Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej aut v dubnu: Golf vede třídu, ale celkově žádná sláva

Ani čtvrtý měsíc roku 2004 nedostal prodejce automobilů do lepší nálady. Slabá poptávka po nových vozech zostřuje konkurenci, podobně jako souboj nových modelů se staršími.
Zpět na článek
13. 5. 2004 08:10
neregistrovaný "rypák"
13. 5. 2004 08:42
neregistrovaný "Mistr"
13. 5. 2004 08:55
neregistrovaný "tg"
13. 5. 2004 10:32
neregistrovaný "BoBik"
13. 5. 2004 13:50
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 17:23
neregistrovaný "Jirka"
14. 5. 2004 12:04
neregistrovaný "lsh"
13. 5. 2004 11:02
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 14:02
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 14:14
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 14:45
neregistrovaný "sch"
13. 5. 2004 15:13
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2004 17:20
neregistrovaný "lonestarstate"
13. 5. 2004 17:35
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2004 22:09
neregistrovaný "wagi"
19. 5. 2004 19:12
neregistrovaný "Tomas"
neregistrovaný "rypák"
13. 5. 2004 08:10
:-)
to zas Octavia natrhla Passatu a BMW 3 anus
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Mistr"
13. 5. 2004 08:42
Re: :-)
Aneb ubozaci z Boleslavi...
Jsou to fakt chudaci, kdyz to auto nejsou schopny radit do spravne tridy. Hanba Skode!
neregistrovaný "tg"
13. 5. 2004 08:55
Re: :-)
všichni jste ubožáci, jen já jsem MISTR......to ho asi máš hodně malýho, že si musíš léčit komplex tímto způsobem
neregistrovaný "BoBik"
13. 5. 2004 10:32
Re: :-)
Taky nesouhlasím se zařazením Octavie do střední třídy. Je to prostě nižší střední jako vyšitá . . . ale: např. taková Alfa 156 je také všude a bez výjimky zařazována do střední, přitom rozvor má jen o cca 2cm větší než (nová) Octavia a tedy podstatně menší než Focus, Mazda3, Megane, Astra atd., všechny ostatní rozměry (DŠV) jsou v porovnání s Octávií menší. Těch příkladů, kdy jsou auta řazená do vyšší třídy je podstatně více (Hyundai Elantra tam podle mě taky nemá co dělat), ale tu Alfu jsem vypíchl, protože jsem teď četl v AutoTipu její recenzi a mohl jsem srovnat rozměry.
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 13:50
Re: :-)
Když už to všichni tak dlouho víme, není to v podstatě jedno?
neregistrovaný "Jirka"
13. 5. 2004 17:23
Re: :-)
OK když Octavia, tak potom bude ale střední třída i Golf a A3 a ... VW si najednou bude konkurovat ve střední třídě Golfem a Passatem.
Nechápu tu logiku
neregistrovaný "lsh"
14. 5. 2004 12:04
Re: :-)
V Boleslavi to řadí dobře. Chyba je jinde.
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 11:02
bez titulku
3/2004=4/2003
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 14:02
Re: bez titulku
jo, taky jsem na to čuměl - je to překlep,
neregistrovaný "anonym"
13. 5. 2004 14:14
kolik stojí nový Golf?
Od začátku co se začal prodávat nový Golf jsem si lámal hlavu nad tím, jak na ty ceny přišli. Teď jsem si prostudoval pár webových stránek prodejců VW a to je tedy docela silný kafe. Na nový Golf - model který se prodává 2 měsíce, jsou na skladové vozy slevy kolem 80.000,- Kč. Docela by mě zajímalo, jak se na to dívá zákazník, který dva měsíce nečekal a zaplatil za auto plnou ceníkovou cenu a teď jde kolem showroomu a vidí to samé auto o osmdesáttisíc levnější. A co si o tom máme myslet my, co počítáme a musíme šetřit, i když si chceme pořídit relativně dost drahé auto? Máme ještě počkat? Možná že články v tisku o tom, jak se vstupem do EU auta podraží, jsou jenom skrytá placená inzerce? Čert aby se v tom vyznal ale dát za auto skoro o 100.000,- Kč navíc mi připadá docela jako blbost.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sch"
13. 5. 2004 14:45
Hranice neni jednoznacne podle rozmeru
nejjednodussi je roztridit auta podle velikosti, ale treba Volvo S/V40 stoji na podvozku Focuse a tak rozmery patri do nizsi stredni, ale S40 nedostanete s motorem 1.4, ktery je v nizsi stredni zakladem, stoji take v zakladu vyrazne vice penez a dostanete take vice muziky, takze je logicke ho zaradit do stredni, kde na konkurenci straci vyrazne jen v rozmerech.

Volvo mozna nebyl dobry priklad ona vsechna stoji rozmery na pomezi trid (i S60 a S80), ale vybavou nikoliv.
Treba novy Opel vectra caravan je opravdu velky (myslim ze stejny rozvor jako Signum o tridu vysse), ale v zakladnim provedeni je to stale stredni trida, protoze nenabizi tolik komfortu (v zakladu).
Tato uvaha vede zase k Oktavce, je to nizsi stredni trida jak vysita, cenu jak golf, i s motorem 1.4 jako Golf, zaklad je ocesany jako ostatni, podvozek jako Golf, jen je to trosku stehovak.
Ale to je napr. Modneo combi take, rozmerove na spici a Ford ho presto necpe do vyssi tridy.
U malych vozu myslim to trideni podle rozmeru docela funguje.
Nakonec jeste poznamka: nove modely jsou temer vzdy vetsi nez ty stare a tak se ty hranice posouvaji (hlavne v nizsi stredni)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2004 15:13
Re: Hranice neni jednoznacne podle rozmeru
Jenom k tomu Volvu. Pokud se nemylim, tak rada 40 ma spolecnou platformu s Mitsubishi Carisma. S tim Focusem je az 50-tka.
neregistrovaný "lonestarstate"
13. 5. 2004 17:20
Re: Hranice neni jednoznacne podle rozmeru
upřesnění: starý model S40 / V40 na podvozku Carismy
nový model S40 / V50 na podvozku Focuse.
neregistrovaný "mates"
13. 5. 2004 17:35
Re: Hranice neni jednoznacne podle rozmeru
Upresneni SE: na podvozku Focusu II
neregistrovaný "wagi"
13. 5. 2004 22:09
Re: Hranice neni jednoznacne podle rozmeru
Dělení podle třít je snad i podle ceny ne?Asi těžko mužete srovnavat (ikdyž se to srovnava) Mercedes ze Superbem nebo Octavii za 425 000 s Mondeem, 6, Lagunou a spol které stojí 600 000 a víc v základu.Je to dost divný.To je jak kdyby se srovnaval Golf s Getzem.
neregistrovaný "Tomas"
19. 5. 2004 19:12
Re: Hranice neni jednoznacne podle rozmeru
No já myslím, že to rozdělování je jasný, stačí se n auto podívat a hned vím kam patří a nebo se v tom autě svézt, mrknout na palubku atd.
Ale, vidět octavii I i II ve střední třídě, tak to mě může vzít čert.Co tam ta herka dělá proboha???
Já vám, řeknu co, protože je to škodovka tak tam je nasra*á .