Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla TS Compressor: ještě rychlejší corolla

Toyota se rozhodla posílit nejvýkonnější variantu Corolly a instalací kompresoru zvedla výkon na 173 kW/235 koní. Mění se i vnější vzhled.
Zpět na článek
30. 11. 2004 13:21
neregistrovaný "Tlama"
30. 11. 2004 13:31
neregistrovaný "vychodniar"
1. 12. 2004 13:38
neregistrovaný "King"
1. 12. 2004 14:44
neregistrovaný "jan"
3. 12. 2004 20:42
neregistrovaný "Tlama"
16. 12. 2004 20:08
neregistrovaný "cahir"
30. 11. 2004 15:38
neregistrovaný "Corollista"
10. 12. 2004 12:03
neregistrovaný "Schu_macher"
16. 12. 2004 20:05
neregistrovaný "cahir"
28. 12. 2004 19:00
neregistrovaný "NiCKSON"
neregistrovaný "Tlama"
30. 11. 2004 13:21
paradni motor
Tak tohle je snad nejhezci motor v tehle tride. Skoda, ze to bude stat tak 1M. To uz je rozumnejsi si priplatit a koupit WRX.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "vychodniar"
30. 11. 2004 13:31
Re: paradni motor
tak s tym sa da iba suhlasit, a navyse mne to ani nepripada prilis sportovo teraz ma tak napadlo: neviem si ani velmi predstavit novu octavku v prevedeni RS, snad sa nejaky dizajnersky mag prejavi a urobi z toho nejaku strelku. je sice pravda ze VW-u sa im podarilo golf V pekne premenit na paradne GTIcko, octavka je predsa len inac stavana
neregistrovaný "King"
1. 12. 2004 13:38
Re: paradni motor
Co to je nejhezčí motor? A jestli jsi tím myslel nejlepší, tak na to zapomeň. To by tu nesměl být 2.0 i-VTEC . Copak o to, motor 1.8/140 kW byl fajn, ale ten podvozek a převodovka u něj stály za pendrek, na to se měli spíš soustředit.
neregistrovaný "jan"
1. 12. 2004 14:44
Re: paradni motor
ty auta jsou spis na americky trh, kde je motor z hodne PS dulezity ale nevyuzity -jezdi se max 110kmh, proto jsou ty podvozky naprd.
neregistrovaný "Tlama"
3. 12. 2004 20:42
Re: paradni motor
No jasne ze VTEC je pecka! O tem zadna, ale toto take neni zadne orezavatko. Jestlize neco ma 2l, toci to 8tis a ma 200k (bez turba), pak je to u me maly, vykonny motor Oba motory jsou na tom temer stejne. Tech dodatecnych 50k je hezkych, ale presne jak rikas to je na prd, kdyz podvozek nejspis zustal seriovy. Trosku nechapu proc Toyota ma u posledni Corolly na zdani naprave torzni tyc, kdyz predchozi verze ma McPherson (aspon to tak vypada). No ale to asi bude zasah marketingu. Kazdopadne Corolla neni zadny sportak a pro takovyhle skvely motor ma konec koncu Toyota Celicu
neregistrovaný "cahir"
16. 12. 2004 20:08
Re: paradni motor
no hej i-vtec je super motor. ale tento (aj bez kompresora) je s nim dost zrovnatelny (az na to ze toto ma o 0.2l menej!) . . v tomto neni seriovy podvozok. prva corolla t-sport uz mala upraveny podvozok, ale bol v porovnani s cicikom type-r stale dost makky.. co vysla corolla t-sport s novou faceliftovou seriou v tomto roku, tak ze podvozok este viac upraveny k sportovej jazde. ale nakolko to netusim. takze pocitam, ze to bude nieco medzi cicikom typeR a povodnou corollo t-sport
neregistrovaný "Corollista"
30. 11. 2004 15:38
To se divím
Mám Corollu - bohužel tu nejslabší, na můj vkus to dost žere-asi 7/100. U Corolly s výkonem 173 kW bych typoval, že to pojede rychleji. Je to relativně malé a relativně lehké auto, takže s cx=0.29 by to mělo svištět tak aspoň 250 .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Schu_macher"
10. 12. 2004 12:03
To by se mi líbilo
To by se mi líbilo, aspoň by mě přestaly * tykový ty řidiči jezdící na "kufru" v nejméně vhodných situacích. S tímhle motorem by byla pohoda řešit problémové situace, když tu jezdí lidi jako dobytek a neumí si vyhovět.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cahir"
16. 12. 2004 20:05
Re: To by se mi líbilo
tak tak.. a navyse dost pekny sok.. od corolly by to len tak niekto necakal.. vyzera ako bezne civilne auto do mesta )
neregistrovaný "NiCKSON"
28. 12. 2004 19:00
Lotus Elise 111R(C?) ;-)
Zajimalo by mne, jestli do tohdle motoru Lotus pujde... Oni dost hlidaji vahu a mista tam taky neni na rozdavani, ale doufam, ze to pujde Tech 50k navrch by tomu autu hodne sluselo!!! Lambo xsnidani, pres den pojizdky po meste a vecer si to jit rozdat treba s Carrerou GT
Rozbalit vlákno
0