Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jarní novinky Roveru: inovované řady 25/MG ZR a 45

Rover letos na jaře prodlužuje život řadám 25 a 45 dalším faceliftem. Bude to stačit aspoň Britům?
Zpět na článek
18. 5. 2004 13:17
neregistrovaný "dmx"
18. 5. 2004 13:33
neregistrovaný "mr.modena"
18. 5. 2004 14:58
neregistrovaný "Pali"
18. 5. 2004 15:44
neregistrovaný "repec"
18. 5. 2004 16:00
neregistrovaný "Mr.modena"
18. 5. 2004 20:08
neregistrovaný "milo"
19. 5. 2004 12:49
neregistrovaný "mr.modena"
19. 5. 2004 09:36
neregistrovaný "Libor"
23. 7. 2004 13:18
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
18. 5. 2004 17:15
neregistrovaný "lonestarstate"
19. 5. 2004 09:32
neregistrovaný "Libor"
19. 5. 2004 12:54
neregistrovaný "mr.modena"
19. 5. 2004 16:39
neregistrovaný "dmx"
19. 5. 2004 12:56
neregistrovaný "Jiří"
19. 5. 2004 13:01
neregistrovaný "mr.modena"
19. 5. 2004 14:42
neregistrovaný "zigi"
neregistrovaný "dmx"
18. 5. 2004 13:17
konkurencia
no fakt neviem comu by mohol teraz Rover konkurovat, skor si ho kupuju prevazne anglicania kvoli patriotizmu. Akurat este 75 je dobra v porovnani s konkurenciou, povedal by som ze nieco ako maly Jaguar.. mozno konkurencia X-type, Volvo S60, Saab 9-3 ...
ale tieto stare 25,45 su fakt stare, ved to su este typy 400,200 ktore maju zaklad v prvej polovici 90tych rokoch.

Ale perspektivne by Rover mohol konkurovat Saabom a Volvam - ak by to bolo typicke uslachtile anglicke auto - cize komfort, maly hluk...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mr.modena"
18. 5. 2004 13:33
Re: konkurencia
Rover 200 byl představen na podzim roku 1995 a byl nástupcem stejně označovaného modelu (licence Hondy Concerto). Nový R 200 převzal jen podlahovou plošinu od Concerta a i tak byl podvozek přepacován (viz. zadní náprava). Na začátku roku 2000 byl představen Rover 25 na kterém byl proveden facelift a technická revize plně pod vedením BMW.
neregistrovaný "Pali"
18. 5. 2004 14:58
Re: Charme
Podla mna tie auta su stale velmi sarmantne a ani po technickej stranke nebudu na tom zas az tak najhorsie. 75-ka je stale jedno z najkrajsich aut a som rad ze som sa dozvedel ze aj 25 a 45 tazili a stale tazia z potencialu co tam zanechalo BMW. Ale pokial ide o radu 25 a 45 bude tam traba v dohladnom case nieco urobit. Neviem ci Rover vedie rozhovory s nejakymi partnermi, ktory by zafinancovali dalsi vyvoj. Naposledy som pocul len splech o zaujem Roveru postavit tovaren na vychodnom Slovensku. Pre mna dost sklucujuca a smutna predstava...
neregistrovaný "repec"
18. 5. 2004 15:44
Re: Charme
S Roverem to jde od 10 k 5ti. 45 se stále prodává jen proto,že je postavená na stejně kvalitním základu jako starý Civic. Co se týče designu,tak konzervatismus uznávám pouze v oblasti palubní desky,kde jsou Rovery pořád stejně elegantní. Nicméně vnější vzezření 25 a 45 je opravdu už hodně out. Nebýt britského konzervatismu a patriotismu (jak už to uvedl někdo předemnou),byl by Rover dávno mrtvý,protože tak starého,drahého a nekvalitního boroka s minimálním servisem (mimo GB) si moc lidí nekupí. Krom 75,ta ještě ujde,ikdyž ta cena a nabízená protihodnota...
Sečteno a podtrženo, Roveru pomůžou jedině úplně nové Rovery
neregistrovaný "Mr.modena"
18. 5. 2004 16:00
Re: Charme
Nicméně vnější vzezření 25 a 45 je opravdu už hodně out...... naprosto nesouhlasím....hodně subjektivní pohled, ale proč ne..... každej to vidí jinak
neregistrovaný "milo"
18. 5. 2004 20:08
Re: Charme
ja si taky myslim, ze ten vzhled je out. to ze se nekomu libi a jinemu ne, je samozrejme. ale Honda ten vzhlad uz davno vymenila, a je asi nacase aby rover uz tieto designy opustil. interier je ale fakt pekny. ale na rovinu, nevidim jediny dovod kupit si rover.
neregistrovaný "mr.modena"
19. 5. 2004 12:49
Re: Charme
No vidíš, já bych do něj šel hned. A to do zrovna 25ky, možná bych se rozmýšlel mezi pětidvéřovou klasikou a 5d Streetwisem. Proč? Design, a hlavně po ČR jich je jen pár desítek a to možná ani ne. Styl.....
neregistrovaný "Libor"
19. 5. 2004 09:36
Re: Charme
S tovarnou na Slovensku to asi bude plk. V Polsku ale chteli prebrat tovarnu po Daewoo. O tom jsem cetl seriozni clanek, i kdyz to tezko dotahnou do konce. Bohuzel, velka bolest Roveru uz dnes je spolehlivost a kvalita. Musela by je koupit Toyota aby v Polsku vytvorily dobre auta.
neregistrovaný "SCHELBY GT500"
23. 7. 2004 13:18
Re: Charme
suhlasim s dmx-om vek je vek a nejaky facelift ho nezakryje
neregistrovaný "lonestarstate"
18. 5. 2004 17:15
like Suzuki Baleno
no ten sedan 45 mi připomíná zádí Suzuki Baleno. vypadá dost levně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Libor"
19. 5. 2004 09:32
Anglicke auto na trhu schazi
Rover ma tri obrovske prusvihy ale pritom dve obrovske prilezitosti. Prusvihy jsou:
1) BMW je pustil a nemaji jineho velkeho technologicky i kapitalove silneho partnera, takze se tezko da mluvit o vyvoji neceho noveho (pritom design R75 se pod BMW ubiral presne tam kam mel!)
2) Dnesni poradi hodnot zakazniku: nikoho nezajima styl designu a technicke zvlastnosti ani tradice, ale pouze cena a spolehlivost, (i kdyz je pravda ze u Roveru ani Alfy jsou ignoranti na spolehlivost)
3) Bohuzel jak videt dnesni design Roveru se ubira divnym smerem (puvodni R75 a asi i R25 byl hezci)
Prilezitosti:
1) Krome Roveru 75 (ktery je ale dost velky a drahy) a mozna Jagu X neexistuje jediny levnejsi sedan s anglickou eleganci a tradici. Co se tyce levnejsiho sportaku neexistuje vubec nic (MG ma jen nehezky spider).
2) Rover je jedina britska znacka s tradici aut pro smrtelniky (Jag, Aston, Rolls a Bentley jsou mimo real). Pokud bude existovat mensi R45 technicky a stylove, i kvalitou podobny s minulym R75, koupim si ho. Musel by mit taky v CR alespon minimalni servisni zazemi (skoda ze BMW odesel).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mr.modena"
19. 5. 2004 12:54
Re: Anglicke auto na trhu schazi
Ad. MG: no možná dříve, ale dnes dělají ke každému modelu od Roveru sportovní verzi (něco jako AMG) a navíc začali dělat nové coupé. Ten nehezký spider byl loni (?) vyhlášen otevřeným automobilem roku......
neregistrovaný "dmx"
19. 5. 2004 16:39
Re: Anglicke auto na trhu schazi
no anglickych malych sportiakov je stale relativne dost, len su vacsinou maloseriove a nedovazaju sa ku nam, ale zo seriovych ma napada naproklad Lotus Elise 111R. Z neseriovych malych napr. Caterham 7, Noble, Ariel Atom... praveze oni maju strasne vela vyrobcov sportiakov, ale nerobia ich v lavostrannej verzii :(
neregistrovaný "Jiří"
19. 5. 2004 12:56
Jediná šance
Jediná šance Roveru je narazit si nějakou jinou firmu typu BMW, která bude dodávat technologie a která naopak může využívat image Roveru a podíl na silném britském trhu. Stejně jako to funguje Rollsu a Mini s BMW nebo Jaguaru s Fordem. Jinak za pár let končí, sami nemohou být schopni dalšího vývoje.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mr.modena"
19. 5. 2004 13:01
Re: Jediná šance
Jenže takový spojení (viz. BMW) je odstřelí ještě rycheli, protože nebude ani minimální tlak na snížení cen, tak vysoký ceny si možná může dovolit BMW a pod., ale ne Rover....
neregistrovaný "zigi"
19. 5. 2004 14:42
bez titulku
rover mi zacina pripominat nasi jawu.nove modely vznikaji zamenou svitilen apod. je to smutny,ale kdyz nejsou penize ,tak se hold neda nic delat.75 je predrazeny kram ( subjektivne),tyhle modely byly hezci v puvodnim kulatym designu.je to jako bych si na favoritka nacpal naraznik z feliny... ( pro ty co me budou za vlastnictvi ceskeho priblizovadla vyhanet z diskuze - a ze se jiste najdou -mam jedine - polibte mi ....) plasty interieru taky nic moc.no asi bych to fakt nechtel ( i kdybych na to mel) maji nuz na krku za chvilku je ani nikdo nebude chtit koupit.
Rozbalit vlákno
0