Bída??? To jako nadáváš na podvozek převzatý od Mercedes-Benz E??? Nebo jde zase jen o to, za každou cenu rozšiřovat pověry o US autech, i kdyby to byla jen překapotovaná formule F1? Pro někoho nebudou americká auta dost dobrá nikdy, což je ale v dnešní době globalizace obzvláště směšné.
ja nesúdim podla toho že čítam technické údaje ale z recenzií,a verím tomu že čo sa týka jazdných vlastností nebude dosahovat kvalít Bmw m5, i ked to vlastne nie je súper pren, hlavne cenou
, ale ako vravím počkám na testy
No samozřejmě, že asi nedosahuje jízdních kvalit BMW M5 (ale totéž by se dalo napsat o 99procentech automobilové produkce ale nikdo to nevytahuje u jiných německých aut(VW, Mercedes).
V Magnumu jsem strávil celý měsíc na dovolené. Podvozek není věru špatný, ale řízení je měkké a umrtvené, bez zpětné vazby. Za volantem jsme se střídali dva a věřte mi, že jsem raději seděl na místě spolujezdce.
Pro Evropana, vyžadujícího špičkové jízdní vlastnosti nebudou spotřební americká auta, jako je třeba Magnum, dost dobrá do doby, dokud budou vyznávat současné priority, tedy maximální pohodlí pro nekonečné cesty striktně omezenou rychlostí 65 mil za hodinu. V Evropě se prostě jezdí jinak a protože Německo, které zabírá podstatnou část západní Evropy, dosud naštěstí nezrušilo neomezenou rychlost na dálnicích, lze se dokonce legálně svézt fakt rychle. Nejsem apriorním odpůrcem amerických aut, ale mám rád rychlou jízdu a na tu fakt naprostá většina amerik stavěná není. V poslední době jsem si to měl možnost ověřit např. na Chrysleru 300C 5,7 Hemi, na který spousta recenzentů pěje chválu nebeskou. Jezdím hodně často do Německa a s chutí se občas projedu po A9 nebo A8 hodně rychle, ale představa, že bych s tímhle těžko ovladatelným a nebrzdícím ingotem měl řešit krizovou situaci v rychlostech kolem 200 km/h, mě děsí. To že stojí půlku proti autům z prémiové trojky, rozhodně není bezdůvodné. A jestli tohle auto reprezentuje průměrnou konstrukční úroveň současné americké produkce, pak tedy tvrdím, že je daleko za Evropou a Japonskem, ať už z jakéhokoliv důvodu.
lip si to nemohl napsat jinac mnohe automobilky jako napr. nissan 350zx pro nemecky trh meni brzdy a podvozky, protoze vi ze zakaznik nema tech 300HP jen na ozdobu. Kazda krajina vyrabi automobilky pro svoji potrebu, francouzi maji derave cesty, proto potrebuji meke perovani japonci stoji cely zivot v zacpe proto vyrabi auta ze starou (otestovanou) technikou z durazem na vydrz.
tady ti deset litrů tvrdit nebudu, protože by to nebyla pravda. nicméně Corvette prostě 10,2 žere. co se týče Hemi 5,7 od Chryslera, spotřebu téhle výkonnější varianty samozřejmě ještě neznám, ale verze s 340 koníkama v 300C žere kombinovaných 12,2.
"Dodge je nejaka rusko-korejska firma?" Treba RAM se mi libi, ale tohle je hnus fyjalovej. "Libi" se mi asi jako Chrysler 300 C. :o) Bylo by fajn, kdyby se opet pochlapil Ford a zrealizoval 427.