Novinky
Aneb jak málo stačí dětem k zábavě... 😄
V case,ked sa trabant zacal vyrabat mal najvacsi krutiaci moment na 1l objemu motora na svete (zazihoveho), takze uplny odpad to urcite nebol...
A este na margo tych, ktori tu pravidelne prispievaju reakciami narazajucimi na "skodovkarov" - podla mna su najje.....si vodici doma v garazi "ztuningovanych" 10 rocnych vrakov (WV Golf I, II ...), ktori si potom myslia ze su kingovia ciest.
Jenže jsi zapomněl, že to byl 2 takt, takže je potřeba ten motor srovnávat se 4 taktem o objemu alespoň 1,5x větším.
nejvetsi problem tehle dvoutaktnich pixel je ze i pres jejich neskutecnou akceleraci z 0 na 5km/h desne smrdej a prekazej jakymukoli autu na silnici! Skodovkla 100 je auto ale trabant je papundeklovej omyl! dit clovek za jizdy u trabantu ani s presnosti 5litru netusi kolik ma v nadrzi! a vartas je teda kral cest ale mozna tech polnich tam se za nej nemusite stydet a kdyz ho tam nechate tak to nikoho neprekvapi!!! tyhle sracky bych nechtel ani zadarmo! mely by se tahle sroty zakazat dit na dalnici je to nebezpecny vsem! upadne tomu kolo nebo i blatnik a nekdo se o to zabije!
Jsi opravdu velice hloupý. Je vidět, že jsi ve Warťasu nikdy nejel.Já zkusil Warťase i všecky Škodovky 1xx. Je mezi nimi rozdíl asi jako když přesedneš z Favorita do Passata. Nebudu ti tady vypisovat všecky konstrukční výhody Warťase oproti Š1xx, neboť tvá inteligence opilého mrože by nebyla s to to pochopit. Tomu kdo vymyslel u škodovek zcestnou a rádoby sportovní koncepci motor vzadu a náhon na zadní kola by měli poděkovat všichni ti mrtví, kteří se kvůli tomu na cestě zabili.
Pánové, pánové, vy více či méně vtipní horliči pro nebo proti NDR vozům! A taky vy, zarytí škodovkáři! Mohli byste si prosím uvědomit, že hodnotíte situaci, ve které jste možná ani nebyli ještě na světě? Že v té době (W 353 a T 601 se vyráběly přibližně od r. 1965 do 1990) vládlo u nás plánovité hospodářství, ve kterém byl každý rád, že nějaké nové auto vůbec sehnal?
Na výběr pro obyčejné lidi byla škodovka s motorem vzadu, která se začala vyrábět v momentě, kdy od této koncepce jiné automobilky odstoupily, smrdící wartburg a trabant, věčně porouchané žiguli, moskvič, kterého byl problém udržet i na rovné silnici, občas se objevil rezavějící polský fiat a později taky dacia, pro kterou mám jediný přívlastek: rumunská.
V rodině jsme měli (postupně) 2 trabanty, žiguli, wartburga a dacii, v práci jsem jezdil se škodovkami, takže bych mohl hodnotit, co je lepší. Jenomže se mi do toho nechce, protože si člověk tenkrát nemohl moc vybírat - na auta se čekalo i několik let a nejkratší doba byla samozřejmě na škodovku, takže i ti, kteří původně chtěli něco jiného, jí často vzali zavděk.
Nakonec ale přece jen svůj názor napíšu, i když hodně zjednodušeně, a vyplyne z něj, že jsem byl příznivcem vozů z NDR😒br /> Trabant byl velmi praktické a spolehlivé auto, který odvezl více věcí, než by člověk řekl.
Wartburg byl velmi pohodlný a měl obrovský kufr - ideální rodinné auto té doby a politické situace.
T i W ovšem měly společný problém - tomu, kdo jel za nimi, děsně smrděly, zvlášť když jejich majitelé pro jistotu dávali do benzínu naprosto zbytečně dvojnásobek oleje, než bylo nutné.
Žiguli byl zmršený fiat, který nevydržel seřízený víc než 1000 km, s nevalnými jízdními vlastnostmi.
Dacia byla zmršený renault, který jste si rezavý už koupili.
Škodovky byly chrastítka, s věčnými problémy s korozí, bez pořádného kufru.
Než začnete psát ohnivé odpovědi, znovu si prosím uvědomte, že jde o dobu přibližně před 30 lety, na kterou se dnešní kritéria hodnocení aut včetně bezpečnosti nedají použít. A navíc jsme byli za železnou oponou.
Na výběr pro obyčejné lidi byla škodovka s motorem vzadu, která se začala vyrábět v momentě, kdy od této koncepce jiné automobilky odstoupily, smrdící wartburg a trabant, věčně porouchané žiguli, moskvič, kterého byl problém udržet i na rovné silnici, občas se objevil rezavějící polský fiat a později taky dacia, pro kterou mám jediný přívlastek: rumunská.
V rodině jsme měli (postupně) 2 trabanty, žiguli, wartburga a dacii, v práci jsem jezdil se škodovkami, takže bych mohl hodnotit, co je lepší. Jenomže se mi do toho nechce, protože si člověk tenkrát nemohl moc vybírat - na auta se čekalo i několik let a nejkratší doba byla samozřejmě na škodovku, takže i ti, kteří původně chtěli něco jiného, jí často vzali zavděk.
Nakonec ale přece jen svůj názor napíšu, i když hodně zjednodušeně, a vyplyne z něj, že jsem byl příznivcem vozů z NDR😒br /> Trabant byl velmi praktické a spolehlivé auto, který odvezl více věcí, než by člověk řekl.
Wartburg byl velmi pohodlný a měl obrovský kufr - ideální rodinné auto té doby a politické situace.
T i W ovšem měly společný problém - tomu, kdo jel za nimi, děsně smrděly, zvlášť když jejich majitelé pro jistotu dávali do benzínu naprosto zbytečně dvojnásobek oleje, než bylo nutné.
Žiguli byl zmršený fiat, který nevydržel seřízený víc než 1000 km, s nevalnými jízdními vlastnostmi.
Dacia byla zmršený renault, který jste si rezavý už koupili.
Škodovky byly chrastítka, s věčnými problémy s korozí, bez pořádného kufru.
Než začnete psát ohnivé odpovědi, znovu si prosím uvědomte, že jde o dobu přibližně před 30 lety, na kterou se dnešní kritéria hodnocení aut včetně bezpečnosti nedají použít. A navíc jsme byli za železnou oponou.
Na to nejde psát ohnivé odpovědi, neb je to pravda. Sranda je to, že taková diskuze vůbec vznikla a je vidět, že se na auta 30 let stará ještě úplně nezapomělo. Na druhé straně je dobré poškádlit trochu zavilé škodovkáře, aby si uvědomili, že ten pitomý Warťas s mrakem dýmu, kterému se smějí je většinou bez problému předjede zasmrdí a ujede.
Pánové, tohle byla evidentně legrace, vzpamatujte se, nechte mrtvé (všechny socialistické vozy) v klidu odpočívat v zaslouženém postupném zapomínání a buďte rádi, že už se nad tím můžete zasmát. No tak.
No je sranda, ze Skodovka dnes u svych vozu tak zduraznuje veliky kufr stejne jako v techto reklamach na Trabant a Wartburg. Ha ha. Zda se, ze socialisticke mysleni se z Mlade Boleslavi dodnes zcela nevytratilo.
///
Mimochodem Skodovka byla jedinym vozem z produkce 'vychodniho bloku', ktery byl vubec schopny alespon nejakeho prodeje v Zapadni Evrope.
Škodovka však byla asi jediným vozem vyvinutým v RVHP (nejen tedy vyráběn), který se dal v Západní Evropě koupit. Vůz byl populární hlavně mezi filmaři, neboť jiná tak levná auta na zrušení na trhu nebyla (viz Četník ze Saint Tropez, různé filmy série).
Auta z NDR se do NSR nedovážela - NDR získávalo devizy jinak (věčné tajemství vnitroněmeckého obchodu) a nemusela své vozy, na které se čakalo řadu let v pořadnících, prodávat tak pod cenou, jako to dělala Škodovka.
P.S.: Tebe musi majitele autobazaru primo zboznovat, clovece! 😄
Můžete-li mát tip na nové auto, pak prosím včetně ceny a předpokládané živostnosti za uvedených podmínek (stačí na desítky let). Děkuji.