Renesance adaptivních světlometů, které se spolu s řidičem "dívají" do zatáčky ještě není u konce. Zatím se sice čeká na legislativu, ale už zakrátko budeme vidět v noci zase o trochu lépe.
Adaptivní světla, která jsou řízena pohybem volantu jsou jistě dobrá věc a je tady jistota, že začnou svítit do strany, když jedu opravdu so zatáčky, ale řídít to satelitem? Nevím, nevím, neměl bych k tomu důvěru. A také čím složitější světlo a mechanika, tím náchylnější na poruchu, jen si zkuste spočítat např počet zatáček na cestě do práce (třeba 10km), se z toho ty světla zblázní...
A ta úprava předpisů od r.2007...kdo ví, kde bude zadlužený OPEL, když jde do kytek!
no ja nevim, ale jestli podle navigace svetla budou vedet, ze je zatacka a zacnou svitit bokem, tka pri presnosti GPS +- nekolik metru to bude sranda, jak auto bude na rovne ceste svitit doprava doleva jak na pouti
Major by rekl, ze uznava jenom Skodu 120.Vim, ze to rikam od veci k teme, ale Major nechape pokroku techniky a furt si mysli, ze jeho Skoda je naj...a v tomto pripade by rekl, ze na 120 L su vynikajuce svetla...no, ale chvala Oplu, ze dava nove adaptivni svetlomety do aut..kez by to bylo brzo standardem..