Novinky
0
Bomba cára mystlim, že těch 425 koni s dodge magnumem pěkně zacvičí
Přejít do diskuze
"Dodge je nejaka rusko-korejska firma?" Treba RAM se mi libi, ale tohle je hnus fyjalovej. "Libi" se mi asi jako Chrysler 300 C. 😄 Bylo by fajn, kdyby se opet pochlapil Ford a zrealizoval 427.
a ení to že MÁ žrát ???? současný spotřeby se počítaj z emisí, takže je téměř nereálné podle nich jezdit ....
tady ti deset litrů tvrdit nebudu, protože by to nebyla pravda. nicméně Corvette prostě 10,2 žere. co se týče Hemi 5,7 od Chryslera, spotřebu téhle výkonnější varianty samozřejmě ještě neznám, ale verze s 340 koníkama v 300C žere kombinovaných 12,2.
lip si to nemohl napsat jinac mnohe automobilky jako napr. nissan 350zx pro nemecky trh meni brzdy a podvozky, protoze vi ze zakaznik nema tech 300HP jen na ozdobu. Kazda krajina vyrabi automobilky pro svoji potrebu, francouzi maji derave cesty, proto potrebuji meke perovani japonci stoji cely zivot v zacpe proto vyrabi auta ze starou (otestovanou) technikou z durazem na vydrz.
Testem lze posloužit - najdete ho na AutoRevue.cz (snad tady ten příspěvek vydrží a redakce ho nesmaže )
čo sa týka spotreby,tak lonestar vie čo a akom,
ale tu mi nemože tvrdit 10 l, ako je to s tým nickom
ale tu mi nemože tvrdit 10 l, ako je to s tým nickom
příspěvek viz výše je samozrejmě ode mne. nevím, jak se mi do kolonky jméno dostal nick toho komanče.
příspěvek viz výše je samozrejmě ode mne. nevím, jak se mi do kolonky jméno dostal nick toho komanče.
No samozřejmě, že asi nedosahuje jízdních kvalit BMW M5 (ale totéž by se dalo napsat o 99procentech automobilové produkce ale nikdo to nevytahuje u jiných německých aut(VW, Mercedes).
Doufám, že těm * v americe brzo dojde ropa. Však ať si tam narvou 20-litr, není problém. Jen tak dál..
Pro Evropana, vyžadujícího špičkové jízdní vlastnosti nebudou spotřební americká auta, jako je třeba Magnum, dost dobrá do doby, dokud budou vyznávat současné priority, tedy maximální pohodlí pro nekonečné cesty striktně omezenou rychlostí 65 mil za hodinu. V Evropě se prostě jezdí jinak a protože Německo, které zabírá podstatnou část západní Evropy, dosud naštěstí nezrušilo neomezenou rychlost na dálnicích, lze se dokonce legálně svézt fakt rychle. Nejsem apriorním odpůrcem amerických aut, ale mám rád rychlou jízdu a na tu fakt naprostá většina amerik stavěná není. V poslední době jsem si to měl možnost ověřit např. na Chrysleru 300C 5,7 Hemi, na který spousta recenzentů pěje chválu nebeskou. Jezdím hodně často do Německa a s chutí se občas projedu po A9 nebo A8 hodně rychle, ale představa, že bych s tímhle těžko ovladatelným a nebrzdícím ingotem měl řešit krizovou situaci v rychlostech kolem 200 km/h, mě děsí. To že stojí půlku proti autům z prémiové trojky, rozhodně není bezdůvodné. A jestli tohle auto reprezentuje průměrnou konstrukční úroveň současné americké produkce, pak tedy tvrdím, že je daleko za Evropou a Japonskem, ať už z jakéhokoliv důvodu.
ale bral bych ho!! Jestli se budu stěhovat do USA tak vím čem tam budu jezdit!! tu bych to živit nechtěl
V Magnumu jsem strávil celý měsíc na dovolené. Podvozek není věru špatný, ale řízení je měkké a umrtvené, bez zpětné vazby. Za volantem jsme se střídali dva a věřte mi, že jsem raději seděl na místě spolujezdce.
ja nesúdim podla toho že čítam technické údaje ale z recenzií,a verím tomu že čo sa týka jazdných vlastností nebude dosahovat kvalít Bmw m5, i ked to vlastne nie je súper pren, hlavne cenou
, ale ako vravím počkám na testy
, ale ako vravím počkám na testy
super auto,ale podvozok oproti sucasnej EU a JAP vyssej strednej triede nebude nic moc, je to totiz zo stereho Ecka, a to nikdy nebolo nic moc
no si piš ... viz třeba www.denker.cz ... ty udělaj i N1 z auta z kterýho to nejde .. stačí mít peníze
Bída??? To jako nadáváš na podvozek převzatý od Mercedes-Benz E??? Nebo jde zase jen o to, za každou cenu rozšiřovat pověry o US autech, i kdyby to byla jen překapotovaná formule F1? Pro někoho nebudou americká auta dost dobrá nikdy, což je ale v dnešní době globalizace obzvláště směšné.