Tak jsem si pred tydnem poridil 407micku a musim Vam vsem zdelit ze lepsi svezeni jsem jeste nezazil. Motor 2.0 HDI s tim autickem pekne mava. Interier dodava pocit bezpeci a pohodli taky tomu tak je. Audio souprav od JBL dava dojem konzertni sini, naprosto dokonala!!! Ten kdo tvrdi ze 407 nema na VW tak je na velkem omylu, pac 407 nesaha ani pokolena. Jezdil jsem se znackami Opel, VW, Citroen a Skoda. Musim rict ze Peugeot se pekne vytah a tyto znacky s prehledem valcuje. Ten velice diskutovany predek vozu je naprosto dokonali, budi velky respekt a dravost kterou pocitite hned po usednuti a seslapnuti plinu!!
O spolehlivosti zatim moc mluvit nemuzu pac uz jak jsem uvedl ji nevlastnim tak dlouho abych mohl posuzovat ale co se tyce finacovani servisu a prohlidek, je to na hodne slusne urovni.
Zaver....407 se fakt povedla a konkurence ma co dela. Je to auto ktere na silnici jen tak neprehlednete.
Já to auto dokonce i vlastním! Člověče, ty jsi ale rychlý ve svých úsudcích!
Passat má svoje kvality, ale spolehlivost to rozhodně není, protože s drobnými závadami se potýkám neustále.
To Honza B. - taky máte dojem, že při jízdě ustálenou rychlostí kolem 140 km/h má motor chvílemi nepravidelný běh?
Dnes jsem si ji byl prohlednout osobne. Mel jsem malo casu tak na jizdu nedoslo. V reale jsem si nejakeho rusiveho predniho previsu ani nevsiml a ta tlama je sice velika ovsem s ohledem na velikost auta to nevypada tak desive jako na obrazcich. Co me ovsem velmi vadí je použitá mřížka. Je velmi ridka takze jsou velmi zretelne videt agregaty. Vidite zcela jasne chladic, vrtuli chladice, a nejke pricky. Koukate proste rovnou a zcela zretelne do motoru. Nechci videt jak to bude vypadat az budete mit chladic zaflakan od much a dalsich necistot. Navic mrizka pusobi velmi, velmi lacine. I sam prodejce priznal ze tomu neco chybi.
Také ze všeho na světě nejvíc nesnáším koncern VW. Škodovku jen omlouvá, že neměla jinou možnost. A to, že ji Němci dovolili udělat novou Octávku tak, aby byla hezčí než ten jejich nechutnej Golf, považuju za velký zázrak. 407 je super. Jezdím s 406 a nemůžu se dočkat až se svezu ve 407. Je to paráda.
Píšeš : jen maly prispevek pro "VWckare":
Taky mám pro tebe jeden. Mám Golfa IV (benzín) a kromě garanček jednou lambda, povytáhlá klika při zamrzlých dveřích (moje blbost) a taky nešel elektromagnet na zavírání nádrže (300,-) a to mu teda s klidem za tři roky solidního svezení odpustím
Ne třeba měl namysli po příjezdu z prodejny domů - nefunkční stěrače a blinkry, alarm a central, do týdne nová elektronika, po čtvrtroce kontrolka ABS a výměna rídící jednotky agregátu, bojím se co dál a hlavně po záruce. (PEUGEOT 307) ... třeba myslel tohle
Celkem povedene auto myslim!!! Je pekna...VIVA LA PEUGEOT!!!... A jen maly prispevek pro "VWckare": Moje matka- Golf IV...neustale problemy s ridici elektronikou + turbo (TDI 66kw), Ja - Transporter...problemy s palivovym cerpadlem, vypadky starteru, samovolne prasknuti zadniho okna !!! OPRAVDU ULTRA KVALITA ... a k tomu nechutne drahy servis (oba vozy cca 100000km)... Nini mam Peugeot Boxer - (98 000km)...zatim zadny problem!!!
Presne takhle se mi na vectre to vicko tvari taky, ale skutecnost je jina -zamyka se spolu s centralem. V kufru pod calounenim je pak takova packa na rucni ovladani v pripade vypadku centralu. Podle me to bude velmi podobne, co taky vymyslet
Nová 407 na mně dělá dobrej dojem a už se těším na svezení v pondělí, kdy se tady u nás na Šumavě začne prodávat.
Ale jen tak na okraj by mne zajímalo, jestli se někdo z vás nesvezl už s novou Octávií. Jel jsem s 1.9 dieslem a měl jsem pocit, že je dost líná. Jinak by to docela šlo, ale přístrojovka trošku moc strohá a mají tam dost velkou botu. Otvor na doplňování paliva není nijak zajištěn. Jen klapka otevíraná zvenku a šroubovací víčko bez zámku. už vidím nějakého kuliferdu, jak vysává benzín, nebo závistivce jako něco nasypává do nádrže.
no, ja bych rekl, ze pežotáci jsou na tom s kvalitou hoodne dobre, mame doma 106-ku, najeto 100tkm a lije se do ni jen benzin, zadny problemy s ni nejsou a pristrojovka neni zas tak moc rozvrzana....par vytek bych nasel, to jsou veci ktery spravim za 10 minut ae jsem linej to udelat. Ted kupujem dalsiho pežota a ni jiny auto bycj nechtel, a 407 je strasne naaadherna. Jestli budou penizky, tak jdu do SW
Prominte, ale mam Passata 1.9TDI z roku 2001, najeto 123.000 km a zaclo to hned po par kilometrech vrzanim stredniho panelu nekde od radia - byl jsem v servisu asi petkrat nez to opravili... pak prisla prvni vaha vzduchu - bylo to jeste v zaruce. Pokriveny lopatky turba taky jeste v zaruce. Letos na jare menili palici - pry to vic jak 100.000 km nevydrzi. Nejvic me ale nasrala znovu vaha vzduchu bohuze uz ne v zaruce a cely to stalo 16 tis. Nemluvim o tom, ze VW servis-prohlidky jsou pekelne drahy. To moje manzelka ma 307 a prohlidka po 30.000 km stala 2.500,- Takze jestli chcete basnit o Passatu, klidne muzete ale ja zastavam nazor ze auto jakekoliv znacky muze byt skvely ale taky na***. Mimochodem podivejte se na tabulky TUV - rozdil mezi 1. a 50. mistem je par DESETIN PROCENTA!!!
Jen pro upřesnění - ta havarovaná 407 není ZCELA rozbitá, ale rozbitá . Odnesl to trochu předek a pak škrábance na boku a zadku. Ani airbagy nevyskákaly...
A kluci od Peugeotu skutečně nadšení nebyli ...
VW uz dlouho neni to co byvalo. Je jen otazkou casu kdy si to lidi uvedomi. Ja osobne 2x po sobe Passat a tolik problemu jsme ve firme na zadnem jinem aute nemeli. Dalsiho uz nechci.
No co sa tyka kvality, VW sa absolutne nema cim chvalit, o com svecia dlhodobe prieskumy spolahlivosti po najazdeni niekolkych desattisicok km. Takze za priklad spolahlivosti by som VW rozhodne nedaval.
Tak jsem si ho včera v Dobříši také vyzkoušel. Perlička - člověk co vyjel na zkušební jízdu asi půl minuty přede mnou, po 5 km ve vesnici vjel pravým předním kolem na krajnici, chytil smyk, nezvládl ho, vpálil do protisměru a auto zcela rozbil.. Hoši od Peugeota nadšení moc nebyli. Ovšem kdo by byl, že ?
Jak čtu příspěvek Jana - tak jsme kolem havárky museli jet chvíli po sobě (já jsem vyjížděl v 11:00).
Mám stejný dojem - auto se mi na fotkách kvůli předku moc nezdálo.. Ve skutečnosti působí mnohem lépe. Co mi však vadilo hodně, v provedení se světlým interiérem se palubka hodně odráží v čelním skle !! A to bylo včera zataženo !
Zkoušel jsem 3 l automat a 2 HDI a volba jasná - HDI.
Porovnavat Peugeot s VW ? Nezrovnvaj slachtu s plebsom. Ozaj ty odornik na nemecku kvalitu, svojho casu si tu pisal o tom ako ti po ceste z nemecka na dialnici ostal v pozicanom Stile volant v rukach. Na moj dotaz ako si potom dokazal bezpecne zastavit pri krajnici som sa dodnes odpovede nedockal hehe ..
Passat 1,9 TDI 96kW, r.v. 2001, najeto 88 tkm - třikrát oprava aut.klimatizace, neustálé problémy s pravým předním světlometem, prakticky nefunkční aut. stěrače, atd. To máš na mysli?
Tak jsem se dneska 407 povozil. Zkusil jsem 2,0HDI a v benzínu 3,0 s 2,0. Souhlasím s článkem, rovněž i mě se jevil jako nejvhodnější diesel. Síla v motoru je znát a celkově se mi to jevilo jako vyvážené s autem. Co se týče podvozku asi bych bral malinké přitvrzení ale francouz hold musí být měkčí. Testovací trasa vedla po dálnici, kde byly vyjeté koleje a občas jsem se při jejich přejíždění vylekal zvláštním chováním zadku - jak kdyby byl natáčecí jako u 306 Interiér je udělaný moc pěkně a měl jsem v něm příjemný pocit od prvního usednutí - možná tomu přispěla i zvolená muzika která se na mě ze všech stran valela Na závěr bych se chtěl vrátit k designu - když jsem 407 vydělal na prvních obrázcích, tak mi rovněž přišla koncepce celého vozu nevyvážená. Musím ale přiznat, že jsem ji po několikátém prohlédnutí "in natura" přišel na chuť. Gratuliji Peugeotu a přeji hodně spokojených řidičů
PS. Zároveň jsem byl svědkem první rosekaný 407 v ČR ve škarpě - další zážitek
O "spolehlivosti" není v článku ani slovo a jestli jste to četl pořádně, tak na konci odstavce o třílitru je zmínka o tom, co asi stavitelný podvozek vydrží. Testy se bohužel dělají s novými auty...
Pekne? Tiche? Nevrze? Spolehlive? Co elektronicky podvozek? zatim asi vse OK - alespon prvnich 5 tis km... Ale pokud chcete opravdu hodnotit, srovnejte ho s VW po 150 tis km
totéž tvrdil (pokud si dobře pamatuju) Peugeot o 307 v nižší střední třídě. ale u obojího by měl dodat "v Evropě". Obzvlášť podrží-li se obvyklého evropského řazení amerických aut vždy o třídu níže, než kam doopravdy rozměry a motorem patří.....je-li tedy Chrysler Sebring jen střední třída, myslím, že 407 utře i rozměrem prosklení. Jo a co taková Chevrolet Impala? o té psali v katalogu Auto Moto a Sport taky jako o pouhé střední třídě :-)))))))) a to je delší a prosklenější jak evropani z vyšší střední.
No co se divíš 307 - 407 jsou to auta od stejneho vyrobce. Kdo dnes nemá všechny řady skoro stejné, až na vyjímky. Říkají tomu chrakteristické znaky. Za chvíli to bude na silnicích vypadat jako za éry Škody 120, Žiguli a Trabantů.
Pazoutaci, odpuste mi, zajimam se o auta a snazim se byt co nejobjektivnejsi, ale 407 na mne proste pusobi blbe. Na tlamu si urcite zvykneme, ale ty zrcatka, dlouhy predni previs a nektery dalsi prvky mne tam strasne rusej, takze i kdyz podvozek a komfort budou super (kvalitu si hodnotit netroufam, ale vim sve o 206 a hlavne o 307), rikam ne. Moc jsem si pral, aby se 407 povedla, protoze 406 se mi v dobe uvedeni na trh a predevsim po poslednim faceliftu moc libila.