Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový naftový základ pro VW Touran

10 komentářů

Anebo jde o resuscitaci "prvního" 1,9 TDI z roku '93?
To je starý tdi s rotačním čerpadlem , snížení ceny a zvýšení prodejnosti . VW se che dostat z černejch čísel prodejnosti.
Na čínány to možná zabere .
zajímalo by mě co vede automobilku k uvedení takového nového (?) motoru. Jestli nebude mít nějakou výraznou výhodu nad 77kW (cena, spotřeba, průběh toč.momentu, hlučnost...) tak si myslím že ten poměrně nízký výkon (ve srovnání s ostatními TDI a s ohledem na cenu pojištění) neomluví.
podle me hlavni vyhodou bude cena ... zrejme pujde o "stary" ale osvedceny motor i kdyz treba s nejakymi upravami ...
Je to PD se snízenym vykonem, ma dokonce stejnej kroutak jako ten 93´, jedina vyhoda jsou lepsi emise, ale je stejne hlucnej jako ostatni Pd-cka. Docela dlouho uz se dava do golfu, ale podle me je to ostuda prijit s 1,9 a 90koní, kdyby to tak byla 1,6 tak nereknu, nehlede na mensi pojistku...
tiez si myslim ze by radsej mohli spravit niaku 1.6 TDI, a nepchat vsade tu 1.9 alebo trojvalec 1.4.
Kua tak to si dobre mimo ze PD. Vies o tom asi tak ho... To je stare TDI s rotacnym cerpadlom.
Ho... víš leda tak ty! To si kuř, že to je PD!
Z mého pohledu bych si dovolil shrnout hodnocení následovně: svým celkovým pojetím je to "auto" neuvěřitelná piksla a já bych v takovým pekáči nechtěl jezdit ani po smrti, ať je v téhle odpornosti motor jakejkoliv. Prototyp čehosi bez stylu a fantazie - prostě paráda
V jednoduchosti je síla. Jaké auto má podle tebe styl a fantazii. Kritizovat umí každý,ale co obhájit svůj tip.