Novinky
Rover ma tri obrovske prusvihy ale pritom dve obrovske prilezitosti. Prusvihy jsou😒br />
1) BMW je pustil a nemaji jineho velkeho technologicky i kapitalove silneho partnera, takze se tezko da mluvit o vyvoji neceho noveho (pritom design R75 se pod BMW ubiral presne tam kam mel!)
2) Dnesni poradi hodnot zakazniku: nikoho nezajima styl designu a technicke zvlastnosti ani tradice, ale pouze cena a spolehlivost, (i kdyz je pravda ze u Roveru ani Alfy jsou ignoranti na spolehlivost)
3) Bohuzel jak videt dnesni design Roveru se ubira divnym smerem (puvodni R75 a asi i R25 byl hezci)
Prilezitosti😒br /> 1) Krome Roveru 75 (ktery je ale dost velky a drahy) a mozna Jagu X neexistuje jediny levnejsi sedan s anglickou eleganci a tradici. Co se tyce levnejsiho sportaku neexistuje vubec nic (MG ma jen nehezky spider).
2) Rover je jedina britska znacka s tradici aut pro smrtelniky (Jag, Aston, Rolls a Bentley jsou mimo real). Pokud bude existovat mensi R45 technicky a stylove, i kvalitou podobny s minulym R75, koupim si ho. Musel by mit taky v CR alespon minimalni servisni zazemi (skoda ze BMW odesel).
2) Dnesni poradi hodnot zakazniku: nikoho nezajima styl designu a technicke zvlastnosti ani tradice, ale pouze cena a spolehlivost, (i kdyz je pravda ze u Roveru ani Alfy jsou ignoranti na spolehlivost)
3) Bohuzel jak videt dnesni design Roveru se ubira divnym smerem (puvodni R75 a asi i R25 byl hezci)
Prilezitosti😒br /> 1) Krome Roveru 75 (ktery je ale dost velky a drahy) a mozna Jagu X neexistuje jediny levnejsi sedan s anglickou eleganci a tradici. Co se tyce levnejsiho sportaku neexistuje vubec nic (MG ma jen nehezky spider).
2) Rover je jedina britska znacka s tradici aut pro smrtelniky (Jag, Aston, Rolls a Bentley jsou mimo real). Pokud bude existovat mensi R45 technicky a stylove, i kvalitou podobny s minulym R75, koupim si ho. Musel by mit taky v CR alespon minimalni servisni zazemi (skoda ze BMW odesel).
Ad. MG: no možná dříve, ale dnes dělají ke každému modelu od Roveru sportovní verzi (něco jako AMG) a navíc začali dělat nové coupé. Ten nehezký spider byl loni (?) vyhlášen otevřeným automobilem roku......
no anglickych malych sportiakov je stale relativne dost, len su vacsinou maloseriove a nedovazaju sa ku nam, ale zo seriovych ma napada naproklad Lotus Elise 111R. Z neseriovych malych napr. Caterham 7, Noble, Ariel Atom... praveze oni maju strasne vela vyrobcov sportiakov, ale nerobia ich v lavostrannej verzii 😞
Jediná šance Roveru je narazit si nějakou jinou firmu typu BMW, která bude dodávat technologie a která naopak může využívat image Roveru a podíl na silném britském trhu. Stejně jako to funguje Rollsu a Mini s BMW nebo Jaguaru s Fordem. Jinak za pár let končí, sami nemohou být schopni dalšího vývoje.
rover mi zacina pripominat nasi jawu.nove modely vznikaji zamenou svitilen apod. je to smutny,ale kdyz nejsou penize ,tak se hold neda nic delat.75 je predrazeny kram ( subjektivne),tyhle modely byly hezci v puvodnim kulatym designu.je to jako bych si na favoritka nacpal naraznik z feliny... ( pro ty co me budou za vlastnictvi ceskeho priblizovadla vyhanet z diskuze - a ze se jiste najdou -mam jedine - polibte mi ....) plasty interieru taky nic moc.no asi bych to fakt nechtel ( i kdybych na to mel) maji nuz na krku za chvilku je ani nikdo nebude chtit koupit.
ale tieto stare 25,45 su fakt stare, ved to su este typy 400,200 ktore maju zaklad v prvej polovici 90tych rokoch.
Ale perspektivne by Rover mohol konkurovat Saabom a Volvam - ak by to bolo typicke uslachtile anglicke auto - cize komfort, maly hluk...
Sečteno a podtrženo, Roveru pomůžou jedině úplně nové Rovery