Na český trh dorazí 1. listopadu nová Dacia Logan. Automobil, od něhož si Renault sliboval, že způsobí prodejní „šílenství“ ve střední a východní Evropě, se uvádí základní cenou 199 900 Kč...
Dacia... Někdo by řekl že čtvrt melounu za new auto je dobrá cena... to by muselo však být auto a ne rumun bez větších tradic se základem zastaralýho motoru od renaulta... Já bych si to nikdy nekoupil to radši ojetinu se stejnou spolehlivostí jak dacka, ale třeba se někdo s jiným názorem najde a udělá si "radost"...
Logan je zajímavej díky ceně. Bohužel má vlastnosti, které bych k novému autu 21. století nepřiřadil. Nesrovnával bych ho s dnešní běžnou produkcí. Logan je spolu s Ladou alternativou pro někoho, kdo chce nové auto a nechce dát víc než 200 tis., ale v některých paramatrech nesnese přímé srovnání s "běžnou automobilovou produkcí".
Aby ve výbavě na přání bylo osvětlení zavazadlového prostoru, nastavování zrcátek zevnitř nebo kapsy na sedadlech... tak to je docela silný kafe. Podvozek připravený pro zničené silnice, velká světlá výška. Části interiéru z starého Clia, nápravy z Nissanu Micra atd. Maximální snaha o úspory.
Kladem může být prostornost a zavazadlový prostor, přesto je to specifické auto pro specifické zákazníky, kteří jsou ochotní snížit své nároky...
Tuto nedeli me na stanku DACIA Na Prazskem autosalonu v Holesovicich omitli otevrit Dacii, s tim ze zacatek prodeje je az od 1. listopadu. Pritom o nove vzniknuvsich Dealeru jsou plne k videni. napr na Evropske, ci v Dablicich. no nechci byt spatnym prorkem, ale meli s timto autem prijit tak o pět let drive. Navic jejich pristup je ponekud mimo misu. A cena vozu s vybavou na urovni jednoznacne stavi do cela napr. Fabii. No a Rumunske ruce se taky nejak neproslavily!?!
V Nitre bol Logan v pohode pristupny aj zvnutra. Bol som celkom prijemne prekvapeny (v porovnani napr. so Solenzou). Ale ak by som si ho chcel kupit (co neplanujem), asi by som rok-dva pockal, ako sa vyfarbi co sa tyka zivotnosti, kvality a pod.
Na Autoshow jsem udelal presne stejno zkusenost . neotevreli interier. Nechapu, proc vyhazujou penize za marketing ? Nebo je to vevnitr takovej *? Ze byl na tehle vystave zavreny Bentley chapu , ze i Ford Modneo nebo A6 uz mene, ale ze takovou socku nenechaj lidem prolezt, to nechapu
Nechápu proč si někteří lidé myslí, že jejich osobní subjektivní názor je ten správný. Představ si, že po světě chodí takoví lidé, kteří s Fabií 1.2 HTP spokojeně jezdí a větší dynamiku nepostrádají.
A představ si, že i některé "nesocky" nechtějí do auta cpát pro někoho "zbytečné" peníze. Někdo holt má jiný žebříček toho co chce.
... byla těch původně plánovaných 5000Eur, tak by to auto mělo šanci. Takhle je prakticky neprodejné. To si snad každý rozumně myslící člověk koupí rok starý auto s najetejma dvacetitisícema (např. tu Fabii nebo Clio atd.) Je to škoda, těch 160000 bych za to třeba i dal, ale takhle si raděj koupím ojetinu.
Tohle auto ale má jeden zásadní problém - že už jako nový má vlastnosti ojetiny... Kdo se vyžívá v nákupu jetých aut, na kterých potom vychytává mouchy, potom je to správná volba... Co se podvozku týče,dost pochybuju,že nápravy z NISSANu MICRA budou pro tohle auto a naše silnice dostatečně dimenzovaný... Francouzský auta jsou u nás čím dál odvařenější - za ty peníze jsou to prostě plečky...
Ale malokde uz se lide dovedi ze hodinova cena v servisu je stejna jako u renaulta- 420Kc(u fabie 350?),ze nova prevodovka stoji pres 60000 ,kolik stoji svetla,skla,narazniky atd.
Je zajímavé jak většina příspěvků záporně hodnotí něco co většina z nich neviděla,neměla možnost si osahat a rozhoduje se jen na základě tendenčně napsaného redakčního článku.
Dříve jsem měl Dacii 1310 Break. Bylo to supr auto na české rozbité a hrbolaté silnice. Vždy mě všude dovezla. Náklady na údržbu byly také celkem přijatelné. Musel jsem se jí ale zbavit. Loganu jsem proto hodně fandil, ale při této cenové politice je v Čechách skoro neprodejný. Plně vybavený Logan je dražší než např. Opel Astra II Classic, Fiat Stilo (obě akce), nebo se velmi přibližuje Chevroletu Lacetti. Všechno jsou to dle mého auta kvalitnější než Logan.
jen blazen by dal 200K za auto ktere a) je hnusne po designove strance v roce 2004 b) je "hnusne" po strance vybavy v roce 2004 = tohel jsou vicemen fakta pro kazdeho c) nikdo neveri kvalite dacia muzu se mylet mozna ne ... ale ja ji neverim ani omylem ....
co dal dodat ? za 200K se da koupit velice VELICE slusna ojetina ktera ma na 100% lepsi design nez tenhle vyplodek neciho choreho mozku o vybave ani nemluve a o IMAGE se taky ani nebavim ... je mi vskutku zahadou kdo z marketingu vubec neco takove rozhodl a dal do prodeje ... doufam ze lide skutecne nebudou blbic a tento hnus v neskutecne zakladni vybave nekoupi ... a at mi nikdo nerika ze se na tom aute setrilo ... porad automobilka na prodanem kusu vydela velice prijemne penize ... dalsi vec kterou zde jiz nekdo zminil je SERVIS a cena servisu za tanto hybrid ... tot muj "subjektivni" nazor
Taky jsme meli dacii 1310TX Break, to byl * vsech *. Kopena nova v roce 1987, odesla prevodovka, motor, poloosy a loziska kol a to vse behem prvnich 15000km. Uz nikdy!!!!!!!!!! Je potreba ferove rict ze soucasny Logan nevypada az tak hrozne, ale ta cena se nejak ***a!!! Hosi od Dacie, zaspali jste dobu!!!!
Podle informaci, ktere jsou k dispozici na inetu hosi z Dacie (Renaultu) nezaspali dobu. Nemuzes posuzovat to auto podle situace na ceskym trhu. Maj tady v planu pristi rok prodat 2000 Loganu. Je to odvazny, ale docela realny. Kdyz se proda nekolikanasobne vic Fabii, proc by se neprodalo par Loganu.
Zda se spis, ze Dacia Logan je trefa do cerneho. Staveji novou tovarnu. Cekaci doba na to auto je 3-4 mesice a nestihaj vyrobu. Je o nej velky zajem. Proste ne kazdej trh je tak narocnej jako ceskej .
Lieber Udo, na ceskym trhu neni co posuzovat, jeste nezacali. Ja vyslovil pouhou subjektivni hypotezu. Nemam nic proti uspechu, treba i Dacie. U nas ma Dacie tradici a to je to jedine co primeje par lidi zajit za koncesionarem. Zda ale uzavrou smlouvu zustava otazkou -myslim, ze jen ti nejvetsi dobrodruzi a nebo lide s malou informovanosti. Do Nemecka puvodne mel Logan a to dokonce primo jako Renault a ne Dacie jit az 2006, nabizet se uz bude nyni. Srab je i v Rajchu. To mozna vysvetluje vytizenost liky, je potreba natlacit auta do showroomu a konsignacnich skladu. U toho zrejme ale zustane.
ne že bych fandil Dacii, ale myslím, že se všichni budeme hodně divit, kolik se jí prodá. Hodně lidí klidně vyhodí prachy za auto jen a jen v základní výbavě.
Snad se nebude vyrábět "půl století" jako ta špatná tříkolka twingo
Myslím že to bude věčná novinka Dacie, za 10 let na to výjde Facelift a až budu mít fousatý děti tak třeba výjde novinka od Dacie s teď aktuálním motorem clio a budou se tvářit moderně...
Dacia Logan získala ocenění Autobest 2005 19.1. 2005 - Petr Broža
Dacia Logan byl zvolena vítězem ankety Autobest 2005, získala v ní celkem 775 bodů. Na druhém místě se umístila Škoda Octavia s 716 body, na třetím Opel Astra s 648 body a na čtvrtém Chevrolet Lacetti s 501 body. Nominovány byly pouze vozy, které svou základní cenou nepřekračují patnáct tisíc eur. Logana zvolila jury se zástupci jedenácti zemí střední a východní Evropy (Bulharsko, Česko, Kypr, Chorvatsko, Makedonie, Polsko, Rumunsko, Srbsko, Slovinsko, Turecko a Ukrajina); právě na těchto trzích hraje cena při rozhodování o koupi prim.
Logan si svoje vítězství dle šéfa jury zasloužil za velký vnitřní prostor a nízkou základní cenu. Při hodnocení brala jury v potaz celkem 13 různých kritérií, přičemž největší důraz byl brán právě na cenu; a to je - dle mého názoru - důvod, proč Logan skončil na první místě. Z celkem 240 bodů, které měli členové jury udělovat jednotlivým vozům, bylo 60 určeno ceně. Oficiální předání ceny proběhne 25. ledna v Bukurešti.
Slyšeli jste ve zprávach, že Rumunsko je pod vodou. Prwej i automobilka plave anic nezachránila. Tak to se budou u nás prodávat utopený auta .
za 190 tis. Kč to docela jde