mi doporučil (jako všichni "milovníci kvalitních ruských terénních vozů") abych jej koupil , že z 5-ti vozů se min. 2 rusům opravdu povedou.
Za trest s těma kárama musel jezdit on a přilez pomalu po čtyřech, abych ty kraksny prodal - ještě teď jsem celej rozohněnej, když si na ty křápy vzpomenu (a to je 7 let zpátky).
Od týd doby kupuju jenom německý nebo japonský auta a jsem .
Ruský káry
anonym
| 27. 11. 2007 11:44
tak si * ze jezdis furt do servisu, Lada se da spravit na koleni ver mi mluvim ze sve zkusenosti mam taky nivu a jezdim s ni jen na STK
UAZ
neregistrovaný "hugo"
| 4. 2. 2005 01:13
Oproti nejakej tej lade Niva polovnik, je to pokrok vpred, ale ze sa to podoba na Pajero, tak to nezapru a na Slovensku sa z toho nepreda ani kus, takze nam to moze byt vsetkym jedno nacom sa rusaci vyvazaju...
bez titulku
neregistrovaný "ivan"
| 4. 2. 2005 09:02
Konecne poriadne auto!
bez titulku
neregistrovaný "Kiri"
| 7. 2. 2005 13:41
je fakt ze tvoje jmeno zni rusky ale je to strasny na 2,7 objem je 96kW dost malo. ale v rusku s na tu strasnou spotrebu pri zadnym vykonu asi zvykli...
bez titulku
neregistrovaný "mono"
| 10. 2. 2005 10:14
Ivan, úprimne ti to "auto" prajem.
Rusi dokážu vyrobiť hocičo, a vždy to stojí za *.
UAZ patriot
neregistrovaný "Ráďa"
| 12. 2. 2005 19:49
No všichni kritizují, přitom většina beztak drandí ve Fóbii HTP (* to pojede). Neříkám UAZ 69, ten byl *, novětší Hunter taky nic moc. Ale Simbir předělaný na Patriota není vůbec špatněj. Jasně, že Range Rover nebo Cruiser 100 je o něčem jiném, ale o to nejde. Tento UAZ je solidně udělaný, má skvělou průjezdnost a vzhledově se mi líbí. Já mu fandím www.uaz.ru
Ach jaj.
neregistrovaný "Marián"
| 14. 2. 2005 18:36
Vidím že sú tu len dva názory. Všetko ruské je na ho..o a všetko ruské je výborné. Mali by ste byť objektívnejší a pozrieť sa na to, k čomu a na čo sú vozidlá určené. Osobne mám mitsubishi, ale uvažujem aj o aute na rozbité cesty a do zimy s jednoduchou údržbou.Poznám Uaz-y, Nivy a niekedy sa im iné auto nevyrovná v ťažkom teréne.
Americké raketoplány sú tiež modernejšie než obstarožné,ale funkné a spoľahlivé ruské rakety.A ani statoční americkí astronauti sa na ruských raketách neboja lietať a svoje super-hyper stroje radšej odstavili.Takže urážanie a zosmiešňovanie je asi len typickým rysom našej SLOVANSKEJ povahy a aj keď nám niektorí rusi urobili zle-viď 1968,ale i dobre kedže vyhrali vojnu- inak by sme náckom robili sluhov, stále sú to slovania a máme spoločné korene. Ale to už som niekde inde a táto debata nie je o nár.hrdosti.Zdravím všetkých priaznivcov dobrých áut bez rozdielu.
RE: Marian
neregistrovaný "ve"
| 1. 3. 2005 15:44
konečne seriózny názor. hm,fakt sme niekedy hrozny národ
Vaše názory sú na smiech
neregistrovaný "jozef"
| 5. 3. 2005 19:44
Názory ktoré tu čítam sú mi skutočne na smiech. Naozaj je treba rozlíšiť na čo to auto potrebujem a podľa toho vyberať.Ako chatár na horskej chate som stál pred 2 rokmi pred dilemou čo kúpiť do ťažko dostupného terénu : Pajero, Nisan Patrol,Opel frontera Izusu Troper, Suzuki, Nivu alebo ARO. Volil som na počudovanie to posledné teda ARO veď na vozenie tovaru do kuchyne to stačilo a verte alebo nie chodili ku mne klienti aj na spomenutých predošlých značkách/pajero, patrol,frontera ,landrover,troper a pod./ a verte alebo nie neraz s hanbou nechali svojho krásavca 1 km od chaty lebo neboli schopný vyliezť v zime bez reťazí po asfaltovej zasneženej ceste a mne sa to nestalo ani raz vždy som vyšiel ja a moje ARO ma nesklamalo a vlekáry na Nive tak čo ma kto bude presviedčať o úžasných značkách aut ktoré sú fajn na pohľad dizajn a pod. Nechcem chváliť čo je bývalé socialistické ale to čo je pre takýto terén skutočné nenahraditeľné o nadobúdajúcich a prevádzkových nákladoch ani nehovoriac.Takže som presvedčený že i UAZ si nájde toho svojho vdačného vodiča ktorého nesklame a dovezie ho tam kde bude potrebovať.
Nie všetko je len biele a všetko len čierne verte mi.
Nie je vsetko zlato co sa blysti!
neregistrovaný "juraj"
| 9. 3. 2005 16:32
Takmer vsetci nadavate na ruske stroje!Nevravym ze su nejak zvlast kvalitne spracovane, ale pomer cena/vlastnosti hovori mi da zapravdu, ze nemaju konkurenciu.Povedzte mi, naco mi je terenne auto za 1,5mil ked prve co urobim je poskrabany podvozok,polamane plasty, obite chromovane rury na nose.Ak sa niekto chce vyvazat na nablyskanom terenaku, tak prosim. Ale ak niekto potrebuje stroj do tazkeho terenu, kde nemoze pozerat na to, ci nieco poskodi na design-e,ale ma co robit aby presiel nejaky tazky usek ,a ak aj nieco poskodi,tak aby to nestalo trebars jeho rocny prijem!
Mnohi sa odvolavaju na Nissany, Toyoty atd.,ktore maju urcite terenne vlastnosti, ktore nepopieram. Ale v zasade su to krehke stroje ,ktore v tazkom terene,ak niesu upravene za par 100-tis SK, nemaju co robit. Rusi sa drzali tej zasady, ze vsetko ma byt pevne a predimenzovane so zretelom na nizke vstupne naklady.(Z toho vyplyva vysoka spotreba a nizky vykon).Aby som to povedal jednou vetou: Rusi dokazali upliest z * bic! A to plati nielen pre automobilovy priemysel. Samozrejme ze robili auta pre svoje podmienky, ako niekto spomenul sibir. Skuste pobudnut mesiac v tych krutych podmienkach na hociakom aute neruskej vyroby.Mozem s istotou konstatovat ze vam tam bude iba na okrasu.
ADD: Terajsi vyrobny program UAZ-u - Rusi sa snazia prisposobit zapadu a tak to potom vyzera... plasty, plasty a zase len plasty.
Super auto
neregistrovaný "Miro"
| 17. 12. 2005 19:51
:-) Prave auto do terenu
bez titulku
neregistrovaný "DUSO"
| 2. 5. 2006 20:31
Dá sa
bez titulku
neregistrovaný "stopa"
| 31. 8. 2006 23:56
super mal som moznost vyskusat