Ekonomika
Renault je daleko méně státní podnik než Škodovka, samozřejmě Škodovka je německý státní podnik.
To je vcelku slušný výsledek, jak vidno, Renault klesl méně než ostatní. Jiná věc ovšem je, jak se změnilo portfolio prodávaných modelů... mám tušení, že prodeje netáhne Laguna GT.
Renault ovšem navýšil svůj podíl na trhu. To třeba takové BMW padlo o více než 10%. Nějak ti ta teorie nefunguje...
Lambo přece začátkem devadesátých let už jedno SUV/teréňák produkovalo. A vždyť vlastně začínali jako výrobce traktorů ne? Tak možné odkoupí Zetor a to pak mi klucííí z vesnice konečně dostaneme na polní práce to správné nářadí! :-!
ano ano, Áda mi v tomto připomíná pana prezidenta - pevný ve svých názorech. Co na tom že jsou podložené pofidérními mystifikacemi a selektivním přístupem k faktům 😉
Človeče, že píšeš sci-fi a fantasy som ani nevedel... Len tak ďalej, v klube budú mať radosť! 😉
Ády se musím zastat, jeho názory jsou vždy stejné. Třeba kelímky se mu nelíbí ani v koncernu. Kdyby byl jako GTI tak by najednou kelímky v Yetim byly vkusné a mistrně úžasné.
Čéče, ten tvůj outlander vypadá jako Peugeot 4007, čím to? Koukám, že je to další leštěnka. Proč sis raději nepořídil Pajero nebo dle tvého výlevu Audi Q10 made in Slovakia? Jen se děsím toho, co udělá VW se Suzuki, kterou koupila, to bude Hayabusa mít 1,2 HTP a její motor rozeberou, aby se naučili dělat benzínový motory. Víme co udělali s Porsche 911, 4-dveřáka. To jsou ale dobitci! A z Lamba udělají SUV, které budou vyrábět taky u Bratislavy.
P.S. A nehul tolik.
P.S. A nehul tolik.
Že sis ale ulevil, Ádo... >😁
Máš to slohový cvičení nicméně za nedostatečně. Už na střední škole tě měli naučit, že k důvěryhodnosti textu potřebuješ nejen znalost základních faktů, ale také vybraný sloh. Zjevná zaujatost vůči Renaultu v textu obsažená a nadužívání pejorativních výrazů degraduje tvoji dvouhodinovou fušku na pouhý blábol, kterého si cení tak možná Well-being. A i ten by v duchu svého motta měl raději rychle začít pochybovat, jinak se moudrým nestane. >😒]
Každopádně, vem si příklad z GTI-ho. Ten svoje pravdy a nepravdy, polopravdy i mystifikace, výstižná přirovnání ale i překrucování, podává s jistou nonšalancí, která mě vždy přinutí jeho texty číst.
Z toho tvého čiší jen zášť...Problém nehledej v automobilkách na F, ale především v sobě. 😉
Máš to slohový cvičení nicméně za nedostatečně. Už na střední škole tě měli naučit, že k důvěryhodnosti textu potřebuješ nejen znalost základních faktů, ale také vybraný sloh. Zjevná zaujatost vůči Renaultu v textu obsažená a nadužívání pejorativních výrazů degraduje tvoji dvouhodinovou fušku na pouhý blábol, kterého si cení tak možná Well-being. A i ten by v duchu svého motta měl raději rychle začít pochybovat, jinak se moudrým nestane. >😒]
Každopádně, vem si příklad z GTI-ho. Ten svoje pravdy a nepravdy, polopravdy i mystifikace, výstižná přirovnání ale i překrucování, podává s jistou nonšalancí, která mě vždy přinutí jeho texty číst.
Z toho tvého čiší jen zášť...Problém nehledej v automobilkách na F, ale především v sobě. 😉
Obsesivní psychóza není nakažlivá, Adolfe, takže si tím prskáním jen zasviníš monitor 😄
Tvoje křížová výprava postrádá to nejdůležitější - smysl.
Tvoje křížová výprava postrádá to nejdůležitější - smysl.
Ty to píšeš tak krásně rádobyrealisticky (dokonce ti někdo řekl že existuje nějaký ukazatel EBITDA) a přitom s tak hlubokou nenávistí, že dostávám opravdu docela chuť si nějaké to auto koupit - třeba taková Laguna Coupé by mi docela šla k pleti (rozhodně lépe než jakýkoliv "superkvalitní" výtvor VW) 😄
Skutecny propad teto automobilky je jeste hlubsi, nez by se zdalo z jiz tak dramatickeho poklesu produkce. K skutecnemu hodnoceni je treba pricist hluboke dodatecne financni ztraty zpusobene prekotnym zlevnovanim jinak neprodejnych vyrobku, vicenaklady na prekotny vyvoj dalsich kreatur s falesnou nadeji, ze se nektera z nich na trhu "chytne", dale vycisleni financni podpory relativne uspesne Dacie, ktera na rozdil od materske firmy dobre profitovala na srotovnem v Nemecku a v neposledni rade financni ztraty plynouci z podilu na neuspesnem Nissanu a AvtoVazu. Pro porovnani s konkurenci by bylo treba mit k dispozici hodnoty EBITDA za rok 2008, 2009 a planovane vysledky za rok 2010 jak u rendliku (zvlast Dacia a rendlik) tak i u konkurence. Neblaha situace je vysledkem toho, ze tahle firma prosustrovala duveru svych zakazniku dlouhodobe nizkou kvalitou sve produkce jiz v letech ekonomickeho rustu (pripad mimoradne nizke spolehlivosti vozu R19, Megere a Rendlik jsou celoevropsky zname). Vysledkem je neduvera potencialnich spotrebitelu a jejich utek k relativne levne, a fakticky mnohem kvalitnejsi korejske produkci a k vozum koncernu VW. Dalsim problemem je neustalena designova linie vyrobku firmy Rendlik a designove vystrelky (zejmena v interieru), ktere radu potencialnich kupcu spolehlive odrazovaly. Podobne negativni vysledek prinesla zachrana skomirajiciho Hnissanu, zaplacena, jak uz to francouzsti manazeri umi, vyraznou ztratou kvality vyrobku teto japonske automobilky a tim i ztratou dlouhodobych loajalnich zakazniku a jejich zamenou za zakazniky kratkodobe, pro ktere je prvnim kriteriem cena.
Dnes tak tedy tato firma sbira horke vysledky sve dlouhodobe spatne obchodni strategie, zamerene na cenovou valku s lepe na trhu si vedouci konkurenci a zanedbavanim prizne dlouhodobych zakazniku, kteri si ceni ustaleneho (a nikoli bizarniho) designu a spolehlivosti a kvality vyrobku - tedy v prenesenem vyznamu vysi provoznich nakladu a dostupnosti vozu, ktery ma slouzit a ne stat necinne nekde v servisu (byt zarucnim).
V obchodnim svete se za podobny spatny management vedeni firmy tresta neuprosne - pokud majitele vcas nezajisti odvolani vedoucich pracovniku a neotoci radikalne kormidlem firmy - potom pokracovani dosavadni linie povede pomerne spolehlive drive, ci pozdeji ke krachu firmy. Na teto sikme plose nyni firma je a je otazkou, zdali se jeste tento vyvoj da zvratit. Obavam se, ze je jiz pozde.
Dnes tak tedy tato firma sbira horke vysledky sve dlouhodobe spatne obchodni strategie, zamerene na cenovou valku s lepe na trhu si vedouci konkurenci a zanedbavanim prizne dlouhodobych zakazniku, kteri si ceni ustaleneho (a nikoli bizarniho) designu a spolehlivosti a kvality vyrobku - tedy v prenesenem vyznamu vysi provoznich nakladu a dostupnosti vozu, ktery ma slouzit a ne stat necinne nekde v servisu (byt zarucnim).
V obchodnim svete se za podobny spatny management vedeni firmy tresta neuprosne - pokud majitele vcas nezajisti odvolani vedoucich pracovniku a neotoci radikalne kormidlem firmy - potom pokracovani dosavadni linie povede pomerne spolehlive drive, ci pozdeji ke krachu firmy. Na teto sikme plose nyni firma je a je otazkou, zdali se jeste tento vyvoj da zvratit. Obavam se, ze je jiz pozde.
"Renault oznámil pokles prodeje v roce 2009 o 3,1 %, zlepšení nečeká"
Ano, Renault odhaduje budoucí vývoj svých prodejů realisticky. Zlepšení v roce 2009 zaznamenali jen ti, kteří produkují kvalitu a ti, kteří požadují za solidní výrobky přiměřenou cenu. A tak tomu bude i do budoucna ...
Ano, Renault odhaduje budoucí vývoj svých prodejů realisticky. Zlepšení v roce 2009 zaznamenali jen ti, kteří produkují kvalitu a ti, kteří požadují za solidní výrobky přiměřenou cenu. A tak tomu bude i do budoucna ...
Stát drží v Renaultu od roku 1996 asi 16% akcií..
To takový VW, to už je státní (tedy Saský 😉 ) podnik asi ze čtvrtiny - tedy podle tvého vyjádření už to tam nejspíš praská 😄
To takový VW, to už je státní (tedy Saský 😉 ) podnik asi ze čtvrtiny - tedy podle tvého vyjádření už to tam nejspíš praská 😄
Áda ještě bude litovat až to Renault zabalí. Ztráta přirozeného nepřítele dokáže nejednoho pěkně rozhodit. 😉
Naštěstí pro Ádu neočekávám konec všech aut na F. >😁
Naštěstí pro Ádu neočekávám konec všech aut na F. >😁
Jen k tomu výsledku Renaultu. K mé potěše a Ádovi navzdory nedopadla moje oblíbená značka nijak tragicky. Trochu mě zarazil propad užitkáčů, ale jen do doby než jsem mrknul na výsledky VW Group. Téměř stejný propad...