Novinky
mame Saba 93 koupeno novy najeto 136 000 a zatím vše ok bez jedinej závady takže ty výstedky ADAC bych nebral na prvnim miste spise hledejte bezpecnost vozu to povazuji za nejdulezitejsi a naopak mame Mazdu Premacy 2.0i 2003 najeto 60000 a uz nekolikrat vymena dilu na podvozku loziska v prevodovce a dalsi drobnosti bezpecnosti
Zajímavé, že v USA, kde německými vozy jen občas sem tam popojede nějaká přiblblá hvězda a podnikatelé tam pendlují na velké vzdálenosti v Lexusech a Lincolnech, dopadají průzkumy poruchovosti ještě jednoznačněji v neprospěch německých aut. A navíc co se týče inovativních technologií jsou US limuzíny a japonská auta pro US trh mnohem štědřejší.....tak jak si zdůvodníš tohle? Hlavně mi nepiš, že americkými auty jezdí hlavně komunisti
jestli jsou pro tebe podstatné směšné pop hvězdy tak budiž. ale měl bys vědět, že Lexusů se prodá v USA více, než jakékoliv německé značky. Takže asi je dost milionářů, kteří rádi utrácí za nápaditá japonská auta, která jsou kvalitně provedená i ve skutečnosti. Nejen na povrchu pro oko.
1)nevím o tom, že by v USA jezdily jiné modely evropských značek než u nás. evropské značky ještě zdaleka nepostoupily v prodejnosti v USA tak daleko, aby se jim vyplatilo vyvíjet modely specielně pro USA.
2)ale stejné (velmi měkké) podmínky tam mají všechny vozy, takže výsledek je stejně spravedlivý jako když mají všechny auta stejné-tvrdé podmínky, ne? výsledek má tedy naprosto stejnou vypovídací hodnotu!
3)jakto, že i v tak strašně lehkých podmínkách (jak tvrdíš ty) je VW v reálné poruchovosti až za Hyundai někde se Suzuki? a i další německé značky to projíždějí na plné čáře? relativně nejlíp se zatím drží Porsche (to brzo ale změní Cayenne)
4)nevšiml jsem si, že by japonské vozy byly kdekoliv na světě módní. naopak všude kolem sebe vidím, že kdo se chce veřejně vytahovat, musí mí Audi či VW. VW nenávidím ne proto, že je to VW, ale protože dělá poruchová (VDS JD Power) životu nebezpečná (Thatcham) a designově nudná auta a navíc za ně chce nehorázně moc peněz. A taky proto, že ho má skoro každý a většina lidí, co jím jezdí pak má nos tak nahoru, že mu do něj prší.
2)ale stejné (velmi měkké) podmínky tam mají všechny vozy, takže výsledek je stejně spravedlivý jako když mají všechny auta stejné-tvrdé podmínky, ne? výsledek má tedy naprosto stejnou vypovídací hodnotu!
3)jakto, že i v tak strašně lehkých podmínkách (jak tvrdíš ty) je VW v reálné poruchovosti až za Hyundai někde se Suzuki? a i další německé značky to projíždějí na plné čáře? relativně nejlíp se zatím drží Porsche (to brzo ale změní Cayenne)
4)nevšiml jsem si, že by japonské vozy byly kdekoliv na světě módní. naopak všude kolem sebe vidím, že kdo se chce veřejně vytahovat, musí mí Audi či VW. VW nenávidím ne proto, že je to VW, ale protože dělá poruchová (VDS JD Power) životu nebezpečná (Thatcham) a designově nudná auta a navíc za ně chce nehorázně moc peněz. A taky proto, že ho má skoro každý a většina lidí, co jím jezdí pak má nos tak nahoru, že mu do něj prší.
Vámi oslavované německé značky mají v USA naprosto stejný sortiment jako v EU. Japonské modely jsou některé shodné, jiné ne.
zadne auta na svete nevypadaji tak nudne a po nejake kopii jak japonci. Trochu nissan se vzpamatoval (diky renault) a postavil zajimave 350. POdivej se na MTV kde se predvadeji promi - Osbourns- BMW , Britney-Audi TT, Mercedes POrsche, Madonna- BMW. Zadny milionar si nekoupi japonsky model bez napadu a z levne vypadajicim kokpitem
Myslim si ze vlastnik Toyoty nebo Mazdy je jiny ridic nez BMW, Audi, ktery auto jinac provetra. V nemecku na japon. jezdi prevazne duchodci z DDR - byvali komunisti, kteri stale nenavidi westgermany a urcite nikdy neprekroci 120. Staci porovnat prumerny prodany KW vykon japonce a nemce. Kdyby se prodavali jen 60KW audi tak by statistika vypadal jinac i kdyz se letos dostali na 1 misto.
Auta v F1 maji kvuli svojim narokum taky kratkou vydrz a nikdo nerekne ze jsou sroty, proto mi prijde nesmysl porovnat porsche, ferrari ze Suzuki, Toyota
Auta v F1 maji kvuli svojim narokum taky kratkou vydrz a nikdo nerekne ze jsou sroty, proto mi prijde nesmysl porovnat porsche, ferrari ze Suzuki, Toyota
to si myslim i ja. Auta v nemecku jezdi v uplne jinych podminkach jak napr. GB kde je povolena rychlost 110. Clovek vidi i hned na dalnici nejistou jizdu anglicana nebo holandana. Ja jsem pracoval 10 roku v nemecku a moje auto po dalnici jelo 180 jen kdyz me zbrzdil predjizdejici diesel 😊 jinac vzdy nad 200 😊 potom jsem se prestehoval do Finska, kde jsem nikdy nepresahl 120. (pokuty nad 300EUR) Kdyz tyto podminky vydrzi nejaky Citroen tak je zemne papez 😊
Na statistiky je po nemecku nejzajimavejsi italie. V japonsku stoji aute jen v zacpe -jiny druh narocnosti na auto
Na statistiky je po nemecku nejzajimavejsi italie. V japonsku stoji aute jen v zacpe -jiny druh narocnosti na auto
to je prumer za cele 4roky. Rok 2003 je jasne zlepseni nemeckych aut, ktere se po obrovske medialni sprse (v nemecku) zpamatovali. V minulych letech meli hlavne problemy z elektronikou, ktere se konservativni japonci vyhybali co se jim v budoucnosti muze vyplatit (nebudou mit skusenosti)
Ja te pochopil, ale stejne si myslim, ze ta statistika neni prilis objektivni. Myslim, ze treba konkretne Jag ma vetsi procento diky tomu, ze neexistuje husta sit servisu. Takze kdyz se ti neco nezda na aute, tak si zavolas asist. sluzbu. Se Skodovkou mas i v Rakousku servis "na kazdym" rohu. Navic predpokladam, ze majitel Jagu si radsi zavola asist. sluzbu kdyz se mu jen neco nezda, protoze a) nechce si podcenenim problemu zpusobit zniceni nejakeho draheho dilu, b) je zvykly na urcity standard a da se predpokladat, ze ma nejakou tu korunu ,aby si zaplatil odstraneni treba i banalni zavady. Fakt je, ze napr. starsi model XJ nebyl zrovna vzor spolehlivosti. Dnesni nove modely jsou nekde uplne jinde.
Teda, ty si to pochopil.... Myslel som že by Jagu bol rád keby skončil v tej štatistike aspoň tak ako Škoda. Aj keď sa mi tej nemecke štatistike veľmi veriť nechce lebo všetko čo nieje Japonské alebo nemecké je ***. A to sa mi nezdá.
trictvrtiny aut u nas nejezdi, nejvetsi rychlost, ktera je tam povolena je 70 mph (Florida), v drtive vetsine je to 60, 65 mph, kvalitnejsi povrch vozovek a ohleduplne rizeni vozidel. U nas to ma naprosto nulovou vypovidaci hodnotu.
A Skoda ma opravdu jednu z nejmodernejsich tovaren na vyrobu aut. A Tourany se montujou take v jedne z nejnovejsich tovaren. Dalsi nej co do pokrocilosti procesu je drazdanska tovarna na Phaetony.
Nemas rad VW protoze je to VW, vid? Jo, je to moda, strefovat se do nich, v kurzu sou ted Japonci. Ale az ty budou mit takovej marketing a laciny ND, tak pak budou fakt dobry. A Ford prevzal zezlo nejnudnejsi znacky. Co neni, byvalo.
A Skoda ma opravdu jednu z nejmodernejsich tovaren na vyrobu aut. A Tourany se montujou take v jedne z nejnovejsich tovaren. Dalsi nej co do pokrocilosti procesu je drazdanska tovarna na Phaetony.
Nemas rad VW protoze je to VW, vid? Jo, je to moda, strefovat se do nich, v kurzu sou ted Japonci. Ale az ty budou mit takovej marketing a laciny ND, tak pak budou fakt dobry. A Ford prevzal zezlo nejnudnejsi znacky. Co neni, byvalo.
Nesmite se nechat vojebavat, cheche. Fabii znam dobre. Dobre zachazeni=dobre se ti odmeni, dlouhy provoz bez poruchy. Nesmite to ridit jako volskej potah.
To je mozne, ale modelove rady jsou na trhu v USA a Evrope natolik jine, ze pro rozhodovani o autech prodavanych v Evrope je to naprosto k nicemu.
mas fabiu alebo niekoho poznas kto ju ma? Lebo ten smejd prestal ist po 500 km uplne Po prvej stovke mi svietila palubovka ako svetelna hudba (elektronika,posilocac atd)
kamosovi prestala svietit kontrolka na benzin a v servise mu povedali ze oni nenia iba celu pristrojovku co stoji cca 30.000 tak ze skurvena skoda!
kamosovi prestala svietit kontrolka na benzin a v servise mu povedali ze oni nenia iba celu pristrojovku co stoji cca 30.000 tak ze skurvena skoda!
jasně. Jaguar jako prestižní součást druhého největšího koncernu na světě (Ford m.c.) závidí divizi provinčního koncernu VW pro východní trhy.
jenom dalsi spiklenecka teorie, kdy je "vsechno prece jasny a pruhledny"; jesteze mame tolik detektivu, ktery nikdo neosali a ktery za nas hlidaj
Nemyslel som to zle, uznávam dosiahnuté kvality a najme pokrok ktorý Škoda urobila od dôb Favorita. Je kopec firiem čo by postavenie Škody brali všetkými desiatimi napr. Jaguár ... A to že mi škodovky nerežú (už z akýchkoľvek dôvodov) je môj osobný názor možno skúsenosť...
a vidíš v tom nějakou logiku? tak proněmecký nebo projaponský? sotva lze věřit, že by se tihle dva velcí kokurenti spojili, aby zfalšovali statistiku.
Tady to není o optimizmu , ale o statistice..Jeiný v čem máš pravdu , že to je průměr , ale průměr je dobrej , tedy dost dobrej pro automobilku , které se na západ od našich hranic jejich výrobkům smáli , až se za břicho popadali.Dnes je uznávaná a její výrobky už nedělaj ostudu .Alibista jsi ty .
tendenční a nic neříkající statistiky s jasným proněmeckým a projaponským vlivem s jasným cílem podporující prodej automobilů z těchto zemí.
zde se můžeš přesvědčit, že továrny Volva jsou třetí nejlepší v Evropě a VW (natožpak zaprděná Skoda) jim nesahá ani po paty😒br />
[odkaz]
Klasický český (pepícky) optimizmus a s tou Felíciou aj alibizmus... Realita je taká, že nieje to ani zlé ani veľmi dobré, uhol pohľadu no je tu cítiť spriaznenosť s odmácim výrobcom, možno až patriotizmus. Ja osobne preferujem japonské autá lebo sú kvalitné a nebehá ich po cestách toľko, žeby som mal problém nájsť svoje auto na parkovisku. Nemám rád masovky typu Golf, Passat, Fabia a big car na malom podvozku - Octavia...
ovšem nejlepší podívaná jsou Vehicle Dependability Study od JD Powera na americkém trhu. Podle mě mají mnohem větší faktografickou hodnotu než britské Consumer Satisfaction Index od JD Powera.
Vzhledem k tomu, že Octavia I byla předskokan Golfu 4 a Fabia Polu, tak je pozice velmi pěkná. Nynější Octavia II má již cestu prošlapanou (Audi 3, Golf 5 )
A úplně stejně to je ze seatem, na kterém si tak rádi v diskusích "odborníci " smlsávají. Hlavně od Alf ....
Počet poruch za jednotlivý roky , mezi škodovkou a fordem..
2003 6%Ford 2003 2.9%Škoda
2002 13,3%Ford 2002 6,1%Škoda
2001 13,4%Ford 2001 9,9%Škoda
2000 15?8%Ford 2000 17.3% škoda
1999 19,2%Ford 1999 33,2% Škoda
1998 28,4% Ford 1998 42,% Škoda
Tahle statistika ti dává za pravdu že Felície , která se vyráběla až do roku 2001 hodně ovlivňuje postavení škodovky. Nástupem Fábie se škodovka výrazně posunula a posune kupředu a až se bude započítávat i nová oktávie první desítka škodovku nemine , super..
2003 6%Ford 2003 2.9%Škoda
2002 13,3%Ford 2002 6,1%Škoda
2001 13,4%Ford 2001 9,9%Škoda
2000 15?8%Ford 2000 17.3% škoda
1999 19,2%Ford 1999 33,2% Škoda
1998 28,4% Ford 1998 42,% Škoda
Tahle statistika ti dává za pravdu že Felície , která se vyráběla až do roku 2001 hodně ovlivňuje postavení škodovky. Nástupem Fábie se škodovka výrazně posunula a posune kupředu a až se bude započítávat i nová oktávie první desítka škodovku nemine , super..
Protože nejvíc závad se objevuje u aut od roku 1998 , kdy se ještě vyráběla slavná Felície , která až na pár výjimek měla střeva z Favoritu..Jinak auta od roku 2000 jsou statisticky o tři či čtyři místa ,na lepším místě...Renault nepřekvapil všobecně je známo že to je auto šmejd , trošku zklamal Peguot , toho bych hodnotil víš..
Nedej bože, aby Škoda napodobovala Volvo, ten šmejd.
Jak je vidět, tak Suzuki Swift je kvalitnější auto než Mercedes nebo BMW.
Renault vyklízí pozice. Kdysi byl v prodejnosti před Peugeotem a dnes je to naopak.
Za Japoncema se drží Němci a sem lze počítat i Škodu, Seat.
Hyundai se chce do roku 2006 dotáhnout v kvalitě na Toyotu.
Jak je vidět, tak Suzuki Swift je kvalitnější auto než Mercedes nebo BMW.
Renault vyklízí pozice. Kdysi byl v prodejnosti před Peugeotem a dnes je to naopak.
Za Japoncema se drží Němci a sem lze počítat i Škodu, Seat.
Hyundai se chce do roku 2006 dotáhnout v kvalitě na Toyotu.
jinak lidi nejsem odpurcem WW ale reknetemi co na nich vidite ano touareg a takovyhle jsou krasny ..ale treba golf je naprostej nesmysle to uz radsi seat leon
jinak nemuzete hazet znacku do stejneho pytle jsou modely ktere se vydarily dobre ..mam renault megane coupe mam najeto 250 000 a menim je olej brzdy a takovyhle veci ezny spotreby svicky a bla bla bla.....
alespon mi to nezere olej jako treba porsche cayane turbno zda se vam to dobre kdyz auto za par mega zere na 1000KM litr oleje ???