Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Guinness: Koenigsegg CCR je nej...(601 kW, 920 Nm, 395 km/h)

25 komentářů

Vykon nemy zmysel spochybnovat, ale pokial viem, tak Vmax je zatial iba teoreticka a nepotvrdil ju ziaden nezavisly test... Vyrobca sa uz niekolkokrat chystal potvrdit svoje velkohube vyhlasenia testom na okruhu Nardo, ale zatial sa tak nestalo... Aby CCR neskoncilo ako Veyron od Bugatti - same vyhlasenia a skutek utek
Jenom pro tvou informaci, zapis do Guinessovy konihy rekordu je platny az po overeni uspesnosti svedky a notarem. To, ze se o tomto pokusu nevedelo, svedci pouze o tom, ze si zrejme Svedi nebyli sami jisti vysledkem, tot vse
Diky za informaciu, ale text zapisu hovori o niecom inom: "Přeplňovaný motor 4,7 l V8 vozu Koenigsegg CCR produkuje, PODLE JEHO VÝROBCE, nejvyšší výkon 601 kW a točivý moment 920 Nm, což vozu umožňuje zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,2 s a nejvyšší rychlost 395 km/h", takze tvrdim, ze Vmax NEPOTVRDIL ziadny nezavisly test (napr. nemecky ams)...
Text hovori o zapisu do Giinessovy knihy!
Koenigsegg je IMHO nejosklivejsi supersport dneska. (Pokud ovsem za "krasne" nepovazujeme pausalne kazde nizke dvoudverove auto, o kterem vime, ze jede 300.)
Myslim, ze prave na okruhu Nardo to auto testovali...kdyz uz takhle otestovali svůj model CC8S (dosáhl rychlosti tuším 378km/h), tak proč by se teda jinakv dostali do Guinessovky, kdyby to neměli řádně otestované a změřené (za dohledem notáře. Já si mysli, že to maj všechno pěkně otestované...jinak by přece v Guinessovce byl Veyron s předpokládanou rychlostí 400+...
Ha! Ha! A Gordon Murray (to je ten chlapik co postavil McLaren F1) povedal ze sa to neda! Asi sa len bal.
super kara ale maximalne na okruh
... v * ... ovsem je ta rychlost nejak oficialne overena?
Jeremy Clarkson delal test Koeniga a potvrdilo se, ze je nejrychlejsi, rychlejsi nez Zonda, ktera byla do te doby nejrychlejsi. Veyron je mozna rychlejsi, jenze toho zatim nikdo netestoval.
Ohledne desingu, myslim si, ze tady v te zlute barve nevypada nejlip, ve videu Jeremy Clarksona je v cerne a vypada lip, nez treba Zonda nebo Enzo, je to samozrejme subektivni.
1) Clarkson Koenigsegga mozna testoval, ale merene testy dela Stig The White (The Black one sjel v aute z letadlove lodi do more) 2) RYCHLEJSI BYLA ZONDA (ted jsem se na ten test dival)
on asi myslel v priamke, kde je rýchlejší koenigsegg
S tim mi zase neladi vyrok "... Zonda, ktera byla do te doby nejrychlejsi", kdyz "do te doby (v priamke) nejrychlejsi" byl McLaren. (Nehlede na to, ze v Top-Gearu maximalku nemeri, pokud vim.)
Jo, klidne priznam, ze mi na tom tak zalezi proto, ze se mi Koenigsegg nelibi! ;o) (Hejbe se pekne, ale vypada hrozne.) mejte se gut
Neni to nesmysl, mam ten top gear na HDD a dival jsem se na to schvalne jeste jednou. A Clarkcson tam jasne rika, ze je to nejrychlejsi silnicni auto na svete. Je ale pravda, ze testuji CC a ne CCR. Dal muze byt pravda, ze McLaren F1 je rychlejsi nez Zonda (v top gearu ho ale se Zondou srovnavaji) je ale lehci, aerodynamictejsi a vykonnejsi nez McLaren F1 (ten CC, rika).
Dal, Clarkson delal test na letisti a na stejnem letisti delal test Zondy (to jsem nevidel, ale rika to) a s CC jel 280 a Zonda jela 27x, (kratka draha).
Jestli bude Veyron rychlejsi nikdo nevi, pac v takove rychlosti zalezi hodne na aerodynamice a mam pocit, ze Veyron s ni mel (ma) problemy. Uvidime.
Zalezi mi na tom protoze Koenigovi fandim.
Jeste dodatek, McLaren F1 nemohl byt nejrychlejsi, protoze rychlejsi a ve sve dobe nejrychlejsi auto byl Jaguar XJ220.
A kdyz uz ne rychlejsi ,tak urcite o poradny kus hezci (XJ220)
Hezci je XJ220 urcite, naopak rychlejsi urcite neni; XJ220 mel AFAIR namerenou maximalku 358. Pred reinkarnaci GTcka byla pro me 220 nejkrasnejsim supersportem.
Vecna skoda, ze v Jagu ted neni moc penez. Urcite by dokazali vyprodukovat neco podobnyho. Ty jejich koncepty jsou radost.
XJ220 byl mozna nejrychlejsji pred McL resp. kdyz XJ220 vyrabeli. Radeji jsem se kouknul na Supercars.net, a i podle nich je rozdil mezi XJ220 a uz McLarenem '93 dobrych 30kmph (samozrejme ve prospech druheho z jmenovanych) ...
v top gear nebol Koenigsegg CCR ale normálna verzia 680 hp alebo tak nejak, takže bohužial,
ale pravdepodobne tam bude,
ja som čítal že na Nardo má ist na jar CCR, uvidíme,
Jestli už konečně bude do roka Veyron tak mu ten titul sebere co se týče výkonu a docela o dost přes 120Kw.Pokud vím je ho výkon bude 736kw!
Jenže když se slavnýmu veyronu při rychlostech nad 300 zvednou přední kola od silnice, tak nevím kterej sebevrah by zkoušel, jestli dokáže vypotit těch slíbenejch 400 a nebo jestli dřív udělá salto
Aby se z toho nekdo nepodělal, dneska uz se da s autem udělat skoro všechno, ale Mclaren F1 LM z roku 1995, to je pekna palka, taky 2,9 na kilo, "jen" 498 Kw, max. je sice "jen" 362, ale mezi nama, kdo dneska jezdi 400??. Važi necelejch 1100 kg. To bych chtěl vidět s čím by koenigseg a chrysler přišli před 10 lety
je hodně nedoceněn
Vidím blbě nebo ,,to´´ nemá nikde žádný kufr?Nebo jinak.Má tohle auto kufr?To snad vypadá že to má motor od předu až na zadek...